Υπ. Παιδείας στο esos για αναπληρωτή ΕΠΑΛ: Διατάχθηκε Προκαταρκτική Εξέταση

Πάντως, σημειώνει το υπουργείο Παιδείας, φαίνεται να μην έχει υπάρξει, μέχρι στιγμής καμία έγγραφη αναφορά πουθενά (υπηρεσία του υπ. Παιδείας) , ανώνυμη ή επώνυμη

24/10/2022

Άκουσε το άρθρο

Δεν υπάρχει έγγραφη αναφορά σε δημόσια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας ούτε από περιφερειακή υπηρεσία, σχετικά με την καταγγελία που έκανε αναπληρωτή εκπαιδευτικός σε ΕΠΑΛ, απάντησε το υπουργείο Παιδείας σε σχετική ερώτηση του esos.

Ωστόσο, τονίζει το υπουργείο προς το esos, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτσης  έχει διατάξει Προκαταρκτική Εξέταση για τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Πάντως, σημειώνει το υπουργείο Παιδείας, φαίνεται να μην έχει υπάρξει, μέχρι στιγμής καμία έγγραφη αναφορά πουθενά (υπηρεσία του υπ. Παιδείας) , ανώνυμη ή επώνυμη. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (36)

Ναι σε όλα
|

Η μαμά μου έλεγε ότι ο αδερφός μου είναι ο έξυπνος της οικογένειας. Οι γονείς μου περίμεναν μια λαμπρή ακαδημαϊκή κ επαγγελματική πορεία από τον αδερφό μου. Δυστυχώς ή ευτυχώς πέσαν έξω. Αυτό που κατάφεραν όμως είναι να μ ακολουθεί η ταμπέλα της χαζής για πολλά χρόνια, κ ο αδερφός μου να λυγίσει από τις απαιτήσεις των άλλων.
Έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, ΓΕΛ κ γυμνάσια. Όλα τα παιδιά το κύριο πράγμα που έχουν ανάγκη είναι η ορατότητα κ η αναγνώριση τους για αυτό που είναι. Δική τους η επιλογή. Μια καλή κουβέντα έχουν ανάγκη, μια επιβράβευση για το ότι έφεραν βιβλίο . Νιώθω πολύ περήφανη γιατί φέτος τους έμαθα να χτυπάνε την πόρτα προκειμένου να μπουν στην τάξη. Ο μεγαλύτερος μου στόχος είναι να μιλάει ο καθένας κ η καθεμία για ένα ολόκληρο λεπτό κατά τη διάρκεια του μαθήματος μου. Το προσπαθώ...

Επαλ
|

Οι ένθερμοι οποίοι που ζητούν απεγνωσμένα την καταργηση των ΕΠΑΛ ας σκεφτούν το στοιχειώδες ότι 100000 παιδιά κάθε χρόνο θα συνεχίζουν στα ΓΕΛ.Μετά απλα θα ζητούν καταργηση και των ΓΕΛ.Δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία και η ώριμη σκέψη ορισμένων.Αλλά λόγια να αγαπιομαστε

