Το υπ. Παιδείας για την καταγγελία περί ρατσιστικής αντιμετώπισης μαθητή από Διευθυντή Σχολείου

Δημοσίευση: 28/10/2022

Τελευταία Ενημέρωση: 30/10/2022, 14:21

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το υπ. Παιδείας για την καταγγελία  περί ρατσιστικής αντιμετώπισης μαθητή από Διευθυντή Σχολείου

Σύμφωνα με την καταγγελία ο Διευθυντής Σχολείου φέρεται μα ζήτησε 50 ευρώ από μετανάστες γονείς για το στεφάνι που θα κατέθετε το παιδί τους

Α. Μετά από ανάρτηση σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης σχετικά με φερόμενη ρατσιστική αντιμετώπιση μαθητή από διευθυντή σχολείου στο πλαίσιο του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, το υπουργείο Παιδείας προέβη άμεσα στη διερεύνηση του αναφερόμενου περιστατικού αλλά δεν εντοπίστηκε καμία σχετική αναφορά ή καταγγελία.

Β. Παράλληλα, υπήρξε επικοινωνία με τον αναφέροντα το περιστατικό στο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά ουδεμία πληροφορία δόθηκε για περαιτέρω διερεύνηση του περιστατικού.

Γ. Εφόσον δοθεί οποιοδήποτε συγκεκριμένο στοιχείο για την εν λόγω αναφορά, θα κινηθούν αμέσως όλες οι διαδικασίες.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας με αφορμή την ακόλουθη καταγγελία πολίτη σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης:

"Δάφνινο στεφάνι για την Ελλάδα μας

Δεν έχω την άδεια να πω που συνέβη (και ίσως εύλογα όπως θα καταλάβετε), θα πω όμως τι συνέβη.

Σε κάποιο σχολείο ένα παιδί που γεννήθηκε εδώ στην πατρίδα μας και οι γονείς του είχαν έρθει οικονομικοί μετανάστες στη χώρα μας, κληρώθηκε σε σχετική διαδικασία του σχολείου του να καταθέσει στην αυριανή γιορτή το στεφάνι του σχολείου του στο ιερό μνηνείο των πεσόντων και γεμάτο χαρά και τιμή πήγε και το ανήγγειλε στους γονείς του, οι οποίοι την επομένη πήγαν με τη σειρά τους στο σχολείο για να συννενοηθούν για τα διαδικαστικά.

Ελα όμως που το αποτέλεσμα της κλήρωσης δεν άρεσε στον κυρ-διευθυντή...
τι σκέφτηκε λοιπόν ο κυρ-διευθυντής; απαίτησε από τους μετανάστες γονείς να πληρώσουν οι ίδιοι το στεφάνι με 50 ευρώ, κόντρα στην παράδοση που θέλει να το αγοράζει το σχολείο, ελπίζοντας πως ίσως οι "ξένοι" φτωχοί γονείς δεν θα καταβάλουν το ποσό και έτσι θα απαλλαγεί και ο ίδιος από το δυσάρεστο αποτέλεσμα της κλήρωσης...και είχε εν μέρει μαντέψει σωστά...πράγματι οι γονείς δεν του έδωσαν το πενηντάρικο λέγοντας πως αυτό που τους ζητούσε ήταν πρωτοφανές για τα χρονικά του σχολείου...

Εκαναν όμως κάτι πολύ καλύτερο

Αφού μπήκαν στο διαδύκτιο και διάβασαν πως γίνεται ένα στεφάνι με δάφνη και μυρτιές, μητέρα, πατέρας και κόρη μάζεψαν τα υλικά και έφτιαξαν ένα πανέμορφο στεφάνι με τα χέρια τους και αύριο το παιδάκι θα το καταθέσει με χαρά και τιμή!

Ετσι νικιέται ο φασισμός μάτια μου, έτσι νικήθηκε τότε, έτσι νικιέται και τώρα.

Με φαντασία και θυσίες που ξεκινούν από το λίγο και φτάνουν στο πολύ.

Με το μυαλό αλλά και με τα χέρια μας νικιέται.

Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας λοιπόν αλλά και στον Ελληνισμό που "στο Σικάγο μέσα ξέρει να Ελληνοξεχνά"!

