Η νέα (μειωμένη) Εξεταστέα Ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δημοσίευση: 09/04/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 09/04/2020, 17:15

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η νέα (μειωμένη) Εξεταστέα Ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Το υπουργείο Παιδείας διαψεύδει πληροφορίες και δημοσιεύματα που αναφέρονται σε πιθανές ημερομηνίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η μείωση της Εξεταστέας Ύλης που θα διαγωνιστούν οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ  στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΛ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ

Σε ανακοινωθέν το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη μείωση της Εξεταστέας Ύλης τονίζει: "Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με δεδομένη την γενική αναστολή λειτουργίας των σχολείων από την 11η Μαρτίου 2020, το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στον επανακαθορισμό της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με αναλογική μείωση σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ' τάξη του συνόλου των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, σύμφωνα με την πρόοδο που είχε πραγματοποιηθεί στη διδασκαλία της ύλης, μέχρι την ημερομηνία που ανεστάλη καθολικά η λειτουργία των σχολείων". 

Διάψευση περί ημερομηνιών διεξαγωγής Εξετάσεων

Παράλληλα, το υπουργείο Παιδείας    και διαβεβαιώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι "καμία σχετική απόφαση δεν έχει ληφθεί αναφορικά με αυτό το ζήτημα, εν αναμονή των σχετικών εισηγήσεων των ειδικών".

Από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης του κορωνοϊού, σημειώνεται στο ανακοινωθέν,  η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, καθορίζοντας από κοινού τα επόμενα βήματα για τη διαχείριση της κρίσης που έχει προκύψει με αφορμή την πανδημία του Covid-19 και τις συνέπειές της στη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών της χώρας.

Σχόλια (66)

Ευτυχία
|

Για εμάς τους αποφοίτους ΕΠΑ.Λ 2018 δεν αλλάζει τπτ? Και συγκεκριμένα στο τομέα υγείας κ πρόνοιας

Alex
|

Για μείωση της ύλης των ειδικών μαθημάτων ούτε λόγος.....

Γιαννοπ. Αναστασία
|

Παρατηρούνται σοβαρές διακρίσεις -στην εξεταστέα ύλη των πανελληνίων που ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες το υπουργείο για φέτος- μεταξύ ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ.
Ενώ στα μαθήματα κάποιων ειδικοτήτων όπως π. χ. του τομέα οικονομίας-Διοίκησης υπάρχει αρκετή περικοπή ύλης, στο μάθημα "Ανατομία - Φυσιολογία" του τομέα υγείας - πρόνοιας των ΕΠΑΛ δεν αναφέρεται καθόλου μείωση της ύλης παρότι κανένα σχολείο στη χώρα δεν έχει ολοκληρώσει την ύλη του μαθήματος.
Αν και υπήρξε επικοινωνία πολλών συναδέλφων με το υπουργείο για την επισήμανση του "λάθους" η απάντηση που τους δόθηκε ήταν ότι "αυτή είναι η ύλη και δεν θα διορθωθεί"!
Και θέτω τα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Είναι τόσο ανεύθυνοι οι αρμόδιοι υπάλληλοι που δεν θέλουν να παραδεχτούν την δουλεία του ποδαριού που έκαναν, ώστε να μην παίζουν με την ψυχολογία των μαθητών στις μέρες που ζούμε;
2. Υπάρχει σκοπιμότητα, σε αυτή την μεροληψία από την πολιτική ή την διοικητική ηγεσία του υπουργείου, που άφορα τον συγκεκριμένο τομέα;
Καλό θα ήταν κάποιοι να μην αντιμετωπίζουν στο "ποδάρι" ή με σκοπιμότητα τους μαθητές των ΕΠΑΛ και να προχωρήσουν στην ισότιμη αντιμετώπισή τους!
Ή να μη μειωθεί για κανένα μαθητή (ΓΕΛ - ΕΠΑΛ) η εξεταστέα ύλη ή να ισχύσει για όλους το κριτήριο της διδαχθείσας!

