Το τηλεοπτικό ξέσπασμα της Ν. Κεραμέως κατά Ν. Φίλη: Θλιβερή η τοποθέτηση του π. υπ. Παιδείας για την τηλεκπαίδευη

"Αν  ο Ν. Φίλης ήταν υπουργός Παιδείας στην πανδημία, για 6 και 7 μήνες τα παιδιά μας θα ήταν στο σκοτάδι"

08/02/2023

Ενημερώθηκε: 08/02/2023, 10:15

Άκουσε το άρθρο

"Το παιχνίδι είναι μέρος τς ζωής μας. Θέλουμε  τα παιδιά να παίζουν , αλλά το ένα δεν αποκλείει το άλλο", είπε σήμερα  (μιλώντας στον ΣΚΑΪ) η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, απαντώντας στον τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη , ο οποίος με δήλωσή του προέτρεψε μαθητές και εκπαιδευτικούς να κλείσουν τις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών και να χαρούν το χιόνι.

"Έχουμε τρίτη ημέρα κλειστά σχολεία . Από το μεσημέρι και μετά μπορούν τα παιδιά να παίζουν", τόνισε η Ν. Κεραμμέως και συνέχισε:  

  • Πόσο θλιβερή είναι η τοποθέτηση του Ν. Φίλη και πόσος λαϊκισμός;
  • Πόσο υποτιμητικό είναι αυτό που λέει ο Ν. Φίλης για τους εκπαιδευτικούς; 
  • Αλίμονο, εάν επικρατούσε αυτός ο άκριτος λαϊκισμός. 
  • Είναι η λογική της ήσσονος προσπάθειας  , η λογική της εξίσωσης , η λογική της κοπάνας, η λογική  της εξίσωσης όλων προς τα κάτω.
  • Σας θυμίζω  στην πανδημία ο κ. Φίλης  ήταν αντίθετος στην τηλεκπαίδευση .
  • Αν τον είχαμε ακούσει, αν  ήταν υπουργός Παιδείας ξέρετε τι θα γινόταν  στη χώρα;  Για 6 και 7 μήνες τα παιδιά μας θα ήταν στο σκοτάδι.  Τότε εκείνη την εποχή έλεγε ο κ. Φίλης όχι στην τηλεκπαίδευση , εμφατικά στη Βουλή. Αυτό είναι εκείνο που πρεσβεύει  ο Ν. Φίλης. Από αυτό το λαϊκισμό έχει υποφέρει η χώρας  μας .

Η Ν. Κεραμέως αναφερόμενη στη στάση του ΣΥΡΙΖΑ επί τις αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, είπε τα εξής:

  • Σε όλη την Ευρώπη υπάρχει αξιολόγηση την οποία αρνείται πεισματικά  ο κ. Τσίπρας.  
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε και δεν θέλει  αξιολόγηση, για πολλούς λόγους

Σχόλια (50)

Τι ακριβώς ξεχάσανε ;
|

Προσλήψεις δεν έγιναν λόγω μνημονίων αλλά επαναπροσλήφθηκαν όσοι ήταν σε διαθεσιμότητα. ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ υπήρξε αύξηση μισθού, ειδικά σε όσους ΚΑΤΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΤΡΟΠΟ είχαν βάλει οι προηγούμενοι σε βαθμούς ΣΤ, Ε, Δ κυρίως μέσω νέου μισθολογίου που ΞΕΠΑΓΩΝΕ ΤΟΥΣ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ. Καινούργια βιβλία θυμάμαι στα επαλ και καινούργιο εξοπλισμό πληροφορικής σχεδόν σε όλη τη ΄χώρα.

ΥΕΝΕΔ
|

@Τι ακριβώς ξεχάσανε ;
φιλάρα καλά κρασιά

Τι ακριβώς ξεχάσανε ;
|

Διορίστηκε έστω κι ενας εκπαιδευτικός επι ΣΥΡΙΖΑ; Δε θυμάμαι. Εγινε αύξηση του βασικού μισθού που θα γινόταν με ένα νόμο κι ένα άρθρο αμέσως; Έκλεισαν οι τράπεζες ενώ μέχρι την προηγούμενη μερα το διέψευδαν; Είχαμε αυξήσεις ως εκπαιδευτικοί; Έσκισαν τα μνημόνια; Είχαμε υλικά και ψηφιακή αναβάθμιση στα σχολεία;

Πιτσιφλής
|

Το μπλε φως είναι πολύ κουραστικό, κύριε.
Όλοι βάζουν φίλτρα. Σας προτείνω ένα πράσινο.

