“Ψηφιακά μυαλά” από την Α΄ Δημοτικού -Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής

Δείτε τι θα διδάσκονται οι 7χρονοι μαθητές

14/11/2021

Ενημερώθηκε: 14/11/2021, 21:38

Άκουσε το άρθρο

Προχωρημένα στάδια προγραμματισμού, περιλαμβάνει το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Πληροφορικής της Α’ Δημοτικού , αλλά και των επόμενων τάξεων τα οποία θα μπουν στις αίθουσες διδασκαλίας από το επόμενο σχολικό έτος στα Πειραματικά και Πρότυπα και από το μεθεπόμενο σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το Πρόγραμμα Σπουδών στην Α΄Δημοτικού, όπου οι μαθητές πριν καλά-καλά μάθουν την ελληνική αλφαβήτα θα διδαχθούν:

  1. Αλγοριθμική
  2. Προγραμματισμό και Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
  3. Επίλυση  προβλημάτων με προγραμματιστικά εργαλεία (ρομποτική και αυτοματισμοί).
  4. Υπολογιστικά συστήματα και ψηφιακές συσκευές
  5. Δίκτυα υπολογιστών  και το Διαδίκτυο
  6. Συλλογή και διαχείριση δεδομένων
  7. Μοντελοποίηση συμπερασμός και λήψη  αποφάσεων με βάση  τα δεδομένα
  8. Χρήση εφαρμογών, μέσων και υπηρεσιών
  9. Μαθησιακή  τεχνολογία και Τεχνολογικά βελτιωμένη εκπαίδευση
  10. Ψηφιακή πολιτειότητα
  11. Επίδραση της  πληροφορικής και των ψηφιακών  τεχνολογιών στην  κοινωνία και τον πολιτισμό.

Ακολουθούν τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα και οι ενδεικτικές δραστηριότητες:

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΏΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΧΟΛΕΊΟΥ 

 

Σχόλια (30)

Ναρκισσισμος
|

Γινεται παθογενης οταν εγωκεντρικοι ανθρωποι δεν μπορουν να ζησουν χωρις τον θσυμασμο και πιστευουν οτι εχουν μια "υπεραξια" σε σχεση με τους αλλους

Για το καλό των παιδιών?
|

Η επιστήμη-τεχνολογία-εξέλιξη, πρέπει να "υπηρετούν" το καλό και την πρόοδο του ανθρώπου. Και η διάσπαση του ατόμου ήταν εξέλιξη και πρόοδος. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για καλό σκοπό, μπορείς να κατασκευάζεις και ατομικές βόμβες.
Τα παραδείγματα που ακούμε και βλέπουμε, για τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας από μικρά παιδιά, είναι δυστυχώς μάλλον αρνητικά. Υπάρχουν ως και θεραπείες απεξάρτησης των παιδιών, από τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών-μέσων.
Βέβαια τα ψηφιακά καλούδια.... πουλάνε πολύ καλύτερα....

Suzie
|

Η Πληροφορική είναι το άλφα και το ωμέγα της της σύγχρονης επιστημονικής εξέλιξης, αλλά και της παραγωγικής διαδικασίας. Συνηθίστε την, γιατί ήρθε για να μείνει.

@Apostolos 17 Νοε 2021 07:58
|

Άλλο ο προγραμματισμός άλλο η πληροφορική.
Τα παιδιά πρέπει να μάθουν:
1. Να Διαβάζουν.
2. Να Γράφουν.
3. Να Προσθέτουν.
$. Να πολλαπλασιάζουν.
Όλα τα άλλα να τα μάθουν αφού έχουν μάθει τα τέσσερα παραπάνω, όλα τα άλλα είναι ηλιθιότητες.

Apostolos
|

@Έχει ο καιρός γυρίσματα

Το 2050 όποιος δεν ξέρει να προγραμματίζει ένα ρομπότ δεν θα είναι απλά άνεργος αλλά θα έχει πρόβλημα επιβίωσης.

