Eπιμόρφωση εκπαιδευτικών για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Δημοσίευση: 23/03/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
O Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου καλεί το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.), ως δυνητικό Δικαιούχο, για την υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθούν και να χρηματοδοτηθούν.
Η προτεινόμενη πράξη αφορά στην υλοποίηση επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού που απασχολείται στο πλαίσιο της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η οποία συμπεριλαμβάνει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης των μαθητών ΑμεΑ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στο γενικό σχολείο.
Στόχος της πράξης είναι η απόκτηση των κατάλληλων εφοδίων από τους εκπαιδευτικούς ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίζουν αποτελεσματικά τους μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να βελτιώνονται τα μαθησιακά τους αποτελέσματα και να προωθείται η ένταξη και η ενσωμάτωσή τους στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και να εξασφαλίζεται η προσβασιμότητα αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι.