Αμέσως μετά το Πάσχα ταχύρρυθμη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Με εντολή της Νίκης Κεραμέως

06/04/2020

Ενημερώθηκε: 07/04/2020, 10:12

Άκουσε το άρθρο

Εντολή στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, έδωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως , προκειμένου να γίνουν άμεσα οι απαραίτητες προετοιμασίες και να ξεκινήσει αμέσως μετά το Πάσχα ταχύρρυθμη (σ.σ. εξ αποστάσεως) επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης σε θέματα εκπαίδευσης από απόσταση.

Ηδη οι  διοικήσεις τόσο του ΕΑΠ όσο και του ΙΕΠ είχαν σήμερα τη πρωί την πρώτη επικοινωνία και αποφάσισαν τη συγκρότηση εξαμελούς επιτροπής , προκειμένου το ΕΑΠ να αξιοποιήσει όλη την τεχνογνωσία του και το δυναμικό του ώστε να καλύψει τα θέματα επιμόρφωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η εξαμελής  Επιτροπή  ήδη κινητοποιήθηκε και έχει ορίσει διαδικτυακό  “ραντεβού” για αύριο  Τρίτη,στις 12:30 το μεσημέρι,  προκειμένου να “δρομολογηθεί” η  ανάπτυξη ενός ταχύρρυθμου επιμορφωτικού προγράμματος με αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα εκπαίδευσης από απόσταση.

Στην εξαμελή Επιτροπή συμμετέχουν :

  • Ο Κοσμήτορας του ΕΑΠ Αντώνης Λιοναράκης
  • Ο Ομότιμος Καθηγητής Αλέξης Κοκκος
  • Ο Επίκουρος Καθηγητής του ΕΑΠ Θεοφάνης Ορφανουδάκης
  • Ο Αντιπρόεδρος του ΙΕΠ Εμβαλωτής Αναστάσιος     (Αναπληρωτής Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
  • Ο  Νικόλαος Γραμμένος Σύμβουλος Β΄ Πληροφορικής του ΙΕΠ,κι
  • Ενας αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ με μεγάλη εμπειρία.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (75)

ΚΟΡΙΝΑ Κ.
|

Αγαπητό esos το Πάσχα πέρασε . Που είναι η επιμόρφωση για την οποία αναφέρεστε ?

Ελεος!!!
|

Τι γίνεται με την ταχύρρυθμη επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σήμερα πρωτομαγιά και ακόμα περιμένω να ξεκινήσει!

Έλλη
|

Ας μην κοροϊδευόμαστε...
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης...
Είμαι από τους πρώτους που ξεκίνησαν...
Το συμπέρασμα;;
Ένας δρόμος μετ΄εμποδίων χωρίς να προσφέρει πολλά...
Απλά είναι καλύτερο από το τίποτα...
Γιατί τόση πρεμούρα για εκπαίδευση;; Ύποπτο μου φαίνεται!

Αναστάσιος
|

Απορώ για τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, οι γονείς τι θα κάνουν, θα μείνουν άνεργοι για να μείνουν σπίτι με τα παιδιά; Κάποιοι έχουν 2 και 3 παιδιά. Θα αναλάβουν το ρόλο βοηθού εκπαιδευτικού; Θα σχολάει το απόγευμα για να διαβάσει με τα παιδιά; Με τίνος τον υπολογιστή; Ο υπολογιστής του σπιτιού, για όσους έχουν είναι προσωπικός! Απορώ, πώς κάποιοι πιστεύουν ότι είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν κάτι τέτοιο; Αλίμονό μας αν βάλουμε τους γονείς και τα παιδιά σε μια ακόμη ακατόρθωτη δοκιμασία.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|

Οποιαδήποτε εκπαίδευση θα γίνει πρέπει να γίνει σε κάθε σχολείο και ο κάθε εκπαιδευόμενος πρέπει να χειρίζεται άμεσα υπολογιστή.
Όχι μια θεωρητική προσέγγιση του αντικειμένου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ν ικη μ
|

Χαλαρώστε συνάδελφοι. Τώρα αλλάζουμε όλοι, μαθαίνουμε όλοι. Γνωρίζουμε ότι η ουσιαστική εκπαίδευση απαιτεί προσωπική επαφή κι αλληλεπίδραση, όμως οφείλουμε να ανταποκριθούμε στη νέα πραγματικότητα. Το να στρέφεται ο ένας ενάντια στον άλλον, ποιον ωφελεί; Όσο για τους μπροστάρηδες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μπράβο τους. Είχαν γνώσεις σε ΕΝΑ πεδίο. Πιθανώς κάποιοι θα αναλάβουν ως επιμορφωτές. Τι άλλο θέλετε; Μα σας κάνουμε άγαλμα; Έλεος.

