Συνελήφθη καθηγήτρια σε εκδρομή επειδή βρέθηκε μαθητής με κάνναβη και σουγιά

Για παραμέληση της εποπτείας του ανηλίκου

13/04/2024

Άκουσε το άρθρο

Η  υπεύθυνη καθηγήτρια της   εκδρομής  μαθητών στα Γιάννενα συνελήφθη, επειδή εντοπίστηκε μαθητής, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., να κατέχει αυτοσχέδια συσκευασία με μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης και σουγιά, μήκους περίπου 19 εκατοστών.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της αστυνομίας

Στο πλαίσιο ελέγχων για την αποτροπή και αντιμετώπιση της παραβατικότητας, που εκδηλώνεται μεταξύ νέων, συνελήφθη χθες (11-04-2024) το μεσημέρι στα Ιωάννινα από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Τμήματος Άμεσης Δράσης Ιωαννίνων ανήλικος ημεδαπός, για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και όπλων.

Ειδικότερα, ο ανήλικος, μαθητής Λυκείου από περιοχή της Αττικής, το οποίο πραγματοποιούσε σχολική εκδρομή, διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια αστυνομικού ελέγχου να κατέχει αυτοσχέδια συσκευασία με μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης και σουγιά, μήκους περίπου 19 εκατοστών, τα οποία κατασχέθηκαν.

Για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν για παραμέληση της εποπτείας του ανηλίκου η υπεύθυνη καθηγήτρια της σχολικής εκδρομής, καθώς και ο πατέρας του, ο οποίος μετέβη αυτοβούλως στην Αστυνομία, όταν ενημερώθηκε για το περιστατικό.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ιωαννίνων θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (55)

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

- Μα εκατό!...
- ΕΚΑΤΟ ΣΥΝ!
- Πήραμε αύξηση;
- Όοοοι, για τα εκατό σχόλια που κόπηκαν. Μα είν...
- Θα ήταν ασύντακτα, ακατάλληλα. Κι αυτό σε τρελαίνει. Τι φταίνε οι αναγνώστες;
- Ένας φίλος μου που μένει δίπλα στο esos, βλέπει συχνά έναν κύριο να βγαίνει στο
μπαλκόνι, να πιάνει τη κεφαλή του, να ξεφυσά και να μονολογεί:
Αφού του έχω πει: Υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο. Κι άνοιξε αυτή τη ρημαδιασμένη γραμματική και δες εκεί στο τέλος που έχει πενήντα συνδέσμους και βάζε πού και πού μερικούς!
- Και μετά τι κάνει;
- Ποιος;
- Ο κύριος!
- Παίρνει μερικές ανάσες, σηκώνει το κεφάλι του προς τον ουρανό και μετά από λίγο
μπαίνει μέσα.
- Και μετά;
- Χεε, δεν περνά μισή ώρα και ξαναβγαίνει!...

