Διαπιστώσεις από τα αποτελέσματα ενστάσεων υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης

30/04/2022

Άκουσε το άρθρο

Από μία πρώτη μελέτη των απαντήσεων του Α Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης στις ενστάσεις υποψηφίων που έγιναν δεκτές ή απορρίφθηκαν συνάγονται τα εξής:

1.    Βιβλία αυτοέκδοσης χωρίς ελληνικό εκδοτικό οίκο, ακόμη κι αν έχουν ISBN δεν μοριοδοτούνται.

2.    Εισηγήσεις σε συνέδρια χωρίς έκδοση πρακτικών ή με έκδοση πρακτικών που δεν έχει ISBN ή ISSN δεν μοριοδοτούνται. Απαιτείται επίσης η υποβολή των ζητουμένων (εξώφυλλο πρακτικών, σελίδα που να φαίνεται ο ISBN, πρώτη σελίδα εισήγησης) και όχι Βεβαίωση εισηγητή.

3.    Αν ένας υποψήφιος συγκεντρώνει περισσότερες από μία προϋποθέσεις συμμετοχής στην οικεία διαδικασία επιλογής, επιλέγεται να αφαιρείται εκείνη που φέρει τη μικρότερη μοριοδότηση.

4.    Δεν μοριοδοτείται προσόν που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας. Πολλές ενστάσεις υποβλήθηκαν και απορρίφθηκαν για την προσμέτρηση 2 ετών διοικητικής εμπειρίας που αποτελούσε όμως προϋπόθεση υποβολής αίτησης.

5.    Υποψήφιος μπορεί να υποβάλει ένσταση για τη μοριοδότηση συνυποψηφίου του. Τέτοιες ενστάσεις υποβλήθηκαν και οι περισσότερες έγιναν δεκτές εν συνόλω ή εν μέρει με διόρθωση των μορίων των συνυποψηφίων.

6.    Λανθασμένες καταχωρίσεις ή ελλείψεις στην υποβολή των αιτήσεων εκ μέρους των υποψηφίων δεν διορθώνονται ούτε με τις εκ των υστέρων ενστάσεις, καθόσον τα Συμβούλια αδυνατούν να παρέμβουν στις αιτήσεις. Ομοίως έγγραφα που υποβάλλονται εκπρόθεσμα κατά τη διαδικασία των ενστάσεων σχετικά με τη μοριοδότηση κριτηρίων δεν γίνονται δεκτά από τα Συμβούλια αλλά απορρίπτονται.

Επομένως, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην διαδικασία υποβολής των αιτήσεων με ευθύνη των υποψηφίων.

Στράτος

Σχόλια (50)

@Πλατάρος Γιάννης
|

Δείχνετε ότι έχετε αρκετά μεταπτυχιακά και διδακτορικό. Συγχαρητήρια.

Στράτος
|

Ειλικρινά δεν γνωρίζω για τα ΣΔΕ, δεν έχω ασχοληθεί. Αφού το λες, δεν θα ισχύει το ίδιο και αυτό εξαρτάται κάθε φορά από όσα προβλέπει ο νόμος. Ο νομοθέτης έχει κάποιο στόχο και με τις διατάξεις που περιλαμβάνει στο νόμο υπηρετεί αυτό το σκοπό. Πολλές φορές μπορεί να διαφωνούμε με κάποιες διατάξεις αλλά η συζήτηση γύρω από αυτές τελειώνει όταν ολοκληρώνεται η δημόσια διαβούλευση πριν την ψήφιση ενός νόμου.
Για την αρχή της αναλογικότητας που αναφέρεις, αυτή δεν μπορεί να εφαρμόζεται μεταξύ διαφορετικών πραγμάτων, θέσεων, που προβλέπονται σε διαφορετικούς νόμους.

