Υπό κατασκευή η πλατφόρμα για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων, με προϋπολογισμό 60.000 ευρώ

Δημοσίευση: 20/09/2022

Τελευταία Ενημέρωση: 21/09/2022, 11:48

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υπό κατασκευή η πλατφόρμα για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων, με προϋπολογισμό 60.000 ευρώ

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης:Κανένα Συμβούλιο Επιλογής δεν παρέδωσε μέχρι σήμερα τους πίνακες μοριοδότησης

Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων Διευθυντών  Σχολείων  (σ.σ. δεν αφορά τα Πρότυπα και Πειραματικά), ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας, με προϋπολογισμό 60.000 ευρώ.

Στο μεταξύ ήδη είναι έτοιμο το Σχέδιο    υπουργικής απόφασης , καθώς και η εγκύκλιος που θα ακολουθήσει με όλες τις διαδικασίες και τις ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων.

Στο υπουργείο Παιδείας επικρατεί κλίμα "βιασύνης"  για την επιλογή των Διευθυντών των Σχολείων, οι οποίοι μαζί με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης θα έχουν το "πάνω χέρι" στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos  η, υπό κατασκευή, ηλεκτρονική πλατφόρμα θα είναι έτοιμη την άλλη εβδομάδα, οπότε  εκτιμάται ότι η προκήρυξη θα εκδοθεί   στις αρχές του Οκτώβρη.

Οσον αφορά τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, μέχρι σήμερα η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου παιδείας δεν είχε παραλάβει τους πίνακες μοριοδότησης.
 
"Μπαράζ" παραιτήσεων

Υπενθυμίζεται ότι από τον Απρίλη που ξεκίνησε η διαδικασία επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης, είχαμε "μπαράζ" παραιτήσεων από τα Συμβούλια Επιλογής.

Στις 31 Αυγούστου η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως υπέγραψε νέα απόφαση  (Εδώ η απόφαση) κάλυψης των δύο παραιτηθέντων πανεπιστημιακών στο Ε ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από την οποία προκύπτει , ότι:

Στις 9 Ιουνίου ο Τούλης Ιωάννης , μέλος Δ.Ε.Π. του Ιονίου Πανεπιστημίου , με άλλη απόφαση της υπουργού  (Εδώ η απόφαση) αντικατέστησε την παραιτηθείσα  Ματθαιουδάκη Μαρίνα, μέλος Δ.Ε.Π. του Α.Π.Θ.

Στις 14 Ιουλίου παραιτήθηκε και ο Ιωάννης Τούλης το οποίο η Ν. Κεραμέως σήμερα αντικαθιστά με την Γρίβα Ελένη, μέλος Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας,

Στις 14 Ιουλίου μαζί με τον Τούλη  Ιωάννη παραιτήθηκε και ο Παππάς Βασίλειος, μέλος Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ο οποίος με τη σημερινή απόφαση αντικαθίσταται απο την Ράντζου Μαρία, μέλος Δ.Ε.Π. του Α.Π.Θ.

Πρόσφατα η υπουργός Παιδείας υπέγραψε   δύο ακόμη  αποφάσεις με τς οποίες, τοποθετούνται νέα μέλη στις θέσεις παραιτηθέντων των Α΄και Β'  Συμβουλίων Επιλογής των υποψηφίων Συμβούλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης   (Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας) .

  • Πατήστε εδώ  για να ανοίξετε την απόφαση  ανασυγκρότησης του Α ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Πατήστε εδώ   για να ανοίξετε την απόφαση  ανασυγκρότησης του Β ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Οι υπόλοιπες παραιτήσεις

Ν. Κεραμέως:"θα βγει άμεσα η Προκήρυξη"

Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως απέφυγε να κάνει εκτιμήσεις για το χρονοδιάγραμμα επιλογής των Διευθυντών Σχολείων, σε σχετική ερώτηση του esos, στη  Συνέντευξη Τύπου, στις 7/9/22.

Ωστόσο είπε ότι "θα βγει άμεσα η Προκήρυξη".

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και στη συνέχεια την απομαγνητοφώνηση:

esos:  Πότε βλέπετε να έχουμε νέους Διευθυντές Σχολείων, γιατί στην ΟΛΜΕ είπατε ότι η επιλογές θα γίνουν εντός της σχολικής χρονιάς. Το σχολικό έτος λήγει τον Ιούνιο .Μπορεί η επιλογή νέων Διευθυντών  να πάει  για το 2023 ή εκτιμάται αυτή η διαδικασία θα ολοκληρωθεί πριν τα Χριστούγεννα;Επίσης η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με τους μισούς  Περιφερειακούς Διευθυντές ως αναπληρωτές,διότι κάποιοι συνταξιοδοτήθηκαν και κάποιοι αναπληρώνονται για κάποιους άλλους λόγους.

Ν. Κεραμέως: Σχετικά με τους Διευθυντές των σχολείων αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι θα βγει άμεσα η προκήρυξη . Ωστόσο είναι μια διαδικασία χρονοβόρα, αφορά 14.000 Διευθυντές Σχολείων, άρα χρειάζεται χρόνος για να γίνουν όλα αυτά. Δεν μπορώ να σας πω αυτή τη στιγμή ένα ασφαλές χρονοδιάγραμμα. Όταν θα το έχουμε θα σας ενημερώσουμε.
Για τους Περιφερειακούς Διευθυντές προβλέπεται ρητά στο νόμο η διαδικασία, και θα συμφωνήστε μαζί μου, ότι οι Διευθυντές Σχολείων προηγούνται με την έννοια της λήξης της θητείας. Των περιφερειακών Διευθυντών η θητεία ολοκληρώθηκε μόλις τώρα  .Υπάρχει μια συγκεκριμένη σειρά η οποία προβλέπεται στο νόμο και αυτή ακριβώς σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε, σε συμμόρφωση με το ισχύον νομικό πλαίσιο.

