Ν. Κεραμέως: Δεν καταργώ το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί πάνω από όλα μας ενδιαφέρουν οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα

Δημοσίευση: 19/07/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 15/03/2023, 13:36

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Ν. Κεραμέως: Δεν καταργώ το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί πάνω από όλα μας ενδιαφέρουν οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα

"Εμείς διαφωνήσαμε με αυτό το σύστημα για πάρα πολλούς λόγους, δυστυχώς έγινε νόμος κράτους"

«Συνολικά μελετάμε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για το οποίο θα διαβουλευθούμε με όλους τους φορείς και θα το εισάγουμε στο δημόσιο διάλογο για μια ευρύτερη διαβούλευση μόλις αυτό ετοιμαστεί», δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σε σημερινή συνέντευξη σ”το Πρακτορείο 104,9 FM”, και υπογράμμισε:  

  •  Πριν από μερικούς μήνες ψηφίστηκε από την απερχόμενη κυβέρνηση ένα νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Εμείς διαφωνήσαμε με αυτό το σύστημα για πάρα πολλούς λόγους, δυστυχώς έγινε νόμος κράτους.
  • Θα μπορούσαμε να έρθουμε τώρα και να πούμε καταργούνται όλα, δεν το κάναμε και δεν το κάναμε γιατί πάνω από όλα μας ενδιαφέρουν οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα εν συνόλω.
  • Δεν μπορεί επειδή αλλάζουν οι κυβερνήσεις να επιφέρεται μια τεράστια αναστάτωση στο σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου.
  • Γι αυτό είπαμε το εξής: είπαμε ότι θα ισχύσει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως αυτό ψηφίστηκε πριν από μερικούς μήνες, θα επιφέρουμε κάποιες βελτιωτικές κινήσεις για να διορθώσουμε στρεβλώσεις του υπάρχοντος συστήματος , θα τις ανακοινώσουμε προσεχώς.
  •  Κατά τα λοιπά, όμως, δεν το αλλάζουμε αμέσως το σύστημα διότι ακριβώς σεβόμαστε την αγωνία των μαθητών και την αναστάτωση που θα επέφερε μια οποιαδήποτε αλλαγή σε ένα σύστημα που έχει ψηφιστεί».

Για τους διορισμούς

Για τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών η υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:

  • Παραλάβαμε μια κατάσταση πάρα πολύ δύσκολη, διότι ενώ είχαν εξαγγελθεί οι προσλήψεις για 4.500 εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και βοηθητικό προσωπικό οι διαδικασίες ήταν πάρα πολύ πίσω.
  • Επισπεύσαμε ήδη αυτές τις διαδικασίες, κάναμε ήδη μια πολύ γόνιμη συνάντηση με το ΑΣΕΠ, το οποίο δρομολογεί αυτήν τη διαδικασία και θα καταβάλω κάθε προσπάθεια ούτως ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν η πρόσληψη των 4.500 εκπαιδευτικών ειδική αγωγής και βοηθητικού προσωπικού.
  • `Ξεκινάμε από ειδική αγωγή για έναν συγκεκριμένο λόγο, (επειδή) αναπτύσσεται ένας ιδιαίτερος δεσμός μεταξύ του εκπαιδευτικού και του παιδιού με ειδικές δεξιότητες.

Σχόλια (35)