Χρήστος
|

Απαράδεκτες αποφάσεις στο πόδι χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα γιατί το μάθημα στη τάξη είναι αναντικατάστατο ,μόνο και μόνο να έχουν κάτι να λένε για πολιτικές σκοπιμότητες...ειδικά όταν τις αποφάσεις για την εκπαίδευση τις παίρνουν άσχετοι άνθρωποι που δεν έχουν ιδέα πως μπορεί να γίνει ένα σωστό μάθημα...κατέχουν μόνο μια θέση είτε υπουργική είναι είτε οποιαδήποτε άλλη θέση...ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΊΟ ΣΟΥ

Η εκπαίδευση πρέπει να γίνεται στις σχολικές μονάδες
|

Άλλο εκπαιδευτικό υλικό, άλλο εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ειδικά στην μέση εκπαίδευση δεν χωράει τίποτα άλλο εκτός απο την φυσική παρουσία στην τάξη. Βεβαίως χρειάζεται αναβάθμιση και νέο σύστημα διδασκαλίας, ο κάθε μαθητής να έχει τον δικό του Η/Υ. Να αφήσουμε πίσω ξεπερασμένες μεθόδους διδασκαλίας, αλλά πάντα με τη φυσική παρουσία

ΚΟΡΟΙΔΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
|

@Σταύρος Γκιργκ
Δουλευω 16 ωρες τη μερα απ την ωρα που εκλεισαν τα σχολεια. Μετα απο 10 φορες επιδειξης καθε πλατφορμας καποιοι δε θελουν γιατι ... δεν ειναι ετοιμοι. Ορισμενοι σταματηστε γιατι και η υπομονη εχει ορια.

XRYSA
|

Νομικό πλαίσιο για την τηλεκπαίδευση δεν υπάρχει. Όλοι δουλεύουν εκτός νόμου με τη θέλησή τους και ανοίγουν το δρόμο για την μείωση τον διορισμών στα μικρά σχολεία,

Μιχαλης Γ.
|

Σπασμωδικές κινήσεις από μια πανικόβλητη υπουργό...

ΕΛΕΝΗ
|

ΒΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΡΚΟΔΟΡΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟΝ ΑΣΒΕΣΤΗ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ ΣΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ

Κ.Θ
|

Δε φτάνει που ξεκινήσαμε μόνοι μας τελείως την εξ αποστάσεως μέσα σε αυτήν την ανοργανωσιά με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να σερνόταν μέχρι πρότινος, να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τους μαθητές μας, θα μας εκπαιδεύσουν κιόλας! Θα έλεγα να μας αφήσουν ήσυχους να συνεχίσουμε τη δουλειά μας και να μην χάνουμε χρόνο σε τηλεδιασκέψεις με στελέχη και συμβούλους κλπ. Ήδη τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε γράψει πολύ περισσότερες ώρες από όλους αυτούς στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση. Αυτοί δεν έχουν μπει σε τάξη τα τελευταία χρόνια, θα μας κάνουν και εξ΄αποστάσεως; Μια χαρά τα καταφέραμε μόνοι μας και αυτό πρέπει να καταλάβουν οι γονείς. Χωρίς καμία εκπαίδευση και χωρίς κανένα προηγούμενο σε τρεις ημέρες οι εκπαιδευτικοί κατάφεραν ότι δεν έγινε σε δέκα χρόνια. Τα εύσημα λοιπόν ανήκουν στους εκπαιδευτικούς και δε κανέναν άλλο. Επίσης αν δεν ήταν οι συνάδελφοι πληροφορικής ΠΕ86 που υποστηρίζουν καθηγητές και μαθητές θα βλέπαμε αν θα γινόταν τίποτα. Να σταματήσουν να βομβαρδίζουν τους διευθυντές των σχολείων με πίνακες excel με επιτακτικά ερωτήματα για συμπλήρωση έως τις 12:00 (ψηφιακά μαθήματα, συμμετέχοντες, προγράμματα, εξοπλισμούς κλπ). Αν θέλουν, ας μοιράσουν σε όλους καθηγητές-μαθητές εξοπλισμό και σύνδεση και όχι να στέλνουν στους διευθυντές να απαντήσουν να σε μία ώρα πόσες συσκευές χρειάζεται το σχολείο. Τους φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση και αντιμέτωπους με όλους - γονείς και εκπαιδευτικούς Με ποιο κριτήριο θα μοιράσει ο δ/ντής συσκευή; Βαρεθήκαμε την προχειρότητα.

