Διάταξη για την κάλυψη διδακτέας ύλης και αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών στις διακοπές του Πάσχα και αργίες

Δημοσίευση: 30/01/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 10/02/2021, 22:50

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Διάταξη για την  κάλυψη διδακτέας ύλης και αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών στις διακοπές του Πάσχα και αργίες

Διαταξη για τη ρύθμιση των απουσιών και του χαρακτηρισμού της φοίτησης

Διάταξη  (άρθρο 36)που περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ που κατατέθηκε,προς ψήφιση,   στη Βουλή ορίζει ότι για το τρέχον σχολικό έτος 2020-21, λόγω της πανδημίας, λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο για την κάλυψη διδακτέας ύλης και αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών, στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια, μέσω της τροποποίησης και ρύθμισης (σ.σ. με υπουργική απόφαση):

α.

  • των αργιών
  • διακοπών, και
  • εορταστικών εκδηλώσεων

β.

  • των απουσιών, και
  • του χαρακτηρισμού  της φοίτησης

γ.

  • της ημερομηνίας έναρξης και λήξης των εγγραφών προνηπίων, νηπίων και μαθητών Α τάξης  Δημοτικών Σχολείων, καθώς και
  • των διαδικασιών και προθεσμιών για την ολοκλήρωσή τους,

δ. κάθε συναφούς με τα ανωτέρω θέματα που αφορούν στους κατ ιδίαν και τους κατ οίκον  διδαχθέντες μαθητές

ε.

  • της φοίτησης
  • της αξιολόγησης
  • της προαγωγής, και
  • της απόλυσης μαθητών

στ. στην εισαγωγή των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

ζ. κάθε άλλου συναφούς ή ειδικότερου με τα ανωτέρω θέματος.

Σχόλια (59)

L
|

Αυτά που ισχυρίζεται το Υπουργείο για την περίοδο της τηλεκπαίδευσης, σε σχέση με αυτά που κάνει, στα Μαθηματικά λέγεται ΑΝΤΙΦΑΣΗ. Να θυμίσει κάποιος στους ανθρώπους που συντάσσουν τις εγκυκλίους, ότι έχουν δώσει το δικαίωμα στους μαθητές να κάνουν 114 απουσίες χωρίς να δώσουν λόγο σε κανέναν. Σε περίπτωση που γίνουν μαθήματα στις διακοπές, πιθανότατα στο σχολείο θα βρίσκονται μόνο εκπαιδευτικοί (και σε προηγούμενες παρόμοιες περιπτώσεις αυτό έγινε).

Μητέρα
|

Στο γυμνάσιο του γιου μου τα μαθήματα προχώρησαν κανονικά από την πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης και μάλιστα με εντατικό ρυθμό. Χωρίς διακοπή, χωρίς χρονοτριβές που προκαλούν τα παιδιά με την φυσική τους παρουσία στην τάξη, χωρίς αλλαγή παραστάσεων, με ακόμη πιο εντατική και απαιτητική μελέτη στο σπίτι, με e class, προφορικές εξετάσεις κ.ά. Κι όλα αυτά μπροστά σε μια οθόνη για πάρα πολλές ώρες, αναγκαστικά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών. Τις τέσσερις- πέντε ημέρες κατάληψης στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, τις έχουν αναπληρώσει ήδη με την ματαίωση των περιπάτων και των εκπαιδευτικών επισκέψεων. Συνεπώς δεν καταλαβαίνω για ποια "αναπλήρωση ωρών" μιλούν εκεί στο υπουργείο, από την στιγμή που τα παιδιά έχουν δουλέψει εντατικότερα σε σχέση με τις "κανονικές εποχές". Συγκρίνω τους σημερινούς ρυθμούς με τους ρυθμούς του παρελθόντος με μέτρο σύγκρισης το μεγαλύτερο παιδί μου. Εάν πάνε σε τροποποίηση αργιών ή παράταση, απλά θα εξοντώσουν τα παιδιά, πέρα από κάθε λογική και παιδαγωγική. Αν σε κάποια σχολεία υπάρχει πρόβλημα, ας ασχοληθούν με αυτά και όχι με όλα. Έχει και η αντοχή των παιδιών τα όριά της. Δεν το καταλαβαίνουν?