Αρθούρος
|

Προς Κώστας:Λυπούμαι γιατί κι εσείς μάλλον έχετε ψευδαισθήσεις όπως ο πρώην πρωθυπουργός.Μάλλον την ίδια νοοτροπία με το ΣΥΡΙΖΑ έχετε.Τα ίδια πίστευαν και στο ΠΑΣΟΚ ότι το κράτος δεν είχε συνέχεια κλπ.Εκτός από πολύ μεγάλα λάθη που δεν είναι δυνατό να αποφευχθούν γιατί εμείς οι Έλληνες έχουμε μεγάλο εγωισμό και ισχυρογνωμοσύνη,τα υπόλοιπα δεν γκρεμίζονται και σ'αυτό διαφέρει η Ν.Δ. από την Κεντροαριστερά και την Αριστερά.Δε δημαγωγεί,δε λαϊκίζει. Ειδικά εκείνο που λέτε με την κατάργηση της Λογοτεχνίας, μου θυμίζει έντονα αριστερά (κατάργηση πολυτονικού, μαθητικής ποδιάς,υποβάθμιση μαθήματος των Θρησκευτικών,κατάργηση των Αρχαίων από το Γυμνάσιο, κατάργηση των Πειραματικών σχολείων, βεβιασμένη κατάργηση της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης,αφαίρεση της Χημείας από τα εξεταζόμενα μαθήματα κλπ.)
Από την άλλη,τα Λατινικά δεν καταργήθηκαν.Από την εποχή της μέσης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας,ο λαός δεν τα μιλούσε και στη Δύση μόνο οι μορφωμένοι στα Πανεπιστήμια,τα γνώριζαν.Πέστε μου σε ποιά πανεπιστημιακή σχολή απ'αυτές του πρώτου πεδίου το έχουν ως υποχρεωτικό μάθημα. Απ' ό,τι γνωρίζω,μόνο στα Τμήματα Φιλολογίας-Θεολογίας(όχι Κοινωνικής) και Φιλοσοφίας υπάρχει.
Είναι δυνατό να μπαίνεις στα Τμήματα Δημόσιας Διοίκησης, Κοινωνιολογίας, Ψυχολογίας,Νομικής,πάσης φύσεως Παιδαγωγικά,Κοινωνικής Εργασίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας,Κοινωνικής Θεολογίας,Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης ή Πολιτικής Επιστήμης,Λογοθεραπείας κλπ.που υπάρχουν στο πρώτο πεδίο με Λατινικά;Τόση τυφλότητα πιά;Εκτός κι αν είστε φιλόλογος

Κώστας
|

Καταργήστε το έκτρωμα Γαβρόγλου τώρα. Δεν είναι αργά. Ένα μικρό λάθος είναι προτιμότερο από ένα τεράστιο λάθος (σύστημα Γαβρόγλου). Επαναφορά των Λατινικών με κατάργηση της Κοινωνιολογίας , κατάργηση της Λογοτεχνίας και επαναφορά των συντελεστών βαρύτητας. Γνωρίζω πολλούς γονείς που τα παιδιά τους θα πάνε το Σεπτέμβρη στην Β΄Λυκείου να ψάχνουν καθηγητές και φροντιστήρια να βγάλουν την Κοινωνιολογία στην Β΄Λυκείου αφού είναι μία χρονιά που τους δίνει το περιθώριο να το κάνουν .
Γαβρόγλου με ακους;;;; Είσαι με διαφορά ο χειρότερος υπουργός παιδείας ή μάλλον α-παιδείας. Δεν συμμαζεύονται με τίποτα οι αυτοσχεδιασμοί σου.

Καθηγητής Λυκείου
|

2 ζητήματα προς κα Υπουργό & Υφυπουργό

1ον Κατάργηση συνεξέτασης Λογοτεχνίας & Έκθεσης (δεν φταίνε σε τίποτα οι μαθητές που θέλουν να γίνουν ιατροί, πολιτικοί μηχανικοί, οικονομολόγοι να μαθαίνουν επιστημονικά την λογοτεχνία και να εξετάζονται σε αυτό το μάθημα)
2ον Όσοι από αυτούς που υποστηρίζουν ακόμα την κοινωνιολογία είτε είναι καθηγητές κοινωνιολόγοι-μαρξιστές που θέλουν να παράξουν αριστερούς μαθητές είτε είναι μετρίου έως κακού επιπέδου μαθητές που νομίζουν ότι η κοινωνιολογία είναι μάθημα εύκολο και κρίσεως ενώ αν διαβάσουν αναλυτικά το ΦΕΚ της εξέτασης του μαθήματος θα διαπιστώσουν ότι είναι μία ιστορία εις διπλούν.

Horace
|

Τα επιλεγομενα μαθηματα απαιτουν συγκεκριμενο αριθμο μαθητων για να λειτουργησουν.Στα σχολεια δεν θα επιλεξουν οι μαθητες λατινικα που ειναι αντικειμενο καινουριο για αυτους στη Γ λυκειου,με υλη ομοια με των πανελλαδικων κ εχοντας ηδη τον φορτο δυο μαθηματων που απαιτουν παπαγαλια.Δεν θα το επιλεξουν οχι γιατι δεν το θελουν αλλα γιατι δεν θα πειραματιστουν με νεα αντικειμενα στη Γ λυκειου.Και οσοι το επιλεξουν ειναι αμφιβολο αν θα συγκροτουν τμημα ιδιαιτερα σε σχολεια της επαρχιας.Εν ολιγοις,εξοβελιστηκε το αντικειμενο των λατινικων στο πυρ το εξωτερο για ιδεοληπτικους καθαρα λογους.