Γιαννοπ. Αναστασία
Εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ

mourikis
|

Οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ δίνουν την ίδια ύλη με τους μαθητές των ΕΠΑΛ, σήμερα μίλησα με το υπουργείο

Jerry
|

Σχετικά με την ύλη που θα δώσουν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ γνωρίζει κάποιος κάτι;; Είναι ίδια με αυτή που θα δώσουν οι μαθητές;;Εάν δεν είναι η ίδια θα είναι η μεγαλύτερη αδικία που υπήρξε ποτέ εναντια στους μαθητές των ΕΠΑΛ, διότι πριν αποφασίσουμε να ξαναδώσουμε ξέραμε ότι η σχολή πρώτης επιλογής μας επερνε 5 άτομα,τώρα αν χωριστούν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ σε δύο κατηγορίες σε αυτούς που δίνουν με μειωμένη (μαθητές) και σε αυτούς που δίνουν την κανονική (απόφοιτοι) τότε οι θέσεις που θα καλυφθούν σε αυτή η σχολή από αποφοίτους θα είναι στην καλύτερη 1.

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Έχω καταθέσει τις απόψεις μου περί αναγκαίων μαθηματικών γνώσεων για τους υποψήφιους φοιτητές και γιατί.
Εδώ θέλω να καταθέσω ένα παράπονο... Στα δικά μου φοιτητικά χρόνια, οι καθηγητές μας 'τρώγονταν' μαζί μας, κι ας είχαμε διδαχθεί (εκτός από απειροστικό και ολοκληρωματικό λογισμό), μιγαδικούς (με De Moivre, τα πάντα όλα) ακολουθίες (με όρια, κριτήρια σύγκλισης κ.ά.), πίνακες,ορίζουσες, συστήματα, διανυσματικό λογισμό και αναλυτική γεωμετρία (όλ' αυτά στην ύλη της Γ΄Λυκείου) (εξετάσεις με δέσμες).
Δεν ήταν ευχαριστημένοι και μάς τσάκιζαν στις εξετάσεις, στα θέματα και τους βαθμούς.
Τώρα που οι νέοι φοιτητές διδάσκονται κάθε χρόνο και λιγότερα (εδώ και χρόνια βγαίνει σταδιακά ύλη, και όχι λόγω κορωνοϊού), έτσι, μια όψιμη/αναδρομική ευγνωμοσύνη για τη δικιά μου 'φουρνιά' θα ήταν ευπρόσδεκτη...
Συγγνώμη για την πολύ προσωπική τοποθέτηση...

Άρης Κεσ.
|

Πού βρίσκεται η ανακοίνωση για την ύλη των ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ των ΕΠΑΛ ;

Ενδιαφέρομαι για τα Μαθηματικά συγκεκριμένα, αλλά και γενικά.

Απόφοιτοι 2019
|

Οι απόφοιτοι έχουν ήδη διδαχθεί την εξεταστέα ύλη, δεν είναι στην ίδια θέση με τους μαθητές που αυτή τη χρονιά προετοιμάζονται για πρώτη φορά. Αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο, δεν μπορούν να θεωρούνται ίσα και όμοια με τους τελειόφοιτους Λυκείου.

απόφοιτη!
|

Μια ευκαιρία ζητάμε για να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα κι εμείς οι απόφοιτη . ίσως την πρώτη φορά να ατυχήσαμε αλλά τώρα ζητάμε ίση αντιμετώπιση με τη γενιά του 2002 καθόσον μειώθηκε η ύλη τους . ας καταργηθεί η ποσόστωση κι ας ''παλέψουμε,, ίσος προς ίσο

Σήφης
|

Σε μια κοινωνία δημοκρατική, μια κοινωνία ίσων ευκαιριών και κατά τα άλλα δίκαιη και αντικειμενική καταργείται αυτόματα από τους απόφοιτους το δικαίωμα να διεκδικήσουν ισότιμα μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μειωμένη ύλη για τους νέους , η ίδια και ίσως μεγαλύτερη για τους απόφοιτους κι όμως τα παιδιά αυτά που ζητάν απλά μια δεύτερη ευκαιρία διεκδικούν ένα μηδαμινό ποσοστό θέσεων. Απόφοιτοι παιδιά ενός κατώτερου θεού ;Το κράτος πώς αντιμετωπίζει όλους τους πολίτες με ισότητα ενώ στην περίπτωση αυτή τους αδικούν;

Μαθηματικά Λυκείου
|

Γεγονός είναι ότι πίνακες (γραμμική άλγεβρα), μιγαδικοί αριθμοί και διαφορικές εξισώσεις είναι εκτός ύλης. Αυτά είναι τα πιο σημαντικά σημεία που αναγκαστικά διδάσκονται στο πανεπιστήμιο, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν στην διδακτέα ύλη.

