"Εικοσιπέντε είναι ο ανώτατος αριθμός που βρίσκεται σε ένα Τμήμα. Να σας πω ότι είναι ένας αριθμός, το οποίον δεν το συναντάς μόνο στα δημόσια σχολεία, αλλά και σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία, που στο κάτω κάτω υπάρχει κόσμος που πάει και πληρώνει. Πάλι εικοσιπεντάρια Τμήματα υπάρχουν και εκεί. Άρα, δεν είναι κάτι το οποίο μειώνει την εκπαιδευτική διαδικασία. Νομίζω ότι και εσείς καταλαβαίνετε ότι πρέπει να υπάρχει η απαραίτητη ευελιξία και με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, να μπορούμε και εμείς να κινούμαστε".
Την παραπάνω δήλωση έκανε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Βλάσης, κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γεώργιου Καραμέρου,ενώ τόνισε τα εξής:
- Κανείς δεν έχει κάποια εμμονή να κάνει μεταβολές σε ένα Τμήμα ή να αναπροσαρμόζει μετακινήσεις ή να μετακινεί μαθητές ή οτιδήποτε άλλο.
- Είναι μια διαδικασία, η οποία ούτε αυθαίρετη είναι, ούτε αιφνιδιαστική, είναι μια διοικητική διαδικασία που προβλέπεται από το ισχύον νομικό πλαίσιο, το οποίο νομίζω ότι δεν μπορείτε να το αμφισβητήσετε.
- Εφαρμόζεται με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την παιδαγωγική ισορροπία.
- Κανένα στοιχεία για το πόσοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν στα σχολεία
Ο υφυπουργός Παιδείας απέφυγε να δώσει στοιχεία για το πόσοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν σήμερα στη δημόσια εκπαίδευση παρά το γεγονός ότι ο Γιώργος Καραμέρος επέμενε σχετικά απευθυνόμενος στον Κώστα Βλάση τόσο στην πρωτολογία όσο και στη δευτερολογία.
"Ποιος είναι τώρα -στο τέλος Οκτωβρίου- ο αριθμός μονίμων και αναπληρωτών;", επέμενε ο Βουλευτής ου ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος μάλιστα αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι το υπουργείο Παιδείας τα έκανε "μαντάρα" στον υπολογισμό του αριθμού μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θέμα που αποκάλυψε ρεπορτάζ του esos.
Συγκεκριμένα ο Γώργος Καραμέρος είπε απευθυνόμενος στον υφυπουργό Παιδείας:
"Υπάρχει, όμως, και το ζήτημα των αριθμών. Γνωρίζετε τον ακριβή αριθμό μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών; Γιατί παρακολουθούμε λίγο το site του Υπουργείου Παιδείας. Ανεβάζετε ανακοίνωση με τον αριθμό των μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, το κατεβάζετε. Ανεβάζετε επίσημα στοιχεία, με ανακοίνωση διορθωμένα, τα αποσύρετε. Ξέρετε το πραγματικό μέγεθος του αριθμού των κενών; Ξέρετε τις πραγματικές ανάγκες;
Θέλω, λοιπόν, κύριε Υπουργέ, όχι να μου πείτε πόσους έχετε προσλάβει τα προηγούμενα χρόνια -γιατί δεν μας λέτε πόσοι συνταξιοδοτούνται ή πόσοι παραιτούνται- θέλω να μου πείτε έναν αριθμό. Έναν αριθμό! Θέλω να μου πείτε τον αριθμό τον συνολικό μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Παρακαλώ πολύ, ένας αριθμός μου αρκεί. Για να δούμε, αν ξέρετε".
Κι επειδή το κάνουν τα ιδιωτικα που βγαζουν από τη μυγα ξυγκι σημαίνει οτι ειναι και σωστό; Ο αριθμός αυτός είναι καταστροφικός για το εκπαιδευτικό συστημα και επικινδυνος για τη σωματικη ακεραιοτητα των παιδιών ειδικά στα Νηπιαγωγεία.