Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Παράταση στην αξιολόγηση μετά τη δικαστική απόφαση

Η προθεσμία έληγε στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ η νέα εγκύκλιος δεν ορίζει καταληκτική ημερομηνία.
Δημοσίευση: 03/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε παράταση της προθεσμίας υποβολής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ της συνοπτικής έκθεσης αξιολόγησης των σχολικών μονάδων καθώς και τον  συλλογικό  προγραμματισμό , προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία στάλθηκε στα σχολεία, μετά την  απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών , με την οποία κρίθηκε παράνομη η απαεργία-αποχή.
 
Η προθεσμία έληγε στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ η νέα εγκύκλιος δεν ορίζει καταληκτική ημερομηνία.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΎΚΛΙΟ

Ειδικότερα η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

Προς ενημέρωση των Διευθυντών/ντριων – Προϊσταμένων των Σχολικών Μονάδων και των εκπαιδευτικών, κοινοποιείται η υπ’ αρ. 534/2021 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, δια της οποίας αναγνωρίσθηκε ως παράνομη η κηρυχθείσα απεργία – αποχή των αναφερόμενων σε αυτήν συνδικαλιστικών οργανώσεων, από τις διαδικασίες «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» (Β ́4189) και είναι συνεπώς παράνομη κάθε συμμετοχή σε αυτή.

Η εφαρμογή του Ι.Ε.Π. «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων», στην οποία υποβάλλονται ηλεκτρονικά η συνοπτική έκθεση αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και ο συλλογικός προγραμματισμός, παραμένει ανοικτή προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες που ορίζονται στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/10.09.2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» υπουργική απόφαση (Β ́4189).

Σχόλια (33)

 
Σώστης
06 Οκτ 2021 15:08

Χωρίς μισθό που να ανεβαίνει και να φτάνει τα επίπεδα του υπόλοιπου δημοσίου τομέα, οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να υποστηρίξουν οικογένεια παρά μόνο με δεύτερη ή τρίτη δουλειά (υπάρχει και η επιλογή να μην κάνουν οικογένεια) εις βάρος της κύριας δουλειάς τους. Δεν ζητιανεύουμε, ζητάμε τα αυτονόητα, αντάξια αμοιβή για το έργο μας. Ναι, φυσικά να συνδεθεί με την αξιολόγηση. Όχι όμως οι ανεπαρκείς να επιμορφώνονται και οι ικανοί να μην επιβραβεύονται! Ναι, μεγάλο ναι στην αξιολόγηση! Αφήστε μας ήσυχους να αποφασίσουμε ελεύθερα.

 
Γιαμαλάκης Γρηγόρης
06 Οκτ 2021 13:02

Προσωπικά να πληροφορήσω αυτούς που μου καταλογίζουν κομματικό πάθος στις τοποθετήσεις μου, ότι ανήκω σε Σύλλογο Εκπαιδευτικών που το ΔΣ του στελεχώνεται από Ενωτικό Ψηφοδέλτιο (ανοιχτό σε όλες τις παρατάξεις). Αν αυτό σας λέει κάτι... Το ποσοστό συμμετοχής των συναδέλφων στην απεργία - αποχή έφτασε τώρα στο 98,5% και περιμένουμε απαντήσεις από 3 σχολεία ακόμη, οπότε αναμένουμε να αγγίξει το 100%!!! Και συνεχίζω να υποστηρίζω ότι το ΥΠΑΙΘ πρέπει να κάνει διάλογο με τις Ομοσπονδίες. Η ΔΟΕ έχει ψηφισμένες αποφάσεις για την αξιολόγηση...

