Παράνομη και καταχρηστική η απεργία-αποχή από την αξιολόγηση που κήρυξε η ΔΟΕ

Απαγορεύεται συνέχιση της απεργίας-αποχής που επιδικάστηκε, καθώς και η απανάληψή της στο μέλλον , με την απειλή χρηματικής ποινής, ύψους 6.000 ευρώ

15/03/2024

Άκουσε το άρθρο

Παράνομη (και ως καταχρηστική), κήρυξε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, την οποία  κήρυξε η ΔΟΕ.

Η απόφαση του δικαστηρίου λήφθηκε μετά την προσφυγή , την οποία έκανε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ακολουθεί η απόφαση

Ακολουθεί απόσπασμα από το αιτιολογικό της  απόφασης:


 

Σχόλια (28)

Ιωάννης Δ.
|

Οσονουπω εκλογές !!!!!!!!!!!!!!

Ηρακλής Ξάνθη
|

Θα τα πούμε στις εκλογές της ΔΟΕ...

Δ.Δ.Κ. Αθήνα
|

Όσοι πιστεύουν ότι μ αυτήν την αξιολόγηση θα επέλθει βελτίωση στην εκπ/ση και στους εκπ/κους zουν σε παράλληλο σύμπαν και προφανώς δεν είναι εκπ/κοι. Όπως πολύ σωστά τα λέει ο Δ/ντης Ανατ. Αττικής...μόνο χαρτουρα και κατεβατά γράφουμε...τα καταχωριζουμε στο σύστημα και υπογράφουμε...αφού μπει για λίγο ο σύμβουλος. Είναι αυτό αξιολόγηση; Θα διορθώσει τα πράγματα?????? Αφού δεν προβλέπεται τπτ ούτε για τον " ανικανο" (κάποια σεμινάρια μιας βδομάδας αμφιβόλου ποιότητας, ακόμη στα αζητητα) π.χ. το να απομακρύνεται ούτε για τον ικανό π.χ. κάποιο bonus. Επομένως...τι είχα Γιάννη τι είχες πάντα...

ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ !
|

Στα 30 χρόνια θα έπρεπε να βγαίνουμε υποχρεωτικά από την τάξη για διοικητική δουλειά (γραφείου) και συμβουλευτική στους νεότερους και με περισσότερες αντοχές συναδέλφους, και στα 35 χρόνια θα έπρεπε να βγαίνουμε στη σύνταξη. Οι στρατιωτικοί σε ποια ηλικία συνταξιοδοτούνται (και σωστά); Αναρωτήθηκε κανείς το γιατί ; Για να μη μιλήσω για τους βουλευτές (για αυτούς όχι σωστά). ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΠΟΤ ! ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ !

@Διευθυντής Ανατ. ΑΤΤΙΚΉΣ
|

Αφού δεν πιστεύεις στην αξιολόγηση γιατί δεν γράφεις κείμενο παραίτησης αλλά ανώνυμο σχόλιο στο εσος?

@ 38 χρόνια εκπαιδευτικός
|

Μάλιστα. Δεν δέχεστε ούτε τον διευθυντή ούτε τον σύμβουλο αλλά δεν έχετε πρόβλημα να αξιολογηθείτε. Γιατί δεν μας λέτε λοιπόν από ποιόν θα θέλατε? Ωραίο είναι να ακυρώνετε τους συναδέλφους σας διευθυντές και συμβούλους ελαφρά τη καρδία και να τους μηδενίζετε αλλά τελικά ξέρετε ποιους θέλετε? Πείτε μας να μάθουμε κι εμείς ποιοί είναι οι κατάλληλοι να σας αξιολογήσουν? Το ότι μπαίνετε 38 χρόνια στην τάξη τι ακριβώς σημαίνει? Ότι έχετε το αλάθητο? Δεν μπορείτε να βελτιωθείτε? Είστε ο άψογος εκπαιδευτικός?

