ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Έληξε η υποβολή αιτήσεων υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης

Εντός των προσεχών ημερών θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης αφού προηγηθεί η έκδοση των σχετικών Υ.Α.
Δημοσίευση: 24/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις θέσεις Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η πλατφόρμα υποβολής των αιτήσεων https://teachersapp.it.minedu.gov.gr/ αναφέρει: "Η χρονική περίοδος ηλεκτρονικής υποβολής Αιτήσεων για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης έχει λήξει. Η εφαρμογή θα παραμείνει διαθέσιμη μόνο για την πρόσβαση στις υποβληθείσες Αιτήσεις υποψηφίων".

Αναμένεται πλέον, μετά την επεξεργασία των αιτήσεων από τα Συμβούλια Επιλογής η δημοσίευση των προσωρινών πινάκων υποψηφίων με τη μοριοδότησή τους (σε κάθε επιμέρους κριτήριο και συνολικά). 

Σύμφωνα εξάλλου με τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας εντός των προσεχών ημερών θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης αφού προηγηθεί η έκδοση των σχετικών Υ.Α.

Σχόλια (38)

 
@πλαταρος
28 Ιαν 2022 13:19

Τελικα ποιος θα κοπεί στη συνέντευξη με αυτά που γράφει;περνούν τα χρόνια δεν γίνονται κρισεις για αδιαβαστους

 
@Ρονάλντο του esos
28 Ιαν 2022 10:08

Όταν περνιέσαι για παικταράς.... και εκεί που νομίζεις ότι θα βάλεις γκολ, τρως αντεπίθεση, αναγκάζεσαι να γυρίσεις άρον άρον στην άμυνα και τελικά... βάζεις και αυτογκόλ.

 
Πλατάρος Γιάννης
27 Ιαν 2022 22:47

@@Πλατάρος
Ναι, έκανα λάθος, έχει αλλάξει η παροχή επί πλέον ΜΚ από το 2011
Οι πενταετείς σπουδές αμείβονταν διακριτά σε όλα ανεξαιρέτως τα μισθολόγια έως και το Ν.4024/11 όπου καταργήθηκε το πρόσθετο Μισθολογικό Κλιμάκιο για τους αποφοίτους σχολών πενταετούς διάρκειας σπουδών.
Όσοι το έχουν πάρει το ΜΚ, το πήραν.
Μετά το 2011 τώρα έγιναν διορισμοί...
Απλώς πλέον όλοι αναγνωρίζουν το μάστερ ακαδημαϊκά, αλλά όχι μισθολογικά, αφού δεν αναγνωρίζεται για μισθολογικούς λόγους.

 
@ΠλατΑρος
27 Ιαν 2022 20:21

Επιμένετε ότι τα ξέρετε όλα.Σας ξαναλέω για τελευταία φορά ότι το intergated αποτελεί μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και μέτρα κανονικότατα στις κρισεις.Το intergrsted είναι τιτλος σπουδών και κανείς δεν διορίστηκε με αυτόν για να αποτελεί υποχρεωτικό πτυχίο διορισμού.Δικαιωμα δας αν δρν πειθεστε

 
@Πλάταρος
27 Ιαν 2022 16:44

Λάθος. Όσοι έχουν διοριστεί με πτυχίο πενταετούς ή εξαετούς φοίτησης δεν λαμβάνουν διαφορετικό εισαγωγικό κλιμάκιο από τους τετραετούς (και αρκετούς διετούς!) με το ενιαιο μισθολογιο.