@ Μαρούσι : ενοικιάζεται διαμπερής κατοικία
|

με απεριόριστη θέα για καλλιτεχνικές λήψεις. καλλιτέχναι προτιμώνται. τιμαί λογικαί

Μαρούσι : ενοικιάζεται διαμπερής κατοικία ευάερη &…
|

Επειδή τέσσερα χρόνια τώρα, έχουμε τυφλωθεί από το πολύ φως(της αριστείας).... μήπως να κατεβάζαμε λίγο τα παντζούρια please?....

ΝΟ
|

@Κώστας
Κατά την ακραία αρνητική του εκδοχή, ο λαϊκισμός στηρίζεται στην εσκεμμένη ανειλικρίνεια (π.χ. στη διάδοση κάποιου θέματος που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα). Επίσης, ο λαϊκιστής πολιτευτής θέτει σκοπίμως ψευτοδιλήμματα, όπως εχθροί ή φίλοι, ταραξίες ή φιλήσυχοι, "αλλογενείς ή γηγενείς", με απώτερο σκοπό την καλλιέργεια ανασφάλειας στο λαό, και την αυτοπροβολή του ίδιου σαν προστάτη και σωτήρα.
Κοντινές έννοιες είναι η δημαγωγία, η κολακεία των αδυναμιών και ελαττωμάτων του λαού και η υιοθέτηση θέσεων και τάσεων που τον ευχαριστούν και απαντούν στο συναίσθημά του χωρίς να τον ωφελούν ή που να τον βλάπτουν μακροπρόθεσμα, με μοναδικό πάντα σκοπό την εξασφάλιση της εύνοιάς του.

Μ.Π
|

΅@Εκπαιδευτικός
αν το ζητουσαν οι θεσμοι - και ο καημενος δεν μπορουσε να κανει αλλιώς- γιατι επεστρεψαν στην εκπαιδευση? αλλαξαν γνωμη οι θεσμοι? και γιατι, όλως τυχαιως, καταργηθηκαν "φτηνες" ειδικοτητες, δλδ αυτες που δεν στοιχιζουν να τις στησεις στα ιδιωτικα καλλεγια, και δεν καταργηθηκαν πχ οι μηχανικοι αυτοκινητων που χρειάζονται ακριβες εγκαταστασεις?
αληθεια η υποστηριξη στην κυβερνηση εχει και ορια.
ΥΓ αυτο το 'νυχτα χωρις φεγγαρι' δεν ειναι τοσο πετυχημενο, για να μπαινει σε καθε αναρτηση..

mik
|

Σίγουρα η τηλεκπαίδευση δεν αντικαθιστά την εκ του σύνεγγυς διδασκαλία, ωστόσο μια οργανωμένη μορφή της θα μπορούσε να είναι χρήσιμη σε μια χώρα με τόσα νησιά σαν τη δική μας. Αντί να αναγκάζονται τα παιδιά από πολλά αραιοκατοικημένα νησιά να φεύγουν για να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε γυμνάσια και λύκεια σε γειτονικά μεγαλύτερα νησιά, θα μπορούσε να οργανωθεί ένα "εικονικό γυμνάσιο/λύκειο" με κανονικούς καθηγητές και ενιαίο πρόγραμμα διδασκαλίας κατάλληλα προσαρμοσμένο για τηλεκπαίδευση που θα εξυπηρετούσε σε μόνιμη βάση αυτά τα νησιά. Με τον τρόπο αυτό, ίσως αποφευχθεί και η ερήμωση πολλών ακριτικών νησιών μας.