Τακης
|

Θετική με πληροφορική

Αρθούρος
|

Προς Σίσυφο:Είναι αλήθεια ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε πάρα πολλά από καμία κυβέρνηση,όταν ήδη "ξύνουμε τον πάτο του βαρελιού".Ήδη, παρουσιάστηκαν δείγματα παλιάς νοοτροπίας στο θέμα της κατάργησης της νομοθετημένης τέταρτης Νομικής,αλλά και στην ατολμία στη θεωρία και την πράξη .
Λυπούμαι όμως εσάς κε Σίσυφε,γιατί είστε ένας από τους πολλούς που καλλιεργήσατε μαζί με τις μεγάλες προσδοκίες και ψευδαισθήσεις,όπως ο πρώην πρωθυπουργός μας.Τελικά,πρέπει να είμαστε μετρημένοι στη ζωή μας και τουλάχιστο να κάνουμε τα αυτονόητα,αυτά που περνάνε από το χέρι μας και δεν τα κάνουμε,αφήνοντάς τα στους άλλους,κι όχι τα μεγαλεπήβολα και μακρόπνοα.
Οι πολλές ελπίδες,αντίθετα,πρέπει να αφεθούν στην καλή θέληση του μεγάλου κεφαλαίου,γιατί αυτό έχει τα χρήματα.Εμείς,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε,είναι να μοιράσουμε τη φτώχεια μας.

Tkaterina
|

Να μειωθεί η ύλη στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελληνίων 2020 γιατί είναι πολύ όπως επίσης η λογοτεχνία και η βιολογία γενικής παιδείας γιατί έτσι είναι σαν να δίνουν 6 μαθήματα στη κατεύθυνση επιστήμες υγείας όπως ήταν το παλιό σύστημα πανελληνίων με έξι μαθήματα

Κώστας Ν.
|

Το νέο σύστημα προκαλεί απίστευτο άγχος σε μαθητές και καθηγητές. Είναι 20Ιουλιου κι ακόμη δεν ξέρουν τα παιδιά την ύλη της Λογοτεχνίας. Τι σημαίνει είναι στην ύλη όλα τα κείμενα του λυκείου συν αυτά της θεωρητικής κατεύθυνσης; Και δεν έφτανε αυτό το χάος, ήρθαν οι φωστήρες με τους φακέλους υλικού κι έδεσε το γλυκό. Κείμενα υψηλού επιπέδου, λες και οι εν λόγω κύριοι δεν έχουν παιδιά να δουν ότι δεν καταλαβαίνουν να σου απαντήσουν σε μια απλή ερώτηση, πόσο μάλλον να αναλύσουν Καβάφη και Παπαδιαμάντη. Αλήθεια, αυτοί που γράφουν αυτά τα βιβλία σε τι κόσμο ζουν; Άσε το άλλο! Πώς να βγάλετε τη Λογοτεχνία από τις πανελλήνιες, αφού οι εκδοτικοί οίκοι κάνουν χρυσές δουλειές με τα νέα βοηθήματα; Όλη η Ελλάδα αγοράζει μανιωδώς βοηθήματα για τη συνεξέταση, να μην αναφερθώ στο τι έχει να γίνει όταν θα βγουν κι άλλα που θα εχουν τις απαντήσεις στους φακέλους υλικού. O tempora, o mores, για να μην ξεχνιομαστε..

Ελεύθερος
|

Όπως το προέβλεψα. Δεν έχουν καν την τόλμη επαναφοράς στην προτέρα κατάσταση. Λατινικά πάπαλα, και θα συνεχιστεί εν ταυτώ η εξώφθαλμη αδικία να εισάγονται με εύκολα μαθήματα οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ σε Τμήματα για τα οποία οι απόφοιτοι των ΓΕΛ εξετάζονται σε ασύγκριτα δυσκολότερα μαθήματα.

Κρίμα και αδικία για τους λυκειόπαιδες!