Νηπιαγωγός
|

Έχω να πω το εξής απλό: Όποιος νομίζει ότι το επάγγελμα/λειτούργημα του εκπαιδευτικού έχει ανέσεις κι ευκολίες, απλά είχε την δυνατότητα, εάν ήθελε και εάν μπορούσε, να δώσει εξετάσεις για τις συνκεκριμένες σχολές και να περάσει. Το ερώτημα είναι: Δεν ήθελε ή δεν μπορούσε?

Ε άμα είναι έξυπνο....
|

@Legend
Καλώς τον κι ας άργησε....
Έτσι! Κατηγορήστε κι άλλο, εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, για την τηλεκπαίδευση. Ούτε η Κεραμέως ΔΕΝ το έκανε αυτό!
Το τί υπηρεσίες προσφέρετε στο κόμμα σας, δεν λέγεται. Εσείς ανοίγετε λάκκο. Λάθος λάκκο. Θα το καταλάβετε, όταν θα μετράτε ψήφους μεθαύριο. Όπως ακριβώς και στις εκλογές των αιρετών.
Άκου εκεί.... που θα πάρει και πτυχίο στο τέλος με το έξυπνο κινητό! Ψήνει και καφέ, να δείτε λίγο και το φλιτζάνι?

Εξάντληση κοινωνίας και εκπαίδευσης
|

Λύση είναι ΑΝΟΙΧΤΑ σχολεία και εκ περιτροπής διδασκαλία σε όσες περιοχές έχουν υγειονομική επιβάρυνση. Οι μαθητές πρέπει να έχουν τουλάχιστον πεντάωρη παρουσία στο σχολείο ώστε να μη χαθεί η ύλη (Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Ξένες Γλώσσες κ.α.) - σε μαθήματα όπως Καλλιτεχνικά, ας δοθούν μηνιαίες εργασίες και ας παρουσιαστούν το καλοκαίρι.

Η εκπαίδευση είναι αλυσίδα, δε γίνεται να χαλάσει ένας 1 κρίκος από τους 6 (Γυμνάσιο-Λύκειο) ή από τους 4 (Πανεπιστήμιο) και να μιλάμε για "ποιότητα και αριστεία"

Το ίδιο και στα ΑΕΙ: Σοβαρή διάλεξη και ενεργή παρακολούθηση είναι αδύνατη μέσω κινητού (!), λες και μιλάμε για δεκάλεπτα βίντεο στο διαδίκτυο. Οι φοιτητές να προσέλθουν στις σχολές τους στο εαρινό εξάμηνο και να διεξάγονται φροντιστήρια, κλινικές και πρακτικές σε ολιγομελείς ομάδες.

Το μακροπρόθεσμο κόστος για την κοινωνία μετά το 2021 προβλέπεται ανυπολόγιστο: Η οικονομική, εκπαιδευτική και κοινωνική υποβάθμιση θα είναι αναπόφευκτη, ειδικά για τα πιο χαμηλά στρώματα, εφόσον δε ληφθούν στοχευμένα μέτρα.

@ Legend
01 Φεβ 2021 09:40

Ας διαβάσουν όλοι την επιστολή των φοιτητών Ιατρικής, πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε στρατηγική αντιμετώπισης:

«Κρίνουμε αναγκαίο να σας μεταφέρουμε την έντονη ανησυχία των συμφοιτητών μας αναφορικά με την εκπαίδευσή μας.

Από την έναρξη της πανδημίας, ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιείται η εκπαίδευσή μας έχει δοκιμαστεί αρκετά, όπως άλλωστε και πολλές άλλες πτυχές της καθημερινότητάς μας.