Σκοτάδι και οπισθοδρόμηση θα ήταν αν..
|

1) Χαρίζανε 1 μέρα στα παιδιά να παίξουν με το χιόνι;
Υ. Γ. Στη Γερμανία κλείνουν με το χιόνι τα σχολεία και δεν γίνεται τηλεκπαίδευση.
2) Βάλανε ημέρα γιορτής των Τριών Ιεραρχών να γίνεται μάθημα..
Στην Κύπρο είναι αργία αυτή η μέρα όπως επίσης κι η μέρα γιορτής του Αρχιεπισκόπου.
Στις γιορτές της πατάτας, του χιονιού, κλπ. στην Ευρώπη δεν έχουν μάθημα.
Μήπως είναι λιγότερο καλά τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών αυτών σχετικά με το ελληνικό αφού οι μαθητές τους χάνουν μερικές ώρες μάθημα σε σχέση με εδώ (!!);;
Τα παιδιά χρειάζονται λίγη χαλάρωση. Όχι συνεχώς στην τσίτα!
Και η τηλεκπαίδευση απλά ήταν για να ..ήτανε! Και να λέμε ότι δεν χάθηκε ώρα!Κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας και τον κόσμο.
Το θέμα ήταν μην χαθεί καμμιά εργατοώρα;
Γιατί ουσία δεν υπήρξε!
Στις βόρειες χώρες μειώνουν τα ωράρια εργασίας, εδώ τα αυξάνουν..
Αυτό είναι πρωτοπορία και φως;

Δισκοβόλος
|

@Εκπαιδευτικός
Ορθή επισήμανση: Διαθεσιμότητα ήταν και όχι απόλυση. Επί της ουσίας όμως ποια η διαφορά, αφού τελικά ήρθε άλλη κυβέρνηση για τους αποκαταστήσει, πράγμα που προφανώς δεν επρόκειτο να πράξει η προηγούμενη αν επανεκλεγόταν;
Τα υπόλοιπα που λες ισχύουν φυσικά και δεν μου πέφτει εμένα λόγος να τα υπερασπιστώ. Κανέναν ευσυνείδητο πολίτη δεν μπορεί να ικανοποιεί ο πομπώδης και απατηλός προεκλογικός λόγος. Ωστόσο τα ίδια ισχύουν και με τις τωρινές στομφώδεις υποσχέσεις την υπουργού που τάζει λαγούς με πετραχήλια για μετά τις εκλογές, χωρίς να δίνει την παραμικρή εξήγηση γιατί δεν τα έπραξε στα τέσσερα σχεδόν χρόνια που βρίσκεται στο υπουργείο! Εύλογο λοιπόν να θεωρώ κι εγώ και πολλοί άλλοι ότι όλα αυτά αποτελούν φτηνό παιχνίδι ακραίου λαϊκισμού!
ΥΓ. Δεν έχει νόημα να κόπτεστε κάποιοι για το απατηλό δημοψήφισμα του 2014. Κυρίως, γιατί όλη αυτή η "δημοκρατική" ευαισθησία πηγάζει πρωτίστως από όσους ψήφισαν ΝΑΙ και μας κοροϊδεύουν κατάφωρα πως τάχα εξαπατήθηκαν, ενώ φυσικά πετούσαν από τη χαρά τους μ' αυτό που συνέβη εκείνο το κρίσιμο καλοκαίρι που δεν ήταν τίποτε άλλο παρά το επιστέγασμα της άφρονος πολιτικής των δεξιών κυβερνήσεων που προηγήθηκαν κι έφεραν τους άθλιους δανειστές στη χώρα μας.

Εκπαιδευτικός
|

@M.Π0 8 Φεβ 2023 17:38

1. Ποιος ; Ο σημερινός πρωθυπουργός. Γιατί; για να μην τους απολύσει, όπως ζήταγαν οι θεσμοί (σικ)
2. Άλλο υπόσχεση και άλλο πράξη
3. Μια και ρωτάς ΟΧΙ ψήφισα, αλλά τι σημασία έχει; Μέσα σε μια νύχτα (και αν θυμάμαι καλά χωρίς φεγγάρι) ΝΑΙ έγινε....