Σήμερα όποιος δεν γνωρίζει Ελληνικά, Λατινικά, Ιστορία και άλλες θεωρίες δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα αρκεί να ξέρει Αγγλικά, Μαθηματικά και Πληροφορική/Προγραμματισμό.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά και ανεπιστρεπτί.

Έχει ο καιρός γυρίσματα
|

@Καιρός ηταν
*** Τρεις Νομπελίστες, πηγαίνουν με βάρκα σε ένα νησί, όπου γίνεται επιστημονικό συνέδριο.
- Χωρίς μαθηματικά, δεν ξέρετε πόσα χάνετε στη ζωή σας (λέει ο πρώτος).
- Λάθος. Χωρίς φυσική, δεν ξέρετε πόσα χάνετε στη ζωή σας (λέει ο δεύτερος).
- Δεν συμφωνώ. Χωρίς οικονομικά, δεν ξέρετε πόσα χάνετε στη ζωή σας (λέει ο δεύτερος).
Ξαφνικά και στο μέσον της διαδρομής, πιάνει φουρτούνα και η βάρκα βουλιάζει.
- Κολύμπι ξέρετε? (τους ρώτησε ο βαρκάρης). Χωρίς κολύμπι, δεν ξέρετε πόσα χάνετε στη ζωή σας.

*** Αρχικά, να δεχθώ τη μεγάλη χρησιμότητα της ψηφιακής τεχνολογίας και της πληροφορικής, στην εποχή που ζούμε. Όμως :
- Εάν δεν ξεκινήσουν να τα μαθαίνουν στα 2, αλλά στα 12, θα χάσουν κανένα τρένο? Με την ίδια λογική, γιατί να μην μπορούν να μάθουν (και άρα γιατί να μην διδάσκονται) ΤΑ ΠΑΝΤΑ από 2 ετών?
- Το ότι "τα παιδιά ασχολούνται με τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας από τα δύο έτη" όπως λέτε, εμένα δεν μου λέει κάτι σημαντικό ή χρήσιμο. Γιατί το "ασχολούνται" σημαίνει πολύ απλά, ότι παίζουν παιχνίδια στο τάμπλετ και στο κινητό. Και το δικό μου παιδί "ασχολείται" με το αυτοκίνητο. Κάνει πως το οδηγεί, γυρίζει το τιμόνι και πατάει κόρνα. Τί σημαίνει? Ότι μαθαίνει να οδηγεί και θα γίνει Σουμάχερ?
- Για να μπορέσουν να εργαστούν τα παιδιά το 2050, πρέπει πρώτα απ' όλα ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ δουλειές. Οι χώρες που είναι ψηφιακά, πιο μπροστά από εμάς, δεν έχουν άραγε ανεργία, δεν έχουν φτώχεια, δεν έχουν οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα? Ακόμα και άσοι να είναι τα παιδιά στην πληροφορική και στις τεχνολογίες, είναι δυνατόν ΟΛΕΣ οι δουλειές να είναι ψηφιακές??? Δεν θα χτίζουμε, δεν θα καλλιεργούμε, δεν θα ψαρεύουμε, δεν θα επισκευάζουμε? Ή θα τα κάνουν όλα οι μηχανές? Κι αν ναι, τότε ποιές ακριβώς δουλειές θα κάνουν τα παιδιά? Θα είναι ΟΛΟΙ "κομπιουτεράδες"?
- Το σημαντικότερο. Η εξοικείωση και η ενασχόληση των παιδιών με τα ηλεκτρονικά μέσα, από τόσο μικρή ηλικία, είναι άραγε ασφαλής? Δεν εγκυμονεί κινδύνους και εξαρτίσεις? Δεν απομακρύνει και δεν αποξενώνει τα παιδιά από την πραγματική ζωή, από το φυσικό περιβάλλον, από τον κοινωνικό τους περίγυρο, από τις συναισθηματικές σχέσεις και αξίες που απαραίτητα πρέπει να καλλιεργήσουν(ακόμα και εντός της ίδιας τους της οικογένειας)?
- "Η εποχή που τα παιδια μεγάλωσαν με ένα κλαδί κ κυλούσαν ενα σκασμένο λάστιχο"....... διήρκεσε 100δες χρόνια και μεγάλωσε γενιές και γενιές υγιών σε πνεύμα και σώμα πολιτών, που και μορφώθηκαν και γαλουχήθηκαν με αρχές και αξίες και πρόκοψαν επαγγελματικά και επιστημονικά σε όλους του τομείς.
Δεν θέλω να πιστεύω λοιπόν, ότι αυτή η εποχή "πέρασε ανεπιστρεπτί", γιατί τότε κάτι ΔΕΝ κάνουμε καλά. Και δυστυχώς, "τα σημεία των καιρών" αυτό δείχνουν.

