Με σχεδόν έτοιμο το επιτελείο, σχέδιο και χρονοδιάγραμμα αναλαμβάνει από αύριο το "τιμόνι" του υπ. Παιδείας ο Κ. Πιερρακάκης

Δημοσίευση: 26/06/2023

Τελευταία Ενημέρωση: 26/06/2023, 13:45

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με σχεδόν έτοιμο το επιτελείο, σχέδιο και χρονοδιάγραμμα αναλαμβάνει από αύριο το "τιμόνι" του υπ. Παιδείας ο Κ.   Πιερρακάκης

Υφυπουργοι Ζέττα Μακρή και Δόμνα Μιχαηλίδου

Ο πληροφορικός Κυριάκος Πιερρακάκης, από την περασμένη εβδομάδα που έλαβε το "ναι" του Κ. Μητσοτάκη ότι θα τοποθετηθεί ως υπουργός Παιδείας, άρχισε ο ίδιος και άνθρωποι του πολιτικού του γραφείου τη "βολιδοσκόπηση" σε συγκεκριμένα άτομα του χώρου της παιδείας  για  να ενταχθούν στο νέο του επιτελείο.

Τέτοια τηλέφωνα δέχθηκαν, μεταξύ άλλων, εκπαιδευτικοί με εμπειρία οι οποίοι ήδη έχουν προσφέρει έργο ως στελέχη στο υπουργείο Παιδείας.

Ο Κ. Πιερρακάκης, σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη έχει  "άτυπα" συγκροτήσει το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας του (σ.σ. είχαμε συνηθίσει οι υπουργοί Παιδείας πρώτα να τοποθετούνται και μετά να ψάχνουν για συνεργάτες).

Παράλληλα  έχει ήδη ετοιμάσει, εδώ και μέρες:

  • Το σχέδιο νομοθετικών και άλλων πρωτοβουλιών του , και
  • Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

Ο Κ. Πιερρακάκης θα "πιάσει" δουλειά ξεκινώντας  

  • συναντήσεις  
  • με τους Γενικούς Διευθυντές της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας και τον υπηρεσιακό Γραμματέα Γ. Βλάσση.
  • με τους Περιφερειακούς και Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο της τοποθέτησης Γενικών Γραμματέων,  από τον πρωθυπουργό ,κατόπιν εισήγησης του εκάστοτε υπουργού, ήδη ο Κ. Πιερρακάκης φέρεται να  εισηγείται  συγκεκριμένο πρόσωπο για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ο Οδ. Ζώρρας, ο οποίος είναι πολύ καλά γνώστης των πανεπιστημιακών θεμάτων και  διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την ακαδημαϊκή κοινότητα, φέρεται αμετακίνητος από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης , όπως επίσης θεωρείται βέβαιο ότια παραμένει στη θέση του  και ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γ. Καλατζής.

Ως υφυπουργοί Παιδείας, φέρεται να αναλαμβάνουν :η  Ζέττα Μακρή ή Δόμνα Μιχαηλίδου.

Σχόλια (29)

azerty
|

1. Ψηφιοποίηση ΟΛΩΝ των διαδικασιών! Έχουμε καεί να γράφουμε σε βιβλία και σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες τα ίδια πράγματα.
2. ΤΥΦΛΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΙΣΟΤΗΤΑ στην επιλογή στελεχών και στην επιλογή α΄τόμων για θέσεις ευθύνης. Βαρεθήκαμε να βλέπουμε τους "αυλικούς" να λύνουν και να δένουν! Ας βάλουν κάποιον άσχετο με την περιοχή να αξιολογεί και να εγκρίνει τις αιτήσεις για αυτά τα πράγματα. Να βάλουν τον θεσσαλονικιό να ελέγξει τις αιτήσεις του αθηναίου και αντίστροφα!
3. Νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών για τους γονείς!
4. ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΚΟΣΜΟ ΡΕΕΕΕΕ! Έχουμε πήξει στους αναπληρωτές και στην αλλαγή του προσωπικού κάθε χρόνο!
5. Βρείτε λύση για το στεγατικό των εκπαιδευτικών που αποδημούν κάθε χρόνο για άλλες περιπέτειες!
6. Αυξήστε τους Μισθούς!

Turing
|

@Αλέξης & ΣΙΑ
Σε μεγάλη εκτίμηση έχετε βλέπω τους συναδέλφους σας τους πληροφορικούς.

ΔΜ
|

@Αλέξης, ναι...καλύτερα Λεγεωνάριος....

e-Πιτσιφλής
|

Να μην ξεχάσει να έχει στο διπλανό γραφείο έναν τουλάχιστον δάσκαλο της τάξης. Μπαρουτοκαπνισμένος να είναι. Να προσέξει ιδιαιτέρως τις επιλογές γιατί κυκλοφορεί εδώ και χρόνια άρωμα μπαρούτης! Να ζητάει να του δείξουν πληγές....

