Θ. ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ:Tο “πιστοποιητικό φρονημάτων” προσόν στην επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης (σε πολλές περιπτώσεις)

29/01/2016

Άκουσε το άρθρο

Tο σημαντικότερο προσόν για την επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης αποτέλεσε, σε πολλές περιπτώσεις το “πιστοποιητικό φρονημάτων” που διαθέτουν υπέρ της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, καταγγέλλει με σημερινή δήλωση ο Συντονιστής της Ο.Δ.Ε. Μορφωτικών Υποθέσεων, Καθηγητής   Θεόδωρος Φορτσάκης.

«Η επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης,  επιβεβαίωσε δυστυχώς τους χειρότερους φόβους μας” υπογραμμίζει ο κ. Φορτσάκης  και σημειώνει πως “Οι καταγγελίες μας για μια “στημένη διαδικασία”, που διαμόρφωσε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με δύο στοχευμένες νομοθετικές παρεμβάσεις, αποδείχθηκαν απόλυτα βάσιμες”.
 
Πολύτιμο εργαλείο για την επιλογή των “ημετέρων” επισημαίνει ο κ. Φορτσάκης,αποδείχθηκε η συνέντευξη, κατά τη διεξαγωγή της οποίας σημειώθηκαν προκλητικές αδικίες, με την υπέρμετρη βαθμολόγηση των “δικών μας”, που καταφανώς υστερούσαν στα αντικειμενικά κριτήρια.

Παράλληλα αποκαλεί  κατάντημα για το υπουργείο Παιδείας “να αυτοσυγχαίρεται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, και να επαίρεται για το δήθεν αδιάβλητο και αντικειμενικό χαρακτήρα της”.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΦΟΡΤΣΑΚΗ

«Η επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης, που ολοκληρώθηκε, επιβεβαίωσε δυστυχώς τους χειρότερους φόβους μας. Οι καταγγελίες μας για μια “στημένη διαδικασία”, που διαμόρφωσε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με δύο στοχευμένες νομοθετικές παρεμβάσεις, αποδείχθηκαν απόλυτα βάσιμες.
Όπως και στην επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, το σημαντικότερο προσόν για την επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης αποτέλεσε, σε πολλές περιπτώσεις το “πιστοποιητικό φρονημάτων” που διαθέτουν υπέρ της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
Πολύτιμο εργαλείο για την επιλογή των “ημετέρων” αποδείχθηκε η συνέντευξη, κατά τη διεξαγωγή της οποίας σημειώθηκαν προκλητικές αδικίες, με την υπέρμετρη βαθμολόγηση των “δικών μας”, που καταφανώς υστερούσαν στα αντικειμενικά κριτήρια.
Είναι κατάντημα για το Υπουργείο Παιδείας να αυτοσυγχαίρεται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, και να επαίρεται για το δήθεν αδιάβλητο και αντικειμενικό χαρακτήρα της».

 

 

Σχόλια (41)

patra
|

@εκπαιδευτικός (8)
Χαίρομαι, γιατί με όσα γράφεις: "γραπτή εξέταση σε ποικιλία θεμάτων, όπως παιδαγωγικής, εκπαιδευτικής νομοθεσίας, σύνταξης υπηρεσιακών εγγράφων, προγραμματισμού, αντιμετώπισης κρίσεων και ειδικών καταστάσεων με μαθητές ή συναδέλφους κλπ. ", συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω, πως πρέπει να αποτελούν κτήμα του καλού δ/ντη.
Και, ναι, συμφωνώ μαζί σου για την ύπαρξη τιμητών για μια ΑΡΙΣΤΕΡΗ κυβέρνηση σε όλους τους χώρους! Όμως τα λάθη, που κάνει ετούτη η κυβέρνηση, είναι που δίνουν χώρο σε αυτούς και εγώ θλίβομαι. Τα σχόλιά μου -όπως και τα δικά σου φαντάζομαι και πιστεύω, αλλά και πολλών άλλων- γίνονται με καλή προαίρεση και προς διόρθωση λαθών, αν ποτέ οι εξουσίαν έχοντες διάβαζαν, άκουγαν και αποδελτίωναν τις απόψεις των πολλών!