Δεύτερη σημερινή ανάρτηση

Ο συγκεκριμένος πολίτης επανήλθε σήμερα με την ακόλουθη ανάρτηση:

"Δάφνινο στεφάνι για την Ελλάδα μας- η συνέχεια

Εμφανίστηκε λοιπόν το κοριτσάκι σήμερα με το ωραίο στεφάνι του και το κατέθεσε στο μνημείο των πεσόντων με χαρά και τιμή!

Κατά τα λεγόμενα αυτήκοων μαρτύρων, ο εν λόγω κύριος (δες προηγούμενο ποστ) απλώς παρατήρησε ξινά ότι το στεφάνι ήταν πολύ μεγάλο για να το κρατά το κοριτσάκι αλλά μέχρι εκεί.

Η θέληση, η φαντασία και η χειρονακτική δυνατότητα των γονέων επιβραβεύθηκαν.

Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας!"

Η τρίτη ανάρτηση του  πολίτη

"Δάφνινο στεφάνι για την Ελλάδα μας

Μέρος 3ο και -ελπίζω- τελευταίο

Εγραψα για την υπόθεση της κατάθεσης του στεφάνου από μια μικρή μαθήτρια όχι για να καταγγείλω κάποιο πρόσωπο. 

Το έγραψα για να δείξω πως καμιά φορά υπάρχουν λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να μοιάζουν αδιέξοδα, λύσεις που μπορούν να είναι διδακτικές για όλους μας ώστε την επόμενη μέρα να μπορούμε να συννενοηθούμε καλύτερα και να μη ρίχνουμε νερό στο μύλο της εχθροπάθειας.

Εξήγησα επίσης από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να αναφέρω που συνέβη αυτό το περιστατικό γιατί ούτε την άδεια έχω αλλά ούτε και ο ίδιος συμφωνώ να βάλω στο στόχαστρο μιας αχρείαστης σύγκρουσης μια μικρή μαθήτρια. 

Τη γνώμη μου αυτή την ενέκριναν και οι νομικοί μου σύμβουλοι.

Ωστόσο η όλη υπόθεση πήρε μια απρόσμενη και εν πολλοίς ανεξέλεγκτη έκταση που ούτε εγώ μπορούσα να διανοηθώ.

Η σταθερή μου απόφαση να μην αναφερθώ σε λεπτομέρειες για τους λόγους που εξήγησα "άνοιξε την όρεξη" κάποιων οι οποίοι ένιωσαν προσβεβλημένοι από την ιστορία. Και σιγά-σιγά από το "πες ποιος είναι για να τιμωρηθεί" έφτασαν στο "α καλά λες fake news".

Ας ξεκαθαρίσω λοιπόν τα εξής:

1. Οταν λέμε ότι ένας δάσκαλος έκανε κάτι δεν εννοούμε όλοι οι  δάσκαλοι. Οταν λέμε ένας πολιτικός δεν εννοούμε όλοι οι πολιτικοί, όταν λέμε ένας γιατρός δεν εννοούμε όλοι οι γιατροί.
Μην είστε τόσο εύθικτοι.

2. Προτιμώ -όσο και να με οργίζει- να λένε κάποιοι ότι στα καλά καθούμενα άρχισα να γράφω fake news παρά να γίνω η αιτία να κανιβαλιστεί μια οικογένεια χωρίς να φταίει σε τίποτα απολύτως και μάλιστα τώρα, που η όλη ιστορία είχε ευτυχή κατάληξη.

Αυτά και δεν θέλω να επανέλθω. Δεν έκανα καμιά ¨καταγγελία" διηγήθηκα μια ιστορία για το πως νικιέται η ξενοφοβία στην πράξη, με ενδιέφερε το κοινωνικό της παράδειγμα και όχι τα πρόσωπα που εμπλέκονταν σε αυτή. Δεν είμαι αστυνομικός, δεν είμαι ελεγκτής της δημόσιας τάξης, είμαι πολίτης.

ΥΓ.1. Κάτι και για το Υπουργείο. Βεβαίως και επικοινώνησαν μαζί μου. Τους απάντησα και είχαμε μία πολιτισμένη συζήτηση. Τους εξήγησα τους λόγους που δεν θέλω να κατανομάσω περιοχή και πρόσωπα. Και συμφωνήσαμε προφορικά ότι θα ήταν πιο χρήσιμοι να βοηθήσουν αν διαπιστώσουμε ότι το πράγμα δεν μείνει εκεί αλλά πάρει πιο σοβαρές διαστάσεις. 