Δεν μπορούμε πια να συνεχίζουμε θεωρώντας πως η όλη κατάσταση είναι προσωρινή. Απαιτούμε να μας παρουσιαστεί ο σχεδιασμός που έχει γίνει μέχρι σήμερα για το πώς θα εξασφαλιστεί η διδακτική διαδικασία και η κλινική εκπαίδευση, δεδομένης της κατάστασης».

https://www.esos.gr/arthra/71229/epistoli-foititon-ton-epta-iatrikon-sh…

Legend
|

@Μόνοι μας προκαλούμε, Ευστοχότατο σχόλιο! Όπως τα λέτε. Γκρίνια για όλα, ενώ η τηλεκπαίδευση ήταν η μοναδική λύση για να μη χαθεί η χρονιά και να μη χαθούν άδικα ανθρώπινες ζωές και αντί όλοι γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί να τη στηρίξουμε κάποιοι έσκαβαν τον λάκκο μας. Ή θα δεχτείτε ότι επαναλαμβάνεται η χρονιά ή θα δεχτείτε ότι η τηλεκπαίδευση είναι ό,τι καλύτερο διαθέτουμε σε αυτές τις συνθήκες. Ένα κινητό έξυπνο όλοι το διαθέτουν. Παρακολουθώ ως φοιτητής και κάνω τις εργασίες μου μια χαρά από το κινητό μου. Όποιος θέλει μπορεί, παλιό και διαχρονικό ρητό. Τέλος οι δικαιολογίες. Μια ώρα μαθήματος είναι σπουδαία! Να μη χαθεί ποτέ ξανά καμία! Και αυτή η επιτυχία πιστώνεται στο ενδιαφέρον που επέδειξε το υπουργείο. Έκανε και πολλά λάθη, αλλά σε αυτό νίκησε. Και η κοινωνία είναι μαζί της.

Γεώργιος Κ.
|

Αγαπητέ Υπάλληλε και κάθε Υπάλληλε . Δεν έχουν πρόβλημα οι εκπαιδευτικοί με την αναπλήρωση. Το πρόβλημα για κάθε υπάλληλο είναι η κατάργηση των εργασιακών σχέσεων οι χαλαρές και λάστιχο εργασιακές σχέσεις που κακώς εφαρμόζονται στον ιδιωτικό και τώρα στον δημόσιο τομέα.

Υπάλληλος
|

Αν επερνα 1000 ευρώ θα ήμουν μια χαρά προς έκπληξη σας παίρνω λίγα παραπάνω από τα μισά οπότε καλό θα ήταν να μην μας συγκρίνετε.Δεν λέω ότι αμοιβεστε ικανοποιητικά αλλά σε σχέση με έναν μέσω εργαζόμενο αμοιβεστε ικανοποιητικά.Ειδικα για τα δεδομένα Ελλάδας.Μπορει να ασκητε λειτούργημα αλλά οι περισσότεροι το έχουν ξεχάσει.Εχουμ χάσει το κέφι για το επάγγελμά τους!

Δασκαλα
|

Κάθε διδακτική ώρα αντιστοιχεί σε τρεις ώρες εργασίας γραφείου. Επίσης η δουλειά μας θεωρείται λειτουργημα απαιτεί επιστημονική γνώση και πολλή ευαισθησία. Αν κάποιοι θέλουν να παραγνωριζουν αυτά τα στοιχεία, δικαίωμα τους. Κι αν νομίζουν ότι γιατροί και δάσκαλοι πρέπει να δουλεύουν δωρεάν, λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω μαζί τους. Το ελληνικό κράτος εκμεταλλευεται την ευαισθησία που απαιτούν οι δουλειές μας και προτιμά να δίνει τους παχυλούς μισθούς σε βουλευτές και δικαστικούς που παίρνουν τα τριπλάσια έως πενταπλασια από έναν γιατρό της πρώτης γραμμής. Δε ζητώ τον μισθό ενός γιατρού, που ούτε αυτός αμείβεται ικανοποιητικά στην Ελλάδα, αλλά ούτε συμβιβάζομαι με τον μισθό πείνας στον οποίο με έχει καταδικάσει. Κι όσοι διαφωνείτε με το τελευταίο θα ήθελα να μου εξηγήσετε πως μπορεί να ζει κανείς αξιοπρεπώς όταν με 1000 ευρώ πρέπει να καλύψει νοίκι, λογαριασμούς, διατροφή, έξοδα παιδιών,έξοδα υγείας, μεταφορικά, έξοδα για τους ηλικιωμενους γονείς που η σύνταξη τους έχει πιάσει πάτο κλπ κλπ. Προφανώς κάνετε ταχυδακτυλουργικα. Ή έχετε κι άλλες πηγές εισοδήματος. Κι αφήστε σας παρακαλώ τις συγκρίσεις με τον περίφημο ιδιωτικό τομέα. Αυτές είναι τακτικές της κυβέρνησης που λατρεύει το "διαίρει και βασίλευε"

Ανεργία νέων εκπαιδευτικών
|

Μεταπτυχιακά έχουν πλέον όλοι οι νέοι εκπαιδευτικοί ηλικίας από 25 έως 35 ετών, που όμως δεν είχαν καμία ευκαιρία να εργαστούν σε σχολεία ως μόνιμο προσωπικό και περιφέρονται ως ωρομίσθιοι ή εργάζονται σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα.

