Με τρίωρες στάσεις εργασίας και αποκλεισμούς υπηρεσιών απαντούν οι υπάλληλοι του υπουργείου Παιδείας στην τροποποίηση του Οργανισμού

30/10/2015

Άκουσε το άρθρο

Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με 3ωρες στάσεις εργασίας με πρώτη εξ αυτών την Τρίτη 03/11/2015 και ώρα 12μ, αποκλεισμός του υπουργείου και καίριων υπηρεσιών του κλπ,, αποφάσισε ο Σύλλογος  Υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας, αντιδρώντας  στην  τροποποίηση του οργανισμού του υπουργείου, με τροπολογία που κατατέθηκε, προς ψήφιση, στη Βουλή.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

1.    Μετά την έκτακτη Γ.Σ. του Συλλόγου Υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας την Παρασκευή 23-10-2015, στην οποία καταγγέλθηκε η προσπάθεια αλλοίωσης του οργανισμού, ώστε να τοποθετούνται σε θέσεις προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί,

2.    Μετά την παράσταση διαμαρτυρίας ενώπιον της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου την ίδια ημέρα και την πληροφόρησή της περί των αποφάσεων της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, στις οποίες περιλαμβανόταν και εξουσιοδότηση του ΔΣ του Συλλόγου να εξαγγείλει κινητοποιήσεις,

3.    Μετά την μη υποχώρηση της Πολιτικής Ηγεσίας και την κατάθεση των προωθούμενων αλλοιώσεων του Οργανισμού ως (ν)τροπολογία στο ληστρικό πολυνομοσχέδιο-ταφόπλακα της ελληνικής οικονομίας, της κοινωνικής αξιοπρέπειας και της πολιτειακής συνοχής, το οποίο σχεδιάζεται να ψηφιστεί με τη διαδικασία του κατεπείγοντος από την «προοδευτική» συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έως και αύριο Σάββατο 31/10

Το ΔΣ του Συλλόγου
ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ &ΚΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟ
Υ

1)    Να συμμετάσχουν στη σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας, έξω από το γραφείο του Υπουργού, ώρα 12.30

2)    Να διατρανώσουν την κάθετη αντίθεσή τους στον αντιδημοκρατικό κατήφορο της Ηγεσίας του Υπουργείου και του γενικότερου «νομοθετικού» κυβερνητικού έργου,

3)    Να καταγγείλουν τις λογικές του εκπαιδευτικού κοτζαμπασισμού, των «βολεψάκηδων» και των «ημετέρων», οι οποίοι, τοποθετούμενοι, θα μπορούν να διατηρούν το υψηλότερο επίδομα ευθύνης (πχ του Περιφερειακού Διευθυντή ή του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) ανεξαρτήτως του ότι θα υπηρετούν ως Προϊστάμενοι Διοικητικών Οργανικών Μονάδων, για τις οποίες το επίδομα προβλέπεται, δυστυχώς, χαμηλότερο,

4)    Να υπενθυμίσουν την εκκρεμότητα εκδίκασης σχετικής προσφυγής του Συλλόγου μας ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά ομοίων τοποθετήσεων αποσπασμένων εκπαιδευτικών στις εν λόγω θέσεις ευθύνης τον Οκτώβριο 2014, με την πρώτη εφαρμογή του ΠΔ 114/2014,

5)    Να προειδοποιήσουν ότι θα κατατεθεί ανάλογη δικαστική προσφυγή, στην περίπτωση εφαρμογής της (ν)τροπολογίας-καρικατούρας,

6)    Να δεσμευθούν στην τήρηση του ωραρίου εργασίας χωρίς καμία υπερωριακή απόκλιση, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας υπαλλήλων Υπουργείου Παιδείας

7)    Να δηλώσουν απερίφραστα ότι ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΩΡΑ με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων (3ωρες στάσεις εργασίας με πρώτη εξ αυτών την Τρίτη 03/11/2015 και ώρα 12μ, αποκλεισμός του Υπουργείου και καίριων υπηρεσιών του κλπ).

