Με απουσίες η εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Υποχρεωτική η μάσκα για τους εκπαιδευτικούς κι ενδεχομένως για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

Δημοσίευση: 16/08/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 18/08/2020, 08:49

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με απουσίες η εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Υποχρεωτική η μάσκα για τους εκπαιδευτικούς κι ενδεχομένως για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

Κανονικά θα ανοίξουν τα σχολεία 7 Σεπτεμβρίου- Θα κλείνουν μόνο τοπικά όταν υπάρχει έξαρση-Αποκλείεται μάθημα πρωί απόγευμα

Το υπουργείο Παιδείας, θεωρεί πως με βάση τα σημερινά δεδομένα ή και    με  διπλασιασμό των κρουσμάτων,  τα σχολεία θα πρέπει να ανοίξουν κανονικά στις 7 Σεπτεμβρίου, για δια ζώσης εκπαίδευση, υπό τους όρους και προϋποθέσεις που θα θέσουν οι ειδικοί επιστήμονες του ΕΟΔΥ.

Αν και η    κυβερνητική  απόφαση  για το άνοιγμα των σχολείων θα ληφθεί στις 19 Αυγούστου    τα σενάρια , από εκπαιδευτικής πλευράς, που επεξεργάζεται το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας είναι:

Α. Τα σχολεία να ανοίξουν κανονικά στις 7 Σεπτεμβρίου.

Β. Τα σχολεία να κλείνουν μόνο τοπικά σε επίπεδο, χωριού, πόλης ή Νομού, όταν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων Κορωνοιού, και για όσες ημέρες κρίνει ο ΕΟΔΥ. Να ακολουθηθεί, δηλαδή αυτό που συνέβη τον περασμένο Μάρτιο, που αρχικά είχαν κλείσει σε   Νομούς, όπως Ηλεία, Ζάκυνθο  και Αχαία.

Γ. Όταν υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε σχολείο, να λαμβάνονται μέτρα μόνο γι αυτό.

Δ. Αποκλείεται το σενάριο πρωί απόγευμα μάθημα. Κι αυτό λόγω σειράς αντικειμενικών δυσκολιών.

Ε. Προτείνεται, εάν χρειαστεί, τη διαίρεση τμημάτων και την εκ περιτροπής  διδασκαλία με ταυτόχρονη ζωντανή μετάδοση για τους μαθητές εκτός σχολείου.

Ζ. Παράγοντες του υπουργείου Παιδείας εισηγούνται:

  •  η μάσκα στην αίθουσα διδασκαλίας και εντός του κλειστού χώρου του σχολικού κτιρίου να είναι υποχρεωτική  για τους εκπαιδευτικούς  κι ενδεχομένως για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
  • σε πρώτη φάση η μάσκα να είναι προαιρετική για τους μαθητές του Δημοτικού ή και για του Γυμνασίου και Λυκείου.

Στην περίπτωση που αποφασιστεί να είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και από τους μαθητές, προτείνεται να μειωθεί ο χρόνος της ώρας διδασκαλίας  στα 30-35 λεπτά.

Η. Το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται στη διαδικασία προμήθειας χιλιάδων tablet αξίας 12 εκατομμυρίων ευρώ . Τα tablet θα δοθούν δανεικά σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που θα δηλώσουν ότι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικές συσκευές για να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Θ. Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης tablet στους μαθητές και εκπαιδευτικούς που θα δηλώσουν ότι δεν διαθέτουν, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα γίνεται με απουσίες για τους μαθητές που δεν θα συμμετάσχουν. Συζητείται η διαγραφή απουσιών να γίνεται μόνο με βεβαίωση του πάροχου internet στην οικεία τους μαθητή ότι τη συγκεκριμένη ώρα ή ώρες υπήρχε βλάβη.

Ι. Η επιθυμία  και η επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι τα σχολεία να ανοίξουν κανονικά με όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, τηρώντας αυστηρά μέτρα προστασίας, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από τις εισηγήσεις του ΕΟΔΥ προς την Κυβέρνηση.

Φροντιστήρια

Τα Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών θα λειτουργήσουν κανονικά υπό τους όρους και προυποθέσεις που θα ανακοινώσει ο ΕΟΔΥ. Οι όποιες τοπικές αποφάσεις που θα λαμβάνονται για τα σχολεία  θα ισχύουν και για τα  Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών.