ΝΙΚΟΛΑΣ Δ.
|

Για τις επιτροπές υποστήριξης της εξ΄αποστάσεως εκπαίδευσης (2-3 άτομα)
σε κάθε σχολείο θα πεί κανείς τίποτα ?
Θαρρείς και δεν είναι αυτοί που τράβηξαν το κουπί και έβαλαν πλάτη , επιμορφώνοντας από απόσταση τους περισσότερους συναδέλφους του σχολείου τους, αφιερώνοντας πάρα πολύ απο τον προσωπικό τους χρόνο.
Και τώρα που ομαλοποιήθηκε κάπως η κατάσταση μας φέρνουν τους <<ειδικούς>> να μας επιμορφώσουν.
Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε........

Βασιλικη
|

Επίσης, στα Νηπιαγωγεία πλάτη βάζει ένας, ο/η Προισταμενος/η.. Να σημειωθεί ότι χρειάζεται να επανδρωθει περισσότερο η επιτροπή υποστήριξης στην εξ αποστάσεως..

dstou
|

Ποτέ δεν θα έχουν όλοι. Και το 2120 να γινόταν η πανδημία αυτή, πάλι κάποιοι θα έβγαιναν και θα έλεγαν τα ίδια :
-δεν έχουμε όλοι υπολογιστή
-δεν δουλεύει καλά η πλατφόρμα και κρασσάρει
-δεν έχουμε κάνει τέτοια σεμινάρια, άρα δεν μπορούμε να δουλέψουμε έτσι
-δεν έχουμε υλικό έτοιμο από το υπουργείο
κ.ο.κ.
Και φυσικά τα επιχειρήματα αυτά στέκουν μέχρι ένα σημείο. Αλλά, και από την άλλη, δεν μπορεί η καλύτερη λύση να είναι πάντα το κάθομαι στον καναπέ και δεν κάνω τίποτα, δεν θα πας μακρυά έτσι, Ούτε σαν διδάσκων, ούτε σαν διδασκόμενος.

Φωτεινη
|

Σερνετε τα ..κινητα ταμπλετ.ολα .Και ποιος σας ειπε οτι ολοι εχουν υπολογιστες ταμπλετ εκτυπωτες....;

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Μάθηση
|

Η εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και μάθηση δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί. Ο κύριος Λιοναράκης έθεσε το θέμα στις σωστές του διαστάσεις, στο esos. Για εμάς το θέμα της λειτουργίας την τρέχουσας μορφής εξΑΕ-ενός είδους διαχείρισης μιας κρίσιμης για την κοινωνία κατάστασης, βασίζεται στη λειτουργία ή όχι της ομάδας του κάθε Σχολείου. Η κουλτούρα του κάθε σχολείου είναι σημαντική για την διαχείριση της κάθε κρίσης, όπως και της τρέχουσας. Όταν ο καθένας κοιτάει να (αυτο)προβληθεί, να σωθεί μόνος ή να κρυφτεί πίσω από δικαιολογίες και να μη κάνει πράξη την ιδέα ότι η ατομική ευθύνη διαμορφώνει τη συλλογική ευθύνη, ό,τι και να πει ο κάθε υπουργός, ο κάθε εκπαιδευτικός ή ο κάθε γονέας είναι μάταιο. Όλα τα παραπάνω (όλες οι απόψεις των εκπαιδευτικών) ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αποτελούν ένα μέρος της αλήθειας που συνθέτουν τη συνολική εικόνα. Αυτή η συνολική εικόνα θα πρέπει να έχει ως οπτική την αποτελεσματική εκπαίδευση και μάθηση, όχι την απόδοση των ευθυνών. Την τελική ευθύνη την έχει φυσικά το αρμόδιο υπουργείο. Υπάρχουν (;) όμως και οι συνδικαλιστές, οι τοπικοί σύλλογοι εκπαιδευτικών και στις δύο βαθμίδες (;), οι Σύλλογοι Διδασκόντων. Φέρουν κι αυτοί μεγάλοι ευθύνη. Ας την αναλογιστούμε όλοι και ας προσπαθήσουμε όλοι από τη θέση που έχουμε. Τη δική μας ευθύνη να την επιτελούμε στο ακέραιο και η συνολική εικόνα θα γίνει καλύτερη!

