Κονδύλι ΕΣΠΑ για “Ψηφιακό Νηπιαγωγείο”

Τα 200 Νηπιαγωγεία τα οποία θα ενταχθούν στο πιλοτικό πρόγραμμα αναμένεται να ορισθούν από το υπουργείο Παιδείας

15/11/2021

Άκουσε το άρθρο

Κονδύλι ύψους 153.000,00 € έχει εγκριθεί, μέσω ΕΣΠΑ, για την πιλοτική     εφαρμογή  προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών
σε 20 Νηπιαγωγεία.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

1.Προμήθεια ταμπλετών σε σχολικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία)

2. Προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού σε μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία) της Επικράτειας,

3.Εξ  αποστάσεως  επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  και  παροχή  ψηφιακού  επιμορφωτικού  υλικού  για  την  πιλοτική  εφαρμογή Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας

4.Υπηρεσία  εξ  αποστάσεως  υποστήριξης  εκπαιδευτικών  κατά  την  πιλοτική  εφαρμογή  Τεχνολογιών  Πληροφοριών  και  Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας

5. Εξωτερική Αξιολόγηση Πιλοτικής Εφαρμογής ΤΠΕ σε Νηπιαγωγεία της Επικράτειας.

Τα 200 Νηπιαγωγεία τα οποία θα ενταχθούν στο πρόγραμμα αναμένεται να ορισθούν από το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα  με  την  «Έκθεση  Παρακολούθησης  της  Εκπαίδευσης  και  της  Κατάρτισης  —  2019» της  Ευρωπαϊκής  Ένωσης:

  • Το «Ψηφιακό Σχολείο» δεν έχει γίνει ακόμη πραγματικότητα στην Ελλάδα και οι ψηφιακές δεξιότητες δεν έχουν αναπτυχθεί επαρκώς.
  • Επίσης, υπάρχουν εμπόδια τόσο σε επίπεδο τεχνολογικής υποδομής, τα οποία σχετίζονται με τη συνδεσιμότητα και τον σύγχρονο εξοπλισμό όσο και στην αξιοποίηση μοντέρνων εκπαιδευτικών εργαλείων που πρέπει να συνδυάζεται με κατάλληλη επιμόρφωση και  υποστήριξη. 
  • Η  νέα  ψηφιακή  στρατηγική  αφορά  στη  δημιουργία  μίας  ψηφιακής  κουλτούρας  μάθησης  με  δράσεις  που εφοδιάζουν  και  προετοιμάζουν  «μελλοντικά-έτοιμους»  πολίτες,  οικοδομούν  νέες  δεξιότητες  από  την  προσχολική  ηλικία  και επιτρέπουν την ανάπτυξη νέων ικανοτήτων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις υπάρχουσες ή σε νέες προκλήσεις.
  • Για  τους  ανωτέρω  λόγους  απαιτείται  ο  εκσυγχρονισμός  της  προσχολικής  εκπαίδευσης  ώστε  να  υποστηριχθεί  το  έργο  των εκπαιδευτικών:  - στη χρήση παιδαγωγικά αποτελεσματικών ψηφιακών τεχνολογιών στην τάξη,  - στο σχεδιασμό καινοτόμων τεχνολογικά μαθησιακών δραστηριοτήτων και  -  στην παροχή ελκυστικών εμπειριών στους μικρούς μαθητές με την παράλληλη απόκτηση ψηφιακών και άλλων γνωστικών  Ευρωπαϊκή Ένωση δεξιοτήτων, ενισχύοντας ταυτόχρονα την φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

Σχόλια (14)

Απ στο Θυμιο
|

@Θυμιο αν δηλαδη σου εδιναν τις συσκευες στο σπιτι για να παιζουν ανεξελεγκτα δεν θα σε χαλαγε. Τωρα σε χαλαει.

Οχι αλλο αρνητισμος
|

Ο,τι και να κανει το Υπουργειο Παιδειας κ λοιπα Υπουργεια (οχι μονο αυτης της Κυβερνησης αλλα ολων των Κυβερνησεων) μερικοι απλα θελουν να μεταφερουν τον αρνητισμο τους.

Σας ενοχλει δηλ μεσα στο προγραμμα του Νηπιαγωγειου να εχουν τη δυνατοτητα τα παιδια 1-2 ωρες τη βδομαδα (τυχαια η διαρκεια - δεν την ξερω προφανως) να μαθουν 5 πραγματα αξιοποιωντας εκπαιδευτικες τεχνολογιες.
Στο σπιτι που βλεπουν ανεξελεγκτα youtube κλπ δεν πειραζει. Στις ταβερνες εξω που επισης βλεπουν ο,τι θελουν για να μην κανουν φασαρια παλι δεν πειραζει. Στο σχολειο πειραζει αν μεσα σε ολες τις δια ζωσης δραστηριοτητες να ενταξουν κ μια ακομη δραστηριοτητα με χρηση τπε πειραζει.