 
ΑντιαντιΓιαμαλάκης
05 Οκτ 2021 12:18

@ΑντιΓιαμαλάκης 04 Οκτ 2021 18:09
"τα τελευταία χρόνια αξιολογείται ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ" μας λέτε αλλά δεν αναφέρετε ενδεικτικά, έστω κι ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. Με ποιό νόμο? Ποιές υπηρεσίες ή ΔΕΚΟ ή Δήμοι? Ποιά τελευταία χρόνια(τα 1-2-10)? Από ποιόν αξιολογούνται? Και κυρίως.... αφού αξιολογείται ΟΛΟ το Δημόσιο, εγώ γιατί δεν άκουσα ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ υπάλληλο-ους σε ΚΑΜΙΑ υπηρεσία να κρίθηκε-καν ποτέ ανεπαρκείς.... και "να υποστούν τις νόμιμες συνέπειες"(δικά σας τα λόγια)??? Όλοι άριστοι είναι.... "πλην εκπαιδευτικών"???

 
@Σώστης
05 Οκτ 2021 10:05

Αγαπητέ, το κράτος δε χρωστάει συγκεκριμένο μισθό σε κανέναν μας. Είμαστε σε ένα επάγγελμα με ΥΠΕΡ-προσφορά εκ μέρους των υποψήφιων εργαζόμενων και λιγότερες θέσεις εργασίας. Τι περιμένετε, να ανεβαίνουν οι μισθοί; Όποιος θεωρεί ότι αδικείται αναζητεί εργασία αλλού, σε άλλο κλάδο, στον ιδιωτικό τομέα, σε άλλη χώρα κλπ. Φτάνει τόσες 10ετίες η κλάψα και να περιμένουμε από το κράτος-νταντά να μας γεμίζει τις τσέπες λεφτά. Δεν είμαστε στη δραχμή να τυπώνουν χρήμα. Και απλοϊκά ψευτοδιλήματα του στυλ "φρεγάτες ή μισθοί" ανήκουν στις δεκαετίες του 70 και του 80.

 
@Ελένη
05 Οκτ 2021 09:45

Αν βαθμολογείτε με αυτό τον τρόπο (και είμαι σίγουρη ότι συμβαίνει "παντού", δεν έχω λόγο να σας αμφισβητήσω) τότε πρέπει να κοιτάξετε τους εαυτούς σας πρώτα, και να σταματήσουν αυτές οι πατέντες που υποσκάπτουν την αξιοπιστία των βαθμών - αν όλοι παίρνουν 9 και 10 είναι σα να μην υπα΄ρχουν βαθμοί και σα να μη βαθμολογεί ο δάσκαλος. Με το δικό σας χέρι "μπαίνουν" οι βαθμοί, στο δικό σας χέρι είναι να σταματησει αυτη η κοροϊδία. Και ένας λόγος παραπάνω να προχωρήσει η αξιολόγηση.

 
ΔΜ
05 Οκτ 2021 08:50

@Σώστης, mix grill......αγαπητέ. Καλά κάναμε και θωρακίσαμε την άμυνα της χώρας έναντι της Τουρκικής απειλής, εκτός και αν εκλαμβάνεται από κάποιους ως Τουρκική συμπάθεια.
Οριζόντια αύξηση μισθών στους εκπαιδευτικούς χωρίς αξιολόγηση ΔΕΝ πρόκειται να υπάρξει από καμία κυβέρνηση. Αυτά....last year!

 
Δάσκαλος στην τάξη
05 Οκτ 2021 00:28

Καλώς! Ας παραμείνει ανοιχτή η ημερομηνία έως το τέλος και αυτού του σχολικού έτους μήπως μπει και κανένας να αναρτήσει τα περσινά δρώμενα στη σχολική του μονάδα...

 
Σώστης
04 Οκτ 2021 22:42

Σε αυτό να εστιάσουμε!! Είμαστε ο πλέον υπαμειβόμενος κλάδος! Και αντί το δημοσιονομικό περιθώριο να φέρει αυξήσεις, δηλαδή επαναφορά των μισθών μας, παίρνουμε φρεγάτες και άλλα ωραία. Αφήστε τον αγώνα για την αξιολόγηση. Ξεκινάμε αγώνες για άλλα σημαντικά.