Μαθηματικά μέχρι Μάρτιο σίγουρα έχουν προλάβει να διδαχθούν ορισμένο ολοκλήρωμα και μεθόδους ολοκλήρωσης. Ας μεριμνήσουν στα Πανεπιστήμια να κάνουν φροντιστήρια στο Α' Εξάμηνο για τη σχετική με κάθε σχολή ύλη.

Φαίνεται άλλωστε και σε άλλα μαθήματα, όπως η Πληροφορική, που δεν έχει σημασία η θεωρία αλλά μόνο γράφουν κώδικα σε ψευδογλώσσα. Τα παιδιά διδάσκονται γράφους στα Διακριτά Μαθηματικά ή στις Δομές Δεδομένων.

@mathimatikos
|

Κύριε καθηγητά έχετε άδικο για τον εξής λόγο: ο Αρσένης (ο οποίος ενδεχομένως να είχε καλές προθέσεις) δεν επιμόρφωσε τους καθηγητές ώστε να αξιολογούν σωστά και δίκαια τους υποψηφίους μέσα στο λύκειο. Επίσης δεν άσκησε έλεγχο σε ιδιωτικά (αλλά και δημόσια) που έβαζαν με το τσουβάλι εικοσάρια. Αν είχε πράξει ορθά, σε πρώτη φάση ο βαθμός του απολυτηρίου θα προέκυπτε αποκλειστικά από τον βαθμό των πανελλαδικών εξετάσεων(και ο βαθμός του τετραμήνου θα ήταν απλά ενδεικτικός).

Hatori Hanzo
|

Υπάρχει ακόμα ένα θέμα που χρειάζεται διευκρίνιση. Με τους αποφοίτους προηγουμένων ετών τι θα γίνει? Πρέπει ή όχι να γίνει αντίστοιχη μείωση της ύλης και σε αυτούς? Αν δεν γίνει , τότε δεν νομίζετε ότι υπάρχει ζήτημα διαφορετικής δυσκολίας? Αυτοί μάλιστα ανήκουν σε 2 κατηγορίες: αυτοί που επέλεξαν να διαγωνιστούν στην νέα ύλη, και αυτοί που θα διαγωνιστούν στην παλιά, με τις αντίστοιχες ποσοστώσεις. Αν δεν γίνει καμιά κίνηση για αντίστοιχη μείωση της ύλης, θα βγουν 3 διαφορετικά θέματα ? Και αν γίνει η μείωση και σε αυτούς, ποιός θα κρίνει ποιά κεφάλαια πρέπει να βγουν από την παλιά ύλη (π.χ. της Χημείας)?

Φυσικός
|

@Νίκος ΠΕ86

Και επειδή κύριε λογικά είστε πληροφορικός αφήστε τα μαθηματικά σε εμάς τους φυσικούς γιατί αυτά που κάνατε εσείς στη σχολή σας ήταν για επίπεδο δημοτικού!!

Κωνσταντίνος
|

Δεν υπάρχει αλλαγή στη Λογοτεχνία!
Αυτή η ύλη ακριβώς είχε ανακοινωθεί σε ΦΕΚ και τον Ιούλιο αλλά τροποποιήθηκε τον Αύγουστο οπότε στη Λογοτεχνία θα ζητηθεί κάτι ερμηνευτικό σχόλιο και τίποτε άλλο.
Επίσης σε κάποιο σχόλιο αναφέρεται ότι δεν διδάχτηκαν όλοι οι θεματικοί κύκλοι άρα θα πρέπει να περικοπούν κάποιοι. 1) Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα που πρέπει να διδαχθούν (είναι ΟΛΑ , ΑΠΕΙΡΑ θεωρητικά) και επίσης ούτε συγκεκριμένη σειρά ακολουθείται από όλα τα σχολεία για να μπορούν να πουν πχ έστω και άτυπα βγαίνουν κάποια θέματα. ΠΑΝΤΑ έτσι ήταν και θα είναι.
Για τους αποφοίτους που ζητούν κατάργηση της ποσόστωσης κάνουν λάθος. Είναι διαφορετικά συστήματα άρα διαφορετικά θέματα και διαφορετικές βάσεις... αυτό που πρέπει να δώσει το υπουργείο ασφαλώς είναι πολλές πολλές θέσεις στους αποφοίτους κι όχι μικρό ποσοστό που θα αποκλείσει πχ κάποιον υποψήφιο με 19000 μόρια φέτος να μπει ιατρική ενώ στην περσινή χρόνια έμπαινε με 18.500 μόρια. Δηλαδή να βγάλει φέτος 500 μόρια παραπάνω αλλά να έχει το ίδιο αποτελεσμα. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ... είχαν την επιλογή να εξεταστούν με το νέο σύστημα για να διεκδικήσουν τις πολλές θέσεις (αναγνωρίζω ασφαλώς ότι το νέο σύστημα είχε όχι μόνο πιο πολύ ύλη που δεν είχαν καν διδαχθεί αλλά και νέα μαθήματα!)
συμπέρασμα: να δώσει το υπουργείο έξτρα θέσεις στους αποφοίτους διότι και αυτοί βιώνουν δύσκολη περίοδο! Τίμια και λογικά αιτήματα