Φιλόλογος απών
|

@Πλατάρος Γιάννης | 14 Απρ 2024 13:37
Φίλτατε ενοχλημένε αρχισχολιαστή, επ' αυτών που εν βρασμώ γράφεις οφείλω μερικές επισημάνσεις:
α) Όντως δε γνωριζόμαστε προσωπικά και είναι ενδεχόμενο η εικόνα που εμφανίζει ο καθένας μας μέσω των σχολίων του να μην συμπλέει με την πραγματική του εικόνα που μπορεί κανείς να γνωρίσει μόνο διά ζώσης,
β) Συνεπώς, όλοι οι ενοχλητικοί χαρακτηρισμοί μου δεν έχουν προσωπικό χαρακτήρα, αλλά αφορούν στο πνεύμα και στη λογική που πηγάζει μέσα από τον ορυμαγδό σχολίων σου επί παντός θέματος, ακόμη και επί θεμάτων που αντικειμενικά δεν μπορείς να γνωρίζεις,
γ) Αν ωστόσο τα δικά μου σχόλια τα εισπράττεις ως μειωτικά για την προσωπικότητά σου, τι πρέπει να πω εγώ για όσα μου καταλογίζεις ασταμάτητα εδώ και χρόνια - και το κάνεις πολύ εμφατικά και στο παρόν σχόλιό σου -, χωρίς επίσης να με γνωρίζεις προσωπικά και χωρίς καν να σέβεσαι ότι ένας άλλος εκπαιδευτικός με πείρα μάλιστα μεγαλύτερη από τη δική σου μπορεί να έχει διαφορετική άποψη και πάντως να απεχθάνεται τις ευτελείς φιλοκυβερνητικές φιλοφρονήσεις και να σχολιάζει συνήθως παίρνοντας αφορμή από δικές σου ανοίκειες επιθέσεις και χαρακτηρισμούς της νοημοσύνης πληθώρας συναδέλφων μας που μπορεί να διαφωνούν με τον απόλυτο τρόπο διατύπωσης των απόψεών σου,
δ) Είναι πολύ διασκεδαστική η προτροπή σου προς τη σύνταξη του esos να ενεργοποιήσει λογοκριτικό μηχανισμό, προκειμένου να αποφύγεις το σχολιασμό των απόψεών σου (περί αυτού και μόνο πρόκειται, όπως εξήγησα παραπάνω), χωρίς ωστόσο ο μηχανισμός αυτός να αφορά τις πολαπλάσιες δικές σου μειωτικές παρεμβάσεις απέναντι σε δεκάδες σχολιαστές, μεμψιμοιρώντας κιόλας ότι τάχα "κόβονται" εκατοντάδες δικά σου σχόλια (μα στ' αλήθεια όλη μέρα μόνο μ' αυτό ασχολείσαι;), ενώ η αλήθεια είναι ότι και δικά μου σχόλια (και φαντάζομαι πολλών άλλων σχολιαστών) κατά δεκάδες έχουν απορριφθεί!
ε) Ωστόσο, μιας και είσαι τόσο πολυσχιδής, αναρωτιέμαι αν έχεις διαβάσει ή παρακολουθήσει κάποια παράσταση κωμωδίας του Αριστοφάνη! Επειδή το πιθανότερο είναι να το έχεις κάνει, σε προτρέπω να φέρεις στο μυαλό σου πώς ακριβώς λειτουργούσε ο κριτικός-σατιρικός λόγος του μεγάλου ποιητή απέναντι στις μεγαλύτερες προσωπικότητες της εποχής του (Περικλής, Σωκράτης)! 2400 χρόνια από εκείνη την τόσο ανεκτική κοινωνία οι σύγχρονοι παντογνώστες δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και θίγονται θανάσιμα με κάθε χαρακτηρισμό, ακόμη κι αν αυτός προκαλείται ευθέως από τη δική τους προπέτεια!

εκπαιδευτικός
|

-όπως Αγγλία, σε λίγο θα ψάχνουν φοιτητές για να κάνουν μάθημα.....

@Πλατάρος Γιάννης
|

"Βρέθηκε λοιπόν μυτερό μαχαίρι με πολυτελή λαβή επίχρυση. Το είχε μαζί του το πιο ήσυχο παιδί της α' τάξης Γυμνασίου. Ο φρουρός της βουλής, μας λυπήθηκε"
Ωραία αφήγηση. Ο φρουρός της βουλής παρανόμησε, ο μαθητής παρανόμησε, οι συνοδοί και διευθυντής το έπαιξαν οι καλοί της περίπτωσης, οι γονείς δεν κλήθηκαν σε αστυνομικό τμήμα να εξηγήσουν γιατί το παιδί τους γυρίζει στους δρόμους και το σχολείο με ένα μαχαίρι και τι έμαθε το παιδί που έστω μπορεί να παρασύρθηκε από μια φωτογραφία στο ίντερνετ που είδε το μαχαίρι;
"κάνε ότι θέλεις και θα βρεθεί πάντα κάποιος να σε σώσει από τις συνέπειες.¨"
Ωραίο παράδειγμα...ωραία αντιμετώπιση