 
Legend
04 Οκτ 2021 22:35

@κύριε Γιαμαλάκη, παράταση δεν πήρε για το Ηράκλειο λόγω του σεισμού; Δεν έγιναν οι σύλλογοι λοιπόν. Πώς βγήκε το ποσοστό;

 
ΑντιΓιαμαλάκης
04 Οκτ 2021 18:09

@Ηρώ Να σας πληροφορήσω, φίλτατη, ότι τα τελευταία χρόνια αξιολογείται ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ πλην εκπαιδευτικών, βέβαια.
@Γιαμαλάκης Αγαπητέ, κύριε Γιαμαλάκη, 98% συμμετοχή και κανείς δεν είχε ανεβάσει απολογισμό, πέρυσι, στο Ηράκλειο Κρήτης;;; Τι είναι αυτά που γράφετε, αγαπητέ. Ποιος διάλογος που 10 χρόνια τώρα το ένας σας βρωμά και το άλλο σας ξινίζει περί νόμων αξιολόγησης...
Θα σας παρακαλούσα επιπλέον, εαν θέλατε να συνεχίσετε την "απεργία" κάνετέ το, αρκεί να μην πάρετε άλλους στο λαιμό σας.
Αλήθεια κύριε Γιαμαλάκη, τα διοικητικά δικαστήρια για καθένανν που τυχόν πείθετε να κάνει τα ίδια με εσάς, θα τα καλύψετε εσείς;; Η ΟΛΜΕ;; Η ΑΔΕΔΥ;;
Λίγη σοβαρότης αγαπητέ, λίγη σοβαρότης....
Μη σας τυφλώνει το κομματικό σας πάθος!!
Αξιολόγηση χτες και όσοι δεν..., να υποστούν τις νόμιμες συνέπειες...

 
Ελένη
04 Οκτ 2021 17:55

Εγώ πάλι πρώτα θα αναφερθώ στο σύνθημα του υπουργείου "Όποιος αξιολογεί, αξιολογείται". Κανέναν δεν αξιολογούμε. Όλοι σχεδόν οι μαθητές παίρνουν (Α) Άριστα και 10 στην πρωτοβάθμια, στο σχολείο μου, αλλά και σε άλλα. Αυτοί που παίρνουν Β ή 9 είναι οι τελείως αδιάφοροι μαθητές, αυτοί που δε φέρνουν ούτε τα βιβλία. Ακούω αυτό το σύνθημα και από εκπαιδευτικούς και απορώ. Άντε η Κεραμέως είναι εκτός σχολικής πραγματικότητας, εμείς οι εκπαιδευτικοί;
Θέλω να πω στον Γιάννη ότι δε χτίζουν στα κοινά με τον προηγούμενο νόμο γιατί θέλουν κάτι άλλο. Οι άριστοι έχουν μια ροπή προς το ξεπούλημα.

 
Ηλίας
04 Οκτ 2021 17:25

@Γιάννης

κάπου αναφέρεσαι στο ότι "Το μεγάλο πρόβλημα είναι ο τρόπος εισαγωγής της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης (όλα μαζί και αυταρχικά) και όχι τόσο το περιεχόμενο."

Όχι! Πρόβλημα υπάρχει και στο περιεχόμενο... Όταν η αυτοαξιολόγηση θέτει το Σύλλογο στη διαδικασία να σκεφτεί πως θα διορθώσει τα προβλήματα του σχολείου αλλά πουθενά δεν έχουμε αναφορά στην (ουσιαστική) έλλειψη υποστήριξης από τη διοίκηση και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί τότε αυτό δεν είναι αξιολόγηση αλλά ...μπαλώματα, διάχυση ευθύνης και "η μπάλα στην εξέδρα". Δεν ξεκινάνε όλα τα σχολεία από την ίδια "αφετηρία" κάθε Σεπτέμβρη...

