Το υπ. Δημ. Τάξης για την ένταξη των Αστυνομικών Σχολών στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

“Με απόφαση του υπουργείου μας και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, που κοινοποιήθηκε στο υπουργείο Παιδείας, δεν ικανοποιήθηκε το αίτημα ένταξης των Αστυνομικών Σχολών στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο, για το σχολικό έτος 2017-2018, δεδομένου ότι το γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων βαρύτητας αυτού αφενός δε σχετίζεται σε ικανό βαθμό με τις βασικές γνώσεις που καλείται να έχει ο υποψήφιος για τις Αστυνομικές Σχολές, όσο με εκείνες των υπολοίπων Επιστημονικών Πεδίων, αφετέρου η πρόσβαση των υποψηφίων σε αυτό, δεν εξασφαλίζεται ισότιμα για όλους τους υποψήφιους, εξαιτίας των διαφορετικών συντελεστών βαρύτητας, αυξάνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το επίπεδο του ανταγωνισμού και θέτοντας σε πλεονεκτική θέση τους υποψήφιους που προέρχονται από την ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών έναντι των υπολοίπων υποψηφίων”.
Τα παραπάνω τονίζει ο Αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Τόσκας σε γραπτή απάντηση στη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση Βουλευτών.
Ως εκ τούτου, τονίζει ο Αναπληρωτής υπουργός, με το ισχύον σύστημα εξασφαλίζεται η δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους που συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις να έχουν πρόσβαση στις Αστυνομικές Σχολές, εξεταζόμενοι σε ίσο αριθμό μαθημάτων, ανεξαρτήτως της επιθυμίας του εκάστοτε υποψηφίου να επιλέξει να εξεταστεί και σε επιπλέον μάθημα, για να έχει πρόσβαση και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την ερώτηση των Βουλευτών
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Σεισμός: Κλειστά αύριο τα Σχολεία στους Δήμους Τρικκαίων, Πύλης, Φαρκαδόνας και Μετεώρων
- “Ρήγμα” στη Σύνοδο Πρυτάνεων για τις φοιτητικές καταλήψεις: Τρεις Πρυτάνεις με κοινή δήλωση διαφοροποιούνται από το ανακ...
- Ερώτηση 47 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για το πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε εκπαιδευτικές μονάδες της χώρας
- Περικοπή των αποδοχών μελών ΔΕΠ: Στις 2 Απριλίου θα συζητηθεί στο ΣτΕ προδικαστικό ερώτημα
- Νίκος Φίλης: Ασφυκτικός κομματικός έλεγχος και στην Έρευνα
- Η ανακοίνωση της έκτακτης Συνόδου Πρυτάνεων
- Πως φαντάζονται 5χρονοι μαθητές την Ν. Κεραμέως έξω απ το υπ. Παιδείας και πηγαίνοντας στο σπίτι της
- Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για χαρακτηρισμό περαιτέρω δημοσίων σχολείων ως Πρότυπων ή Πειραματικών
- Προσλήψεις 1.054 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
- Τα θέματα που θα συζητηθούν την Τρίτη σ το Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Σχόλια (4)
Αν θέλουμε να εισάγονται στις Αστυνομικές Σχολές οι καλύτεροι υποψήφιοι (από πλευράς επίδοσης), τότε θα πρέπει να εισάγονται όλοι όσοι εξετάζονται στα εξής τέσσερα μαθήματα: 1. Γλώσσα 2. Χημεία 3. Φυσική και 4. Μαθηματικά ή ή Βιολογία.
Επιτέλους και κάτι σωστό, μπράβο υπουργε και το ύψος για τις γυναίκες να μείνει 1.70 παρακαλώ! Είναι διάκριση για τους άνδρες αν αλλάξει. Λες καο στις 180 θέσεις δεν θα βρεθούν πολλές με 1.70
1) Τα παιδιά του 3ου Επιστημονικού Πεδίου είναι τα πλέον αδικημένα. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει εύκολα ο καθένας αν μελετήσει τις βαθμολογίες των υποψηφίων και τις επιλογές που έχουν να επιλέξουν ανά επιστημονικό πεδίο.
2) Με τις μετεγγραφές γιατί τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην νέα ρύθμιση; Οι οικογένειες βρίσκονται σε διαρκή αναστάτωση. Το θέμα των μετεγγραφών πρέπει να ρυθμιστεί το συντομότερο δυνατό.
Εμετική απάντηση . Ποια μαθήματα θεωρεί ως απαραίτητα ο Υπουργός για τις Αστυνομικές και Πυροσβεστικές Σχολές; Αν είναι τα Μαθηματικά τότε γιατί επιτρέπεται η είσοδος από τη Θεωρητική Κατεύθυνση; Αν είναι τα Αρχαία ή η Ιστορία γιατί επιτρέπεται η είσοδος από τη Θετική; Η αλήθεια είναι ότι οι μόνοι που αποκλείονται από τις Αστυνομικές και Πυροσβεστικές Σχολές είναι όσοι υποψήφιοι επιλέγουν να εξεταστούν ως τέταρτο μάθημα στη Βιολογία Προσανατολισμού ή στη Βιολογία Γενικής Παιδείας.