@Συνήθης διαδικασία
|

αν εσείς έχετε συνηθίσει να σας προσάγουν στο τμήμα και κυρίως όταν δεν έχετε κάνει τίποτα αλλά κάποιος άλλος έκανε και σαν παρενέργεια αυτού έπιασαν και εσάς τι να σας πώ;
Κανονικά έπρεπε να προσαχθεί ο γονέας ή κηδεμόνας του παιδιού να δώσει εξηγήσεις και να πάρει το παιδί του μόνο στου από το τμήμα ενώ οι άλλοι μαθητές είχαν αποχωρήσει κανονικά. Αυτό είναι το δίκαιο. Όχι να τρέχουν την καθηγήτρια για την τρέλα του κάθε μαθητή που νομίζει ότι η εκδρομή είναι επανάσταση ή έκφυλο πάρτυ ή ευκαιρία επίδειξης δύναμης και παραβατικής συμπεριφοράς

Μάχιμος
|

Είναι σοβαρή νομοθεσία να συλλαμβάνεται ο συνοδός εκπαιδευτικός επειδή ο μαθητής έχει κρυμένα ναρκωτικά και σουγιάδες;

@ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Είναι σημαντικό ότι στα σχολείο μας υπάρχει ακόμη ο εκπαιδευτικός "που αγωνίζεται ολομόναχος" ...
"που μελετά και σχεδιάζει τις διδασκαλίες του" ....
"που δουλεύει νοερά τη διδασκαλία του και το πρωί, μόλις σηκωθεί και δεν ησυχάζει μέχρι την ιερή στιγμή που θα μπει στην τάξη και θα αρχίσει να συνομιλεί με τους μαθητές του" .
Τέτοιοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν σε κάθε σχολείο, αυτοί κρατούν την εκπαίδευση ζωντανή, την ελπίδα άσβεστη.
Είναι το αντίβαρο στη μιζέρια και την αδιαφορία, που θορυβούν δυνατά και συχνά και μας γεμίζουν θλίψη και απογοήτευση.

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Απόντα παρόντα υβριστή. Ρώτα τον -κατά δήλωσή σου- γιό σου, τον Πρωτοδίκη, με τον οποίον γελάτε μαζί, να σου εξηγήσει τα αυτόφωρα αδικήματα και τα μη αυτόφωρα.
Μην με χαρακτηρίζεις ως άνθρωπο, αφού δεν με ξέρεις καν.
Κρίνε την άποψη. Σεβού....
Είσαι το ίδιο πρόσωπο με πολλά παρωνύμια....
Έλεος! Δεν έχεις ενδιαφέροντα στην σύνταξη; ....
Γράψε την άποψή σου στο esos ......Φιλοξενεί απόψεις όλων.....Σταμάτα να είσαι ψαράκι δορυφόρος, σαν το γνωστό του Αρκά με τον Καρχαρία....
Τα γραπτά σου δείχνουν εμπαθή άνθρωπο. Δεν κρύβεται.....
Γράψε την άποψή σου και ΜΗΝ σχολιάζεις εμένα ως πρόσωπο!
Προς ελεγκτή Σχολίων esos.:
Σχολιάζουμε επί του περιεχομένου απόψεις άλλων όταν :
1 .Χρησιμοποιεί ψευδή γεγονότα.
2. Χρησιμοποιεί συμπερασμό εκτός λογικής.
Η δημοσιογραφική δεοντολογία αυτό λέει...
Η πολιτικάντικη λέει, «δυσφημίζουμε το πρόσωπο, για να αποδυναμωθούν τα επιχειρήματά του»
Αυτός ο τύπος αυτή την δουλεία κάνει...
Μου έχετε κόψει 100+ σχόλια και ΠΟΤΕ δεν διαμαρτυρήθηκα. ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ!!!
Κόφτε τα αυτού του τύπου όταν αναφέρεται στον χαρακτήρα μου και προσωπικά.
Μην τα κόβετε όταν κάνει κριτική στην άποψη....
Ευχαριστώ.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Στάθηκα για λίγο στην τελευταία περίοδο της δεύτερης παραγράφου του σχολίου του Απόντος Φιλολόγου, αυτό που γράφτηκε στις 10:45. Και σκέφτηκα τον δάσκαλο, τον καθηγητή που αγωνίζεται ολομόναχος εδώ και πάρα πολλά χρόνια, όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο σπίτι του, εκεί που μελετά και σχεδιάζει τις διδασκαλίες του, τις βραδινές ώρες συνήθως - έχει κι αυτός οικογένεια... - τις ώρες που γεννιέται η αδημονία της δοκιμής. Είναι μάλιστα φορές που ο δάσκαλος δουλεύει νοερά τη διδασκαλία του και το πρωί, μόλις σηκωθεί και δεν ησυχάζει μέχρι την ιερή στιγμή που θα μπει στην τάξη και θα αρχίσει να συνομιλεί με τους μαθητές του ξετυλίγοντας με όση τέχνη απέκτησε ολομόναχος το διδακτικό του σχέδιο. Κι όταν έρθει το τέλος της διδακτικής προσπάθειας και πρέπει να αξιολογήσει τους μαθητές και τον εαυτό του, άλλη πάλι ιερή αγωνία γεννιέται.
Τι θα γεννηθεί; Η άδολη χαρά, η άδολη λύπη ή θα έχουμε δίδυμα; Ό, τι και να γεννηθεί, πρέπει να φύγει μέχρι το μεσημέρι, αφού μετά νέα διδασκαλία πρέπει να σχεδιαστεί ή να επανασχεδιαστεί!...
Έτσι πορεύονται οι ολομόναχοι δάσκαλοι και καθηγητές εδώ και δεκαετίες...
Για τους γονείς που επισκέπτονται το esos το σχόλιό μου, γι΄ αυτούς που αγωνιούν μαζί με τον δάσκαλο και τον καθηγητή για τη μόρφωση του παιδιού, την αγωγή του, το χαμόγελό του.