Όταν το σχολείο μου είναι υποστελεχωμένο μέχρι τουλάχιστον τα μέσα του Οκτώβρη (και σήμερα να βγει η Γ' φάση πριν τις 15 του μήνα... δε θα βγει άκρη) ενώ τα κενά είναι γνωστά από τον Ιούλιο αυτό θέτει πολλαπλά προβλήματα από μόνο του. Όταν το προσωπικό αλλάζει κάθε χρόνο σε ένα ποσοστό 30-50% και συνήθως έρχονται συνάδελφοι άπειροι κάθε φορά αυτό είναι ένα ακόμα πρόβλημα. Ποιός εξωτερικός αξιολογητής ή Συμβουλος θα τα πει και ποιος τα βλέπει? Αυτοί που δεν έχουν πατήσει 2-3 χρόνια στο σχολείο? Αυτοί που έρχονται μία φορά το Μάρτη, έχοντας επιμελλώς χάσει τη ζοφερ΄ή πραγματικότητα της περιόδου Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου???

Αυτά τα προβλήματα όχι απλά δεν μπορούμε να τα λύσουμε αλλά ουσιαστικά δεν μπορούμε και να τα θίξουμε... ΑΛΛΑ θα αξιολογηθούμε!

 
Γιαμαλάκης Γρηγόρης
04 Οκτ 2021 14:38

Δεν ανεβάζουμε τίποτα, ισχύει η απεργία - αποχή, τουλάχιστον μέχρι την απόφαση του Εφετείου. Και θα έχει απ' ότι φαίνεται και συνέχεια...
Εδώ στην περιοχή μας (Ν. Ηρακλείου Κρήτης) κανένα σχολείο πέρυσι δεν είχε ανεβάσει απολογισμό. Και τώρα συμμετέχουν οι συνάδελφοι (εκπαιδευτικοί και διευθυντές) σε ποσοστό 98% στην απεργία!!!
Το ΥΠΑΙΘ οφείλει να κάνει άμεσα διάλογο με τις Ομοσπονδίες και όχι να μας στέλνει στα δικαστήρια...

 
Πιτσιφλής
03 Οκτ 2021 21:16

Να και ένας Δον Κιχώτης συνετός, καλώς ήρθες στο esos!

 
Γιάννης.
03 Οκτ 2021 21:14

Κοινή απάντηση όλα τα σχολεία κι αστούς να βρουν την αλήθεια.

 
πολεμώντας ανεμόμυλους...
03 Οκτ 2021 20:59

με σπατάλη χρόνου και ενέργειας για μια αξιολόγηση -ρουτίνα, όταν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων που στέκονται εμπόδιο στην ομαλή διεξαγωγή του εκπαιδευτικού έργου παραμένουν άλυτα...
-άλυτος γρίφος ο πραγματικός και ουσιαστικός χρόνος για τις παιδαγωγικές συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων
-η τοποθέτηση υπεύθυνου δασκάλου στα Ολοήμερα θα έπρεπε να είναι από τα πρώτα αιτήματ΄α μας , όχι τόσο για το άνοιγμα θέσεων εργασίας (ας βγούμε και λίγο έξω από το "εγώ " μας), κυρίως για την ποιότητα του έργου των εκπαιδευτικών στο Ολοήμερο Τμήμα και την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών μας.
- η διάθεση γραμματειακής υποστήριξης στα πολυδύναμα σχολεία και προσλήψεις επιστατών, για να μπορούν δ/ντές και εκπαιδευτικοί, επιτέλους, να αφοσιωθούν απερίσπαστοι στους ρόλους και τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα (να κάνουν δηλ. και ουσιαστική δουλειά με τη βελτίωση και ανάπτυξη της σχολικής μονάδας.
-κάλυψη όλων των σχολείων με υποστήριξη από ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό
-και ας ασχοληθούμε κάποια στιγμή και με το ρημαγμένο συνταξιοδοτικό...

Τέτοια ζητήματα θα έπρεπε να μας απασχολούν και να μας βγάζουν στους δρόμους....και ίσως τότε να μας πάρουν οι γονείς και η κοινωνία στα σοβαρά...

