Υπ. Παιδείας: Δεν μπορεί να γίνει δεκτό το αίτημα για 30% εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ΑΕΙ

Η ΚΥΑ προβλέπει συγκεκριμένο πλαίσιο λειτουργίας των Πανεπιστημίων αποκλειστικά δια ζώσης εκπαίδευσης για το νέο ακαδημαϊκό έτος.

02/10/2021

Άκουσε το άρθρο

"Είναι πρόδηλο ότι το αίτημα για 30% εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει δεκτό".

Αυτό ξεκαθαρίζει ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Αποστόλης Δημητρόπουλος σε γραπτή απάντηση στο ακόλουθο αίτημα του Πανεπιστημίου Πατρών:

“Λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση των υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνδυασμό με πιθανά κρούσματα Covid19, θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα μέχρι ένα ποσοστό μαθημάτων, το οποίο δεν θα υπερβαίνει το 30% του συνόλου των μαθημάτων κάθε Τμήματος και μετά από εισήγηση του Τμήματος και απόφαση της Συγκλήτου, να διεξάγονται εξ αποστάσεως”.

Ακολουθεί η απάντηση

Αξιότιμε κύριε Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών Καθηγητή Χρήστου Μπούρα

Σχετικά με την απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών επιθυμούμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η ΚΥΑ με Αριθμ. 119847/ΓΔ6 ΦΕΚ Β 4406 - 24.09.2021 «_Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022_» προβλέπει συγκεκριμένο πλαίσιο λειτουργίας των πανεπιστημίων αποκλειστικά δια ζώσης εκπαίδευσης για το νέο ακαδημαϊκό έτος.

Είναι πρόδηλο ότι το αίτημα για 30% εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

Με εκτίμηση

Αποστόλης Δημητρόπουλος

Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης

Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

Σχόλια (46)

Ορθιανός
|

Κ. Υπουργέ, σας χαιρετώ. Επιδοκιμάζω κατ' αρχήν την αποφασιστηκότητά σας, σχετικά με την έναρξη μαθημάτων στα ΑΕΙ. Θυμηθείτε όμως την έλλειψη προσωπικού για να καλύψει πλέον πολλαπλασιαστικές ανάγκες εκπαίδευσης και ΄έρευνας. Προς το παρόν η κατηγορία των ΕΔΙΠ- ΕΤΕΠ καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες αυτές, χωρίς καμμιά δυνατότητα εξ΄έλιξης και μισθολογικής βελτίωσης. Σε κάθε περίπτωση συνταγματικά η αμοιβή των παραπάνω δεν καλύπτει την προσφερόμενη εργασία. Νομίζω πως δεν ζητείται από τις αντίστοιχες ομοσπονδίες κανενός είδους προνομιακ΄ή μεταχείριση αλλά δικαίωση. Είμαι β΄έβαιος ότι και τούτο θα το δείτε θετικ΄΄ά. Καλή ακαδημαϊκή χρονιά.

ΔΕΠ3
|

Η κυβέρνηση προτάσσει τις ανάγκες των ιδιοκτητών διαμερισμάτων για ενοικίαση στους φοιτητές και των σουβλατζήδων για πελατεία σε σχέση με τη δημόσια υγεία. Βλέπουμε λοιπόν ένα ακόμα σκοιλ ελικικού.

