Τι ισχύει αν ο φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις (3) φορές στο ίδιο μάθημα

Η αξιολόγηση συνίσταται: είτε στην εκ νέου βαθμολόγηση των απαντήσεων που έχει δώσει ο φοιτητής, εάν έχουν προηγηθεί γραπτές εξετάσεις, είτε στη διενέργεια νέων εξετάσεων, σε γραπτή ή προφορική μορφή, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως.

18/08/2025

Ενημερώθηκε: 18/08/2025, 08:37

Άκουσε το άρθρο

Αν ο φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις (3) φορές στο ίδιο μάθημα, δύναται να ζητήσει, με αίτησή του προς τον Πρόεδρο του Τμήματος ή τον Κοσμήτορα εάν πρόκειται για Μονοτμηματική Σχολή, την αξιολόγησή του από άλλους εξεταστές. 

Η αξιολόγηση διενεργείται είτε από άλλο μέλος του διδακτικού προσωπικού του ίδιου ή άλλου Τμήματος του ίδιου ή άλλου Α.Ε.Ι. με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με αυτό του προς εξέταση μαθήματος, είτε από διμελή επιτροπή με αντίστοιχη σύνθεση, στην οποία δεν δύναται να συμμετέχουν ο διδάσκων του μαθήματος και εκείνος ο οποίος είχε διενεργήσει την τελευταία εξέταση. 

Αν ο Πρόεδρος του Τμήματος δεν προβεί στις προαναφερόμενες ενέργειες   εντός εξήντα (60) ημερών από την υποβολή της αίτησης, ο φοιτητής δύναται να ζητήσει τον ορισμό τους από τον Κοσμήτορα της Σχολής, και αν πρόκειται για Μονοτμηματική Σχολή, από τον Πρύτανη του Ιδρύματος. 

Αν δεν γίνει ορισμός από κανένα από τα αρμόδια όργανα εντός εξήντα (60) ημερών από την υποβολή του αιτήματος, ο φοιτητής υποβάλλει την αίτησή του στο υπουργείο Παιδείας, το οποίο ελέγχει το Ίδρυμα για τη μη υλοποίηση του αιτήματος. 

Η αξιολόγηση πραγματοποιείται οποτεδήποτε εντός τριών (3) μηνών από τον ορισμό των αξιολογητών και συνίσταται:

  •  είτε στην εκ νέου βαθμολόγηση των απαντήσεων που έχει δώσει ο φοιτητής, εάν έχουν προηγηθεί γραπτές εξετάσεις, 
  • είτε στη διενέργεια νέων εξετάσεων, σε γραπτή ή προφορική μορφή, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως.

 Εάν το αίτημα  προέρχεται από φοιτητή ο οποίος διανύει το τελευταίο ακαδημαϊκό έτος πριν από την ολοκλήρωση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης , ο Πρόεδρος του Τμήματος ή ο Κοσμήτορας, εάν πρόκειται για Μονοτμηματική Σχολή, οφείλουν να μεριμνήσουν κατά προτεραιότητα για την αξιολόγηση και για την ολοκλήρωσή της εντός εξήντα (60) ημερών από την υποβολή του αιτήματος. 

Στην αντίθετη περίπτωση, ο φοιτητής δικαιούται να περατώσει τις σπουδές του χωρίς την επιτυχή εξέταση στο συγκεκριμένο μάθημα, εφόσον συμπληρώνει με άλλο τρόπο τις αναγκαίες διδακτικές και πιστωτικές μονάδες κατά παρέκκλιση των  προβλεπόμενων στο πρόγραμμα σπουδών. 

Η δυνατότητα της παραπάνω επαναξιολόγησης   μπορεί να ασκηθεί μία (1) μόνο φορά για κάθε μάθημα και, σε περίπτωση αποτυχίας, ο φοιτητής επανέρχεται στον γενικό τρόπο εξέτασης του μαθήματος.