Σημείωση: Οι αποφάσεις που θα ανακοινωθούν θα ισχύουν τόσο για τα δημόσια όσο και για τα ιδιωτικά σχολεία.

Σχόλια (68)

Αλεξανδρα
|

Αναρωτήθηκε κανείς αν τα παιδιά του δημοτικού είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τη μάσκα με τον ΣΩΣΤΟ τρόπο; Ότι η λανθασμένη χρήση μάσκας είναι πιο επικίνδυνη από τη ΜΗ χρήση μάσκας; Τώρα θα μου πείτε ότι τα παιδιά μαθαίνουν.. οκ κι εσείς οι ενήλικες που φοράτε μάσκα πόσες φορές πιάσατε τη μάσκα με τα χέρια, επαναχρησιμοποιησατε μια μάσκα κλπ κλπ. Εγώ πάντως πολλες φορές..

Απόφοιτος
|

@ ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός

Για την υγεία μου, μου έχει συσταθεί (πάρα πολύ έντονα) η μάσκα, γιατί αν τυχόν νοσήσω τα πράγματα δε θα είναι καθόλου καλά. Το διοξείδιο του άνθρακα από μόνο του μας έχουν πει στο σχολείο (παλαιότερα σε άκυρη συζήτηση) ότι από μόνο του δεν είναι επιβλαβές (σε αντίθεση με το μονοξείδιο), απλώς η μείωση του οξυγόνου είναι επικίνδυνη, και οι μάσκες δεν είναι εντελώς "κλειστές", από κάπου "μπάζουν". Ναι, δεν είναι σαν τον φυσικό αέρα, όμως, μπροστά στον κίνδυνο πρέπει να προσαρμοστούμε.

Αναφορικά με το οικονομικό πρόβλημα, κατάλαβα τι μου λέτε. Δεν το είχα σκεφτεί ως τώρα έτσι, γιατί θεωρώ στο μυαλό μου τη μάσκα ατομική ευθύνη, αλλά καταλαβαίνω τώρα πως, αν γίνει υποχρεωτική, θα πρέπει να υπάρχει αποζημίωση. Σε αυτό ίσως βοηθήσουν οι μάσκες πολλαπλών χρήσεων. Δεν ξέρω πραγματικά. Μερικές πτυχές και οπτικές δεν τις σκεφτόμαστε πάντα.
Τα πράγματα δεν είναι μόνο άσπρο ή μαύρο δυστυχώς. Απλώς, εγώ είμαι πολύ υπέρ της μάσκας γιατί φοβάμαι. Αν πήγαινα στο σχολείο τώρα, δεν θα ήθελα να με πλησιάζει εκπαιδευτικός για διευκρινίσεις πχ χωρίς μάσκα, γιατί υπάρχει ο φόβος. Τη μάσκα την έχω κάνει σαν τα παπούτσια, δηλαδή, μόλις βγω, θα τη φορέσω. Είναι πρωτόγνωρες ώρες, απελπιστικές. Το θέμα είναι ότι γενικά δεν είναι όλοι προσεκτικοί (δηλαδή κανείς δεν εγγυάται ότι ο κάθε εκπαιδευτικός θα τηρεί αποστάσεις και θα προσέχει με δική του πρωτοβουλία, ούτε και μαθητής βέβαια), οπότε, αν έχει και το νόμο πάνω από αυτόν, ίσως το σκεφεί δύο φορές. Φοβάμαι πως, αν υπάρξει απλώς σύσταση, αυτή δεν θα ληφθεί υπόψη.
Όταν μου θέτετε ένα τέτοιο ζήτημα, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολλά άλλα θέματα που προκύπτουν. Παντού υπάρχουν δύο πλευρές, με προβληματίσατε και σας ευχαριστώ για αυτό. Αυτό που με ενόχλησε στο προηγούμενο σχόλιό σας ήταν το ότι, από την ηλικία μου και μόνο, αξιολογήσατε το πώς σκέφτομαι και ενεργώ ως άνθρωπος, χωρίς να με γνωρίζετε προσωπικά. Όταν είπα ότι η ηλικία σας δεν σας καθιστά αυθεντία, προφανώς και δεν αμφισβήτησα τις εμπειρίες και τις γνώσεις σας, αλλά την άποψη ότι ένας πιο νέος άνθρωπος δεν μπορεί να έχει διαμορφώσει προσωπική γνώμη και να τη λέει δημόσια. Η άποψη αυτή θεώρησα πως με αδίκησε πολύ, δεν είναι όλοι μιας ηλικίας "έτσι" και όλοι άλλης ηλικίας "αλλιώς" και θεωρώ πως, όντας εκπαιδευτικός, το γνωρίζετε (αν δεν ήθελα να μιλήσω για το τι έγινε στο σχολείο μου δεν θα έλεγα την ηλικία μου, γιατί αυτόματα "πέφτω" στα μάτια πολλών μεγαλύτερων). Εν πάση περιπτώσει, τώρα που μου παραθέσατε επιχειρήματα που να αναδεικνύουν και την άλλη άποψη, με βάλατε σε σκέψεις. Θεωρώ ακόμη τη μάσκα ατομική ευθύνη και απολύτως αναγκαία, αλλά καταλαβαίνω πως, με το να καταστεί υποχρεωτική, ανακύπτουν άλλης φύσεως προβλήματα. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι, όσο υπάρχει ο κίνδυνος, δεν μπορούν να ανοίξουν τα σχολεία όπως άνοιξαν πέρσι το Σεπέμβρη.

ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός
|

#Απόφοιτος,
σε έχει διαβεβαιώσει κανένας πνευμονολόγος αν είναι καλό για την υγεία σου να φοράς 4-5 ώρες συνεχόμενα την μάσκα?
Μήπως το CO2 πρέπει να το εκπνέει το σώμα μας αντί να το εισπνέει?

Άκουσε με να σου πω γιατί προφανώς είμαι πολύ μεγαλύτερός σου και από ότι κατάλαβα ξέρεις να ακούς.
Το πρόβλημα είναι οικονομικό.
Αν το υπουργείο παιδείας επιβάλλει την χρήση μάσκας από τους μαθητές θα πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη αποζημίωση πράγμα δύσκολο διότι έχουμε 1.200.000 μαθητές + 250.000 εκπαιδευτικοί για 180 ημέρες μαθήματος-από την 7η Σεπτεμβρίου μέχρι και το τέλος των εξετάσεων- με ένα μέσο κόστος 0,25 ευρώ/μάσκα μας κάνει 65 εκατομμύρια ευρώ!!!
Τα χρήματα αυτά δεν υπάρχουν.
Και αν υπήρχαν πάλι δεν θα τα έδιναν.

Σκέψου μόνο ότι στα δημόσια νοσοκομεία το μοριακό τεστ για τον covid19 είναι 70 ευρώ, που σημαίνει ότι θα μπορούσαν με αυτά τα 65 εκατομμύρια να κάνουν τεστ σε 929.000 άτομα, σχεδόν σε 1 εκ. πολίτες.

Για αυτό θα ακούσεις τους ειδικούς να λένε σε λίγες μέρες :"συστήνουμε στους μαθητές να φοράνε μάσκα"

Πρέπει να ακούμε με προσοχή αυτά που μας λένε στα κανάλια και να κρίνουμε για την αλήθεια των όσων ακούμε.

Απόφοιτος
|

@ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός

Δεν δέχομαι από άτομα που δεν με γνωρίζουν προσβολές. Το ότι είστε όσων ετών είστε δεν σας καθιστά αυθεντία. Γράφω, προφανώς, λίγο πιο επίσημα εδώ γιατί με το να φωνάζω και να προσβάλλω δεν καταφέρνω τίποτα. Κανείς δεν με διέταξε. Ανήκω σε ευπαθή ομάδα και θέλω οι γύρω μου να με σέβονται. Όπως και άλλα άτομα που ανήκουν σε ευπαθή ομάδα. Δεν δέχομαι διαταγές, οπότε δεν δέχομαι και προσβολές. Άλλωστε, εγώ δεν θα ξαναγυρίσω στο σχολείο. Αν μεταδοθεί τίποτα στις σχολικές τάξεις, δεν με αφορά καθόλου.