ΥΓ. Παν μέτρον άριστον λοιπόν που έλεγαν κάποιοι σοφοί, κάθε πράγμα στον καιρό του και να μην τρέχουν τα πόδια πριν από το μυαλό.

Πιτσιφλής
|

Νικόλ Κεραμί: Έρχομαι!!!

Παντελής
|

Παιχνίδι, παιχνίδι, παιχνίδι σε αυτή την ηλικία. Θα πιάσει και την ταμπλέτα αργότερα.

Καιρός ηταν
|

Οι τελευταίες έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά ασχολούνται με τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας από τα δύο έτη τοςο με το κινητο οσο κ με τα τάμπλετ το σχολείο στην Ελλάδα πάντα ήταν πάρα πολύ πίσω με συνέπεια να μην προλαμβάνουμε τους καιρούς και τις ανάγκες των παιδιών αναπτύσσοντας δεξιότητες για το μέλλον τους. Και το μέλλον καλως η κακως είναι ψηφιακό και βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη στο 100%. Η εποχή που τα παιδια μεγάλωσαν με ένα κλαδί κ κυλούσαν ενα σκασμένο λάστιχο, πέρασε ανεπιστρεπτί. Και οι επικριτές της ψηφιακής τεχνολογίας αδυνατούν να καταλάβουν ότι τα σημερινά παιδιά των δύο ετών θα κληθούν να εργαστούν στο 2050 όταν εμείς στην καλύτερη θα είμαστε με την μαγκούρα αν όχι στον άγιο Πέτρο !Αλλάζουν οι καιροί οι αναγκες και τα μέσα! Καλως ήλθατε στην σύγχρονη εποχή.

Ctrl Alt Delete και 400 ευρώ το μήνα
|

- Από που θα μου απαγορεύσεις να σχολιάζω, το δικό σου σχόλιο, από τη στιγμή που δεν υβρίζω ή συκοφαντώ κάποιον?
- Το "άλλο" που είπες, μπορείς να το κρίνεις μόνος σου, σε σχέση με τα υπόλοιπα σχόλια επί του δημοσιεύματος. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι όλοι οι υπόλοιποι, εκπαιδευτικοί ή/και γονείς γαρ, δεν ξέρουμε.
- Χαρά μου να με ενημερώσεις εσύ ο ίδιος, για τα ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο. Δυστυχώς όμως, δεν μου φτάνει ο λόγος σου και η καλή σου(σίγουρα) πρόθεση. Παρέπεμψε με σε καμία σοβαρή δημοσίευση, που να λέει ότι "Ρομποτική, προγραμματισμος, εξοικείωση με τον υπολογιστή, πληκτρολόγιο, κάνουμε ήδη από το νηπιαγωγείο. Πληκτρολογούμε ονομα, λέξεις, στήνουμε εννοιολογικους χάρτες κλπ."..... και κυρίως..... ότι όλα αυτά έχουν αποδεδειγμένα θετικά αποτελέσματα στην ψυχική-πνευματική-σωματική ανάπτυξη και παιδεία των νηπίων. Και τότε, θα σου βάλω (πολύ ήρεμα) άριστα στον έλεγχο.