Εκπαιδευτικός (8)
|

@patra
Η απρόσεκτη μάλλον ανάγνωση των σχολίων μας ευθύνεται που συζητάμε σχεδόν σαν να διαφωνούμε, ενώ δε νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο! Διευκρινίζω λοιπόν πως τα περί ποδοσφαιρικής κερκίδας και επηρμένων τιμητών δεν αναφέρονται σε σένα, αλλά στον ορυμαγδό εμπαθών σχολίων που διαβάζω εδώ και καιρό από συναδέλφους που επικαλούνται τα μύρια προσόντα τους ποδοπατώντας όλους τους άλλους με μια συλλήβδην μηδενιστική αντιμετώπιση.

patra
|

@εκπαιδευτικός(8)
ΔΕΝ ανήκω στους τιμητές της αριστεράς, αλλά περίμενα από μια τέτοια κυβέρνηση να λειτουργήσει αξιοκρατικά και αντικειμενικά.
Προφανώς και υπάρχουν ικανοί παντού*, αλλά μιλάμε για το κλίμα που διαμορφώνει η ίδια η κεντρική εξουσία! Ποιες αλήθεια ήταν οι 2 πρώτες αποφάσεις της για την Παιδεία.
Η κουβέντα γίνεται για τις διαδικασίες που προάγει η κεντρική εξουσία και τι αποτελέσματα θα επιφέρουν.
Όσον αφορά την κερκίδα, μάλλον κάνεις λάθος. Εσύ που πρότεινες μια διαδικασία είσαι κερκίδα; Η νηφαλιότητα δεν απαγορεύει την κριτική όσο κι αν πονάει.
Για τα υπόλοιπα προβλήματα κουβέντα δεν ακούμε!
* Αν διαβάσεις σωστά το προηγούμενο σχόλιο θα διαπιστώσεις ότι από την 8η μέχρι την 3η γραμμή από το τέλος γίνεται λόγος για τις πρωτοβουλίες του δ/ντη σχολείου, που κατά τη γνώμη μου -γιατί τη γνώμη μας λέμε στηριγμένη στην εμπειρία του και στα σχετικά διαβάσματά του- θα είναι δύσκολο να αναπτυχθούν από τη δυναμική του νέου ζητούμενου από τους δ/ντες!
Φυσικό και λογικό να υπάρξουν σχολεία άψογα λειτουργούντα, αλλά σχολιάζουμε το γενικό κλίμα και τη δυναμική που αυτό δημιουργεί.

Kyr
|

Θέμα πρώτο: Με ορισμένες παραδοχές κάποιων συναδέλφων εκπλήσσομαι δυσάρεστα: γράφει κάποιος : οι θέσεις αυτές [σσ των Διευθυντών Εκπαίδευσης] είναι κομματικές / πολιτικές... Ρωτώ : γιατί; Δεν υπάρχει εκπαιδευτική νομοθεσία ; Θα γνωμοδοτήσει ο Διευθυντής; Θα νομοθετήσει; Ή μήπως θα εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία επιλεκτικά, κατά το δοκούν;

Θέμα δεύτερο: Είτε ο κύριος Φορτσάκης κι η παράταξή του, είτε όποιος άλλος διαμαρτύρεται υποκριτικά ή όχι, το ερώτημα παραμένει το εξής: Επιβάλλεται ή όχι οι κρίσεις στελεχών στην Εκπαίδευση να είναι αξιοκρατικές; Το τι έκανε ο καθένας, όταν ήταν κυβέρνηση, δε δικαιώνει όποιον εκλέγεται τώρα ή στο μέλλον με σημαία την κοινωνική δικαιοσύνη κι επαναλαμβάνει τα ίδια και χειρότερα...