Σχόλια (25)

Χ
|

@ Κυριάκος
Συγνώμη που σας χαλάω κι εγώ το αφήγημα αλλά η βαθμολογία στις πανελλαδικές σου δείχνουν αν μπορείς ή δε μπορείς να παρακολουθήσεις κάποιες σχολές. Έτσι γίνεται παντού στον κόσμο. Αν πάλι θέλετε να μπαίνουν όλοι, να μας πείτε που ακριβώς γίνεται αυτό, γιατί ακόμα και στις περιπτώσεις που κάνεις αίτηση σε πανεπιστήμιο, πάλι προσμετράται η βαθμολογία, δεν εισάγεται ανεξέλεγκτα και οι χώρες αυτές έχουν σοβαρές απολυτήριες εξετάσεις τύπου bacallaureate και όχι το ελληνικό πανηγυράκι του όλοι 18 και αριστούχοι στο Λύκειο.

Heretic ΔΕΠ
|

Αν κάποιος έχει επιλέξει το να δουλεύει στα 18 του πολύ καλά κάνει !
Και αν θέλει να σπουδάσει ας επιλέξει κάποιο πρόγραμμα εξ-αποστάσεως (αφού λεφτά θα έχει) ή part time και ας αφήσει τα δημόσια Πανεπιστήμια για όσους μπορούν να σπουδάσουν εκεί. Αυτό που δεν θέλετε να καταλάβετε είναι πως το ΣΟΒΑΡΟ Πανεπιστήμιο θέλει αφιέρωση και μελέτη.
Δε γίνεται και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δε μπορείς να δουλεύεις 8-10 ώρες τη μέρα ή να κάνεις birdwatching και να είσαι και φοιτητής.
Και αν υπάρχουν σχολές που κάποιοι περνάνε και παίρνουν πτυχίο έτσι στο χαλαρό είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, η ζωή μετά θα είναι ανελέητη.
Κακώς δίνουν και τα έξτρα δυο χρόνια οι κύριοι της ΝΔ. Το φιλτράρισμα έπρεπε να γίνεται σε επίπεδο μαθήματος. Κόπηκες 2 φορές; Εφυγες από το τμήμα. Ήδη υπάρχει σε κάθε σχολή πρόβλημα και η ΕΒΕ δε λύνει το πρόβλημα.
Η αγορά τελικά κρίνει τους περισσότερους αποφοίτους κρατικών Πανεπιστημίων σε μη τεχνολογικές ειδικότητες και τους αφήνει μόνο το περιθώριο να είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή καθηγητές στη δευτεροβάθμια.
Ας αναρωτηθούν οι ίδιοι οι απόφοιτοι γιατί βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση και τι πήγε στραβά. Οι ίδιοι μόνο θα το ξέρουν πως δε τους φταίει καμιά κυβέρνηση αριστερή ή δεξιά για αυτό.

@@@Από πότε η εισαγωγή ενός σπουδαστή
|

Ναι έχει υποχρεώσεις το πανεπιστήμιο προς το φοιτητή και μάλιστα πολλές. Παλιά είχε ψηφιστεί ανώτατο χρονικό όριο το ''2ν''. Άρα ένας φοιτητής Ιατρικής είχε συνολικά 12 χρόνια για να τελειώσει. Ε αυτά τα 12 χρόνια έχει υποχρέωση το πανεπιστήμιο να τα δώσει στους φοιτητές που μπήκαν με αυτό το όριο. Δεν μπορεί το πανεπιστήμιο να έρθει στο 7ο έτος που ο φοιτητής ξέρει ότι έχει άλλα 5 χρόνια συνολικά και να το αλλάξει και να του το κάνει μικρότερο το χρονικό όριο. Δεν μπορεί να δυσχεραίνεται η θέση του φοιτητή στο χρονικό όριο εν μέσω των σπουδών του γιατί με αυτό το όριο έκανε προγραμματισμό. Αυτό που έχει δικαίωμα να κάνει το πανεπιστήμιο είναι να εφαρμόσει καινούριο όριο στους καινούριους φοιτητές. Αν είναι δυνατόν να μην είναι υποχρεωμένα το κράτος και τα πανεπιστήμια να τηρούν τους όρους που τα ίδια έβαλαν. Αυτό είναι τρελό.