Επίταξη εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
|

Η επίταξη εργασίας το 2013, ήταν επίσης ένα πολύ πετυχημένο μέτρο του τότε Υπουργού Παιδείας Αρβανιτόπουλου (επί ΝΔ και πάλι).... Α ρε Φίλη και Γαβρόγλου, πόσο πρέπει να στεναχωριέστε τώρα ως αντιπολίτευση ε?....

Πολιτισμός
|

Όλη η πολιτιστική παραγωγή του τόπου μας, δημιουργοί, καλλιτέχνες, επαγγελματίες, από όλες τις μορφές τέχνης, αλλά και όλοι ο φορείς, διοργανωτές και διαχειριστές πολιτιστικών δράσεων έχουν πληγεί σε τέτοιο βαθμό που αντιμετωπίζουν την εξαφάνιση, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Τα μέτρα που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό της διάδοσης του Covid-19 ( παρά την ορθότητα τους) έχουν αναπόφευκτα οδηγήσει στο κλείσιμο όλων των χώρων πραγματοποίησης καλλιτεχνικών/πολιτιστικών δράσεων (γκαλερί, μουσικές σκηνές, θέατρα κ.α.), καθώς και στη ματαίωση ή (άγνωστο για πόσο καιρό) αναβολή όλων των παραγωγών και εμφανίσεων, με αποτέλεσμα τη στέρηση οποιουδήποτε εισοδήματος από όλες τις πιο πάνω κατηγορίες.

Η Πολιτεία θα πρέπει να εγκύψει με ευαισθησία στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την αναστολή δραστηριοτήτων των πιο πάνω ομάδων και να αποφασίσει έκτακτα μέτρα στήριξης για τις κατηγορίες όλων των επαγγελμάτων πολιτιστικής και καλλιτεχνικής υφής.

Ευχόμαστε ότι οι αρμόδιες Αρχές θα μελετήσουν και θα σχεδιάσουν προγράμματα εξασφάλισης της καλλιτεχνικής/πολιτιστικής δημιουργία στον τόπο μας φροντίζοντας έτσι για την επιβίωση των ανθρώπων που την παράγουν και διαχειρίζονται.

Μέλος ΔΕΠ
|

Εγώ πάντως πληρώνομαι κανονικά και αν δεν έχω μια χώρα με μηδέν κρούσματα για 14 μέρες ούτε στο παράθυρο δεν βγαίνω. Όποιος βιάζεται ας αρρωστήσει μόνος, εμένα δε με νοιάζει.

Ιταλία
|

Χιλιάδες άλλοι άνθρωποι, αγγίζουν ή και ξεπερνούν πλέον τα όρια της ανέχειας, μένοντας κλειδωμένοι στα σπίτια τους. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι εργάτες, τεχνίτες, εποχιακοί υπάλληλοι και μικροί τοπικοί επιχειρηματίες που εδώ και εβδομάδες υποφέρουν.

Μπορεί ο κοροναϊός να έχει χτυπήσει την Λομβαρδία και την Εμίλια-Ρομάνα, όμως οι οικονομικές επιπτώσεις είναι πολύ πιο σοβαρές στον φτωχό Ιταλικό Νότο.

Στην επαρχία της Καμπανίας που έχει για πρωτεύουσα την Νάπολη, το 41% του πληθυσμού βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ανέχεια. Κι όλα αυτά σε μια περιοχή όπου η ανεργία πέρυσι ανήλθε στο 20%, ενώ ίδιο περίπου ποσοστό ήταν αυτό που αφορούσε τους μερικώς απασχολούμενους.

Αυτά καλό να τα έχουν υπόψη τους όσοι σχεδιάζουν πολιτικές για το επόμενο εξάμηνο.