Σχόλια (98)

Μιχάλης Α.
|

Τρέξτε επιτέλους τη διαδικασία. Δεν αντέχουμε άλλο. Μένουμε στη θέση μας μόνο από αίσθηση της ευθύνης που αναλάβαμε... Ας αναλάβουν άλλοι που το επιθυμούν.... Μη μας κρατάτε άλλο σε ομηρία...

χχχ
|

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΡΕΞΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!!
ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ....
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.... ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ;;

Κίμωνας
|

Μόλις συνειδητοποίησα γιατί η κ. Αφεντικίνα λέει αυτά που λέει: σίγουρα θα μεγαλώνει κάθε φορά η μύτη της, όπως του Πινόκιο, και ετοιμάζεται για τα κρύα του χειμώνα.... Τζάμπα ψέματα, τζάμπα ξύλο, τζάμπα καύσιμο.... Έμπαινε κ. Αφεντικίνα, κι εγώ μαζί σου....

Πιτσιφλής
|

Λοιπόν, να πω κι εγώ την καλοπροαίρετη γνώμη μου, το ζήτησε προσφάτως και η κυρία Υπουργός.
Προσωπικά τα βιώματα, άλλωστε πότε δεν κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία ενός α ξ ι ό π ι σ τ ο υ συστήματος αξιολόγησης του παιδαγωγικού και διοικητικού έργου των σχολικών διευθυντών που να επιφέρει άμεσες παρεμβάσεις. Πότε δεν θέλαμε να μάθουμε αν ένας δάσκαλος ή καθηγητής μπορεί να αναλάβει χωρίς μία ειδική εκπαίδευση την επιτυχή διοίκηση μιας σχολικής μονάδας. Να δούμε αν το νομικό πλαίσιο είναι κατάλληλο γι’ αυτό τον σκοπό ώστε να το βελτιώσουμε ή να το αλλάξουμε ριζικά. Στα τυφλά βαδίζουμε ακόμη και σήμερα, στο αιώνιο ‘’πολυμήχανον’’ του Έλληνα στηριζόμαστε μοιρολατρικά και προχωρούμε. Μάλιστα, ούτε μια διαίσθηση δεν επιστρα-τεύουμε, δηλαδή έστω κάτι το πρόδηλο: αν δεν έχεις υπηρετήσει ως υπο-διευθυντής ένα εύλογο χρονικό διάστημα, διευθυντής δεν μπορείς να γίνεις!

Λοιπόν, έχω μια ισχυρή αμφιβολία αν κι αυτός ο νόμος, είναι ο κατάλληλος για να δίνει διευθυντές που θα έχουν το όνομα ‘’Αλέξανδρος’’, δηλαδή θα έχουν το σπουδαιότερο γνώρισμα για την επιτυχή λειτουργία του σχολείου, κάτι από τη γλυκιά ψυχή του Παπαδιαμάντη και την ανήσυχη ψυχή του Δελμούζου. Άψυχος δυστυχώς είναι κι αυτός ο νόμος. Τα μόρια δεν έχουν ψυχή, η ψυχή του δασκάλου μπορεί να φανεί μόνο στην συνέντευξη. Κι αν η συνέντευξη έχει την αξία έτσι όπως την περιγράφει ο Γιάννης Πλατάρος, μουντή θα είναι η μέρα στα σχολειά. Κι αυτό γιατί όλοι μας, χρόνια τώρα, αυτό ξεχωρίζουμε, σχολιάζουμε και θαυμάζουμε, όταν έχουμε καθημερινές σχεδόν κρίσεις στα εκπαιδευτικά δρώμενα του σχολείου μας. Είτε πρόκειται για μια δύσκολη συνεδρίαση στο γραφείο, είτε για ένα δύσκολο περιστατικό με τη συμπεριφορά ενός μαθητή ή ενός γονέα, ο καταλυτικός ρόλος της ψυχής είναι αυτός που επιφέρει τη βέλτιστη λύση. Κι αυτή η λύση έχει και ευγλωττία, αγαπητέ Γιάννη Πλατάρο. Όχι φυσικά την κενή, την ανούσια, αλλά την ευγλωττία που συνοδεύει αρμονικά την πειθώ και η πειθώ το ψυχικό σθένος που λαμπρύνει τον καταλυτικό λόγο του διευθυντή.

Δεν φταίει διαχρονικά μόνο το Υπουργείο, φταίμε κι εμείς που δεν έχουμε διατυπώσει εδώ και σαράντα χρόνια σαφή και πειστικό λόγο για τα θεμελιώδη του σχολείου. Αυτόν τον κοινό λόγο ήθελα να ακούω στα σαράντα σχεδόν χρόνια που υπηρέτησα. Ήθελα, μάλιστα, τον Ιάκωβο Καμπανέλλη να γράψει και να δώσει μια παραλλαγή, κάπως έτσι:

Φίλοι κι αδέρφια, μανάδες, άντρες και παιδιά
Στα παραθύρια βγείτε και θωρείτε
Ποιοι περπατούν στα σκοτεινά
Και σεργιανούνε στα στενά.
Φίλοι κι αδέρφια, μάνες, άντρες και παιδιά
Κάποιοι γράφουν σημάδια και μηνύματα στην Αρχοντιά.