@Πάρτε το απόφαση
|

Στις άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες έχεις 25 παιδιά που κάθονται με αποστάσεις στην ίδια θέση κάθε μέρα, για 45-50 λεπτά τη φορά.
Στα ΑΕΙ έχεις 200-300 άτομα που κάθονται αγκώνα με αγκώνα στο αμφιθέατρο, 2-3 ώρες τη φορά. Σε μερικά αμφιθέατρα δεν έχει παράθυρα ή εξαερισμό. Εκεί θέλουν 100% πηρότητα ενώ στο καφέ της γειτονιάς σου 85%. Εμβολιασμένοι οι μεν, εμβολιασμένοι και οι δε. Δεν καταλαβαίνετε ότι κάτι δεν (θα) πάει καλά;
Η Δέλτα μεταδίδεται και στους εμβολιασμένους. Όταν αρρωστήσει ένας καθηγητής, κάθεται καραντίνα στο σπίτι, χάνονται 1-2 βδομάδες μαθήματος και τινάζεται το πρόγραμμα στον αέρα. Και πολλά άλλα που δεν ξέρουν οι εκτός των ΑΕΙ.
Προσωπική μου πρόβλεψη είναι ότι τέλη Οκτωβρίου η κατάσταση θα είναι χάλια και θα κλείσουν. μακάρι να κάνω λάθος.

@Kwnstantinos
|

Κύριε Κωνσταντίνε, δείτε ποιό είναι το πρόβλημα:

1) Στα αμφιθέατρα ΔΕΝ χωράνε οι φοιτητές ΟΥΤΕ με 100%. Το κράτος "τοποθετεί" πολύ περισσότερους φοιτητε΄ς απ'ότι χωράνε, ακόμη κι αν γεμίζουμε τα αμφιθέατρα από τις 8 το πρωί ως και τις 10 το βράδυ (πραγματικά δεδομένα σας δίνω). Συνήθως γεμίζουν και οι σκάλες και τα πρεβάζια των παραθύρων και οι χώροι στις πόρτες (οχι για όλα τα μαθήματα, αλλά για τα "μεγάλα", αυτά π.χ. που είναι υποχρεωτικά και στο 1ο-2ο έτος).
Επίσης, σε πολλά ΑΕΙ κάποιες αίθουσες είναι "τυφλές" χωρίς παράθυρα και εξαερισμό - εκεί δε γίνεται να γίνει μάθημα (κάτι το οποίο εντείνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα των χώρων που εξήγησα παραπάνω).

2) Με "100% πληρότητα" οι φοιτητές που ξεχειλίζουν σε πόρτες/παράθυρα/σκάλες πρέπει να "φύγουν", και θα φύγουν. Οπότε κάποιοι θα χάνουν τα μαθήματα, νομοτελειακά. Αυτό δε μας πειράζει;

3) Στο αμφιθέατρο οι φοιτητές κάθονται κολλητά, για 2-3 ώρες στη σειρά. Εκεί το κράτος τώρα μας λέει "100%" πληρότητα, και ότι "δεν υπάρχει πρόβλημα" με την τυχόν μετάδοση του ιού, γιατί όλοι θα είναι εμβολιασμένοι/τεσταρισμένοι. ΟΚ. Την ίδια στιγμή αν οι ίδιοι εμβολιασμένοι φοιτητές πάνε να φάνε στη λέσχη για μισή ώρα εκεί ισχυει πληρότα 85% για αποφυγή μετάδοσης του ιού. Το ίδιο 85% ισχύει και σε καφέ, εστίαση, κλπ.
Βλέπετε ένα πρόβλημα σ'αυτή τη συλλογιστική;

4) Η επιτροπή των εμπειρογνωμώνων διαλύθηκε πρόσφατα και φυσικά δεν γνωμοδότησε για αυτό το 100% (και προσωπικη μου άποψη, γνωρίζοντας μερκά πράγματα, είναι ότι ποτέ καμία παρόμοια επιτροπή δε θα το έκανε).

Αυτά για να είστε καλύτερα πληροφορημένος.

Τώρα, τι θα μπορούσε να γίνει στην πράξη; Πολλά:
α) δια ζώσης όλα τα μαθήματα ΕΚΤΟΣ από τα "μεγάλα" υποχρεωτικά μαθήματα του 1ου έτους. Εκείνα με τηλεκπαίδευση.
β) δια ζώσης όλα τα μαθήματα αλλά στα "μεγάλα" που υπάρχει η "υπερχείληση" να γίνεται μικτό σύστημα όπου π.χ. τη μια βδομάδα παρακολουθούν οι μισοί φοιτητές, για να χωράνε, και την άλλη βδομάδα οι άλλοι μισοί - και το μάθημα γίνεται streaming ζωντανά την ώρα της διάλεξης για να παρακολουθούν και αυτοί που "λείπουν" εκείνη τη μέρα,
και αρκετές άλλες παραλλαγές.