Φιλόλογος απών
|

@εκπαιδευτικός | 13 Απρ 2024 22:33

Δεν ξέρω πόσο νέος εκπαιδευτικός είστε, ώστε να αξιολογήσω ορθολογικά την περίεργη παρέμβασή σας υπέρ Πλατάρου, εγώ όμως που έχω εδώ κι ένα χρόνο αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά από 40 χρόνια υπηρεσίας σε διάφορα λύκεια της περιοχής μου κι έχοντας στα μισά από αυτά θητεύσει σε θέσεις ευθύνης μέχρι τη θέση διευθυντή λυκείου επί μία δεκαετία, άρα αντικειμενικά κουβαλώ ένα βαρύ φορτίο πείρας από τον εκπαιδευτικό χώρο, σας λέω ότι ο κ. Πλατάρος, έμπειρος επίσης, νομίζω πως ανήκει σε μια κατηγορία αναχρονιστικής παιδαγωγικής αντίληψης, ένα είδος υπό εξαφάνιση που μας παραπέμπει στα δικά μας αλησμόνητα χρόνια των αυταρχικών εκπαιδευτικών με την ελάχιστη ενσυναίσθηση προς συναδέλφους και μαθητές, εκπαιδευτικών κολλημένων στην τυπική γραφεικρατική νοοτροπία του πειθαρχημένου δημοσίου υπαλλήλου που δε διανοείται με τίποτε να αναλάβει μια πραγματική ευθύνη, ακόμη και στα όρια της νομιμότητας, προκειμένου να υπερβεί καθημερινές αγκυλώσεις και δυσλειτουργίες στη ζωή της σχολικής κοινότητας.
Δεν μπορεί λοιπόν ο κάθε Πλατάρος να πυροβολεί καθεκάστην μόνο τους συναδέλφους ή να εκφράζεται με υποτιμητικό τρόπο για τους μαθητές, ακόμη κι αυτούς που έχουν παραβατική συμπεριφορά, ενώ συγχρόνως να χειροκροτεί άκριτα και κόντρα στην κοινή λογική κάθε κυβερνητική απόφαση, ακόμη κι αν κατά κοινή ομολογία έχει αποδειχθεί στην πράξη εντελώς ατελέσφορη. Όταν διαβάζει κανείς τις πλατάρειες "οδηγίες", έχει την αίσθηση ότι η ζωή του στο σχολέιο είναι ένα ναρκοπέδιο έτοιμο ανά πάσα στιγμή να τον τινάξει στον αέρα! Κι αυτό είναι τελείως λανθασμένο, γιατί αφαιρεί από πολλούς συναδέλφους τον ενθουσιασμό για το λειτούργημά τους και κάνει τον καθένα να φοβάται και τον ίσκιο του. Αν όμως αφαιρέσεις το χαμόγελο από τον εκπαιδευτικό, αν του στερήσεις την άδολη χαρά της επαφής με τους μαθητές του, αν του αρπάξεις εκείνη τη δημιουργική αδημονία να μπει με καλή διάθεση στην τάξη του για να κάνει το μάθημά του, χωρίς να τον κυνηγά ο γραφειοκρατικός κυκεώνας των ανούσιων εξωδιδακτικών του επιβαρύνσεων, τότε το σχολείο θα πάψει να έχει νόημα και θα καταντήσει μια τυπική δημόσια υπηρεσία παραγωγής εγγράφων, πιστοποιητικών και τίτλων απόλυσης χωρίς αντίκρισμα.