Ξεκολληστε καποιοι. Μην γινεστε αρνητικοι σε ο,τι προσπαθεια γινεται.

Συμπτώσεις
|

Θυμάται κανείς ποτέ, διαφημίσεις στην τηλεόραση με μωρά, να ζητούν (σε μεταγλώτισση) προϊόντα τεχνολογίας? Τυχαίο?

Θύμιος
|

Κάνω αμάν να ξεκολλήσω τα μικρά από τις οθόνες, θα τους τις δίνουν και στο σχολείο;

NK
|

Έλεος, 4χρονα και 5χρονα πρέπει να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες; Πού το είδατε αυτό; Σε ποιά χώρα γίνεται ; Να περνάνε τον χρόνο τους στο σχολείο μπροστά από μια οθόνη; Άλλα πράγματα πρέπει να κάνουν σε αυτή την ηλικία..

να ρεεεεεεεει το χρήηηηηημα
|

τι είναι τούτες !

NK
|

Έλεος, 4χρονα και 5χρονα πρέπει να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες; Πού το είδατε αυτό; Σε ποιά χώρα γίνεται ; Να περνάνε τον χρόνο τους στο σχολείο μπροστά από μια οθόνη; Άλλα πράγματα πρέπει να κάνουν σε αυτή την ηλικία..

ΔΜ
|

@θα χάσουν τα παιδιά μας την παιδικότητά, να περιορίσετε το απογευματινό.... freefire στο ελάχιστο. Έτσι και αλλιώς τα βιβλία παρκαρισμένα είναι...

Ευχάριστα νεα
|

Έτσι ακριβώς λειτουργούν στη Σουηδία όπως είδα πριν 3 χρόνια σε εκπαιδευτική επίσκεψη. Μπράβο!

Ηλίας
|

Ο,τι προγραμμα και να γίνει μερικοί έχουν την τάση να το μηδενίζουν. Επιζητούν τη στασιμότητα και βολεύονται στα ίδια. Έχουμε γυρίσει σελίδα.

ENNIKOS
|

Δεν μας σώζει τίποτα, απανωτά τα κτυπήματα.

θα χάσουν τα παιδιά μας την παιδικότητά τους
|

5 ώρες το πρωί κομπιούτερ και 5 το απόγευμα freefire.
Πρέπει να κάνουμε κάτι...
Δεν μπορεί το υπουργείο να αφήσει το δεύτερο;

MaouMaou
|

Ναι, ας βοηθήσουμε τα παιδιά να εθιστούν στη χρήση οθόνης από 3 χρονών, καλή ιδέα. "Ανάπτυξη νέων ικανοτήτων" λεει, και "ενίσχυση της φαντασίας και δημιουργικότητας". Ειδικά το τελευταίο, είναι γνωστό ότι γίνεται μέσω ταμπλετ και λογισμικού. Όχι πραγματική διάδραση δια ζώσης με άλλα παιδιά, όχι με hands-on δραστηριότητες και πειραματισμούς. Αλλά στην οθόνη. Όποιος τα έγραψε αυτά ως επιχειρήματα ή είναι εκ του πονηρού ή δε γνωρίζει τίποτα απολύτως για το πως αναπτύσει δεξιότητες και δημιουργικότητα ένα παιδί. Καμια άλλη σοβαρή χώρα δεν κάνει τέτοιες ανοησίες. Πάμε άπατοι.

ΔΕΠ
|

Εχουμε τρελαθεί τελείως, ή βρήκαμε λεφτά και πρέπει να τα φάμε για να πουμε ότι κάτι κάνουμε (και να κυκλοφορεί το χρήμα βεβαίως).

Τι ψηφιακό νηπιαγωγείο ρε παιδιά; Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ταμπλετ και λογισμικά. Δεν είναι αυτές οι δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξει το παιδί στην ηλικία των 4 χρονών. Ελεος.

Βρήκατε πουθενά μελέτες και έρευνες που λένε ότι είναι καλό να γίνουν αυτά; Ότι έχει κάποιο θετικό outcome στα 10, στα 15, στα 20 κάνοντάς το; Όχι φυσικά! Απλά "ψηφιακό"=καλό και βάλε όπου βρούμε. Αλλά δεν είναι "δια πάσαν νόσον και....".

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