Η περαιτέρω αντίδρασή μας τόσο για το μείζον «εσωτερικό» ζήτημα του Οργανισμού όσο και για τα νομοθετούμενα μέτρα αποσάθρωσης μισθών, ασφαλιστικών δικαιωμάτων και συντάξεων, πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας και κόκκινων δανείων θα καθοριστεί μέσα από νέες έκτακτες γενικές συνελεύσεις με ορίζοντα την 24ωρη γενική απεργία ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ στις 12 Νοεμβρίου 2015

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κώστας Κοτζαμπασάκης 

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Τόνια Μητσοτάκη

 

Σχόλια (14)

Alexandros
|

Δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση..Απο αυτά που έφραψε ο Κ. Παπαχρήστος είναι προφανές γιατί δεν πρέπει να τοποθετηθούν εκπαιδευτικοί στις θέσεις αυτές..Δεν γνωρίζει καν την Διοικητική λειτουργία του Οργανισμού και πιστέυει πως στην Κ.Υ. χαράζεται η Εκπαιδευτική Πολιτική!!..Προφανώς δεν γνωρίζει ενδεικτικά για τον ρόλο του ΙΤΥΕ, καθώς και όλων των επιστημονικών Συμβουλίων και Οργανισμών που αναλαμβάνουν το επιστημονικό κομμάτι του Υπουργείου. Στην Κ.Υ. εκτελούνται καθαρά οι διοικητικές/Οργανωτικές Διαδικασίες και χρειάζονται άνθρωποι να καταρτισμένοι στο αντικείμενο της Διοίκησης. Γιατί απο Επιστήμονες πιστέψτε με σαν χώρα έχουμε εξαιρετικούς..Τα συμβούλια γεμάτα με αξιόλογους ερευνητές και Καθηγητές...Απο Διοίκηση και Οργάνωση υστερούμε!! Είναι λογικό όταν το μισό Υπουργείο αποτελείτε απο αποσπασμένους εκπαιδευτικόυς που παρόλο το εξαιρετικό έργο που προσφέρουν, νιώθουν και οι ίδιοι προσωρινοί και περιμένουν απλά πότε θα πάρουν μετάθεση για να φύγουν..Οπότε όλη η εμπερία που αποκτούν όσο μένουν απλά χάνεται..
Αν ο Υπουργός θέλει να φτιάξει το σύστημα η λύση είναι μία και όλοι μας την ξέρουμε...Όποιος επιθυμέι να εργαστεί στην Διοιήκηση μόνο με μετάταξη..Να γίνουν όλες οι μετατάξεις των εκπαιδευτικών που επιθυμούν.Αυτό είναι το σωστό, απλά δεν εξυπηρετεί τα πολιτικά συμφέροντα .

Takis
|

Κύριε Παπαχρήστο, το ΙΕΠ χαράζει την εκπαιδευτική πολιτική και όχι η διεύθυνση σπουδών που είναι το εκτελεστικό όργανο διοικητικών πράξεων.

Alexandros
|

Όποιος εκπαιδευτικός θέλει να γίνει προιστάμενος σε Υπηρεσία να κάνει μετάταξη και να διεκδικήσει την θέση μέσα απο την νομότυπη διαδικασία..Έτσι απλά..
Όποιος γράφει πως εκτελείτε σχεδιασμός Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην Κεντρική Υπηρεσία απλά δεν έχει την παραμικρή γνώση λειτουργίας του Οργανισμού...Η εκπαιδευτική Πολιτική γίνεται απο εξειδικευμένους επιστήμονες σε Υπηρεσίες όπως το ΙΕΠ και όχι μόνο, εποπτευόμενους απο το Υπουργείο Παιδείας...Για αυτό τον λόγο και ακριβώς υπάρχουν..Στην ΚΥ Υπηρεσία εκτελείται ΚΑΘΑΡΑ και μόνο διοικητικό έργο..

