Η εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2021

23/07/2020

Άκουσε το άρθρο

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η εξεταστέα  ύλη για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (22)

Γιώργος
|

Για όσους αποφοίτησαν από το Λύκειο το 2020 και θέλουν να δώσουν ξανά πανελλαδικές το 2021 δεν είναι άδικο να εξταστούν στην ύλη που δεν διδάχθηκαν λόγω του κορωνοϊού; Ας το δει αυτό το Υπουργειο.

κωστας
|

η εξεταστεα υλη για τα ΕΠΑΛ,ποια θα ειναι?Για το 2021,και συγκεκριμενα για τον Μηχανολογικο τομεα.

απαράδεκτοι
|

άσχετοι με την πραγματικότητα του σχολείου και ευρύτερα ! πάλι εντός η λογοτεχνία; κάποια απόφαση λογική (εξορθολογιστική) θα παρθεί; είχαν χρόνο (απεριόριστο οι ΣΕΕ και οι φωστήρες στο ΙΕΠ) να δομήσουν νέα ύλη - ας έκαναν και μικρή εσωτερική διαβούλευση με μάχιμους- σοβαρή και συνεκτική, από όπου θα μπορούσαν να βγουν θέματα για αξιολόγηση-διαγωνισμό των υποψηφίων. χάνουν χρόνο, λάδια, (όση) φαιά ουσία για χαζομάρες ατελέσφορες. και κατάργηση επιτέλους των πολλών ταχυτήτων (επαλ, εσπερινά, ειδικά, περίεργα, παλαιοί-νέοι) : ΟΛΟΙ κάθε φορά με το τρέχον σύστημα, την τρέχουσα ύλη ! τέρμα !

Αμάν πια σχολιαστές
|

Πάλι τα ίδια. Γκρίνια ότι η ύλη είναι πολλή, ότι το υπουργείο δεν ξέρει τι λένε οι καθηγητές, ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα στις πανελλήνιες δεν είναι καθηγητές, ότι τα παιδιά (!) περιμένουν τις βάσεις και το υπουργείο ασχολείται με άλλα, ότι του φανεί του καθένα. Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά στο υπουργείο τα καθορίζουν καθηγητές, οι οποίοι ξέρουν πολύ περισσότερα από τον κάθε μεμονωμένο φωστήρα του κάθε μεμονωμένου σχολείου. Τι πιστεύετε δηλαδή, ότι τα ρυθμίζουν διοικητικοί υπάλληλοι η πολιτικοί;

Νίκος Παπαβασιλείου
|

@Σταυρούλα

Τα περσινά και φετινά θέματα της Χημείας δεν ήταν δύσκολα, ήταν απαράδεκτα. Διαβάστε καλύτερα την ανακοίνωση της ΕΕΧ.

Σταυρούλα
|

Διερωτώμαι ποιοι και με ποια κριτήρια αποφασίζουν για την εξεταστέα ύλη. Δεν έλαβαν υπ΄όψιν τους ότι η σχολική χρονιά δεν ολοκληρώθηκε με φυσιολογικό τρόπο και ότι δε μεταγγίστηκαν οι απαραίτητες γνώσεις που απαιτούνται για την ύλη της Γ΄λυκείου; Ειδικότερα το μάθημα της Χημείας με τα 8 κεφάλαια πώς θα αφομοιωθεί από τους μαθητές; Τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας δεν θορυβούν κανέναν; Αναρωτιέμαι γιατί τα τελευταία δύο χρόνια η Χημεία φαντάζει τόσο δύσκολο μάθημα , όταν ανταγωνίζεται σαφώς δυσκολότερα , όπως η Φυσική και τα Μαθηματικά. Μήπως το Υπουργείο να εξετάσει αν οι θεματοθέτες γνωρίζουν τι διδάσκονται τα παιδιά μας στη Γ΄λυκείου; Ας ακούσει τέλος πάντων κάποιος τους καθηγητές που διδάσκουν στο Λύκειο και τους μαθητές για το κατά πόσον είναι εφικτό να "βγει" αυτή η ύλη που προτείνει το Υπουργείο.

Σταυρούλα
|

Διερωτώμαι ποιοι και με ποια κριτήρια αποφασίζουν για την εξεταστέα ύλη. Δεν έλαβαν υπ΄όψιν τους ότι η σχολική χρονιά δεν ολοκληρώθηκε με φυσιολογικό τρόπο και ότι δε μεταγγίστηκαν οι απαραίτητες γνώσεις που απαιτούνται για την ύλη της Γ΄λυκείου; Ειδικότερα το μάθημα της Χημείας με τα 8 κεφάλαια πώς θα αφομοιωθεί από τους μαθητές; Τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας δεν θορυβούν κανέναν; Αναρωτιέμαι γιατί τα τελευταία δύο χρόνια η Χημεία φαντάζει τόσο δύσκολο μάθημα , όταν ανταγωνίζεται σαφώς δυσκολότερα , όπως η Φυσική και τα Μαθηματικά. Μήπως το Υπουργείο να εξετάσει αν οι θεματοδότες γνωρίζουν τι διδάσκονται τα παιδιά μας στη Γ΄λυκείου; Ας ακούσει τέλος πάντων κάποιος τους καθηγητές που διδάσκουν στο Λύκειο και τους μαθητές για το κατά πόσον είναι εφικτό να "βγει" αυτή η ύλη που προτείνει το Υπουργείο.