Είναι δασκάλοι νέοι και παλιοί
Όρκο σταυρώσαν πάνω στο νοητό σπαθί τους
Η μόρφωση να μην χαθεί
Όρκο σταυρώσαν στο σπαθί
Νέοι δασκάλοι και παλιοί.
Κι όπου φοβάται φωνή ν' ακούει απ' τον εκπαιδευτικό
Σ' έρημο τόπο ζει και βασιλεύει
Κάστρο φυλάει ερημικό
Έχει το φόβο φυλαχτό
Όπου φωνή φοβάται ν' ακούει απ' τον εκπαιδευτικό.

- Να έχουν σπουδαίο Παιδαγωγό για Διευθυντή ή να μην έχουν;
- Αφού δεν είχαν γιατί να έχουν;
- Θα τους παρέσυραν αυτοί που έχουν.
- Να αρκεστούν εις αυτά που έχουν.
- Θα ανατραπούν πολλά αν τον έχουν.
- Αποφασίζουμε να μην το έχουν!
- Να μην το έχουν!
- Εάν επιμένουν να τον έχουν;
- Εάν τον έχουν χωρίς να τον έχουν;
- Τι εννοείτε έχουν - δεν έχουν;
- Εάν νομίζουν ότι τον έχουν
Και εις την ουσία δεν τον έχουν
Αυτοί θα χαίρονται πως τον έχουν
Κι εμεις θα ξέρουμε πως δεν τον έχουν.
Έτσι θα έχουν χωρίς να έχουν!
- Και τι προτείνετε λοιπόν;
- Προτείνω να δώσουμε τον ‘’καλυτερότερο έβερ’’!
- Έβερ;
- Έβερ, για να ‘’παγιωθεί’’!

Σχολείο παιδεμένο
Με άψυχους νόμους κι εντολές
Για κοίτα τι σου φέρανε καημένο
Να σ' αφεντεύει για καλά.
Τα βάσανά σου είναι πολλά
Σχολείο που άψυχοι νόμοι σε παιδεύουν άλλη μια φορά.

Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα
Ξεθηκάρωσε λόγια κοφτερά
Φτιάξε βουλή, συντακτική, και γράψε
Το θέλημά σου στα χαρτιά
Κι η κοσμοθάλασσα πλατιά.
Έντεκα του Σεπτέμβρη, μανάδες, άντρες και παιδιά
Στα παραθύρια βγείτε και θωρείτε
Τι φέρνουνε στην Αρχοντιά, βαθιά γραμμένο στα χαρτιά Πολλές φωνές από παλιά!...

@ @ Άρης
|

Ξέρετε πόσα νησιά έχει κάθε περιφέρεια των Κυκλάδων; Ξέρετε τι αποστάσεις έχουν κάποιοι νομοί με ένα ΠΥΣΔΕ όπως π.χ. των Ιωαννίνων, Λακωνίας. Έβρου Αχαϊας και άλλων;

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Πλατάρος
Αγαπητέ μου Πλατάρο, πλατειάζεις πάντα εναρμονιζόμενος με το όνομά σου κι εσχάτως εκπίπτεις και σε επίπεδο μικροπρεπών χαρακτηρισμών με το δεσποτικό ύφος του παντογνώστη που δεν καταδέχεται αμφισβήτηση στον αξιωματικό του λόγο κι ας ομολογείς ότι είναι πολλοί αυτοί που αδυνατούν να δουν την δική σου μοναδική αλήθεια! Γιατί δεν μπορεί να σε ενοχλεί μονάχα η δική μου αντίθεση. Δεν μπορεί να μη διαβάζεις καθημερινά τόσα σχόλια συναδέλφων που αμφισβητούν τον αυθεντικό σου λόγο.
Κι ακριβώς επειδή σέβομαι όλους τους συναδέλφους, δεξιούς ή αριστερούς, αρκεί να εκφράζουν συγκροτημένο λόγο (και όχι ανορθόγραφο ή ασύντακτο, όπως συχνά κάνεις εσύ, πιθανόν λόγω σύγχυσης...), δεν μπορώ να δεχθώ τη δική σου αριστοκρατική υπεροψία που απονέμει τα εύσημα στους χειροκροτητές των απόψεών σου, ενώ μηδενίζει την αξιοπιστία και τη σοβαρότητα όσων διαφωνούν!
Για τον ίδιο λόγο λοιπόν επιστράτευσα το ποίημα του Καρυωτάκη, για να καταδείξω την αφελή υπεροψία και βεβαιότητα που εκπέμπει ο λόγος σου, ενώ τριγύρω θα έπρεπε να βλέπεις ότι μάλλον αυτός αντιμετωπίζεται πλέον ως γραφικός και εμμονικός, όπως ακριβώς οι ψευτοποιητές που καμαρώνουν για τις ποιητικές τους καρικατούρες!
Μπορεί να μη σου αρέσει η προσφυγή στον ποιητικό λόγο, αλλά σε βεβαιώνω ότι μόνο έτσι πια μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει ένα λόγο πλημμυρισμένο από αυτοεκπληρούμενες προφητείες κι από επιχειρήματα πεζής κυνικότητας αγνοώντας ότι ο χώρος της εκπαίδευσης δεν είναι μια κοινή εμπορική επιχείρηση, αλλά ένας χώρος υψηλής ανθρωπιστικής αποστολής, όπου το συναίσθημα, ναι! το συναίσθημα - που τόσο υποτιμητικά ανέφερες - αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση και προσόν του δασκάλου για τη δικαίωση του έργου του ως λειτουργήματος κι όχι ως απλού διεκπεραιωτικού επαγγέλματος.
ΥΓ1. Όσα "προσόντα" κι αν απαριθμείς από ένα νόμο-φάντασμα, ένα νόμο που περιπλέκει αντί να λύνει προβλήματα, πάντα θα σου διαφεύγει ότι ο άξιος διευθυντής-παιδαγωγός ενός σχολείου ελάχιστη σχέση έχει με όλα αυτά!