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Οι συνομήλικοί μου εκπαιδευτικοί και λοιποί επιστήμονες που μερικοί απ’ αυτούς βρίσκονται ακόμη και σήμερα στο Κοινοβούλιο, δεν έχουν ξεχάσει μέχρι σήμερα τους λαμπρούς καθηγητές της κιμωλίας που είχαν τη δεκαετία του 70 στα σχολεία και στα φροντιστήρια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επιστημονική υποστήριξη χρειάζεται ο δάσκαλος σήμερα και άλλου είδους αξιολόγηση από άλλους συμβούλους. Για το σημερινό χάλι φταίμε όλοι.

Θάνος
|

Για ποιο λόγο άραγε στις ευρωπαϊκές χώρες όπου εφαρμόζεται αυτή η εξουθενωτική και γραφειοκρατική αξιολόγηση ψάχνουν εκπαιδευτικούς;;;;

ΑΣ ΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
|

Να μας αφήσουν ήσυχους με ψυχοφθόρα και χωρίς νόημα μέτρα. Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν το θέλει. Όλοι αυτοί είναι άχρηστοι, τεμπέληδες, "αποκομμένοι" από το σύγχρονο σχολείο ; Τόσοι πολλοί είναι οι κακοί εκπαιδευτικοί που χαλούν την "'άψογη" ελληνική εκπαίδευση; Στο ΥΠΑΙΘΑ πρέπει να πει κάτι η τεράστια αντίδρασή μας (όπως και στην κοινωνία). Άλλα είναι τα προβλήματα της Παιδείας και όχι οι εκπαιδευτικοί. Τα λέμε εδώ και δεκαετίες. Το ΥΠΑΙΘΑ και ο κάθε Υπουργός τα ξέρουν και κάνουν τα στραβά μάτια. Το χέρι πρέπει να μπει στην τσέπη βαθιά... Η Παιδεία πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν σοβαρή επένδυση για το μέλλον και όχι σαν οικονομικό βάρος με μετρήσιμα μεγέθη για τη χώρα. Είναι καθήκον της χώρας προς τη σημερινή νεολαία και τους αυριανούς ενήλικες.
Το ιερό δικαίωμα στην απεργία και η διεκδίκηση ανθρώπινων εργασιακών συνθηκών δεν πρόκειται να το ακυρώσει καμιά δικαστική απόφαση. Εξ' άλλου δεν είναι πρωτόγνωρο η σημερινή κυβέρνηση, να χρησιμοποιεί τα δικαστήρια, επιδιώκοντας την κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων χρόνων. Πολλοί νόμοι στο τέλος καταργούνται ως αντισυνταγματικοί ή καταργούνται με νέους νόμους (εξ' άλλου και η χούντα με δικαστικές αποφάσεις δίκαζε τους αγωνιστές).
Και οι συνδικαλιστές έχουν νομική υπηρεσία, όχι μόνο το Υπουργείο. Τίποτα δεν τελείωσε. Ο αγώνας συνεχίζεται.
ΚΙ ΟΠΟΥ (Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ) ΦΟΒΑΤΑΙ ΦΩΝΗ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΠ' ΤΟ ΛΑΟ
Σ' ΕΡΗΜΟ ΤΟΠΟ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ
ΚΑΣΤΡΟ ΦΥΛΑΕΙ ΕΡΗΜΙΚΟ
ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΦΥΛΑΧΤΟ...(Ν. Ξυλούρης)
Και ο νοών νοείτω.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Δημητριος
Απαντω με το χέρι στην καρδια:
1. Οι κρίσεις σε όλα τα επίπεδα στελεχών, έγιναν μόνο με χαρτιά. Η συνέντευξη έπαιξε ελάχιστο ρόλο.