αναζήτηση του ISBN
|

αυτή κι αν βγάζει λαβράκια ( μερικές αυτοεκδόσεις των 40-50-60 διψήφιων πάντως σελίδων που έγιναν ξαφνικά το 2022 τα περισ΄σοτερα εκδόσεις οίκων - ίσως και μη κερδοσκοπικών , όλα για την εκπαίδευση). και μετά σου λέει άλλο η πνευματική εργασία άλλο οι φάμπρικες (πάσης φύσεως0. ο καλυτερότερος νόμος, οι αριστότεροι

@Στράτος 03 Μάιος 2022 14:08 @ερωτημα
|

ακριβώς εσένα περίμενα και την απάντηση αυτή για να προχωρήσω τον συλλογισμό ! στον ΝΟΜΟ αυτόν είναι σαφώς και ρητώς διατυπωμένο (και φυσικά κατά την κοινή λογική και μέχρι τούδε πρακτική), όμως δεν ισχύει , καθώς φαίνεται στις κρίσεις κενούμενων θέσεων ΣΔΕ, μπορείς να ρίξεις μια ματιά; αυτό προξενεί ανωμαλία αφενός, αφετέρου δίνεται η δυνατότητα με ΥΑ να ρυθμιστούν αυτά, δε ισχύει η αναλογικότητα όμως; έχεις άποψη; (ν. 4763/2020). περιττό δε να πούμε ότι για τη ΓΓ ΔΕΝ ταυτίζεται η θητεία στελεχών της εμ θητεία στη δευτεροβάθμια , ενώ ξεκάθαρα ισχύει αυτό (και για τα ΙΕΚ μάλιστα αναφέρεται ρητά στον νόμο), ενώ για κρίσεις ακόμα και ΔΠΕ/ΔΔΕ είναι μια χαρά (μάλιστα κάποιοι μόνο τέτοια θητεία στελέχους έχουν και ΟΧΙ σε σχολεία πρωτο-δευτεροβ). θα ήθελα σχόλιό σου.

Στράτος
|

@ερωτημα προς γνωστες της νομοθεσίας
Σύμφωνα με το άρθρο 42 "Η επιλογή και η τοποθέτηση στις κενούμενες θέσεις γίνονται για το υπόλοιπο της θητείας".

ερωτημα προς γνωστες της νομοθεσίας
|

σε περίπτωση κενούμενης θέσης , λέμε ΑΝ, η προκήρυξη θα είναι σύμφωνα με το γράμμα του νόμου για ΝΕΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ή για το υπολοιπο του χρόνου ; Κουιζάκι με νόημα , θα επανέλθω , αν απαντηθεί. Και μιλάμε για εξάντληση πίνακα, νέο πίνακα δηλαδή. Αυτό θα παίξει πιο πολυ στους διευθυντές σχολείων , αν και όταν αλλά έχει σημασία από τώρα

Απλή ανακύκλωση προσώπων στην Εκπαίδευση
|

Απαράδεκτο το γεγονός ότι υπάρχει καμία πρόβλεψη για νέες υποψηφιότητες, ανθρώπων εντελώς εκτός συστήματος, όπως συμβαίνει σε πολλούς άλλους οργανισμούς του Δημοσίου. Με ανακύκλωση των ίδιων προσώπων σε σχεδόν όλες τις θέσεις ευθύνης όλα ίδια θα μένουν, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Μετά απορούμε γιατί η Παιδεία προχωράει με βήμα σημειωτόν, εδώ και 4 δεκαετίες.

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Στράτος
Το ότι 19 ότι γίνεται 10 είναι σίγουρο.
Η λογική πρώτα της πρόσθεσης και μετά της στρογγυλοποίησης, είναι μια λογική που αποκλείω να εφαρμόσουν τα συμβούλια. (Είμαι υπέρ του χειρότερου δυνατού σεναρίου)
Οπότε:
Έβαλα ό,τι χαρτί είχα, ας υπερκάλυπτα τους κόφτες και ας υπεκάλυπτα τις επί μέρους πηγές μοριοδότησης.
Έχω υπ΄όψιν μου συγκεκριμένες μεταχειρίσεις στην μοριοδότηση , φίλων, έχω φοβηθεί τα μάλα και το αυτό συνιστώ εις όλους.

Aπορίας συνέχεια.....
|

Αν με τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων των ενστάσεων διαπιστωθούν αποκλίσεις στη μοριοδοτηση από Συμβούλιο σε Συμβούλιο ή και από υποψήφιο σε υποψήφιο εντός του ίδιου συμβουλίου, τι θα γίνει;;;;; Πολλές οι απορίες τελικά!!!

