Το esos δημοσιεύει πίνακες με το συνολικό προσωπικό ΔΕΠ, ΕΔΙΠ - ΕΕΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό καθώς και τον αριθμό ενεργών φοιτητών , σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Αριθμός ενεργών φοιτητών
Το esos δημοσιεύει πίνακες με το συνολικό προσωπικό ΔΕΠ, ΕΔΙΠ - ΕΕΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό καθώς και τον αριθμό ενεργών φοιτητών , σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Αριθμός ενεργών φοιτητών
Ρημάχτηκε η ύπαιθρος χώρα, ο πρωτογενής τομέας, και ήρθαν όλοι σε δέκα πόλεις. Όλοι οι Έλληνες σε δέκα πόλεις! Τι θα σπουδάσουν τα παιδιά; Κάτι που να έχει σχέση με υπηρεσίες.
Ναι, αλλά οι πελάτες είναι ολίγοι. Άσε που είναι πολλοί που δεν ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που κάποιοι αγγέλουν. Δε τις θέλουν, δεν τις χρειάζονται. Μάταιες σπουδές, μάταιος κόπος. Και μετά μια θλίψη τυλίγει τα σπίτια και…
- Έχουμε όμως Πρότυπα!
Η ανώτατη εκπαίδευση ειναι δυο ταχυτητων. Υπάρχουν τμηματα με ζωηρη και συνεχή συμμετοχη στα μαθηματα και υπάρχουν τμήματα με φοιτητες που έχουν ελάχιστο ενδιαφερον. Ολα εχουν σχέση με τις προοπτικές εργασίας.
Πες τα! Η αναλογία είναι τραγική! 3πλασια από το τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη. Δεν είναι "ΑΕΙ" αυτή η κατάσταση, είναι σαρδελοποίηση φοιτητών σε εικονικές θέσεις στα ΑΕΙ. Πήραν μια φέτα ψωμί και τη μοίρασαν στα 100 για να λένε όλοι "πήρε και γω λιγο". Με τόσους φοιτητές αυτό που γίνεται δεν το λες "ανώτατη εκπαίδευση".
Φυσικά τα τμήματα ζητάνε πολύ λιγότερους εισακτέους κάθε χρόνο, και σωστά, και το Υπουργείο χώνει διπλάσιους και τριπλάσιους απ'ότι μπορούν να εκπαιδεύσουν. Αυτό αποτυπώνεται ακριβώς και στην αναλογία φοιτητών/διδασκόντων. Περαστικά μας.
@Όλα τα ΑΕΙ έχουν
Στο ΕΑΠ δεν υπάρχει μάθημα με 400 εγγεγραμμένους και ένα διδάσκοντα. Αυτο εννοώ ως διατηρηση συγκεκριμενης αναλογιας φοιτητών ανα ΔΕΠ. Ενα τμημα στο ΕΑΠ αν δεν κανω λάθος δεν εχει πάνω απο 30 φοιτητές. Τα ΑΕΙ προσλαμβανουν συμβασιουχους για την καλυψη εκπαιδευτικων αναγκών και οχι για τη διατηρηση αναλογιας φοιτητών ανά μέλος ΔΕΠ.
Πού τους είδατε τους ΠΔ407? Που οδηγηθήκαμε στην έξοδο από τα ΑΕΙ 3 χρόνια πλέον μετά από τόσα χρόνια προσφοράς...
Μα και τα άλλα ΑΕΙ "για να διατηρήσουν την αναλογία φοιτητές ανά ΔΕΠ", όπως γράφετε, προσλαμβάνουν ΕΣΠΑ, ΠΔ407, ΔΕΠ άλλων Τμημάτων κοκ. Παρ' 'όλα αυτά γνωρίζουμε ρητά από αυτούς τους πίνακες την αναλογία δικών τους ΔΕΠ ανά φοιτητές.
Ναι έχει το ΕΑΠ τα δικά του μέλη ΔΕΠ. Ομως για να διατηρησει την αναλογια φοιτητές ανά ΔΕΠ προσλαμβάνει ΔΕΠ άλλων ΑΕΙ. Επομένως η παραθεση των φοιτητών του ΑΕΙ και του αριθμου μελών ΔΕΠ δεν θα οδηγησει σε αναλογο συμπερασμα.
ΔΙΠΑΕ: 62 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΕΛΜΕΠΑ: 51 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΟΠΑ: 47 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΑΔΑ: 47 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΔΜ: 77 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΑΜΑΚ: 43 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΑΠΕΙ: 56 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΑΠΕΛ: 45 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
ΠΑΝΤΕΙΟΣ: 47 ενεργοί φοιτητές ανά μελος ΔΕΠ
Επειδή κάτι άκουσα για εξαγωγή τεχνογνωσίας μέσω ίδρυσης παραρτημάτων ελληνικών πανεπιστημίων στα εξωτερικά κ. Υπουργέ...νομίζω καλύτερα να τους λείπει...
