Νέος πρόεδρος του ΙΕΠ ο πανεπιστημιακός (πληροφορικός) Σπ. Δουκάκης

Για τη θέση αντιπροέδρου ο Κώστας Λολίτσας

13/07/2023

Ενημερώθηκε: 13/07/2023, 23:19

Άκουσε το άρθρο

Ο νυν πρόεδρος του ΙΕΠ Γ. Αντωνίου, ενημερώθηκε κι επισήμως από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι στη θέση  θα τοποθετηθεί άλλο πρόσωπο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos σε σύσκεψη , η οποία πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του υπουργού Παιδείας Κ. Πιρερακάκη, συζητήθηκε και μάλλον οριστικοποιήθηκε:

  • Να τοποθετηθεί στη θέση προέδρου του ΙΕΠ ο καθηγητής, πληροφορικός, του Ιονίου  Πανεπιστημίου  Σπ. Δουκάκης
  • Για τη θέση του Αντιπροέδρου φέρεται ως το επικρατέστερο πρόσωπο ο πρώην Γενικός Διευθυντής Ειδικής Αγωγής Κώστας Λολίτσας
  • Για τη θέση του αντιπροέδρου συζητήθηκε και πρόσωπο το οποίο σήμερα εμφανίζεται ως συνεργάτης του υπουργού Κ. Πιρερακάκη, ενώ είχε διατελέσει και Σύμβουλος της Άννας Διαμαντοπούλου, αλλά μάλλον  δεν .προχώρησε , καθώς φέρεται να υπήρξε παρέμβαση από το κόμμα της ΝΔ.

Πατήστε εδώ για να δείτε το βιογραφικό  του Σπ.Δουκάκη

Σχόλια (52)

Βασιλης ΠΕ3
|

ν. 4735/2020 ... άρ 21 Παρ 3. Για την επιλογή των προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 20, εκδίδεται πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από το Α.Σ.Ε.Π. η οποία αναρτάται στην ιστοσελίδα opengov gr, στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π., στην ιστοσελίδα του οικείου φορέα και στην ιστοσελίδα του εποπτεύοντος Υπουργείου, δύο (2) τουλάχιστον μήνες πριν από τη λήξη της θητείας των υπηρετούντων προσώπων. Η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων αρχίζει από την ημέρα που αναγράφεται στην πρόσκληση

να κλειδώσεις και να προλάβεις να ρίξεις τα κλειδιά μέσα!!!

@Ωπα νεα ληθη
|

Αυτα που αναφερεις προερχονται απο ρηματα (γυμναζω, θεολογω)

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
|

Πρόκειται για εξαιρετική επιλογή.

Ηλίας
|

Εξαιρετική επιλογή. Μπράβο.

@αντιφαινόλη
|

Ώπα. Κάτω τα χέρια από την ΕΒΕ. Δεν πληρώνουμε για να σπουδάζει όποιος είναι τόσο κάτω από το μέσο όρο. Δεν είναι όλοι για σπουδές ΑΕΙ, ακόμη και αυτοί με 3 και με 5 όπως ήταν παλιά. Το "δωρεαν" δε σημαίνει "τζάμπα".

αντιδραστικός
|

αρκεί μια ανασκόπηση στα πεπραγμένα του ΙΕΠ από τη δημιουργία του μέχρι σήμερα για να καταλάβει ο καθένας ότι το έργο του κ. Δουκάκη είναι πολύ δύσκολο αλλά και σημαντικό.
ΙΕΠ και ΙΤΥΕ βρίσκονται σε τέλμα.
Άλλο ένα κατόρθωμα με εντολή Κεραμέως

Ωπα νεά ληθη
|

"@@@@@επαγγελματικα ουσιαστικα
15 Ιουλ 2023 22:55
Συναδελφε αν εσυ δεν εχεις καταλαβει μονος σου πως μιλαμε για θηλυκα (πληροφορικη, βιβλιοθηκη, καγκελαρια, λεγεωνα) , δεν υπαρχει σωτηρια.."

άρα με τη λογική σου
γυμναστική και ο καθηγητής γυμναστικάριος
θεολογία και ο καθηγητής θεολογικάριος

σου φαίνονται σωστά;

@ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΙΡΗΝΗ
|

αφού είναι τόσο τέλειος γιατί δεν είναι υπουργός παιδείας ή πρωθυπουργός;;;
κάτι στραβό κα΄νουμε σε αυτή τη χώρα

Εκπαιδευτικός
|

Με ποια διαδικασία επιλογής έγινε η αντικατάσταση του Γ.Γ. μέσα σε τρεις μέρες
Και με ποιά η επικείμενη αντικατάσταση του προέδρου του ΙΕΠ
Βασική εξαγγελία του προθυπουργού δεν είναι η αξιοκρατία,η διαφάνεια και η επιλογή των καλύτερων για κάθε θέση?

@ εμμονικος Σωτήριος
|

Οι πληροφορικοι μας εξυπηρετούν μια χαρά (στα περισσότερα και μεγαλύτερα σχολεία) για να χειριστούν το myschool γιατί οι διευθυντές και οι υποδιευθυντές ή δεν προλαβαίνουν με τόσα που τους έχουν ανατεθεί .. Έτσι?!