 
Αφορά μόνον αυτή του 2020-21!
03 Οκτ 2021 19:44

Λίγη προσοχή κατά την ανάγνωση της Υ.Α.! Η παράταση αφορά μόνον την καταληκτική ημερομηνία για την ανάρτηση στο ΙΕΠ της ΕΕΑ του 2020-21. Ουδόλως αναφέρεται στην Ειδική Συνεδρίαση για τον Συλλογικό Προγραμματισμό και την ΕΕΑ του 2021-22, η οποία πρέπει να έχει ημερομηνία ως 10.10.21 και η πρώτη ανάρτηση στο ΙΕΠ πρέπει να γίνει ως τις 20.10.21.
Αν δεν δοθεί παράταση στην ως άνω διαδικασία, οι Σ Δ και ιδίως οι Δ/ντές οφείλουν αμελλητί να προχωρήσουν στην διαδικασία αυτή.

 
Γιάννης
03 Οκτ 2021 17:43

Αυτά που ενοχλούν τους εκπαιδευτικούς (και όχι επειδή ακούνε τους συνδικαλιστές) στον νόμο είναι η δημόσια λογοδοσία του Σχολείου, η αριθμητική αποτίμηση και η εξωτερική αξιολόγηση με την αυθαίρετη αριθμητική αποτίμηση του εξωτερικού αξιολογητή. Αυτά δεν υπήρχαν στον προηγούμενο νόμο Γαβρόγλου. Υπήρχαν όμως και εκεί οι ποινές για τους μη συνεργάσιμους στην αξιολόγηση. Επομένως γιατί δεν χτίζουμε πάνω στα κοινά σημεία με τον προηγούμενο νόμο ξεκινώντας από αυτά για τα οποία δεν έχουν επιφυλάξεις οι εκπαιδευτικοί; Κάτι τέτοιο λένε και οι συνδικαλιστές μας. Αν απαξιώσουμε τους συνδικαλιστές μας θα χάσουμε την μόνη - κουτσή έστω - δυνατότητα μας (την ενότητα μας δηλαδή) να πετύχουμε κάτι ως κλάδος.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ο τρόπος εισαγωγής της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης (όλα μαζί και αυταρχικά) και όχι τόσο το περιεχόμενο. Αυτό κάνει τους συνδικαλιστές μας απόλυτους και για αυτό πρέπει να τους ακούσουμε ώστε να υπ΄΄αρξει διάλογος με το Υπουργείο διότι υπάρχει πλέον μια βάση.
Όλοι μας έχουμε εκτεθεί στους γονείς με την webex επομένως είναι ο κατάλληλος καιρός να κάνουμε ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ.
Το ίδιο κόμμα είχε επιχειρήσει την αξιολόγηση (2013) με όλο το πακέτο ξανά και με ποσόστωση στις ατομικές αξιολογήσεις που έπονται. Αν το κόμμα αυτό ενδιαφέρεται για ουσιαστική αξιολόγηση και όχι την επιβολή της ιεραρχίας πρέπει τώρα που βλέπει ότι οι Σύλλογοι απαξιώνουν την αποτίμηση να σταματήσει τη διαδικασία και να ξεκινήσει διάλογο και εφαρμογή των κοινών παραδεκτών σε πρώτη φάση.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
03 Οκτ 2021 17:04

@ arte
Να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω πλήρως μ' αυτά που λέτε. Εγώ δεν αμφιβάλλω, αλλά είμαι βέβαιος ότι εσείς δε διαβάσατε το ΦΕΚ και τον οδηγό του ΙΕΠ και κυρίως δεν κοι΄ταξατε την ίδια την πλατφόρμα, για να διαπιστώσετε πόσο εξωφρενικά γραφειοκρατικό είναι αυτό το εφεύρημα του υπουργείου που προφανώς δε στοχεύει σ' αυτό που διακηρύσσει, αλλά σε άλλα πράγματα που δεν υπάρχει λόγος να τα επαναλάβω, αφού έχουν γραφτεί επανειλημμένα. Όσοι συντάσσεστε με τη "λογική" του υπουργείου - ελάχιστοι, ευτυχώς - μπορείτε να συνεχίσετε να σφυρίζετε αδιάφορα.