 
Πλατάρος Γιάννης
26 Ιαν 2022 22:06

Όσοι έχουν διοριστεί με πτυχίο πενταετούς κύκλου σπουδών, λαμβάνουν ειδικό κλιμάκιο. Ομοίως οι τετραετούς, έναντι των τριετούς. Κανείς δεν λαμβάνει μεταπτυχιακό επίδομα.
Το Γκρέκο-μάστερ, αναγνωρίζεται αναδημαϊκως από ΠΥΣΔΕ.
Το αξίωμα "προσόν που χρησιμοποιήθηκε για διορισμό δεν μπορεί να μοριοδοτηθει" ισχύει απολύτως και διαχρονικως.
Ετεροχρονισμενα βαπτίστηκε το πέμπτο έτος ως διδακτορικό. Δεν μετρά προφανώς ως διδακτορικό. Διότι δεν είναι. Οι σχολές πενταετων προγραμμάτων σπουδών έχουν διακριτά μεταπτυχιακά.
Αυτα με την" γνώμη διαπρεπων νομικών" να τα πουν στο κληδονα.
Μάθετε το ποιηματάκι :
"Προσόν που χρησιμοποιήθηκε στον διορισμό, δεν μοριοδοτειται"
Εκπαιδευτικοί με (πτυχίο μαθηματικού) +(μεταπτυχιακό πληροφορικής) , διορίστηκαν ως απλοί καθηγητές πληροφορικής. Αυτό το μεταπτυχιακό που έχουν, ΔΕΝ ΜΕΤΡΆ.
Καλά κάνετε και δεν βάζετε ονοματεπώνυμο, μπορεί να σας κόψουν στην συνέντευξη με αυτά που γράφετε!
Σε αυτούς που δεν πρόλαβαν για 5 λεπτά, όπως η Βασιλική, απαντήσαμε όλοι συντηρητικά, ήπια και πολιτισμένα. Φανηκαν τα σχόλια ως πλάκα. Έτσι έπρεπε.
Η προθεσμία έχει την λογική "υποβάλτε τα χαρτιά σας σε 1,2,3, 4, κτλ μέρες. Την 14η μέρα το μαγαζί κλείνει. Για όλους. Πάει ο άλλος στο πάρα 5, όταν κατεβάζει ρολά σκοντάφτει και δεν προλαβαίνει να μπει.
Στην παγκόσμια Φιλόλογία ομίλουν για" "μωρες παρθένους"
Οι σωφρονες προβλεπουν :
Κι αν με πιάσει λάστιχο καθ οδόν προς το σπίτι; Έχω τους κωδικούς να οριστικοποιησω μέσω κινητού;
Αυτα!...

Σε προσωπικό επιπεδο διαμηνυω παντου, όλα να γίνονται στο δημόσιο την τελευταία στιγμή! Όσες φορές σπεύδω να ανταποκριθώ πρώτος συνήθως χρειάζεται αυτό που έκανα α το ξανακάνω, ενώ όσοι δεν το έκαναν, το κάνουν εφ άπαξ.!
Για να φτάνω στο σημείο και νά λέω για τις αιτήσεις ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΟΥΜΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ, ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΛΌΓΟΙ!
Τους εξηγήσαμε, δεν τους καταλάβατε!
Όχι μόνο δεν τους καταλάβατε, αλλά περάσατε σε αντεπίθεση ειρωνιων για Κιμ και υποφαινόμενο.

 
Ert
26 Ιαν 2022 19:16

Ναι, αλλά ο ειδικός νόμος που υπερτερεί του γενικού αναφέρει ότι "προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται". Παίρνουν επίδομα μεταπτυχιακών σπουδών;

 
@ert
26 Ιαν 2022 18:37

Κανείς δεν διορίζεται με μεταπτυχιακό τιτλο

 
περί Integrated
26 Ιαν 2022 16:43

Ενόψει του γεγονότος ότι η διαδικασία επιλογής προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων και Διευθύνσεων, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84-86 του Υ.Κ., είναι σε εξέλιξη, η Υπηρεσία μας, με το αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.65/2807/οικ.36290/09-10-2018 έγγραφό της, απηύθυνε ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επί των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του ν. 4485/2017, όσον αφορά στην κρίση περί του παραδεκτού της αίτησης υποψηφιότητας και της μοριοδότησης της συνάφειας του εν λόγω τίτλου με το αντικείμενο της προκηρυσσόμενης θέσης και στο πότε θεωρείται κάποιος κάτοχος του εν λόγω αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου.