Ποπ κορν και πατατάκια να μην ξεχάσω
|

@Πλατάρος Γιάννης
Ακόμα δυο σακούλες κατανάλωσα με τα "επιχειρήματα" σας. Θα σας στείλω στο τέλος το λογαριασμό, εάν αργήσει (κι άλλο) να εφαρμοστεί «ο καλυτερότερος έβερ»..... ή never μήπως?
Δύο τροποποιήσεις έχει υποστεί ο καλυτερότερος, πριν ακόμα κλείσει χρόνο (εξέταση ξένων γλωσσών και επίσπευση επιλογής ΔΣΜ). Στην τρίτη καίγεται.
Για τα δε μέλη των Συμβουλίων Επιλογής, εξετάζεται το ενδεχόμενο να απευθυνθούμε σε γνωστή τηλεοπτική εκπομπή αναζήτησης εξαφανισμένων προσώπων.

Ας
|

Αγαπητέ Άρη, η δικαιοσύνη ΔΕΝ είναι θέμα αριθμών. Να σου δώσω ένα παράδειγμα γιατί κάποιοι αγανακτούν; Αν εσύ σε 3 χρόνια χάσεις βρισκόσουν σε ένα σχολείο μακρυά από το σπίτι σου, ενώ θα μπορούσες να είσαι πολύ κοντά: (επιδόμα που χάνεις λόγω της πανάσχετης Παρατασέως 230*12*3+χρήματα που ξοδεύεις για μετακίνηση 200*12*3= 15.480 (ολογράφως...Δεκαπέντε χιλιάδες τετρακόσια ογδόντα ευρώ σε τρία χρόνια). Συν τα μόρια που ΔΕΝ παίρνεις, ΣΥΝ τα μόρια που παίρνουν μελλοντικοί ανταγωνιστές σου. Αφήστε τις εξυπνάδες λοιπόν...

@@Αρης 22 Σεπ 2022 11:13
|

Ερώτηση.... Από Κέρκυρα, μπορεί πχ να πάει Παξούς και το αντίστροφο? Ναι ή όχι?

Πλατάρος Γιάννης
|

@Ανήσυχος Εκπαιδευτικός
Ισχυρίζομαι για το ότι ο νόμος επιλογής είναι «ο καλυτερότερος έβερ»
Για να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου γράφω επιχειρήματα, επιχειρήματα, επιχειρήματα και αριθμούς και δείκτες και μετρήσεις.
Μου πετάς κατά πρόσωπο τον Καρυωτάκη ! (Που τον συμπαθώ ισοπόσως με τον Καβάφη!)
Δεν μπορείς να γράψεις επιχειρήματα, αντεπιχειρήματα, ανασκευές διορθώσεις;
Δεν μπορείς να επιχειρηματολογήσεις ή δεν θέλεις; Πιστεύω ότι δεν θέλεις . Μπορεί όμως να είσαι ή ήσουν συνδικαλιστής και να τα βλέπεις όλα στρεβλά. Τα ποιηματάκια , οι επιστολές μικρών μαθητών, ο συναισθηματισμός για ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, είναι μια ΠΛΗΓΗ στον χώρο των δασκάλων....τι σοφά που τα είπε το παιδί στην Υπουργό στην επιστολή του! Το παιδί τα ξέρει πολύ καλύτερα! Ο Καρυωτάκης είναι απάντηση στην επιχειρηματολογία Πλατάρου !
Η δολοφονία χαρακτήρα, η ειρωνεία , ο αφορισμός προσώπου που γράφει επώνυμα είναι μέσον δολοφονίας της αξιοπιστίας του, άρα και των όποιων επιχειρημάτων του! Παλιά , αρχαία συνταγή ενδημούσα στην Αριστερά κυρίως, αν και καθολική.
Δυστυχώς ΟΨΙΜΑ κατανοήθηκε ότι ΟΝΤΩΣ και κυρίως ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ, ψηφίστηκε ο καλύτερος νόμος που ΔΕΝ επιτρέπει στην εξουσία να κάνουμε ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ!
Και αντιδρούμε λυσσαλέα!
Η πιο εύκολη αντίδραση είναι το λαϊκό «Διαιτητή κράτα χασομέρια!...»
Δεν μπερδεύουμε την ραθυμία εφαρμογής του νόμου με τον ίδιο τον νόμο!
Μόνο που υπάρχει πλατφόρμα, ένας υποψήφιος θα σκεφθεί 100 ΦΟΡΕΣ να υποβάλλει μαϊμού χαρτί...Τα έχω εξηγήσει αναλυτικά πολλές φορές.
Τα θέματα εξέτασης στην συνέντευξη ΔΕΝ υπάρχουν!...
Δεν υπάρχουν SOS θέματα!...
Δεν υπάρχουν απαντήσεις στις «120 ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ » του Πλατάρου!...
Υπάρχει ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ πάνω στο οποίο θα αξιολογηθούν οι συνεντευξιαζόμενοι! ...Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!.......Το γράφει ο ΝΟΜΟΣ που έχει «διαρρεύσει» δημοσίως!!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Θα γίνουν Διευθυντές, ΟΛΟΙ όσοι έχουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ!
Η συνέντευξη που ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ «το σφαγείο» ή «χασάπικο» ή «χειρουργείο» ή «χειρουργείο με βαμβάκι» ΦΘΙΝΕΙ!!!
Όποιος έχει 5 μονάδες διαφορά ΔΕΝ φοβάται υπερσκέληση ή υποσκέληση από ανθυποψήφιο που έχει «ευγλωττία» στην συνέντευξη. ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΙΚΗ!.......ΑΥΤΟ ΘΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ!!!(;)
Μόνο οι νταλαβεριτζήδες όλων των χρωμάτων ΔΕΝ το θέλουν....
Και οι νταλαβεριτζήδες είναι πάρα πολλοί. ...
Αν εφαρμοστεί ο νόμος στους Διευθυντές Σχολικών μονάδων θα έχουμε όχι νίκη στην μάχη αλλά ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ!...
Όλοι θα καταλάβουν εκ των υστέρων ότι είναι ο καλύτερος νόμος από ποτέ και ΙΣΩΣ ΠΑΓΙΩΘΕΙ! (ως προς το προσοντολόγιο)
Επειδή πολύς κόσμος νεώτερος έχει αυξημένα προσόντα θα πάρει σχολείο και μετά θα είναι πιο δύσκολο να τον ξανα-αλλάξουν!
Ελπίζουμε στην εμπέδωση της πρακτικής αριστοκρατίας και γι αυτό τα γράφουμε αυτά....
Γένοιτο!