Ian
|

@ ΓΕΛ για ΟΛΟΥΣ & Κατάργηση ΕΠΑΛ:
Δεν συμφωνώ επί της αρχής: Το ΓΕΛ δεν πρέπει να ενταχθεί στην υποχρεωτική εκπαίδευση, όπως είναι! Πρόκειται για ένα «ακαδημαϊκό», απαιτητικό σχολείο το οποίο προσφέρει κυρίως υψηλού επιπέδου θεωρητικές γνώσεις σε ένα κορμό βασικών μαθημάτων. Απευθύνεται σε μαθητές που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτόν τον συγκεκριμένο τύπο σχολείου, το οποίο απαιτεί εντατική & σχολαστική μελέτη, που προϋποθέτει δυνατότητες κατανόησης, απομνημόνευσης, αποστήθισης, καθώς και συμμετοχή σε δύσκολες εξετάσεις (με Τράπεζα Θεμάτων στα περισσότερα μαθήματα). Με άλλα λόγια, απευθύνεται σε μαθητές που διαθέτουν ένα συγκεκριμένο γνωστικό, μαθησιακό και κοινωνικό προφίλ και υπόβαθρο και συγκεκριμένες ανάγκες, ενδιαφέροντα, προτεραιότητες και στοχεύσεις. Ουσιαστικά αποτελεί προθάλαμο των πανεπιστημίων και των τριτοβάθμιων σπουδών γενικότερα.
Το ζήτημα της επέκτασης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα 18 χρόνια (από τα 15 που είναι τώρα) είναι διαφορετικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πολύ πρόσφατη έκθεση του Δικτύου «Ευρυδίκη», στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης η υποχρεωτική εκπαίδευση διαρκεί 10-11 χρόνια και τελειώνει στην ηλικία των 15-16 ετών. Άρα στην Ελλάδα είμαστε στο μέσο όρο. Αν θέλουμε να προβούμε σε αυτήν την επέκταση, τότε χρειάζεται πολλή μελέτη και σχεδιασμός για το τι είδους «υποχρεωτική» εκπαίδευση θα παρέχουμε σε ΟΛΑ τα παιδιά 15-18 ετών. Επειδή όμως ουσιαστικά σχεδόν ΟΛΑ τα παιδιά που τελειώνουν το Γυμνάσιο συνεχίζουν τις σπουδές τους σε κάποιο τύπο σχολείου μέχρι τα 18 έτη (ή και αργότερα) το ζήτημα είναι άνευ ουσιαστικής σημασίας, αφού η εκπαίδευση των παιδιών έχει de facto επεκταθεί στα 18.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι να «κρατάμε» όλα τα παιδιά στα σχολεία μέχρι τα 18 (και σε μεγάλο βαθμό όλους τους νέους στα πανεπιστήμια μέχρι τα 25-28) επειδή δεν έχουμε τι να τα κάνουμε! Δεν έχουμε δηλ. ως χώρα να τους προσφέρουμε εναλλακτικές πορείες για εκπαιδευτική ή επαγγελματική καριέρα. Το πρόβλημα είναι τι είδους εκπαίδευση θα τους παρέχουμε ώστε να ανταποκρίνεται σε κάθε είδους μαθητικό προφίλ, ανάγκες, ενδιαφέροντα και προσανατολισμό. Η παροχή πολλαπλών εκπαιδευτικών επιλογών, εναλλακτικών και πορειών είναι η προφανής λύση πράγμα που σημαίνει περισσότερους και όχι λιγότερους τύπους σχολείων. Άρα η κατάργηση των ΕΠΑΛ και ο «μονόδρομος» των ΓΕΛ για ΟΛΟΥΣ αντιβαίνει σε αύτη τη λύση. Αντίθετα, θα πρέπει να εξεταστεί είτε η δημιουργία νέων, διαφορετικών σχολικών δομών (τύπων σχολείων) είτε η διαφοροποίηση εντός των ήδη υπαρχόντων, με την παροχή διαφορετικών κατευθύνσεων, διαδρομών, προγραμμάτων σπουδών και αυξημένων δυνατοτήτων επιλογής μαθημάτων, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Αντιγόνη Σαββίδου
|