Πληροφορικός ή Πληροφορικάριος. Ειλικρινά τι μας νοιάζει;
|

Πληροφορικός είμαι, όμως σκασίλα μου πως με λέτε, ειλικρινά δεν έχω τέτοια κολλήματα και συμπλέγματα, αλλά να σας πω δυο πραγματάκια, απλά προς πληροφόρησή σας.

Μαθηματικά; Μαθηματικάριος;
Φυσική; Φυσικάριος;
Χημεία; Χημικάριος;
Μαθηματικός, Φυσικός, Χημικός.
Πληροφορική, ως Θετική Επιστήμη κι αυτή, Πληροφορικός.

Θές να λες Πληροφορικάριος, κανένα θέμα. Θα γελάνε οι Πληροφρικοί από μέσα τους και χάνεις πόντους prestige στα μάτια τους. Αν είσαι και φιλόλογος, κλάφτα Χαράλαμπε. Δε σε νοιάζει; Κανένα θέμα. Ειλικρινά δε ξέρω καν γιατί έχει αναχθεί σε τόσο drama εδώ στα σχόλια ΑΥΤΟ. Ο καθένας μιλά όπως γουστάρει κι ο καθένας έχει τη γνώμη του.

Για να καταλάβεις, είναι σα να αποκαλείς ένα χειρουργό χειρούργο. Δε θα ασχοληθεί μαζί σου ο χειρουργός, θα σε θεωρήσει απλά ακόμα ένα άτομο που ανήκει στην ημιμαθή πλέμπα. Το έχει συνηθίσει. Αν δε σε νοιάζει, δε τρέχει και τίποτα όμως.

Συμπέρασμα; Πείτε μας όπως θέλετε. Δε κάνει διαφορά για εμάς. Ας είμαστε όλοι χαρούμενοι κι ας πάμε να λύσουμε όλοι λίγο πιο ενωμένοι, πραγματικά προβλήματα.

@@@@@επαγγελματικα ουσιαστικα
|

Συναδελφε αν εσυ δεν εχεις καταλαβει μονος σου πως μιλαμε για θηλυκα (πληροφορικη, βιβλιοθηκη, καγκελαρια, λεγεωνα) , δεν υπαρχει σωτηρια..

αντιφαινόλη
|

Κε Δουκάκη συγχαρητήρια για τη νέα θέση σας

Καταργήστε επιτέλους το εκτρωματικό σύστημα εισαγωγής στις Πανελλαδικές
εξετάσεις και την ΕΒΕ.

Δώστε στην Πληροφορική τη θέση που της αξίζει στις Θετικές σπουδές.

Σταματήστε το πετσόκομμα της ύλης των μαθηματικών στα προγράμματα σπουδών του Γυμνασίου και ειδικά του Λυκείου, με αποτέλεσμα τα παιδιά
να βγαίνουν σχεδόν αμόρφωτα στα μαθηματικά.
Να επανέλθουν ως ύλη όσα έχουν αφαιρεθεί από τη δεκαετία του 90 και μετά.

Καταργήστε την αποστήθιση κειμένου (παπαγαλία) από το εκπαιδευτικό μας σύστημα και τις Πανελλαδικές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα.

Δημιουργήστε ένα σύστημα Παιδείας που θα βασίζεται στο ν' αναπτύσει την κριτική σκέψη και κριτική ικανότητα του μαθητή.
Τις αναλυτικές και συνθετικές του ικανότητες.
Όχι μόνο στα λόγια, αλλά στην πράξη.

Μπαλτζοπουλακίδης Σιδέρης
|

Επιτέλους να σταματήσει η στρέβλωση να περνάνε σε τμήματα Πληροφορικής και Πολυτεχνεία χωρίς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής

SGI
|

Ελπίζω να δρομολογήσει την πληρωμή των θεματοδοτων της τράπεζας θεμάτων άμεσα.

@εμμονικός Σωτήριος
|

Διαβάστε το βιογραφικό του ανθρώπου και ξεκολλλήστε από την ετικέτα "πληροφορικός". Έχει κάνει 100 πράγματα. Έλεος πια.

In Silico
|

Καλοί οι πληροφορικοί σε καίριες θέσεις, αλλά για την αναβάθμιση της επιστημονικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα αυτό πρέπει να συνοδευτεί με την αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, το οποίο είναι σχεδόν ανύπαρκτο στο Δημοτικό (μονόωρο), το ίδιο και στις κρίσιμες τάξεις της Β' και Γ' Γυμνασίου. Η Πληροφορική είναι η πρώτη γραμμή των Θετικών Επιστημών σήμερα, ως η γλώσσα της σύγχρονης επιστημονικής μοντελοποίησης, και οφείλει να εξετάζεται πανελλαδικά στο επιστημονικό πεδίο των Θετικών Επιστημών.

