Το ΙΕΠ απευθύνει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων στο ενιαίο Μητρώο εξωτερικών Επιστημονικών Συνεργατών για την σύσταση Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων (Θεματοδότες/τριες-Αξιολογητές/τριες), για την υποστήριξη της δημιουργίας και χρήσης Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) .
Ειδικότερα, η Πρόσκληση αφορά μόνο στην κάλυψη υπολειπόμενων θέσεων Θεματοδοτών/Αξιολογητών Β’ και Γ’ τάξης Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ) και εξειδικεύεται ως εξής:
Επισημαίνεται ότι όπως αναφέρεται στις σχετικές Προσκλήσεις:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo [6], από την Τετάρτη 22 Ιουνίου και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 7 Ιουλίου και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στις υπ’ αρ. πρωτ. 12462/25-11-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΓ6ΟΞΛΔ-Σ7Α), 12441/30-07- 2021 (ΑΔΑ: ΨΒ7ΜΟΞΛΔ-Χ6Λ), 14691/24-09-2021 (ΑΔΑ Ψ6ΨΟΟΞΛΔ-ΑΦ3), 21675/10-12-2021 (ΑΔΑ: 6Β4ΟΟΞΛΔ-ΠΗΖ) και 1840/25-02-2022 (ΑΔΑ: 99ΥΜΟΞΛΔ-ΥΜ2) Προσκλήσεις.
Σύνδεσμοι
[1] https://www.esos.gr/katigories/trapeza-uematvn
[2] https://www.esos.gr/katigories/trapeza-uematvn/eidhseis
[3] https://www.esos.gr/katigories/trapeza-uematvn/nomouesia
[4] https://www.esos.gr/katigories/trapeza-uematvn/egkyklioi
[5] https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/psi4ooxld-ps4g.pdf
[6] https://www.iep.edu.gr/services/mitroo
[7] https://www.esos.gr/tags/iep
[8] https://www.esos.gr/tags/trapeza-thematon
[9] https://www.esos.gr/comment/reply/78760/288712
[10] https://www.esos.gr/comment/reply/78760/288698
[11] https://www.esos.gr/comment/reply/78760/288686
Σχόλια (3)
Η απόφαση για κλήρωση τριών θεμάτων β και τριών δ μας έδωσε την ευκαιρία να επιλέξουμε εκείνα εξ αυτών ώστε τελικά να είναι παρόμοιας δυσκολίας με ότι είχαμε στο νου μας να βάλουμε αν δεν υπήρχε η βάση θεμάτων
@Μητέρα, εξαιρετικά τα αποτελέσματα! Για πρώτη φορά μετά από χρόνια υποχρεώθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί να διδάξουν το σύνολο της ύλης και όχι ό,τι πίστευε ο καθένας ότι είναι σημαντικό, αφήνοντας κομμάτια ύλης που ήταν απαραίτητα για τις επόμενες τάξεις. Κι αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα! Διευκόλυνε τους εκπαιδευτικούς με την διαμόρφωση τελικών κριτηρίων, αφού τους είχε έτοιμο το διαγώνισμα στο 50% των μονάδων. Υπάρχει μια βάση με ποικιλία ασκήσεων διευκολυντική για τη διδασκαλία. Εξαιρετική δουλειά λοιπόν με πολύ καλά αποτελέσματα. Οι μαθητές που μελετούν είτε με είτε χωρίς τράπεζα θεμάτων καλά θα έγραφαν. Οι τουρίστες-μαθητές δεν γράφουν καλά ποτέ. Το πρόβλημα είναι ότι και λευκή κόλλα να δώσουν περνούν την τάξη. Θα πρέπει να ελέγχονται οι εκπαιδευτικοί για τη βαθμολόγησή τους. Εξευτελίζουν το λύκειο με αυτόν τον τρόπο.
Αποτελέσματα της ΤΘ μετα τη φετινή εφαρμογή της πότε θα μάθουμε;