Κονδύλι 52 εκ. ευρώ για το μετασχηματισμό των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα

Δημοσίευση: 28/09/2022

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κονδύλι 52 εκ. ευρώ για το μετασχηματισμό  των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ Ή ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: έως τριαντα (30) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και το αργότερο έως την 31/10/2025.

Προκήρυξη για τον μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών, εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του Έργου ανέρχεται στο ποσό των 41.906.779€ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ήτοι 51.964.405,96€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% .

Το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους.

Το ψηφιακό περιεχόμενο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός για το έργο: «Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών»   θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.

Το εκπαιδευτικό υλικό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων – ΑΕΠ (Open Educational Resources - OER) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. Επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των Προγραμμάτων Σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (OER).

Ο Ανάδοχος θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στις εγκαταστάσεις του Φορέα Λειτουργίας (ΙΕΠ, Αν. Τσόχα 36, ΤΚ 11521, Αθήνα).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ Ή ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: έως τριαντα (30) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και το αργότερο έως την 31/10/2025.

Σχόλια (9)

Panos
|

Όπως τα γράφει ο Σάββας Αντων. , ο τίτλος είναι παραπλανητικός.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν είναι μετασχηματισμός ΑΛΛΑ οπισθοδρόμηση .
Ο διαγωνισμός ουσιαστικά ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ προδιαγραφές έργων και υπηρεσιών τα οποία ΥΛΟΠΟΙΕΙ εδώ και χρόνια το Ι.Τ.Υ.Ε, φροντίζοντας για τη συντήρηση και συνεχή αναβάθμισή τους.
Τα έργα που προκηρύσσονται για επανασχεδιασμό και εκ νέου υλοποίηση, αφορούν την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα «e-me», την Πλατφόρμα «e-class» του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, τα Αποθετήρια Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων «Φωτόδεντρο» και την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διαδραστικών Βιβλίων «ebooks edu gr» τα οποία ΗΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ..!
Διαβάστε και εδώ: https://www.esos.gr/arthra/79998/anakoinosi-katapeltis-ton-ergazomenon-…

Περιεχόμενα
|

Επειδή ο τίτλος είναι μακρύς και ίσως (Ε) μπερδεύει, η προκήρυξη αυτή περιλαμβάνει τα παρακάτω:
1. Ανάπτυξη ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
2. Ανάπτυξη Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Σεναρίων
3. Σχεδίαση και ανάπτυξη Ψηφιακού Αποθετηρίου
4. Σχεδίαση και ανάπτυξη Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας
5. Ψηφιακές Υπηρεσίες Υποστήριξης Εξατομικευμένης Μάθησης
6. Λοιπές Υπηρεσίες Έργου
(από την προκήρυξη)

Σάββας Αντων.
|

ο Τίτλος είναι παραπλανητικός. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν αποτελεί ουσιαστικό μετασχηματισμό και καινοτομία στη δημόσια εκπαίδευση. Τουναντίον, είναι οπισθοδρόμηση, αφού προ(σ)καλεί σε εκ νέου εφεύρεση του τροχού, προδιαγράφοντας ψηφιακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και συστήματα που ήδη υπάρχουν και που έχουν υλοποιηθεί για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο του «Ψηφιακού Σχολείου», πολύ πρόσφατα μάλιστα (τελευταία διετία) και τα οποία εξακολουθούν να αναβαθμίζονται. Ποιος ο λόγος π.χ. να δημιουργηθεί νέο αποθετήριο ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων ενώ υπάρχει το αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων Φωτόδεντρο, με 17.000 ανοιχτούς εκπαιδευτικούς πόρους και το οποίο εμπλουτίζεται τακτικά με νέους και ο Εθνικός Συσσωρευτής ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ που συλλέγει πόρους από πολλαπλά αποθετήρια και ευρωπαϊκών φορέων;

Pitsiflis
|

Καλά όλα αυτά, αλλά αν δεν γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις στις τάξεις την ώρα ακριβώς που παράγεται το διδακτικό έργο και ειδικά στα θεμελιώδη μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών, τίποτα αξιόλογο στην πρόοδο των μαθητών δεν πρόκειται να δούμε στο τέλος. Δηλαδή, αν δεν μπει ο κατάλληλος σχολικός σύμβουλος στην αίθουσα για να υποστηρίξει την ώρα της δράσης τον δάσκαλο, όλα αυτά που σχεδιάζονται θυμίζουν εκείνες τις υπέροχες;
στιγμές στη μοντέρνα ζωγραφική όπου ο καλλιτέχνης σου δείχνει έναν κατακόκκινο πίνακα και σου λέει:
- Πες μου τι βλέπεις;
- Για βοήθησε λίγο.
- Για κοίτα με προσοχή δεξιά επάνω.
- ....
Δεε... δεε... δεε...
Βοήθειααα!

Νίκος
|

Με τόσα χρήματα μπορούν να τα φτιάξουν από την αρχή.
52 εκατομμύρια... απίστευτο.
Αυτό

να ενωθούν ολες οι πολιτικες παρατάξεις
|

ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑ, Οχι μονο δεν εφάρμοσε στο ελάχιστο το πρεοκλογικό πρόγραμμα της ΝΔ αλλά συνεχίζει να αποπροσανατολιζει. Ουτε μια μέρα χαμένη, να την διώξουμε επιτέλους.

Εκλογικός
|

Πυρετός
Καταιγίδα αναθέσεων
Πακτωλός χρημάτων
Μηδενικό αποτέλεσμα

Είναι δυνατόν;
|

Ενώ δεν έχουμε βιβλία, ενώ οι δημιουργοί των προγραμμάτων σπουδών αμοίβονται με ψίχουλα, ενώ δεν υπάρχουν βιβλία καθηγητή δίνονται 52 εκατομμύρια για τον μετασχηματισμό των προγραμμάτων σπουδών!!! Κπα΄ποιο λάκο έχει η φάβα...

Κανένας έμπειρος μετεωρολόγος υπάρχει?
|

Παρακαλώ να μας εξηγήσει το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και τα ακραία καιρικά φαινόμενα.... με τις καταιγίδες και τα τσουνάμι ευρώ εκεί που θέλουμε.... και με την παντελή ανομβρία εκεί που δεν θέλουμε....


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/80005/kondyli-52-ek-eyro-gia-metashimatismo-ton-symvatikon-programmaton-spoydon-kai-toy