Και κάτι τελευταίο. Με εκνευρίζει απίστευτα να θεωρείτε όποιον νέο εκφράζει άποψη φερέφωνο απόψεων τρίτων. Το ότι μπορεί να είστε 40-50-60 ετών δεν σας κάνει αυθεντία, δεν είστε εσείς ο πιο έξυπνος και οι μικρότεροι τα πρόβατα, που ακούνε τη μαμά και το μπαμπά. Κανείς δε με διέταξε. Ό,τι είπα το είπα με δική μου πρωτοβουλία και με βάση τις δικές μου απόψεις.

Ελένη
|

Εσείς όλοι που διαμαρτύρεστε για τη μάσκα, έχετε καταλάβει την αναγκαιότητα της; Ανησυχείτε καθολου για την υγεία σας; Ακόμα κ αν είχαμε τμήματα των δέκα παιδίων σε τεράστιες αίθουσες, θα μπαίνατε χωρίς μάσκα; θα νιώθατε ασφαλείς στριμωγμένοι στα γραφεία χωρίς μάσκα; πώς νομίζετε ότι θα κάνουν μάθημα σε άλλες χώρες; εγω είμαι σε Γυμνάσιο κ παρακαλάω να είναι υποχρεωτική η μάσκα για εμάς κ για τους μαθητες, κ για εμάς να τονιστεί ότι είναι υποχρεωτική και στα γραφεία. Λυπάμαι τους ανθρώπους στους παιδικούς σταθμούς κ τα νήπια που λογικά λόγω ηλικίας των παιδιών δεν θα φορούν μάσκα ούτε οι εκπαιδευτικοί, κ θα είναι εκτεθειμένοι σε όλα τα μικρόβια κ της γρίπης κ των άλλων ιώσεων. Για σκεφτείτε εκείνους.

ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός
|

#Απόφοιτος
Απόφοιτος, τα γράφεις πολύ ωραία, σαν κάποιος να σε διάταξε. Μπράβο, μαθαίνεις γρήγορα

Εκπαιδευτικος
|

Να κλείσουν τα σύνορα.Να επιστρέψουμε όλοι στα σχολεία.Δε δέχομαι ατομική ευθύνη.Εκανα ότι είπαν και τώρα που τα έκαναν μανταρα θα μας ρίξουν ευθύνη;Τα παιδιά έχουν μήνες εκτός σχολείου δεν τα σκέφτεστε;Δεν θα υποβάλλω το παιδί μου 7 ώρες στον υπολογιστή για τα μαθήματα του σχολείου και3 ώρες για φροντιστήριο.Ελεος.Ουτε με μάσκα.Τα λεφτά που πετάνε για τεστ στους ξένους ας τα δώσουν για παιδιά και εκπαιδευτικούς.Τα λεφτά για τα άχρηστα και δανεικά ταμπλετ να τα δώσει για παραπάνω εκπαιδευτικούς.Υγεια δεν είναι μόνο ο Κόρονοιος αλλά και η ψυχική .Και από τα δύο μπορεί να χαθείς.

ΕξΑΕ
|

Για ελάτε στη Β. Ελλάδα να κάνετε μάθημα (μαθητές & εκπαιδευτικοί) με ανοιχτά πόρτες - παράθυρα από τα τέλη Οκτώβρη και μετά το συζητάμε!

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια....

γεωργιος Δ
|

Ρε παιδια...η ιστορια με την συγχρονη εξαποστασεως γινεται κυριως για ελεγχο και αξιολογηση των καθηγητων ...και βρηκαν τροπο μεσω του κορωνοιου να την περασουν ....να ευχεστε να σας τυχουνε σχολεια με λιγα παιδια...για να μην μπλεξετε με το τσιρκο του big brother...

,Δημητρης
|

Υπογραφή γονέα και νομικό πλαίσιο ότι αν παιδί από μάσκα πάθει τίποτα εγώ σαν εκπαιδευτικός δε φέρω καμία ευθύνη. Απλά τα πράγματα. Επίσης αν κάνω εξ αποστασεως μάθημα επίδομα υπολογιστή γιατί αν κάτσω 7-8 ώρες στην οθόνη μπροστά έχω προβλημα

Σαντυ
|

Ποιά ανοιχτά παράθυρα; Με -15 σε κάποιες περιοχές θα γίνουμε κατεψυγμένοι. Όσο για τις κάμερες στη αίθουσα διδασκαλίας ναι θα το δεχτώ μόνο όταν βάλουν κάμερες και κάποιοι στα γραφεία τους, στα σπίτια τους . Γιατί όχι, όλοι είμαστε ίδιοι.

ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός
|

#Οικονόμου
Για πείτε μου κ. Οικονόμου, τι επαγγέλεσθε?

Απόφοιτος
|

Εμάς πάντως οι δικοί μας εκπαιδευτικοί φορούσαν μάσκα με δική τους πρωτοβουλία όταν ξανανοίξαμε, επιδεικνύοντας σεβασμό προς εμάς και προς τον ίδιο τους τον εαυτό, και το μάθημα γινόταν μια χαρά. Τους ακούγαμε μια χαρά, δεν υπήρχε κανένα θέμα. Όσο για τη μάσκα που δεν είναι υποχρεωτική στους μαθητές, θεωρώ θεμιτό να υπάρξει σύσταση να φοράνε και οι μαθητές, αλλά είναι πιο λογικό να φοράει ο εκπαιδευτικός συνέχεια, που είναι στο σχολείο 4 ώρες τη μέρα και έχει κενά στα οποία μπορεί να τη βγάζει, που κινείται μέσα στην αίθουσα και πλησιάζει για βοήθεια πχ, παρά ο μαθητής, που τρώει συνεχόμενα 7ωρα στις αίθουσες κάθε μέρα, ή και περισσότερο σε συγκεκριμένα σχολεία. Εγώ πάντως μάσκα φορούσα, φοράω όπου κι αν πάω, και θεωρώ σωστό να φοράνε και τα παιδιά που θα πάνε στο σχολείο. Είναι ιδιαίτερες ώρες, εν μέσω πανδημίας πρέπει να κατανοήσουμε πως πρέπει να μεταβληθεί λίγο ο τρόπος ζωής μας προσωρινά. Και εμένα δεν μου αρέσει να ακούω περί ατομικής ευθύνης από την κυβέρνηση όταν ανοίγονται τα σύνορα τόσο απερίσκεπτα και καταλήγουμε να έχουμε 200 κρούσματα ημερησίως, αλλά, ακριβώς για να προστατεύσω τον εαυτό μου και όσους άλλους στον περίγυρό μου ανήκουν σε ευπαθή ομάδα, τη μάσκα θα τη βάλω, έστω για την ελάχιστη προστασία σε συνδυασμό με την τήρηση των αποστάσεων. Με το να αρνείται κανείς να συμβιβαστεί στο ότι ο τρόπος ζωής θα πρέπει να αλλάξει, αρνείται να δει το πρόβλημα και ενδέχεται να γίνει μέρος αυτού. Η μάσκα πρώτα δείχνει σεβασμό προς τους άλλους, με την προστασία τους από τα δικά μας σταγονίδια, και μετά στον εαυτό μας. Για να απαλλαγούμε γρήγορα, πρέπει να φοράμε μάσκες και να μείνουμε μακριά.

τι νόημα
|

έχει η εξ αποστάσεως όταν μαθήματα θα γίνονται σε μικρές ομάδες εκ περιτροπής και κάθε ομάδα θα κάνει το ίδιο μάθημα; ελάχιστοι θα είναι εκτός τάξης (πολύ ειδικές κατηγορίες που είναι και τώρα) και μπορούν με ασύγχρονη και σε κενό καθηγητή 1 φορά το δεκαπενθήμερο σύγχρονη σύνδεση για απορίες ή τηλέφωνο. απλά πράγματα.

ΑΡΕΤΟΥΣΑ
|

@Κιμ
Είσαι εκπαιδευτικός;

Περσα
|

Όπως καταλαβαίνουμε.. θα περάσουμε μαύρο χειμώνα... Αν φορώ μάσκα εγώ μέσα στο μάθημα όπου πρέπει να μιλώ και να ακούγομαι μέσα στην τάξη γιατί όχι και ο μαθητής? Ξέρουμε πολύ καλά ότι τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, βηχουν και φτερνιζονται μέσα στα μούτρα των συμμαθητων τους και τα δικά μας!