Ελλαδιστάν 2.0
|

Θα τους γλεντήσει χωρίς σάλιο. Από αξιολόγηση και στο βάθος απολύσεις μέχρι ψηφιακές κάρτες εργασίας κι εισβολή ιδιωτών στα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Θα μετανιώσουν την ώρα και τη στιγμή που αυτοκαταστράφηκαν όσοι τους ψήφισαν. Ευτυχώς για εμάς θα βρισκόμαστε στο εξωτερικό...

@ Πότε έκαναν συγκεκριμένες προτάσεις επίλυσης εκπαιδευτικού
|

Πότε έκαναν συγκεκριμένες προτάσεις επίλυσης εκπαιδευτικού προβλήματος; : η κεραμέως ΠΟΙΟ πρόβλημα έλυσε

@Ι.Κ.
|

Τι κάνει νιαου νιαου;
α) μήπως ήταν πολύ καλός στη δουλειά του και γι'αυτο δεν τον αλλάζουμε; Απίθανο να είναι αυτός ο λόγος - και άλλοι είναι καλοί και αποτελεσματικοί στο πόστο τους, καλή ώρα ο Πιερακάκης, ή ο Δένδιας, και τους αλλάζει θέσει ο ΠΘ.
β) Επίσης, απίθανο να βρίσκεται στην ίδια θέση με 6 διαφορετικούς υπουργούς και 3 διαφορετικά κόμματα - ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ.

Για μένα, αυτό αφήνει ένα επικρατέστερο ενδεχόμενο - το ότι τυγχάνει της έγκρισης και..άλλων φορέων. Και η λέξη κλειδί είναι "Θρησκευμάτων" :).

@Αλέξης
|

Ενώ με δικηγορίνες και δημοσιογράφους Υπ. Παιδείας, όλα πήγαιναν ρολόι! Θα έρθει τώρα ο πληροφορικάριος κ. Πιερακάκης να τα χαλάσει όλα, ε; Κλαίω...

Αλέξης
|

Όχι ρε παιδιά, υπουργός παιδείας πληροφορικάριος; Χαθήκαμε ...

Στράτος
|

@Πιτσιφλής, 26 Ιουν 2023 11:00
Έχασες ήδη την ψηφιακή σου ταυτότητα (e-Πιτσιφλής) και επέστρεψες στα παλιά; Ντροπή! Θα καταγγελθείς αρμοδίως στο νέο Υπουργό και θα υποστείς όλες τις ψηφιακές ποινές (π.χ. αποκλεισμός από τη δυνατότητα σχολιασμού στο esos!)

Ι.Κ.
|

Αυτός ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων που παραμένει αμετακίνητος στη θέση αυτή με όλες τις κυβερνήσεις κάθε χρώματος και είναι ο μακροβιότερος σε τέτοια θέση Γεν. Γραμματέας, γιατί ποτέ δεν αντικαθίσταται από άλλο πρόσωπο; Όποιος έχει απάντηση ας την γράψει, γιατί προσωπικά γνωρίζω πολλά αξιόλογα πρόσωπα που θα μπορούσαν να λάβουν τη θέση αυτή.

Για το μέλλον
|

Οι λογικοί στόχοι θα είναι:
Μείωση της γραφειοκρατίας στα σχολεία με τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών.
Ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων Eclass, teachers, students στα πανεπιστήμια
Εφαρμογή με αυστηρό τρόπο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (ακούγοντας όμως τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της διαδικασίας
Ολοκλήρωση της πιστοποίησης των τμημάτων των ΑΕΙ, αλλά και των μεταπτυχιακών. Μετά την πιστοποίηση των πολυτεχνικών τμημάτων πρέπει να λυθεί το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων
Εξ ορθολογισμός του τρόπου εκλογής της διοίκησης των ΑΕΙ, για να μην καταρρεύσει από τα μέσα, εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργεί.
Επίλυση της καυτής πατάτας, των απαραίτητων αλλαγών του ακαδημαικού χάρτη μετά από τον τρίτο χρόνο εφαρμογής της ΕΒΕ. Φτιάξτε ένα σύστημα κριτηρίων με βασικά κριτήρια το ποσοστό πληρότητας, τους ενεργούς φοιτητές (όχι όμως όσους είναι κάτω από το ν+2 αλλά όσους συμμετέχουν στις εξεταστικές), το ρυθμό αποφοίτησης και τη γεωγραφική απομ΄όνωση. Μεταφέρτε στις έδρες των ΑΕΙ τα απομονωμένα τμήματα με προοπτικές και κλείστε ή συγχωνεύστε τα υπόλοιπα.
Καλή επιτυχία

