Placeholder

Τηλεκπαίδευση

Με 47.000 τμήματα και 700.000 μαθητές, αλλά μετ΄ εμποδίων για πολλούς, ξεκίνησε η πρώτη ημέρα Τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές Δημοτικού και Νηπιαγωγείου

Η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική, από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα Δημοτικά, και από τις 2 έως τις 4:20 μ.μ. για τα Νηπιαγωγεία
Δημοσίευση: 18/11/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με 47.000 τμήματα και 700.000 μαθητές , αλλά μετ΄ εμποδίων για πολλούς, ξεκίνησε  σήμερα ,στις 2 το μεσημέρι,   για τους μαθητές Δημοτικού και Νηπιαγωγείου   η  σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, καλύπτοντας την τρέχουσα  διδακτέα ύλη.

Το esos έχει δεχθεί πολλά μηνύματα και τηλεφωνήματα γονέων και εκπαιδευτικών ότι δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα ή ότι μπήκαν την πρώτη ώρα και στη συνέχεια διακόπηκε εντελώς η σύνδεση. .

Ωστόσο σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας τα όποια προβλήματα , που  παρουσιάζονται,  είναι μεμονωμένα.

Η τηλεκπαίδευση  είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα θα έχει διάρκεια 30’ και θα πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα Δημοτικά, και από τις 2 έως τις 4:20 μ.μ. για τα Νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων σύντομων διαλειμμάτων , σύμφωνα με το κάτωθι πρόγραμμα:

Σημειώνεται ότι το ημερήσιο Ωρολόγιο Πρόγραμμα περιλαμβάνει σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία τουλάχιστον τρεις (3) και πέντε (5) διδακτικές ώρες αντίστοιχα.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικές συσκευές

Σημειώνεται ότι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχουν εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, λόγω έλλειψης του απαιτούμενου προς τούτο εξοπλισμού ή/και κατάλληλης σύνδεσης με το διαδίκτυο, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού, που διαθέτει η σχολική μονάδα. Ο/Η Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης και ο/η Διευθυντής/τρια της Σχολικής Μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, λαμβάνουν κάθε μέτρο για να διασφαλιστεί η παροχή από εκπαιδευτικούς, της σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολική μονάδα που τελεί σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Κριτήρια χορήγησης συσκευών στους μαθητές

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. Φ8/46284/Δ4/14-4-2020 απόφασης για την παράδοση/παραλαβή των φορητών συσκευών, η απόφαση διάθεσης των συσκευών αυτών θα λαμβάνεται με βάση κοινωνικά και άλλα κριτήρια, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ιδίως το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων/κηδεμόνων, η ιδιότητα μέλους μονογονεïκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας, ή ύπαρξη ειδικών δυσκολιών μάθησης.

Σχόλια (117)

 
ΕΜΑ
19 Νοε 2020 20:22

Δυστυχως, στα Δημοτικά είναι τόσο δύσχρηστο το συστημα, με τις περίεργες ώρες και το να μπαινοβγαίνουν σε διαφορετικούς συνδεσμους, αλλά και τα τεχνικά προβλήματα (πολύ δύσκολο να δείς κάτι απο ταμπλετ ή κινητο). Τα παιδιά του Δημοτικού είναι αδύνατον μόνα τους να μπουν στο μάθημα, οπως είναι η οργάνωση αυτή. Χρειάζονται μαζί και ένα γονιό, ο οποίος να έχει άπειρο χρόνο και γνώσεις για να τα υποστηρίζει. Αυτά τα μικρά θέματα οργανωσης (οπως το να είναι αρκετά ευκολα οργανωμένη η διαδικασία ωστε να μπορεί το ίδιο το παιδί να την κάνει μετά απο 1-2 φορές), είναι που γίνονται ντομινο σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και στοιχειώδες.