Konstantinos G.
|

@ George
Η απαντηση σου πιστευω καλυπτει τους παντες. Διοικητικες θεσεις ευθυνης πρεπει να εχουν Διοικητικοι Υπαλληλοι. Οι αποσπασπασμενοι υπαλληλοι οτι και ναναι εκπαδευτικοι η Διοικητικοι δεν δικαιωνται θεσεις ευθυνης. Αν οι εκπαιδευτικοι εχουν μεταταγει και εγιναν Διοικητικοι, τοτε ναι να κριθουν και αυτοι.
Συναδελφικα... (Ειμαι εκπαιδευτικος)

George
|

@ Ανδρέας Ζεργιώτης
οι ανεπάρκεια των επιχειρημάτων σου είναι προφανής.
Είναι ντροπή να βαφτίζεις το κρέας ψάρι .

fofo
|

Ούτε η εκπαίδευση / κατάρτιση μετράει στην Ελλάδα, ούτε η επαγγελματική ιδιότητα. Μόνο η κομματική ιδιότητα, δυστυχώς...

George
|

ας μας πουν οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί ποια είναι τα εκπαιδευτικά προσόντα της ανώτατης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου (υπουργός, υφυπουργοί κτλ). Οι θέσεις ευθύνης που θέλουν να διεκδικήσουν οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί είναι καθαρά διοικητικές. Είναι π.χ. απαραίτητο οι διοικητικοί υπάλληλοι του υπουργείου υγείας και οι προϊστάμενοί τους να είναι και γιατροί! Είναι π.χ. απαραίτητο οι διοικητικοί υπάλληλοι του ταμείου ασφάλισης μηχανικών και οι προϊστάμενοί τους να είναι και μηχανικοί! Προφανώς όχι.

ΜΑΡΙΑ
|

Διαβάζοντας τα σχόλια των προηγούμενων διαπιστώνει κανείς πως η θέση του Προϊσταμένου ή Διευθυντή στο Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζεται συντεχνιακά και από τα δύο μέρη: συζητάμε αν για τη θέση είναι ικανότεροι οι Σχολικοί Σύμβουλοι (επαγγελματική ιδιότητα) ή οι διοικητικοί υπάλληλοι (επαγγελματική και επιστημονική ιδιότητα). Το Υπουργείο οφείλει να περιγράψει το έργο, το πεδίο ευθύνης και τις αποφάσεις που λαμβάνει κάποιος/α από τη θέση. Δηλαδή να προβεί στην "ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ" (job description). Τι ακριβώς χρειάζεται να γνωρίζει και ποιες δεξιότητες να έχει ένας αποτελεσματικός Διευθυντής; Στις χώρες της ΕΕ η προτεραιότητα έχουν οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην εκπαιδευτική διοίκηση ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Γιατί όσο δύσκολο και ανέφικτο μπορεί να είναι για έναν διοικητικό υπάλληλο να αξιολογήσει ζητήματα που άπτονται της εκπαίδευσης άλλο τόσο ανέφικτο είναι για έναν Σχολικό Σύμβουλο διδάκτορα Παιδαγωγικής να σχεδιάσει την επιτυχή εισαγωγή, εφαρμογή και θεσμοθέτηση μίας καινοτομίας ή να αξιολογεί διοικητικό προσωπικό. Αν λοιπόν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότερη οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης, τότε το βασικό κριτήριο είναι η επιστημονική κατάρτιση και εμπειρία στην ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και όχι η επαγγελματική ιδιότητα που κάποιος κατέχει στην ιεραρχία - εφήμερη στις πλείστες των περιπτώσεων.

Φάνης
|

Θα ζήσουμε ιστορικές στιγμές...

