Επιστολή μαθήτριας της Γ΄ Λυκείου στην υπουργό Παιδείας

Δημοσίευση: 25/02/2022

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Επιστολή μαθήτριας της Γ΄ Λυκείου στην υπουργό Παιδείας

Σας καλώ να κάνετε το δίκαιο και αναγκαίο αίτημα μαθητών και καθηγητών περί μείωσης της ύλης δεκτό

Αξιότιμη κ. Κεραμέως

Οι 2 τελευταίες χρονιές που διανύουμε είναι πραγματικές πρωτόγνωρες και σε συνδυασμό με τον αγώνα των εξετάσεων έχουμε φτάσει σε αδιέξοδο.

Οι καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε μαθητές και καθηγητές σε καθημερινή βάση καθιστούν άμεση την ανάγκη μείωσης της ύλης.

Πραγματικά ζούμε έναν αγώνα δρόμου με την επόμενη μέρα να είναι αβέβαιη .

Πολλοί από τους καθηγητές μας βρίσκονται σε καραντίνα με αποτέλεσμα να μένουν πίσω στη παράδοση της ύλης .

Το ίδιο και μαθητές οι οποίοι νοσούν και των οποίων το πρόγραμμα βρίσκεται στον αέρα. Ακόμη λόγω της διαδικασίας ιχνηλάτησης που ακολουθούμε εμποδίζεται η ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης και τις μαθησιακές ελλείψεις που έχουμε ως γενιά λόγω της δίχρονης τηλεκπαίδευσης.

Σας καλώ λοιπόν να κάνετε το δίκαιο και αναγκαίο αίτημα μαθητών και καθηγητών  περί μείωσης της ύλης δεκτό , ώστε να μπορέσουμε να ξεφύγουμε από αυτή την αβεβαιότητα που μας έχει κατακλύσει και να καταφέρουμε να αναπληρώσουμε τα κενά που δημιουργήθηκαν στο διάβασμα μας μέσα στη χρονιά λόγω κορωνοϊού.

Σας ευχαριστώ εκ’ των προτέρων.

Βασιλική Κ.,  Μαθήτρια Γ’ Λυκείου

Σχόλια (4)

Μιχαλης
|

Alexandrer και εγω διδασκω χημεια και επειδη ως καθηγητης τρεμω τη ματαιωση των παιδιων αν δουν θεματα οπως το 2020 προτιμω ολη αυτη την υλη την τεραστια (παλια Β και Γ Λυκειου) και νορμαλ θεματα. Αν μπουν θεματα οπως τα περσινα (2021) που ηταν πολυ προσεγμενα (μιλαω ειδικα για χημεια που τα τελευταια χρονια εχουν ξεφυγει) κανενα πορβλημα ως κοψουν και τη μιση υλη. Θεματα βγαινουν οση και αν ειναι η υλη. Δεν θελω να βασανιστουν οι μαθητες, απλα προσπαθω να τους δειξω την παγιδα στην οποια ισως πεσουν αν μειωθει η υλη. Σεβομαι φυσικα την αποψη σας.

Τακης
|

Να αυξηθεί ο διδακτικός χρόνος που σπαταλούν μαθητές σε καταλήψεις, Επισκέψεις. Να μαθαίνουν στο σχολείο και όχι στο φροντηστηριο.

ALEXANDRER
|

Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. Ειδικά στη Χημεία που διδάσκω η ύλη τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί υπέρμετρα. Στην ύλη της Γ Λυκείου έχει ενσωματωθεί σταδιακά όλη η ύλη της Χημείας Κατεύθυνσης Β Λυκείου που καταργήθηκε. Θεωρώ λοιπόν ότι το αφήγημα της υπουργού δεν ευσταθεί. Κάθε νοήμων εκπαιδευτικός θα σας διαβεβαιώσει ότι προσιτά (και ανθρώπινα όπως λέτε) θέματα μπορούν να βγουν από οποιοδήποτε τμήμα της ύλης. Είναι απολύτως δίκαιο λοιπόν το αίτημα της μαθήτριας όπως και πολλών άλλων μαθητών και συλλόγων που έχουν προηγηθεί

Μιχαλης
|

Καλη σου επιτυχια στις εξετασεις. Θα σου πω τη γνωμη μου για την περιπτωση που ανηκεις στη θετικη ή υγειας (ισως ισχυει το ιδιο και για τις αλλες κατευθυνσεις). Καλυτερα να μεινει αυτη η τεραστια υλη και να ειναι ανθρωπινα τα θεματα (δυσκολα μεν ,ανθρωπινα δε) παρα να πας να λυσεις θεματα τυπου χημειας 2020. Επειδη μου αρεσει να ερχομαι στη θεση του αλλου, και εγω στη θεση σου ως μαθητης θα ζητουσα μειωση της υλης γιατι θα αισθανομουν (ψευδως) οτι με βοηθανε. Βοηθεια ειναι να δωσουν αλλες 1.000 θεσεις εισακτεων (δε συμφωνω προσωπικα).


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/77075/epistoli-mathitrias-tis-g-lykeioy-stin-ypoyrgo-paideias