ναι, αλλά έχει και δικά του μόνιμα μέλη ΔΕΠ, δεν το γνωρίζεται ;
ΕΑΠ: τι σχέση εχει το ΕΑΠ με τα αλλα ΑΕΙ. το ΕΑΠ προσλαμβανει ΔΕΠ των αλλων ΑΕΙ για να βγαλουν τα μαθηματα.
Το ΕΚΠΑ δεν διαθέτει πλέον 42 Τμήματα; Σε ποια χρονιά αναφέρονται αυτά τα στοιχεία;
Γιατί δεν προσλαμβάνουν διοικητικό προσωπικό; Τόσος κόσμος με Πτυχία να μένει χωρίς δουλειά; Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε πόσοι έχουν αποχωρήσει λόγω συνταξιοδότησης και αν έχουν καλυφθεί αυτές οι θέσεις;
To EAΠ πού είναι;
η συντριπτική πλειοψηφία είναι από παλαιότερους νόμους (αν θυμάμαι καλά Παυλόπουλου και Β. Παπαννδρέου) όπου με συμβάσεις έγιναν αορίστου και αν είχαν ή πήραν διδακτορικό εντάχθηκαν μετά σε αυτή τη θέση. Επίσης, με νόμο που δεν ισχύει πλέον, έγιναν μετακινήσεις από άλλες βαθμίδες Εκπαίδευσης σε θέσεις ΕΔΙΠ, ατόμων που πληρούσαν τις προϋποθέσεις.
EMΠ: Το ΕΜΠ εχει πολυ προσωπικο εκτός των ΔΕΠ διότι ειχε πολλα προγράμματα και πολλές μονιμοποιήσεις με το νόμο Παυλόπουλου. Σημερα διοικητικους υπαλληλους έχεις μονο με μετατάξεις.
ΕΔΙΠ: Εγιναν πολλες μετατάξεις απο τη μέση εκπαίδευση ή από άλλους φορείς. Οι πραγματικές προκηρύξεις ειναι λίγες.
Για να βγάλεις συμπεράσματα πρέπει να δεις την επάνδρωση των αντιστοιχων τμημάτων. Το πόσα μέλη ΔΕΠ έχει ενα ΑΕΙ δεν εχει σημασία ακριβως επειδη τα τμηματα Ιατρικης εχουν πολλά ΔΕΠ αλλα λιγους αναλογικά φοιτητές. π.χ. στο ΕΚΠΑ το 1/3 περιπου των μελών ΔΕΠ ή και περισσότερο ανηκουν στην Ιατρική. Αυτη η καλή επάνδρωση του ΕΚΠΑ ειναι κίνητρο για τα παιδια απο όλη την Ελλάδα να την προτιμουν εφόσον εχουν την οικονομική δυνατότητα.
Τόσους περίπου βλέπω στο δημοσίευμα. Πώς προέκυψαν όλοι αυτοί μιας και οι προκηρύξεις που έχω τύχει να δω τα τελευταία χρόνια είναι έλαχιστες? (Ούτε για 5-10 θέσεις)
Πολύ σωστή παρατήρηση, το Δημοκρίτειο και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων έχουν διπλάσιο αριθμό φοιτητών από το ΕΜΠ αλλά ίδιο περίπου αριθμό προσωπικού! Για να μην πω για το Δυτικής Μακεδονίας που δεν έχει προσωπικό... Και να ληφθεί υπόψιν ότι τα ΔΠΘ και Ιωαννίνων έχουν και τμήματα Ιατρικής με 100+ μέλη ΔΕΠ για να καταλάβουμε ξανά την απόκλιση και να φτάσουμε στο γνωστό ότι Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα...
το ΕΑΠ
Αυτές οι τιμές δεν θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη κατά τον διαμοιρασμό νέων θέσεων; (λέω τώρα..)
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Για όσους αναρωτιούνται γιατί δεν βρίσκεται στο ΕΑΠ μέσα στη λίστα:
Το ΕΑΠ δεν μπορεί να συγκριθεί με τα συμβατικά ΑΕΙ σε αυτού του είδους τις κατατάξεις. Και επίσης δεν έχει τέτοιους περιορισμούς στον χρόνο περάτωσης των σπουδών του (κανένα ανοικτό στον κόσμο, γενικά) και χρησιμοποιεί μεγάλο πλήθος ΣΕΠ (αρκετοί είναι ΔΕΠ άλλων ΑΕΙ) για διδασκαλία. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι είναι 3ο σε αριθμό φοιτητών στην Ελλάδα και έχει από τις καλύτερες αναλογίες φοιτητών ανά διδάσκοντα. Η σύγκρισή του όμως πρέπει να γίνεται με άλλα ανοικτά (πχ Κύπρου) και όχι με συμβατικά ΑΕΙ.