Όσοι έχουν συμπληρώσει 25+ χρόνια στην εκπαίδευση λογικό να έχουν χάσει επαφή με τους μαθητές και τώρα μετρούν μήνες για τη σύνταξη...

@Υπάλληλος
31 Ιαν 2021 20:56

Όσοι είναι άνω των 50 ετών πιθανότατα διορίστηκαν τη δεκαετία του '80 ή του '90 βάσει επετηρίδας ή όταν οι θέσεις ήταν ανοιχτές μέσω ΑΣΕΠ. Ποιο ακριβώς "όραμα" είχαν πέρα από τη μονιμη θέση στο Δημόσιο Σχολείο μόνο με το πτυχίο τους (και με την εξασφάλιση της μονιμότητας έκαναν και μεταπτυχιακό και σεμινάρια) - που μια χαρά πορεία είναι, απλώς τώρα έχει επικρατήσει ο παραλογισμός της ανεργίας των νέων που είναι παντελώς αποκλεισμένοι.

Το Δημόσιο μας κρατά εγκλωβισμένους γιατί στην ηλικία μας δεν μας παίρνουν πουθενά και δε μάθαμε μια σωστή δουλειά τότε που άλλα οράματα είχαμε. Αν νομίζετε ακόμη μερικοί ότι λατρεύουμε να είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι είστε βαθιά νυχτωμένοι. Να φύγουμε δεν μπορούμε γιατί κανείς δε σε παίρνει στα 56 σου. Και για τη σύνταξη θέλουμε άλλα 12 χρόνια...

@Υπάλληλος
|

Και ποιος σας είπε ότι μετά από τόσες κοροϊδίες από το Υπουργείο και τόσες αθετήσεις συμβολαίων η μεγαλύτερη επιθυμία δεν είναι η παραίτηση? Και μετά από τόση απαξίωση επίσης ενώ έχεις καταθέσει την ψυχή σου σε αυτή τη δουλειά. Επίσης τι σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν έχουμε οι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοι μεταπτυχιακά συν 2 ξένες γλώσσες.? Σε ποιον αιώνα ζείτε? Ελάτε εσείς να κάνετε το 45 λεπτο μάθημα συν τη δουλειά το απόγευμα και τα ΣΚ για διορθωματα και προετοιμασίες και ελάτε μετά να μου πείτε για καλά μισθολόγια και λόγια της κυβέρνησης που ήδη προετοιμάζει τις νέες μειώσεις στους ήδη απαράδεκτους μισθούς μας. Το πρόβλημα είναι ότι μεγαλώσαμε. Το Δημόσιο μας κρατά εγκλωβισμένους γιατί στην ηλικία μας δεν μας παίρνουν ούτε στην οικοδομή ούτε πουθενά και δε μάθαμε μια σωστή δουλειά τότε που άλλα οράματα είχαμε και νομίζαμε ότι θα συμβάλλουμε στη μόρφωση και στην καλλιέργεια των παιδιών μας, μη γνωρίζοντας πως τελικά είμαστε τα πιόνια της κάθε κυβέρνησης . Καλύτερα κ. στη Γερμανία από εδώ και πέρα. Περισσότερα παίρνουν. Και είναι και πιο σοβαρή δουλειά έτσι όπως μας έχουν καταντήσει ρομποτάκια της κάθε Υπουργού. Αν νομίζετε ακόμη μερικοί ότι λατρεύουμε να είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι είστε βαθιά νυχτωμένοι. Να φύγουμε δεν μπορούμε γιατί κανείς δε σε παίρνει στα 56 σου. Και για τη σύνταξη θέλουμε άλλα 12 χρόνια.