Δεν είναι θέμα καλής θέλησης ή όρεξης των ΑΕΙ να δουλέψουν. Είναι φυσικοί περιορισμοί που όσες ΚΥΑ και όσοι υπουργοί κι αν χτυπάνε το χέρι στο τραπέζι, θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Απλά στα χαρτιά θα λένε ότι έγινε το Α ενώ στην πράξη θα γίνει το Β, γιατί δε γίνεται αλλιώς.

Kwnstantinos
|

Τα πανεπιστημια πρέπει να ανοίξουν κανονικότατα. Τέρμα το εξ αποστασεως. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Η ζωή σε κανονικό ρυθμό πλέον και ξεχάστε ότι έγινε πέρυσι. Μπράβο στην κυβέρνηση γιαυτό αλλά καταδικάζω την ΕΒΕ. Όλα τα παιδιά στα πενεπιστημια να μορφωθουν

Πανδημία τέλος!
|

Είμαι κάθετα αντίθετος σε πάρα πολλά που έχουν γίνει από την σημερινή κυβέρνηση π.χ. λίστες επιδοτούμενων ΜΜΕ, μισές αλήθειες στην ενημέρωση του κόσμου, κτλ.
Αλλά, νομίζω ότι το θέμα της επαναφοράς στην κανονική εκπαιδευτική δραστηριότητα δεν έχει νόημα να καθυστερήσει άλλο για τους εξής λόγους:
1. Ότι ήταν να κάνει η επιστήμη άμεσα για την προστασία του ατόμου, δηλ. το εμβόλιο, έχει διατεθεί ελεύθερα στον οποιονδήποτε. Αν είναι να περιμένουμε να βγει και κάποιο άλλο φάρμακο (αντιικό χάπι κτλ) μπορεί να ΄χάσουμε άλλα 3-4 χρόνια και δεν νομίζω να είναι σκόπιμο..
2. Τα ποσοστά εμβολιασμού είναι δεδομένα και δύσκολα θα αυξηθούν σημαντικά το επόμενο διάστημα. Αντίθετα, πλέον κατά διαστήματα θα υπάρχουν διακυμάνσεις αναφορικά με την προστασία των ήδη εμβολιασμένων σε σχέση με το χρόνο που έχει περάσει από τον εμβολιασμό και το ποσοστό προστασίας/αντισωμάτων που έχει διατηρηθεί η χρειάζεται νέα δόση.
3. Είμαστε στο 4ο κύμα και θα υπάρξει και 5ο και 6ο ή μάλλον ο στόχος είναι να υπάρξει μια συνεχής παρουσία του ιού η οποία θα έχει χαρακτηριστικά εποχιακής ασθένειας, πιο επίπεδη (δίχως εξάρσεις), οι επιπτώσεις της οποίας θα εξαρτώνται από το πόσο προστατευμένος είναι ο πληθυσμός και κυρίως οι ευπαθείς ομάδες από τη σοβαρή νόσηση.
4. Τα πανεπιστήμια και τα σχολεία είναι ο πιο σίγουρος δρόμος να αυξηθεί η διάδοση του ιού δίχως άμεσο έντονο αντίκτυπο στα νοσοκομεία. Υπάρχουν βεβαίως περιπτώσεις συγκατοίκησης με μεγαλύτερους ή ευπαθείς στην οικογένεια, αλλά από την άλλη υπάρχει και το εμβόλιο για την προστασία τους.
5. Είναι δεδομένο ότι οι συνθήκες μαθημάτων δεν πρόκειται να βελτιωθούν σημαντικά, λόγω απουσίας κονδυλίων ή μάλλον λόγω έλλειψης βούλησης της κυβέρνησης να τα διαθέσει. Καταδικαστέα η κυβέρνηση, σε κάθε περίπτωση όμως δεν νομίζω να ανέμενε κανείς θεαματικά αποτελέσματα, πάλι θα είχαμε ένα μεγάλο αριθμό φοιτητών συνωστισμένο σε κάποιους κλειστούς χώρους - δεν θα κερδίζαμε και πολλά.
6. Το σημαντικό λάθος κατά τη γνώμη μου έγκειται στην απουσία πρόβλεψης εναλλακτικής λύσης για συγκεκριμένους φοιτητές και εκπαιδευτικούς που ανήκουν αποδεδειγμένα σε έντονα ευπαθείς ομάδες.
7. Το γεγονός της καταβαράθρωσης του επιπέδου της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την εξ αποστάσεως διδασκαλία και κυρίως την εξ αποστάσεως εξέταση δεν το βάζω καν στην εξίσωση...
8. Με βάση όλα τα παραπάνω, πλήρως ασφαλές άνοιγμα δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να υπάρξει για κάποια ακόμη χρόνια. Άρα ανοίγουμε εφόσον έχει γίνει το καλύτερο δυνατό, και κλείνουμε αν τα νοσοκομεία μπουκώσουν (σύμφωνα με τις δυνατότητές τους που φάνηκαν πέρσι, και όχι την τρέχουσα στιγμή όπου οι ονομαστικές κλίνες covid έχουν σαφώς μειωθεί).
Αν λοιπόν δεν έχουμε από τώρα εκπαίδευση με φυσική παρουσία, πότε θεωρείτε ότι μπορούμε να ανοίξουμε;
Θα έχουν άραγε βελτιωθεί τόσο πολύ οι συνθήκες τότε;