Παλιός 52 ετών για πάντα νέος (και το αντίστροφο)
|

@Νέοι εκπαιδευτικοί
- Δηλαδή κάποιος 50+.... έχει απαραίτητα παλιά νοοτροπία και παλιά μυαλά? Ποια επιστήμη το λέει αυτό?

- Μόνο με "τυπικά προσόντα", ΔΕΝ διευθύνεται ένα σχολείο.

- Εάν γνωρίζετε κάποιον που με "ένα μεταπτυχιακό και 6 έτη προϋπηρεσίας", μπορεί να διευθύνει 300 ανθρώπους, πείτε μας ποιος είναι να τον βάλουμε Πρόεδρο στη Βουλή..... ή στην Τράπεζα της Ελλάδος.

- "ακαδημαϊκοί Καθηγητές στα 35" γίνονται και στην Ελλάδα. Άλλα είναι όμως τα καθήκοντα-εργασία-έργο-ευθύνες στο πανεπιστήμιο (και με ενήλικες φοιτητές) κι άλλα σε ένα σχολείο με 300 ανήλικους μαθητές. Εάν ήταν το ίδιο, τότε θα μπορούσε-ήταν δυνατόν-επιτρεπόταν πχ ένας πανεπιστημιακός να κάνει μάθημα στην α' δημοτικού και αντίστοιχα ένας εκπαιδευτικός της α' δημοτικού, να κάνει έρευνα και να είναι υπεύθυνος διδακτορικών διατριβών στο πανεπιστήμιο.

ΥΓ. Κατανοώ αυτό που λέτε, για την ανάγκη αξιοποίησης και των νέων ανθρώπων σε θέσεις ευθύνης, όμως νομίζω ότι ΔΕΝ είναι θέμα ηλικίας, αλλά θέμα ικανοτήτων + προσόντων(τυπικών αλλά και ουσιαστικών) + εμπειρίας στη διοίκηση. Αλλιώς, θα γινόταν πχ και ο δεκανέας, στρατηγός. Κι εγώ στρατηγό κάτω από τα 50 δεν γνωρίζω.

Είναι τεράστια (η πατάτα) πράγματι
|

@Πλατάρος Γιάννης 21 Σεπ 2022 21:46
Μόλις περιγράψατε μόνος σας, γιατί ΔΕΝ "είναι ο καλύτερος νόμος όλων των εποχών".
Επιπλέον προσθέτω ότι "πάνταχόθεν δέχεται βέλη".... γιατί με αυτό το νόμο :
- σε ένα χρόνο(3/9/2021 ψηφίστηκε) επιλέχθηκαν μόλις 116 νέα στελέχη,
- ούτε καν οι ΔΔΕ-ΔΠΕ δεν ξέρουν το νόμο, αφού α) δεν ξέρουν πώς και σε τί ακριβώς μοριοδοτήθηκαν και β) στην πλειοψηφία δεν απαντήθηκαν ούτε και οι ενστάσεις τους. Πόσο δε μάλλον να ξέρουν το νόμο οι υποψήφιοι Σ.Ε. , που εδώ και 5 μήνες δεν είδαν ούτε καν τα προσωρινά τους μόρια?,
- τα Συμβούλια Επιλογής αφέθηκαν να κολυμπούν χωρίς σωσίβια στον ωκεανό, έχοντας μόνα τους ΟΛΗ την ευθύνη..... με αποτέλεσμα α) λάθη και παραλείψεις που μπορεί να τα φέρουν ακόμα και ενώπιων της Δικαιοσύνης και β) "βροχή" και "μπαράζ" (σύμφωνα με το esos) παραιτήσεων και αντικαταστάσεων, με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο για την ομαλή και ταχεία εξέλιξη των κρίσεων όσο και για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.

