Η διαδικασία κρίσεων των Σχολικών Συμβούλων θα ξεκινήσει την Άνοιξη, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, κατά τη συνάντηση με το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων» (Π.Ε.Σ.Σ.)
Ο υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε στο ΔΣ της ΠΕΣΣ ότι για την επιλογή των Σχολικών Συμβούλων θα θεσμοθετηθεί ένα σύστημα «μακριά από μεροληπτικές πελατειακές ή κομματικές πρακτικές» και σημείωσε πως «σταθερή αρχή μας είναι να μην αιφνιδιάζουμε. Όλες μας οι αποφάσεις να λαμβάνονται ύστερα από διάλογο».
Ο κ. Φίλης ζήτησε τη συμβολή των Σχολικών Συμβούλων στον Εθνικό διάλογο για την παιδεία και τους κάλεσε να καταθέσουν προτάσεις για την αναμόρφωση του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου. Για αυτόν τον λόγο όπως τόνισε αποφασίστηκε η παράταση της θητείας των 600 σχολικών συμβούλων έως 31 Αυγούστου 2016, θητεία που έληγε την 31 Δεκεμβρίου 2015.
Ο υπουργός Παιδείας επεσήμανε στους Σχολικούς Συμβούλους πως «θέλουμε να υπάρξει συνεργασία και να βρούμε λύσεις. Δεν πιστεύω εκ προοιμίου ότι εμείς ξέρουμε καλύτερες λύσεις αλλά έχουμε μία δημοκρατική νομιμοποίηση να προχωρήσουμε σε λύσεις ως κυβέρνηση μέσα από διάλογο χωρίς αιφνιδιασμό.»
Για το θέμα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο εθίγη κατά τη συνάντηση ο Νίκος Φίλης επανέλαβε ότι συνδυάζει δύο προτεραιότητες: την παιδεία και την υγεία. Είναι μία προτεραιότητα μέσα στις προτεραιότητες της εκπαίδευσης, είπε ο κ. υπουργός και πρόσθεσε: «Αν κάνουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα σχολεία θα είναι πρώτα-πρώτα στην ειδική αγωγή. Δείγμα αυτού του ενδιαφέροντος είναι το ότι φέτος διπλασιάσαμε τον αριθμό των αναπληρωτών που προσλάβαμε στον χώρο της ειδικής αγωγής.»
.ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ. ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ. ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ Υ/ΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΧΡΙ ΔΝΤΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ.ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΘΗΤΕΙΩΝ.ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ .........ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ...ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