Αν κάποιος έχει χαρτιά, μάλλον δεν είναι βαρίδι. Αν δεν έχει χαρτιά, μάλλον είναι άσχετος. Την κοινή λογική επικαλούμαι. Έχουμε τα λιγότερα βαρίδια από κάθε άλλη φορά. Πιο πολλά βαρίδια έχουμε στους διευθυντές σχολείων. Λιγότερους όμως και εκεί σε σχέση με παλιά. Δεν υπάρχει ζήτηση για γνωστούς λόγους.
2. Ο νόμος λέει ότι η βαρύτερη επίπτωση, είναι ένα σεμινάριο. Είναι ένα 1% που δεν μπορούν να σταθούν σε τάξη, λόγω εμφανων ψυχολογικών. Αυτοί δεν φεύγουν, αλλά εντοπίζονται. Υπάρχει Α1 Α2, Β. Η στατιστική τα λέει όλα. Υπάρχουν πρακτικές να βγουν από την τάξη να μην κάνουν ζημιά. Δεν έχουμε νομικό πλαίσιο. Φτιάχνεται όμως αύριο το πρωϊ, να πηγαίνουν διοικητική υποστήριξη. Το ποσοστό ίσως είναι μικρότερο κι από 1%
3. Έγραψα πολύ προσεκτικά για τις τπε. Έχοντας υπ οψιν ότι δεν είναι πανάκεια.
Πριν χρησιμοποιήσω πληκτρολόγιο μου είχε καρφωθεί μια προκατάληψη αυθαίρετη, ότι λ.χ. Δεν μπορείς να γράψεις επιτυχώς ποίημα, διότι το διακριτό "κραπα-κρουπα" του πληκτρολόγιο αποσπά την προσοχή!
Σε 6 μηνες, με ένα δάκτυλο ανά χέρι, γράφεις πιο χρηγορα από το χειρόγραφο. Με αποτέλεσμα δευτερογενως, να χαλάει ο γραφικος χαρακτήρας σου, προσπαθώντας να γράψεις με το χέρι το ίδιο γρήγορα.
Μιας και είπαμε για ποιήματα, υπάρχει το ηλεκτρονικό λεξικο των Αναστασιαδη Συμεωνίδη, με όλα τα ομοιοκαταληκτα. Το συνεστησα σε φιλόλογο και μου είπε "θα χαθεί η έμπνευση... Νοθευεται..." Αιώρα ητις αιωρούσε τον, και μελάς όφις ος τον έδακνε.."
Μιλάω για 40άρηδες νεοφωτιστους στο μέσον.
Τωρα έχουμε ανάγνωση κειμένου με φυσική φωνή, έχουμε καταγραφή κειμένου με υπαγόρευση χωρίς λάθη μεταφράσεις μηχανικές χωρίς λάθη και βέβαια Τεχνητη Νοημοσυνη για την οποία κάνεις δεν υποψιάζεται τι κάνει, ας ακούει διαφορά.
Το θέμα με την επιστροφή στα μολύβια, έχει να κάνει με την ιστορική διαπίστωση ότι κάθε νέο πάει από το ένα άκρο στο άλλο, έως ότου υπάρξει ισορροπία κάπου ενδιάμεσων.... Εκφράζεται με την γνωστή γριά που της είπαν να αφοδευσει και που έχασε την έδρα της.
Τα ηλεκτρονικά βιβλία τα εμπλουτισμένα, είναι ανώτερα των φυσικών, σε πολλές συνιστώσες ποιότητας, όχι σε όλες. Είναι θέμα λίγου χρόνου να υποκατασταθουν.
Η γραφή είναι εφεύρεση. Είναι τεχνολογική επινόηση όπως και η ποίηση πριν την γραφή για να θυμωμαστε μακροσκελη κείμενα. Η ποίηση έμεινε και μετά την γραφή. Όπως θα μείνει και η γραφή μετά την επικράτηση προφορικης επικοινωνίας με τα μηχανήματα. Χάθηκε η καλλιγραφια με την πληκτρολόγηση. Δεν χρειάζεται... έμεινε όμως ως τέχνη, όπως το θέατρο σκιών, ας υπάρχει κανονικό θέατρο και κινηματογράφος.
Τελος η φιλοσοφία της τεχνολογικής εξέλιξης...