ΥΓ.2. Το παιδάκι του δημοτικού μαθαίνω ότι είναι χαρούμενο
και απέσπασε πολλά συγχαρητήρια για την κατάθεση που έκανε. Δεν είναι καλύτερα που όλα έχουν αυτό το ωραίο τέλος; Χρειάζεται να το χαλάσουμε;

ΥΓ.3. Στα απειλητικά μηνύματα και τις βρισιές δεν θα απαντήσω. Ούτε καν θα τα επιστρέψω".

 

Σχόλια (33)

..................
|

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΔΣΜ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?....................ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ...............ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ...........ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ..............

Ο νοών νοείτω
|

@Αντώνης 30 Οκτ 2022 20:25
1. "Ν. Κεραμέως: Διάβασα την επιστολή του αναπληρωτή του ΕΠΑΛ
Δώσαμε εντολή διερεύνησης" (24/10/2022)
https://www.esos.gr/arthra/80414/n-kerameos-diavasa-tin-epistoli-toy-an…
2. "Υπ. Παιδείας στο esos για αναπληρωτή ΕΠΑΛ: Διατάχθηκε Προκαταρκτική Εξέταση" (24/10/2022)
https://www.esos.gr/arthra/80421/yp-paideias-sto-esos-gia-anapliroti-ep…
3. "Κυρ Παντελής: Άσε την Αρτεμισία κυρά Δέσποινα.... Πες ότι δεν υπάρχει.... Πες ότι πέθανε...." (διαχρονικό)
Από τον Ζήκο τον μπακαλόγατο.

Αντώνης
|

Το υπουργείο εβγαλε καμια ανακοινωση για τον εκπαιδευτικο που παραιτηθηκε απο το ΕΠΑΛ;

ΗΛΙΑΣ
|

Στην 3η Ανάρτηση,

το συμβάν φαίνεται να έληξε ομαλά, τέλος καλό όλα καλά

αποψή μου είναι αν υπάρχουν διαφορές υπάρχουν και οι τοπικές αρχές

όπως ο Δ.ντής Εκπαίδευσης και τα ελληνικά δικαστήρια ...

δεν χρειάζεται να μπαίνει θέμα στο essos να το //ακούει// το Υπουργείο
και να αρχίζει το τρέξιμο από πάνω προς τα κατω...

Ο Δ.ντης εκπαίδευσης έχει την ευκαιρία να διατάξει προκαταρκτική ή και ΕΔΕ
δεν χρειάζεται να τον πάρουν τηλέφωνο ... για αυτό, αυτός θα κρίνει

Αν δεν είναι ικανοποιημένος ο πολίτης από το αποτέλεσμα ας πάει
προσφύγει στα Ελληνικά Δικαστήρια.

Μιλάω γενικά και όχι για την συγκεκριμένη υπόθεση που μπροστά δεν ήμουν.

Ας ακολουθήσουμε την ιεραρχία που λέγαμε και στο στρατο

Καλό βράδυ σε όλους
Ευχαριστω για όλες τις απαντήσεις

φιλελεύθερος
|

@Μαρία
Συμφωνώ. Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά ζητήματα από τις κρίσεις στελεχών. Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν ενδιαφέρεται για τις κρίσεις.

@Ηλιας
|

Πολύ σωστά όλα αυτά που αναφέρεται είναι μέρος της παθογένειας που μαστίζει τις σχολικές μονάδες διαχρονικά και διακομματικά! παραταύτα δεν δικαιολογεί την αδυναμία η κ την αρνηση ακόμα ακόμα της εκαστοτε κυβέρνησης κ των Υπ.Παιδείας να οριοθετήσουν και να συγκρατήσουν την σχολική παραβατικότητα της επίθεσης των μαθητων μεταξύ τους αλλα κ των γονέων των απέναντι στους εκπαιδευτικους οταν αυτοι προσπαθούν να βάλουν κάποιο ορθό λόγω της συνολικής απαξίας των εκπαιδευτικών που το κράτος εχει υποβιβάσει σε μπεϊμπισίτερ κ πολυεργαλεία κοινωνικής πολιτικής.