Εκ των έσω
|

Έχοντας 24 σχεδόν έτη στην Εκπαίδευση (Α.Ε.Ι.) και γνωρίζοντας (εκ των έσω) τις αδυναμίες που υπάρχουν στις υποδομές, στα κτίρια, στις αίθουσες και τα αμφιθέατρα, το πλήθος των φοιτητών που συνωστίζονται και τις εν γένει αδυναμίες στις υποδομές που δεν διορθώνονται ούτε μπαλώνονται εν μία νύκτι είμαι σίγουρος πως αυτό που τώρα απορρίπτει το Υπουργείο Παιδείας εκ των πραγμάτων θα το αναθεωρήσει και θα το απαιτήσει από τα ΑΕΙ εντός ενός μηνός και ύστερα από την αύξηση των κρουσμάτων, βέβαια θα έχουν απολεσθεί χιλιάδες εργατοώρες από το ράβε ξήλωνε και την απόριψη μίας καταφανώς ορθής λύσης. Θα αναλάβει κάποιος τότε την ευθύνη αυτής της λάθος απόφασης για απόρριψη του 30% εξ αποστάσεως διδασκαλίας των μαθημάτων ή ο κ. Δημητρόπουλος θα ποιεί την νύσσα.

Τα μονόλιρα, πεντόλιρα τσεπούντα?
|

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, κ. πρυτάνεις και συγκλητικοί του πανεπιστημίου Πατρών (ΠΠ), το υπουργείο κατένειμε στα πανεπιστήμια ένα έκτακτο ποσόν για προσλήψεις και μέτρα προστασίας εν όψει της αρχής του χειμερινού εξαμήνου. Το ΑΠΘ έλαβε την ίδια επιχορήγηση με το ΠΠ. Και τα 2 αυτά πανεπιστήμια, ανέβαλαν την ημερομηνία των δια ζώσης μαθημάτων για τις 11/10, ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα όσον αφορά τα απαιτούμενα μέτρα.
Στο μεν ΑΠΘ, η σύγκλητος έλαβε μέτρα με την έκτακτη επιχορήγηση και τα ανακοινώνει μια εβδομάδα πριν την έναρξη των μαθημάτων, με τίτλο: "Ενημέρωση για τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας χειμερινού εξαμήνου στο ΑΠΘ" στο esos, όπου επισημαίνονται τα εξής:
"Το Α.Π.Θ. έγκαιρα και αθόρυβα φρόντισε για την οργάνωση και προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού, υλικών ατομικής υγιεινής και συλλογικής προστασίας και αναδιέταξε το προσωπικό της εργολαβίας παροχής υπηρεσιών καθαριότητας έτσι ώστε να ξεκινήσει το χειμερινό εξάμηνο με όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες προστασίας της υγείας των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας."
"Το Α.Π.Θ. φρόντισε για τη λήψη υπηρεσιών με αντικείμενο τον έλεγχο της τήρησης των προηγούμενων μέτρων για τη συμμετοχή των φοιτητών κάθε κύκλου σπουδών, καθώς και του τακτικού και έκτακτου διδακτικού προσωπικού των Α.Ε.Ι. στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, με τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών ελέγχου από 124 υγειονομικούς ελεγκτές, για 62 σημεία εισόδου στα κτίρια του Α.Π.Θ."
