Στατιστικά βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Δημοσίευση: 29/06/2023

Τελευταία Ενημέρωση: 29/06/2023, 13:22

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Στατιστικά βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Πλήθος υποψηφίων

Τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Πατήστε αντίστοιχα παρακάτω για να ανοίξετε τους πίνακες:

  1. ΓΕΛ_ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
  2. ΓΕΛ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
  3. ΓΕΛ_ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)
  4. ΓΕΛ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)
  5. ΓΕΛ_ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  6. ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  7. ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ
  8. ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ
  9. ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  10. ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  11. ΕΠΑΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
  12. ΕΠΑΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ: Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2023 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:


Επισημαίνεται ότι το πλήθος των υποψηφίων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ προκύπτει από τη συμμετοχή σε τουλάχιστον δυο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (εκτός των Μουσικών Σπουδών).

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ: Για να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι στον υπολογισμό των μορίων τους, το Υπουργείο ανέπτυξε ειδική εφαρμογή, με την οποία οι υποψήφιοι εισάγοντας τους γραπτούς τους βαθμούς, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν. Η εφαρμογή συνυπολογίζει τους γραπτούς βαθμούς και τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων για κάθε Τμήμα. Η εφαρμογή ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.

Σχόλια (8)

Polar_Fish
|

@Cauchy Estmort
Τα τυπικά μαθήματα ανάλυσης συνδέονται με τη βελτιστοποίηση. Χρειάζεται η σωστή αναλογία διακριτών μαθηματικών και ανάλυσης. Για να εξασφαλιστεί η ευρύτητα επιλογών σε σχολές καλό ειναι η ύλη των μαθηματικών να ειναι κοινή στο 2ο και στο 3ο επιστημονικό πεδίο. Τα οικονομικά δεν ειναι τόσο σημαντικά ως πανελληνιο εξεταζόμενο μάθημα για τις σχολές πληροφορικής. Υπάρχει ένας συμβιβασμός.

Τελικά στραβός είναι ο γυαλός
|

Τελικά είναι ενδεικτικό της κατάστασης των σχολείων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας όταν οι μαθητές είναι κατωτάτου επιπέδου να συμπεραίνουμε ότι οφείλεται στην κλίμακα που μετράει το επίπεδο. Δεν γράφουν στα μαθηματικά; Φταίνε τα μαθηματικά....
Στην Αμερική έκαναν τα ίδια και τώρα μαθαίνουν πόσα χρώματα κι αποχρώσεις έχει το ουράνιο τόξο. Ακόμα και σ'αυτό, μπερδεύονται. Άντε και στα δικά μας σιγά-σιγά.

Είδατε
|

τα τεράστια ποσοστά κάτω από τη βάση;;
αυτό είναι το τεράστιο έργο που βραβεύτηκε και από Ευρώπη;
Περίπου το 45% των μαθητών να γράφουν κάτω από τη βάση;;;;

Δεν γίνεται
|

Για light μάθημα μαθηματικών στο 4ο Πεδίο ΓΕΛ, γιατί πλέον έχει και (πολλά) τμήματα πληροφορικής και μηχανικών Η/Υ, κ.λπ.. Ακόμα και τα τμήματα Στατιστικής είχαν εκφράσει την επιθυμία για κάτι περισσότερο από light μαθηματικά.

Σε άλλα νέα, οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός, όχι εξετάσεις (ναι οκ, πλέον έχουμε και την ΕΒΕ) και ψάχνουμε μια σειρά αξιολόγησης των υποψηφίων σε συνδυασμό με την επιθυμία τους στο μηχανογραφικο (αν υπάρξει). Μαθηματικά είτε γράψουν π.χ. 5, είτε 15, είτε 105, οι π.χ. 200 καλύτεροι θα μπουν (έστω και αν αυτοί είναι π.χ. του 5)!

Πληροφορική
|

φυσικά η θέση της επιστήμης της Πληροφορικής είναι στη Θετική Κατεύθυνση και σε όχι στα οικονομικά

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Έχουμε κάποια εκτίμηση βάσεων σε σχέση με πέρισυ σε κατευθύνσεις: θετική και πληρ.-οικ.; Να ρισκάρω να υποθέσω περίπου στα περσινά επίπεδα;

Cauchy Estmort
|

@Αλέξης: Δεδομένου ότι στα βασικά αντικείμενα αυτού του Επιστημονικού Πεδίου (Οικονομία και Πληροφορική) τα πάνε μια χαρά τα παιδιά, μήπως να αναθεωρηθούν τα αντίστοιχα Μαθηματικά; Η Ανάλυση δεν είναι το πλέον σχετικό μάθημα, ούτε με την Πληροφορική, ούτε με την Οικονομία. Η Περιγραφική Στατιστική θα ήταν χρήσιμη στην πλειονότητα των αποφοίτων των τμημάτων αυτού του πεδίου, ενώ η (χερουκλάτη) Ανάλυση είναι εκτός τόπου και χρόνου (παντού).

Αλέξης
|

Για μία ακόμα χρονιά βλέπουμε βατερλώ στα μαθηματικά Οικονομίας - Πληροφορικής. Το 70,04 % έπεσε κάτω από τη βάση, ενώ το 43,79 % έγραψε κάτω από 5 !!!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/83837/statistika-vathmologikon-epidoseon-ton-ypopsifion-poy-symmeteihan-stis-panelladikes