Συνήθης διαδικασία
|

Προς τι όλος αυτός ο πανικός; Συνελήφθη και θα οδηγηθεί στη δικαιοσύνη για να εξετασθούν τα πραγματικά περιστατικά. Δεν οδηγήθηκε στη λαιμητόμο. Αν είναι αθώα δεν έχει κάτι για να φοβηθεί. Κάθε Έλληνας και Ελληνίδα θα είχε την ίδια αντιμετώπιση σε ένα κράτος δικαίου.

Φανταστείτε
|

πόσες συλλήψεις εκπαιδευτικών θα έχουμε με τους σεκιούριτι και την αστυνομία στα σχολεία

@εκπαιδευτικός
|

κράτα και λίγο επιφύλαξη
δεν χειρίζεται καλά την ελληνική γλώσσα, γράφει προτάσεις αφαιρετικές με κάποιο μέρος τους να παραμένει μόνο στο μυαλό του, προσπαθεί όλα να τα εμπλέξει με τα μαθηματικά και να βγάλει ένα νόημα από όλα όσα έζησε στην εκπαιδευτική ζωή του και να το δώσει σε εμάς. Αλλά έχουν αλλάξει τόσα πολλά σε τόσα χρόνια, πολλά πράγματα αντιμετωπίστηκαν με αντιφατικές πολιτικές ανάλογα τον Υπουργό, ο ίδιος πιά δεν είναι σε τάξη να αντιληφθεί τη δραστική αλλαγή της συμπεριφοράς των παιδιών από χρόνο σε χρόνο και βγάζει και ένα φιλοκυβερνητικό τόνο.
όσοι πιστοί προσέλθετε...

Γονέας και δάσκαλος : Το Μαξίμου ξέρει τι γίνεται;
|

Όλοι στο Μαξίμου στέλνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά σχολεία και δεν βλέπουν τι γίνεται στα δημόσια;
Ο υπουργός δεν ξέρει και δεν μπορεί . Ας φύγει τώρα

ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ
|

Αφού δεν καταργούν τις εκδρομές ας εξετάζονται και οι μαθητές από τους αστυνομικους που εξετάζουν και τα λεωφορεία.

Οκ
|

Με Χαρά μεγάλη υποδέχονται οι εκπαιδευτικοι την πρόταση της Ολμε για ενιαία κείμενα κατά των εκδρομών όπως και την πρόταση για αποχή - στάση εργασίας από τις εκδρομές έως να αλλάξει το υπάρχον νομικό πλαίσιο περί ευθύνης των συνοδων εκπαιδευτικών.

