Εκπαιδευτικό προσαρμοσμένο ανά είδος αναπηρίας και ανανέωση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών για να μπορεί να γίνουν νέοι διορισμοί , προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως σε τετ α τετ συζήτηση που είχε σήμερα το πρωί με εκπαιδευτικούς στην κεντρική πλατεία των Γρεβενών.
Η συζήτηση εκπαιδευτικών με την υπουργό Παιδείας
Ν. Κεραμέως: Πως είστε , πως είναι τα πράγματα;
Εκπαιδευτικοί: Προσπαθούμε.
Ν. Κεραμέως: Η στελέχωση καλή έτσι;
Εκπαιδευτικοί: Πολύ καλή
Ν. Κεραμέως: Προσπαθούμε να βελτιώνουμε διαρκώς τα θέματα του ανθρώπινου δυναμικού.Γι αυτό κι έγιναν οι διορισμοί, όπως ξέρετε
Εκπαιδευτικοί: Χρειάζεται κι άλλο στην Ειδική Αγωγή
Ν. Κεραμέως: Από εκεί ξεκινήσαμε, 6.000 διορισμοί
Εκπαιδευτικοί: Χρειάζεται κι άλλο
Ν. Κεραμέως: Είναι πρώτη προτεραιότητά μας
Εκπαιδευτικοί: Χρειάζεται υποστήριξη περισσότερο.Χρειάζονται όλες οι ειδικότητες ...
Ν. Κεραμέως: Προετοιμάζουμε υλικό προσαρμοσμένο στα είδη της αναπηρίας, είναι ένα έργο μέσω του ταμείου ανάκαμψης το οποίο υπερβαίνει τα δέκα εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία νέου εκπαιδευτικού υλικού.
Εκπαιδευτικοί: Δεν μπορεί όλες οι παθήσεις να είναι στο ειδικό σχολείο.
Ν. Κεραμέως: Το νέο εκπαιδευτικό υλικό θα είναι προσαρμοσμένο ανά είδος αναπηρίας . Αυτός είναι ο στόχος.
Κατά τα λοιπά η χρονιά κυλά ήρεμα;
Εκπαιδευτικοί:Κανονικά.
Ν. Κεραμέως: Είστε πλήρως στελεχωμένοι σωστά;
Εκπαιδευτικοί: Πλήρως. Υπάρχουν ειδικότητες ψυχολόγοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, λογοθεραπευτές, από όλα.
Ν. Κεραμέως: Η πρώτη προσπάθεια και η πρώτη προρεραιότητά μας είναι το ανθρώπινο δυναμικό.
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θέτουν θέμα οργανικών θέσεων
Ν. Κεραμέως: Υπάρχει ένα θέμα με τις οργανικές θέσεις . Οι οργανικές θέσεις είναι πάρα πολύ παλιές. Όταν είχαν καταγραφεί οι οργανικές δεν είχαν ενημερωθεί για 40 χρόνια. Γίνεται μια προσπάθεια να ανανεώσουμε να ενημερώσουμε τις οργανικές θέσεις σε όλη την Ελλάδα για να μπορέσουν να συνεχίσουν να γίνονται διορισμοί
Εκπαιδευτικοί: Πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς γι αυτό για τις οργανικές;
Ν. Κεραμέως: Εσείς ακόμη όχι. Επαφίεται στο να γίνει η δουλειά για να χαρτογραφηθεί εκ νέου το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας οι ανάγκες για να αντικατοπτρίσουν περισσότερο την πραγματικότητα.
Εκπαιδευτικοί: Πάντα υπήρχαν ανάγκες από όλες τις ειδικότητες. Εμείς που είμαστε χρόνια αναπληρωτές
Ν. Κεραμέως: Χρειάζεται ανανέωση των πινάκων των οργανικών θέσεων , Είναι κάτι που εργάζεται το υπουργείο Παιδείας
Εκπαιδευτικοί: Να δείτε τα προβλήματα τόπου μας
Ν. Κεραμέως: Βεβαίως Τα καταγράφουμε για να τα βελτιώνουμε.
Εκπαιδευτικοί:Και για τα άλλα σχολεία όχι μόνο για το δικό μας
Ν. Κεραμέως: Είμαι εδώ για να καταγράψω και να βελτιώσω
Εκπαιδευτικοί: Πιστεύω να βοηθήσετε όχι μόνο να ακούτε. Πράξεις όχι λόγια.
Ν. Κεραμέως: Στην πράξη δεν είδατε 6.000 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, ενώ δεν είχαν γίνει ποτέ
Εκπαιδευτικοί: Οχι μόνο σ΄ αυτό , Δεν μας απασχολούν μόνο οι διορισμοί
Ν. Κεραμέως: Ετοιμάζουμε εκπαιδευτικό υλικό
Εκπαιδευτικοί: Είναι και αυτό ένα κομμάτι αλλά δεν είναι μόνο οι διορισμοί
Ν. Κεραμέως: Είναι ένα σημαντικό κομμάτι όμως.