Δημήτρης Ιωάννου
|

Μην ξεχάσετε παρακαλώ και την Επαγγελματική Εκπαίδευση. Αν θέλετε να μιλάτε για "ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης" πρέπει να δώσετε από νωρίς κάποια ενθαρρυντικά σημάδια..

Νεοδημοκράτης
|

Μπράβο κυρία υπουργέ! Σκέφτεστε και πράττετε ορθολογικά! Μην ακούτε τις σειρήνες, λόγω συμφέροντος,των φιλολόγων για την κοινωνιολογία,τα λατινικά και τη λογοτεχνία!

glgiannis
|

@ Σισυφος,
επειδή γράφεις ως ένας κλασικός Σιρυζαίος, πότε πρόλαβες να βγάλεις τέτοια συμπεράσματα;
Τους άλλους τους περίμενες 4 χρόνια και κάνανε άλλα αντί άλλων, και αυτούς εδώ θέλεις να τους κρίνεις σε 10 ημέρες; Ούτε τις προγραμματικές δηλώσεις δεν ακούσαμε.
Πέρα από αυτά,
θεωρώ ότι καλώς κάνουν και δεν τα καταργούν άμεσα όλα. Θα βρεθεί πάλι όπως την προηγούμενη τετραετία ξεκρέμαστη η εκπαιδευτική κοινότητα στην αρχή της χρονιάς.
Τουλάχιστον η ΝΔ έχει πρόγραμμα , και οφείλει να το εφαρμόσει σταδιακά και χωρίς βιασύνη!!

Εκπαιδευτική κοινότητα
|

Αρχίστε με τα Δημοτικά Σχολεία και τα Γυμνάσια τότε. Να δούμε σε 6 μήνες τι έργο θα έχετε δείξει - όλα τα άλλα είναι ανούσια εάν δε δούμε αλλαγές στη νομοθεσία και τα προγράμματα σπουδών των σχολείων.

Επίσης, τα σχολικά βιβλία - πρέπει οπωσδήποτε να ανανεωθούν και να "επικοινωνούν" μεταξύ τους, γιατί συχνά από τη μια τάξη στην άλλη εμφανίζονται κενά ή άλματα.

Σισυφος
|

Eσείς κα Υπουργέ δεν θα χασετε με 31% θα κατεβετε κατω απο το 25% και αν.....
Λυπάμαι που σας τα λέω ισως επειδη σας ψηφισα .....

....κουβέντες και μεγαλα λόγια ...θα τα καταργησουμε ολα ......

ξερετε ποσο απέχει το ωσανα απο το σταυρωσον σταυρωσον .....
και εκει πάτε ολοταχώς .....

βλέπω τον συρίζα να ερχεται καλπαζοντας .....δυστυχώς για την χώρα και τους πολιτες της

ΕΝΙΑΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
|

Καλούμαστε να διδάξουμε την απεύθυνση
Καλούνται οι μαθητές να ενστερνιστούν και να αφομοιώσουν την απεύθυνση
Παρατηρήσεις φιλολόγου
Νέο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας αναρτήθηκε . Αποτελεί οδηγό για διδάσκοντες και εξεταζομένους στις Πανελλαδικές του 2020. Μάλιστα φαίνεται ότι θα αποτελέσει τον κατεξοχήν οδηγό για τη Γ Λυκείου που με τις καινοτόμες προτάσεις του χαρακτηρίζεται ως «υπερκείμενο» που αντικαθιστά τα ήδη υπάρχοντα εγχειρίδια.
Παρατήρηση πρώτη
Το υλικό των θεματικών ενοτήτων αποτελεί ύλη της Β Λυκείου –άρα μιλούμε για επικάλυψη της Ύλης.
Παρατήρηση δεύτερη
Η μοριοδότηση που προτείνει-υπαγορεύει είναι διαφορετική από τις προηγούμενες τάξεις. Αυτό προκαλεί εξεταστική σύγχυση στο μαθητή και στον διδάσκοντα.
Παρατήρηση τρίτη
Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών/-τριών στις πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα των Νέων Ελληνικών ημερήσιου και εσπερινού ΓΕΛ που προτείνει-υπαγορεύει περιέχει πολλές ασάφειες, «δημιουργικές ασάφειες »(βλέπε ΦΕΚ 5-7-19 ,όπου επαναλαμβάνονται όσα αναγράφονται στις σελ 145-146 των Φακέλων Υλικού).
Αυτές οι απροσδιόριστες οδηγίες επιδέχονται πολλαπλές αναγνώσεις και ερμηνείες για τη μορφή και τον τύπο την ερωτήσεων . Προκαλείται επομένως εξεταστική σύγχυση στο μαθητή και στον διδάσκοντα ενώ οι μαθητές της Γ Λυκείου πρέπει να δοκιμάζονται σε οριοθετημένο κι όχι ασαφές πλαίσιο εξέτασης και να παίρνουν σαφείς απαντήσεις και οδηγίες στις ερωτήσεις που προκύπτουν.