Στράτος
|

glgiannis, 02 Μάιος 2022 09:20
Πρώτον τα πρακτικά του συνεδρίου θα πρέπει να έχουν ISSN ή ISBN. Εκδότης είναι ο διοργανωτής του συνεδρίου. Προσωπική γνώμη να καταχωρήσεις στο πεδίο όπου ζητείται ο εκδότης το όνομα του διοργανωτή όπως είναι γραμμένο στο ISBN ή ΙΣΣΝ. Κάνε αναζήτηση του ISBN από την πλατφόρμα της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, που χορηγεί τους αριθμούς (μπορείς να βρεις την αναζήτηση γράφοντας απλά στο google: αναζήτηση ISBN) και στα στοιχεία του συνεδρίου που θα σου εμφανίσει βρες το πεδίο "Εκδότης" και αντέγραψε την ονομασία όπως είναι καταχωρημένη εκεί.

@Ο μον Ντιέ (Νο.2)
|

Και πάρα πολλά ακόμη που θα βγαίνουν στο φως της ημέρας σιγά-σιγά.....

@Τί δεν καταλαβαίνω?
|

Μην ανησυχείς!!!
Καταλαβαίνουν αυτοί που ''μαστόρεψαν'' τον νόμο.....

@Τί δεν καταλαβαίνω?
|

Εγώ καταλαβαίνω: είναι ένας επιπλέον κόφτης για τους "νέους", που έχουν μεν πληθώρα ακδημαϊκών προσόντων, στερούνται δε μεγάλης διοικητικής εμπειρίας. Αν κάποιος/α δεν ε΄χει διατελέσει καν Διευθυντής/ντρια Σχολείου, να μην έχει ελπίδες για ΔΔΕ ή ΔΠΕ...

Στράτος
|

@Πλατάρος Γιάννης, 02 Μάιος 2022 11:23
Επειδή δεν είμαι κι εγώ βέβαιος πως υπολογίζονται τα μόρια π.χ. στο πεδίο επιμόρφωσης, τελικά κάθε βεβαίωση υπολογίζεται χωριστά, δίνει τα μόρια που μπορεί (στρογγυλοποιημένα στις 10 ώρες) και έπειτα αθροίζονται τα συνολικά μόρια; Δεν αθροίζονται δηλ. οι ώρες όλων των βεβαιώσεων και έπειτα να διαιρεθούν δια του 10;
Σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει κανείς (εφόσον διαθέτει) να υποβάλει πολλές βεβαιώσεις υπολογίζοντας τα μόρια καθεμιάς ώστε να εξασφαλίσει το μέγιστο 1 μόριο στο πεδίο αυτό.
Είναι όμως έτσι;

@ αυτοκίνητο- masterchef
|

δεν μας ενδιαφέρει πού θα ήσανε με τη μπακατέλα, ούτε ο λευκός πύργος , ούτε το βλαδιβοστοκ (σίγουρα ρε πας ουκρανία; το βλαδιβοστόκ είναι ρωσία και θα πρότεινα να πας μόσχα και μετά να πιάσεις τον υπερσιβηρικό). να σε χαλαρώνει και να σε κάνει υπερήφανο ότι έχεις το καλύτερο κάρο (στα αστοριανά το λέω) από κτίσεως ΥΠΑΙΘ. ποιο tesla και αηδίες...

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Τι δεν καταλαβαίνω;
Το προσόν διορισμού είναι Η ΚΟΙΝΉ ΑΦΕΤΗΡΊΑ ΌΛΩΝ!
Συν ο, τι προστεθεί στην πορεία.
Μπορεί να ειναι:
*** πτυχίο καθηγητικης σχολής.
*** πτυχίο μη καθηγητικης σχολής συν πτυχίο παιδαγωγική επαρκειας.
*** πτυχίο σχολής Α συν μεταπτυχιακό στην σχολή Β, για διορισμό, ως καθηγητές με απλό πτυχίο Β.
*** Οι Αγγλικής φιλολογίας δεν διορίζονται με αυτόματη αναγνώριση Γ2 γλωσσομαθειας, εκτός αν ήδη το έχουν ή το λάβουν μετά, ως ξεχωριστό πτυχίο.
Τα παραπανω προσόντα είναι η κοινή γραμμή εκκίνησης για επαγγελματική ανελιξη.
Όλα τα επιπλέον μετράνε στον στίβο.
Δεν υπάρχουν πρώτοδιοριστοι δύο ταχυτήτων.
Όταν ένας διορίζεται, μπορεί να έχει 40 πτυχία. Διορίζεται όμως με ΤΙΣ ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΎ.
Από εκεί ξεκινάμε όλοι....
Η παιδαγωγική επάρκεια χρειαζόταν έξτρα σε σένα που δεν είχες και όχι σε μένα που εμπεριειχοντο στο πτυχίο μου, για να είμαστε ΙΣΌΤΙΜΟΙ.
Άρα η παιδαγωγική σου επάρκεια, δεν θα μετρήσει έξτρα αργότερα μόνο σε σένα, αφού μέτρησε για να εκκινήσουμε από την ίδια γραμμή της αφετηρίας.
Παρακαλω την ανάδρασή σας, ας πεισθηκατε...