@Ειδικότητες
|

Άντε, ντε!
Να γίνει και το Δημοτικό όπως το Γυμνάσιο, όπου τα παιδιά, χάρη στις ειδικότητες βεβαίως-βεβαίως, εντρυφούν πραγματικά και ουσιαστικά στη γνώση!

ΜΙΤ
|

Ο στίχος έλεγε "αχ πατρίδα μου καημένη, ποιά κατάρα σε βαραίνει".
Κι έτσι φτάσαμε στα ψηφιακά νηπιαγωγεία, και τώρα αυτό στην Α' Δημοτικού.
Όλα αυτά είναι μια τεράστια "μούφα". Αυτό που χρειάζονται τα παιδιά ΔΕΝ είναι αλγόριθμοι στην Α' Δημοτικού και "ρομποτική" (ο Θεός να την κάνει), ενώ δεν ξέρουν να διαβάσουν ακόμα ούτε να "εξοικειωθούν με την έννοια του εννοιλογικού χάρτη". Ποιός εγκέφαλος τα σκέφτηκε αυτά!!!
Σε ποιά χώρα του κόσμου, σε ποιά μέλετη, τα είδαν να εφαρμόζονται αυτά, και με τι αποτελέσματα;;;

Δεξιότητες στη γλώσσα χρειάζονται οι μικροί μαθητές, κατανόηση κειμένου, δεξιότητες στην *καλή* γραφή, και στα μαθηματικά. Αυτά. Τα υπόλοιπα χτίζονται μετά και πάνω στα προηγούμενα. Όποιος αμφιβάλει, ας κάνει μια βόλτα να μιλήσει με υπαλλήλους σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ας διαβάσει ΦΕΚ νόμους, δημόσια και ιδιωτικά έγγραφα, ας δει τις επιδόσεις της Ελλάδας στην PISA. Ο περισσότερος κόσμος ούτε καταλαβαίνει αυτά που διαβάζει, ούτε μπορεί να συντάξει μια καλή παράγραφο, ούτε κατανοεί απλά μαθηματικά και τη σύνδεσή τους με τον πραγματικό κόσμο.

Δεν είναι το πρόβλημά μας ότι δεν ξέρουν "αλγοριθμική σκέψη" και "εννοιολογικούς χάρτες" στην Α' Δημοτικού. Είναι εξοργιστικό ότι αντί να διορθώσουν τα βασικά και τα απλά, γίνονται αυτές οι σαχλαμάρες.

Προβοκάτορας
|

Κτίζοντας από τη βάση, θα επιστρέψουμε σπίτι.

Οι θετικές επιστήμες για ακόμα μία φορά ανοίγουν την αγκαλιά τους στην Πληροφορική. Να δούμε αν και αυτ΄ή τη φορά οι Σειρήνες εντός των τοιχών θα ανακόψουν την επανασύνδεση.

@Ειδικότητες
|

Κόψε κάτι....
Αν δεν είχαμε κι εσένανε, τι θα ήμασταν στη Γη....

Προς τι ο πανικός;
|

@Ctrl Alt Delete και 400 ευρώ το μήνα
Σε εμένα απευθύνθηκες, δεν εκφράστηκες γενικα.
Δεν είπα ότι αστειεύεσαι, άλλο είπα.
Εξακολουθείς να μην ενημερώνεσαι για το θέμα για το οποίο εγώ σχολίασα.
Ήρεμα απαντάω

Ειδικότητες
|

Ήρθε η ώρα να προσληφθούν καθηγητές στα Δημοτικά γιατί τα παιδιά μας το τελειώνουν αμαθή. Μαθηματικοί, Φιλόλογοι, Φυσικοί και Κοινωνικοί επιστήμονες απαιτούνται στις 2 τελευταίες τάξεις

13:00
|

σχολάω, μπορώ να σχολιάσω μετά τα ψηφιακά μυαλά;

Ctrl Alt Delete και 400 ευρώ το μήνα
|

@Προς τι ο πανικός;
Από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι αστειεύομαι?
Από που επίσης θα μου απαγορεύσεις να σχολιάζω, από τη στιγμή που δεν υβρίζω ή συκοφαντώ κάποιον?
Ένοιωσες ότι θίχτηκες προσωπικά σε κάτι? Τη δική μου άποψη μου εκφράζω.
Ήρεμα ρωτάω....