Σώστης
|

@Legend, όπως επισημάνατε: στις σοβαρές. Θυμάστε σε εκείνη την εκδρομή σε ελληνική πόλη σχολείου από το Βέλγιο; Οι μαθήτριες που βρέθηκαν να έχουν καταναλώσει αλκοόλ τιμωρήθηκαν με την επιστροφή τους στο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί δεν έφεραν ευθύνη! Τα παιδιά γίνονται άνθρωποι στο σπίτι τους. Αν δεν γίνουν, δεν ευθύνεται άλλος για τις πράξεις τους παρά μόνο οι γονείς και τα ίδια.

Πώς ακριβώς;;
|

Όποιος συνοδεύει εκδρομή, με όσα βγαίνουν στην επιφάνεια και τα πολλαπλάσια που κουκουλώνονται, είναι σαν να βάζει το κεφάλι του στον ντορβά....

εκπαιδευτικός
|

O Πλάταρος έχει δίκιο. Να τον ακούτε για να μαθαίνετε.

alastor
|

1. Συμφωνώ κι εγώ με την πλειοψηφία των σχολιαστών που προτείνουν να αποσύρουμε τη συμμετοχή μας από τις σχολικές εκδρομές, ειδικά αυτές που περιλαμβάνουν διανυκτέρευση (οι ημερήσιες είναι κάτι διαφορετικό).

2. Βεβαίως το ότι μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες από εμάς πήραμε αυτή την απόφαση, δεν λύνει το πρόβλημα. Ούτε καν σε επίπεδο συλλόγων διδασκόντων. Μπορεί δηλ. ο σύλλογος να αποφασίσει ότι δεν θα εγκρίνει καμία πολυήμερη, αν όμως όλα τα υπόλοιπα σχολεία της πόλης συνεχίζουν κανονικά, θα αρχίσουν οι πιέσεις, οι αποχές, οι καταλήψεις κλπ.

3. Η ζημιά που έχει προκληθεί από την κατάρρευση του συνδικαλισμού, είναι κι εδώ προφανής: Λείπει ο στιβαρός φορέας που είναι απαραίτητος για να συντονίσει κεντρικά τη διαδικασία. Μόνο έτσι θα εξασφαλιζόταν μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών και σχολείων, έστω για 2 μήνες, για να στείλουμε ένα μήνυμα με οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο.

4. Δεν πρέπει να είμαστε αφελείς, οι εκδρομές ούτε θα καταργηθούν (πολλά τα λεφτά Άρη...), ούτε θα αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο υπέρ ημών. Πάντα θα αναζητείται ένας "υπεύθυνος" να λογοδοτεί για κάθε παρατράγουδο ανηλίκων - κι εδώ, με τους γονείς σε απόσταση, ιδανικός "υπεύθυνος" είναι ο συνοδός εκπαιδευτικός που αποδέχθηκε το ρόλο και την ευθύνη....

5. Μην πυροβολείτε τον μπαρμπα Γιάννη, είναι παλιός, έμπειρος και έχει γνώση της νομοθεσίας. Ας τον διαβάζουμε, κάτι θα πάρουμε κι ας διαφωνούμε στα περισσότερα από όσα γράφει....

Τι φταινε τα παιδια μας;
|

Αμα ο καθε γονέας το παιζει μαγκας και δεν τιμωρείται αυτος ουτε τα παιδια του, γιατι πρεπει να παιδιά μου να σφαχτούνε; Εμεις θα πληρώσουμε τις μαγκιες του καθε ανευθυνου που εκανε παιδια και δεν ενδιαφέρεται για αυτα; Εμεις θα πληρώσουμε τις δημοσιες σχέσεις του υπουργου; Δεν εχει ευθύνη ενα στελεχος της κυβέρνησης που νομοθετει ανεύθυνα; έλεος πια με τις ανοησιες

@ριστεία, όχι αστεία
|

Άλλο η γονική μεριμνα, άλλο η εποπτεία που είναι υποχρεωμένοι να έχουν οι εκπαιδευτικοί στους μαθητες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση για να υπάρξει ευθυνη θα πρέπει να αποδείχθει πως δεν ήταν σωστή η εποπτεία δηλαδή ήξερε η εκπαιδευτικος πως εχει μαχαίρι ή μικροποσοτητα και δεν έκανε τίποτα ή τα προμηθευτηκε στη διάρκεια της εκδρομής. Αν ο μαθητής κουβαλούσε το μαχαίρι και τη μικροποσοτητα πριν μπει στο πουλμαν και τα έκρυβε την ευθύνη έχει ο γονεας. Η ταλαιπωρία βέβαια δεδομένη.