Πόσο πολύ λυπάμαι με τα σχόλια κάποιων συναδέλφων. Που πάει να πει ΔΑΣΚΑΛΩΝ.
Πολλοί αδράξατε την ευκαιρία για να βγάλετε την ανεξήγητη για μένα "αντιπάθειά" σας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και προτείνετε να κλείσουν και να μείνουν μόνο τα ΓΕ.Λ. Μπράβο! Κι έτσι θα λυθούν όλα τα προβλήματα ε;
Δηλαδή όλα τα κακά συμβαίνουν στα ΕΠΑ.Λ. Αυτά τα παιδιά, μόλις δύο μήνες πρίν φοιτούσαν σε κάποιο Γυμνάσιο. Για σκεφτείτε λίγο, (πέρα από το να προτείνεται η κατάργηση των ΕΠΑ.Λ. γιατί όπως αναρωτιέται και κάποιος, "...σε τι χρησιμεύει να τελειώνει ένα παιδί Υπάλληλος Γραφείου", ), ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα των νέων παιδιών, το οποίο είναι απολύτως κοινωνικό και περιστατικά "κακής" συμπεριφοράς θα συναντήσετε παντού.
Επίσης, όλοι εμείς που υπηρετούμε την Επαγγελματική Εκπαίδευση, οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους, κουραστήκαμε ποια με τα άστοχα, αδικαιολόγητα και άδικα λόγια κάποιων και θα πω (όσο ποιο ευγενικά μπορώ), σταματήστε να στρουθοκαμηλίζετε και να μας προσβάλλετε, σκεφτείτε σαν Δάσκαλοι και ίσως τότε να δείτε το δάσος που καίγεται. Υπάρχει ελπίδα.
Σταματήστε να εκφράζεστε με μίσος για τα ΕΠΑ.Λ.
Αναρωτιέμαι, γιατί αλήθεια κάθε χρόνο στην έναρξη της σχολικής χρονιάς με ένα περιστατικό σε κάποιο ΕΠΑ.Λ. της χώρας μας, αρχίζουν οι γνωστές επιθέσεις στο σύνολο των ΕΠΑ.Λ.;
Λοιπόν, το ΕΠΑ.Λ. που υπηρετώ είναι ένα σχολείο που "αγκαλιάζει" τους μαθητές του, που αναγνωρίζεται από την τοπική κοινωνία, με δράσεις, βραβεύσεις, επιτυχίες, και όλοι είμαστε περήφανοι για τα παιδιά μας. Φυσικά κι έχει μαθητές και με χαμηλές επιδόσεις, ανήσυχα. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός όπως οφείλει να είναι κάθε σχολείο.
Οφείλουμε λοιπόν αγαπητοί συνάδελφοι, να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν εκφραζόμαστε δημόσια και να βάζουμε το ονοματεπώνυμό μας.
Φτάνει ποιά.

I beg your pardon
|

@Νοοτροπία 50 χρονων εκπαιδευτικών
Συγγνώμη και στα ελληνικά... Αλλά η αναφορά έγινε από νέο και αναπληρωτή συνάδελφο.
Εμείς οι πρεσβύτεροι έχουμε άπειρη κατανόηση.

@Νοοτροπία 50 χρονων εκπαιδευτικών
|

Ως 50+εκπαιδευτικός να σας θυμίσω ότι κανείς σ'αυτήν την ηλικία δε δηλώνει ξεκούραστος.
Πέρα από αυτό όμως κι επειδή όσοι 50+εκπαιδευτικοι γνωρίζω κάνουν πολύ φιλότιμα τη δουλειά τους, ο αναπληρωτής που δεν τα έβγαλε πέρα με τα 15χρονα ήταν νεότατος. Επομένως πού στηρίζετε το επιχείρημα σας?
Σημειωτέον ότι συμπάσχω με τον αναπληρωτή. Όλοι τα ίδια τραβάμε, παλιοί και νέοι.

Νοοτροπία 50χρονων εκπαιδευτικών
|

Απαράδεκτο να μιλούν έτσι εκπαιδευτικοί προς νέους ανθρώπους, τι είδους εγωϊστική νοοτροπία είναι αυτή;

Κανείς μας δε θα ζήσει για πάντα, το μέλλον της κοινωνίας πάντα θα είναι τα παιδιά - προσέξτε πώς τους συμπεριφέρεστε...

«Σου αρέσουν, κάθεσαι, δεν σου αρέσουν, άντε πήγαινε να κάνεις καμιά δουλειά»

Γιατί υπάρχει πληθώρα θέσεων εργασίας στην Ελλάδα και είμαστε μια χώρα που δεν αντιμετωπίζει οξύ δημογραφικό πρόβλημα...

Εμφανές πόσο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ είναι χάσμα γενεών για την εκπαιδευτική λειτουργία: Όταν έχεις σχολεία με 50χρονους κουρασμένους καθηγητές αυτό θα βγει και στις αλληλεπιδράσεις τους με τους 15χρονους μαθητές.