@Αρης
|

Μην παραπλανάτε τον κόσμο. Δε θα πουν στον αναπληρωτή να φύγει να πάει σ άλλο νησί, δε θα του αλλάξουν ΠΥΣΠΕ. Το πολύ πολύ να το μετακινήσουν σε ένα παραδιπαλνο σχολείο εντός νομού. Δε γίνεται να αλλάξει νομο. Πιστεύετε ότι παραδίπλα δε θα υπάρχει κενή θέση;;;;;; Συνεχώς δημιουργούνται θέσεις, από άδειες. Αλλά και στη χειρότερη, ακόμη δηλ και αν δεν έχει κενό να πάει σε ένα παραδιπλανο σχολείο, θα τον κρατήσουν στη διάθεση (στα γραφεία πρωτοβάθμιας).
Επομενως,μη δημιουργειτε εντυπώσεις. Νομό πάντως ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ να τον αλλάξουν.
Αλέξανδρος,
Αποσπασμενος σε φορέα Υπουργείου

πειραματικα
|

δηλαδή εκεί σίγουρη παράταση; άλλη διαδικασία , πότε αυτή;

Πιτσιφλής
|

Jefry: Αααα!... Αυτά δεν μου τα είπατε!
- Ποια;
Jef: Είμαι....
- Όχιιι...

NIC
|

@Πλατάρος
Απορώ, πως ο καλύτερος νόμος όλων των εποχών δεν είναι κατανοητός στο σύνολο αυτών που αφορά.!!!
Έχουν γίνει άρθρα στο esos:
“Αναμοριοδοτήθηκαν οι πίνακες Διευθυντών Εκπαίδευσης Δ.Ε. Αν. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής μετά την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου”
“Απόφαση "βόμβα" για τις "κρίσεις" του 2018: Εφετείο δικαίωσε πρώην Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, υποψήφιο για τη θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου
Ασκήθηκε και ποινική δίωξη από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Τρίπολης με διερευνώμενο αδίκημα της παράβασης καθήκοντος από τους αρμόδιους και έχει ορισθεί δικάσιμος για τις 29 Σεπτεμβρίου”
«Εισαγγελέας παραπέμπει σε δίκη Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Σχολείων
Με τις κατηγορίες: 1. Παράβαση καθήκοντος κατ εξακολούθηση 2. Παράβαση καθήκοντος κατά συναυτουργία και κατά συρροή 3. Ηθική αυτουργία στην παράβαση καθήκοντος κατά συρροή»
Σύμφωνα με το σκεπτικό σου «Οι πλέον έμπειροι στα συμβούλια επιλογής, είναι ο εξής ένας: Ο διευθυντής εκπαίδευσης....
Οι υπόλοιποι μη όντες υποψήφιοι, θα είναι ΆΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ.»
Ποιος θα βάλει το κεφάλι του στην λαιμητόμο ??? Πιστεύεις πως θα συγκροτηθούν τα συμβούλια επιλογής??? Όσο κομματικοί και να είναι οι σύμβουλοι δεν είναι τόσο ηλίθιοι!!!
Μόλις δικαιωθούν οι αδικημένοι (κατά λάθος ή επίτηδες !!!) τι καραμπόλες και αλλαγές θα γίνουν ??? πόσοι θα πάνε στα δικαστήρια???
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.

Αρης
|

Τα σχόλια σε γενικές γραμμές έχουν το εξής χαρακτηριστικό: είναι σχεδόν όλα από ανυπόμονους υποψήφιους δ/ντές που έχουν κάποιο δίκιο, αγνοούν όμως τα εξής: 1. η καθυστέρηση στην επιλογή ΔΣΜ στα 2 προηγούμενα χρόνια οφειλόταν στον ιό. Εφέτος είναι πράγματι αδικαιολόγητη. 2. Αλλαγή δ/ντών μεσούσης της χρονιάς θα σημάνει μεγάλη αναστάτωση στα σχολεία που τα ΠΥΣΔΕ δε θα μπορέσουν να διαχειριστούν. Μην επικαλείσθε την αντίστοιχη του 2007, γιατί τότε ο δ/ντής αν ήθελε έκανε 2-3 ωρες μάθημα, ενώ τώρα κάνει μέχρι 8. Σκεφτείτε π.χ. έναν αναπληρωτή που έφυγε από το σπίτι του και πήγε μακριά, νοίκιασε σπίτι, να του πουν το Γενάρη φύγε σε άλλο νησί, γιατί εδώ ήλθε δ/ντής της ειδικότητάς σου. Να γίνουν εγκαίρως οι κρίσεις, όλοι να ξέρουν τι θα γίνει την επόμενη χρονιά αλλά οι αλλαγές να γίνουν το καλοκαίρι ώστε όλα να λειτουργήσουν ομαλά. Εξάλλου αυτό δεν ήταν και το πνεύμα του ΥΠΑΙΘ που ανακοίνωσε από τώρα το πρόγραμμα όλης της χρονιάς; Και κάτι τελευταίο: ο ορυμαγδός σχολείων από αγανακτισμένους δίνει μια πλασματική εικόνα, αφού τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ουδόλως την ενδιαφέρει το θέμα. Άσε που οι περισσότεροι που θα γίνουν δ/ντές είναι ήδη.

Τφ
|

Δώστε και κάποιο παράδειγμα αυτής της παρωχημένης νοοτροπίας που θα αλλάξουν οι νεώτεροι διευθυντές.

Εγγλέζος ο Στράτος?
|

@Στράτος
Μετά από 3,2 χρόνια (38 μήνες) που δεν έγινε ΤΙΠΟΤΑ, θα γίνουν όλα(*) με ταχύτητα, οργάνωση, λεπτομέρεια και συνέπεια..... σε 1 μήνα? Δεν μας έχετε συνηθίσει στο μαύρο χιούμορ αγαπητέ.
(*) ΥΑ, πρόσκληση υποβολής αίτησης(από την κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης), συμβούλιο επιλογής(επίσης από την κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης), πλατφόρμα υποβολής, εξεταστές ξένων γλωσσών, μηχανισμός απομαγνητοφώνησης συνεντεύξεων, χρονοδιάγραμμα.
ΥΓ. Αυτή τη στιγμή..... υπάρχουν ΠΔΕ χωρίς ΑΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΔΕ.....