"γ. Ενέργειες στις οποίες προέβη το Α.Π.Θ. κλπ.
..... Σύνταξη των υγειονομικών πρωτοκόλλων προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις των Κ.Υ.Α. από την Επιτροπή Υγείας του Α.Π.Θ. με κριτήριο την προστασία της υγείας των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας."

Στο πανεπιστήμιο Πατρών, που έλαβε ίδια επιχορήγηση με το ΑΠΘ, εκτός από τις παρακλήσεις για εμβολιασμό (στο δελτίο τύπου και στην απόφαση της συγκλήτου του) με ποια συγκεκριμένα μέτρα σχεδιάζει η σύγκλητος να αξιοποιήσει την επιχορήγηση του? Πότε θα τα εξαγγείλει? Για αυτό δεν έδωσε παράταση μια εβδομάδα? Τι θα κάνετε με αυτά τα κονδύλια? Σε μια εβδομάδα αρχίζει το εξάμηνο και ούτε μέτρα προστασίας εξαγγέλθηκαν, ούτε η σύνταξη των υγειονομικών πρωτοκόλλων έχει γίνει. Με τα λόγια χτίζω ανώγεια και κατώγεια? Εεεεε?

υποψήφιοςασθενής ...
|

Όταν θα γίνουν οι πρώτες μηνύσεις, κατά παντός υπευθύνου, για εγκληματική αμέλεια και συνέργεια σε κακουργηματική πράξη που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή, τότε να δούμε τις κοσμητείες, τις συγκλήτους, το υπουργείο παιδείας, το υπουργείο υγείας και την επιτροπή των ειδικών ιατρών

Έτσι μπράβο
|

Ευτυχώς που υπάρχει και λίγη λογική σε αυτή τη χώρα. Η νεολαία της Ελλάδας έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Crash test
|

Crash test με τον κορωνοϊό, την ιστορία και τη λογική!
Επίκαιρο νομικό ερώτημα είναι τι σημαίνει το αυτοδιοίκητο που μάλλον το έχει ήδη απαντήσει η Νομική Αθηνών.
Αν το παν/μιο δεν έχει ασφαλείς υποδομές για πλήρη λειτουργία φταίει το παν/μιο? Που έχτισε κτήρια με λάθος προδιαγραφές και που δεν τα βελτίωσε όλο αυτό το διάστημα που δεν λειτουργούσε.
Δεδομένης όμως της έλλειψης κατάλληλων κτηριακών υποδομών με π.χ. επαρκή αερισμό το παν/μιο θα παρανομήσει αν δεν γεμίσει με φοιτητές τα κτήρια ή αν κάνει το αντίθετο?
Η επιστημονική γνώση για τεχνικές προδιαγραφές, υγειονομικά θέματα και νομικές υποχρεώσεις στα πανεπιστήμια βρίσκεται, όχι στο Υπουργείο! Ας πάρουν τα πανεπιστήμια την ευθύνη που τους αναλογεί.

