Ν. Κεραμέως: Τμηματική τοποθέτηση Συμβούλων Εκπαίδευσης και έναρξης ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

"Όσο βγαίνουν νέοι σύμβουλοι, αυτοί θα αναλαμβάνουν καθήκοντα και θα ξεκινούν την ατομική αξιολόγηση".
Τη δήλωση αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως , στην Ολομέλεια της Βουλής, παρουσιάζοντας την πολυτροπολογία για άμεση έναρξη της ατομικής αξιολόγησης, Συμβούλους Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Πρότυπα Σχολεία.
Η Ν. Κεραμέως υπενθύμισε ότι στην αξιολόγηση τρεις άνθρωποι είναι αξιολογητές, ο διευθυντής του σχολείου, ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου και ο σύμβουλος ειδικότητας, ο σύμβουλος φυσικής αξιολογεί τον φυσικό, ο σύμβουλος φυσικής αγωγής τον καθηγητή της γυμναστικής κ.ο.κ.
Η υπουργός Παιδείας προέτρεψε όλα τα κόμματα να πάρουν θέση στην ψηφοφορία «αν εν τέλει θέλουν να εναρμονιστεί η χώρα μας με αυτά που συμβαίνουν διεθνώς, όπου η αξιολόγηση είναι ένα βασικό εργαλείο για τη βελτίωση».
Η Ν. Κεραμέως τόνισε πως:
- Η αξιολόγηση έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα, στοχεύει στην ανάδειξη του εκπαιδευτικού έργου και σε όσους ανιχνεύονται περιθώρια βελτίωσης, εκεί προβλέπεται επιμόρφωση.
- Άρα, μία αξιολόγηση με καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα που στοχεύει σε δύο βασικούς στόχους, πρώτον, στο πώς οι εκπαιδευτικοί μας θα γίνουν καλύτεροι και δεύτερον, στο πώς τα παιδιά μας θα πάρουν ακόμα περισσότερα εφόδια.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΠΑΔΑ και Κέντρου Μελέτης του Εγκλήματος
- Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ υπέγραψαν Σύμφωνο Συνεργασίας
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Συνέδριο: " Γκέοργκ Λούκατς. Ιστορία και ταξική συνείδηση: 100 χρόνια μετά"
- Καμία αναφορά του πρωθυπουργικό στο υπουργικό Συμβούλιο στο νομοσχέδιο για τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια
- Κ. Πιερρακάκης:Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας
- Αιτήσεις για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
- Αιτήσεις για θέσεις Προϊσταμένων στο Ι.Ε.Π.
- Απολογισμός έργου του Πρύτανη του ΑΠΘ Καθηγητή Δημητρίου Κωβαίου
- Ενδοσχολικοί Αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3Χ3, Πετοσφαίρισης 4Χ4 (μικτών ομάδων), Ποδοσφαίρου 5Χ5 και Χειροσφαίρισης 6Χ6 μαθητ...
Σχόλια (15)
Λίγες μέρες μείνανε αγάπη μου γλυκιά...!
Θα σ' αποχαιρετίσουμε με δάκρυα πικρά.
Μα η αξιολόγηση που σκέφτηκες παλιά,
θα μείνει όνειρο κακό, θα μείνει στα χαρτιά.
Τώρα έρχεται κι η ώρα σου να αξιολογηθείς...,
να δεις κι εσύ τη γλύκα της κι άμεσα να κριθείς!
Στο χρονοντούλαπο της μνήμης μας σίγουρα πια θα μπεις,
μα ουδέποτε σου υπόσχομαι δεν πρόκειται να βγεις...!
Ποια είναι η θέση των άλλων κομμάτων για το πολυνομοσχέδιο έκτρωμα για την αξιολόγηση;;; Γιατί παρατηρείται σιγή ιχθύος...
Θα θυμίσω ότι όσοι πέρασαν από το Υπουργείο Παιδείας και εισηγήθηκαν νόμους εκτρώματα τους σκέπασε η σκόνη του χρόνου και της λήθης... μερικά παραδείγματα, Κοντογιαννόπουλος, Αρσένης, Διαμαντοπούλου κ.λπ. Τώρα φαίνεται ότι είναι η σειρά της Κεραμέως...