Δ. Σε απάντηση των ανωτέρω ερωτημάτων, εκδόθηκε η αριθ. 174/2018 ατομική Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, το περιεχόμενο της οποίας έχει ως εξής:

«α) Για τους δημοσίους υπαλλήλους-υποψήφιους κατάληψης θέσεων Γενικών Διευθυντών ή Διευθυντών σε οργανικές μονάδες της Δημόσιας Διοίκησης, κατά τα άρθρα 84-86 του Υ.Κ. όπως ισχύουν, οι οποίοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του άρθρου 46 παρ. 1 του ν. 4485/2017, όσον αφορά την κρίση για το παραδεκτό της αίτησης υποψηφιότητας, δηλαδή τον συνυπολογισμό των τυχόν επερχόμενων βαθμολογικών μεταβολών των υπαλλήλων από την κατοχή του υπόψη τίτλου σπουδών κατά τα άρθρα 80 και 82 του Υ.Κ., καθώς και τη μοριοδότησή τους, θεωρούνται ως κάτοχοι του εν λόγω τίτλου σπουδών, από τη δημοσίευση της προβλεπόμενης από την παρ. 2 του άρθρου 46 του ως άνω νόμου, διαπιστωτικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εφόσον η απόφαση αυτή έχει δημοσιευτεί μέχρι τη λήξη της ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην οικεία κάθε φορά προκήρυξη. Περαιτέρω, για τη λήψη υπόψη από τα οικεία Συμβούλια Επιλογής της μείωσης του χρόνου της βαθμολογικής προαγωγής των υπαλλήλων-υποψηφίων, στο βαθμό που συνάπτεται με την κατοχή εκ μέρους τους τίτλου σπουδών επιπέδου integrated master, απαιτείται η προηγούμενη έκδοση των οικείων διοικητικών πράξεων.

 
Ερτ
26 Ιαν 2022 15:31

Δηλαδή οι γεωπόνοι δεν διορίστηκαν με intergrated? Οι μηχανικοί; Εννοείται ότι δεν μετράει και θα πάνε οι ενστάσεις σύννεφο.

 
Ερτ
26 Ιαν 2022 15:27

Δηλαδή αν θα γινόσασταν ΔΔΕ/ΔΠΕ, έτσι θα αντιμετωπίζατε προθεσμίες 20 ημερών; Αν περιμένετε να ανοίξει, θα περιμένετε πολύ, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι θα προλάβαινε κάποιος με μια παράταση 1 ώρας να υποβάλει. ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε τέτοιες κρίσιμες προθεσμίες για την τελευταία ημέρα (φροντίζουμε να είναι ολοκληρωμένη προσωρινά και να έχουμε δεδομένα στο κινητό για έκτακτη οριστική υποβολή έστω και μερικώς συμπληρωμενη). Περίεργο ε;

 
Λίγη σοβαροτητα
26 Ιαν 2022 15:16

Κάνετε τεράστιο λάθος κανείς δεν διορίστηκε με integrated όλοι διορίστηκαν με το βασικό τους πτυχίο στις κρισεις το integrated μέτρα κανονικά ως μεταπτυχιακό έχω ρωτήσει νομικό ψάξτε το

 
Κιμ
26 Ιαν 2022 14:44

@ρουλεμάν

Ωραίο επιχείρημα αυτό με το... επιτελικό κράτος.

 
NIC
26 Ιαν 2022 13:39

Δεν μπορώ να καταλάβω πως οι εξυπνάκηδες εδώ Κιμ, Πλατάρος και άλλοι προσπαθούν να μας πείσουν πως όταν λέμε 14:00 εννοούμε μια ή μερικές ώρες πριν. Τόση κουταμάρα δεν αντέχετε. Δεν μας λέτε έξυπνοι, το χρηματιστήριο κλείνει έστω 0.1’ sec πριν την ορισμένη ώρα με το σκεπτικό άμα θέλεις να αγοράσεις ή να πουλήσεις να τα κάνεις καμιά μέρα πριν. Όσες εντολές είναι μέσα στη συγκεκριμένη ώρα εκτελούνται έστω και μετά το πέρας. Τραβηγμένο ??? ναι τραβηγμένο αλλά είναι το ίδιο. Όταν λέμε 14:00 εννοούμε 14:00.