 
Τηλεμαχος
03 Οκτ 2021 15:52

Πότε θα συνεδριάζουμε για να γίνουν όλα αυτά;;;; Αφού όλο το πρωί είμαστε στην τάξη!!!!!!!!!! Η κυβέρνηση μας ζητά απίστευτη γραφειοκρατία, πλατφόρμες κλπ λόγω αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.... Άρα, αναγκαστικά υπερωρίες... Το ερώτημα λοιπόν ειναι:"γιατί να να τα κάνουμε όλα αυτά????" Η απάντηση της κυβέρνησης:"για βελτίωση σχολικής μονάδας". Η απάντηση μας:"δεν πιστεύουμε ότι με όλα αυτά θα βελτιωθεί η σχολική μονάδα... Άρα γιατί να τα κάνουμε;;;;;". Επομένως, δεν κάνουμε τπτ.

 
Ηρώ
03 Οκτ 2021 15:49

Ποιος αξιολογείται στο δημόσιο;;;;; Οι δημοι;;; Τα υπουργεία;;; Οι αστυνομικοί;;; Οι εφοριακοί;;;; Τα ΚΕΠ?????? ΚΑΝΕΙΣ. Άρα γιατί τα βάζετε μόνο με τους εκπαιδευτικούς που δεν αξιολογούνται;;;;;;;;

 
Ntinos
03 Οκτ 2021 14:56

Αρκετά σχολεία έχουν αναρτήσει την περσινή αυτοαξιολόγηση και στο 90% την αναρτούν ήδη οι Δ/ντές..Όλα λοιπόν γίνονται καθαρά για πολιτικούς λόγους και για νεκρανάσταση των συνδικαλιστών.. Οπότε τσάμπα μάγκες σύντροφοι επαναστάτες ! !

 
Ενιαία.... δεν τα λες
03 Οκτ 2021 14:25

@εκπαιδευτικός
Ενιαία μισθολόγια είναι μόνο κατ' ευφημισμό αγαπητέ συνάδελφε, όταν σχεδόν οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι, ΔΕΝ ανήκουν στα ενιαία. Όμως ακόμα και εκεί που εφαρμόστηκαν οι ίδιες περικοπές με τους εκπαιδευτικούς, άλλο πράγμα είναι μια μείωση 30% σε μισθό πχ των 1100 ευρώ(του εκπαιδευτικού με ένα "κάρο" πτυχία και προσόντα)..... απ' ότι ή ίδια μείωση σε μισθό πχ 1800 ευρώ(του υπαλλήλου στο Δήμο της Κάτω Μηλιάς).

 
Λευτέρης
03 Οκτ 2021 14:23

Αρκετά με τα πισωγυρίσματα ! Δώστε vouchers στους γονείς να έχουν τη δυνατότητα επιλογής σχολείου!

 
Πλατάρος Γιάννης
03 Οκτ 2021 14:13

Την παράταση των 10 ημερών την δίνει ο υφιστάμενος ισχυρών νόμος του Αυγούστου. Το άρθρο 37.
Την παράταση, δεν την δίνει ο ΓΓ του υπουργείου...
Οποίος θεωρεί αυτό λάθος εκτινηση, ευχαρίστως να με διορθώσει...
Ίσως σε αυτές τις 10 μέρες (=10 Οκτωβρίου) χωράει να γίνει σύλλογος ΑΝ κάποιοι το μετανοιωσαν....
Δεν βλέπω κάτι άλλο...

 
μισθωτος δημοσιου
03 Οκτ 2021 13:58

@ @ γεωργιος.
με συγχωρειτε, αλλα υπαρχουν κατηγοριες δημοσιων υπαλληλων που δεν εγιναν αυτες οι περικοπες (π.χ.
εφοριακοι, τα πηραν μεσω ειδικων επιδοματων, υπαλληλοι πολεοδομιων τα πηραν μεσω επιδοματων, πολιτικοι υπαλληλοι υπουργειων δημοσ. ταξης, υπουργειου εθν αμυνας τα πηραν μεσω επιδοματων).
ο κλαδος των εκπαιδευτικων ειχε μονο περικοπες και τιποτα αλλο