εκπαιδευτικοs
|

@ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΛ
Δυστυχως τα περιστατικα δεν ειναι μονο 3.4 αλλα πολυ περισσοτερα.3 με 4 βλεπουν τοφως της δημοσιοτητας.Κοινη διαπιστωση ολων των μαχιμων εκπαιδευτικων και ιδιαιτερα καθηγητων στα ΕΠΑΛ οτι εχουμε κατακορυφη αυξηση των ακραιων παραβατικων συμπεριφορων των μαθητων μας.Αυτο ας μην το παραβλεπουμε.Ουτε ζηλευει κανενας την αυξηση των μαθητων στα ΕΠΑΛ ουτε περιμενει μαθητες εκκλησιασμα.Συμφωνω πως υπαρχει λυση ,αρκει αυτοι που προτεινεις για ληψη πρωτοβουλιων να εφαρμοσουν τους νομους,γιατι δυστυχως πολλοι διευθυντες φοβουνται και πολλοι συναδελφοι εκπαιδευτικοι φοβουνται ακομη και να. αναφερουν παραβατικες συμπεριφορες.

Κατάργηση των ΕΠΑΛ και καθιέρωση Γενικού Λυκείου
|

Μπορείτε να μας δώσετε το όνομα ενός πολιτικού που ΕΠΕΛΕΞΕ τη φοίτηση σε ΕΠΑΛ για τα δικά του παιδιά;...

Επιτέλους, τι ακριβώς προσφέρει στους 17χρονους ένα Λυκειακό πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει «Υπαλλήλους Τουριστικών Επιχειρήσεων»;...

https://www.esos.gr/arthra/78779/tomeis-kai-eidikotites-ana-epal-gia-ep…

Προς σχόλιο
ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

Φοίτηση στο Γενικό Λύκειο για ΟΛΑ τα παιδιά
|

Το Γενικό Λύκειο πρέπει να ενταχθεί στην υποχρεωτική εκπαίδευση, είναι αδιανόητο και αντικοινωνικό στον 21ο αιώνα να έχουμε αποφοίτους μόνο Γυμνασίου.

Επομένως, η λύση για την ελληνική ΚΟΙΝΩΝΙΑ του 2040 δεν είναι «οποιανού δεν του αρέσει ας μην πηγαίνει σχολείο». Αυτή η άποψη απλώς κρύβει την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των μεγαλύτερων σε ηλικία για τα νέα παιδιά - ας μην ξεχνάμε, οι σημερινοί μαθητές δεν μεγάλωσαν στις εποχές των «παχιών αγελάδων» όπως εκείνοι της περιόδου 1975-2010 αλλά βιώνουν 15 χρόνια σκληρής οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.

Το γραψα κι αλλού
|

Η φοίτηση στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ δεν είναι υποχρεωτική. Οποιανού δεν του αρέσει να μην πάει.
@Ηλίας από Πάτρα, λυπάμαι που δεν μπορώ να επιβραβεύσω τις ικανότητες σας, αλλά ένας χώρος όπως είναι το σχολείο και όχι μόνο φυσικά, πρέπει να λειτουργεί με βάση κάποιους κανόνες. Σου αρέσουν, κάθεσαι, δεν σου αρέσουν, άντε πήγαινε να κάνεις καμιά δουλειά.

ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ
|

Και πέρυσι στις αρχές του έτους και φέτος τα ίδια για τα ΕΠΑΛ. Εμφανίζονται μεμονωμένα περιστατικά σε 3-4 από τα 400 ΕΠΑΛ της χώρας, για να αναδείξουν τι τελικά? Ότι οι 16χρονοι μαθητές είναι παραβατικοί στο σύνολό τους? Ότι οι καθηγητές δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη και δεν συνεργάζονται στον σύλλογο? Ή μήπως ότι ενοχλεί που οι εγγραφές στα ΕΠΑΛ ακμάζουν, οι μαθητές είναι σταθερά πάνω από 100.000 και κάποιοι (λίγοι ελπίζω) επιδιώκουν την κατάργησή τους? Στη σχολική ζωή φυσικά και θα υπάρξουν τέτοια περιστατικά. Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν? Αν δεν υπάρχουν τρόποι συναιτισμού ανηλίκων μαθητών, τότε σαν κοινωνία έχουμε αποτύχει. Και θα πρέπει άμεσα ο Διευθυντής του σχολείου και ο σύλλογος καθηγητών να βγει μπροστά με θάρρος και να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα καταγγελθέντα, να προτείνει τρόπους αντιμετώπισης και να αναλάβει τις ευθύνες του αν έχει αφήσει τέτοιου είδους θέματα να διαιωνίζονται. Μην ρίχνουμε όμως λάδι στη φωτιά και βούτυρο στο ψωμί ορισμένων που επιτακτικά ζητούν την κατάργηση των ΕΠΑΛ.