Θέμα τρίτο: Για να εξελιχτεί κάποιος υπηρεσιακά, χρειάζεται ... πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων; Κι αν η αξιοπρέπειά σου δεν σου επιτρέπει να το διεκδικήσεις; Υπάρχει αξιοκρατία στον τόπο αυτό; Μήπως αποκλείεται να υπάρξει;

Εκπαιδευτικός (8)
|

@patra
Θα 'λεγα πάντως ότι το σχόλιό σου δείχνει επηρεασμένο από τη λυσσαλέα αντιαριστερή ρητορική που ήταν αναμενόμενο να αναπτυχθεί αφ' ης στιγμής η αριστερά βρέθηκε στην εξουσία. Κάπως έτσι εκλαμβάνω φράσεις όπως: "...η δήθεν δημοκρατική πρόταση του ΣΥΡΙΖ-ΑΝΕΛ..." ή "Σήμερα το κλίμα της διεύθυνσης τύπου ΛΕΣΧΗΣ είναι διάχυτο σε μαθητές και εκπαιδευτικούς...". Ειδικά με τη δεύτερη φράση θέλω να ελπίζω ότι αναφέρεσαι σε ένα γενικότερο κλίμα που έχει διαμορφωθεί εδώ και αρκετά χρόνια και όχι φυσικά τους τελευταίους μήνες αποκλειστικά. Νομίζω πάντως πως έτσι κι αλλιώς είναι τραβηγμένη διαπίστωση. Ευτυχώς αυτή η εικόνα δεν είναι ακόμη η κυρίαρχη στην εκπαίδευση, αλλά αντιθέτως και οι διευθυντές σε μεγάλο ποσοστό και οι εκπαιδευτικοί σε ακόμα μεγαλύτερο πασχίζουν με αληθινό ζήλο για το καλό του σχολείου τους κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες. Στην πραγματικότητα όλη η συζήτηση που αναπτύσσεται τους τελευταίους μήνες αφορά περισσότερο τις προσωπικές φιλοδοξίες πολλών συναδέλφων - θεμιτές εν πολλοίς - παρά την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η επιθετική έπαρση πολλών τιμητών με μια πρωτοφανή διάθεση μηδενισμού της ικανότητας κάποιων συναδέλφων δε βρίσκω πως φανερώνει την ύπαρξη ενός πραγματικά άξιου δυναμικού που εξωθείται αδίκως στο περιθώριο. Η εκπαίδευση απαιτεί πιο νηφάλιο και στοχαστικό λόγο κι όχι συμπεριφορές και αντιδράσεις ποδοσφαιρικής κερκίδας.

patra
|

Εκπαιδευτικέ (8) γράφεις: "... Αντί συνέντευξης, γραπτή εξέταση σε ποικιλία θεμάτων, όπως παιδαγωγικής, εκπαιδευτικής νομοθεσίας, σύνταξης υπηρεσιακών εγγράφων, προγραμματισμού, αντιμετώπισης κρίσεων και ειδικών καταστάσεων με μαθητές ή συναδέλφους κλπ. "
Χαίρομαι που υπάρχουν κάποιοι εκπ/κοι που ζητούν οι δ/ντες σχολείων να έχουν τέτοια προσόντα και άλλα ακόμη.
Λυπάμαι όμως, γιατί, όπως έδειξε η αποδοχή και το κλίμα που δημιούργησε η δήθεν δημοκρατική πρόταση του ΣΥΡΙΖ-ΑΝΕΛ(;), γίνονται όλο και πιο λίγοι οι παραπάνω εκπ/κοι.
Σήμερα το κλίμα της διεύθυνσης τύπου ΛΕΣΧΗΣ είναι διάχυτο σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και εκφράζεται πολύ απλά, λένε: "εμείς θέλουμε το δ/ντη να μας μιλάει καλά" και τέλος κάθε άλλο επιχείρημα.
Δηλαδή μη μας ενοχλείς να μη σε ενοχλούμε, μην τολμήσεις να κάνεις παρατήρηση γιατί θα φας μαύρο την επόμενη φορά.
Θέλουν το δ/ντη που δε θα διαφέρει σε τίποτα από τους υπόλοιπους και ας έχει να διαχειριστεί ΚΑΙ άλλες καταστάσεις από αυτές των εκπ/κων.
Θέλουν το δ/ντη να μην προτείνει τη δική του άποψη για το σχολείο.
Θέλουν το δ/ντη ως απλό διοικητικό υπαλληλίσκο όπως και το δ/ντη εκπαίδευσης, των οποίων η δουλειά θα αρχίζει και θα σταματά στο ντάντεμα εκπαιδευτικών -κυρίως- και μαθητών.
Για όλα αυτά συμφωνώ με την τελευταία σου πρόταση: "ότι δηλαδή δεν πρόκειται δυστυχώς ποτέ να εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα επιλογής.".

