Ασαφείς και αντιφατικές πληροφορίες καθημερινά στα σχολεία

Δημοσίευση: 19/02/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 20/02/2019, 07:03

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ασαφείς και αντιφατικές πληροφορίες καθημερινά στα σχολεία

Ποιος μπορεί να απαντήσει στα ερωτήματα των μαθητών;

Μετά τη χθεσινή παρέμβαση της Μαρίας Σπυράκη ήρθε σήμερα η τοποθέτηση της Νίκης Κεραμέως σχετικά με το νέο σύστημα πρόσβασης τα ΑΕΙ που  η ανακοίνωσή του αναβάλλεται καθημερινά.

Απαραίτητη η συνέχιση του "σφυροκοπήματος" της κυβέρνησης από την πλευρά της Ν.Δ. μέχρι να λάβει επιτέλους οριστικές αποφάσεις η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Στα σχολεία, εν τω μεταξύ, μεταφέρονται καθημερινά οι ασαφείς και αντιφατικές πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Σήμερα, άρθρο σε αθηναϊκή εφημερίδα κάνει λόγο για δυνατότητα ανοίγματος και δεύτερου πεδίου μέσω 5ου μαθήματος.

Ισχύει; ρωτούσαν οι μαθητές.

Ποιος μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα;

Σχόλια (10)

@Σπάρτακος
|

Απλά είχες παραλείψει μια κατεύθυνση μόνο με κοινωνιολογία, κάτι που προφανώς θα έχει προτείνει το ΙΕΠ αλλά δεν έχει δυστυχώς εισακουστεί.
Μπορεί έστω να ονομαστεί: Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πληροφορικής (software)

Σπάρτακος
|

@Σπάρτακος Aυτά παθαίνεις όταν προσθέτεις και μάλιστα σωστά:) Προβληματίζεσαι:)))

@Σπάρτακος
|

Συμπλήρωση:
- Κοινωνιολογία: Κοινωνιολογία 25 ώρες
Σύνολο 32 ώρες (όπως και σήμερα)

Σπάρτακος
|

Ωρολόγιο Πρόγραμμα με δυνατότητα για εξέταση σε 5ο μάθημα:

Μαθήματα Γενικής Παιδείας 11 ώρες (Θρησκευτικά 1, Φυσική Αγωγή 2, Αγγλικά/Επιλογής 2, Γλώσσα 6)

Μαθήματα Κατεύθυνσης 21 ώρες

- Θετική: Μαθηματικά 6, Φυσική 5, Χημεία 5, Κοινωνιολογία 5

- Θεωρητική: Αρχαία 6, Ιστορία 5, Λατινικά 5, Κοινωνιολογία 5

- Οικονομίας: Μαθηματικά 6, Πληροφορική 5, Οικονομία 5, Κοινωνιολογία 5

Σύνολο 32 ώρες (όπως και σήμερα)

5 μαθήματα
|

- Οικονομίας: Μαθηματικά 6, Πληροφορική 5, Φυσική 5, Οικονομία 5
Η Πληροφορική δεν είναι Ιστορία και το 2019 δεν είναι 1982, όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να παγώσουν το χρόνο

@Παναγιώτα
|

η φυσική
και βεβαιως οχι η κοινωνιολογία είναι το 5ο μαθημα που ταιριάζει στο πεδιο της Πληροφορικης

αν και η κοινωνιολογια αρέσει στα παιδιά δεν χρειάζεται αλλο ένα μαθημα στειρας παπαγαλίας στο πεδίο

Παναγιώτα Μ.
|

Ωρολόγιο Πρόγραμμα με δυνατότητα για εξέταση σε 5ο μάθημα:

Μαθήματα Γενικής Παιδείας 11 ώρες (Θρησκευτικά 1, Φυσική Αγωγή 2, Αγγλικά/Επιλογής 2, Γλώσσα 6)

Μαθήματα Κατεύθυνσης 21 ώρες

- Θετική: Μαθηματικά 6, Φυσική 5, Χημεία 5, Βιολογία 5

- Θεωρητική: Αρχαία 6, Ιστορία 5, Λατινικά 5, Κοινωνιολογία 5

- Οικονομίας: Μαθηματικά 6, Πληροφορική 5, Οικονομία 5, Κοινωνιολογία 5

Σύνολο 32 ώρες (όπως και σήμερα)

ΗΡΕΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ... ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΗ.
ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΑΕΙ;;;
ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΕΘΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ...
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ...
ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ Θ Α ΤΟ ΘΑΨΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Ο ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...

σχέδιο κουλαιδη
|

5 μαθήματα και εμπεδωση
τι να σου λεω τωρα...

ΟΛΑ τριγύρω αλλαζουν
|

Και όλα τα ίδια μένουν;

Τελικά το σχέδιο Κουλαιδη σαν φάντασμα γυρνά πάνω από τα κεφάλια τους ..


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/61350/asafeis-kai-antifatikes-plirofories-kathimerina-sta-sholeia