 
Νότα Μ.
26 Ιαν 2022 13:08

Για την πρόσκληση υποβολής αιτήσεων από τους υποψήφιους Συμβούλους Εκπαίδευσης υπάρχει χρονικός ορίζοντας; Σε πόσες μέρες υπολογίζετε ότι θα εκδοθεί η υπουργική απόφαση για να ξεκινήσει η διαδικασία;

 
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε
26 Ιαν 2022 13:00

Το υπουργείο(κράτος), έδωσε μια συγκεκριμένη προθεσμία στους υποψήφιους(πολίτες), με αρχή και λήξη(ημερομηνία και ώρα). Όταν ΧΩΡΙΣ ΕΥΘΥΝΗ του πολίτη, δεν είναι διαθέσιμο έως και το τελευταίο δευτερόλεπτο ώστε να αξιοποιήσει τη ΝΟΜΙΜΗ προθεσμία που το ίδιο το κράτος όρισε, τότε ποιός έχει την ευθύνη και οφείλει να θεραπεύσει τέτοιες περιπτώσεις?

 
"Κι αν" είχε ρουλεμάν θα ήτανε πατίνι
26 Ιαν 2022 12:30

@Κιμ 26 Ιαν 2022 10:36
Εάν τα επιχειρήματά σας είναι τα "Κι αν" : "Κι αν κοβόταν το ρεύμα? Κι αν σας κοβόταν η σύνδεση? Κι αν χτυπούσε κάποιος στο σπίτι σας (ή εσείς η ίδια)? Κι αν είχατε αποκλειστεί κάπου με τα χιόνια? Κι αν σας έπιανε... κόψιμο?" (από την πατάτα?).... Ε τότε ναι.... τα διαβάσαμε και προβληματιστήκαμε σοβαρά....
ΥΓ. Εδώ ολόκληρο επιτελικό κράτος και αντέδρασε χθες στο +5 έως +12 (ώρες....)

 
Λίγη σοβαρότητα
26 Ιαν 2022 10:48

Λοιπόν ας σοβαρευτούμε.......κανένας υποψήφιος και καμία υποψήφια με χαρακτηριστικά την οργάνωση και την υπευθυνότητα (απαραίτητα σε ένα στέλεχος εκπαίδευσης), δεν αφήνει την αίτηση για τις 13.55 και ξέροντας ότι οι καιρικές συνθήκες είναι ακραίες. Το deadline ήταν δεδομένο εδώ και πολλές μέρες, οπότε όλοι οφείλαμε να προσαρμοστούμε.
Άλλα είναι αυτά που θα πρέπει να μας απασχολήσουν και κυρίως το να γίνει σωστά η μοριοδότηση γιατί ακούω για περίεργες κινήσεις κάποιων που με τρόπο πονηρό και πλάγιο πάνε να πάρουν μόρια. Προσοχή στα integrated....κάποιοι πάνε να τα περάσουν ως μετρήσιμα μεταπτυχιακά ενώ διορίστηκαν με τα πτυχία αυτά. Εδώ το συμβούλιο πρέπει να είναι πολύ προσεκτικό...άντε να δούμε!

 
Κιμ
26 Ιαν 2022 10:36

Εσείς όλοι που υποστηρίζετε το δικαίωμά σας στην ελληνική νοοτροπία του "παρά πέντε", διαβάσατε τα επιχειρήματα εμάς που δεν την υποστηρίζουμε; Ή απλώς να πείτε την πατάτα σας;

 
"Βασιλική δεν έπρεπε το Στέργιο ν' αγαπήσεις"
26 Ιαν 2022 07:46

Γιατί έτσι ήθελε κι έτσι άρεζε στη Βασιλική! Πήγε ποτέ κανείς, να πληρώσει πχ τον ενφια στην Τράπεζα ή στην εφορία 5 λεπτά πριν κλείσουν.... και του είπαν ότι δεν μπορούν να τον εξυπηρετήσουν?
Το σύστημα δεν δουλεύει, ούτε λόγω κακοκαιρίας, ούτε όταν μπαίνουν όλοι οι χρήστες μαζί, ούτε όταν δεν δουλεύουν οι διοικητικοί υπάλληλοι(βλέπε webex), ούτε όταν δουλεύουν αλλά πίνουν τον καφέ τους, ούτε όταν υπουργοί και υφυπουργοί βγάζουν φωτογραφίες και selfies από τα παράθυρα.... και φταίει η κάθε Βασιλική??? Ναι πράγματι, ίσως φταίει που δεν κατάλαβε, σε τί μπανανία ζει τόσα χρόνια.