Παρατήρηση τέταρτη
Στο γλωσσάρι όρων καλούμαστε εκπαιδευτικοί και εξεταζόμενοι να μιλήσουμε μια νέα γλώσσα για να αποδώσουμε με νέα ορολογία όρους της θεωρίας της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας που αποδίδαμε διαφορετικά ως τώρα. Δεν θα αποτελούσε αντικείμενο παρατήρησης η εισαγωγή αυτού του παραρτήματος ,όμως μια προσεκτικότερη μελέτη του αποκαλύπτει τα εξής:
1.Οι υποψήφιοι της Γ΄Λυκείου όλων των κατευθύνσεων δεν είναι λέκτορες , πανεπιστημιακοί και υποψήφιοι διδάκτορες της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, για να εντρυφήσουν στην επικαιροποιημένη ορολογία.
2. Οι υποψήφιοι θα συναντήσουν και θα αποστηθίσουν τον όρο «απεύθυνση» που εμφανίζεται όχι μόνο μία αλλά δύο φορές στο γλωσσάρι όρων(σελ 173 και σελ 175). Φαίνεται λεπτομέρεια η παρατήρηση αυτή αλλά δεν είναι. Αντιθέτως είναι λεπτομέρεια που αποτελεί την ουσία του πράγματος.
Προφανώς και συντάχθηκε πρόσφατα όταν ο αδόκιμος όρος έκανε θραύση και πάταγο και αποτέλεσε «συγκείμενο» για τη συγγραφή του- για να χρησιμοποιήσω και όρους από το γλωσσάρι.
Προφανώς και συντάχθηκε βεβιασμένα οπότε ίσως δεν ελέγχθηκαν οι νεολογισμοί και κατ΄ επέκταση οι ασάφειες που περιγράφονται πιο πάνω.
Τέλος ασφαλώς και υπήρξε ιδεολογική σκοπιμότητα του συντάκτη . Μια ιδεολογική σκοπιμότητα που δεν περιορίζεται μόνο στο να προκαλέσει την εύνοια του (πρώην πρωθυπουργού) εισηγητή του αδόκιμου όρου -νεολογισμού αλλά και να επιβάλλει στη συνείδηση των υποψηφίων ότι είναι δόκιμα , επιβεβλημένα και απαραίτητα όλα όσα ρητά και άρρητα υπαγορεύουν τα αναλυτικά προγράμματα τα ,οι Φάκελοι Υλικού, οι σκοποί του Υπουργείου Παιδείας οι κατευθύνσεις των Κομμάτων και των Κυβερνήσεων.
Υ.Γ.
Εννοείται πως οι συγκεκριμένες παρατηρήσεις είναι αποχρωματισμένες από ιδεολογικούς χρωματισμούς και προκαταλήψεις.
Έρχονται όμως να αποκαλύψουν ιδεοληψίες που είχαν , έχουν και θα έχουν οι συντάκτες αναλυτικών προγραμμάτων .
Ιδεοληψίες που δεν πρέπει να διδάξουμε ούτε να απαιτήσουμε από τους μαθητές μας να αποστηθίσουν, να ενστερνισθούν και να εφαρμόσουν .

