Για αναθέσεις μαθημάτων με αυστηρά πελατειακό χαρακτήρα, κάνει λόγο η Ενωση Ελλήνων Χημικών , με επιστολή στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και σημειώνει:
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ: Με μεγάλη απογοήτευση ο κλάδος των Χημικών, και όχι μόνο της Εκπαίδευσης, είδε τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που παρέθεσε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και μακράν κάθε συντεχνιακής λογικής να μην λαμβάνονται υπόψη.
ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ: Αντ΄ αυτού με μία κίνηση αυστηρά πελατειακού χαρακτήρα ανατίθεται με Α Ανάθεση η διδασκαλία της Χημείας τόσο του Γυμνασίου, όσο και των ΕΠΑΛ και ΓΕΛ στον ενοποιημένο κλάδο ΠΕ85, δηλαδή σε ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΥΣ -ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΟΡΥΧΕΙΩΝ - ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, των οποίων τα προγράμματα σπουδών ουδεμία σχέση έχουν με την Χημεία, ακριβώς όπως και των Μαθηματικών ουδεμία σχέση έχουν με την Φυσική.
ΕΡΜΑΙΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ: Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται για τον σχεδιασμό του υπουργείου σε ότι αφορά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο φαίνεται για μία ακόμη φορά να είναι έρμαιο συντεχνιακών συμφερόντων και ομάδων πίεσης, μια και δεν μπορεί να υπάρξει άλλη εξήγηση για την αναθεώρηση της απόφασης παντελούς εξαίρεσης ενός ολόκληρου κλάδου με την πλήρη Α Ανάθεση των μαθημάτων από τα οποία είχαν εξαιρεθεί.
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΧΗΜΕΙΑ: Είναι προφανές ότι η Εκπαίδευση των μαθητών στην Χημεία και γενικότερα στις Φυσικές Επιστήμες δεν αποτελεί προτεραιότητα του ΥΠΠΕΘ, διότι η εκπαίδευση των μαθητών προϋποθέτει καταρχάς εκπαιδευμένους δασκάλους.
Η Υ.Α. ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ: Η κανονιστική διοικητική πράξη στην οποία προέβητε δεν συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της Εκπαίδευσης, υποθηκεύει την διδασκαλία της Χημείας, και φυσικά θίγει άμεσα τους Χημικούς.
Η ΧΗΜΕΙΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; Με την απόφασή σας αυτή εγείρονται βάσιμες υποψίες ότι είτε το επίπεδο της Χημείας θα πρέπει να καταβαραθρωθεί για να είναι δυνατόν να την «διδάσκουν» δάσκαλοι χωρίς εκπαίδευση, είτε η ίδια η Χημεία θα πρέπει να εξαφανιστεί από το ελληνικό σχολείο.
Και στις δύο περιπτώσεις οι συνέπειες για τον μελλοντικό πολίτη, την κοινωνία, τον μελλοντικό επιστήμονα και την οικονομία της χώρας θα είναι ανυπολόγιστες, καθώς η Χημεία αποτελεί επιστήμη αιχμής για τον 21ο αιώνα σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο.
ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ: Η ΕΕΧ τιμά την συνεργασία που έχει αναπτύξει μαζί σας στο πλαίσιο της συζήτησης για το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και απευθύνεται σε σας αιτούμενη να επανεξετάσετε άμεσα την αναθεωρημένη απόφαση για τις αναθέσεις, η οποία θέτει σε κίνδυνο την ποιότητα του Εκπαιδευτικού συστήματος και να λάβετε υπόψη σας , έστω και την ύστατη στιγμή, τα επιχειρήματα που σας παραθέσαμε.
ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ: Η ΕΕΧ δεν πρέπει και δεν μπορεί να μείνει χωρίς να αντιδράσει σε μία τέτοια καταστροφική για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και την ΚΟΙΝΩΝΙΑ απόφαση και θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες που τις δίνει ο νόμος, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα ακυρωτικά μέτρα.
Οι Φυσικοι κανουν περισσοτερα μαθηματα απο τους Μεταλλειολογους;;
Οι χημικοι κανουν περισσοτερα μαθηματικα απο τους Φυσικους;
2 μετρα και 2 σταθμα δεν υπάρχουν
κανείς δεν κυνηγά την χημεια, απλά για άλλη μια φορά υπάρχει ατομική θεώρηση της πραγματικότητας.
Αδίκως ψάχνετε αντισυνταγματικότητα, το σύνταγμα δεν ειναι λάστιχο να το τραβάμε όπως μας συμφέρει.
Όταν αδικήθηκαν τα υπόλοιπα μαθήματα ΠΕ04 προς όφελός σας σιωπήσατε....