Δυστυχώς, τα παιδιά που θα μείνουν πισω, δεν ειναι τα δικά μας που διαβαζουμε και γράφουμε σε αυτά τα σχόλια. Θα είναι τα παιδιά όσων δεν έχουν τις γνώσεις, τον εξοπλισμό, τη δυνατότητα, να τα υποστηρίξουν , και να είναι μαζί τους στο σχολείο online απο τις 2 μέχρι τις 5.30. Οσων δεν διαβάζουν και δεν πληκτρολογουν, ή και δεν έχουν το χρόνο να το κάνουν γιατι βιοπορίζονται. Αυτά τα παιδιά , που είναι ισως ήδη πισω, θα μείνουν πιο πίσω. Κι ειναι ακριβώς αυτά τα παιδιά, τα περισσότερα, που έχουν βγεί απο το δικτυο ασφαλείας, που δεν έχουν μάθει να οργανώνονται και να διαβάζουν απο το Δημοτικό, και που πιθανώς να μην μπορέσουν να κάνουν catch up για τις δεξιότητες που θα έχουν προσπεράσει, αυτά θα απαρτίζουν την κοινωνία μας σε 10-15 χρόνια.

Και δυστυχώς, σε 10-15 χρόνια θα δούμε και πολιτικές προεκτάσεις της αμορφωσιάς μας ως κοινωνίας. Γιατι τώρα δεν μπορούμε να οργανώσουμε τα αυτονόητα, τα πιο απλά, ενω βλέπουμε εδώ και καιρό την καταιγίδα να έρχεται.

 
EMA
19 Νοε 2020 20:00

Προσπαθω απο χτές να μπώ, και σήμερα επίσης (2η μέρα) απο τις 2.50 μέχρι τις 3.30 που τα παράτησα. Εκτός των τεχνικών προβλημάτων, αδυναμίας σύνδεσης , μισάωρες αναμονές και λοιπά , οταν μετά απο 20-25 προσπαθειες και σπασμένα νέυρα, και το παιδί να κλαίει δίπλα, κατάφερα να μπώ, ο ήχος ήταν σπαστος, ακατάληπτος, και επι τρίλεπτα δεν υπήρχε καθόλου ήχος. Ομως εκτός των τεχνικών δυσκολιών υπάρουν και οι ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ που είναι καθαρά ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, και θα ήταν ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ να λυθούν, καθώς είναι θέματα κοινής λογικής ωστε να διευκολυνθεί η ζωή ολων μάς.
1 - ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΝΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ. Αυτό σημαίνει οτι ο γονέας την ίδια ώρα δεν μπορεί να δουλεψει, γιατι πρέπει να παταει το σύνδεσμο, να περιμένει ατελείωτα, να κτλ. Θα μπορούσε να στηθει ΑΝΑ ΤΑΞΗ το σύστημα, οπως έχουν συνηθίσει τα παιδιά του Δημοτικού, με δικαιώματα πρόσβασης στους διδάσκοντες της τάξης αλλά και αυτούς της Γλώσσας, Μουσικής, κτλ.
2- ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ θα επρεπε να είναι πιο καλα δομημένο. Τα παιδιά Α και Β Δημοτικού μπορούν να διαχειριστούν τη συνάντηση με webex, ομως ΔΕΝ μπορούν να διαβάζουν την ώρα, και να μπαινοβγαίνουν 5 φορές σε άλλους συνδέσμους. Όταν μάλιστα οι ώρες δεν είναι καν σταθερές σε Χ.00 ή Χ.30, ή άντε Χ.15, αλλά είναι 2.10 μέχρι 5.20 στις πιο περίεργες διαδοχικά ώρες έναρξης, που ούτε εσύ δε θυμάσαι ποσο μαλλον να δώσεις στο παιδί να καταλάβει, τι να πείς...για ευχρηστία...
3 - Οι λιγες επιλογές οταν μπαίνεις στο WEBEX επρεπε να είναι ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΕΣ και το υπουργείο έπρεπε να έχει φροντίσει για να γίνει αυτό. Είχα μαμά στο τηλέφωνο που δεν ήξερε αγγλικά και δεν ήξερε τι να πατήσει.
Είναι προφανές οτι με το πολύπλοκο ωράριο και το μπές βγές συνέχεια, και τα προβλήματα σύνδεσης εντείνονται, και περνάς αυτό το μαρτυρικό διάστημα μέχρι να συνδεθείς (αν δηλαδή συνδεθείς αφού έχεις κάνει και κανένα τρισάγιο πρώτα), οπου χάνεται και το πρώτο δεκάλεπτο με τέταρτο στην αναμονή μέχρι να ξεκινήσει το μάθημα, ΑΝ και ΟΤΑΝ καταφέρεις να μπείς, τα νεύρα όλων μάς έχουν ήδη γίνει κορδέλες. Αν ταυτόχρονα προσπαθείς ΚΑΙ να δουλεψεις, διακόπτοντας συνέχεια για να βοηθήσεις να συνδεθεί το πρωτάκι ή το δευτεράκι ή το τριτάκι σου, απλά, έχασες τη μέρα σου και την ψυχική σου ισσοροπία.