Νίκος Καλάκος
|

Με αγάπη θα ενημερώσω ότι υπάρχουν και αξιοποιούνται περιβάλλοντα και διαδικτυακά εργαλεία που επιτρέπουν σε παιδιά να κατακτήσουν έννοιες του προγραμματισμού ΠΡΟΤΟΥ να μάθουν ανάγνωση και γραφή και μάλιστα με μεγάλη χαρά!!! Θα μπορούσα να στείλω πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα τέτοιων εργαλείων αλλά δε θέλω να κάνω διαφήμιση. Και για να μη με κατηγορήσετε για θεωρητικό της εκπαίδευσης, σας ενημερώνω ότι είμαι μάχιμος εκπαιδευτικός δημόσιας εκπαίδευσης με 16ετή εμπειρία σε Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση.

Προς τι ο πανικός;
|

@ cntr alt del...

Η υπερβολή ίδιον της κωμωδίας. Ενημερώσου για το πρόγραμμα ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο και μετά σχολιάζεις. Ήρεμα στο λέω...

sto_zoumi
|

Έχω πεθάνει στο γέλιο. Να είστε καλά εκεί στο Υπουργείο που μας χαρίζετε τέτοιες αστείες στιγμές.

Στην Α' Δημοτικού τα παιδάκια ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ μέχρι τα Χριστούγεννα τουλάχιστον. ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

Ποιος ήταν ο "φωστήρας" της συγγραφής αυτού του προγράμματος σπουδών, να είναι καλά ο άνθρωπος. Μας έφτιαξε τη μέρα.

Πέραν της πλάκας, καλό είναι να μας πει ο συγγραφές πότε ήταν η τελευταία χρονιά που μπήκε σε τάξη να κάνει μάθημα ως μάχιμος εκπαιδευτικός.

Ctrl Alt Delete και 400 ευρώ το μήνα
|

@Προς τι ο πανικός;
Εγώ λέω, επιπλέον της πληροφορικής, να μαθαίνουν και πυρηνική φυσική, βιοχημεία, κβαντομηχανική, αρχαία ελληνικά και κινέζικα. Πού είναι ο πανικός και η δυσκολία? Επίσης, θα ήταν ευχής έργο να περνούν στο πανεπιστήμιο στα 12(με ΕΒΕ φυσικά) και διδακτορικό στα 15(για τους άριστους).

@Πιτσιφλής
Τα γρατζουνισμένα γόνατα, τα ακούρευτα όνειρα και τους Δάσκαλους(που εννοείτε), δεν τα συμπαθούν και πολύ οι εξουσίες. Ρομπότ θέλουν.

Δάσκαλος
|

Τι άλλο πια θα κάνει η άριστη. Ψηφιακά μυαλά χρειάζεται. Ήδη όχι ψηφιακά κούφια μυαλά θα κάνει κολλημένα σε έναν υπολογιστή αγράμματα αμόρφωτα.