Φτου ξελευτερια !!!!!
Ατομική αξιολόγηση με αύξηση. Εκεί να δείτε ουρές όρος αξιολόγηση. Η ατομική νομίζω Θα ξεκινήσει από νεοδιοριζομενους και θα γίνεται Ανα 4 Χρονια. Ίσως σε μεγάλη ηλικία συναδέλφους να μη γίνει.
Το αφεντικό της δεν καταλαβαίνει ότι χάνει χιλιάδες ψήφους εξ αιτίας της;
Άρτσι μπούρτσι και λολάτσι!
Αν εμείς το κάναμε αυτό στο μάθημα (λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, ας πεταχτούμε και σε ό,τι προλαβαίνουμε), πώς θα αξιολογούμασταν από το σύμβουλο εκπαίδευσης άραγε;
Η ατομική αξιολόγηση θα γίνεται κάθε χρόνο; Ξέρει κάποιος?
Δεν το πήρατε χαμπάρι... Προσπαθούν τελευταία στιγμή να "νομοθετήσουν" δήθεν για την αξιολόγηση και για άλλα θέματα που έχουν καθυστερήσει, για να πουν ότι ολοκλήρωσαν το έργο τους. Σε νομοσχέδια άσχετα του υπουργείου Μεταφορών, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του Υπουργείου Ανοησίας... Όπου να' ναι κι όπως να 'ναι! Αλλά δυστυχώς τα ψωμιά σας τελειώνουν κα Παρατάσεως... Μέχρι το τέλος Φλεβάρη θα προκηρύξει ο ομοϊδεάτης Φιλελεύθερος Δεξιός Σας Ωτακουστής εκλογές και θα γίνετε πλέον κα Παραιτήσεως! Η Ιστορία θα σας θυμάται έτσι...
Τότε να υπάρχουν σύμβουλοι που να αξιολογούν εσάς...και να ναι δικοί μας οι σύμβουλοι....
Δεν έχουν το Θεό τους. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας το τερμάτισε.
Η πολυτροπολογία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ενσωματώθηκε σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: " Θεσμικό πλαίσιο για διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων και
ασφάλεια των μεταφορών».
Ο εκτροχιασμός σε όλο του το μεγαλείο!!!!
Επιστρέφουμε 40 και πλέον χρόνια πίσω. Στα σκοτεινά χρόνια του επιθεωρητή.
Για όσους προλάβαμε τον επιθεωρητή στις τάξεις μας ως μαθητές!
Μπορούμε να κάνουμε αντιπαραβολή ακαδημαϊκών προσόντων με τους συμβούλους, προϋπηρεσίες, αριθμό σχολείων που έχουμε διδάξει από Α Γυμνασίου μέχρι Γ Λυκείου, αριθμό βαθμολογικών κέντρων Πανελλαδικών εξετάσεων, επιμορφώσεις με περισσότερες από 400 ώρες, αριθμό εισαγωγικών επιμορφώσεων ως νεοδιόριστοι, επιτυχίες στους ΑΣΕΠ, βαθμολογίες στους ΑΣΕΠ. Αριθμό μαθητών στις τάξεις, συνολικό αριθμό μαθητών που διδάσκουμε κάθε σχολική χρονιά(250 και πλέον παιδιά κάθε χρόνο είναι πολλά ή λίγα;). Έχουν διδάξει με Webex και eclass οι σύμβουλοι; Πόσα χρόνια ήταν αναπληρωτές οι σύμβουλοι, αν έχουν περάσει από δυσπρόσιτα.
Σε τι είναι καλύτεροι οι σύμβουλοι για να μας αξιολογήσουν;
Λείπει η κορδέλα.
Θέλουμε τους ΣΕ να μας πουν, να μας υποδείξουν κάτι παραπάνω που εμείς δεν ξέρουμε; Όταν είσαι συνδικαλιστής (μορφωμένος) δάσκαλος ξέρεις τα πάντα..
Κοντεύει και η δική σας αξιολόγηση..