Βασίλης
|

Τα σχολεία δεν είναι τουριστικά γραφεία να πραγματοποιούν πολυήμερες εκδρομές. Ας μην στενοχωριούνται εκεί στο υπουργείο για τα τουριστικά γραφεία και τα ξενοδοχεία. Υπάρχει μεγάλη τουριστική κίνηση πλέον. Όλοι θα ζήσουνε. Οι τιμές δε για τα σχολεία έχουν αυξηθεί πολύ φέτος και πολλές οικογένειες δεν μπορούν να στείλουν το παιδί τους.

Λιάκος
|

Όποιος καθηγητής πάει γυρεύοντας να βρει τον μπελά του, συνοδεύει σε εκδρομές ...

Κουλης
|

Αυτός που συνοδεύει ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ.
Πολλοί νομίζουν οτι πάνε εκδρομουλα ΛΑΘΟΣ

NIK
|

άμεση κατάργηση των εκδρομών

Φιλόλογος απών
|

@ Πλατάρος Γιάννης | 13 Απρ 2024 10:56
Τα έχεις γράψει εκατοντάδες φορές και δε βλέπω το λόγο να τα επαναλαμβάνεις με κάθε αφορμή αποκαλύπτοντας για εκατομμυριοστή φορά την ασίγαστη ανάγκη αυτοπροβολής και αυτοθαυμασμού που γενικώς σε διακρίνει!
Βέβαια στην αρχική σου φράση "... πάντα έτσι ήταν η ευθύνη, έτσι είναι τώρα, έτσι θα είναι στο μέλλον, διότι είναι αδύνατον να θεσμοθετηθεί κάτι άλλο νόμιμο συνταγματικά.
Το ξαναγραφω διότι λχ ο Κιμωλιας δεν το έχει καταλαβει: Δεν είναι νόμιμος ο οποίος νόμος απαλλάσσει καθηγητές από την φυσική ευθύνη του συνοδού ανηλίκου στις εκδρομές. Η συλληφθεισα καθηγήτρια δεν είναι 100% βέβαιο ότι απαλλάσσεται..." είμαι αναγκασμένος να επισημάνω δύο τινά:
α) Πώς τεκμηριώνεται αυτή η κάθετη βεβαιότητά σου για την αντισυνταγματικότητα ενός σχετικού νόμου, όταν στην περίπτωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων ακόμη και η σαφέστατη απαγόρευση του αρθρου 16 του Συντάγματος δε φαίνεται να αποτελεί τελικά εμπόδιο για τη σχετική νομοθέτηση;
β) Η συλληφθείσα εκπαιδευτικός κανονικά θα 'πρεπε να πεις πρώτα απ' όλα ότι είναι απολύτως αναγκαίο να αφεθεί άμεσα ελεύθερη κι ας ασκηθεί οποιαδήποτε δίωξη στη συνέχεια, η οποία πάντως δεν πρόκειται να επιφέρει καμία απολύτως επίπτωση στην ίδια, όπως εγώ πιστεύω. Αντ' αυτών, εσύ άρχισες πάλι να αραδιάζεις ένα σωρό περιπτωσιολογικές απιθανότητες που μπορούν τάχα να την ενοχοποιήσουν, λες κι αυτός είναι ο μύχιος πόθος σου!
Το υπόλοιπο κείμενό σου βρίθει με χαρακτηρισμούς για μαθητές που κάθε άλλο παρά συνάδουν με το εκπαιδευτικό λειτούργημα. Επιβεβαιώνεις με όλα αυτά, αλλά και με την παρατραβηγμένη αντιπαράθεσή σου με τον σχολιαστή ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ (ούτε το ψευδώνυμό του σέβεσαι και το παραποιείς συστηματικά, όπως κάνεις και με το δικό μου), κάτι που ήδη άλλοι σχολιαστές έχουν ορθώς επισημάνει: Ανήκεις σ' ένα παρωχημένο είδος εκπαιδευτικού, αυτό που λέμε "παλαιάς κοπής", στο υπό εξαφάνιση εκείνο είδος του αδιάλλακτου και αυταρχικού εκπαιδευτικού, το οποίο δεν έχει την παραμικρή σχέση με τα ουσιαστικά προτερήματα ενός σύγχρονου παιδαγωγού.