Ανδρέας Ζεργιώτης
|

Κατανοώ την αγωνία των συναδέλφων διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας να διεκδικούν θέσης ευθύνης στο Υπουργείο που υπηρετούν, όμως δεν την συμμερίζομαι. Κι αυτό, γιατί θα πρέπει οι αγαπητοί μας συνάδελφοι του Υπουργείου να κατανοήσουν ότι η φυσική ηγεσία του ευαίσθητου εκπαιδευτικού χώρου δεν μπορεί παρά να ανήκει αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς με αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, όπως κατά τεκμήριο είναι οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε ως κλάδοι και θεωρώ ότι όλη αυτή η αντιπαράθεση είναι στείρα και πρέπει να σταματήσει για το καλό της εκπαίδευσης. Θα πρέπει να κατανοήσουν οι αγαπητοί συνάδελφοι ότι τα σχολεία διοικούνται σήμερα με βάση τις εγκυκλίους που εκδίδονται από τις Διευθύνσεις Σπουδών. Δεν μπορείς να παράξεις εκπαιδευτική νομοθεσία και να εκδίδεις εγκυκλίους για έναν εκπαιδευτικό χώρο του οποίου δεν είσαι ενεργό και αναπόσπαστο μέλος και δεν γνωρίζεις τς ιδιαιτερότητες, τις αντιφάσεις και τη λειτουργία του εκ των έσω. Με πολλή αγάπη, λοιπόν, και συναδελφικούς χαιρετισμούς σας καλώ να σταματήσουμε άμεσα αυτή την αντιπαράθεση. Σίγουρα, δεν είναι για το καλό της εκπαίδευσης, για το οποίο όλοι μοχθούμε.
Ανδρέας Ζεργιώτης
Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.

ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
|

Θα ήθελα να πληροφορήσω τους αναγνώστες για κάποια θέματα για να μην παραπληροφορούνται από αναρτήσεις που κρύβουν ίδιον συμφέρον. Σκόπιμο είναι λοιπόν για να προβληματιστούμε και ναι σκεφτούμε λίγο όλοι το τι επιχειρείται να γίνει, να τεθούν κάποια σοβαρά ερωτήματα:
1) Μέσα στη Γενική Γραμματεία Παιδείας και Θρησκευμάτων (Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων), επιτελείται διοικητικό έργο, καθαρά διοικητικό έργο, καθώς για όλα αυτά που αναφέρθηκαν από τον προηγούμενο αναρτώντα (αμιγώς εκπαιδευτικά θέματα, έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων κτλ.) υπεύθυνος φορέας είναι το Ι.Ε.Π. το οποίο απασχολεί εκπαιδευτικούς και συμβούλους και ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. Το επιχείρημα αυτό είναι αίολο και ελπίζω όχι σκοπίμως παραπληροφορεί τον αναγνώστη.
2) Μέσα στη Γενική Γραμματεία Παιδείας και Θρησκευμάτων (Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων), υπάρχουν Διοικητικοί υπάλληλοι ΤΕ και ΠΕ οι οποίοι έχουν Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς Τίτλους Σπουδών, απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης αλλά και πρώην Εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν γίνει με μετάταξη Διοικητικοί υπάλληλοι κι αυτοί επίσης με μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς τίτλους σπουδών πάνω σε Εκπαιδευτικούς, Θρησκευτικούς Διοικητικούς και άλλους Τομείς. Οι υπάλληλοι αυτοί με ποια ακριβώς διάταξη ΝΟΜΙΜΗ του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας θα έχουν για ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ που θα τους αξιολογήσει ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ έναν Εκπαιδευτικό; Μήπως να κατεβαίνουν και οι Διοικητικοί υπάλληλοι στα σχολεία να αξιολογούν του εκπαιδευτικούς για το εκπαιδευτικό τους έργο;
3) Ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας είναι σαφής: Mόνο Δημόσιοι Πολιτικοί Υπάλληλοι γίνονται Προϊστάμενοι και Διευθυντές στα Υπουργεία. Το ότι καταπατήθηκε ο Νόμος και έγιναν Διευθυντές και Προϊστάμενοι μέσα στο Υπουργείο Παιδείας αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, σημαίνει ότι η καταπάτηση θα γίνει κι αυτή Νόμος; Ωραία λογική!
4) Ας μας απαντήσει κάποιος: Oι εκπαιδευτικοί ανήκουν ή όχι στα σχολεία τους; Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ανήκουν κι αυτοί στα σχολεία τους (αυτά που εποπτεύουν) και αν θέλουν να προσφέρουν εκπαιδευτικό/επιστημονικό έργο στο Υπουργείο Παιδείας μπορούν να είναι σύμβουλοι του Υπουργού ή ταυτόχρονα με τα καθήκοντά τους, σύμβουλοι ή επιστημονικοί συνεργάτες του ΙΕΠ. Τι δουλειά έχουν στη Διοίκηση αυτοί οι εξειδικευμένοι επιστήμονες σε εκπαιδευτικά θέματα;
5) Σε ποιο άλλο Υπουργείο συμβαίνει να αποσπώνται μέσα στην Κεντρική Υπηρεσία και μάλιστα να γίνονται Διευθυντές και Προϊστάμενοι άτομα που δεν είναι ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (γιατροί, αστυφύλακες κτλ. Γίνονται άραγε Διευθυντές μέσα στο υπουργείο Υγείας, Άμυνας κτλ.;)
6) Τι είναι τέλος πάντων αυτός ο Οργανισμός του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων; Κάτι που αλλάζει κατά το δοκούν της κάθε πολιτικής ηγεσίας που είναι κάθε φορά υπεύθυνη;
ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΙ ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ!