ΕΡΩΤΗΜΑ
|

@ Ηλιας
Αφου με περισση ευκολια κρινεις τον συναδελφο ακαταλληλο για ΕΠΑΛ,ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ,εξηγησε και σε μας τους πολλους σαν τον συναδελφο ποια σχολη θα μας εκπαιδευσει καταλληλα ωστε να σταθουμε στα σχολεια;Δεν τρελλαθηκαν ολοι αυτοι που καταγγελλουν αυτη την απαραδεκτη κατασταση,ουτε ανικανοι ειναι.Ειναι εκπαιδευτικοι με προσοντα ,εμπειρια ,ανθρωποι που επιθυμουν να κανουν τη δουλεια τους χωρις να κινδυνευει η σωματικη τους ακεραιοτητα και χωρις να καταρρακωνεται η αξιοπρεπεια τους.

εκπαιδευτικός
|

Αυτά συμβάινουν πολλά χρόνια τώρα. Απλά ακούστηκαν αλλά και πάλι θα ξεχαστούν μέχρι να παραιτηθεί ο επόμενος ή να κάνει το λάθο0ς να πιαστέι στα χέρια και να τον τραβήξουν με το κινητό τους οι μαθητές . θΥΜΆΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΉ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΡΆΒΗΞΑΝ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ. ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ. ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ, ΔΙΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ; ΞΕΧΑΣΑ. ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΑ ΦΑΣΟΝ.

Για τον "Ηλία"
|

Αγαπητέ κ Ηλία, αυτά που γράφετε συμβαίνουν σε εμπόλεμες ζώνες. Με συγχωρείτε αλλά το σχολείο δεν είναι ναρκοπέδιο και ειδικά το ΕΠΑΛ δεν είναι υποχρεωτικό. Οποιος θέλει να έρθει πρέπει να έρθει σεβόμενος τους κάνονες και τους υπόλοιπους. Οσα γράφετε απλά αποδεικνύουν οτι αυτό δεν είναι σχολείο αλλά κάτι άλλο τριτοκοσμικό, ίσως παιχνίδια θανάτου των Ζουλού πάντως παραπέμπουν σε χωρά μεσαιωνική. Λυπάμαι για αυτά που λέτε και για την ανοχή που επιδεικνύετε νομίζοντας ότι κάτι κάνετε, πάντα για το καλο της παιδείας.

Δημήτρης
|

Συνάδελφε Ηλία ωραία τα έγραψες. Όμως δεν μπορεί να είναι στα απαραίτητα προσόντα ενός εκπαιδευτικού να έχει τελειώσει αστυνομική σχολή και ταυτόχρονα να έχει πτυχίο ψυχιατρικής, αλλά και μηχανολογίας. Δυστυχώς, η αλήθεια είναι πως κάποιοι θεωρούν ότι εάν αντιμετωπιστεί ριζικά το πρόβλημα της παραβατικότητας στα σχολεία αυτοί θα χάσουν τις οργανικές τους θέσεις. Έτσι ανακαλύπτουν τον εκπαιδευτικό superman!

Δαναός
|

Εύστοχα τα σχόλια σου Πλατάρε!

Xm
|

Σε πολλά διαφωνώ με το συνάδελφο αναπληρωτή (όχι τόσο για τα γεγονότα ή τα δεδομένα αλλά για τις προσωπικές του στάσεις), αλλά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω ότι η κατάσταση τείνει να ξεφύγει τόσο, που να μην υπάρχει επιστροφή. Η ποινή είναι παιδαγωγικό μέσο. Έχει σωφρονιστικό και αποτρεπτικό χαρακτήρα, δρα πολλαπλασιαστικά (αποτρέπονται και οι δυνάμει παραβάτες) και πρέπει να επιβάλλεται.