@Φιλολογος
|

Ο τωρινος Προεδρος του ΙΕΠ ειναι φιλολογος. Κι υπαρχουν φιλολογοι σε πολλες θεσεις ευθυνης. Οι δε ωρες μαθηματων ανθρωπιστικων επιστημων στα σχολεια ειναι περισσοτερες των μαθηματων θετικων επιστημων.

Όταν πονάει το δοντάκι
|

Ενοχλεί η Πληροφορική το status quo.

εμμονικός Σωτήριος
|

πληροφορικοί παντού, δεν είναι δυνατόν
στον τέλος θα καταλήξουν να φτιάξουν την εκπαίδευση με τους αλγόριθμους τους καιβθα αποδείξουν ότι εμείς έχουμε (δήθεν) την παιδαγωγική επάρκεια και αυτοί τη χάρη

Χ.Ψ.
|

Εκπαιδευτικός της ιδιωτικής εκπαίδευσης για πολλά χρόνια.
Πολύ πρόσφατα έγινε επίκουρος στο Ιόνιο.
Υπάρχουν άλλοι με πολύ περισσότερες περγαμηνές και πολλά ουσιαστικά προσόντα.
Ίσως είναι προσωπική επιλογή του Πιερακάκη επειδή γνωρίζονται.
Όμως δεν είναι και ο καταλληλότερος για την θέση....

Ελπίδα
|

"τα εκπαιδευτικά και θρησκευτικά συστήματα όλων των πολιτισμών xρησιμοποιήθηκαν για να δικαιολογήσουν και διαιωνίσουν την κατεστημένη τάξη (Status quo)."
Λ. ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ, "Ιστορία του ανθρώπινου γένους", Α' Λυκείου , 1984, σελ.60

(Εκτός από τον δικό μας μνημονιακό πολιτισμό, θα προσέθετα εγώ, όπου το εκπαιδευτικό και θρησκευτικό σύστημα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να δημιουργήσει ελεύθερους πολίτες)

Δεν διαβάζατε ιστορία στο λύκειο οι παλιοί... ε?

@@@ επαγγελματικά ουσιαστικά
|

Σιγά το "Δυστυχώς"...Ποιος ενοχλείται? Χαλαρώστε λίγο... :)

@@@ @@επαγγελματικα ουσιαστικα
|

δηλαδή ο μαθηματικός που είναι πολυ΄συλλαβο πρέπει να λέγεται μαθηματικάριος

Προς τι
|

τα γεμάτα ενθουσιασμό σχόλια εκ των προτέρων; Εκπαιδευτικοί της τάξης διαθέτουν πολύ περισσότερα προσόντα και εμπειρία, εν προκειμενω σε απόσπαση γίνεται αναφορά… Διαφαίνεται, μάλλον, μια αδικαιολόγητη τάση αποδοχής κάθετι προερχόμενου από τη νυν ηγεσία. Ας περιμένουμε να δούμε τη διαχείριση, επι της ουσίας, και, μακάρι, και στο τέλος της θητείας τους να υπάρχει θετικό πρόσημο. Σίγουρα δε χρειάζεται ακριτη αποδοχή…

@@επαγγελματικα ουσιαστικα.
|

Δυστυχως ομως οχι για τα πολυσυλλαβα ! Αλλα γιατι σας ενοχλει συναδελφε ; Δηλαδη στην βιβλιοθηκη (να το κ το αλλο πολυσυλλαβο!) πρεπει να απαιτησουν να λεγονται αντι βιβλιοθηκαριοι. ... βιβλιοθηκοι ;!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΙΡΗΝΗ
|

Εξαιρετική η επιλογή του κ. Δουκάκη!!!
Τέλειος άνθρωπος- τέλειος επιστήμονας!!!

Κ. Δουκάκη καλή επιτυχία!!!

Σαρα
|

Βαρύ χαρτί δεν το λες.Πολύ πρόσφατα έγινε επίκουρος και μάλιστα στο Ιόνιο πανεπιστήμιο.Ομως,ποτέ δεν ξέρεις.Ιδωμεν.

Φιλόλογος
|

Κανέναν φιλόλογο βρε παιδιά θα δουμε να τραβάει κουπί για αλλαγή πλεύσης, προς μια Φιλοσοφία της Παιδείας, με βάση τις ανθρωπιστικές σπουδές; Χορτάσαμε καινοτομίες και πληροφορικάριους που ούτε διδακτική ούτε παιδαγωγική κατάρτιση έχουν. Κι ύστερα σου λένε γιατί οι ανθρωπιστικές σπουδές πάνε κατά διαόλου. Έλεος πια με τους άσχετους για την ΠΑΙΔΕΙΑ. Και για να μην παρεξηγηθώ: πολύ καλές οι Νέες Τεχνολογίες, απαραίτητες στην εκπαίδευση, αλλά τι να τις κάνεις όταν ένα πληροφορικάριος δεν μπορεί να γράψει ούτε ένα δελτίο Τύπου!

Νίκος
|

Τι διοικητικές αρετές λέτε ? Αποσπασμένος εκπαιδευτικός ήταν στο ΙΕΠ. Του είχαν δώσει και ένα έργο ΕΣΠΑ (υπεύθυνος )

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