Εκπαιδευτικός (8)
|

@teos
Να 'ξερες πόσο συμφωνώ μ' αυτή την πρόταση! Την έχω άλλωστε κάμποσες φορές αναφέρει σε άλλα μου σχόλια. Αντί συνέντευξης, γραπτή εξέταση σε ποικιλία θεμάτων, όπως παιδαγωγικής, εκπαιδευτικής νομοθεσίας, σύνταξης υπηρεσιακών εγγράφων, προγραμματισμού, αντιμετώπισης κρίσεων και ειδικών καταστάσεων με μαθητές ή συναδέλφους κλπ. Ο γραπτός λόγος είναι πιο αξιόπιστος απ' τον προφορικό, αν και πολύ δυσκολότερος, γιατί παρέχει μετρήσιμα δεδομένα, πράγμα που δεν βολεύει κάποιους. Εξού και πολλοί μαθητές ψάχνουν τρόπους να εξετάζονται προφορικά κι όχι γραπτά! Άλλωστε scripta manent! Συμφωνώ επίσης και με την τελευταία σου φράση, ότι δηλαδή δεν πρόκειται δυστυχώς ποτέ να εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα επιλογής.

teos
|

@Εκπαιδευτικέ(8)
Ενώ οι ψηφοφορία για διευθυντές σχολικών μονάδων από τους υφισταμένους τους ήταν αξιοκρατική! Κατά την ταπεινή μου άποψη η μόνη αδιάβλητη και χωρίς εμπάθειες, συμπάθειες, συμφέροντα ή κομματισμούς διαδικασία είναι αποκλειστικά και μόνο οι εξετάσεις πανελληνίου χαρακτήρα με καλυμμένα τα ονοματεπώνυμα των υποψηφίων διευθυντών. Αλλά πού να το τολμήσουν οι εκάστοτε κρατούντες;

Εκπαιδευτικός (8)
|

@patra
Δεν ξέρω γιατί το λες. Εγώ πάντως αναφέρθηκα γενικά σε νοσταλγούς του 2011, οι οποίοι με κάθε ευκαιρία εκθειάζουν τις αξιοκρατικότατες διαδικασίες εκείνης της εποχής, ενώ η αλήθεια πόρρω απέχει από κάτι τέτοιο! Δε συμφωνείς; Εγώ πάντως μιλώ από προσωπική πείρα. Περιμένω κάποιος να μού απαντήσει για το 90% των τότε αριστευσάντων που ανήκαν στην κυβερνώσα παράταξη. Πόσο αξιοκρατικό σας φαίνεται αυτό το ποσοστό;

Pe19
|

@εκπαιδευτικός (8)
εν κατάλαβα πως το είπες για το 11? δηλαδή αν το έλεγες κυριολεκτικά ή αλληγορικά. Τουλάχιστον για τους Δ/ντες Σχολείων ήταν οι ποιό τίμιες κρίσεις ever, ενδεχομένως να μην ανακάλυψαν τον καλύτερο Δ/ντη, αλλά τουλάχιστον ήταν οι ποιό τίμιες μέχρι τώρα κρίσεις. Φυσικά στην συνέντευξη υπήρχαν μαγειρέματα (είμαι θύμα αυτών) αλλά από βραστό σε κοκκινιστό και όχι από χαβιάρι σε χυλό. Φυσικά εγώ και οι συνάδελφοί μου παίρναμε τα μόρια του Α-επιπέδουν ενώ οι ξενόγλωσσοι όχι ( τα παίρναμε βέβαια ως επιμορφωτές Α-επιπέδου ανθρώπων που τα έπαιρναν επίσης και όχι μόνο με το ecdl) και διάφορα άλλα ψιλά. Σε γενικές γραμμές όμως ήταν ένα σύστημα που μετρούσε πολλά πράγματα. Το συνολικό δε άθροισμα των μορίων που μπορούσε να έχει κάποιος ήταν 53 μόρια με σταθερά το μέγιστο 38, και συνέντευξη (15 μόρια) με πολύ αυστηρά καθορισμένο πλαίσιο. Τώρα? τα γνωστά να μην τα λέμε και κουράζουμε το κόσμο. Οπότε όπως έχουμε ξαναπεί πάμε προς τα πίσω και όχι προς τα εμπρός.
Για του λόγου το αληθές 1 παράδειγμα (δεν είναι καθόλου τραβηγμένο)
Για τους Δ/ντες εκπαίδευσης με τον νόμο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ σε Νομό με 5 υποψηφίους :
Α:Διδακτορικό, μεταπτυχιακό, C2, υπολογιστές, (β-επίπεδο) 4 χρόνια Δ/ντης, 19 χρόνια διδακτικής υπηρεσίας και το 40% των ψήφων μόρια: 21.3
Β: μεταπτυχιακό Α-επίπεδο Β2, 21 χρόνια Διδακτικής υπηρεσίας και το 25% των ψήφων μόρια: 19
Διαφορά 2.3 η διαφορά καλύπτεται πολύ εύκολα στην συνέντευξη 14,5 με 12.
Με τον 3848
Α:21.5 μόρια
Β: 12 μόρια
Διαφορά =9.5 μόρια ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ποτέ και πουθενά. Ο.Ε.Δ.
Όπως έλεγαν σε παλιότερο σήριαλ "Εμπρός, Πίσω".