Κατερίνα
|

Περιμένουμε από το υπουργείο να μειώσει την ύλη στη Φυσική , Χημεία και Μαθηματικά γιατί από πέρυσι υπάρχουν ελλείψεις και μειώθηκαν οι διδακτικές ώρες

Big in Japan
|

Και την ύλη με την σειρά του ΦΕΚ . Προβλέπεται δύσκολη χρονιά . Μην αδειάζουν οι μαθητές με κεφάλαια ( πχ οργανική ) που ίσως περικόπτουν ή εξεταστούν εν μέρη .

Νίκος Παπαβασιλείο
|

Το μέγεθος της ύλης είναι πάντα ένα ζήτημα, πιο σημαντικό όμως θεωρώ το είδος των θεμάτων που θα πέσουν στις εξετάσεις. Αν συνεχιστούν ερωτήσεις της φετινής ποιότητας, και λιγότερη να είναι ύλη θα εξακολουθήσει να υπάρχει πρόβλημα αντικειμενικής αξιολόγησης των υποψηφίων.

εκπαιδευτικός
|

Και πώς θα καλυφθεί η ύλη, αν εφαρμοστεί και το σενάριο της εκ περιτροπής διδασκαλίας των μαθητών στα σχολεία από το Σεπτέμβριο;!

Απφοιτος
|

Τυχαίνει να έδωσα φέτος πανελληνιες κ να έχω την ίδια ύλη η οποία ήταν τεράστια κ δεν μπορούσε να καλυφθεί με τα 22 κείμενα στα αρχαία αλλά 150+ σελίδες ιστορία. Αργότερα βέβαια λογω του κορωνοιου αφού έβλεπαν ότι δεν έβγαινε μας την μείωσαν κ έτσι η ύλη ήταν σαν αυτή που υπήρχε το 2018-2019 σε έκταση .καλο κουράγιο κ μακάρι να υπάρξει αναπροσαρμογη ύλης. Οι 6 ώρες δε φτάνουν στα αρχαία, γιατί υπάρχει κ το άγνωστο που εμείς για να καταλάβετε ζητούσαμε κ ώρες από άλλουςγια να το καλύψουμε!

Σπάρτακος
|

Πώς είναι δυνατόν,η ύλη να παραμένει η ίδια,αλλά οι ώρες διδασκαλίας να μειώνονται,σε σχέση με πέρυσι;)
Κάποιος φωστήρας του υπουργείου μπορεί να δώσει απάντηση;)

Σ
|

Η αλλαγη στη βιολογια ειναι πολυ ωραια. Επιτελους ξεφορτωθηκαν τα παιδια την βιολογια γενικης παιδειας που ηταν εντελως ασχετη με αυτην της κατευθυνσης.

Μαθητής Β' Λυκείου
|

Το υπουργείο είχε αναγγείλει ότι θα μειωθεί η ύλη σε όλα τα μαθήματα. Στα Μαθηματικά και τη Φυσική δεν υπήρξε καμία μείωση, ενώ στη Χημεία βγήκαν υποπαράγραφοι από την ενότητα 1.1 του α' τεύχους.

Big in Japan
|

Εκτός η τάση ατμών και οι ιδιότητες των υγρών . Επίσης εκτός το επαγωγικό στην οργανική αλλά εντός στην μοριακή δομή των οξέων.

Με ΦΕΚ παρακαλώ .

Ελπίζω οι οδηγίες να μην διαταράξουν την σαφή εικόνα της ύλης που δίνει το ΦΕΚ.

Τα χαιρετίσματα μας στους περσινους φωστήρες που μέσω facebook μοίραζαν δεξιά και αριστερά ανυπόγραφες εντολές στα σχολεία.

Κώστας
|

Η ύλη είναι τεράστια ενώ μειώθηκαν οι ώρες που διδάσκονται τα μαθήματα. Είναι δυνατόν στην Ιστορία να αφαιρούνται 5 σελίδες μόνο και στα Αρχαία απολύτως τίποτα;
Δεν σκέφτονται στο Υπουργείο τα παιδιά;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|

Η ύλη της Χημείας είναι ίδια με 2019-2020. Μήπως θα πρέπει να πει κάποιος στους φωστήρες ότι οι ώρες διδασκαλίας γίνανε 6 από 7 και ότι η περσινή χρονιά ήταν προβληματική στην λειτουργία της μετά το Μάρτιο;

Καλαντζογλου
|

Ασ βγάλουν τις βασεις νωρίτερα που έχουν σκάσει ολα τα παιδιά και ας αφήσουν τα άλλα για πιο μετά. Ολα ανάποδα τα κάνουν

Ρούγγα Ειρήνη
|

Άκυρη η παραπάνω ερώτηση. Οι διακρίσεις είναι εντός.

Ρούγγα Ειρήνη
|

Αν κατάλαβα καλά στην ύλη της χημείας, οι διακρίσεις στο 7ο κεφάλαιο, είναι εκτός;

Νικόλαος
|

Η ύλη των αρχαίων Ελληνικών είναι τεράστια. Είναι δυνατόν να παραμένει η ίδια με την περσινή (που ήδη μας δυσκόλευε πολύ), ενώ οι διδακτικές ώρες μειώθηκαν σε έξι; Ποιος φωστήρας αποφάσισε ότι έτσι θα διδαχτεί με πληρότητα η ύλη; Πάλι για τα φροντιστήρια δουλεύουν κάποιοι;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