M.Π
|

@Εκπαιδευτικος
1. Ποιος τους εθεσε σε διαθεσιμοτητα και γιατι? Τι εξυπηρετουσε τοτε η καταργηση ειδικοτητων που θα συνεχιζαν να λειτουργουν σε ιδιωτικες σχολες?, εκτος απο την αεναη επιθυμια της κυβερνησης να πληρωνουν οι μαθητες για πχ νοσηλευτικη και λογιστικα?
2. Οι μισες προσληψεις ειχαν εξαγγελθει και εγκριθει απο την προηγουμενη κυβερνηση.
3. Και μια ειλικρινης απορια: ΝΑΙ η ΟΧΙ ειχατε ψηφισει τοτε? Γιατι στατιστικα την αγανακτηση "εκανε το ΟΧΙ ΝΑΙ" τη δειχνουν παντα οσοι ειχαν ψηφισει ΝΑΙ. Οι υπολοιποι, οι ψηφισαντες ΟΧΙ εκτοτε κανουμε βουβο πονο, για να μην πω πως το ξεπερασαμε κιολας ζωντας την λαιλαπα της αριστειας.

ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ (Φυσικός)
|

Χορτάσαμε από μπράβο , χειροκροτήματα και επιφωνήματα για τους << εκπαιδευτικούς μας >>. Όταν έρχεται η κουβέντα για τους μισθούς των εκπαιδευτικών εμφανίζονται τα μόρια. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να μπαίνει στην αίθουσα με αξιοπρέπεια και όχι με τρύπια παπούτσια και λειωμένα παντελόνια, διότι αποτελεί πρότυπο για τους μαθητές. Όταν η Πολιτεία αδιαφορεί, θα αδιαφορήσει και ο εκπαιδευτικός, ο οποίος μπορεί να επικαλεσθεί χίλιους λόγους, για να μη μετατρέψει το σπίτι του σε σχολική αίθουσα!!!!!! Ας αφήσουμε λοιπόν την Υπουργό να πανηγυρίζει για τις χιλιάδες ηλεκτρονικές σχολικές αίθουσες, που άνοιξαν χωρίς μαθητές και άφωνους εκπαιδευτικούς !!!!!!!!!

ΑΜ δε
|

Γιατί το υπαιθ δεν μοίρασε υπολογιστές ώστε να μπορούν όλοι οι μαθητές να έχουν ίσες ευκαιρίες και πρόσβαση σε δημόσια δωρεάν παιδεία? Ποιοι μαθητές ευνοήθηκαν από την τελεκπαιδευση? Οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα για εξοπλισμό και οικιακή υποδομή (χώρο, σύνδεση ίντερνετ κ.α.) Ευτυχώς που δεν λαϊκίζει και έτσι μοίρασε παγούρινο στα σχολεία αντί για υπολογιστές. Όσο για το σκοτάδι ας δούμε τα φαινόμενα βίας στους ανήλικους, αποτέλεσμα από το "φως" της τηλεκπαιδευσης. Αφού απέρριψε την πρόταση για μισά παιδιά σε κάθε τάξη με το πρόσχημα ότι δημιουργείται πρόβλημα και εφάρμοσε τηλεκπαιδευση ας αναλάβει τις ευθύνες της τώρα για όσα γίνονται. Με αγωνία αναμένουμε τα νέα παγούρινο με τη μορφή πλατφόρμας για τη βία στα σχολεία. Ευτυχώς που η ίδια δεν λαϊκίζει.

Εκπαιδευτικός
|

@Δισκοβόλος 08 Φεβ 2023 15:48

1. Δεν υπήρξε απόλυση αλλά διαθεσιμότητα, άρα δεν επαναπροσέλαβε κανένα.
Τους επανέφερε. Μου κάνει εντύπωση το πως ""μπερδέψατε¨ την απόλυση με την διαθεσιμότητα γιατί από όσο βλέπω άριστα γνωρίζετε-χειρίζεστε την Ελληνική γλώσσα.
2. Αν θυμάμαι καλά και παρακαλώ διαψεύστε με (με στοιχεία) μίλαγε για άμεσες προσλήψεις.
3. Από την προηγούμενη κυβέρνηση θυμάμαι το "ένας νόμος-ένα αρθρο" και το ΟΧΙ που νύχτα χωρίς φεγγάρι (αν θυμάμαι καλά για το φεγγάρι) έγινε ΝΑΙ.