patra
|

Εκπαιδευτικέ (8) δεν είναι νοσταλγός του 2011!!!!

patra
|

Κύριε geo έγραψες: "Οσο για το τι περιμενατε οι "ρομαντικοι", πραγματικα δεν ξερω, ουτε μπορω να φανταστω."
Και ΔΕ χρειάζεται να χαλάσεις φαιά ουσία, αφού η απάντηση είναι εκεί, αρκεί να τη διαβάσει κανείς χωρίς κομματικά ματογυάλια: περιμέναμε -οι προοδευτικοί άνθρωποι- "η "ΑΡΙΣΤΕΡΗ" κυβέρνηση να πράξει διαφορετικά και αξιοκρατικά".
Ο τρίτος ΜΙΚΡΟΣ που κυοφορείται θα μας σώσει!!!

Εκπαιδευτικός (8)
|

@geo
Μην επιμένεις, γιατί κάνεις μεγάλο λάθος και δε γίνεται πάνω σ' αυτό το κραυγαλέο λάθος να στήνεις επιχειρηματολία! Προσωπικά το έχω πει κι άλλες φορές: Δεν πιστεύω στη συνέντευξη ως αξιοκρατικό εργαλείο, γιατί απλούστατα στην Ελλάδα ζούμε και ξέρουμε καλά πώς αξιοποιούνται τέτοια εργαλεία από οποιαδήποτε κυβέρνηση, δεξιά ή αριστερή. Από 'κει και πέρα όμως αν υπάρχει, θεωρώ απαραίτητο να προηγείται των άλλων φάσεων, για να περιορίζει κάπως τους φτηνούς υπολογισμούς. Δυστυχώς ποτέ δεν εφαρμόστηκε κάτι τέτοιο. Ούτε φυσικά το 2011! Ειδικά το 2011 που είχαμε τις πλέον αναξιοκρατικές διαδικασίες ever!!! Πώς μπορεί στ' αλήθεια ένας νοσταλγός εκείνης της διαδικασίας να δικαιολογήσει ότι το 90% των βαθμολογηθέντων με 15 (άριστα) ανήκε στην κυβερνώσα παράταξη; Καλό είναι να θυμόμαστε τι σημαίνει πραγματικός κομματισμός, γιατί φαίνεται πως οι λέξεις έχουν αρχίσει να χάνουν το νόημά τους εξαιτίας της λειψής μνήμης μας!

geo@patra
|

Εγω ξερω πως στις κρισεις του '11 η συνεντευξη προηγηθηκε των δηλωσεων προτιμησης, αποτρεποντας σε μεγαλο βαθμο τα μαγειρεματα, οσο κι αν δε θελετε να το θυμαστε. Πολυ θα ηθελα, αν υπαρχει η συνεντευξη, εκτος φυσικα απο να διατηρει ολα τα απαραιτητα εχεγγυα αμεροληψιας και δικαιοσυνης, να προηγειται και οχι να επεται των υπολοιπων διαδικασιων, οπως ακριβως και το'11. Ολα τα άλλα ειναι μασάλια.
Οσο για το τι περιμενατε οι "ρομαντικοι", πραγματικα δεν ξερω, ουτε μπορω να φανταστω. Η εξουσια ειναι παντα η εξουσια.