38 χρόνια εκπαιδευτικός
|

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να με αξιολογήσουν.
Αλλά ποιοί;
Ο διευθυντής μου που έχει να πατήσει το πόδι του σε τάξη 15 χρόνια;
Ο σύμβουλος που κι αυτός έχει άλλα τόσα να μπει σε τάξη;
Ωραίες οι θεωρίες των βιβλίων και των μεταπτυχιακών .
Στην πράξη όμως κανένας απ' αυτούς δεν έχει ιδέα τι γίνεται μέσα στην τάξη.
Αυτούς λοιπόν εγώ δεν τους δέχομαι να με αξιολογήσουν γιατί δεν τους θεωρώ ικανούς.

@Πλατάρος Γιάννης
|

Θεωρώ το σχόλιό σας παραπλανητικό και βαθιά υποκριτικό, παρότι όσα περιέχει ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ένας νεότερος λοιπόν έχει να σας πει πως αυτοί που αρνούνται για παράδειγμα την τεχνολογία κι επιμένουν στην κιμωλία, ναι αυτοί που δεν είχαν καν προσωπικό e-mail το 2020! με την πανδημία, δεν πρόκειται καν να αξιολογηθούν καθώς δεν θα προλάβουν, αλλά ακόμη κι αν αξιολογηθούν αρνητικά δεν θα έχουν καμία επίπτωση λόγω χρόνου. Πιστεύετε πως οι νέοι δεν χρησιμοποιούν την τεχνολογία; Κάνετε λάθος. Αυτούς ακριβώς που θα έπρεπε να διορθώσει η αξιολόγηση, δεν θα το κάνει ποτέ και οι σχεδιαστές της το γνωρίζουν πολύ καλά, όπως κι εμείς γνωρίζουμε πως άλλοι είναι οι λόγοι για τους οποίους γίνεται. Ποιος άλλωστε μπορεί να ξεχάσει (από εμάς, όχι από εσάς - καθώς πολλοί με τα χρόνια σας δεν αντιλήφθηκαν καν τι έγινε!) πώς συμπεριφέρθηκαν οι κυβερνήσεις 13 χρόνια πριν αναφορικά με το μισθολογικό σε συναδέλφους του ίδιου εργασιακού περιβάλλοντος! Για μένα το σημείο εκείνο ήταν καμπή στη ζωή μου! Δεν ξεχνώ! Στρεβλότητα κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, που δείχνει πολλά, ακόμη και σήμερα!!!

Δημήτριος
|

Η συγκεκριμένη αξιολόγηση για όσους την είδαν στην πράξη και την έζησαν όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα στον εκπαιδευτικό και στην εκπαίδευση αλλά ούτε σε αυτούς που πιστεύουν ότι θα φύγουν τα βαρίδια από την εκπαίδευση και γενικότερα το δημόσιο. Απεναντίας κάποια βαρίδια έγιναν αξιολογητές με ο,τι σημαίνει αυτό για όποιον καταλαβαίνει από ελληνική νοοτροπία.
Τώρα για κάποιο σχόλιο που είδα και αναφέρεται σε χρήση ΤΠΕ, καλή η τεχνολογία αλλά ας μάθουν τα παιδιά μας, να πιάνουν πρώτα κανένα μολύβι και βιβλίο και μετά τα άλλα. Από τη μια κατηγορούμε τις οθόνες και τα κινητά από την άλλη θέλουμε να τα έχουμε εκεί όλη μέρα στο σχολείο και στο σπίτι. Επίσης για όσους έκαναν κανονική θητεία, για παράδειγμα στο πυροβολικό, μέχρι και ο ελληνικός στρατός θα σου μάθει πρώτα να δουλεύεις με χαρτί και μολύβι και μετά με υπολογιστή στον οποίο ο κανόνας είναι να μη βασίζεσαι ποτέ.