ΝΔ δε θέλατε
|

Να δούμε αν θα ξεπεράσετε το 20%

Απόστολος
|

Ο Φίλης τουλάχιστον είπε την αλήθεια, δηλ. ότι με μια ημέρα τηλεκπαίδευση δε χάθηκε ο κόσμος. Έτσι κι αλλιώς έχουν χαθεί άπειρες ώρες από την ανικανότητά σας να διορίσετε εγκαίρως τους εκπαιδευτικούς που χρειάζεται η εκπαίδευση (μόνιμος και αναπληρωτές). Και θέλετε να το παίξετε "δήθεν" εργατική, που ανησυχεί με τις κοπάνες των μαθητών κλπ. Δε λέτε όμως ότι με "ξένα κόλυβα" θέλετε να κάνετε τηλεκπαίδευση. Να καθίσω εγώ στο σπίτι μου, να ανάψω το καλοριφέρ και το ρεύμα μου για 4-5 ώρες, να χρησιμοποιήσει το κράτος το διαδίκτυο και τον Η/Υ μου (αν έχω) και να κάνω το σπίτι μου σχολείο, δηλ. χώρο εργασίας! Γιατί; Γιατί εσείς είστε ανίκανοι να ανοίξετε τους δρόμους; Εμ δε φροντίζετε για την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών, εκπαιδευτικών και μαθητών στον χώρο εργασίας τους, εμ θέλετε να βγάλουμε εμείς το "φίδι από την τρύπα". Λοιπόν κ. Υπουργάρα μας, εγώ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ από το σπίτι μου. Πηγαίνω στο σχολείο μου (όπως υποχρεούμαι εκεί να εργάζομαι), ανοίγει ο Διευθυντης το καλοριφέρ και το ρεύμα (όπως οφείλει), μου χορηγεί πρόσβαση στο διαδίκτυο και υπολογιστή και από εκεί εργάζομαι και "τηλεκπαιδεύω". Με ξένα κόλυβα λοιπόν, δεν έχει τηλεκπαίδευση. Άμα δεν μπορείς να λειτουργήσεις τους δρόμους και τα σχολεία... ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ!!!

Δισκοβόλος
|

@Εκπαιδευτικός
Μη με φέρνεις στην άβολη θέση να γίνομαι συνήγορος του διαβόλου! Φυσικά και μοιάζουν με λόγια χωρίς αντίκρισμα οι όποιες υποσχέσεις για διορισμούς την εποχή που αυτοί ΄ήταν ρητά απαγορευμένοι, μόνο που έχω την εντύπωση ότι οι σχετικές υποσχέσεις αφορούσαν μελλοντικό χρόνο, όταν θα είχαμε απαλλαγεί από τα μνημόνια. Ήταν δηλαδή προεκλογικές υποσχέσεις που ουδείς βέβαια μπορεί με ασφάλεια να ισχυριστεί αν θα αποδεικνύονταν έπεα πτερόεντα ή θα γίνονταν πράξη στ' αλήθεια, μιας και η διακυβέρνηση της χώρας άλλαξε χέρια!
Πάντως σε κείνες τις δύσκολες εποχές θυμάμαι δυο πράγματα που σίγουρα πιστώνονται στα θετικά της τότε κυβέρνησης: α) Επαναπροσέλαβε άμεσα τους 2500 απολυμένους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων που ελαφρά τη καρδία είχε απολύσει ο Αρβανιτόπουλος με το άθλιο τέχνασμα της κατάργησης των αντίστοιχων ειδικοτήτων, β) Έκανε μια έξυπνη προσπάθεια να μετατοπίσει όλους τους ιερείς σε άλλο κωδικό μισθοδοσίας ώστε με το τέχνασμα αυτό να κενωθούν θέσεις στο δημόσιο για να καλυφθούν με προσλήψεις εκπαιδευτικών χωρίς επιβάρυνση του προϋπολογισμού, προκειμένου να μην ενοχληθούν οι δανειστές, αλλά θυμόμαστε όλοι τη σφοδρή αντίδραση και της εκκλησίας και της ΝΔ που οδήγησε στο ναυάγιο της προσπάθειας!
Ωστόσο εσύ γιατί στάθηκες μόνο σ' αυτό το σημείο απ' όλα όσα καταλόγισα στην υπουργό, για να καταδείξω το απροσμέτρητο μέγεθος του λαϊκισμού που εκπέμεπει κάθε πράξη και λόγος της; Γιατί, π.χ., δε σε ενοχλεί που συνεχώς κομπάζει ότι πρώτη αυτή έκανε διορισμούς μετά από μια δεκαετία καταηγορώντας τους προηγούμενους ότι δεν έκαναν κανένα διορισμό και μάλιστα χρεώνοντας αυτό το κακό αποκλειστικά στον ΣΥΡΙΖΑ αποσιωπώντας πονηρά ότι στο μισό και παραπάνω κομμάτι εκείνης της άγονης δεκαετίας της αδιοριστίας ήταν το δικό της κόμμα στην εξουσία;