ΕΠΑΛ = ΜΑΣΚΑ
|

Χρήση μάσκας στα ΕΠΑΛ : Οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν είναι όπως οι υπόλοιποι μαθητές Γυμνασίων και Γεν. Λυκείων ( ιδίως στα εσπερινά ΕΠΑΛ ) .
Οι περισσότεροι μαθητές είναι ενήλικοι και εργάζονται σε βιομηχανίες , εταιρίες , συνεργεία , δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες , ….
Αλλά και οι ανήλικοι μαθητές εργάζονται σε συνεργεία , υπηρεσίες delivery , ….
Ως εκ τούτου είναι εκτεθειμένοι στον covid – 19 .
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν είναι μικρά παιδιά , που συνήθως αναφέρουν τα ΜΜΕ ότι δε μεταδίδουν τον covid – 19 , δε νοσούν εύκολα , ….
Για τους ανωτέρω λόγους η χρήση μάσκας απο τους μαθητές των ΕΠΑΛ ( και τους καθηγητές ) είναι επιβεβλημένη και απολύτως αναγκαία ( και όχι προαιρετική !

ΜΑΡΙΝΑ
|

1) Μάσκες όλοι, αντισηπτικά, σαπούνι στις τουαλέτες με ταυτόχρονη εκπαίδευση μαθητών στη χρήση όλων αυτών.
2) Μείωση ωρών στα 30 λεπτά, άνοιγμα στις 8.00, ένα διάλειμμα, εκ περιτροπής διδασκαλία, σχόλασμα 11.15. Στους μη παρόντες μαθητές, ένας συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης από το σπίτι ή το σχολείο ( όχι ταυτόχρονη με το μάθημα αλλά αφού φύγουν οι μαθητές), αφού εξασφαλιστούν όλα τα τεχνικά μέσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ( λήξη στις 14.00).
3) Πρόβλεψη για αντικατάσταση εκπαιδευτικών σε περίπτωση απουσίας.
4) Λειτουργία ολοήμερου από τις 11.15 έως τις 16.00 με ολιγομελή τμήματα.

Nick
|

Το δίλημμα είναι μάσκα ή κανονικό μάθημα. Και τα δύο μαζί δεν γίνονται. Προσωπικά επιλέγω το δεύτερο, παίρνοντας ένα μικρό ρίσκο για την υγεία μου, το οποίο όμως εκμηδενίζεται με ανοιχτά παράθυρα και επαρκή απόσταση από τους μαθητές.

φιλελεύθερος
|

Δεν είναι εύκολο να κάνεις μάθημα με μάσκα. Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι ο συνδυασμός δια ζώσης και από απόσταση διδασκαλίας. Αν εξαιρέσουμε την πειραματική διδασκαλία όλα μπορεί να γίνουν από απόσταση. Η συμμετοχή στην από απόσταση διδασκαλία πρέπει να είναι υποχρεωτική.

Μαρία
|

Με τόσα κρούσματα ημερησίως και συζητάμε για μάσκες και μη μάσκες; Παιδιά και εκπαιδευτικοί θα γυρίσουμε από διακοπές σε ένα τόπο που βράζει ο ιός και θα μπούμε 7 Σεπτεμβρίου στην τάξη με βάσιμες τις πιθανότητες να κολλήσει ο ένας τον άλλο; Η εξ Αποστάσεως δηλαδή πόσο περισσότερο θα μας έβλαπτε για κάποιες μέρες ή μήνα; Με ποια καθαριότητα θα αντιμετωπίσουμε την κατάσταση; Σε πόσες τουαλέτες θα μπουν τόσα παιδιά με ασφάλεια; Στα ολοήμερα νηπιαγωγεία πώς θα κοιμούνται και θα τρώνε τα παιδιά; Υπάρχει χώρος για αποστάσεις; Πώς θα προσαρμόσουμε τα τετράχρονα στο νηπιαγωγείο; με τη μάσκα ή από απόσταση δυο μέτρων; Ξέρετε, πολλά από αυτά κλαίνε στην αρχή... Στο πρώτο κύμα κλείσαμε με πολύ λιγότερα κρούσματα... Τώρα θα πάμε ως πρόβατα στη σφαγή; Τότε δε λέγαμε ότι πρώτο αγαθό είναι η υγεία;

Ελένη
|

Θα δώσει δανεικά τάμπλετ λέει! Γνωρίζει η κυρία υπουργός ότι υπάρχουν πάρα πολλά σπίτια που δεν έχουν σύνδεση ίντερνετ; Είτε λόγω οικονομικής δυσπραγίας, είτε ένεκα ελλείψεως διαθέσιμων γραμμών, πολλοί μαθητές μου δεν έχουν καν σύνδεση. Τι να το κάνουν το τάμπλετ; Ντροπή της. Είναι πανάσχετη.