Ο καθένας τη βολή του...
|

Είναι απίστευτα τα σχόλια μετά την εκλογή της νέας κυβέρνησης . Αποτυχατε ο ένας, τίποτα δεν κάνατε ο άλλος , οι ίδιοι είστε κ τ.λ.
Ο καθένας θέλει για την πάρτη του άμεσα να ψηφισθεί κάτι. Οι ΕΔΙΠ εξέλιξη (κλειστες-ανοιχτες διαδικασίες;), οι σχολικοί σύμβουλοι να επανέλθουν άμεσα, οι πρώην διευθυντές να αποκατασταθούν άμεσα κ τ.λ Και επειδή δεν έγιναν σε μια εβδομάδα δήθεν απέτυχαν ανεξαρτήτως εάν έγιναν 10 καλά για την υπόλοιπη κοινωνία.
Αυτό δείχνει τη νοοτροπία η οποία ουδόλως έχει αλλάξει τα τελευταία 10 χρόνια της κρίσης και είναι μήνυμα ότι δεν βαδίζουμε σε σωστό δρόμο. Πάλι στόχος είναι η κατσίκα του γείτονα.
Εύχομαι αυτή η κυβέρνηση να μη κάνει τα χατίρια κανενός, να μη γκρεμίσει ότι μπορεί έστω να βελτιωθεί για να πάμε ένα βήμα μπροστά και να λειτουργήσει όσο πιο αντικειμενικά γίνεται με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και όχι τις παραινέσεις του κάθε συνδικαλιστή ή συντεχνίας.
Άμεσα να μην περιμένει κανείς τίποτα. Συν το χρόνω , ψύχραιμα και μεθοδικά θα παρθούν αποφάσεις με γνώμονα το δίκαιο των περισσότερων.

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ:ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΗ.ΕΞΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
|

1. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΗ: ΕΞΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
2. ΟΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΙΕΠ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.
3. Ο ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
3. Η ΥΛΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΔΗΣ ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΙΓΗ ΜΟΝΟ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΚΟΡΠΙΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ 6 ΤΑΞΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
4. ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ 5.
5. ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΩΣΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ 3 ΚΕΙΜΕΝΑ, ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ (ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ)
6. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΕ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΔΙΔΑΓΜΕΝΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΕ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ)
7. ΕΛΕΟΣ, ΠΙΑ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΣΕΣ ΦΩΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ. ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΝ.

Οδυσσέας
|

Μπορεί η κυβέρνηση σύριζα να είπε τα ψέμματα που δεν είπαν μαζί όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις αλλά θα πρέπει να μάθετε να κρίνετε τα πράγματα το καθένα στην πραγματική του διάσταση . Ο Γαβρόγλου έκανε το αυτονόητο .
Το μόνο που ενδιαφέρει γονείς και μαθητές είναι το εαν θα περάσουν σε μια σχολή για να εξασφαλίσουν το μέλλον τους , και καλά κάνουν γιατί ζούμε σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο που εαν δεν φας τον διπλανό σου θα σε φάει αυτός .
Ο Γαβρόγλου λοιπόν έφτιαξε ένα σύστημα που εξυπηρετεί μια χαρά αυτήν την αναγκαιότητα .Για αυτό καλά κάνει και η νέα δημοκρατία και το συνεχίζει .Αλλά γιατί σας φαίνεται περίεργο . Στην Αγγλία το σχολείο
τελειώνει στην τρίτη γυμνασίου και στο λύκειο για τρία χρόνια τα παιδιά κάνουν τα μαθήματα της ειδικότητάς τους .Ρώτησε κανείς ποτέ τους μαθητές ( για τους οποίους όλες οι κυβερνήσεις κόπτονται )ή έστω τους απόφοιτους αν θέλουν να μαθαίνουν όλα αυτά τα άχρηστα που μαθαίνουν στο σχολείο ?

Πολύ σωστά δεν καταργείτε τίποτα κα.Κεραμέως
|

Τίποτα δεν θα κάνετε,τίποτα δεν θα καταργήσετε.Όλοι οι νόμοι Γαβρόγλου-ΣΥΡΙΖΑ θα εφαρμοστούν.Ακόμα και οι διορισμένες επιτροπές θα συνεχίσουν το έργο τους.Δεν θα κάνετε τίποτα γιατί θα συνκυβερνήσετε με τον ΣΥΡΙΖΑ και λοιπούς πρόθυμους βαπτίζοντας την σαν ομοψυχία,εθνική συνεννόηση κλπ.Οι Βρυξέλες και οι Η.Π.Α. το ξεκαθάρισαν.Σας θέλουν όλους μαζί χωρίς αντιπολίτευση.Δανειστών και αμερικανών παρόντων κάθε λαϊκή κυριαρχία παυσάτω.Έτσι και έτσι με το 32% που πήρε ο Τσίπρας πάλι σε λίγο Πρωθυπουργός θα είναι.Ή παρένθεση λοιπόν ή συν κυβέρνηση.Ήδη άρχισαν να μετανιώσουν που σας ψήφισαν γιατί θέλετε να αποδείξετε ότι είστε η συνέχεια του ΣΥΡΙΖΑ ακόμα και στην συμφωνία των Πρεσπών.