Φαίδων
|

Ενώ με την τηλεκπαίδευση, είδαμε το φώς το αληθινό, ποιός,ποιόν . Επικοινωνιακά τρικ είναι όλα.

dimitris
|

Θα πρέπει οι πολιτικοί μας με τον λόγο τους να μας διδάσκουν και να μας κατευθύνουν να γίνουμε πιο σκεπτόμενοι και δημιουργικοί πολίτες. Είναι καιρός να μας απαλλάξουν από την στείρα αντιπαράθεση η οποία δεν οδηγεί πουθενά και στην θέση της να μπει ο πραγματικός και δημιουργικός λόγος ο οποίος θα περνά το μήνυμα στον καθένα ξεχωριστά στο πως να σκέπτεται να γίνει καλύτερος. Θα δημιουργεί πρότυπα.

Ήταν δίκαιο έγινε πράξη
|

Έχει απόλυτο δίκιο. Τόλμησε και πολ΄έμησε τα κακώς κείμενα και τους λαϊκισμούς.

Βασιλης
|

ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Πού αλλού θα λαΐκιζε η υπουργός, παρά στο κανάλι που κανείς δεν τολμά να την βάλει στη θέση της με επιχειρήματα...Είναι προφανές ότι η θέση εξουσίας που κατέχει και η ανεξήγητη στήριξη που της παρέχει ο πρωθυπουργός έχουν γιγαντώσει την έμφυτη αλαζονεία της και έχουν απελευθερώσει όλα τα αισθήματα εμπάθειας, φθόνου και επικυριαρχίας που τρέφει απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα. Εκλογές, κοντή γιορτή...

ΥΕΝΕΔ
|

ότι και να πει κανείς για την υπουργό είναι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυύ λίγο

Εκπαιδευτικός
|

@Δισκοβόλος 08 Φεβ 2023 10:27

Εάν θυμάμαι καλά ο κ. Φίλης μίλαγε για 20.000+ διορισμούς (δεν θα αναφέρω το "ένας νόμος ένα άρθρο" κλπ) Ήξερε ο κ. Φίλης ότι εκείνη την περίοδο δεν μπορούσαν να γίνουν διορισμοί; Και αν ΝΑΙ γιατί τους έταζε;; Μήπως δεν το ήξερε; Και αν δεν το ήξερε... (το σταματάω εδώ)

Πιτσιφλής
|

Κι αυτή τη φωτογραφία γιατί τη βάλατε, κύριε Διευθυντά;

4 χρόνια τώρα
|

Μου λες δούλευε, έχεις χρέος
Κι εγώ στις εκλογές θα πω

.... Δικό σας συνάδελφοι

βλακειούλες και παραπληροφόρηση
|

και ο φίλης λέει τρελά, αλλά εδώ φάουλ κατανόησης κειμένου της υπουργάρας ! στα θρανία για μάθημα ! σανό στους ψηφοφόρους τους μπλε, οι άλλοι δεν... !

Ευτελή κόλπα
|

Γνωστές οι τηλεοπτικές κορώνες και τα επικοινωνιακά τεχνάσματα της σημερινής Υπουργού Παιδείας. Τα φτηνά επιχειρήματα και οι φαιδρές επιθέσεις σε κάθε αντίθετη φωνή είναι όχι μόνο λαϊκισμός, κυρία Κεραμέως, αλλά ένδειξη ιδεολογικής ακαμψίας και πολιτικής ανικανότητας

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