@Πλατάρος Γιάννης
Ξέχασες την 5η περίπτωση. Να έχει στείλει την αίτηση με laptop 11ετίας "εκθεσιακό, υπερσύγχρονης τεχνολογιας!... με 1 χρόνο εγγύηση".

 
Σε αναμονή πρόσκλησης Συμβούλων
25 Ιαν 2022 23:43

Είμαστε στο περίμενε και πρόσκληση δεν βλέπουμε! Αλήθεια πότε θα βγει;

 
@Πλατάρος Γιάννης
25 Ιαν 2022 23:14

"Το ενδεχόμενο λανθασμένου χρονισμού του Η/Υ ένα ακριβώς ακέραιο έτος πριν, από το ανιψάκι σας, ώστε να παίζει το τράϊαλ ενός γκέϊμ με χρονολήξη το σκεφθήκατε;"

Ε, το τερματίσατε!!! Μα πόσα ξέρετε τελικα!!!! Και από gaming και απο hacking.... Ευγε!!! Όντως, μοναδικός!!!! Να τα πείτε αυτά και στη συνέντευξη, μην αμελήσετε, θα πάρετε έξτρα πόντους!!!!....

Και την ελληνική, από πλευράς λεξιλογίου, την παίζουμε στα δάχτυλα, τυφλα να 'χουν οι φιλόλογοι, βλέπω...Στη γραμματική το χάνουμε, λιγο...Γκέιμ και τράιαλ δε χρειάζονται διαλυτικά, έτσι για τους τύπους, μιας και τονίζεται το πρώτο φωνήεν του δίφθογγου... ΄Ύλη Δευτέρας δημοτικού...

Αλήθεια, γιατί δεν γράφατε τις παραπάνω λέξεις στα αγγλικά? Χαράμι η πιστοποίηση, που φαντάζομαι θα διαθέτετε, μιας και αιτείστε θέση στελέχους? Η γράψτε τις, βρε αδερφέ, μεταφρασμένες στα ελληνικά (παίγνιον και δοκιμαστική έκδοσις), λεξιλογικά είστε καταρτισμένος...Αντε μπας και σας καταλαβει και η -αδαής περί τα τεχνολογικά-΄ πλέμπα....

Όσο πια γι αυτό με το ανηψάκι.....Μα και την οικογενειακή κατάσταση όλων εδώ μέσα γνωρίζετε, επιτέλους???? Φτου Φτου!!!!

 
Στράτος
25 Ιαν 2022 22:59

Υπενθυμίζω τη συνέχεια της διαδικασίας επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης όπως προβλέπεται στην σχετική Υ.Α. (*)

Πρώτον
Τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής, σε συνεδρίασή τους που πραγματοποιείται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων και με τη συγκρότηση που προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 37 του ν. 4823/2021, επιλέγουν τους υποψηφίους που έχουν τα τυπικά προσόντα για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καταρτίζουν τους σχετικούς πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες δεκτών υποψηφίων καταρτίζονται κατά αλφαβητική σειρά. Στους πίνακες μη δεκτών υποψηφίων δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά μόνο ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας, καθώς και η αιτιολογία της απόρριψής της. Τα συμβούλια κοινοποιούν τους πίνακες στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο μεριμνά για την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

(Ακολουθούν ενστάσεις σε 3 μέρες)

Δεύτερον
Τα συμβούλια επιλογής καταρτίζουν προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στους οποίους κατατάσσονται οι δεκτοί υποψήφιοι σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής των περ. α ́ έως γ ́ της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν. 4823/2021. Οι πίνακες κοινοποιούνται στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο μεριμνά για την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