ΔΜ
|

Τα ποσοστά εμβολιασμών σε φοιτητές και καθηγητές είναι πολύ υψηλά. Επίσης οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν πολύ λιγότερο από τους ανεμβολίαστους και νοσούν αρκετά ελαφριά.
Φυσικά και πρέπει να λειτουργήσει δια ζώσης εκπαίδευση στα ΑΕΙ μετά από μια χρονιά τηλεκπαίδευσης!

Μιμη
|

Σιγα μη γινει δεκτο το αιτημα. Λυση; Καμια. Οι προχειρες αποφασεις παρθηκαν, τελος. Δεν ακουν κανεναν, δεν ενδιαφερονται για τα παιδια. Αποδεδειγμενο.

Γονιός
|

Στόχος του Υπουργείο η ανοσία της αγέλης με οποιοδήποτε κόστος ...αυτό κατάλαβα παρακολουθώντας τη συνέντευξη του υφυπουργού το πρωί ...και οι δημοσιογράφοι δεν ρωτούσαν με ποιον τρόπο θα αντιμετωπιστούν συγκεκριμένα προβλήματα ...αερολογίες και ήταν όλοι τόσο χαρούμενοι ... γεγονός που σε βάζει σε σκέψεις ....

Των άκρων
|

Από το ένα άκρο πήγαμε στο άλλο. Εκτός ότι θα κολλ΄ήσουν οι περισσότεροι μεταξύ τους από τις πρώτες βδομάδες θα διαδώσουν τον ιό παντού, σε ΜΜΜ, σε κοινωνικές συναναστροφές, σε μαγαζιά, σε καφετέριες και στις οικογ΄ένειές τους πρώτα πρώτα.

Εκπαιδευτικός και γονέας φοιτητή
|

Αφού δεν μπορεί να γίνει δεκτό το αίτημα του 30%, ας προτείνει το υπουργείο κάποιον τρόπο ώστε οι φοιτητές να επιστρέψουν στις σχολές τους με ασφάλεια. Να μην εφαρμόσει και στην Τριτοβάθμια ό,τι εφαρμόζει στην Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια που μας πέταξε όλους σε μία τάξη χωρίς μέτρα. Γιατί τι μέτρα συνιστούν τα είκοσι πέντε παιδιά σε μία τάξη, χωρίς αποστάσεις, χωρίς προσωπικό καθαριότητας και με δήθεν testing που ένας Θεός ξέρει ΕΑΝ και πόσοι το κάνουν. Για να μην μιλήσω για την διαγνωστική αξιοπιστία των τεστ. Τώρα αφήνουν και την Τριτοβάθμια στο έλεος της τύχης κι αυτοί ως παρατηρητές θα περιμένουν να δουν πού θα κάτσει η μπίλια. Εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι ένα κουβάρι όταν ΚΑΙ οι εμβολιασμένοι νοσούν και μεταδίδουν.
Αυτό είναι το επιτελικό κράτος με το αξεπέραστο ταλέντο στην υποκρισία.

Λοιπόν
|

Προς ενημέρωση σας στα σχολεία της περιοχής μας τα κρούσματα σκάνε το ένα μετά το άλλο παιδιά με πυρετό και αρνητικό rapid κάνουν μοριακό και βγαίνουν θετικά ... την Παρασκευή κανένας γονιός δεν εστειλε το παιδί του ... Για να καταλάβετε τι έρχεται ....δεν θα υπάρξει δια ζώσης μόλις γεμίσουν κρούσματα οι φοιτητικές εστίες ... πως θα τους απομονώσεις σε 3κλινο ποιος θα τους προσέχει ....