patra
|

Κύριε geo,
η αλλαγή του νόμου θα γινόταν, όταν ήταν απαραίτητη, δηλαδή όταν θα υπήρχαν κρίσεις στελεχών, για να βολέψουμε τα δικά μας παιδιά, γιατί περί αυτού γίνεται όλη η συζήτηση.
Αλλά ο κρίσεις διευθυντών σχολείων έγιναν 7 μήνες μετά την κήρυξη των εκλογών και οι κρίσεις των διευθυντών εκπαίδευσης προβλέπονταν μέσα στο καλοκαίρι του 2015!
Άρα υπήρχε χρόνος για την όποια αλλαγή επί των σταθερών μορίων, όπως έκαναν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις!!!!
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και ως προοδευτικοί άνθρωποι και όχι κολλημένοι στις αγκυλώσεις του παρελθόντος περιμέναμε -οι ρομαντικοί- η "ΑΡΙΣΤΕΡΗ" κυβέρνηση να πράξει διαφορετικά και αξιοκρατικά!!!
Οι τρόποι κυβέρνησης των δυο ΜΙΚΡΩΝ έπρεπε να αλλάξει!!!!!

patra
|

PE19 ναι κι εδώ εκλέχτηκαν σχεδόν όλοι οι παλαιοί διευθυντές, ενώ το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών καθύβριζε τις πρώην διαδικασίες εκλογής διευθυντών. Το γεγονός αυτό ανάγκασε τον "ΑΡΙΣΤΕΡΟ" ΣΥΡΙΖΑ να επαναφέρει στην εκλογή διευθυντών εκπαίδευσης την απεχθή -όταν τη χρησιμοποιούν οι άλλοι (!)- συνέντευξη, επειδή νόμιζε -λανθασμένα- ότι δε θα ψηφίζονταν οι εκλεκτοί του.
Πόσο λάθος!!!
Οφείλουμε να ομολογήσουμε, ότι πρόκειται περί σαρωτικής -τακτικής- νίκης της κυβέρνησης, γιατί στρατηγικά το παιχνίδι είναι χαμένο, δεν μπορεί να οδηγήσει πουθενά!

geo@patra
|

Αν σας εβαλαν να κλεισετε σε φακελο τις προτιμησεις απο πριν, σας ξεγελασαν. Άλλα προεβλεπε ο 3848. Φανταζομαι σε σημαντικοτερα θεματα τι γινεται...
Ο νόμος για την επιλογη στελεχων δεν χρειαζεται αγαπητε να αλλαζει στο τελος της θητειας. Μπορει να αλλαζει οποτεδηποτε και σιγουρα με την αλλαγη κυβερνησης, οπως εγινε τωρα, αλλά δεν εγινε επι κυβερνησης ΝΔ.
Οσο για τα υπολοιπα, συμφωνω.

PE19
|

@patra
Συμφωνώ απολύτως !!!!! Μας ξεσήκωσαν για την κακή ΑΕΕ ( αυτοαξιολόγηση ) λες και ήταν κακό να κάνεις την αυτοκριτική σου χωρίς καμία επίπτωση πουθενά και για κανένα. Είχαν ξεσηκώσει τον κόσμο εναντίων του 152 ότι οδηγούσε σε διαθεσιμότητα το 15% των εκπαιδευτικών !!!! Πράγμα 100% αναληθές αφού δεν αναφέρει πουθενά για υποχρεωτική ποσόστωση (από τις ελάχιστες κατηγορίες Δ.Υ. που συνέβαινε αυτό). Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τα πιστεύαμε (ορισμένοι συνεχίζουν να τα πιστεύουν).
Συμφωνώ απολύτως με το δεν θέλαμε αξιολόγηση αλλά τρέξαμε να αξιολογήσουμε τους Δ/ντες μας (τελικά τους ίδιους ψηφίσαμε). Δεν θέλαμε αξιολόγηση ούτε του εαυτού μας από εμάς, αλλά αξιολογούμε κάθε μέρα τους μαθητές μας (τώρα ίσως βάλλουν τους μαθητές και τους γονείς να μας αξιολογήσουν).
Τελικά μπορούμε να σκεφτούμε λογικά ? μάλλον όχι