(Ακολουθούν ενστάσεις σε 3 μέρες)

Επομένως εφόσον τηρηθούν τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα:
1. Γύρω στις 3 Φεβρουαρίου ή λίγο μετά θα γίνει η δημοσιοποίηση πινάκων δεκτών (με ονοματεπώνυμα) και μη δεκτών (χωρίς ονόματα) υποψηφιοτήτων/
2. Τα Συμβούλια Επιλογής ετοιμάζουν και δημοσιεύονται πίνακες με τα μόρια (εκτός συνέντευξης) των υποψηφίων. Δεν προβλέπεται χρονική προθεσμία αλλά αυτή η φάση θα πρέπει να γίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
3. Ακουλουθεί προγραμματισμός και διενέργεια των συνεντεύξεων και δημοσιοποίηση τελικών πινάκων (με τα μόρια της συνέντευξης)

(*) https://www.esos.gr/arthra/75906/epiloges-dieythynton-ekpaideysis-fek-i-...

 
Στάθης
25 Ιαν 2022 22:58

Από την Κυριακή δε μπορούσαν πολλοί να ασχοληθούν με τα χαρτιά τους γιατί λόγω των έκτακτων αναγκών έπρεπε να ασχοληθούν άμεσα με τα του σχολείου και όχι με τα δικά τους. Για να μην πούμε για τις συνεχείς διακοπές του internet! Το δίκαιο και σωστό είναι να ξανανοίξει η πλατφόρμα!

 
Πλατάρος Γιάννης
25 Ιαν 2022 22:24

Επειδή, 1%, μπορει να μην κάνατε πλάκα, πρέπει να πάτε βεβαίωση διακοπής ρεύματος για το σπίτι σας, από ΔΕΗ, και υπεύθυνη δήλωση ότι παρέχετε τηλεκπαιδευση από το σπίτι, όπως και βεβαίωση του διευθυντή του σχολειου σας. Δεν ανεβάζετε νέο έγγραφο και οριστικοποιειτε το υπάρχον αρχείο. Αν θέλουν το δέχονται, αν θέλουν, οχι.
Θα σας πω και κάτι προσωπικό. Σκέφθηκα να γράψω σημείωμα εδω για κάποιες τεχνικες λεπτομέρειες της υποβολης, που αφορμηθηκα από τηλέφωνα φίλων. Κατόπιν ωρίμου σκέψεως είπα να τα πω σε 3-4 φίλους υποψήφιους, μη ανθυποψηφιους, οι οποίοι, πράγματι, αν και εμπειροτατοι βγήκαν από τον προβληματισμό. Πολύ σοβαρό το προβλημα, λύθηκε, ενώ δεν έχει τεθεί, ούτε από τον Στράτο που ε ει προβληματισθει Πολύ σοβαρα για τεχνικες λεπτομέρειες, αλλά σοβαρές!
Το 2011 είχα κάνει αυτό που έπρεπε για όλους τους συναδέλφους. Πολύ μετά, κατάλαβα, ότι μετέτρεψα την νομοθετημενη "ημιδομιμενη συνέντευξη" της Διαμαντοπουλου, σε "πλήρως δομημένη".
Εισέπραξα πολλές ευχές από πολύ κόσμο και ακόμα και τώρα εισπράττω για τις "120 μελέτες περίπτωσης" Νομίζω έπιασαν οι ευχές των συναδέλφων και είμαστε καλά στην υγεία μας...
Τα δεκάδες υβριστικά σχόλια που δεχομαι από τα εδώ , ίσως ασυναίσθητα να μου επέβαλαν την μη κοινοποίηση σε όλο τον κόσμο.
Στον λόγο της τιμής μου θα σας έλεγα να υποβάλλετε την αίτηση 2 μέρες πριν και θα το εξηγούσα. Θα σας έλεγα και άλλα ενδιαφέροντα, όπως και το πλέον ενδιαφέρον (δεν σας το αποκαλύπτω, ας μου επιτραπεί)
Για το σημείωμα για τις καταλήψεις, έκανα ρεκόρ επικρίσεων. Συγκινήθηκα που βγήκε ένας φίλος, έβαλε το ονοματεπώνυμο του καί με υποστήριξε ηθικά. Ολη μου την ζωή υποστηρίζω τον κλαδο στα καλώς εννοούμενα συμφέροντα του... Παρ ότι από πολύ παλιά που ήμουν δημοσιο πρόσωπο στα τοπικά, έμαθα να ανεχομαι την κριτική, οσοδήποτε σκληρή, αυτό το φαινόμενο, να σε λοιδορουν για την απόψή σου, χωρίς να λένε μια δική τους, χωρίς να υποβάλλουν διόρθωση ή αντεπιχειρηματα, από συναδέλφους, με ξεπερνάει.
Γι αυτό το 1% δεν έδωσα οδηγίες, ούτε θα δώσω, ιδίως για το πολύ σοβαρό θέμα που προανέφερα...
Σας είπα την αμαρτία μου και η μισή συγχωρεμενη (ελπίζω)