Μαρία
|

Μιλάτε συνέχεια για κρισεις στελεχών
Εδω καταργηθηκαν νομοθετικες διαταξεις οπως προσφατα για τους εκπαιδευτικούς σε θεσεις Εδιπ με συναπτικες διαδικασίες

Δάσκαλος
|

@ Ηλία
διάβασα προσεχτικά τα σχόλιά σας και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι συμπάσχω μαζί σας.
Όχι όμως επειδή το esos και οι σχολιαστές του ασχολούνται με θέματα που σας εκνευρίζουν λόγω της ασημαντότητάς τους. Α΄λλά επειδή αντιλαμβάνομαι τη γενικότερη απογοήτευση, δυσαρέσκεια ακόμη κι απελπισία που νιώθετε ζώντας σ' αυτήν την ευλογημένη από πολλές απόψεις χώρα αλλά και τόσο κακοπαθημένη από τους πολιτικούς αλλά και τους πολίτες της.
Αντί να γκρινιάζουμε - και παράπονα έχουμε όλοι μας- ας κάνουμε ο καθένας από το μετερίζι του, το καλύτερο που μπορεί. Αυτό μαθαίνω και στους μαθητές μου κι ελπίζω να φτιάξουν μια καλύτερη κοινωνία στο μέλλον.
Θυμόσαστε και τον Καζαντζάκη ;
"Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω."

Δισκοβόλος
|

@Ηλίας
Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά από το μακροσκελές διευκρινιστικό σου σχόλιο, όλα τα μεγάλα προβλήματα της εκπαίδευσης για σένα εντοπίζονται στην ανεπάρκεια του Έλληνα εκπαιδευτικού! Συγχαρητήρια λοιπόν για την τόσο ευρεία αντίληψη που έχεις για τα εκπαιδευτικά θέματα, ώστε να έχεις σημαδέψει κατευθείαν στην ... καρδιά του προβλήματος! Βεβαίως, ο εκπαιδευτικός φταίει για τις άθλιες υποδομές των σχολείων, για την πλήρη ανεπάρκεια του τεχνολογικού εξοπλισμού, για τα τρομακτικά κενά που ήδη έχουν ξεπεράσει τις 40.000 και καλύπτονται κουτσά στραβά με αναπληρωτές αμειβόμενους στα επίπεδα ανειδίκευτου εργάτη, για τις ασταμάτητες αντιπαιδαγωγικές καινοτομίες του υπουργείου, για την καταπάτηση κάθε έννοιας προσωπικών δεδομένων, για την ανικανότητα έγκαιρης κρίσης στελεχών της εκπαίδευσης, για την παρωδία αξιολόγησης που εφαρμόζεται, για πλείστες άλλες πράξεις και αποφάσεις του υπουργείου που εμποδίζουν αντί να διευκολύνουν το διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών!
Είναι θλιβερό και απολύτως απογοητευτικό να διαβάζει κανείς τόσο μονόπλευρες κρυφοκυβερνητικές και αντιεκπαιδευτικές αιχμές από κάποιον που διαδηλώνει την ενόχλησή του επειδή κάποιοι εδώ μέσα πασχίζουμε να αναδείξουμε τις κραυγαλέες παθογένειες της εκπαίδευσής μας!

Πιτσιφλής
|

@ ΗΛΙΑΣ
Τώρα διακρίνω μία σύγχυση, αυτή η εναλλαγή με προβληματίζει. Προσπάθησε να διατυπώσεις με σαφήνεια τις σκέψεις σου και τα ερωτήματά σου.

Πιτσιφλής
|

@ ΗΛΙΑΣ
Τώρα σε κατάλαβα. Κοίτα, δεν έχει έρθει η ώρα, τώρα άλλα προέχουν. Τσιρλιντερς, διευθυντές, σύμβουλοι, του χρόνου. Κράτα ανοιχτή την τηλεόραση και μείνε στη σελίδα του esos για να δεις πόσο πολύ την αγαπούν τα παιδιά στο επόμενο σχολείο.

ΗΛΙΑΣ
|

Τα δήθεν μεγάλα προβλήματα που πρέπει να συζητηθούν στο site είναι άραγε
το στεφάνι, το μπουκάλι που έπεσε στην τάξη από το διπλανό σχολείο,
οι απειλές των μαθητών προς τους εκπ.κους ή το δυναμιτάκι που έπεσε στο
διάδρομο ...