Νέοι εκπαιδευτικοί
|

Διευθυντές με ηλικιακό όριο τα 50 έτη (τυπικά προσόντα ένα μεταπτυχιακό και 6 έτη προϋπηρεσίας σε τάξη), γιατί επιτέλους πρέπει να αναλάβουν οι ΝΕΟΙ άνθρωποι θέσεις ευθύνης στα Δημόσια Σχολεία. Πρέπει να αλλάξει ριζικά η νοοτροπία και αυτό δε γίνεται δίχως νέα πρόσωπα και νέα μυαλά.

Αδιανόητο σε πανεπιστήμια στο εξωτερικό να γίνονται ακαδημαϊκοί Καθηγητές στα 35 τους και στην Ελλάδα να γίνεται ολόκληρη συζήτηση για το αν μπορούν να διδάξουν στη Δευτεροβάθμια!

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Αφιερωμένο στον κ. Πλατάρο για τον κόπο του να μας υπενθυμίσει τις άδοξες προσπάθειές του να πείσει τον κόσμο όλο για τον "καλύτερο νόμο όλων των εποχών"!!!
Δανεισμένο φυσικά απ' τον μεγάλο μας ποιητή Κώστα Καρυωτάκη που κάπου εκεί μακριά στη χώρα των Μακάρων θα διαβάζει αυτές τις ακρότητες και θα κρυφογελά δικαιωμένος.
Απόσπασμα λοιπόν από το ποίημα "Μπαλάντα στους άδοξους ποιητές των αιώνων":

"...Κανένας όμως δεν ανιστορεί
και το έρεβος εσκέπασε βαρύ
τους στιχουργούς* που ανάξια στιχουργούνε.
Μα εγώ σαν προσφορά κάνω ιερή
μπαλάντα στους ποιητές* άδοξοι που 'ναι.

Του κόσμου η καταφρόνια τούς βαραίνει
κι αυτοί περνούνε αλύγιστοι και ωχροί,
στην τραγικήν απάτη τους δοσμένοι
πως κάπου πέρα η Δόξα καρτερεί,
παρθένα βαθυστόχαστα ιλαρή.
Μα ξέροντας πως όλοι τούς ξεχνούνε,
νοσταλγικά εγώ κλαίω τη θλιβερή
μπαλάντα στους ποιητές* άδοξοι που 'ναι.

* Όπου ως "στιχουργούς" ή "ποιητές" μπορούμε να εννοήσουμε "σχολιαστές" ή "κυβερνητικούς ακολούθους"...

@δικηγορς του διαβόλου
|

Καλή η εμπειρία, αλλά αν συνδυάζεται και με θεωρια/πτυχία... ακόμη καλύτερα!!!!!! Ντροπή να έχετε τέτοια τοποθέτηση, αλλά λογικό. Γιατί δεν έχετε πτυχία. Αν είχατε, δε θα χατε τέτοια άποψη.

@Δικηγορος του διαβόλου
|

1) πρέπει να μάθετε να δίνετε "τόπο στα νιάτα"
2) οι νεότεροι έχουν άλλες αντιλήψεις, πιο προοδευτικά μυαλά, άλλες προσλαμβανουσες
3) τα πτυχία, όπως λέτε, ανοίγουν το μυαλο και λένε πράγματα στη θεωρία τα οποία μπορούν κάποια να γίνουν πράξη. Καλύτερα να γνωρίζεις τη θεωρία παρά να μην τη γνωρίζεις καθόλου