@Γιαννης
|

Για σένα Γιάννη σίγουρα δεν αλλάζει τίποτα.. τι 30%, τι 60% τι 160% σωστά;

Mηχανικός
|

Γιάννης
02 Οκτ 2021 23:47

Το εμβόλιο δεν είναι πανάκεια . Χωρις μέριμνα για εξ αποστάσεως σε μεγάλα ακροατήρια θα έχουμε θανάτους αχρείαστους και lockdowns στις τοπικες κοινωνιες

Γιάννης
|

Όπως θα γίνει το 70% θα γίνει και το 30% . Δεν αλλάζει κάτι. Μόνο δια ζώσης. Ας εμβολιαστούν . Δωρεάν είναι.

Απάντηση προς «Πάρτε το απόφαση»
|

@Πάρτε το απόφαση

Είστε η γραμματέας του κυρίου Συρίγου;

Προς ενημέρωσή σας, σύμφωνα με την αναθεωρημένη στις 21-9-2021 σύσταση του CDC θα πρέπει να κάνουν rapid test και οι εμβολιασμένοι μετά από δυνητική έκθεση στον κίνδυνο (δηλαδή εάν βρεθούν σε ένα εστιατόριο ή σε ένα γυμναστήριο ή στο κυλικείο του Πανεπιστημίου ή σε αίθουσα κλπ. χωρίς μάσκα ή αν δεν καλύπτει η μάσκα τη μύτη τους), δεδομένου ότι και νοσούν και μεταδίδουν. Δηλαδή ο εμβολιασμός δε μας καλύπτει 100%. Αν αφήνεις εμβολιασμένους φοιτητές να κυκλοφορούν χωρίς rapid, δηλαδή χωρίς δυνατότητα έγκαιρης ανίχνευσης ενδεχόμενου κρούσματος, και να συνυπάρχουν με άλλους, χωρίς αποστάσεις και με 100% πληρότητα στις πανεπιστημιακές αίθουσες και 200% πληρότητα στα ΜΜΜ, η πανεπιστημιακή κοινότητα, αλλά και η κοινωνία γενικότερα θα υποστεί τις συνέπειες.

Φαίνεται ότι δεν έχετε ιδέα από πανεπιστήμια και νομίζετε ότι λειτουργούν όπως οι υπόλοιπες εκπαιδευτικές μονάδες που, αν με ρωτάτε, ούτε εκείνες θα έπρεπε να λειτουργούν με τον τρόπο που λειτουργούν (χωρίς αποστάσεις και με απαίτηση για 50% +1 για να κλείσει ένα τμήμα).

Επίσης, σε οποιαδήποτε χώρα σέβεται στοιχειωδώς τα ανθρώπινα δικαιώματα, θα υπήρχε μέριμνα για διδάσκοντες και φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Λες;
|

Πολλά πράγματα μας κατευθύνουν να σκεφτούμε πως όλα είναι πολιτικές αποφάσεις. Όπως ήταν εξαρχής και το κλείσιμό μας

Μηχανικός
|

@Πάρτε το απόφαση
02 Οκτ 2021 19:58

Υπάρχουν φοιτητές με υποκείμενα και ηλικιωμένοι καθηγητές . Το εμβόλιο προσφέρει ορισμένη προστασία (φτιάχτηκε για την Α τωρα εχουμε την Δ) . Με 100% πληρότητα ενώ μπορεί να γίνει αναμετάδοση με απόσταση λέμε ναι στο θάνατο