Στράτος
|

@Ο μον Ντιέ (Νο.2), 02 Μάιος 2022 16:54
Ο υποψήφιος του Δ Συμβουλίου Επιλογής που υπήρχε στον αρχικό και απουσια΄ζει από τον αναμορφωμένο πίνακα ήταν ο τελευταίος σε μοριοδότηση υποψήφιος στην Περιφ. Διεύθυνση και βαθμίδα όπου είχε κάνει αίτηση. Πέραν τούτου, πιθανόν κατά την εξέταση των ενστάσεων να διαπιστώθηκε ότι δεν κατείχε κάποια από τα προσόντα που αποτελούν προϋπόθεση υποβολής αίτησης. Θα φάνει τι έχει συμβεί όταν δημοσιευτούν οι απαντήσεις του Συμβουλίου στις ενστάσεις.

Πιτσιφλής
|

Τους συμβούλους εκπαίδευσης, τους διευθυντές των σχολείων και τα μάτια σας!....

Ο μον Ντιέ (Νο.2)
|

Στο Δ' Συμβούλιο, 170 υποψήφιοι στον προσωρινό πίνακα, 169 στον αναμορφωμένο.... Αγνοείται ένας και πάμε για Silver alert?

εκπαιδευτίκος
|

@ Αποριες
Φυσικά και όχι είναι όμως επιμορφωτικό έργο

Αλληγορικό (από Master chef)
|

Κ.Α. 01 Μάιος 2022 20:57
Οδηγώ πολλά χρόνια ένα αυτοκίνητο μοντέλο 1985, που έχει 4 κουμπιά και 3 περιστρεφόμενους διακόπτες. Ξαφνικά "το αφεντικό τρελάθηκε" και μου έδωσε ένα καινούργιο μοντέλο με 24 κουμπιά και 36 διακόπτες και μου είπε να ξεκινήσω ταξίδι Αθήνα-Ουκρανία. Νύχτα και με βροχή, χωρίς οδηγίες χρήσης, χωρίς προηγούμενο test drive, χωρίς κάλυψη από οδική βοήθεια.

Έκανα μια ώρα προσπαθώντας να βάλω κάπου το κλειδί για ν' ανοίξει η πόρτα κι άλλη μια ώρα για να βάλω μπρος. Μετά διαπίστωσα ότι κάποιοι διακόπτες και κουμπιά, άλλο σήμα είχαν επάνω κι άλλη λειτουργία εκτελούσαν στην πραγματικότητα. Πατούσα πχ την κόρνα και δούλευαν οι υαλοκαθαριστήρες και το αντίστροφο. Στο πρώτο βενζινάδικο που σταμάτησα, κανείς δεν ήξερε από που μπαίνει η βενζίνη. Πήρα τηλέφωνο το αφεντικό αλλά ούτε κι εκείνο ήξερε και μου είπε να ρωτήσω στην αντιπροσωπία (που καθώς βράδυ, ήταν κλειστή).

Ούτε κακός οδηγός είμαι ούτε έχω άγνοια από αυτοκίνητα... αλλά τρεις μήνες τώρα είμαι στο δρόμο... κι ακόμα δεν είδα ούτε το Λευκό Πύργο. Με το παλιό αυτοκίνητο θα είχα φτάσει ως το Βλαδιβοστόκ και θα είχα ήδη επιστρέψει.

Τί δεν καταλαβαίνω?
|

Επαναλαμβάνω την ερώτηση, για όποιον-α έχει την καλοσύνη να με διαφωτίσει.
Για ποιό λόγο "Δεν μοριοδοτείται προσόν που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας"? Σε τί εξυπηρετεί πρακτικά, αυτή η διάταξη του νόμου?