Μάρκος Μουντανος
|

Είναι απαράδεκτο κάποιος φοιτητής ναχανη τοεπιδομα γιατί έμεινε από τα μισά μαθήματα ένα παραπάνω το κορίτσι μου δουλεύει τετράωρα κ εγώ με μια σύνταξη την βοηθάω κ έχω τρία παιδιά έλεος δεν αντέχουμε άλλο κράτος αυτοκτονιας

Κυριάκος
|

Οι απαντήσεις κάποιων εδώ δείχνουν είτε κομματική εμπάθεια (στην χειρότερη) είτε ότι δεν έχουν περάσει ούτε εξώ από την αυλή ενός πανεπιστημίου (στην καλύτερη).
Ο "αι ώ νιος φοιτητής" δεν επιβαρύνει κανένα πλην το σπίτι του εάν συνεχίζει να ανέχεται το γεγονός.
Αγαπητέ @X λυπάμαι που σου χαλάω το αφήγημα αλλά δεν απασχολούν κανένα προσωπικό οι επιπλέον φοιτητές που" ξέμειναν".
Όσο για τις γνώσεις που έχει ένας φοιτητής αυτό δεν το πιστοποιεί μια εξέταση πανελληνίων σε 4 μαθήματα που σε κάποιες περιπτώσεις έχουν ελάχιστη σχέση με το αντικείμενο οποιασδήποτε σχολής. Μπορεί ο βαθμός να είναι όντως ενδεικτικός μιας "τάσης" ή "ροπής" προς το διάβασμα αλλά μέχρι εκεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι οι εξετάσεις ένα αντικειμενικό κριτήριο και διαδικασία. Είναι. Και για τον λόγο αυτό είναι άδικη η λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων, όπου μπαίνει και αυτός με τα 8000 μόρια. Από την μια (μιας συγκεκριμένης παράταξης) σκούζουν για τους αιώνιους που δεν τα καταφέρνουν και πρέπει να αποπεμφθουν και από την άλλη θέλουμε να κάνουμε γιατρό και μηχανικό όποιον τα σκάσει, μπορεί δεν μπορεί.
Αν είναι να σας έπιασε νταλκας για τα καημενα τα παιδιά και τις οικογένειες τους, ανοιξτε τα πανεπιστήμια για ολους και ΤΟΤΕ κάντε ΠΟΛΎ αυστηρους τους κανόνες αποφοίτησής. Να δούμε τοτε ποιος την βαστάει την επιστημη που σπουδάζει. Στα 20, 21, 22,23 πιο ώριμος και πιο υπεύθυνος.
Α και κάτι άλλο. Όσοι μιλάτε απλά για διάβασμα αυτό δείχνει ότι ανήκετε σε μια γενιά που έδωσε πανελλήνιες πάνω από 20 χρόνια πριν. Τα πράγματα, οι σπουδές ως αντικείμενο, διαδικασία, συσχετισμοί, μέσα κλπ κλπ έχουν πάει αλλού. Ενημερωθείτε λίγο.

@@Από πότε η εισαγωγή ενός σπουδαστή
|

H μόνη υποχρέωση του πανεπιστημίου προς το φοιτητή που μπήκε μέσω Πανελληνίων εξετάσεων, ασχετα πόσα ξόδεψε σε φροντηστήρια, είναι να τον δεχτεί. Τίποτε άλλο. Η αποφοίτηση ειναι ανεξάρτητη.

** Υπάρχουν και υποψήφιοι που ξόδεψανε στα φροντηστήρια αλλα δεν μπήκαν πουθενα. ειναι δευτερης κατηγορίας αυτοί;

@Από πότε η εισαγωγή ενός σπουδαστή
|

Δεν είμαι αυτός στον οποίο απάντησες. Έχω όμως να σχολιάσω το εξής. Πρώτον, ζήτησε κανείς να του χορηγήσει αυτόματα πτυχίο και δεν το ξέρω; Δεύτερον. Ναι, έχει υποχρέωση και το κράτος και τα Πανεπιστήμια προς το φοιτητή που μπήκε μέσω Πανελληνίων εξετάσεων οι οποίες με τις σειρά τους είχαν ως προϋπόθεση να πρέπει να προετοιμάζεσαι για χρόνια και να σκάσεις ένα σωρό λεφτά στα φροντιστήρια. Η κύρια υποχρέωση είναι να θέτει εξαρχής τους βασικούς όρους της φοίτησης όπως είναι η διάρκεια σπουδών και αυτοί να μην αλλάζουν προς το χειρότερο διότι ο φοιτητής σε αυτούς τους όρους βασίζεται για να κάνει τον προγραμματισμό του. Αν αλλάζουν οι βασικοί όροι υπάρχει θέμα με την ''αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης''. Οπότε ναι, τι νόμιζες, ότι οι φοιτητές είναι σκλάβοι στις ορέξεις των πανεπιστημίων όταν περάσαν μέσω Πανελληνίων εξετάσεων;

@ 11.32
|

Ξεκολλήστε από το δημόσιο. Μιλάμε για την ιδιωτική αγορά εργασίας τόσο στο εσωτερικό οσο και εξωτερικό.

ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΑΝΤΡΕ
|

@ ΔΕΠ
και ο σοφώτερος θα συμπλήρωνα καθώς τα σχόλια σας είναι λιτά και περιεκτικά και νοητικά άρτια.

@ @ 19.25
|

"θα πληρωθεί και θα εκτιμηθεί αυτός που εργάζεται καλύτερα.": φίλη/φίλε, στην Ελλάδα ζεις; χωρίς βύσμα δεν πας πουθενά...

ΔΕΠ
|

Είμαι στο Τμήμα μου ο αρχαιότερος Καθηγητής. Θα σκεφτεί ένας επίκουρος με θητεία να αμφισβητήσει το βαθμό μου; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

@ 19.25
|

Συγνώμη αλλά παντού στον κόσμο έτσι λειτουργεί η εκπαίδευση. Αυτά περί ανισοτητων είναι η καραμέλα των αριστερών. Η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι μέχρι τα 15 και το Γυμνάσιο. Όποιος στρώνεται δε χρειάζεται εξωσχολικη βοήθεια μέχρι το Γυμνάσιο. Η βοήθεια στο διαδίκτυο είναι υπερβολικά αρκετή για κάποιον που ενδιαφέρεται. Από κει και πέρα οποίος θέλει να προκόψει ΔΙΑΒΆΖΕΙ. Το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο στην εποχή μας έχει καταντήσει περισσότερο baby sitting. Κάνουν φροντιστήριο για να γράφουν 10.000 μόρια. Περνάνε στα ελληνικά ΑΕΙ με 7.500 μόρια και μετά δε βγάζουν τη σχολή. Μαθητές που ούτε απολυτήριο δε θα έπαιρναν. Πού αλλού γίνεται αυτό; Όποιος μπορεί πάει σε ιδιωτικό, όποιος μπορεί κάνει ιδιαίτερα, φροντιστήρια. Πόσα παιδιά προκόβουν από δημόσια σχολεία κάθε χρόνο, τα οποία είναι και η πλειοψηφία!! Ας καταλάβουν κάποτε ότι όταν έρθει η ώρα της εργασίας θα κριθείς από τη δουλειά σου. Θα πληρωθεί και θα εκτιμηθεί αυτός που εργάζεται καλύτερα. Εκεί τι θα πείτε; Ότι υπάρχουν ανισότητες; Άλλος θα παίρνει περισσότερα κι άλλος λιγότερα. Πραγματικά δε ξέρω σε ποιο πλανήτη ζείτε κάποιοι.

Κώστας
|

"ο φοιτητής δικαιούται να περατώσει τις σπουδές του χωρίς την επιτυχή εξέταση στο συγκεκριμένο μάθημα". Δηλαδή μπορεί να πάρει πτυχίο Νομικής κάποιος που δεν πέρασε ποτέ π.χ. στο "Αστικό δίκαιο" ή πτυχίο "Χημείας" χωρίς να περάσει ποτέ "Οργανική Χημεία"; Μήπως δεν κατάλαβα καλά;

@Παναγιώτης
|

Από πότε η εισαγωγή ενός σπουδαστή σε ένα τμήμα κατόπιν εξετάσεων αποτελεί υποχρέωση του ΑΕΙ να του χορηγήσει πτυχίο; Ούτε δημοτικά σχολεία, ούτε γυμνάσια είναι τα ΑΕΙ για να βγάζουν υποχρεωτικά όσους μπαίνουν. Αυτός πρέπει να σεβαστεί τις δαπάνες των γονιών του, αλλά και τους δικούς του κόπους για να λάβει πτυχίο με την αξία του, όπως και οι άλλοι συμφοιτητές του.

