Τα θέματα είναι διαβαθμισμένες δυσκολίας , καλύπτουν μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης και χαρακτηρίζονται από επιστημονική ακρίβεια. Δεν είναι δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
Συγκεκριμμένα ανά θέμα και ανά υποερώτημα:
ΘΕΜΑ Α
Α1. Απόδειξη βασικού θεωρήματος.
Α2. Βασικός ορισμός.
Α3. Διατύπωση βασικού θεωρήματος.
Α4. 5 ερωτήματα Σωστού-Λάθους που η απαντησή τους είναι άμεση και προκύπτει από τη θεωρία του σχολικού βιβλίου.
ΘΕΜΑ Β
Β1.Βασική άσκηση στις συναρτήσεις
Β2.Υπαρξη και ευρεση αντίστροφης συνάρτησης με βασικό τύπο.
Β3. Εύρεση ασύμπτωτων συνάρτησης με βασικό τύπο.
Β4. Απλή εξίσωση.Προσοχή στις δεκτές ρίζες
ΘΕΜΑ Γ
Γ1. Βασικές γνώσεις συνέχειας συνάρτησης
Γ2.Απαιτεί καλή γνώση της θεωρίας στη μονοτονία και στα ακρότατα κλαδικής συνάρτησης.
Γ3. i) Γνώση του θεωρήματος μέσης τιμής του Διαφορικού λογισμού ως προς τις προϋποθέσεις του (δεν ικανοποιείται μια συνθήκη).
ii) Έλεγχος αν υπάρχει ξ που έχει παράγωγο ίση με τον συντελεστή διεύθυνσης (σε σχέση με την θεωρία από ευθείες)
Γ4. Απαιτητική άσκηση στο Ρυθμό μεταβολής.
ΘΕΜΑ Δ
Δ1.Εφαρμογή ακροατών, μονοτονία.Απαιτεί συνθετική σκέψη.
Δ2. Απαιτητικό θέμα που εξετάζει συνδυασμό γνώσεων της ανάλυσης.
Δ3. Συνέχεια του ερωτήματος Δ2 που απαιτεί συνδυασμό γνώσεων της ανάλυσης.
Δ4. Υπολογισμός εμβαδού, υπολογισμός ορισμένου ολοκληρώματος που συνδέεται με τα προηγούμενα ερωτήματα. Απαιτεί καλή γνώση ολοκληρωμάτων και παραγωγών.
Καραγιάννης Ιωάννης
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών Ν.Κυκλαδων και 9ης ομάδας σχολείων ΔΔΕ Α' Αθήνας
αναμενόμενα θέματα, όχι πολύ δύσκολα. περισσότερο θα έλεγα ότι έκανε και συνδυασμό β' λυκείου, μα γιατί ήθελε Horner για την εξίσωση στο β' και μα γιατί ήθελε προφανώς γνώση της γραμμικής άλγεβρας για τις ευθείες. για το ολοκλήρωμα στο τέλος πολλοί δεν το έκαναν, εγώ μόνο την αρχή έκανα και τέλος είχε μια παγίδα με το θμτ, αλλα πράγματι δεν ίσχυε.