 
Στήριξη ευπαθών ομάδων.
19 Νοε 2020 17:28

Ανοιχτά Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, δεν μπορεί να συνεχιστεί η διακωμώδηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν τη μόρφωσή τους, και να δοθούν χρήματα για στήριξη ευπαθών ομαδών.

 
Νίκος
19 Νοε 2020 14:32

Έχει ενημερώσει κανείς το υπουργείο ότι όταν λέει ότι η τηλεεκπαίδευση είναι υποχρεωτική εννοείται ότι θα ειναι και για το ίδιο το υπουργείο?

 
Εκπαιδευτικός
19 Νοε 2020 09:54

Διαρρέουν συνεχώς βίντεο από την τηλεκπαίδευση .
Δεν χρειάζεται να κάνει κανείς κάτι : απομονώνουν φράσεις, κ κάνουν mix.
Όσο για τις οδηγίες να έχεις προεπιλέξει mute on entry , κλπ ακόμη και με μικρόφωνα κλειστά, έχουν βρει να το προσπελάσουν.
Τρύπια ασφάλεια πδ.

 
Εξαντλημένοι...
19 Νοε 2020 08:43

Τρεις χαμένες ώρες προσπαθώντας το connecting...!!! Το παιδί ούτε 5 min δεν απασχολήθηκε!!!
Και τελικά στις 9:30 το βράδυ να μαθαίνουμε μέσω viber τι ειπώθηκε από τη δασκάλα σε1-2 (κυριολεκτικά) παιδιά στο μάθημα (Α' δημοτικού) Εγώ να διαβάζω το παιδί 10 το βράδυ γιατί το επόμενο πρωί θα πάμε στη δουλειά...Να γυρίσουμε την επόμενη τρέχοντας στις 2 στο σπίτι για connecting....
Το κρυφό σχολειό πέτυχε κάποτε το στόχο του!!! Η σύγχρονη τηλεκπαίδευση τι θα αφήσει άραγε αν συνεχίσει έτσι....??? Θα ήταν πιο τίμιο να μας έδιναν υλικό και πρόγραμμα πως πρέπει να διαβάσουμε τα παιδιά μας αυτές τις ημέρες γιατί σε αυτές τις ηλικίες τηλεκπαίδευση κάνει ο γονιός και κατόπιν κάθεται με το παιδί του για να μάθει γράμματα (αν μη τι άλλο και υπό κανονικές συνθήκες διαβάζουμε τα παιδιά μας το απόγευμα στο σπίτι)

 
Γονέας και συνάδελφος
19 Νοε 2020 08:41

Πρέπει ν ανοίξουν, τουλάχιστο οι 3 μικρές τάξεις.

 
Στη Σαλαμίνα
18 Νοε 2020 23:59

Στη Σαλαμίνα εκτός από το διαρκές "connecting" είχαμε και διακοπή ρεύματος σε κάποιες περιοχές γύρω στις 14:20 και για σχεδόν μια ώρα !

 
Οbservator
18 Νοε 2020 23:58

τηλεκπαιδευση στην πρωτη δημοτικου δε γινεται. καλο ειναι οι δασκαλοι να ειναι εγκατεστημενοι εκει που ειναι το σχολειο και οχι στο αντιστοιχο μεγαλο αδτικο κεντρο. το ασθενες σημειο της καταστασης ειναι οι μετακινησεις. καλυτεροι μισθοι και κινητρα για τους δασκαλους.

 
Χωρίς ήχο...
18 Νοε 2020 23:50

Από τα 23 παιδιά τα 15 μόνο κατάφεραν και μπήκαν για 10 λεπτά κι αυτά δεν μπορούσαν να με ακούσουν! Ελπίζω πραγματικά να μην έχει το webex τα ίδια χάλια και αύριο...