Πλατάρος Γιάννης
|

@Αποριες
Λογικά, η διδασκαλία στο ΚΕΔΙΒΙΜ του ΑΕΙ, στο ΚΕΚ του ΑΕΙ, και στο ΚΕΔΙΒΙΜ Αριάδνη Καλαμάτα, δεν συνιστά "αυτοδύναμο έργο σε ΑΕΙ.", διότι ΚΕΔΙΒΙΜ έχουν και μη ΑΕΙ. Και το έργο που παρέχεται στο ΚΕΔΙΒΙΜ, δεν οδηγεί σε ληψη πτυχίου, αλλά πιστοποιητικού.
Νομίζω έδωσα πλήρη απάντηση.
Για το άλλο θέμα, δεν έχω απάντηση.
Πάντως η διδασκαλία σε ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΕΙ, συνιστά " παροχή επιμορφωτικού έργου σε φορέα εποπτευομενο από το ΥΠΑΙΘ" και μοριοδοτειται 0,1 ανά 10 ώρες, με τις μονάδες να μην υπολογίζονται, ούτε να προστίθενται διαδοχικές μονάδες ανά πρόγραμμα.
Δηλαδή
19+19+19+19=76=10+10+10+10=40
Τελικα 76=40.
Μια παρέμβαση της Μαθηματικής Εταιρείας για την γελοιοποίηση των Μαθηματικών στους νόμους είναι ευκταια!
Να μην ξεχάσουν την περίπτωση όπου η έκφραση η νομική "ο προκυπτων αριθμός στρογγυλοποιείται στην πλησιέστερη μοναδα..." που στρογγυλό ποιεί το 15,5. Στο 15 ή στο 16. Αν πρέπει να κάνουν ερμηνείες ή να γράφουν "στο ακαιρεο μέρος" είτε " αν προκύπτει δεκαδικό μη μηδενικό μέρος, στρογγυλοποιείται στο ακαιρεο μέρος προσαυξημένη κατά 1.
Για την τήρηση της θεωρίας μέτρου που κατακρεουργειται σε όλους τους νόμους αποτίμησης προσόντων, ας γίνει μια παρέμβαση και εκεί όπως κάναμε και μεις παλιά...
Εδώ στο esos. gr, όταν οι νόμοι ήταν αθλιοδεστατοι...
https://www.esos.gr/arthra/57380/apotimisi-epistimonikis-sygkrotisis-ka…

Πλατάρος Γιάννης
|

@Τελης : Αν δεν χωράνε τα άρθρα στις διατιθεμενες θέσεις, τα επί πλέον χωράνε σε ξεχωριστές διατιθεμενες θέσεις με συν-συγγραφή.
Αυτό το "κόλπο" σκέφθηκα σε σχέση να μην αναρτηθούν καθόλου.
Εννοείται ότι το 1ΜΒ όριο (το ΙΕΠ έχει 3ΜΒ) σε συνδιασμο με το όριο στον αριθμό αρχείων, συνιστά μια απαράδεκτη τεχνική έλλειψη. Να υπάρχουν όρια βεβαίως, όχι όμως τόσο ασφυκτικά.
Όσοι έχουν πολλά χαρτιά και θέλουν άριστη τεκμηρίωση, πρέπει να ξέρουν :
1. Την υπηρεσία hypercompress. Εναλλακτικά την I love pdf. Υπάρχουν άλλες 200, συνιστω αυτές τις δύο.
2. Να έχουν επαγγελματική έκδοση διαχειρησης pdf, δηλ. Κόλλημα δύο αρχείων pdf, διαγραφή σελίδας από pdf, εισαγωγή νέας σελίδας, χρήση επιλογής βέλτιστο ποίησης optimization που αλλάζει το μέγεθος του αρχείο χωρίς προσφυγή σε υπηρεσία συμπίεσης. Mετατροπη html, jpeg a.c. σε. pdf
Μπορεί βεβαίως ένας με λίγα χαρτιά, να μην χρειασθεί όλες τις υπηρεσίες...

glgiannis
|

Σχετικά με τον εκδοτικό οίκο πρακτικών συνεδρίων και περιοδικών που είναι πλέον σε ψηφιακή μορφή, και πολλά από αυτά , όπως με έχουν ενημερώσει οι ίδιοι οι εκδότες, δεν υπάρχει εκδοτικός οίκος.
Γνωρίζει κάποιος τι δηλώνουμε σε αυτά;
(Οι Στράτος και Πλαταρος ενδεχομένως που ασχολούνται περισσότερο συστηματικά ή και οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει)