Μερικές σκέψεις
|

Διαβάζοντας όλα αυτά τα σχόλια που έχουν μέσα τους αλήθειες, αλλά χαλάνε τις καρδιές μας, θα ήθελα να προσθέσω κάτι.
Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα (καμία σχέση με εκπαίδευση), ήμουν αρκετά ικανοποιημένη, παρά τις πολλές ευθύνες και τις όχι σπάνιες υπερωρίες. Η εργασία μου και ο κόπος μου ανταμείβονταν πολύ καλά και αναγνωρίζονταν.
Κάποια στιγμή βρέθηκε μπροστά μου μια προκήρυξη γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και έτσι ξεκίνησα τη θητεία μου στο δημόσιο σχολείο.
Πολλοί φίλοι μου, συνάδελφοι και συμφοιτητές, με μακάριζαν για τη νέα θέση με τις τόσες πολλές διακοπές και αργίες. Όταν τους παρότρυνα να το κάνουν και οι ίδιοι, μου απαντούσαν ότι δεν μπορούσαν να διαβάσουν για το διαγωνισμό ή ότι δεν άντεχαν να δουλέψουν με παιδιά.
Μετά από είκοσι χρόνια περίπου, μερικές φορές αναρωτιέμαι αν έπραξα σωστά. Μήπως έπρεπε να μείνω στον ιδιωτικό τομέα, όπου θα είχα σίγουρα μεγαλύτερο μισθό και επιπλέον απολαβές;
Οι φίλοι μου ζουν πολύ πιο άνετα από μένα, αλλά δεν έχουν ελεύθερο χρόνο.
Εγώ, πάλι, έχω ελεύθερο χρόνο , αλλά δεν έχω χρήματα για διακοπές.
Καλώς ή κακώς, έχουμε κάνει τις επιλογές μας και ζούμε με αυτές. Ας προσπαθήσουμε να πετύχουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, χωρίς φθόνο και μικροψυχίες. Ο καθένας ξέρει καλά πόσο εργάζεται και προσπαθεί καθημερινά.
Αυτό, όμως, που δε συγκρίνεται με τίποτα, είναι η αναγνώριση και το χαμόγελο που λαμβάνουμε από τους μαθητές μας, ακόμα και χρόνια μετά την αποφοίτησή τους!

Daskalitsa
|

Το "Δεν πληρωνόμαστε ψίχουλα. Ρίξτε μια ματιά γύρω μας", ήταν σχόλιο άλλου μέλους στο οποίο απάντησα. Παρερμηνεύτηκε το σχόλιό μου.

Υπάλληλος
|

@daskalitsa
Αρχικά εσείς δουλεύετε 5 ώρες την ημέρα το πολύ και αυτες είναι διδακτικές δηλαδή 40-45 λεπτά.Δειτε γύρω σας τι συμβαίνει.Υπαρχουν άνθρωποι με πτυχία μεταπτυχιακά ξένες γλώσσες κλπ κλπ που παίρνουν πολύ λιγότερα από εσάς.Αν δεν σας αρέσει η δουλειά σας και ο μισθός που παίρνετε παρετηθητε!Είμαι σίγουρος ότι άλλοι αν είχαν την θέση σας θα ήταν πολύ πιο ικανοποιημένοι.Δεν φτάνει που έχετε μια σίγουρη δουλειά παραπονιέστε κι όλας...

Τη σκούφια του αλλιώς
|

@Μανώλης
"Θέλω τα δημόσια σχολεία να λειτουργούν όπως τα ιδιωτικά" λέτε. Κι εγώ θέλω η κυβέρνηση να φτιάξει, το αστικό λεωφορείο που παίρνω για να πάω στη δουλειά μου, να είναι το ίδιο με την υπουργική mercedes....
ΥΓ. Τόσο η υπουργός όσο και η κα Ζαχαράκη, έχουν δώσει επανειλημμένα
συγχαρητήρια, στους εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου. Λένε ψέματα ή εσείς ξέρετε καλύτερα?

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|

Απαντηση στην daskalitsa
Αγαπητη κυρια .
Μια ωρα στην ταξη αντιστοιχει σε τρεις ωρες αλλης δουλειας γραφειου! \
Αυτα τα ολιγα! Στην Κυπρο παιρνουν 3000 ευρω .Δωσε μου και μενα 3000 και καθομαι μερα νυχτα!