B3/S23
|

Η επιτυχής πορεία του κ. Πιερρακάκη στο ΥΨΔ δεν έχει αντίκρισμα αν οι αυριανοί πολίτες είναι ψηφιακά αναλφάβητοι. Η Πληροφορική διδάσκεται μόλις μία ώρα τη βδομάδα σε Δημοτικό, Β' Γυμνασίου & Γ' Γυμνασίου. Επιπλέον, η Πληροφορική δεν μπορεί να μην είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για το επιστημονικό πεδίο των Θετικών Σπουδών. Δεν πρόκειται για υποβάθμιση μόνο της Πληροφορικής, αλλά και της επιστημονικής εκπαίδευσης γενικότερα, και επομένως και της οικονομίας. Πόσο μάλλον στην "εποχή της ΤΝ".

Φουλ πορεία...
|

...για το e-parents, από ότι καταλαβαίνουμε. Τουλάχιστον να κάνει κάτι και για εκείνα τα έρμα τα χειρόγραφα πρωτόκολλα και βιβλία πράξεων, θα περνάμε που θα περνάμε τις ημέρες μας μπροστά σε έναν υπολογιστή, μην έχουμε ΚΑΙ τα χειρόγραφα...

Πλατάρος Γιάννης
|

Παθαίνω κατάπληξη με τις ελπίδες που εναποτίθενται στην ΟΛΜΕ.
Και γω επιχειρώ επί δεκαετίες να συγκινήσω την ΟΛΜΕ, εις μάτην.
Το κάνω δεοντολογικά. Όχι ότι πιστεύω ότι θα τ ο κάνουν κι όλας!...
Το επιχείρημα είναι αδιάσειστο: «Πότε έκαναν συγκεκριμένες προτάσεις επίλυσης εκπαιδευτικού προβλήματος;»
ΠΟΤΕ!....
Αόριστα ευχολόγια μόνον. ...
Οτιδήποτε το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ακόμα κι αν πανθομολογουμένως είναι , φαντάζει έντονα ως κοινής αποδοχής , ΔΕΝ είναι! (Όσοι έχουν ασχοληθεί με την πολιτική το ξέρουν)
Η αρχαία συνταγή του «Αν δεν θες να κάνεις λάθος δεν κάνεις τίποτα» ανεκάλυψα με κατάπληξη, ότι ήταν γνωστή σε κατώτερου επιπέδου πολιτικό προσωπικό των ΟΤΑ την οποία είχαν ως μπούσουλα...
Το γνωμικό αποδίδεται στον Αριστοτέλη:
«Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να αποφύγεις την κριτική: Να μη λες τίποτα, να μην κάνεις τίποτα, να μην είσαι τίποτα».
Θεωρείται ευφυολόγημα, αλλά κάποιοι το θεωρούν υπέρτατο κανόνα για να διατηρήσουν την καρέκλα τους.
Εννοώ τις καρέκλες τις ΟΛΜΕ , διότι συχνά οι εκπρόσωποι της εξουσίας, σπάζουν αυγά.
Μου το είχε πεις ένας με τον πιο κατηγορηματικό προφητικό τρόπο:
-Γι αυτό είμαι 20 χρόνια δημοτικός Σύμβουλος!....Εσύ ΔΕΝ θα είσαι, που λύσσαξες να γεμίσεις την πόλη με δένδρα και φοίνικες!....
Πολύ σωστός και ακριβής.

Ελπίδα
|

@Ξερολας, Η γκρίνια είναι χαρακτηριστικό του κλάδου, όπως και οι εξευτελιστικές αμοιβές. Ενδεχομένως να σχετίζονται σε κάποιο βαθμό τα δυο γεγονότα .

Περιμένουμε πολλά...
|

Αξιοκρατία..... Προκήρυξη όλων των θέσεων και όχι απροκάλυπτη τοποθέτηση των δικών μας....

Θα αρχίσει
|

Η γνωστή αριστερή γκρίνια. Περαστικά στο τσιριζα

Καθηγητής
|

Σωθήκαμε και μ αυτόν!!!! Αξιολόγηση απολυσεις κλπ

Πιτσιφλής
|

Δηλαδή, θα ακουστεί στο Υπουργείο το "Όρτσα τα πανιά κόντρα στο δεληβοριά";

ΔΜ
|

Ο Υπουργός άλλαξε. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει και η ΟΛΜΕ τη στάση της , να συνεργαστεί με το νέο Υπουργό και να πετύχει τη λύση - διευθέτηση μερικών βασικών ζητήματα που ταλανίζουν τον κλάδο χρόνια και να τελειώσει επιτέλους η στείρα άρνηση και η έλλειψη προτάσεων!