Τα μεγάλα προβλήματα για μένα είναι για παράδειγμα:

- Το ωράριο 8.15-14.00 που δε τηρείται, ο καθένας εμφανίζεται και φεύγει
από την Υπηρεσία ότι ώρα θέλει.

- Το ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος τι κάνει ένας εκπ.κος στην τάξη,
μπορεί π.χ. μπορεί να συμπληρώνει βιβλίο ύλης και απουσιολόγιο και να κουβεντιαζει για το τι έγινε χθες στην Ουκρανία ... και αυτό να το κάνει χρόνια
και κανείς δεν μιλάει γιατί βάζει βαθμούς από 15 και πάνω ...

- Το ΄΄ότι η μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών δεν ξέρει τους νόμους που
διέπουν την εκπαίδευση. Μπορείς κάποιος χωρίς να ψάχνει στο Διαδίκτυο
να μας αναφέρει με ποιον νόμο και ποιες τροποποιήσεις χαρακτηρίζεται η
φοίτηση, πως αξιολογούνται οι μαθητές και πως υπολογίζονται τα αποτελέσματα χωρίς την χρήση του MYSCHOOL! ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΛΥΚΕΙΟ, ΕΠΑΛ ώστε να κάνει έλεγχο στο myschool αν τα βγάζει σωστά!

- Μπορείς κάποιος εκπαιδευτικός το καλοκαίρι στην υπηρεσία να εκδώσει αποδεικτικό απολυτηρίου σε πολίτη που έχασε το πρωτότυπο και ο πολίτης
αποφοίτησε το 1998! Ξέρετε γιατί δεν μπορεί γιατί στα μήτρώα τα μαθήματα
είναι συχνα γραμμένα με συντμήσεις δεν υπάρχει αντιστοίχιση, γιατι δεν ξέρει το έντυπο, γιατί δεν ξέρει την μονοθεσία, γιατί δεν ξέρει το κείμενο ... πως να το γράψει. Λέτε να του το βγάλει το Myschool ή ο ΕΠΑΦΟΣ ?

- Μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός να μας πει που γράφεται, σε ποια τάξη, ένας μαθητής που έχει τελειώσει Α Κύκλο ΤΕΛ το 2004 ή την σχολή του ΟΑΕΔ και θέλει να φοιτήσει στο Λύκειο ή στο ΕΠΑΛ. Σας παίρνει τηλέφωνο και σας ρωτάει...

- Κάντε μια μικρή έρευνα στο σχολείο σας και βγάλτε στατιστικά πόσοι
εκπαιδευτικοί έχουν διαβάσει το καθηκοντολόγιο, τον 1566/85, τον 4823/21, τις οδηγίες διδασκαλίες των μαθημάτων που διδάσκουν ...

κ.λ.π.

Αναρωτιέμαι συχνά γιατί ο εκπαιδευτικός που δεν ξέρει συχνά καν το νομικό πλαίσιο της εργασίας του, δεν εφαρμόζει το ωράριο, δεν ελέγχεται τι κάνει στην τάξη και συχνά τα κάνει //μαντάρα// στις διοικητικές εργασίες που του ανατίθεται...

τι αναζητά στο ESSOS ?

να επιβεβαιώσει μήπως με όλα αυτά που συμβαίνουν καθημερινά πόσο δύσκολο επάγγελμα τελικά κάνει ?

Πολλά σοβαρά θέματα που επηρεάζουν την λειτουργία της εκπαίδευσης είναι κόκκινες γραμμές και επειδή δεν πρέπει να τις ξεπεράσουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί συχνά δημιουργούνται τα επεισόδιά που αναφέρει το ESSOS.

Να δώσω ένα παράδειγμα, αν Υπάρχει εκπαιδευτικός εφημερία τις ώρες διδασκαλίας στο προαύλιο, στο διάδρομο, στην πόρτα είναι δυνατό:
- Να πέσει μπουκάλι
- Να πέσει δυναμιτάκι
- Να μπει μέσα εξωσχολικός για τσαμπουκά
- Να σπάσει τις τουαλέτες μαθητής που βγήκε με ωριαία
κ.λ.π.
Ξέρετε γιατί δεν υπάρχει εκπαιδευτικός γιατί όλοι είναι στην τάξη, 2-3 έχουν κενό και περνάνε απουσίες και οι υπόλοιποι εκτός Υπηρεσίας.