Φυσικός
|

@Νίκος ΠΕ86 και @ Observator

Συγνώμη κύριοι έχετε σπουδάσει φυσικός ή μαθηματικός;; Από τη στιγμή που μπαίνεις τα ολοκληρώματα στο 1ο έτος τα θεωρούν δεδομένα!

Στο πανεπιστήμιο μπαίνουμε για να κάνουμε σοβαρή δουλεία. Δεν πρέπει να πέσει το επίπεδο ή να τα πάρουν από το χεράκι και να τα πουν "α δε πειράζει θα σε βοηθήσουμε". Πως θα λύνεις αργότερα διαφορικές ή επικαμπύλια και τριπλά και ολοκληρώματα σε 10 και 100 διαστάσεις(κβαντομηχανική) αν δεν ξες τα βασικά;;

mathimatikos
|

Συνάδελφε "ελεύθερε" ,η Αρσένειος λογική , όπως την αναφέρεις δεν είχε μόνο εξετάσεις αλλά και εργασίες και ατομικό φάκελο μαθητή και για 2 χρόνια ,στη Β και στη Γ λυκείου. Και προφανώς ασφαλέστερη αξιολόγηση κάνεις στον μαθητή μέσα από ένα σύνολο γραπτών δοκιμασιών παρά με μία και μόνη γραπτή δοκιμασία στις πανελλήνιες.Και ναι δε γίνεται να αξιολογήσεις χωρίς γραπτές δοκιμασίες ,αν είσαι μάχιμος εκπαιδευτικός το ξέρεις αυτό! Επίσης ,οι μαθητές δεν χρειαζόταν να εκλιπαρούν οι μαθητές για να γράψουν στην ίδια ύλη ξανά διότι προβλεπόταν από το νόμο να κάνει επανεξέταση όποιος μαθητής ήθελε.
Δε λέει κανείς πως ήταν το τέλειο σύστημα ,όμως αυτή η υποκρισία του σημερινού λυκείου όπου οι μαθητές παριστάνουν τους μαθητές και δεν θα έρχονταν καν στο σχολείο αν δεν έπαιρναν απουσίες , ενώ οι καθηγητές μοιράζουν σε όλους 18άρια και πάνω πιεζόμενοι από γονείς και μαθητές αφού ο βαθμός τους κανένα ρόλο δεν παίζει στην εισαγωγή των υποψηφίων σε κάποια σχολή στην Ελλάδα, δεν είναι θέατρο του παραλόγου?
Δεν ακυρώνει την εκπαιδευτική διαδικασία στην πράξη?
Το γεγονός πως από νωρίς ,Α λυκείου ή και νωρίτερα, στο μυαλό των μαθητών είναι ξεκάθαρο το επιστημονικό πεδίο που θα ακολουθήσουν οπότε ασχολούνται μόνο με τα μαθήματα στα οποία τελικά θα εξεταστούν και δεν έχουν πρόβλημα με το βαθμό αφού δεν πρόκειται για απολυτήριο, διαμορφώνει υποψηφίους μειωμένης εγκυκλοπαιδικής μόρφωσης ,για να μην πω τίποτα χειρότερο.
Και στην τελική ο ρόλος του λυκείου δεν είναι να προσφέρει μια σφαιρική γνώση και γενική μόρφωση και καλλιέργεια?
Δεν επεκτείνομαι, αλλά ας γίνει επιτέλους σε αυτή τη χώρα μια εκπαιδευτική αλλαγή που να στηρίζεται σε σοβαρή και υπεύθυνη μελέτη κι ας αφήσουμε τη μικροπολιτική έξω ,ας αφήσουμε να "τρέξει" μια 12 ετία? ένα μελετημένο σύστημα .
Χειρότερο από αυτό που έχουμε δε νομίζω να είναι και μόνο το αδιάβλητο στις πανελλήνιες δεν αρκεί ! Ας το κρατήσουμε κι αυτό αλλά ας δούμε επιτέλους και την ανάγκη μιας μεγάλης αλλαγής!