@daskalitsa
|

Γιατί ξεκινάτε με το δεδομένο ότι οι δάσκαλοι που δεν πληρώνονται ικανοποιητικά στην Ελλάδα δεν έχουν και αυξημένα προσόντα? Έχετε δει εσείς το βιογραφικό μου πχ? Επίσης αυτό που αναφέρετε για τη Κύπρο δεν ισχύει, όπως δεν ισχύει και για τη δυτ. Ευρώπη, γιατί ένα οργανωμένο σύστημα μπορεί να έχει αυξημένες απαιτήσεις, αλλά διευκολύνει και την εργασία σου. Σας πληροφορώ, ότι στην Ελλάδα ο ευσυνειδητος εκπαιδευτικός εργάζεται πολύ περισσότερο γιατί τα πάντα γύρω του είναι ανοργάνωτα, πρέπει αυτός λοιπόν να τα οργανώσει κι επιπλέον αμοιβεται πολύ λιγότερο. Πάντως από τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας μπορώ να υποθέσω μόνο ότι είστε η καλύτερη φίλη της κ Κεραμέως και των κυβερνήσεων της Ελλάδας γενικά. Σας συγχαίρω επίσης για την ολιγάρκειά σας. Αλήθεια ενοίκιο πληρώνετε? Μεταφορικά έξοδα? Παιδιά έχετε? Και τα καταφέρνετε να τα βγάζετε πέρα μόνη σας? Θα πρέπει να γίνετε παράδειγμα τότε σε όλη την Ελλάδα! Αν βέβαια το σπίτι είναι από τον μπαμπά ή τον σύζυγο όπως και όλα τα υπόλοιπα έξοδα, τότε σίγουρα σας φτάνει ο μισθός σας.

Μανώλης
|

Ναι, πρέπει να μπει τάξη. Δεν το πιστεύω ότι θα γίνει, έχω απογοητευτεί πολλές φορές αλλά ελπίζω. Θέλω τα δημόσια σχολεία να λειτουργούν όπως τα ιδιωτικά, άλλωστε αφού όπως λένε διάφοροι, ότι είναι για τους πλούσιους, κάτι θα ξέρουν αυτοί, έτσι δεν είναι; Και ρωτάω. Λειτουργεί η τηλεκπαίδευση στα ιδιωτικά; Χάνονται ώρες; Αναπληρώνονται αν χαθούν; Μπορεί ένας καθηγητής, επικαλούμενος την άποψη του ως προς το αν η εγκύκλιος, είναι λιγότερο σημαντική από το ΠΔ, η την ΥΑ η την πράξη νομοθετικού περιεχομένου να πει εγώ δεν καταθέτω βαθμολογία; Αν δοθεί νομικά η δυνατότητα να γίνουν μαθήματα αναπλήρωσης στις γιορτές θα απέχουν οι μαθητές; Καταλήψεις θα κάνουν;
Εμείς τώρα, των δημοσίων σχολείων, αν έχουμε χάσει μαθήματα, αν δεν εχουμε βάλει διαγωνίσματα, όπως έπρεπε να κάνουμε ήδη πριν από τις διακοπές, αν δεν έχουμε καταθέσει βαθμολογία, δεν πρέπει να τα αναπληρώσουμε όλα αυτά;

@ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Σωστά. Ο κάθε κλάδος ζητά αύξηση των ωρών διδασκαλίας του, κι ας αφαιρεθούν από άλλο κλάδο. Η δε ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ μόνο με τα πραγματικά προβλήματα δεν ασχολούνται.

@Daskalitsa
|

Έχεις απόλυτο δίκιο. Θέλουμε να είμαστε μόνιμοι ΔΥ, αλλά έχουμε νοοτροπία ωρομίσθιου. Τώρα το να μιλάμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για ωράριο είναι προκλητικό απέναντι στους άλλους κλάδους εργαζομένων. Ναι κοιτάξτε τι αμοιβές υπάρχουν γύρω μας σε εργαζόμενους με περισσότερα προσόντα από εμάς. Κοιτάξτε επίσης οτι μπορεί πχ στην Κύπρο μπορεί να παίρνουν μεγαλύτερους μισθούς αλλά πώς είναι οργανωμένο εκεί το σχολείο και τι υποχρεώσεις έχει ο εκπαιδευτικός.