Πλατάρος Γιάννης
|

Ναι, είναι ο καλύτερος νόμος όλων των εποχών.
Ακριβώς γι αυτό πάνταχόθεν δέχεται βέλη.
Εχω αναλύσει και καταδείξει ότι μετρανε κυρίως τα τυπικά. Τριτευοντως η συνέντευξη που δεν είναι καθοριστική τόσο πολύ.
Το νόμο δεν τον ξέρει κανείς!
Εξαιρούνται οι υποψήφιοι δδε δπε και σύμβουλοι.
Κάποιοι το καλοκαίρι διάβασαν το άρθρο 33 και έφριξαν...
Γραφουν εδώ διαφορα υστερικά σημειώματα. Ψάχνω για λογικά σχόλια, βρίσκω μόνο του Στράτου και 2-3 άλλων... Τα υπόλοιπα συνθήματα και κραυγές...
Μου λέτε να γράψω, το εισπράττω... Τι να γράψω όμως; Τα έχω πει όλα!...
*** Να βγάλουν ερμηνευτικες εγκυκλίους του νόμου, ΔΗΛΑΔΉ ποια χαρτιά είναι δεκτά, ποια όχι, ποιες προϋποθέσεις πρέπει να εχει ένα πιστοποιητικό. Το έγραψαν κι άλλοι.... ΔΕΝ ΦΘΆΝΕΙ.
Τα συμβούλια επιλογής και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν τον απόλυτο μπούσουλα. Δεν τον έχουν. Θα κάνουν λάθη. Πολλά λάθη. Ένθεν κι ένθεν. Πάλι ενστάσεις, πάλι φασαρίες.
Οι πλέον έμπειροι στα συμβούλια επιλογής, είναι ο εξής ενας: Ο διευθυντής εκπαίδευσης....
Οι υπόλοιποι μη οντες υποψήφιοι, θα είναι ΆΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ.
Ο Δ. Ε. πρέπει να ξέρει καλά, ότι είναι μόνος του.
Οι υποψήφιοι πρέπει να:
1. Φτιάξουν νέο λεπτομερές επαγγελματικό βιογραφικό (από το καλοκαίρι έπρεπε) παράγραφο παράγραφο στο άρθρο 33 του νόμου.
Παρ. βγ).... Αυτά...
2. Τα χαρτιά που θα ανεβασουν στην πλατφόρμα, να υπάρχουν ως κοινόχρηστος σύνδεσμος στο βιογραφικό.
3. Να υπάρχει και παν ΜΗ μοριοδοτουμενο χαρτί. (Google drive)
4. Επειδή υπάρχουν τρεις κοφτες ανά κατηγορία προσόντων, αν με τα χαρτιά που έχετε υπερκαλυπτετε τους κοφτες, βάλτε τα ΌΛΑ! Ας υπερκαλυπτετε 3 φορες τον κοφτη.
5. Αν έχετε αμφιβολία για το που θα βάλετε ένα προσόν και το βάλετε σε λάθος θέση, τότε ΔΕΝ θα μοριοδοτηθειτε, ΟΎΤΕ ΜΕ ΈΝΣΤΑΣΗ.
ΒΆΛΤΕ ΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΙΕΣ ΤΑ ΊΔΙΑ!
6. ΤΟ πόσα μόρια έχετε ούτε εσείς δεν θα το ξέρετε. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει, εξοικιωθειτε με την ιδέα! (φταίει η μη ύπαρξη εφαρμοστικων εγκυκλιων)
7. Αν σας αδικησουν στα μετρήσιμα, και ξέρετε σίγουρα ότι σας αδικήσαν και επίτηδες, βάλτε δικηγόρο για την ένσταση. Να έχει την κατάλληλη νομική διατύπωση, ας μην ξέρει τον νόμο, ούτε ο δικηγόρος, ούτε εσείς....
8. Αν σας ξανααδικησουν ενώ έχετε δίκιο βουνό, κάντε αίτηση θεραπείας. Με δικηγόρο....
Τα παραπανω, θα είναι σπανιωτατα, αλλά οχι ανύπαρκτα.
Εδώ θα είμαστε, υγεία να έχουμε...
Αναρτήστε τα χαρτιά σας με την μέγιστη δυνατή προσοχή και επιμέλεια.
Αν θα βάλετε σοβαρή υποψηφιότητα και δεν έχετε μαζέψει τα ηλεκτρονικά χαρτιά σας, μπορεί να γίνετε διευθυντής, αλλά δεν είστε σοβαρή υποψηφιοτητα.
Απαιτούμενες δεξιοτητες:
1. Σκαναρισμα με κινητό ή σαρωτή, εξαγωγή σε. Pdf
2.συμπιεση αρχείου pdf. Πάτε στον ιστότοπο hypercompress.
3. Nα έχετε πρόγραμμα επεξεργασίας pdf. Λχ. Συνένωση δύο ή περισσότερων αρχείων pdf. Διαγραφή σελίδας ή σελίδων. Εισαγωγή συνδέσμου σε pdf.
Aκουω τις εποικοδομητικες παρατηρήσεις σας ...

@Δικηγορος του διαβόλου
|

Μ αυτόν τον τρόπο οι νεότεροι ΔΕ θα γίνουν ποτέ. Αν δε γίνουν ποτέ, τότε πως θα αποκτήσουν εμπειρία;;;;;;
Επίσης, αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει γιατι έτσι κανεις δε θα" τρέχει" για μεταπτυχιακά... Και θα επαναπαύεται στην προϋπηρεσία.

ο δικηγόρος του διαβόλου
|

Προτείνω ,οι διευθυντές να γίνουν ΜΟΝΟ με συνέντευξη και αρχαιότητα, γιατί γεμίσαμε με χαρτιά.

Η εμπειρία δεν διδάσκετε !!!!

Συνταξιούχος Διευθυντής.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
|

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΣΜ ΠΑΡΑ ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ.ΣΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΒΟΛΗ ,ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ;ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ ΦΥΛΛΟ.ΤΙ ΤΡΙΑ,ΤΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ!

Ωραιανθη
|

6 χρόνια οι ίδιοι διευθυντές... Δε νομίζω ότι ξανά έγινε στην ιστορία ποτέ αυτό. Κατά τ άλλα μου θέλετε αξιολόγηση...
Όταν εσείς οι ίδιοι δεν εχετε ουτε οργάνωση ούτε προγραμματισμό (βασικές έννοιες της αξιολόγησης) πώς επιζητατε την ύπαρξη αξιολόγησης στα σχολεία;;;;;;;

Βεακης
|

Δεν ξέρω γιατί το τραναρετε τόσο. Άμα θέλετε πάντως, μπορείτε να τις κάνετε σε έναν μήνα...
Θελετε όμως;;;;;

Γαρδενια
|

Πρέπει να βρεθεί τρόπος να γίνει γρήγορα η όλη διαδικασία. Άμα θέλουν, γίνεται. Πολιτική βούληση χρειάζεται. Σ αλλα κι άλλα ξέρουν να δίνουν εντολές να γίνονται μπαμ μπαμ τα πράγματα... Εδώ όμως, παράγινε το κακό. Όχι άλλη παράταση.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/79894/ypo-kataskeyi-i-platforma-gia-tin-epilogi-dieythynton-sholeion-me-proypologismo-60000