Κριτική της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση
|

Κριτική της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση (μη κρατικά, σχολεία με εξετάσεις, διαγραφές φοιτητών)
Θα το χωρίσω σε τρία μέρη — ένα για κάθε μέτρο — και θα δείξω πώς λειτουργούν συνδυαστικά ώστε να διευρύνουν τις κοινωνικές ανισότητες, τόσο σε άμεσο όσο και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο.
1. Μη κρατικά (ιδιωτικά/μη κρατικά-κερδοσκοπικά ή μη) πανεπιστήμια
Πιθανές συνέπειες ως προς τις κοινωνικές ανισότητες:
Διαφοροποίηση πρόσβασης: Τα δίδακτρα δημιουργούν φραγμό για φοιτητές χαμηλότερων εισοδημάτων. Ακόμη κι αν υπάρχουν υποτροφίες, συνήθως είναι περιορισμένες και ανταγωνιστικές.
Δημιουργία “διπλού συστήματος”: Οι έχοντες τη δυνατότητα πληρώνουν για ιδιωτικά ιδρύματα με περισσότερους πόρους και καλύτερες υποδομές, ενώ οι υπόλοιποι μένουν στα δημόσια που συχνά υποχρηματοδοτούνται.
Αναπαραγωγή κοινωνικού κεφαλαίου: Οι απόφοιτοι ιδιωτικών πανεπιστημίων συχνά αποκτούν πιο ισχυρά δίκτυα και επαφές, ενισχύοντας τις επαγγελματικές ευκαιρίες και διευρύνοντας το χάσμα.
Πίεση στα δημόσια ιδρύματα: Η άντληση πόρων (διδασκόντων, ερευνητικών έργων) προς τα ιδιωτικά μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση των δημοσίων.
2. Δημόσια σχολεία με εισαγωγικές εξετάσεις
Πιθανές συνέπειες ως προς τις κοινωνικές ανισότητες:
Προβάδισμα των μαθητών με πόρους: Η πρόσβαση σε φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα και οικογενειακή υποστήριξη αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας.
Συγκέντρωση “ισχυρών” μαθητών: Τα σχολεία με εξετάσεις γίνονται “νησίδες αριστείας”, ενώ τα υπόλοιπα συγκεντρώνουν μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών από χαμηλότερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα.
Διαφοροποίηση ποιότητας εκπαίδευσης: Μακροπρόθεσμα, η ύπαρξη “δύο ταχυτήτων” στο δημόσιο σχολείο μπορεί να οδηγήσει σε άνιση κατανομή δασκάλων και πόρων.
Ενίσχυση εκπαιδευτικού διαχωρισμού: Οι μαθητές από πιο εύπορες οικογένειες έχουν περισσότερες πιθανότητες να εισαχθούν και να αποκομίσουν τα οφέλη.
3. Διαγραφές φοιτητών
Πιθανές συνέπειες ως προς τις κοινωνικές ανισότητες:
Ανελαστικές συνθήκες: Φοιτητές που εργάζονται για να καλύψουν τα έξοδά τους ή έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις συχνά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Οι διαγραφές τους πλήττουν δυσανάλογα.
Απώλεια επένδυσης: Όσοι διαγράφονται χάνουν χρόνια σπουδών και τα οικονομικά/προσωπικά κόστη που ήδη έχουν επενδύσει.
Συρρίκνωση κοινωνικής κινητικότητας: Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι βασικός μηχανισμός ανόδου για χαμηλότερα στρώματα. Οι διαγραφές μειώνουν αυτήν τη δυνατότητα.
4. Συνδυαστική επίδραση
Όταν αυτά τα τρία μέτρα εφαρμόζονται ταυτόχρονα:
Δημιουργείται ένα “φίλτρο” σε κάθε στάδιο:
Εξετάσεις στα σχολεία → άνιση πρόσβαση σε ποιοτική δευτεροβάθμια.
Μη κρατικά πανεπιστήμια → άνιση πρόσβαση σε πόρους και δίκτυα στην τριτοβάθμια.
Διαγραφές → άνιση πιθανότητα ολοκλήρωσης σπουδών.
Διευρύνεται το χάσμα εισοδημάτων και κοινωνικού κεφαλαίου ανάμεσα σε εύπορες και μη εύπορες οικογένειες.
Μειώνεται η κοινωνική κινητικότητα και αυξάνεται η αναπαραγωγή της κοινωνικής θέσης από γενιά σε γενιά.
φιλελεύθερος