@Διευθυντής Ανατ. ΑΤΤΙΚΉΣ
|

Άλλη μια δικαιολογία στη λίστα. Αφού είναι τόσο ανώδυνη η αξιολόγηση γιατί τόσοι συνάδελφοι θέλουν να την αποφύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι άραγε;...

Πλατάρος Γιάννης
|

Αυτό το φαινόμενο με τον ανταρτοπολεμο τύπου "κρυφτούλι" , διαρκεί δεκαετίες.
Πισω από τον κλεφτοπολεμο αυτόν, δεν κρύβεται κάποια ανικανότητα της Πολιτείας, αλλά συνέργεια.
Κρύβονται πολιτικοί λόγοι...
Θα μπορούσε αύριο η Πολιτεία, που έχει νομοθετική πρωτοβουλία, να κάνει ο, τι θέλει... Και τώρα μπορεί, αλλά δεν θέλει...
Τα τελευταία χρόνια, οι κυβερνήσεις έχουν παραιτηθεί από την υποχρέωση που έχουν να κοστολογουν την συμμετοχή σε μια αποχή από καθήκον. Μένουν στα δικαστήρια και στις απαγορεύσεις και στην κήρυξη μιας απεργίας ως παράνομης και καταχρηστική.
Η δικανική λογική, λέει, ότι δεν μπορεί να υπάρχει αποχή από καθήκον, επ' αοριστον... Κάποτε γίνεται καταχρηστικό. Μετά, πάμε στην δικονομια και κάνουμε προσφυγές, ανακοπές, ενστάσεις, προσωρινά μέτρα, Εφετεια, ο, τι υπάρχει και υπάρχουν δεκάδες εργαλεια για να χαίρονται οι δικηγόροι.
Παίζεται δηλαδή ένα κακοσκηνοθετημενο έργο τεράστιας διάρκειας, σας ταινία του Αγγελόπουλου.
Μόλις λοιπόν αξιολογηθουν πρώτοι όλοι όσοι επιθυμούν, μετά θα απαγορευθεί το δικαίωμα ως καταχρηστικό από εφετείο διοικητικό και μετά, δεν θα υπάρχει συμμετοχή σε στάση εργασίας, αλλά άρνηση καθήκοντος.
Εννοείται ότι δεν μπορούν να κάνουν ανταρτοπολεμο και οι Σ. Ε. Και να πηγαίνουν κάθε μέρα σε αρνούμενους για να τους χρεώνουν δίωρη σταση...
Θα γίνει η πρώτη εκδοχή που είναι δόκιμη...
Κατά την γνώμη μου, η αξιολόγηση είναι χρήσιμη, διότι βάζει όλο τον κόσμο να αξιοποιήσει τπε με μια συνεργατικό τύπου διδασκαλία, έστω και δύο φορές, δείχνοντας παρωθητικα, προς μια σωστή κατεύθυνση.
Δεν είναι δυνατόν να έχουν γεννηθεί με μια οθόνη όλοι και να γράφεις εσύ στον πίνακα με κιμωλία.
Πρέπει να κάνεις και κάτι άλλο. Και να το κάνεις και σωστά. Να το κάνεις καλύτερα από παλιά.
Αυτή την στιγμή δυνητικά, υπάρχουν κάποιοι που λένε "εγώ θα κάνω μάθημα μόνο με κιμωλία"
Η νέα γενιά θέλει κάτι άλλο, όπως έχει μάθει. Στο "κάτι άλλο" , υπάρχουν καταπληκτικά εργαλεια τα οποία παρουσιάζουν μια έννοια καλύτερα, παραστατικότερα, εναργεστερα, ακριβέστερα, γρηγορότερα.
Τα προηγούμενα είναι ο κανονας και όχι η εξαίρεση.
Υπάρχει και κάτι άλλο...
Το νέο εργαλείο παρουσιάζει μια ρεαλιστικότερη αναπασταστηση μιας έννοιας που είναι "κινητική εννοια" και όχι αρχαία "στατική".
Θα την κρύψουμε;
Εκεί που δεν είχαμε εργαστήρια, αποκτήσαμε εικονικά εργαστηρια, ρεαλιστικης προσομοίωσης με τα οποία γίνονται θαύματα, με κόστος μηδέν!
Τα δυναμικά λογισμικά γεωμετρίας, είναι θαυματουργά, πολυγαναπαραστατικα, μετά-διερευνητική, μεταφυσικά σχεδόν. Θαύματα!... Ελκυστικότατα!... Εργαλείο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει για επαλήθευση εικασιας 12ρονος και 35χρονος ερευνητής. Το ίδιο εργαλείο. Το απλό εργαλείο. Που μπορεί ο πιτσιρικάς, να βρει θεώρημα επώνυμο, του παρελθόντος, με το λογισμικό ή και νέο ακόμα....
Και υπάρχει ο άλλος που λέει, "εγώ αυτά δεν θέλω να τα μάθω ποτε"
Δεν μπορούμε να ακινητοποιηθουμε ως λαός...
Έπρεπε η επιμόρφωση στις τπε, να είναι καθολική, συνεχής, αδιαληπτη, επαρκής, με πιστοποίηση.... Κάνεις δεν το ζήτησε. Έχουν φτιαχθει τέρατα....
Είμαστε ένας λαός που πιστεύει ότι είναι ο εξυπνότερο του κόσμου...
Είμαστε κάποιες αρκετές δεκάδες σε σειρά, κάτω σε IQ...
Κάποια συνωμοσία θα υπάρχει να μας εξοντωσει, επειδή μας φοβούνται λόγω του μυαλού που έχουμε....