Κσθηγητρια επαλ
|

Όσον αφορά την ύλη ανατομίας στα ΕΠΑΛ στον τομέα υγείας γιατί δεν υπάρχει η παραμικρή μείωση, ενώ δεν έχει τελειώσει η ύλη στην τάξη και σε άλλους τομείς που έχει τελειώσει, η μείωση είναι στο 50%?
Μήπως έχει ξεχαστεί η κοινή ομάδα? Διαγωνίζονται οι μαθητές για τις ίδιες θέσεις με πολύ διαφορετική ύλη?
Τυχαίο?? Μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ!!! Με αυτή τη λογική γιατί έπρεπε να αλλάξουν οι συντελεστές στα μαθήματα ειδικότητας και στα γενικής παιδείας?

@observator
|

Τι είναι αυτά που λετε; Με τη δική σας λογική στο Α εξάμηνο του τμήματος μαθηματικών πρέπει να ξεκινήσουν από τα ομώνυμα κλάσματα ή τις αριθμούς μέχρι το 1000.

O tempora o mores...
|

@O.O. έχετε δίκιο. Έχουν εντάξει την περίληψη λογοτεχνικού κειμένου στην εξεταστέα ύλη της Λογοτεχνίας!!!!!!!!!!! Αυτά συμβαίνουν όταν οι Υπουργοί Παιδείας δεν έχουν σχέση με τη σχολική πραγματικότητα και οι καρεκλοκένταυροι σύμβουλοί τους τις σχολικές τάξεις τις βλέπουν μόνο από έξω... ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ; ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ;;;; ΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΞΑΣΚΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ;;; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΥΛΗ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ.!!!!!!.......

KIN
|

Μπλα μπλα μπλα για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Η σταθερά παράμετρος είναι ότι και οι φετινοί υποψήφιοι θα είναι οι νέοι άνεργοι σε 4-5 χρόνια αυξάνοντας έτσι το συνολικό αριθμό των ανέργων στη χώρα μας. Φυσικά εξαιρούνται ελάχιστοι υποψήφιοι που θα σπουδάσουν επαγγέλματα με θετικότατες προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης πράγμα που θα τους οδηγήσει μάλλον σε οικονομική και κοινωνική ανέλιξη. Τζάμπα καίει η λάμπα.......

Φυσικά
|

και το σύστημα της Γαλλίας είναι μακράν καλύτερο από το Ελληνικό. Βασικός λόγος ότι μπορεί να μπει κανείς στο Πανεπιστήμιο από διαφορετικές δομές , και από την κατάρτιση εκτός της επαγγελματικής εκπαίδευσης, αλλά και λόγω εργασιακής εμπειρίας η οποία συνυπολογίζεται με εξετάσεις.
Δεν κρέμονται μόνο από τις Πανελλήνιες ούτε είναι Εθνικό ζήτημα κάθε χρόνο πόσοι μπήκαν στα Πανεπιστήμια από το Γενικό Λύκειο. Άρα φακελάκια και υποκειμενικότητα στο ναδίρ...

Βιοπληροφορική
|

Αν ένα αντικείμενο της πληροφορικής δεν έπρεπε να βγει εκτός είναι οι γράφοι. Είναι το σήμα κατατεθέν της ψηφιακής εποχής και βασικό εργαλείο μοντελοποίησης σε όλες τις επιστήμες.

Ελεύθερος
|

@mathimatikos
Αίσχος είναι και το σύστημα της Γαλλίας.

1) Τίποτε δεν συγκρίνεται με την αντικειμενικότητα των αγνώστων βαθμολογουμένων, με καλυμμένα ονόματα. Οτιδήποτε άλλο είναι εύφορο έδαφος για ευνοιοκρατία και διαφθορά (φακελλάκια).