Η υπουργός Παιδείας επισκέφθηκε σήμερα σχολεία στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών.
Η Ν. Κεραμέως αναφερόμενη στην επίσκεψή της στα Γρεβενά δήλωσε τα εξής: "Κάναμε ασκήσεις πρόσθεσης με τα παιδιά του Δημοτικού, με τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου, μιλήσαμε για τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες και τη νέα θεατρική παράσταση «Αντιγόνη» που ετοιμάζουν στο πλαίσιο του θεατρικού τους ομίλου. Με τους εκπαιδευτικούς, μιλήσαμε για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και πώς μέσα από τη διαδικασία αυτή συνειδητοποίησαν πόσα περισσότερα μπορούν να κάνουν στον τομέα της εξωστρέφειας και πλέον ακολουθούν ευρωπαϊκά προγράμματα. Ευχαριστώ πολύ μαθητές και εκπαιδευτικούς για τα πλούσια ερεθίσματα που μας έδωσαν".
Έχουμε θεσπίσει αυστηρότερο σύστημα διαλογής των αποφοίτων Λυκείου, οι οποίοι αξιολογούνται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ κάθε χρόνο, από το σύστημα επιλογής των καθηγητών που κρίνονται άξιοι να διδάσκουν ως μόνιμοι στα σχολεία για όλα τα επόμενα χρόνια μέχρι τη συνταξιοδότησή τους!
Ήδη από το 2009 (υπουργός Παιδείας ήταν τότε η Διαμαντοπούλου) είχε δοθεί η υπόσχεση ότι οι διορισμοί στην εκπαίδευση θα γίνονται ΜΟΝΟ με διαγωνισμό ΑΣΕΠ, με επιμέρους ποσόστωση για τις ομάδες με κοινωνικά κριτήρια κτλ., κατ' αναλογία με το σύστημα κατανομής θέσεων που εφαρμόζεται και στις Πανελλαδικές Εισιτήριες Εξετάσεις για τα ΑΕΙ.
Έκτοτε, έχουν περάσει 15 χρόνια και, ενώ οι κυβερνήσεις διαδέχονται η μια την άλλη, δεν έχει τεθεί στο Κοινοβούλιο το ζήτημα της αξιοκρατικής στελέχωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να λυθεί οριστικά αυτή η εκκρεμότητα.
Αυτός ο παραλογισμός συντηρείται εξαιτίας της τάσης για πολιτική εκμετάλλευση της κατάστασης που έχουν δημιουργηθεί: υπέρογκη αύξηση στον αριθμό των αναπληρωτών, οι οποίοι κάθε καλοκαίρι βρίσκονται πάλι άνεργοι και αύξηση των οργανικών κενών στα σχολεία.
https://www.esos.gr/arthra/80297/z-makri-erhetai-g-fasi-proslipsis-anap…
Προς Μαρ.Γεώργιος
04 Δεκ 2022 11:15
Η κάθε κυβέρνηση οφείλει να λαμβάνει σωστές αποφάσεις για ΟΛΗ την κοινωνία. Δεν ξεκινάμε κάθε χρόνο από το μηδέν.
Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και ο διαχωρισμός των πολιτών σε ευνοημένους και μη· ναι, αποτελούν μεγάλο «κακό», τόσο για τα δημόσια σχολεία όσο και για το μέλλον των νέων μαθητών και φοιτητών.
https://www.esos.gr/arthra/80275/o-prothypoyrgos-syzita-me-neodioristoy…
«12 χρόνια ήμουν αναπληρώτρια, τώρα είμαι μια από τις 25.000 προσλήψεις που έγιναν. Νιώθω πολύ χαρούμενη γι’ αυτό, υπάρχει μια σταθερότητα και δική μου και της οικογένειας ολόκληρης γιατί έχω και εγώ δύο μικρά παιδιά...»
Υπάρχουν όμως χιλια΄δες πολίτες που έχουν οικογένεια ή θέλουν να ξεκινήσουν να χτίζουν τη σταδιοδρομία τους. Αδιανόητο ευρωπαϊκό κράτος να αξιολογεί τους δασκάλους και τους καθηγητές που διορίζονται ως μόνιμοι -και θα υπηρετούν στα Σχολεία για τις επόμενες δύο δεκαετίες, άρα θα έχουν την ευθύνη για εκατοντάδες μαθητές- με βάση την ημερομηνία γεννήσεως!
(Κάποιοι δε μπορούσαν δυστυχώς δεν έκαναν διορισμούς. Τώρα όμως γίνονται. Κακό είναι αυτό; Αυτοί που δεν πρόλαβαν ας προλάβαιναν.)