Διευθυντής Ανατ. ΑΤΤΙΚΉΣ
|

Η αξιολόγηση δε γίνεται στην πράξη. Γράφει ο καθένας ένα κατεβατό...μπαίνει ο αξιολογητης ένα τέταρτο και όλα καλά. Κατάργηση της αξιολόγησης χθες!!!!!!!!! Δεν προσφέρει τπτ !!!!!!!! Είναι μια κοροϊδία!!!!!!!!

Στάσεις εργασίας και απεργιακό ταμείο
|

Δικαίωμα μονόωρης στάσης εργασίας μπορεί να προκηρύξει από την ΔΟΕ μέχρι το τελευταίο ΣΕΠΕ.
Η λύση είναι απλή. Καλείς τον σύμβουλο να έρθει στο σχολείο , και με το που έρχεται ο σύμβουλος στο σχολείο ο νεοδιοριζόμενος δηλώνει στάση εργασίας και πληρώνεται από το απεργιακό ταμείο. Στην συνέχει ο νεοδιοριζόμενος τον ξανακαλεί στο σχολείο, ελάτε κύριε σύμβουλε να με αξιολογήσετε. Και ξανά στάση εργασία, και κάλυψη από το απεργιακό ταμείο.

Νίκος
|

Υπάρχουν λύσεις, επαναπροκήρυξη με διαφορετική διατύπωση, απεργία αποχή όχι αορίστου χρόνου αλλά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και πάλι επαναπροκήρυξη, απεργία αποχή από τους τοπικούς ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ... Λύσεις υπάρχουν..

Παύλος
|

Η κυβέρνηση να μην κάνει πίσω με τίποτα!