Αποριες
|

1.παροχη εργου που αποκτήθηκε σε διδασκαλία Κεδιβιμ πανεπιστημίων σε προγράμματα μεγάλης διαρκείας πχ εξάμηνα 500 ωρών λογίζονται ως παροχή διδακτικού εργου σε πανεπιστήμια 0,5 μονάδες το εξάμηνο;;
2. Σχετικα με τα ευρωπαϊκά προγράμματα και τα ευρωπαϊκά συγχρηματοδοτούμενα που οδηγούν σε καινοτόμες δράσεις υπαρχει σύγχυση μπορεί να δώσει κάποιος συνάδελφος ένα παράδειγμα;

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
|

@Διπλός Προκρούστης
Από τους πίνακες με τη μοριοδότηση δεν προκ΄΄ύπτει όμως, κάτι τέτοιο.

@Διπλός Προκρούστης
|

Στις απαντήσεις του Συμβουλίου Επιλογής για το θέμα της 2-ετίας είναι ξεκάθαρο ότι αναλώνεται με σειρά προτεραιότητας και ξεκινά πρώτα από τα κριτήρια που έχουν τη μικρότερη μοριοδότηση και δεν ενδιαφέρει τυχόν πλεονάζων χρόνος (ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά κατι για πλεονάζοντα χρόνο αντίθετα αναφέρει ρητώς για τη μικρότερη μοριοδότηση).

Οπότε στο παράδειγμα που ανέφερες εννοείται ότι η αφαίρεση της 2-ετίας ξεκινά από το Διευθυντή Σχολικής Μονάδας (1,5 μόρια/έτος) και όχι βέβαια του ΔΠΕ (1,75μόρια/έτος).

Στράτος
|

@Freeman και @Διπλός Προκρούστης
Μετέφερα το σκεπτικό του Συμβουλίου. Το θέμα είναι λεπτό. Το σκεπτικό σας έχει μία λογική και εκείνο που υιοθέτησε το Συμβούλιο μία άλλη. Στη φάση αυτή αναγκαστικά επικρατεί η ερμηνεία του Συμβουλίου. Πιστεύω πως η ερμηνεία του Συμβουλίου μπορεί πλέον να απορριφθεί, ως λανθασμένη ερμηνεία των διατάξεων του νόμου, μόνο από διοικητικό δικαστήριο. Βέβαια και τα μέλη του Συμβουλίου θέλω να πιστεύω ότι κατέληξαν στην ερμηνεία που ακολούθησαν μετά και από νομική συμβουλή. Επίσης ελπίζω ότι για το θέμα υπήρξε επικοινωνία μεταξύ όλων των Συμβουλίων και υιοθετήθηκε κοινή ερμηνεία των διατάξεων. Αυτό θα φανεί όταν (και εφόσον) δημοσιευτούν οι απαντήσεις στις ενστάσεις από τα υπόλοιπα Συμβούλια.
Ο "Διπλός Προκρούστης" γράφει ότι "Άλλωστε οι κρίσεις στελεχών συνεχίζονται…" αλλά θέλω να θυμίσω ότι στις κρίσεις των στελεχών που ακολουθούν δεν θα προκύψει το ζήτημα αυτό καθώς στις προϋποθέσεις υποβολής αίτησης δεν υπάρχει για τα λοιπά στελέχη η διετής εμπειρία σε διοικητική θέση.

@Στράτος & @Freeman
|

Επιπλέον η παράλογη ''λογική'' τους δίνει και μόρια που δεν δικαιούνται ορισμένοι!
π.χ. Συντονιστής με 1 έτος θητείας παίρνει 0,5 μόρια και του τα αφαιρούν για την προϋπόθεση των 2 ετών θητείας στελέχους
Ωστόσο, ΔΕΝ του αφαιρούν και τα ανάλογα μόρια και για το 2ο έτος για τη θητεία στελέχους που απαιτείται. Δεν του αφαιρούν π.χ. από τα χρόνια θητείας ως δ/ντή σχολείου, δηλ. 1,5 μόρια και τα παίρνει χωρίς να τα δικαιούται!!!!
κ.λπ. .......

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