Επιτελάρχης
|

@ Πάρτε το απόφαση02 Οκτ 2021 19:58
Συγχαρητήρια για το σχόλιό σας. Συγχαρητήρια και σε αυτόν που το ενέκρινε. Το δίλημμα δεν είναι η δια ζώσης ή η εξ αποστάσεως διδασκαλία. Σε αυτό όλοι έχουν τοποθετηθεί υπέρ της πρώτης. Το ζήτημα είναι άλλο. Υπάρχουν ή όχι πρωτόκολλα και μέτρα; Προφανώς (σύμφωνα με σας αλλά και τον κ. Συρίγο) όχι. Όπως λέτε κι εσείς. Μπείτε μέσα και κάντε μάθημα. Κι όποιον πάρει ο χάρος. Ξανά συγχαρητήρια για το άψογο σχόλιό σας που συνάδει με τα ιδεώδη της φιλελεύθερης κεντροδεξιάς παράταξης.

Παντού?
|

Αυτό το πλήρης εξ αποστάσεως υποχρεωτικά θα ισχύει και για το υπόγειο, ανήλιο αμφιθέατρο του Παντείου?

Πάρτε το απόφαση
|

Φέτος τα ΑΕΙ θα ανοίξουν για μαθήματα δια ζωσης, δεν παει αλλο με 75 - 80 % των φοιτητών εμβολιασμενους. Αφήστε τις ολιγωριες και τα τερτίπια κ. ακαδημαϊκοί και ανοίξτε τις σχολές να κάνετε μάθημα όπως κάνουν όλες οι υπολοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Έκκληση προς κ. Υπουργό
Κ.Υπουργέ
Αναμφισβήτητα, έχετε συνδέσει το πέρασμα σας από το Υπουργείο Παιδείας με ουσιαστικό έργο εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και προόδου το οποίο έχει ανάγκη η χώρα.
Ως προς το άνοιγμα των ΑΕΙ, είναι άτοπο να ανοίξουν με 100% πληρότητα. Οι αίθουσες είναι μικρές, ο αριθμός των φοιτητών μεγάλος με αποτέλεσμα το υιικό φορτίο να αποτελεί ''υγειονομική βόμβα'' για καθηγητές, φοιτητές και ευπαθείς ομάδες.
Η πρόταση λοιπόν του Παν/μίου Πατρών για 30% εξ αποστάσεως εκπαίδευση
είναι λογική και εξυπηρετεί τη δημόσια υγεία΄.

Σώστης
|

Μόνο εμβολιασμένοι στις σχολές!

ΔΕΠ
|

Βλέπε κόκκινη Θεσσαλονίκη..μας λέει λοιπόν το υπουργείο ότι ενώ η πόλη είναι σε μίνι lockdown, το ΑΠΘ θα λειτουργήσει στο100%!!! Οι φοιτητές που ήδη έχουν έρθει από όλα τα μέρη της Ελλάδας, ξέρετε δεν θα βρίσκονται ολημερίς κι ολονυχτίς μέσα στο πανεπιστήμιο, θα κυκλοφορούν, θα μαζεύονται σε σπίτια, θα βρισκουν ευκαιρία για πάρτυ, γενικά θα ζουν τη νεότητά τους. Την επόμενη ημέρα θα έρχονται στα αμφιθέατρα, ειδικά οι πρωτοετείς, θα στοιβάζονται και ό,τι προκύψει...

Καθηγήτρια ΑΕΙ
|

Ξεκάθαρα το υπουργείο παιδείας θέλει να γεμίσουν τα νοσοκομεία από καθηγητές και φοιτητές. Τώρα είναι ώρα όλων των συνδικαλιστικών οργάνων να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις για να αναγκαστεί η κυβέρνηση να αλλάξει την επαίσχυντη ΚΥΑ και να αποφευχθεί η τραγωδία που έρχεται. Όσο για τα μονοπρόσωπα όργανα διοίκησης (κοσμήτορες και προέδρους τμημάτων) αλλά και για τους διαφωνούντες αντιπρυτάνεις είναι η ώρα των ομαδικών παραιτήσεων! Διαφορετικά όλοι αυτοί είναι συνυπεύθυνοι και συνένοχοι με όσους παρήγγειλαν την ΚΥΑ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