Ετσι γινεται κατανοητό ότι αν πέσουν οι κόκκινες γραμμές το essos θα έχει
λιγότερα να γράψει και εμείς λιγότερα να ασχοληθούμε.

Poyet
|

"...οι οποίοι την επομένη πήγαν με τη σειρά τους στο σχολείο για να συνεννοηθούν για τα διαδικαστικά". Μόλις φτάσεις στην πρώτη παράγραφο και διαβάσεις το ανωτέρω, λες μέσα σου πως είναι ψέμα. Είδε κανείς σας πολλούς γονείς να πηγαίνουν στο σχολείο για να συνεννοηθούν σχετικά με κατάθεση στεφανιού; Συνεννόηση για πιο πράμα ακριβώς θα έκαναν;

@Ηλίας
|

αν δεν σ'ενδιαφέρουν τα θέματα της εκπαίδευσης, τι δουλειά έχεις σε μια σελίδα αφιερωμένη σ' αυτήν; Αυτά που γράφεις τα βρίσκεις οπουδήποτε αλλού. Μα οπουδήποτε!

Όταν δεν έχεις τι να κάνεις....
|

Βγαίνει ένας τύπος στο διαδίκτυο, γράφει κάτι και αφού δεν έχουμε τι να κάνουμε το τριήμερο, ασχολούμαστε μαζί του.

@μια ωραία ιστορία
|

Δίκιο έχεις , αλλά ποιος να σε ακούσει !
Όποια φήμη η ανώνυμη αναφορά ακουστεί αμέσως εδε για τον δάσκαλο ή καθηγητή .
Εάν αποδειχθεί ότι είναι ανυπόστατη , ο εκπαιδευτικός δεν έχει καμία στήριξη.

Δισκοβόλος
|

@ΗΛΙΑΣ
Αγαπητέ Ηλία, φαίνεται πως βρέθηκες κατά λάθος σ' αυτό το χώρο και γιαυτό, ενώ δείχνεις δικαιολογημένα θυμωμένος για όλα αυτά τα μεγάλα προβλήματα που επισημαίνεις, είναι εντελώς αδικαιολόγητη η ενόχλησή σου με τα θέματα που σ' αυτόν εδώ το χώρο μας απασχολούν, μιας και είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα του κόσμου τέτοια θέματα να αναπτύσσονται σε ένα εκπαιδευτικό site.
Για το λόγο αυτό να μου επιτρέψεις να αντιστρέψω τα πράγματα, για να εκφράσω κι εγώ τη δική μου ενόχληση απέναντί σου, γιατί δε δείχνεις καθόλου να συμμερίζεσαι κάτι που θα 'πρεπε να συσπειρώνει όλους τους πολίτες, δηλαδή τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Θα έπρεπε δηλαδή να αντιλαμβάνεσαι ότι η παιδεία είναι μια εθνική προτεραιότητα κι οφείλουν όλοι οι πολίτες να της δίνουν προβάδισμα κι όχι να γκρινιάζουν που βγαίνουν τέτοια προβλήματα και μάλιστα σε μια εκπαιδευτική σελίδα!
Αντιθέτως, θα έπρεπε κι εσύ - και όλοι - να διαμαρτύρεσαι που τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης δεν ασχολούνται καθόλου με τα φλέγοντα εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά νερουλιάζουν το μυαλό σου με σκανδαλοθηρικά θέματα τριτεύουσας σημασίας ή προπαγανδίζουν ανελέητα το κυβερνητικό έργο, λες και δεν υπάρχουν άλλα κόμματα ή άλλοι δημόσιοι λειτουργοί που δικαιούνται ανάλογη προβολή!

Τρολ
|

Fake

ΗΛΙΑΣ
|

Εννοώ,

αυτό το site είχε και εχει τεράστια επιρροή (δημοσιογραφική) στο Υπουργείο Παιδείας και γενικά στην Εκπαίδευση.

Πόσες φορές έχετε ακούσει το έγραψε το ESSOS ...

όποτε ανακοινωθεί κάτι τρέχει το Υπουργείο να κάνει έρευνα και

σχετικές ανακοινώσεις ...