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Είδατε την ΟΛΜΕ να μιλάει για την τηλεκπαίδευση ή για τα προβλήματα μας σε κανάλια ;Είδατε κάποια από τις ΕΛΜΕ να το κάνει; Μήπως είδατε κάποιο σύλλογο καθηγητών να κάνει γνωστά τα προβλήματα στον κόσμο;;;
"500" κλάδοι που παλεύουν να επιβιώσουν ο ένας εναντίον του άλλου. Ποιος δε θα χάσει ώρες στα ωρολόγια προγράμματα ή ποιος θα κερδίσει.
Μεταξύ μας μιλάμε μόνο. Μόνο προσωπικές απόψεις ακούω από τότε που διορίστηκα.
Αφήνουμε υπουργούς, υφυπουργούς, περιφερειακούς διευθυντές και διευθυντές εκπαίδευσης να το κάνουν για εμάς.
Το κάνουν με τον τρόπο που τους βολεύει (όλα μέλι γάλα)...και καλά κάνουν αφού δεν έχουν αντίλογο.
Ήδη τα σχολεία πάνε στους δήμους , αλλά κανέναν δεν τον ενδιαφέρει...
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

ΝΤΡΟΠΗ!
|

Δουλεύουμε κανονικά με πλήρες ωράριο από την 1η ώρα της τηλε-εκπαίδευσης,
χωρίς περιπάτους, διδακτικές ή εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Ξενυχτάμε για να ετοιμάσουμε σε χρόνο μηδέν κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό.
Εργαζόμαστε με δικό μας εξοπλισμό και μέσα.
Προσπαθούμε να κρατήσουμε την επικοινωνία με τους μαθητές μας και να τους τονώσουμε το ηθικό όταν κάθε ημέρα είναι ίδια με την προηγούμενη.
Και ποιο είναι το αποτέλεσμα; "Η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών"!

@daskalitsa
|

Η ονοματοδοσία και μόνο :"δασκαλίτσα" , δείχνει πόσο υποτιμάτε τον ρόλο σας. Κρίμα! Όσο για τους μισθούς, παντού στην Ευρώπη οι εκπαιδευτικοι υποαμειβονται, αλλά σε ελάχιστες χώρες παίρνουν τόσο χαμηλούς μισθούς όσο στην Ελλάδα. Κι επειδή ακριβώς στην κυρίως Ευρώπη δε θεωρούνται ελκυστικοι οι μισθοί των εκπαιδευτικων (που είναι τουλάχιστον διπλάσιοι από τους δικούς μας) σχεδόν κανείς δε γίνεται δάσκαλος. Προσωπικά αν ξεκίναγα τώρα καριέρα θα προτιμούσα να γίνω γιατρός (μπορούσα) , ηλεκτρολόγος ή θα έφτιαχνα εταιρεία κουριερ. Στη δουλειά μου βαρέθηκα την απαξίωση του ρόλου μου και τα άπειρα πολιτικά παιχνίδια εις βάρος μου επί τρεις δεκαετίες.

@daskalitsa
|

Χαίρομαι για εσάς που ζείτε σε μια τόσο καταπληκτική χώρα, όπου αισθάνεστε ευτυχισμένη, μιας και όλα λειτουργούν άψογα κι εσείς έχετε ό,τι επιθυμείτε!
Ας υπάρχουν και μερικοί ευτυχισμένοι σε αυτήν την χώρα. Τους έχει ανάγκη το πολιτικό σύστημα.

Χαρίδημος
|

ΠΑΣΟΚ και πάλι ΠΑΣΟΚ!..

Αχ, στερνή μου γνώση, αν σ’ είχα πρώτα
θα είχα κλειδώσει καλά την πόρτα,
να μη μού κλέψουν τη χαρά
να μη μού κάψουν την καρδιά.

Τώρα κατάλαβα τι ήσουν για μένα,
τώρα που σε ΄διωξα κι είν’ όλα χαμένα,
μόνος, το λάκο μου τον έσκαψα, μόνος,
μόνος, τα σπλάχνα μου τα ξέσκισα, μόνος
και μ’ έρεψε ο πόνος, ο πόνος, ο πόνος.