2) Δεν είναι δυνατόν να βαπτίζεται κατά την αρσένειο λογική ως προφορική βαθμολογία το σύνολο των βαθμών σε γραπτά διαγωνίσματα. Δεν αναβαθμίζεται το λύκειο έτσι, καταντά απλώς εξεταστικό κέντρο. Το 1999-2000 ήταν η χειρότερη χρονιά από παιδαγωγικής σκοπιάς. Το «ενιαίο» λύκειο ήταν κάτι σαν reality show, με διαρκείς δοκιμασίες, αδιάκοπο άγχος. Μόνο που αντί για την αποχώρηση ο αδιάπτωτος φόβος ήταν για χαμηλές επιδόσεις στα γραπτά. Τα μόνα ευεργετικά μέτρα ήταν οι Πανελλαδικές στην Β΄ Λυκείου και ότι μπορούσε κάποιος να αξιοποιήσει το βαθμό της Β΄ Λυκείου κατά 30% αν ήταν υψηλότερος. Όλα τα άλλα στα οποία υπεισερχόταν ο παράγων διαγώνισμα και βαθμολογία από τον διδάσκοντα ήταν σκέτη καταστροφή. Εκλιπαρούσαν οι μαθητές να ξαναγράψουν στήν ίδια ύλη διαγώνισμα, για να μην χαντακωθούν. Μπορεί η πρόθεση να ήταν καλή, αλλ' ο δρόμος προς την Κόλαση είναι συχνά στρωμένος με καλές προθέσεις.

προγραμματιστικό περιβάλλον
|

πληροφορικη χωρις πληροφορικη, βιολογικο χωρις βιολογια τα γνωστα σχολια και τα memos ξεσκονιζονται

Ξε-λυσσάξτε
|

Θα ήθελα να απευθυνθώ στον λυσσασμένο από πάνω και να πω ότι έτσι όπως έχει μειωθεί η ύλη των παιδιών που δίνουν με το νέο σύστημα δε διαφέρει μ' αυτή των αποφοίτων, μην πω οτι είναι και λιγότερη. Επιπλέον οι απόφοιτοι θα διαγωνιστούν και θα διεκδικήσουν ΜΟΝΟ ένα ποσοστό των θέσεων. Αφού δε θέλουν να τους μειώσουν λοιπόν την ύλη ας καταργήσουν την ποσόστωση. Και κάτι άλλο. Στην ίδια κατάσταση δεν καλούνται να διαβάσουν και να δώσουν εξετάσεις; Τι είδους μέτρα είναι αυτά που ευνοούν μόνο τους μισούς; Για άλλη μια φορά το Υπουργείο αποδεικνύει ότι είναι ικανό να εφαρμόζει και να ψηφίζει μόνο ημίμετρα.

Οbservator
|

@Φυσικός
<<Μαθηματικά χωρίς ολοκληρώματα και κυρτότητες!! όταν μπουν στο πανεπιστήμιο δεν θα αντέξουν ούτε μια εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!>>
Δεν ισχυει αυτό. Κανεις δεν υποθέτει οτι τα ξέρουν.

Ύλη και εξετάσεις
|

Το εαρινό τετράμηνο έχει ανατραπεί εκπαιδευτικά, τόσο για μαθητές όσο και για φοιτητές. Ελπίζουμε όλοι μετά το Πάσχα να σταματήσουν οι αυστηροί περιορισμοί για να επανέλθει η φυσική διδασκαλία για τους μαθητές Λυκείου.

Με περικοπή της ύλης μέχρι τον Μάρτιο οι τελειόφοιτοι εξετάζονται περίπου στο 70-75% της διδακτέας, που είναι αρκετός όγκος για να μπουν κανονικά θέματα.

Την επόμενη χρονιά μπορούν να γίνουν ρυθμίσεις για να καλυφθεί η ύλη για τις άλλες τάξεις.

Ο.Ο.
|

Κάτι που δεν είδα να επισημαίμεται είναι η αλλαγή του τρόπου εξέτασης της λογοτεχνίας: θα μπορεί να ζητηθεί πλέον και περίληψη λογοτεχνικού κειμένου, κάτι που δεν προβλεπόταν μέχρι τώρα. Αυτό δεν είναι μείωση ύλης, αλλά ΑΛΛΑΓΗ ΥΛΗΣ για ακόμη μια φορά

Φωτεινή
|

Θέλουμε να δώσουμε στην ύλη που έχουμε διδαχτεί αλλά από τη στιγμή που ερχόμαστε στα ίδια επίπεδα με τους φετινουςνα μην υπάρχει ποσόστωση!!!!!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/67007/i-nea-meiomeni-exetastea-uli-ton-panelladikon-exetaseon