Δασκάλα
|

Είστε εκτός τόπου και χρόνου. Γιατί δεν βάζετε προγραμματισμό και στους παιδικούς σταθμούς? Γιατί όχι και στους βρεφονηπιακούς.
Τα παιδιά στην Α Δημοτικού δεν ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ. Αυτό είναι το σημαντικό. Αφήστε τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τα δευτερεύοντα μαθήματα και κοιτάξτε να ασχοληθείτε με τα βασικά γιατί ήδη το σχολείο βγάζει στρατιές αμόρφωτων που ξέρουν μόνο να ψάχνουν στο Google και στο Facebook. Θα καταστρέψετε μια ολόκληρη γενιά με τις εμμονές σας.
Θέλετε να βάλετε την πληροφορική στο δημοτικό? Ξεκινήστε από την 4η και αφήστε τις τρεις πρώτες τάξεις. Τα έχετε τρελάνει τα παιδιά.
Ας μάθουν πρώτα να διαβάζουν και να μπορούν να συντάξουν μια πρόταση χωρίς ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη.

Και μια ερώτηση: Από αυτούς που έγραψαν αυτό το ΑΠΣ πόσοι έχουν διδάξει ή διδάσκουν σε δημοτικό?

Προς τι ο πανικός;
|

Πολλους από αυτούς τους στόχους τους δουλεύουμε σου νηπιαγωγείο. Ρομποτική, προγραμματισμος, εξοικείωση με τον υπολογιστή, πληκτρολόγιο, κάνουμε ήδη από το νηπιαγωγείο. Πληκτρολογούμε ονομα, λέξεις, στήνουμε εννοιολογικους χάρτες κλπ. Εχουμε επιμορφωθει πολύς κόσμος. Αμέσως όχι, αμέσως γκρίνια. Τα περισσότερα πιτσιρίκια παίζουν κινητά εφαρμογές και μέσα δικτύωσης, λάθος βέβαια, στα δάχτυλα. Οι στόχοι σας πείραξαν;

Ρομποτ
|

Παιχνιδι του παιδιου ρομποτ

Θεόδωρος Γούπας
|

κ. Πιφτσιλή έχετε απόλυτο δίκιο, ένας δ ά σ κ α λ ο ς χρειάζεται παντού...

εΠιστήμη υπολογισΤών
|

ενδιαφέρον να εστιάσεις στην επιστήμη του μέλλοντος esos, σε συγχαίρω για το δημοσιογραφικό ένστικτο.
Βεβαίως η κίνηση στο χώρο με συγκεκριμένες εντολές-οδηγίες του ρομπότ και η περιγραφή βημάτων επίλυσης απλών προβλημάτων δεν αποτελούν προχωρημένα στάδια προγραμματισμού, αλλά ναι
είναι προχωρημένα για μία χώρα των βαλκανίων που βλέπει την πληροφορική ως οικονομική επιστήμη.

Γιατί όχι;
|

Γιατί τρομάζετε από βαρύγδουπες λέξεις όπως προγραμματισμός, αλγοριθμική σκέψη, μοντελοποίηση; Διαβάστε πίσω και πέρα από τους τίτλους και δείτε την ουσία...τα παιδιά θα μάθουν τι είναι πραγματικά η τεχνολογία των υπολογιστών, πώς να τη χρησιμοποιούν σωστά και πού θα τους χρησιμεύσει στην καθημερινότητά τους. Πληροφορική δεν πρέπει να είναι πια για τα παιδιά το facebook και το youtube. Πρέπει να μάθουν να βιώνουν την επιστήμη. Το ότι η δική μας γενιά δεν είναι εξοικειωμένη με την τεχνολογία και την Πληροφορική δεν σημαίνει ότι πρέπει να ισχύει και για τα παιδιά μας.

Πιτσιφλής
|

Καλά όλα αυτά, προέχει η έκδοση καλών βιβλίων για τα παιδιά, η υποστήριξη των δασκάλων από άριστους συμβούλους και διευθυντές, ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για τους «αδύνατους» μαθητές κι ένα άλλο πρόγραμμα για την άθλησή τους. Τα «ψηφιακά μυαλά» πρέπει να είναι πρωτίστως υγιή, να προηγηθεί το «γρατζουνισμένο γόνατο» και το «ακούρευτο όνειρο»...
Αχ, έναν Δ ά σ κ α λ ο, έναν Δ ά σ κ α λ ο χρειάζεται το γραφείο της υπουργού...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