 
arte
03 Οκτ 2021 13:34

η αναστάτωση που επικρατεί είναι πολιτική , όχι εκπαιδευτική.. η αξιολόγηση των σχολείων ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΈΙΟ δέχεται μια κριτική παραπάνω από όσο της αναλογεί. οι περισσότεροι γράφουν, εκφράζουν απόψεις χωρίς να έχουν μελετήσει τίποτα. Ακόμη και η καραμέλα της ΄΄γραφειοκρατίας δεν ευσταθεί στο βαθμό που προβάλλεται. Αν μελετήσει κάποιος ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ το πλαίσιο Γαβρόγλου της αυτοαξιολόγησης, το περσινό πλαίσιο και το φετινό, θα καταλάβει.. Κριτική πρέπει να υπάρχει αλλά επι επιστημονικής και συγκεκριμένης βάσης.. όλα τα άλλα είναι εντυπώσει και πολιτική εκμετάλλευση..

 
εκπαιδευτικός
03 Οκτ 2021 13:31

@ "@ Γεώργιος" 03 Οκτ 2021 13:25

σωστά αυτά που γράφετε αλλά το 1 και το 2 αφορούν όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο και όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς. πχ τα ενιαία μισθολόγια του 2011 και του 2016 εφαρμόσθηκαν σε όλο το δημόσιο (και δεν εννοώ τα ειδικά μισθολόγια: δικαστικοί, ΔΕΠ κλπ) και όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς

 
@ Γεώργιος
03 Οκτ 2021 13:25

Πες τα χρυσόστομε, ο κλαδος των εκπαιδευτικών τα τελευταία χρόνια:
1. Σήκωσε το βάρος της οικονομικής κρίσης με δύο νέες μισθολογικές κατατάξεις που μείωσαν ακόμη περισσότερο τις πενιχρές αποδοχές τους και είχαν και πάγωμα της μισθολογικής τους εξέλιξης ΜΚ κατά μια διετία.
2. Οι εκπαιδευτικοί σήκωσαν το βάρος της οικονομικής αλληλεγύης προς τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα με έξτρα κρατήσεις (ειδική εισφορά αλληλεγύης και επιπλέον κρατήσεις περι στήριξης της ανεργίας) που παραμένουν ακόμη σε ισχύ δυστυχώς, ενω στον ιδιωτικό τομέα έχουν καταργηθεί.
3. Οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί σήκωσαν πρόσφατα και το βάρος της τηλεκπαίδευσης απο απόσταση λογω covid, μόνοι τους παρακαλώ με δικό τους εξοπλισμό (υπολογιστή, πρόσβαση σε γρήγορο internet) χωρίς καμία οικονομική βοήθεια και επιμόρφωση απο το υπουργείο.

Οι εξαντλημένοι αυτοί εκπαιδευτικοί ψυχικά και οικονομικά, καλούνται σήμερα επιτακτικά και με την απειλή κυρώσεων να αξιολογήσουν μέσω απο μια χρονοβόρα, γραφειοκρατική, δυσνόητη διαδικασία το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας και να βρούν χορηγούς και χρόνο ώστε να εφαρμόσουν ακόμα και στον ελεύθερο χρόνο τους εκτός ωραριου καινοτόμα προγράμματα, εν μέσω πανδημίας. Ζούμε το θέατρο του παραλόγου.

 
@Γεώργιος
03 Οκτ 2021 13:12

Όχι, δεν θα μας απολύσει. Και επειδή κουράστηκε και το Υπουργείο με την Ιστορία αυτή, να αρνούμαστε την fake "αυτοαξιολόγηση", θα πετάξει το μπαλάκι στους γονείς και στους Δήμους. Θα δώσει τα σχολεία στους Δήμους, όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και voucher στους γονείς για να γράψουν τα παιδιά τους σε όποιο σχολείο θέλουν. Αυτοαξιολόγηση θα λέμε και θα κλαίμε !

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.