Παναγιωτης
|

Όταν κάποιος - κάποια καταβάλλει τόσους κόπους να περάσει στις πανελλήνιες και εφ όσον μετά εύλογου χρονικού διαστήματος σταματήσει να πριμοδοτείται από το κράτος θεωρώ ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει το δικαίωμα να τον διαγράψει γιατί ταυτόχρονα διαγράφει και τους κόπους που κατέβαλε για να περάσει στο Πανεπιστήμιο.Και μην διανοηθεί κανείς να πει ότι ανήκω στους γνωστούς άγνωστους γιατί πλανάται πλάνην οικτράν Ουδεμιαν σχέση είχα ή έχω Ένας Ιατρός παλαιών ετών ( παρεπιπτόντως είχα συμφοιτητές αιώνιους που πήραν πτυχίο μετά πολλών ετών και ΔΙΑΠΡΕΨΑΝΕ)

Σοφια
|

Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν χρωστας ούτε ένα μάθημα ,έχεις βγει από την ακαδημαϊκή κοινότητα, αλλά η εξ αποστάσεως επικοινωνία με τον καθηγητή σου σέρνεται μηνες; Τι κάνεις εκεί τότε;

Κυνικός
|

Όροι μπανανίας.

Ss60
|

Ποιος ο καημος για τους αιωνιους φοιτητες? Εγω το 1982 τελειωσα την σχολη μου χρωστοντας 4 μαθηματα,για διαφορους λογους οικονομικους,οικογενειακους κτλ τα παρατησα και το 1988 οταν οι συνθηκες το επετρεψαν στις περιοδους Ιουνιου και Σεπτεμβριου το πηρα ,ασχοληθηκα με το επαγγελμα μου μεχρι σημερα με επιτυχια λιγο πριν την συνταξη.ΑΙΩΝΙΟΣ ημουν κσι εγω με τα σημερινα δεδομενα.

Αιώνια δικός σας
|

Εύγε, διάνοιες! Στον Καιάδα οι αιώνιοι...

Μπορέλι
|

Έλεος με τους αιώνιους φοιτητές. Αν δεν μπορείς έξω από τη σχολή. Όχι να δίνεις ξανά και ξανά και ξανά.

Άννα
|

Λέει το άρθρο:
- είτε στη διενέργεια νέων εξετάσεων, σε γραπτή ή προφορική μορφή, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως.

Γιατί εξ αποστάσεως; Για να διευκολυνθεί η αντιγραφή;

Αντιπρόταση, μεταξύ σοβαρού και αστείου: Όταν μπαίνει κάθε φοιτητής σε ένα τμήμα, δηλώνει αν ενδιαφέρεται για τη γνώση ή για το χαρτί. Αν είναι το δεύτερο, του στέλνουν στο σπίτι ενα πτυχίο με 5 και στο τμήμα μένουν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται. Οι ψηφοφόροι ευχαριστημένοι, το υπουργείο κατ' επέκταση ευχαριστημένο, οι καθηγητές ευχαριστημένοι γιατί δε θα ασχολούνται με τους αδιάφορους.

Πρώτα
|

Θα επαναφέρει την πανεπιστημιακή αστυνομία.

Χ
|

1. Να τελειώνει το θέμα με τους αιωνίους φοιτητές πρώτα. Δε γίνεται να έρχονται 500 άτομα που κόπηκαν πάνω από 3 φορές επειδή ΔΕ διαβάζουν να απασχολούν προσωπικό νομίζοντας ότι θα τους περάσουν.
2. Να υπάρξει συμβουλευτική όταν κάποιος δε περνάει μάθημα 2 φορές με τι επαναληπτικές.
3. Όχι άλλες διατάξεις-λάστιχο και να εθελοτυφλούν σε όλο το σύστημα της τριτοβάθμιας. Η έχει τις γνώσεις ένας φοιτητής για το τμήμα που φοιτά ή αφήστε το με 9.000 μόρια να περνάει κάποιος μαθηματικό και να του φταίνε οι καθηγητές που δε τον περνάνε. Μη ξεχνάμε ότι Γερμανία και Ελβετία με 2 ή 3 φορές κόβεσαι από το τμήμα ακόμα κι αν είσαι τελευταίο έτος. Εκεί φυσικά δεν εισάγεται κάποιος με τόσο χαμηλές βαθμολογίες. Προϋποθέτει ότι έχεις τις γνώσεις.

θα ερθει ενας νεος Συριζα
|

και θα τους επαναφέρει όλους, απλουστατο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