Δημήτριος
|

Αιτιολογία " προξενεί βλάβη στο κοινωνικό σύνολο " τι βλάβη; Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί στη θέση τους, είναι κλειστές οι εκπαιδευτικές μονάδες, δεν γίνεται μάθημα; Δηλαδή τόσα χρόνια δεν υπήρχε βλάβη και υπάρχει τώρα; Ή απλά γράφουμε για να γράφουμε; Ποια αναβάθμιση εμποδίζεται; Της ατέλειωτης γραφειοκρατίας; Έχουν δει στην πράξη την εφαρμογή της αξιολόγησης; Ας την δουν πρώτα και μετά ας γράψουν για αναβάθμιση εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού έργου.

ERT
|

Μα γιατί, αφού είναι "νόμιμη η απεργία-αποχή". ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΟΙΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

Στελλα
|

Μια μέρα να γίνουν διευθυντές να δουν τι εστι βερίκοκο.

Παράνομος και αν είναι ο δεσμός μας!
|

Όλα καλά και όλα ωραία….
-Μαγική μου σφαίρα πες μου τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον;
-Κακομοίρη Δασκαλάκο….
Από Καθαρά Τρίτη βλέπω μια εγκύκλιο, Να τέτοια με το συμπάθειο, σαν του Υπουργείου Εσωτερικών … παράνομη απεργία- υποχρεωτικότητα αξιολόγησης - πειθαρχικό παράπτωμα- και παράταση αξιολόγησης Α1και Α2 εως 25 Απριλίου ….
Προκήρυξη απεργίας -αποχής από ΣΕΠΕ κυρίως στο Λεκανοπέδιο με ελάχιστη συμμετοχή και κωλοτούμπα Ναντια Κομανέτσι Άριστα 10…
Καλό βράδυ και καλύτερο 3ήμερο!!!!

Φήμες
|

Από το κακό στο χειρότερο...δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε ανάσα.... η αξιολόγηση μάς μαρανε...

Ιωάννης
|

Μάλιστα...

Κωνσταντίνος Κ. Χατούπης
|

Ένα ζήτημα όπως αυτό της αξιολόγησης που σοβαρές χώρες το έχουν λύσει ήδη από τον Μεσαίωνα, εμείς προσπαθούμε στον 21ο αιώνα να δούμε τι θα κάνουμε!

Μάλλον η επικοινωνία ΥΠΑΙΘΑ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ δεν..I LOVE..Φινλανδία!
|

Κάτι δεν πάει καλά στην επικοινωνία. μεταξύ σας, παιδιά. Προφανώς με ευθύνη όλων, άλλων περισσότερο, άλλων λιγότερο.Γεγονός που σημαίνει ότι κάποια άλλης μορφής επικοινωνία, μεταξύ του αρχιστράτηγου (ΥΠΑΙΘΑ) και των εκπαιδευτικών πρέπει να ανοίξει.Παράλληλα με την επικοινωνία του αρχιστράτηγου με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους μας..Αντε να δούμε..Όσοι εξ υμών, δε, εκθειάζετε το Φινλανδικό εκπαιδευτικό συστημα,προτείνω να διαβάσετε προσεκτικά τον τρόπο και το ύφος επικοινωνίας αρχιστρατηγου και συνδικαλιστων εκέι.. Κάτι καλό, ελπίδοφορο, μας λέει..ΑΛΛΑ με άλλη κουλτούρα εκατέρωθεν. Το κλειδί των ουσιαστικών αλλαγών...Ψέμμα;;;Καλό τριήμερο σε όλους!!!

Αλεξ
|

Και τώρα τι γίνεται τώρα;θα φωνάξουν τον σύμβουλο και τον διευθυντή να τους βγάλουν εξαιρετικούς;Άντε τρεχάτε γιατί του χρόνου δεν θα βρίσκετε σύμβουλο.Θα έχουν παραιτηθεί όλοι και θα ζητάτε μονιμοποίηση.
Το άλλο με τους πλαίσιο χώρους το διαβάσατε;Ανεκδοταρα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