Νίκος
|

Να μη ισοπεδώνουμε τα πάντα αλλά η πλατφόρμα webex είναι απαράδεκτη. Είναι περισσότερο για εταιρειες όχι για εκπαιδευτικούς σκοπούς

Νέα δεδομένα
|

Μην πέφτουμε στην παγίδα της υπερβολής, όταν περάσει το πρώτο κύμα της ίωσης από την Ευρώπη όλες οι χώρες θα αρχίσουν να επανέρχονται. Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια πρέπει να λειτουργούν κανονικά από τον Σεπτέμβριο άρα το υπουργείο πρέπει να σχεδιάσει από τώρα την ενίσχυσή τους.

ΜΑΘΗΤΡΙΑ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
|

Δώστε μας την ύλη τώρα, κοντεύετε να μας τρελάνετε!!!! Έλεος πια με εσάς εκεί στο Υπουργείο!!!!

@Αννα
|

Σώπα βρε Άννα που τα παιδιά σας καταστρέφονται...!!!!
Τι υπερβολές είναι αυτές;
Κοιτάξτε να έχουν και αυτά και εμείς την υγεία μας και αφήστε τη γνώση για αργότερα. Δεν χάνεται. Εκεί θα είναι!
Είναι πολύ κάπως να λες ότι καταστρέφονται τη στιγμή που κόσμος κινδυνεύει κάθε μέρα να πεθάνει. Έλεος δηλαδή! Σεβαστείτε λίγο και τον άλλο...
Αν από την άλλη εννοείς να κάνουν όλοι σύγχρονη εκπαίδευση και εγώ μαζί σου!

Δημήτρης
|

Με καλή θέληση και διάθεση όλα μπορούν να δουλέψουν συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους (είμαι σίγουρος ότι είναι η πλειοψηφία) που δεν βλέπουν εμπόδια και που κάνουν μάθημα με ό,τι μέσο μπορούν να εκμεταλευτούν προς όφελος των μαθητών τους(των παιδιών τους). Η πλατφόρμα του Cisco webex του Υπουργείου δουλεύει μια χαρά καθώς και το e-class και να σας πω και κάτι; αν κολλήσει σε μια ώρα αιχμής το μεταφέρουμε για το βράδυ. Προσαρμοζόμαστε στην νέα πραγματικότητα και συσπειρωνόμαστε σε υγιείς καταστάσεις. Αφήστε τις γκρίνιες και βάλτε πλάτη για τα παιδιά μας, τις οικογένειές μας, την Ελλάδα μας....
Ένας μάχιμος μαθηματικός από την επαρχία. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.
Καλή Ανάσταση!!

Γιώργος Π.
|

Δεν χρειάζεται καμία απολύτως επιμόρφωση. Το να υποστηρίζει κάποιος ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή είναι γελοίο. Και όχι κύριοι, δεν χρειάζεται να είστε πληροφορικοί! Δεν χρειάστηκε να είστε τεχνικός τηλεφωνίας για να χρησιμοποιείτε τηλέφωνο.
Επιμόρφωση δεν χρειάζεται. Όρεξη για δουλειά χρειάζεται!
Σε ποιο φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο θα λέγατε ότι δεν ξέρω να χειριστώ υπολογιστή;;;
Οι "ειδικοί" του ΕΑΠ είναι θεωρητικοί της εξ αποστάσεως. ΔΕΝ κάνουν για τη δουλειά που τους θέλει τώρα το Υπουργείο. Και οι εκπαιδευτικοί δεν προλαβαίνουν με ταχύρυθμα να γίνουν ειδικοί στην εξ αποστάσεως (μεταπτυχιακό τουλάχιστον ετήσιο). Όποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει ανοίγει τις οδηγίες πχ του webex ή βλέπει τα υπεραναλυτικά βιντεο χρήσης της πλατφόρμας. Όποιος δεν ενδιαφέρεται ή δεν μπορεί ας το δηλώσει και ας παραιτηθεί. Υπάρχουν χιλιάδες εκεί έξω που και θέλουν και μπορούν!

Αννα
|

Γιατί μετά το Πάσχα ? Ποιο Πάσχα , αφού δεν θα γίνει φέτος. Να δουλέψετε άμεσα τα παιδιά μας καταστρέφονται........

Κοκοφοίνικας
|

Μήπως θα μας επιμορφώσουν για εξετάσεις μέσω πλατφόρμας;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