patra
|

Αγαπητέ P,
η απάντηση είναι Ο Χ Ι.
Η κυβέρνηση μας πέταξε το κοκαλάκι της δήθεν δημοκρατικότητας στην επιλογή των στελεχών (δ/ντων σχολείων και δ/ντων εκπαίδευσης), το αρπάξαμε, το γλείφουμε και πάψαμε να σκεφτόμαστε!!!! Ήταν τόσο απλό!!!!
Ο φόβος της αξιολόγησης, που εκμεταλλεύτηκε άριστα ο ΣΥΡΙΖΑ, έκανε τη δουλειά του, αφού για τους εκπαιδευτικούς ισχύει το:
Αυτούς -διευθυντές- τους αξιολογούμε,
αυτούς -μαθητές- τους αξιολογούμε,
εμείς -εκπαιδευτικοί- ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ απέρριψε την αξιολόγηση για να κάνει τη δουλειά του -το καπέλωμα-, ενώ μπορούσε να βελτιώσει τη διαδικασία και να μην εφαρμόσει την υποχρεωτική στασιμότητα ενός συγκεκριμένου ποσοστού, που ζητούσε η τότε πρόταση.
Η εκπαίδευση διανύει το 36ο έτος της άνευ οποιασδήποτε αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, που ζητούν να αξιολογούνται ΟΛΟΙ οι άλλοι πλην αυτών!!!!
Και με τούτα και με εκείνα καταντήσαμε ο τελευταίος τροχός της αμάξης!!!!!!!

Θανάσης
|

Βάλτε λίγο στις διαδικασίες επιλογής γραπτες εξετάσεις να δω κάτι!

patra
|

geo@patra, γράφεις:
"Οσο για την κυβερνηση οντως εκανα λαθος. Ηταν ο Παπανδρεου ο μικρος. Ο νομος 3848/10 ομως δεν αλλαξε, ουτε μετεπειτα, επι κυβερνησεως της παραταξης του κ. Φορτσακη, με ο,τι θετικο σημαινει αυτο."
__ Πως να αλλάξει ο νόμος, αφού δεν έγιναν κρίσεις;;;
__ Το τι σημαίνουν όσα γράφεις το καταλαβαίνει ο καθένας.
__ Και για να θυμηθώ δε χρειάζεται βοήθεια, οι προτιμήσεις των υποψηφίων είχαν κατατεθεί σε κλειστό φάκελο, πριν τη συνέντευξη, και ανοίχτηκαν μετά τη συνέντευξη, τουλάχιστον έτσι έγινε στο ΠΥΣΔΕ εδώ!!!
__ Αλλά σημασία έχει το σήμερα. Οι προοδευτικοί άνθρωποι περίμεναν -από μια ΑΡΣΤΕΡΗ κυβέρνηση- να προχωρήσουν τα πράγματα προς τη μεγαλύτερη αξιοκρατία και αντικειμενικότητα και όχι να επαναληφθούν οι πράξεις των Κωστάκη και Γεωργάκη των ΜΙΚΡΩΝ!!!
Τις παρλαπίπες των πολιτικάντηδων καλό θα ήταν να τις πετούσαμε στον κάλαθο!!!!! Είτε αυτές είναι του Υπουργού, είτε του Φορτσάκη, είτε όποιου άλλου πολιτικού!
Η πολιτική σκέψη προάγει τα θέματα της Παιδείας και όχι η κομματική.

geo@patra
|

Σε παραπεμπω στον επικαιροποιημένο οδηγό (26 σελίδες) με τίτλο: "Επιλογές Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων: Βήμα – βήμα η διαδικασία, από την προκήρυξη μέχρι την τοποθέτηση", του καλου συναδελφου Γ. Δημητρακοπουλου, στη σελ. 12, οπου αναφερεται αυτολεξει:
"Υποβολή δήλωσης προτιμήσεων
Η υποβολή δήλωσης προτιμήσεων Σχολικών Μονάδων γίνεται μετά την
ανακοίνωση των αξιολογικών πινάκων"

geo@patra
|

Οσο για την κυβερνηση οντως εκανα λαθος. Ηταν ο Παπανδρεου ο μικρος. Ο νομος 3848/10 ομως δεν αλλαξε, ουτε μετεπειτα, επι κυβερνησεως της παραταξης του κ. Φορτσακη, με ο,τι θετικο σημαινει αυτο.

geo@patra
|

Μαλλον εσυ δε θυμασαι καλα. Πρωτα εγινε η συνεντευξη και στο τελος η δηλωση προτιμησης.

