Με την εξέταση των στα μαθήματα Λατινικά ( Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών) και Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληρ/κής)
συνεχίστηκαν σήμερα Τετάρτη οι Πανελλαδικές για τους υποψηφίους των ΓΕΛ.
Πατήστε , αντίστοιχα, παρακάτω για να δείτε τα θέματα:
- Λατινικά ( Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών)
- Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών)
- Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληρ/κής)
Επίσης τα εκπαιδευτήρια Πολύτροπη Αρμονία θα δημοσιεύσουν στο esos τις απαντήσεις στα θέματα καθώς και και σχόλια με βίντεο.
- Πατήστε εδώ για να δείτε το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Θεωρώ ότι απο το Α1 το 5ο σωστο-λαθος, είναι προβληματικό. Η χρήση του διερμηνευτή είναι πιο αργη συγκρινομενη με το ισοδυναμο εκτελέσιμο πρόγραμμα που παράγεται απο τον μεταγλωττιστη, αλλά πιο γρήγορη σε σχέση με την χρήση μεταγλωττιστη (μετάφραση+δημιουργία αντικειμενου προγράμματος+δημιουργία εκτελεσιμου προγράμματος+εκτέλεση). Κοινώς την 1η φορά εκτέλεσης ο διερμηνευτης είναι γρηγορότερος, ενω τις επόμενες πιο αργός εφόσον το εκτελέσιμο ισοδυναμο εχει δημιουργηθεί. Απο την Επιτροπή εξετάσεων απομόνωσαν μια προταση απο το βιβλίο, με αποτελεσμα η σωστη απαντηση κανονικα να ειναι λαθος. Αν ηθελαν η απάντηση να ειναι σωστο, θα επρεπε να συνεχιζετε η προταση οπως στο βιβλιο και να αναφερει με τι συγκρινεται. Πολλοι μαθητες απαντησαν αναποδα με αυτο το σκεπτικο.
Τα υπόλοιπα θέματα νομίζω ότι ήταν βατα χωρίς ασάφειες.