Χρήστος Σ.
|

Το καλύτερο σενάριο προβλέπει το εξής:
Τα παιδιά θα πάνε μέρα παρά μέρα σχολείο, όπως τον Μάιο, αλλά με υποχρεωτική χρήση μάσκας στα Λύκεια και προαιρετική σε δημοτικά και γυμνάσια.
Τις ημέρες που δεν θα πάνε σχολείο, θα μπορούν να παρακολουθούν τα μαθήματα εξ αποστάσεων από το σπίτι τους με live μετάδοση από την τάξη όπου θα γίνεται μάθημα στους άλλους μισούς. Ήδη η Αρχή προστασίας δεδομένων το έχει εγκρίνει (κάμερες κλπ κλπ).
Αυτό θα τραβήξει μέχρι αρχές ίσως και τέλος Νοεμβρίου, όπου και με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρήση μάσκας θα πάνε όλοι οι μαθητές σχολείο εκτός από αυτούς που θα είναι ή θα έχουν άτομα με χρόνια νοσήματα στο σπίτι τους, που θα συνεχίσουν την εξ αποστάσεως.
Ήδη έχει προκηρυχτεί διαγωνισμός σχεδόν 15 εκατ ευρω για tablet.
Όλοι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί θα έχουν tablet και μέσα από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα έχουν πρόσβαση στο δίκτυο ΔΩΡΕΑΝ. Δεν θα απαιτείται τηλεφωνική γραμμή και σύνδεση ίντερνετ. Οπότε κανείς δεν θα έχει δικαιολογία να μην συμμετέχει.
Πρόβλημα θα υπάρξει μόνο με τους εκπαιδευτικούς που έχουν υποκείμενα νοσήματα (ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ) και δεν θα μπορούν να έχουν φυσική παρουσία στην τάξη.
Βέβαια όλο το παραπάνω έχει μια μεγάλη αχίλλειο πτέρνα: Τα προγράμματα σπουδών των μαθημάτων όλων των βαθμίδων δεν είναι συμβατά με εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οπότε όλο αυτό θα είναι μια ... πατέντα που θα ψευτό-δουλέψει για να κυλίσει η χρονιά.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ μέχρι τον Μάρτιο.
Μετά θα αρχίσει να χαλαρώνει σταδιακά η κατάσταση.

Δημήτρης
|

Γιατί πρέπει όλοι να έχουν πάροχο ίντερνετ στο σπίτι τους? Είτε οικογένειες μαθητών είτε καθηγητών. Δεν είναι δωρεάν παροχή του κράτους!

Αλπι
|

Με μασκα δεν γινετσι να δουλεψει ο καθηγητης.ειναι δυνατονωρες ατελειωτες να γκαριζειμε μασκα;ελεος δηλαδη!!!!!

Ελέγξτε το σήμα ή το καλώδιο σύνδεσης
|

@Νικος
Αν δεν βλέπετε, νομίζετε ότι θα χάσετε και τίποτα σπουδαίο?

Έκπληκτος παρατηρητής
|

Με τα 12000000 εκ. Διορίζει αναπληρωτές και ωρομίσθιους και γίνεται μάθημα πρωί και απόγευμα. Γιατί όχι. Θα δουλέψει κόσμος, θα ενισχυθούν τοπικές κοινωνίες, θα γίνει καλύτερο μάθημα και μειώνεις κατά πολύ τον κίνδυνο. Επιπλέον ας φορεθούν και οι μάσκες από όλους κυρίως από τους μαθητές.

Shi Jun
|

Η λύση είναι μια. Κλειστές πόλεις. Κανείς δεν θα μπαίνει και δε θα βγαίνει με μπλόκα στις πόλεις. Έτσι η κυκλοφορία των πολιτών θα είναι ελεύθερη εντός των πόλεων.

εκπ/κός
|

ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ,ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ- ΝΟΗΤΩ,
ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ,
ΑΠΟ ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ...ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ, Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ,ΠΑΡΟΤΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΧΕ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/68942/me-apoysies-i-ex-apostaseos-ekpaideysi-ypohreotiki-i-maska-gia-toys-ekpaideytikoys-ki