Γπ
|

Καταργήστε τα ΕΠΑΛ τώρα

@ΗΛΙΑΣ
|

Είναι αξιέπαινο αγαπητέ συνάδελφε το γεγονός πως αντιμετωπίζετε κάθε δύσκολη κατάσταση ως ευκαιρία για καλυτέρευση, πρόοδο, ανάταση. Ωστόσο έχετε ποτέ αναλογιστεί πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα αν έλειπαν όλες αυτές οι καρκινικές καταστάσεις και γινόταν μάθημα της ανθρωπιάς; Μήπως πρέπει να αγωνιστούμε όλοι μας προς αυτή την πλευρά;

ΥΓ Αυτά τα γράφω αδιαφορώντας για το αν η καταγγελία του εκπαιδευτικού είναι αληθής ή ψευδής, πραγματική ή αποκύημα της φαντασίας. Οι τραγικές καταστάσεις σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ μόνο εξωπραγματικές δεν είναι.

@Ηλίας
|

Μπράβο, Ηλία, ήρωα! Κρίμα που δεν είμαστε όλοι σαν και σένα, δυναμικοί, εργατικοί, τολμηροί, ριψοκίνδυνοι, γαλαντόμοι να αλλάζουμε λάστιχα και να γινόμαστε ένα με τη φωτοβολίδα και τόσα άλλα χαρίσματα που έχεις, συνάδελφε Ηλία. Κρίμα...
Μόνο που δε βρισκόμαστε σε πόλεμο ούτε σε αντάρτικο πόλεων, αλλά σε σχολεία!
Για το ποιος είναι ο γενναίος στα ΕΠΑΛ, εσύ ή ο δειλός συνάδελφος, άσε και εμάς να το κρίνουμε.

Μπουρλότο? (κατά Σαπφώ Νοταρά)
|

@Επιστολή Troll
"μετά την έρευνα του υπουργείου" (ίσως και των Σέρλοκ Χολμς, Πουαρό και Κλουζό συμπεριλαμβανομένων) το πιθανότερο είναι να αποδειχθεί ότι:
α) δεν υπήρχε το σχολείο, ή
β) υπήρχε το σχολείο αλλά όχι ο καθηγητής, ή
γ) υπήρχε και το σχολείο και ο καθηγητής.... αλλά είχαν διαδραστικό πίνακα. Όπως κι αν έχει το πράγμα λοιπόν, φοβάμαι ότι ΕΣΕΙΣ θα εκτεθείτε στο τέλος.

@ΗΛΙΑΣ
- Συγχαρητήρια κύριε Διευθυντά..... αλλά ούτε όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίδιοι, ούτε "εκπαιδευτήκαμε όλοι για τα ΕΠΑΛ", ούτε έχουμε όλοι τα ίδια στομάχια, ούτε κάναμε όλοι κομάντο και ΟΥΚ στο στρατό. Ή μήπως άραγε μπορεί η κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, να βρίσκει κάθε φορά κομάντο, για να στελεχώνει τα συγκεκριμένα σχολεία?
- Λέτε επίσης ότι "είκοσι χρονια στα ΕΠΑΛ..... δεν έπαθα ομως τίποτα ούτε εγώ ούτε κανένας συνάδελφος. Σκασμένα λάστιχα, αυτοκίνητα τούμπα, σπασμένα τζάμια, γρατζουνιές,πατάτες στην εξάτμιση και τώρα τελευταία φωτοβολίδες, δυναμιτάκια,, καπνογόνα, πυροσβεστήρες κ.λ.π."
Δηλαδή έπρεπε να πάθετε κάτι, για να θεωρείτε ότι κάτι ΔΕΝ πάει καλά? Ότι όλα αυτά που περιγράφετε, ΔΕΝ είναι ούτε φυσιολογικά ούτε συμβατά με τη λειτουργεία ενός σχολείου? Σαν τι άλλο σοβαρότερο, περιμένετε δηλαδή να γίνει στο μέλλον (μετά τις φωτοβολίδες και τα δυναμιτάκια) για ν' αρχίσετε ν' ανησυχείτε?

sto_zoumi
|

@Ηλίας
"είκοσι χρονια στα ΕΠΑΛ, τα μισά Δ.ντής έχω περάσει πολλά περισσότερα και σοβαρότερα, δεν έπαθα ομως τίποτα ούτε εγώ ούτε κανένας συνάδελφος.
Σκασμένα λάστιχα, αυτοκίνητα τούμπα, σπασμένα τζάμια, γρατζουνιές,
πατάτες στην εξάτμιση και τώρα τελευταία φωτοβολίδες, δυναμιτάκια,, καπνογόνα, πυροσβεστήρες κ.λ.π."
Πόσα θες να μας τρελάνεις Ηλία;
Περιγράφεις σχολείο ή αρένα;
Και είσαι ευχαριστημένος με τον εαυτό σου για όλα όσα δεν κατάφερες να κάνεις;

Πλατάρος Γιάννης
|

Διαβάστε το Σχόλιο του ΗΛΙΑ: Σύνδρομο της Στοκχόλμης, εξ ορισμού!