Στερνή μου γνώση, αν σ’ είχα πρώτα
θα είχα κλειδώσει καλά την πόρτα,
να μη μού κλέψουν τη χαρά
να μη μού κάψουν την καρδιά.

Ποια μοίρα άδικη με τύφλωσε τόσο,
την ευτυχία μου μονάχος να διώξω,
χρόνια σε παίδεψα, χαμένη χαρά μου,
τώρα μετάνιωσα που είσαι μακριά μου
και κλαίει η καρδιά μου, καρδιά μου, καρδιά μου.

Στερνή μου γνώση, αν σ’ είχα πρώτα
θα είχα κλειδώσει καλά την πόρτα,
να μη μού κλέψουν τη χαρά
να μη μού κάψουν την καρδιά.

Μαζιταφαγαμε!
|

@ Κεραminator
Δεν χρειάζονται όλα αυτά που λες, η φωτογραφία - για δες την με προσοχή, ξαναδές την, άλλη μια φορά ακόμη... - τα λέει όλα αυτά που λες και με το παραπάνω!...
Και τώρα τι κάνουμε;

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
|

Σύμφωνα με το Υπουργείο η τηλεκπαίδευση λειτούργησε άψογα. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος για αναπλήρωση ύλης. Εκτός αν η τηλεκπαίδευση δεν λειτούργησε άψογα και δεν είναι νόμιμη εκπαιδευτική διαδικασία... Τότε ερχόμαστε στα λόγια των εκπαιδευτικών για τις ελλείψεις σε υποδομές στα σχολεία και στα σπίτια των μαθητών. Σε αυτή την περίπτωση, το Υπουργείο οφείλει να ζητήσει συγγνώμη, να παραδεχτεί πως έκανε λάθος που επέμενε πως η τηλεκπαίδευση είναι η λύση και πως όλα είναι τέλεια. Αν δεν το πράξει, δεν χρειάζεται αναπλήρωση σε αργίες. Επίσης, επειδή έχουν καταργηθεί οι εκδρομές - επισκέψεις, οι εκλογές, οι επιμορφώσεις, έχουν εξασφαλισθεί τουλάχιστον 10-12 ημέρες διδασκαλίας στη σχολική χρονιά, αυτό είναι περισσότερο από 2 εβδομάδες μαθημάτων. Δεν γίνεται το Υπουργείο να κοροϊδεύει: τη μία όλα άψογα με την τηλεκπαίδευση και την άλλη δουλέψτε αργίες να καλυφθεί η ύλη! Να πουν επιτέλους την αλήθεια...!

Ντροπή
|

Για ποιες χαμένες ώρες μιλάει;

Καμία ώρα δε χάσαμε. Υπερωρίες έχουμε κάνει!
Κάναμε αμέτρητα power point, μαθήματα στο webex, μαθήματα στο eclass, διαγωνίσματα στο webex polling, συνεδριάσεις του συλλόγου τα σαββατοκύριακο κ. α.

Συνέλθετε γιατί θα θερίσετε θύελλες!

Daskalitsa
|

Δεν πληρωνόμαστε ψίχουλα. Ρίξε μια ματιά γύρω μας.

Βεβαίως κ θα ρίξω μια ματιά γύρω μου και θα συγκρίνω το μισθό μου με το μισθό των υπαλλήλων που έχουν τα ίδια προσόντα με μενα. Λοιπόν, δημόσιος υπάλληλος αυξημένων προσόντων (μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο, γλώσσες, σεμινάρια κλπ) πληρώνεται περισσότερο από εμένα. Ιδιωτικός υπάλληλος αυξημένων προσόντων πληρώνεται με περισσότερα από εμένα. Επίσης, δεν πληρώνομαι με την ώρα.

Κώστας
|

Αν ψάχνετε για υπουργό παιδείας που δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο στη δημόσια παιδεία βρέθηκε: Κεραμέως !
διαίρει και βασίλευε
τι είναι αυτά που διαβάζω από συναδέλφους;
Τι ψηφίσατε ωρέ .....


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71411/diataxi-gia-tin-kalypsi-didakteas-ylis-kai-anaplirosi-hamenon-didaktikon-oron-stis