 
Χριστίνα χαλάνδρι
18 Νοε 2020 23:32

Μας δουλεύετε ότι δούλευε; Όσοι κατάφεραν και μπήκαν την πρώτη ώρα μπήκαν για 10-20 λεπτά και μετά χαίρεται. όσοι από εμάς είχαμε επόμενες ώρες ακόμα connecting....Εκτός και αν το connecting πιάνει για σύνδεση. Να ρωτήσετε τους γονείς μόνο. Άντε πια. Αντι να πουν εντάξει έπεσε το σύστημα 700000 άτομα συνδεδεμένοι -περισσότεροι από γυμνάσιο και λύκειο μαζί- θα ήταν πιο τίμιο και πιο έντιμο, μας λένε ότι μόνο 22000 δεν μπήκαν.

 
@ Γυμναστής σε δημοτικό
18 Νοε 2020 23:15

Τέτοιο σεντόνι για να μας πείτε ότι δεν είστε αρκετά άριστος; Όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει κύριε...

 
Ελενη
18 Νοε 2020 22:33

ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΙΠΟΤΑ .ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ ΜΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.ΣΤΗ ΤΡΙΤΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

 
Γυμναστής σε δημοτικό
18 Νοε 2020 22:32

Κυρία υπουργέ.

Σαν παιδαγωγός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και μέλος της ομάδας τεχνικής υποστήριξης συναδέλφων, γονέων και μαθητών για την σύγχρονη εκπαίδευση (μέσω τηλεδιάσκεψης), θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την πρώτη ημέρα εφαρμογής της:

Ήδη, από το πρωί, πήγα στο σχολείο, αρκετά πριν την έναρξη του εργασιακού ωραρίου, μιας και κάποιοι συνάδελφοι είχαν ανάγκη τη βοήθειά μου και η φιλία δεν έχει ... ωράριο.
Ταυτόχρονα, ήμουν σχεδόν διαρκώς στο τηλέφωνο, με γονείς που αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τη σύνδεσή τους (άλλοι είχαν έρθει οι ίδιοι εκεί και περίμεναν να τους βοηθήσω δια ζώσης).
Κι εκεί που νόμιζα ότι τα είχα δει όλα, ακούω εμβρόντητος μια μητέρα, που φαινόταν να έχει αρκετά καλή γνώση των υπολογιστών, να μου λέει ότι πατά στον σύνδεσμο του τάδε συναδέλφου μου και, ενώ αρχικά της δείχνει ότι συνδέθηκε στο "ΤΑΔΕ's personal room", μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα της δείχνει ότι συνδέθηκε στο ...ΚΙΝ.ΑΛ. !!!
Νομίζοντας ότι δεν άκουσα καλά, την ξαναρωτώ, για να λάβω την ίδια απάντηση.
"Συγγνώμη, κυρία μου", της λέω, "αλλά σ' αυτό δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Έχω ακούσει πολλά, αλλά λειτουργία ... εκτροπής στο webex δεν γνωρίζω να υπάρχει!".
Με τα πολλά, φεύγω τρέχοντας από το σχολείο, μιας και η γραμμή δικτύου δεν επαρκεί για όλους μας, και πρέπει να προλάβω να φτάσω στο σπίτι, απ' όπου έχω διαδικτυακό μάθημα την πρώτη ώρα (14:10-14:40).
Ετοιμάζω το "στούντιο", συνδέομαι, και κάνω δοκιμή κάμερας και μικροφώνου, κατά την οποία, εκτός από τον ήχο της φωνής μου, ακούω κι έναν άλλον ήχο!
Δεν ήταν άλλος από τον γνώριμο ήχο χαλασμένης μηχανής που, εδώ και κάτι χρόνια, κάνει η μονάδα του υπολογιστή μου και δίνει την αίσθηση ότι όπου να' ναι θα καταρεύσει.
Σκέφτομαι, για μια στιγμή, τι θα μπορούσα ν' απαντήσω σε σχετική ερώτηση μαθητή μου: "Συγγνώμη, αλλά είναι ο ήχος από το καρβουδιστήρι, με το οποίο προσπαθώ να σας κάνω τηλεκπαίδευση!" ;
Μπαίνω στο διαδικτυακό "δωμάτιό" μου και βλέπω δυο παιδιά στον θάλαμο αναμονής.
Τα δέχομαι. Βλέπω κι άλλα τρία.
Τα δέχομαι κι αυτά. Τα καλωσορίζω. Δεν αντιδρούν. Μάλλον δεν μ' ακούνε.
Πληκτρολογώ κείμενο, στο chat, ρωτώντας αν με ακούν.
Άλλα απαντούν θετικά, άλλα αρνητικά.
Αφήνω ανοιχτά όλα τα μικρόφωνα (έτσι κι αλλιώς, λίγοι είμαστε).
Ακούω σκόρπιες και κομμένες λέξεις, ενώ, ταυτόχρονα, εμφανίζεται στην οθόνη μου "connecting audio", που σημαίνει ότι ούτε εγώ μπορώ ν' ακουστώ.
Τους γράφω ν' απενεργοποιήσουν τις κάμερές τους, ώστε να μπορούμε τουλάχιστον ν' ακούμε ο ένας τον άλλον.
Δεν βλέπω βελτίωση...
Σε μια τελευταία απελπισμένη προσπάθεια ν' αλαφρώσω τη σύνδεση, απενεργοποιώ και τη δική μου κάμερα.
Τζάμπα κόπος...
Καταλήξαμε να επικοινωνούμε μόνο στο chat, και πάλι με δυσκολία.
Ένας μαθητής μου γράφει ότι το μάθημα τελείωσε. Κοιτάζω το ρολόι. Έχει δίκιο.
Κλείνω με γραπτό μήνυμα, ευχαριστώντας τους για την προσπάθεια και ευχόμενος την επόμενη φορά να τα πάμε καλύτερα.
Έχω, σε άλλο τμήμα, άλλη μία ώρα μάθημα, την τελευταία (16:50-17:20).
Αυτή τη φορά τρώω ..."πόρτα" από την αρχή. Δεν μπορώ καν να συνδεθώ!
Σκέφτομαι την μπαρούφα που είχα ακούσει πριν, στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων, ότι "οι μαθητές δεν είχαν πρόβλημα να συνδεθούν, ενώ πολλοί εκπαιδευτικοί είχαν"!
Πώς ακριβώς συνδέονταν οι μαθητές σε μια τηλεδιάσκεψη που δεν είχε καταφέρει καν να δημιουργήσει ο δάσκαλός τους, μόνο αυτοί που ξεστόμισαν αυτήν την πρόταση θα μπορούσαν ( ; ) να μας πουν...
Καταφέρνω και μπαίνω, πέντε λεπτά πριν το τέλος της ώρας.
Βλέπω έναν μαθητή στον θάλαμο αναμονής.
Τον δέχομαι.
Ανοίγω το μικρόφωνό μου για να τον υποδεχθώ, μιας και η εικοσιπεντάλεπτη προσπάθειά μου να συνδεθώ είχε γίνει με κλειστά κάμερα και μικρόφωνο.
Ανταπόκριση καμία...
Τελειώνει η ώρα (είχα βάλει ξυπνητήρι, αυτή τη φορά).
Τον ευχαριστώ και του ζητώ να βγει απ' το meeting, για να δω αν διάβασε το μήνυμα. Βγαίνει.
Πριν κλείσω το "δωμάτιό" μου, δέχομαι μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που μ' ενημερώνει ότι μια μαθήτρια βρίσκεται στον θάλαμο αναμονής μου!
Κοιτάζω τον θάλαμο. Κανείς!
Μάλλον η μαθήτρια βρισκόταν εκεί όση ώρα πάλευα να συνδεθώ, βαρέθηκε και αποχώρησε.
Αποσυνδέομαι...

Σκέφτομαι τον αγώνα δρόμου που έκανα, όντας ...υπερημιαιωνόβιος, για να μάθω όλα όσα έπρεπε να γνωρίζω για την τηλεκπαίδευση, φτάνοντας στο σημείο να βοηθώ και άλλους σ' αυτήν.
Και νοιώθω την απογοήτευση του ανθρώπου που αγωνίστηκε να μάθει πώς να οδηγεί διαστημόπλοιο και που, ενώ τα είχε πάει τόσο καλά στις δοκιμές, όταν ήρθε η ώρα της πτήσης, τίποτα δεν λειτουργούσε.
Δεν πειράζει.
Αύριο, ίσως, να είναι καλύτερα...