και τρέχουν μετά Περιφερειακοί, Δ.ντές Εκπαίδευσης, Δ.ντες

Σχολείων και Εκπαιδευτικοί ...

Υπάρχουν άλλες μεθοδολογίες να γίνονται καταγγελίες και αναφορές

δεν χρειάζεται να περνάνε από το ESSOS για να φθάσουν στο Υπουργείο κ.λ.π.

Αυτό εννοώ

και στο ΕΦΚΑ κάθε ημέρα χαμός γίνεται και στο Super Market όμως δεν

ασχολούνται τόσο πολύ ούτε οι αρμόδιοι Δημόσιοι Υπάλληλοι ούτε τα αρμόδια Υπουργεία

Για αυτό λέω χαλαρώστε υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά καθημερινά θέματα

να ασχοληθούμε με το Υπουργείο.

Οπως για τους εκπαιδευτικού που πάνε σε 3,4,5 σχολεία και //καίνε//

το μισθό τους σε καύσιμα.

Σε όλα τα υπόλοιπα Υπουργεία δίδονται οδοιπορικά μόνο στο Παιδείας

δε δίδονται

Ας κάνει το Essos μια έρευνα, να την αναρτήσει ίσως βοηθήσει να λάβουν
αυτά που δικαιούνται οι εκπ.κοι πέρα από την ταμπλέτα που πήραμε

Ελπίζω να είναι κατανοητό!

jim
|

Δημοσιογραφία του facebook. Δημοσιεύω κάτι χωρίς να το διασταυρώσω. Εύγε.

Μαρία
|

@ΗΛΙΑΣ εκπαιδευτικό σάιτ είναι ,τι άρθρα θα θέλατε να δημοσιεύει?

@ΗΛΙΑΣ
|

Για όλα αυτά που λες υπάρχουν όλες οι άλλες ιστοσελίδες. Αφησέ μας να έχουμε μια καθαρά εκπαιδευτική.

Νοοτροπία νεκτροταφείου
|

Αντί για τα παιδιά να ασχολούμαστε με τους συνταξιούχους, πολύ λογικό σε ένα site που αφορά την Εκπαίδευση!

Και φυσικά, να «κουκουλώνουμε» τα προβλήματα για να μη ταράζεται η «ησυχία» που επιθυμούν κάποιοι. Ας πάμε όλοι στα θυμαράκια, να μην κουραζόμαστε κιόλας από την πολλή ζωή...

Φ. Κώστας
|

Οταν θίγεται (?) μαθητής ή γονέας, το υπουργείο αμέσως τρέχει να δήθεν διορθώσει την αδικία. Όταν ο εκπαιδευτικός τρώει ξύλο ή βρίσιμο από γονείς/μαθητές τότε ... κο κο κο κο η κότα.

Βασίλης
|

Ο συντάκτης αυτού του κειμένου στο φέισμπουκ (Στράτος Φανάρας λέγεται ) αν είναι αλήθεια να δηλώσει τα στοιχεία του γεγονότος, όνομα σχολείου κτλ.

ΝΟ
|

Δεν πιστεύω λέξη.

ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
|

Ποιος θα πρέπει να μηνυθεί τωρα ?

αυτος που στελνει την ψευδή ειδηση και διασύρει και τον διευθυντή και τον σύλλογο καθηγητων?

Ποιος θα κάνει την μήνυση ?

ο Διευθυντής ? ή ο Συλλογος Διδασκόντων ? ή το υπουργειο για να προστατέψει τους εκπαιδευτικούς ? ή και οι τρεις μαζί ?

ή περασμενα ξεχασμένα και πάμε για ΄΄αλλα και ας αφήσουμε τους κακομοίρηδες εκπαιδευτικούς στην μοιρα τους ?

Ακούω τι λέτε κι εσεις όλοι ?

ΗΛΙΑΣ
|

Ας χαλαρ΄ωσει λίγο το essos, καθε ημέρα κάποιος μαθητής έκανε κάτι, κάποιος εκπ/κος έκανε κάτι άλλο και πάει λέγοντας.

Θα ήθελα να ρωτήσω το team του essos έχει καμια ημέρα παει στο efka να δει
τι γινεται με τους συν/χους και τον οικ.κο ιατρό,

έχει παρακολουθήσει τους πλειστηριασμούς που κάθε ημέρα φεύγουν εκατοντάδες σπίτια.