γιαννης
|

καλα αμα βγει η νδ αλλος παει για υπουργος παιδειας διαβαστε τα ονοματα της σκιωδους κυβερνησης

p
|

Προφανώς και δε μπορεί να υπάρξει η τέλεια διαδικασία. Η όλη κουβέντα γίνεται για να φανούν τα τρωτά σημεία και να διορθωθούν, κάτι που μπορεί να γίνει ΑΝ και ΟΠΟΤΕ οι εκπαιδευτικοί σκεφτούμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ και όχι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ!!!!
Μπορούμε να το κάνουμε;;

patra
|

geo@patras,
ξεχνάς ότι από το 2009 η παράταξη του κ. Φορτσάκη ήταν αντιπολίτευση!!!
το 2011 στις κρίσεις δ/ντων σχολείων η συνέντευξη ήταν πάλι το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας, αλλά ήταν ηχογραφημένη!!!!!!
Η επιλογή ΔΔΕ έγινε πριν το 2011, όταν και πάλι η παράταξη του κ. Φορτσάκη δεν ήταν κυβέρνηση!!!!
Ότι θετικό και να έγινε, λοιπόν, στην τότε διαδικασία ΔΕΝ το καρπώνεται η παράταξη του κ. Φορτσάκη, Ν.Δ. δηλαδή.

Εκπαιδευτικός (8)
|

@geo
Ό,τι θέλουμε λέμε πάλι! Φυσικά και δεν είχε προηγηθεί ποτέ η συνέντευξη! Πάντα έμπαινε στο τέλος, για να κάνει τη δουλειά, για την οποία επινοήθηκε. Τι διάολο, τόσο γρήγορα τα ξεχάσαμε; Εκεί ήμασταν όλοι, υποψήφιοι το 2011 σε μια κατάπτυστη διαδικασία. Θυμάμαι μάλιστα ότι στο 10λεπτο της διάρκειάς της πρώτα σού δίνανε μια απάντηση, γιατί είχαν απορρίψει τις ενστάσεις σου για τον υπολογισμό των μορίων στην πρώτη φάση της αντικειμενικής - τάχα - μοριοδότησης. Έτσι είχαν τα πράγματα, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς και να μην παραπλανούμε τον κόσμο.

patra
|

geo@patra,
(1) το 2011 δεν ήταν η παράταξη του ΦΟΡΤΣΑΚΗ,
(2) στις κρίσεις διευθυντών σχολείων η σειρά τη διαδικασίας ήταν η εξής:
(α) Αίτηση για συμμετοχή και μοριοδότηση,
(β) Υποβολή της δήλωσης των προτιμητέων σχολείων και
(γ) ακολούθησε η συνέντευξη των υποψηφίων, από διευρυμένη σύνθεση του ΠΥΣΔΕ, η οποία και μαγνητοφωνήθηκε.
Όσον αφορά την επιλογή των ΔΔΕ αυτή έγινε πριν το 2011 και πάλι από άλλη παράταξη από αυτή του ΦΟΡΤΣΑΚΗ.
"Αυτα για την πληρη αποκατασταση της μνημης ....... "

geo@patra
|

Αγαπητε, τελειως καλοπροαιρετα, σου θυμιζω οτι η παραταξη του κ. Φορτσακη στις τελευταιες κρισεις του 2011, προεταξε χρονικα τη συνεντευξη, με τις υπολοιπες διαδικασιες να επονται, ετσι ωστε η συνεντευξη να μην παιξει τον καθοριστικο ρυθμιστικο ρολο που επαιζε στις προηγουμενες κρισεις, αλλά και στις προσφατες δυστυχως.
Αυτα για την πληρη αποκατασταση της μνημης που μνημονευεται παραπανω...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