Όλοι παλεύουν για τα κεκτημένα δικαιώματα
|

Όλοι παλεύουν για τα κεκτημένα, μόνο οι εκπαιδευτικοί δεχτήκαμε με χειροκροτήματα να γεμίσουν οι διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης με υπαλλήλους του δήμου διορισμένους με περίεργες διαδικασίες ώστε να μην τεθούν σε διαθεσιμότητα. Τώρα που το 67ρι αποτελεί πραγματικότητα, θα έπρεπε να ξανακοιτάξουμε αυτήν την απόφαση, γιατί στα 67 σου με μπαστούνι δεν μπορείς να κυνηγάς τους υπερκινητικούς με ΔΕΠΠΥ, ίσως μπορείς όμως να παρέχεις εργασία στο γραφείο.

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ Κ.
|

Η απόφαση του Υπουργού, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΗ. Από το 2010- 11, ξεκίνησε αυτή η ιστορία με τον Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας και καμία Πολιτική Ηγεσία δεν πήρε τη σωστή απόφαση ότι στις Παιδαγωγικές Δ/νσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας (Κ.Υ.) πρέπει να είναι επικεφαλής Στελέχη της Εκπ/σης και κυρίως Σχολικοί Σύμβουλοι. Γιατί αυτό; Γιατί τα θέματα με τα οποία ασχολούνται είναι το Περιεχόμενο της Εκπαίδευσης, είναι η Ποιότητα της Εκπ/σης, ΌΠΩς ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΆ: (Ωρολόγια Προγράμματα, Αναλυτικά Προγράμματα, Ολοήμερα Σχολεία, Τάξεις Υποδοχής - ΖΕΠ & Διαπολιτισμική Εκπ/ση, Σχολικές Δραστηριότητες, λειτουργία των σχολείων, σχέσεις και επικοινωνία, σχέσεις με τους γονείς, δραστηριότητες των σχολικών μονάδων, θέματα Προγραμματισμού και Αποτίμησης της παιδαγωγικής εργασίας, Αξιολόγηση μαθητών, υπεύθυνοι Ολοήμερων και πρόγραμμα ολοήμερων σχολείων, ένταξη των μαθητών Roma, επιμόρφωση εκπ/κών, νέα Αν. Προγράμματα, εισαγωγή καινοτομιών στην εκπ/ση, άδειες εισόδου, Κ.Π.Ε....). Σ αυτές τις 4 Δ/νσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ, να είναι επικεφαλείς Διοικητικοί Υπάλληλοι, οι οποίοι να κάνουν ΤΙ; να καθοδηγούν; να δίνουν οδηγίες και κατευθύνσεις για θέματα που δεν γνωρίζουν; να παράγουν πολιτική για κάτι που δεν ξέρουν; ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Τα Στελέχη της Εκπ/σης που πέρασαν από τις Δ/νσεις αυτές Σπουδών άφησαν εποχή γιατί οι μεγαλύτερες ΑΛΛΑΓΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ στην Α/θμια & Δ/θμια Εκπ/ση έγιναν με την Παρουσία & Καθοδήγηση των Σχολικω΄ν Συμβούλων που και Επιστημονική επάρκεια είχαν και Παιδαγωγική κατάρτιση διέθεταν. Τώρα απαιτούν (με απεργίες και στάσεις εργασίας) από τον Υπουργό να πάρει πίσω την απόφασή του, η οποία είναι Καθοριστική για την Εκπαίδευση και στις Δ/νσεις Σπουδών να μπουν, λέει, Διοικητικοί Υπάλληλοι. Ας ρίξει μια ματιά ο Υπουργός στα στατιστικά στοιχεία που διαθέτει η Υπηρεσία και ας κάνει μια σύγκριση μεταξύ Εκπαιδευτικών και Διοικητικών Υπαλλήλων που υπηρετούν στην Κ.Υ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και ας βγάλει τα Συμπεράσματά του. Ο Υπουργός να προχωρήσει άμεσα στη Ριζική αλλαγή του Οργανογράμματος του ΥΠ.Π.Ε.Θ. γιατί: το Οργανόγραμμα αφορά μόνο θέματα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ θεμάτων της Εκπ/σης και όχι την ουσία, το περιεχόμενο, την ποιότητα της Εκπ/σης. Είναι φτιαγμένο με μια ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. Δεν υπάρχει βεβαίων πουθενά στην Ευρώπη Οργανόγραμμα που να μην αναφέρεται στην ποιότηατ της εκπ/σης, στην επιμόρφωση, στην παραγωγή πολιτικής.... μόνο το Οργανόγραμμα του ελληνικού Υπ. Παιδείας. Αυτοί που ζητούν να μην υπάρχουν Εκπαιδευτικοί στην Κ.Υ. του Υπουργείου, ας μας απαντήσουν; ποιοι έχουν από τη Διοίκηση των τεχνογνωσία για τα ανωτέρω θέματα ώστε να είναι επικεφαλής των παιδαγωγικών Δ/νσεων; οι μηχανολόγοι; οι νομικοί; ΠΟΙΟΙ; Η Κ.Υ. του Υπουργείου χρειάζεται Στελέχη της Εκπ/σης για να λειτουργήσει και μάλιστα με το 1/3 του αριθμού που είναι σήμερα. Χρειάζεται Δ/ντες σχ. μονάδων, Δ/ντές εκπ/σης και Σχολικούς Συμβούλους, αλλά και εκπ/κούς που γνωρίζουν. Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

fanis
|

Το λάθος του Φίλη στο θέμα των θέσεων ευθύνης σε αποσπασμένους, είναι ότι θα έπρεπε να περιμένει πρώτα να δει τι θα πουν τα δικαστήρια. Μετά ας έκανε ό,τι ήθελε, αλλά έπρεπε να περιμένει την απόφαση της δικαιοσύνης. Τώρα θα έχουμε υπουργείο μπάχαλο από τις κινητοποιήσεις των διοικητικών.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