 
@Στρατος,κιμ
25 Ιαν 2022 21:18

Ο κάθε υποψήφιος έχει δικαίωμα να καταθέσει και ένα λεπτό πριν τη λήξη της προθεσμίας.Αυτο είναι το πρόβλημα η το ότι η πλατφόρμα έκλεισε νωρίτερα;μην αγχώνεστε ομως,θα ξανανοιξει

 
ΝΊΚΟΣ ΑΤΤΙΚΗ
25 Ιαν 2022 17:59

Δυστυχώς και εγώ δεν πρόλαβα να οριστικοποιησω την αίτηση.
Από τις 1.30 το σύστημα με πετούσε έξω..Ακολούθησε και διακοπή ρεύματος με αποτέλεσμα να μείνω εκτός .
Μάλλον το ΥΠΑΙΘ θα πρέπει να ξαναδεί το θέμα
Μεγάλη αδικία για κάποιους που περιμέναν αυτή τη στιγμή να διεκδικήσουν μια θέση στελέχους εκπαίδευσης!!

 
Πλατάρος Γιάννης
25 Ιαν 2022 16:41

@Κ. Βασιλική
Την αίτηση την έχουμε αποθηκευμένη και ουχί οριστικοποιημένη, με την οριστικοποίηση να γίνεται την παραμονή της λήξης. Παραβήκατε τον άτυπο κανόνα που κουβαλάει εμπειρία από διάφορα περιστατικά.
Εσείς προφανώς θέλατε να κάνετε έκπληξη στο παρά πέντε.
Αγνοήσατε :
1.Το ενδεχόμενο σεισμού στο παρά 5
2. Το κόψιμο στο παρά 5 (ρεύματος είτε φυσικής ανάγκης)
3. Το ενδεχόμενο ξαφνικής αδιαθεσίας, στο παρα 5.
4. Ενδεχόμενα από την γκάμα που μνημονεύει και απεύχεται η Εκκλησία ιδίως στ οπαρά 5! (λιμού, λοιμού , καταποντισμού, πυρός , μαχαίρας, αιφνιδίου πολέμου, αιφνιδίου θανάτου κτλ )
Αφήσατε όλα τα ενδεχόμενα για το πάρα πέντε!
Το ενδεχόμενο λανθασμένου χρονισμού του Η/Υ ένα ακριβώς ακέραιο έτος πριν, από το ανιψάκι σας, ώστε να παίζει το τράϊαλ ενός γκέϊμ με χρονολήξη το σκεφθήκατε;
Ειάζω ότι μάλλον θα κοπείτε στην συνέντευξη με την τεχνική «εξ όνυχος τον λέοντα!»
Στα σοβαρά τώρα:
Ελπίζω να σας γίνει μάθημα .
Θα βρείτε άκρη αν κάνατε κάποιο πριντ σκριν και το στείλατε στο χελπντεσκ αμέσως (στο +5) με την προϋπόθεση ότι είχατε κάνει προσωρινή αποθήκευση των εγγράφων σας.
Καλή τύχη!

 
Πανος
25 Ιαν 2022 16:24

Επείγει να ξανανοίξει η πλατφόρμα.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.