Αλεξία
|

Ειδικά για αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να το καταργησετε γιατί το σύστημα Γαβρογλου τους εφνιδιασε εντελώς . Χωρίς να έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν δεν λέμε και την
Ύλη που είναι υπέρογκη.

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Δεν καταργείς το νέο σύστημα γιατί δεν έχεις ιδέα πως θα το αντικαταστήσεις. Προεκλογικά το πρόγραμμα για την παιδεία ήταν γεμάτο αερολογίες. Μετεκλογικά επιβεβαιώνεται πλήρως η ανεπάρκειά σας. Ανοχή στο μπλε σανο τέλος!!!

ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ
|

Απογοητευτικές οι δηλώσεις της Υπουργού, ήδη! Τελικά δεν κατάλαβα. Αλλού θα προχωρήσει ή κυβέρνηση με γρήγορους ρυθμούς διότι "γιαυτό ο κόσμος την ψήφισε" και αλλού σφυρίζει αδικαιολόγητα αδιάφορα η κ. Κεραμέως,, η οποία προεκλογικά θα τα καταργούσε όλα! Μόνο το κουδούνι στις 08:15 μου φαίνεται θα εφαρμοστεί από τις προεκλογικές δεσμεύσεις και η εμμονή με τη Νομική Πατρών. Και οι νέες δομές εκπαίδευσεις που "είναι μακριά από τους εκπαιδευτικούς" και ο κακός ν.4547 με τα " συμβούλια επιλογής", που θα καταργούσατε αμέσως; Δηλαδή και την επόμενη χρονιά χωρίς υποστήριξη οι εκπαιδευτικοί και με τον κακό αυτό νόμο, κατά τα άλλα, περί συνέπεια; ο λόγος!

Νικολία
|

Έλεος έβαλαν κοινωνιολογία και τα παιδιά μας θα γίνουν αριστερά φέτος.. Όμως του χρονου που θα περάσουν στις σχολές των κοινωνικών Επιστημών που η ΔΑΠ έχει ποσοστό πάνω από 90% θα ξαναβρούν τον ίδιο δρόμο..
Αν είχατε πάρει χαμπάρι ότι βγήκαν τα λατινικά για να μη γίνουν προσλήψεις φιλολόγων ίσως να μη λέγατε ασυναρτησίες.. Μόνο στα κλασσικά τμήματα φιλολογίας κάνουν λατινικά Κ όπου αλλού είναι επιλογής..

Αγώνας δρόμου
|

Ας φροντίσει τουλάχιστον το Υπουργείο να καλυφθούν άμεσα όλα τα λειτουργικά κενά ώστε να μη χαθεί ούτε μία διδακτική ώρα για τους μαθητές του Λυκείου.
Ο προσδιορισμός και η κάλυψη τόσο των οργανικών, όσο και των λειτουργικών κενών είναι μια χρονοβόρα διαδικασία η οποία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.
Η εφαρμογή του νόμου Γαβρόγλου με τις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου, απαιτεί πολύ καλλό προγραμματισμό, ώστε στις 11 Σεπτεμβρίου να μην υπάρψουν ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό στα δημόσια Λύκεια όλης της χώρας.
Απαιτείται λοιπόν:
-ακριβής προσδιορισμός της ύλης της Λογοτεχνίας,
-εξορθολογισμός της ύλης των υπολοίπων πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων,
-προσδιορισμός και κάλυψης των λειτουργικών κενών (!) που θα προκύψουν από την αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος,
-σαφείς οδηγίες για τη διδασκαλία των Νέων Ελληνικών,
-επανεξέταση και εξορθολογισμός τοτ τρόπου συνεξέτασης Γλώσσας και Λογοτεχνίας,

καθώς η προχειρότητα με την οποία σχεδιάστηκε το νέο εξεταστικό σύστημα, πλήττει -δυστυχώς- το δημόσιο σχολείο που δεν ενισχύθηκε τα τελευταία 4-5 χρόνια αλλά αποδυναμώθηκε, προς όφελος της παραπαιδείας.