Πλατάρος Γιάννης
|

Υπάρχει περίπτωση να είναι τρολιά, όμως η πραγματικότητα συνίσταται σε δύο σημεία:
1. Τα καταγγελλόμενα είναι αλήθειες που συμβαίνουν .
2. Είναι αλήθειες που συμβαίνουν συνεχώς 30 τουλάχιστον χρόνια.
3. Αφού τα ξέρουν λίγο πολύ ΟΛΟΙ και τόσα χρόνια δεν έγινε τίποτα, γιατί να γίνει κάτι τώρα;
Ας πούμε για την επαναφορά του ποινολογίου, αρθρογράφησα και γω εδώ σε ανύποπτο ΕΔΩ και εισέπραξα, πλειοψηφικά, λοιδορίες .
Η απουσία συλλογικής πρότασης από ΟΛΜΕ , απουσιάζει εκκωφαντικά.
Γίναμε επίσημα παιδοφύλακες και στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και δεν ακούστηκε το παραμικρό.
Διαβάζω τις προτάσεις από το βήμα του esos και κάποιες μου θύμισαν μονολεκτικές απαντήσεις στο Μανίνα σε σύντομες συνεντεύξεις.
Για τον προηγούμενο Αναπληρωτή που του έκοψαν το αμάξι και απολύθηκε αστραπιαία, ΟΛΟΙ εξέφρασαν την άφατη ικανοποιησή τους...
Οι αιρετοί γυρνάνε στα Σχολεία.......Τους είπες κάποιος για την βία; Να έλθει το παλιό ποινολόγιο ή κάτι καινοτόμο που ΔΕΝ διάβασα εδώ;
Το όλο κλίμα του κλάδου εκφράζεται τέλεια με την Πρέβεζα του Καρυωτάκη κι ίσως μάλιστα η ΠΡΕΒΕΖΑ να είναι πιο αισιόδοξη απ΄ αυτά που βιώνουμε!...
Θα ξανασυζητηθεί το θέμα όταν θα έχουμε νεκρό....

ΗΛΙΑΣ
|

Εκεί φίλε μου αναπληρωτή έχει ενδιαφέρον να κάνεις μάθημα.
Πρέπει να βρεις τον τρόπο όχι να σηκωθείς να φυγεις τρέχοντας.

Χρόνια συμβαίνουν αυτά αλλά υπάρχει πάντα τρόπος να κάνεις μάθημα
και να έχεις σοβαρά αποτελέσματα. Υπάρχει τρόπος να σε αγαπήσουν αυτά
τα παιδιά και μάλιστα όταν κινδυνεύσεις να δώσουν την ζωή τους για
να σε σώσουν.

Θα το καταλάβεις στην πορεία αν ασχοληθείς με την δημόσια εκπαίδευση
ότι έκανες σοβαρό λάθος που έφυγες.

Απλά φίλε μου αναπληρωτή είσαι ανεκπαίδευτος για τα ΕΠΑΛ και όχι μόνο
και για τα Λύκεια αλλά και για κάποια Γυμνάσια.

Κρίμα που δεν κάθισες εκεί να μάθεις και να ψηθείς και να γίνεις καλύτερος
δάσκαλος.

Αυτό το σχολείο από όσα περιγράφεις δείχνει ιδανικό για μένα,
είναι στοίχημα για τον εκπαιδευτικό.

Προσωπικά νιώθω περίεργα στα ΕΠΑΛ αν περάσει ημέρα και δεν συμβεί τίποτα.