έχει παρακολουθήσει πόσα σπίτια δεν έχουν ρεύμα και νερό...

έχει παρακολουθήσει τον πληθωρισμό ...

Γράψτε και κάτι πιο ουσιαστικό που να αφορά όλη την κοινωνία και
όχι την ΟΛΜΕ, την ΔΟΕ, Την Αξιολόγηση, Το ΠΥΣΔΕ, Το ΚΥΣΔΕ, Τον Αιρετό,
Τον Αναπληρωτή, Τον Ωρομίσθιο, Τον Εκπαιδευτικό, Τον Μαθητή, Τον Γονέα,

Την βρύση που στάζει στο νιπτήρα της 3η τουαλέτας στο 1ο όροφο των αγοριών στο 6ο ΕΠΑΛ ....

Πλατάρος Γιάννης
|

Από έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο, είδα ότι δεν υπάρχει ΜΜΕ, που να μην το προβάλλει!
Είναι μια ανάρτηση στο φατσοβιβλιο η οποία, χωρίς διασταύρωση υιοθετήθηκε ασμενως από την δημοσιογραφια.
Η αδιασταυρωτη αναπαραγωγή είναι εκπληκτική... Ούτε ο όλα σχολείου ούτε περιοχή, τίποτα...
Έχει μια σοβαρή δικαιολόγηση το υπουργείο, λόγω της πρωτοφανους διαχυσης της ανώνυμης καταγγελίας....
Συμψηφιζεται η έλκει η δεοντολογίας...
Το θέμα με τον Αναπληρωτή, χάθηκε....
Διαβλεπεται κάποια υπόγεια πολιτική μάχη. Αν πρόκειται περί αυτού, μέχρι τις εκλογές, θα δούμε τα μύρια όσα...
Ο καταγγέλων είναι γνωστός πολίτης, δεν αποκαλύπτει ποιος του το είπε, όθεν πρέπει να τον καλέσει εισαγγελέας.... Από Δευτέρα...

Πλατάρος Γιάννης
|

Η υπόθεση οζει ψεματος, τουλάχιστον ανακριβειων....
Τι εννοω:
*Δεν καταθέτει παιδάκι στεφάνι πουθενά!...
*Καταθέτει το Σχολειο!
*Μονήρης δεν καταθέτει κάνεις!
Μόνο 3 παιδιά από το σχολείο!
*Δεν υπάρχει "καταθέτης στεφάνου"
*Η αφήγηση κολλάει σε Δημοτικό σχολείο μόνον.
Δηλαδή να πιστέψουμε ότι το σχολείο ΔΕΝ πήγε με στεφάνι και εκτάκτως έφερε από το σπίτι του το αλλοδαπάκι;
Σύλλογο το σχολείο δεν έχει;
Κάλεσε τους γονείς στο σχολείο για να, ζητησει 50αρικο; (20 κάνει, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
Δηλαδή, αμα δεν πήγαινε απρόσμενα το παιδί στεφάνι από το σπίτι του, ο τελετάρχης θα έλεγε "κατάθεση στεφάνου από το χ - οστο Δημοτικό και θα καμάρωναν όλοι στην σειρά αμήχανα;
Είναι δυνατόν να διαρρέεται από το υπουργείο αυθημερόν καταγγελία, χωρίς προκαταρκτικη έρευνα πρώτα, ΕΔΕ κατά δεύτερον και μετά το πόρισμα της ΕΔΕ και μετά τα περαιτέρω;;
Το αφήγημα έχει πολλές τρύπες και είναι, μοιάζει, ανυποστατο, τουλάχιστον ανακριβες. Αν τελικά έχει αλήθεια, να μάθουμε ποιος έκανε την διαρροή, γιατί, και να τιμωρηθεί κι αυτός μαζί με τον διευθυντή και τον σύλλογο που επέτρεψε να γίνει τέτοια αναξιοπρέπεια...
Εχω περιέργεια αν μάθουμε την συνέχεια αυτού του όζοντος, περίεργου αφηγηματος...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/80480/yp-paideias-gia-tin-kataggelia-peri-ratsistikis-antimetopisis-mathiti-apo-dieythynti