Λευτέρης
|

Μετά την ψυχρολουσία για την διατήρηση του συστήματος να αναμένουμε την εξαίρεση της Λογοτεχνίας στις προγραμματικές δηλώσεις το ΣΚ;

αντιλογος...
|

Κάθε υπουργός ο ένας μετά τον άλλον αλλάζουν το σύστημα και καταλήγουμε να είναι η εκπαίδευση στον αέρα και σχέση με την οργάνωση άλλα και με απόδοση. Το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται ένα σταθερό πρόγραμμα και όχι συνεχόμενες αλλαγές για να δείξουμε ότι διαφέρουμε από άλλους υπουργούς.

Δασκαλα
|

Ποιους νόμους θα καταργησετε;

KIN
|

Τα Λατινικα διδασκονται ως μαθημα επιλογης και οσοι μαθητες ενδιαφερονται να τα γνωρισουν μπορουν να τα επιλεξουν. Η Κοινωνιολογια ορθώς είναι παναλλαδικα εξεταζόμενο μάθημα. Σιγά δλδ.που οι εισακτεοι στις Φιλοσοφικές σχολές θα έχουν πρόβλημα στις σπουδές τους επειδή τα Λατινικά καταργήθηκαν ως παναλλαδικως εξεταζόμενο μάθημα. Ούτε οι εισακτεοι πχ. στις Οικονομικές σχολές διδάσκονται Χρηματοοικονομικη Λογιστική στο σχολείο, αλλά τη διδάσκονται στο πανεπιστήμιο . Ομοι ως ούτε πχ οι εισακτεοι στην Ιατρικη διδάσκονται στο σχολείο Ανατομια αλλά τη διδάσκονται στο πανεπιστήμιο. Η διαμαρτυρία ενάντια στην κατάργηση των Λατινικων ως παναλλαδικως εξεταζόμενο μάθημα γίνεται για άλλους λόγους. Ο νοών νοείτο ..............

Δαρρείος
|

Το οτι λέγατε κουβέντες του αέρα το ειχαμε καταλάβει .....δεν σαν ενδιαφερουν ουτε οι μαθητές ουτε και οι καθηγητες τους ... εχετε πελαγώσει ηδη...,
......ειναι οπως λεγατε θα κανουμε το ΠΑΔΑ πανεπιστημιο εφηρμοσμένων επιστημών ,θα καταργησουμε τιςς συγχωνευσεις πανεπιστημιων -ΤΕΙ , δινουμε παραταση δυο ημερων για την συμπληρωση των μηχανογραφικων (sic)
ολο εμβληματικές ανακοινωαεις κανατε
.....σας εκανε ο Γαβρόγλου να τρεχετε και μην φτάνετε
Δεν θα πάτε μακρια ....

glgiannis
|

Αρα κ .Κεραμέως, να υποθέσουμε ότι θα προχωρήσει και η διαδικασία των ΚΕΑ (κέντρα εκπαίδευσης για την αειφορία) που έχουν βαλτώσει.
Πράγματι το ότι οι καινούριες δομές θέλουν βελτιώσεις και αλλαγές θεωρώ ότι είναι αποδεκτό από μεγάλο ποσοστό ανθρώπων. Εξάλλου αυτό είναι στο πρόγραμμά σας.
Αλλά αυτό μπορεί να γίνει σε κατάλληλο χρόνο ( ας πούμε σε ένα χρόνο να γίνουν όλες οι επιλογές στελεχών) και όχι τώρα που σε δυο μήνες ξεκινούν τα σχολεία και να είμαστε πάλι στο μηδέν.
Υπομονή σε κάποιες ενώσεις που θέλουν να διατηρήσουν τις θέσεις τους ως υπεύθυνοι περιβαλλοντικών προγραμμάτων,......
Το κράτος έχει συνέχεια, και σε ένα χρόνο από τώρα με νέο πλαίσιο γίνονται όλες οι αλλαγές.
Αυτό είναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη και όχι όσα έχουν προ καιρού ακουστεί...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/63518/n-kerameos-den-katargo-neo-systima-eisagogis-sta-aei-giati-pano-apo-ola-mas-endiaferoyn