ΝΟ
|

Πιστεύω ότι θα τα πάει περίφημα, στον συγκεκριμένο, η ΟΛΜΕ να προσκομίζει προτάσεις και όχι ένα ξερό "ΟΧΙ".

Bill
|

Μιας και είναι πρώην συνεργάτης της Άννας Διαμαντοπούλου, θα συνεχίσει το όραμα της! Και φυσικά την πλήρη εφαρμογή του σχεδίου Πισσαριδη για την εκπαίδευση.

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο
|

Καλώς ορίσατε,
ως κρινόμενοι εκ του αποτελέσματος σε αυτό το υπουργείο, η εκπαιδευτική κοινότητα περιμένει από Σεπτέμβριο ενδείξεις για τα εξής δύο:
α) Μείωση της γραφειοκρατίας (σε μεγάλο βαθμό)
β) Αυξήσεις μισθών, πρωτίστως όσων εργάζονται με διδασκαλία στην τάξη.
Για το (α), ως πρώτο ενδεικτικό αποτέλεσμα θα είναι η απλοποίηση της διαδικασίας για τοποθετήσεις, μετακινήσεις, διορισμούς εκπαιδευτικών.
Για το (β), ως πρώτο ενδεικτικό αποτέλεσμα θα είναι η εφαρμογή των δεδικασμένων αποφάσεων του ΣτΕ για τις αναδρομικές αποζημιώσεις των πανεπιστημιακών.
Κλικ, κλικ, για να δούμε δουλεύει?
Καλή αρχή και καλή δύναμη.

Πανεπιστημιακος
|

Παπαϊωάννου από το ΑΠΘ

Ξερολας
|

Πάλι οι ίδιοι θα διαμαρτύρονται και γι αυτόν τον υπουργό. Η γκρίνια είναι χαρακτηριστικό του κλάδου.

nikos
|

Ψηφιοποιήστε τις διοικητικές εργασίες, ενοποιήστε τις διάφορες πλατφόρμες, ελέγξτε την τήρηση του διδακτικού ωραρίου και της παρουσίας στο σχολείο με ένα κλικ. Είναι κάτι που ξέρετε καλά και μπορείτε άμεσα να το κάνετε.

Μανώλης
|

Μετά το αρχικό μούδιασμα κάποιων από την επιλογή στο πρώτο ιεραρχικά υπουργειο της χώρας, αυτής που αποκαλούσαν "αριστέως" "παρατασέως" αποτυχημένη κλπ, μετά τα προγνωστικά ότι σίγουρα "θα πάει σπίτι της" ενώ τα αποτελέσματα την έφεραν πρώτη σε σταυρούς γυναίκα στην Ελλάδα, περιμένω από τους ίδιους ανθρώπους τα πρώτα ανάλογα υποκοριστικά για τον Πιερακάκη. Ο Πιερακάκης έχει δείξει ότι πιστεύει στην αποτελεσματικότητα, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι ολοι όσοι πιστεύουν ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται επιλεκτικά θα είναι ευχαριστημένοι.

Qwerty
|

κ. Υπουργέ,
ο πήχης που έθεσε η προκάτοχός σας είναι εξαιρετικά χαμηλός, ίσα σχεδόν με το έδαφος. Μην καταδεχθείτε να ασχοληθείτε μαζί του.
Θέστε τους δικούς σας στόχους, εμπιστευτείτε τους εκπαιδευτικούς, συζητήστε με τους συνδικαλιστές, μη γίνετε, όμως, όμηρός τους, είναι υπέρμαχοι του δόγματος της "ακινησίας" δια των ..."κινητοποιήσεων".
Ψηφιοποιήστε τις διοικητικές εργασίες, ενοποιήστε τις διάφορες πλατφόρμες, ελέγξτε την τήρηση του διδακτικού ωραρίου και της παρουσίας στο σχολείο με ένα κλικ. Είναι κάτι που ξέρετε καλά και μπορείτε άμεσα να το κάνετε.
Δώστε όραμα στην εκπαίδευση, διεκδικήστε περισσότερους πόρους, κάνετε οικονομίες κλίμακος, μη διστάσετε εδώ να "σπάσετε αυγά".
Πάνω απ' όλα, "λιγότερα συνθήματα" περί ...κοσμογονίας και επαναστατικών αλλαγών, κούφια λόγια στα οποία η προκάτοχός σας διέπρεψε, και "πιο πολλή δουλειά".
Καλή επιτυχία!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/83773/me-shedon-etoimo-epiteleio-shedio-kai-hronodiagramma-analamvanei-apo-ayrio-timoni-toy