 
Γιάννης (Δάσκαλος)
18 Νοε 2020 22:26

Είχα μάθημα από τις 14:50 και μετά. Ξεκίνησα να "παλεύω" για σύνδεση από τις 14:45 και "κατάφερα" να συνδεθώ στις 16:55. Έλα μωρέ!... δυο ωρίτσες όλες κι όλες. Βρήκα δυο (από τους 24) μαθητές μου να περιμένουν, τους "έμπασα" στην... "τάξη", μιλήσαμε λίγο, με ήχο και εικόνα να "πηγαινοέρχονται", κατόπιν κλείσαμε και είπαμε "αύριο πάλι". Και αύριο μέρα είναι...

 
Αναίτιος πανικός
18 Νοε 2020 22:10

Μόνη λύση για τις τάξεις Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού να σταλούν πρότυπες ασκήσεις και υλικό για μελέτη στο σπίτι (ανάγνωση βιβλίων, ιστορία επιστημών κ.α.).

Τουλάχιστον ας ανοίξουν αίθουσες για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και το Νηπιαγωγείο. Δεν μπορεί να σταματήσουν όλα επί 12 μήνες και να επικρατεί πανικός.

 
Σπύρος
18 Νοε 2020 21:31

Μια από ίδια και στην Κέρκυρα. Μετά από λίγα λεπτά αργής σύνδεσης κατέρρευσαν τα πάντα...

 
Ε.Μ
18 Νοε 2020 21:30

Τραγωδία! Μέχρι τις 2:30 μετ' εμποδίων και μετά το χάος! Ντροπή! Να δούμε αύριο...

 
Κεφαλονιά
18 Νοε 2020 21:30

Κατάρρευση και εδω. Τίποτα δε λειτούργησε

 
Αεκάρας
18 Νοε 2020 21:20

Στη Δευτεροβάμια την πρώτη μέρα με το μπάχαλο που είχε γίνει έφταιγε η Ευρώπη.Σήμερα που δεν τόλμησαν να ισχυριστούν το ίδιο γιατι θα τους παίρνανε για γραφικούς ποιός έφταιγε;
Απο την ανακοίνωση κατάλαβα πως δεν έφταιγε κανείς διότι όλα κύλησαν ομαλά!!! Μάλλον έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα.Και τα δύο είναι εξίσου επικίνδυνα.

 
Μαρια
18 Νοε 2020 21:15

Μια χαρά δουλεψε Κεφαλονιά.

 
Χανιά
18 Νοε 2020 20:49

Έβαλα το γιο μου την πρώτη ώρα. Μικροφώνιζε και κόλλαγε διαρκώς η δασκάλα του. Μετά την πρώτη ώρα το σύστημα μας πέταξε. Αποτυχία ολκής!!!!

 
nikos
18 Νοε 2020 20:26

Σε όλους τους νομούς δούλεψε 1-2 ώρες και όποιος ξεπέζευε δεν ξανάμπαινε , όσοι δοκίμαζαν από την 3 ώρα και μετά τζίφος

 
Κορωπί
18 Νοε 2020 20:25

Ούτε κι εγώ μπορέσαμε να συνδεθούμε. Άχρηστοι του υπουργείου μόνο για να κατηγορείτε τους άλλους ξέρετε

 
Α Αθήνας
18 Νοε 2020 20:24

Τσάμπα ο κόπος. Χτες έκανα δοκιμαστικό, δούλεψε κανονικά. Σήμερα το σύστημα έπεσε από τα πρώτα λεπτά. Καλά κανείς δε σέβεται τον κόπο μας σ αυτό το υπουργείο;

 
Ιάκωβος
18 Νοε 2020 20:22

Και στην Πάτρα πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης, πλήρης αποτυχία!

 
Μαρία
18 Νοε 2020 20:21

Επιβεβαιώνω την κατάρρευση του συστήματος και στην Κεφαλονιά.

 
Αλέξανδρος
18 Νοε 2020 20:20

Μια από τα ίδια και στα Ιωάννινα. Αν δε βελτιωθεί η κατάσταση αύριο να δω που θα βρει τρύπα να κρυφτεί η ηγεσία του υπουργείου.

 
Ελένη
18 Νοε 2020 20:17

Αποτυχία και στην Κόρινθο. Ατελείωτη αναμονή και πολλά νεύρα οι γονείς. Εμείς τι φταίμε που κάποιοι άλλοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους;

 
Κέρκυρα -δασκαλα
18 Νοε 2020 20:16

Επιβεβαθωνω για Κέρκυρα, κανονικά διεξήχθη η τηλεκπαίδευση

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.