Δημήτρης
|

Τα πράγματα είναι απλά και μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Από τη στιγμή που αναλαμβάνεις να συνοδέψεις εκδρομή, αναλαμβάνεις ρόλο γονέα. Συνεπώς είσαι υπεύθυνος για όλα που τυχόν συμβούν. Επομένως σωστά συνελήφθη και σωστά θα υποστεί τις συνέπειες. Δηλ. τι θέλατε, να ξεκινήσουν 16χρονα παιδιά για τριήμερη και για ότι συμβεί να ψάχνουν τους γονείς στην άλλη άκρη; Θα σου πει πιθανόν ο γονιός ότι το παιδί δεν είχε δώσει ποτέ δείγμα τέτοιας συμπεριφοράς, ούτε έφυγε με μαχαίρι από το σπίτι, όμως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της εκδρομής δημιούργησε τις προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Άντε να βγάλεις άκρη! Συμπέρασμα: δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν κατανοήσει σε βάθος το ρόλο τους και εκπλήσσονται ως μη ώφειλαν.

Έλεος
|

Αντί να συλλάβουν τους γονείς πιάσανε την καθηγήτρια; Κόψτε τις εκδρομες αυτές ρε παιδιά.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Πάλι ένα εκτενές σχόλιο του Συμβούλου, όπου σχεδόν ολόκληρο το περιεχόμενο είναι εκτός του θέματος που έθεσα με αφορμή τη σύλληψη μιας καθηγήτριας.
Να το πω αλλιώς:
Το άρθρο 5 του Συντάγματος στην 3η παράγραφό του λέει:
Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.
Τι ζήτησα εγώ στο αρχικό μου σχόλιο;
Την αλλαγή της κείμενης νομοθεσίας ώστε γεγονότα όπως αυτό που συνέβη και άλλα που ίσως θα προβλέψει ο νομοθέτης, να μην οδηγούν στην άμεση σύλληψη του εκπαιδευτικού και μάλιστα όταν αυτός ασκεί το λειτούργημά του.
'Αλλο η ποινική/διοικητική ευθύνη και άλλο η σύλληψη.
Ο μπαρμπα-Μήτσος, συνταξιούχος καθηγητής που έχει συλληφθεί δύο φορές σε παρόμοια γεγονότα - δεν είναι εδώ τώρα, έχει πάει στο στάβλο γιατί γεννά η αίγα του - μου είπε πριν από λίγο ότι αυτό που συμβαίνει δεν είναι σύλληψη, είναι ένας προσωρινός περιορισμός της ελευθερίας μέχρι να καταγραφούν τα στοιχεία του πολίτη στο αστυνομικό τμήμα. Μετά ο αξιωματικός υπηρεσίας τον αφήνει ελεύθερο.
Ε, λοιπόν, και αυτό πρέπει να αλλάξει νομοθετικά. Ο εκπαιδευτικός δίνει την αστυνομική του ταυτότητα στον αστυνομικό - στο σημείο που συμβαίνει το γεγονός - αυτός καταγράφει τον αριθμό της, την επιστρέφει και ο δάσκαλος/καθηγητής συνεχίζει να εκτελεί το έργο του.
Αυτό προτείνω στην κυρία Υφυπουργό που είναι και νομικός και καταλαβαίνει περισσότερα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