Για προχθές την Παρασκευή, έλεγα δεν περνά η ώρα και ξάφνικα γύρω στις 12.30 μια μαθήτρια από όμορο σχολείο πέφτει λιπόθυμη εξω από το σχολείο, δίπλα της η αδελφή
της με πρόβλημα υγείας πέφτει και αυτή κάτω με σπασμούς, μαθη΄τρια και αυτή.

Πρώτες Βοηθειες, Ανευρεση γονέων, Επικοινωνία με το σχολείο τους, Συντονισμός με μαθητές δικούς μας και εκαπ.κους, Κλήση βοήθειας από Ιατρό Γειτονικού ΤΟΜΥ, Διαρκής Επικοινωνία με τον Συντονιστή του ΕΚΑΒ, Διασώστες, 2 Ασθενοφόρα, Ενας γείτονας φέρνει κουβέρτες κ.λ.π.

Τα παιδιά σώζονται και φεύγουν για νοσοκομείο.

Οποιοι φύγαν στις 12.00 έχασαν αυτή την "δράση ....

Εγώ άμα ήμουν στο σχολείο που παραιτήθηκες θα πήγαινα 7.30 και θα έφευγα 15.00 για να μη χάσω κανέα επεισόδιο. Να είμαι να συμμετέχω για να βρω λύσες.

Αλλά εκτιμώ φίλε αναπληρωτή οτι θες να φύγεις 12.00 και σχετικά ήρεμος.

Συγνώμη που το λέω ασχολήσου καλύτερα με φροντιστήρια

και το λέω αυτό γιατί
είκοσι χρονια στα ΕΠΑΛ, τα μισά Δ.ντής έχω περάσει πολλά περισσότερα και σοβαρότερα, δεν έπαθα ομως τίποτα ούτε εγώ ούτε κανένας συνάδελφος.
Σκασμένα λάστιχα, αυτοκίνητα τούμπα, σπασμένα τζάμια, γρατζουνιές,
πατάτες στην εξάτμιση και τώρα τελευταία φωτοβολίδες, δυναμιτάκια,, καπνογόνα, πυροσβεστήρες κ.λ.π.

Οπως ειπε και ένας μάστορας που έφτιαχνε τρόμπες χαλασμένες από
diesel από οχήματα σακατεμένα ... και τα έκανε πάλι αμάξια λειτουργικά ...

ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ //

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ

Επιστολή Troll
|

Στη γλώσσα του Διαδικτύου η λέξη τρολ (troll) περιγράφει κάποιον χρήστη του Ίντερνετ με πονηρά προκλητικές, σκόπιμα ανόητες ή επιτηδευμένα εκτός θέματος θέσεις και απόψεις σε μία online ανοιχτή κοινότητα, όπως ένα φόρουμ συζήτησης, mailing list, chat room ή μπλογκ, με πρωταρχική πρόθεση να προκαλέσει και να ερεθίσει άλλους χρήστες ή με κάθε τρόπο να επιφέρει διαταραχή σε μια διαδικτυακή συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα και να πετύχει μια αλυσίδα αντιδράσεων από άλλους χρήστες. Η συμπεριφορά αυτή που λέγεται τρολάρισμα (trolling) πολλές φορές συνοδεύεται από αμφιλεγόμενη διαμάχη των υπολοίπων περί του σκοπού του.
Θέλω να δω τι θα λέτε όλοι εσείς που γράφετε διάφορα αν αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει τέτοια επιστολή μετά την έρευνα του υπουργείου...

Δαναός
|

Ο συνάδελφος εκπαιδευτικός τα είπε όλα!
Συγχαρητήρια για την εντιμότητα και το θάρρος του!
ΟΛΜΕ και ΔΟΕ θα πρέπει, επιτέλους, να πάρουν θέση!

Δερτος
|

Να βγάλει αυστηρό ψήφισμα η ΟΛΜΕ και οι ιδιαίτερα αυστηρό οι τοπικές ΕΛΜΕ. Αυτό θα τους δείξει.

Νάγια
|

Κάθε χρόνο στα σχολεία η κατάσταση είναι τρισχειροτερη.Ετσι και τολμήσει εκπαιδευτικός να περιορίσει παραβατική συμπεριφορά,την άλλη μέρα κιόλας έρχεται ο γονιός να τραβήξει το αυτί του καθηγητή που τόλμησε να μαλώσει το παιδάκι του.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