Ανακοίνωση της ομάδας ren για τη μη συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο

20/01/2016

Άκουσε το άρθρο

Ο προβληματισμός και η ανάγκη να αναζητήσουμε προτάσεις και λύσεις στα προβλήματα της εκπαίδευσης που βιώσαμε και βιώνουμε είναι η ουσία της ομάδας μας.

Στο πλαίσιο αυτής της άτυπης πρωτοβουλίας, η συμμετοχή μας στον διάλογο επιδιώξαμε να έχει ορισμένα διακριτά χαρακτηριστικά.

Πρώτον την ανάδειξη της σημασίας που έχει ένας τέτοιος διάλογος όταν απευθύνεται στην εκπαιδευτική, φοιτητική και μαθητική κοινότητα θεσμικά και δεύτερον την ανάδειξη βασικών ιδεών και κατευθύνσεων που θεωρούμε πως πρέπει να ακουστούν, ανάμεσα βέβαια σε άλλες προτάσεις που έχουν κατατεθεί.

Με λύπη μας διαπιστώσαμε πως ο θόρυβος που δημιουργήθηκε περιστράφηκε γύρω από θέματα τα οποία ως επί το πλείστον δεν ήταν ανάμεσα σε αυτά τα οποία επιλέξαμε να θέσουμε στον επίσημο Διάλογο.

Και αναλαμβάνουμε και εμείς την ευθύνη που δεν καταστήσαμε σαφή εξαρχής την διάκριση ανάμεσα στα θέματα που προτείνουμε και στα γενικότερα θέματα που επεξεργαζόμαστε.

Εκτός των άλλων, δυστυχώς πολλές από αυτές τις ιδέες παρανοήθηκαν ή και διαστρεβλώθηκαν με βαρύγδουπους τίτλους και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που δεν τιμούν κανέναν, όπως για παράδειγμα τα θέματα για το ανοικτό σχολείο, τα ΤΕΙ και το Σύνταγμα, ενώ πολλοί έσπευσαν να μας εντάξουν σε κομματικές νεολαίες, υπουργικά τερτίπια εν κρυπτώ και άλλα πράγματα, εντελώς ανυπόστατα.

Σε κάθε περίπτωση και βασιζόμενοι στους στόχους που είχαμε θέσει εξαρχής, θεωρούμε πως τα όρια της συμμετοχής μας εξαντλήθηκαν και ξεπεράστηκαν κατά πολύ με το, δυσανάλογο για τον χαρακτήρα του εγχειρήματός μας, βάρος που δεχτήκαμε.

Για αυτούς τους λόγους αποφασίσαμε να θέσουμε ένα τέλος στην όποιας μορφής συμμετοχή μας στο Διάλογο και να απέχουμε από την σημερινή συζήτηση.

Θεωρούμε πάντως άξιο γενικότερου προβληματισμού τον τρόπο και την κουλτούρα με την οποία γίνεται και αντιμετωπίζεται ένας διάλογος αυτής της μορφής.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους ενδιαφέρθηκαν να ακούσουν και να μελετήσουν μια διαφορετική προσπάθεια, όλους όσους εξέφρασαν καλοπροαίρετα την κριτική τους, την οποία και επιδιώκουμε συνεχώς, καθώς και την Επιτροπή Διαλόγου για την τιμή που μας έκανε με το ενδιαφέρον και την πρόσκλησή της.

Εκ μέρους της REN,
Αβραμίδης Κλεάνθης
Αντωνίου Παναγιώτης

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (3)

geo
|

Αν ήσαστε γνώστες της σχολικής πραγματικότητας θα ξέρατε ότι τα σχολεία είναι ήδη ανοιχτά μέχρι τις 9 το βράδυ, μέσω της παραχώρησης σχολικών αιθουσών σε συλλόγους και ΚΔΑΠ. Καλό είναι να ρωτάτε πρώτα και μετά να προτείνετε.

Δημήτριος Παππάς
|

Ενδεικτικά σας ανεβάζω ΛΙΓΑ μονο στοιχεία της αξιλόγησης του τμήματος των ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ του ΕΜΠ (2013).

"Συνολικά, η Επιτροπή Αξιολόγησης έχει προσδιορίσει τις ακόλουθες ελλείψεις σε σχέση με το αναλυτικό πρόγραμμα:
- Πάρα πολλά μαθήματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν επικαλύψεις, συμπεριλαμβανομένου ενός πολύ μεγάλου αριθμού μαθημάτων επιλογής
- Οι προπτυχιακές σπουδές έχουν εκ των πραγμάτων επεκτάθηκε από 5 σε 7+ χρόνια
- Δεν υπάρχει πραγματική εφαρμογή προαπαιτούμενων μαθημάτων/αλυσίδων
- Ανεπαρκής αριθμός βασικών μαθημάτων στον τομέα της γεωπληροφορικής, ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς διεθνώς
- Ανεπαρκής έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών στις εργαστηριακές ασκήσεις
- Το μάθημα στο κτηματολόγιο, ένα κύριο τομέα της απασχόλησης για τους αποφοίτους του προγράμματος, φαίνεται να έχει «θαφτεί»
- Φαίνεται ότι τα νέα μαθήματα και το νεο υλικώ αυτών, που προστίθενται την πάροδο του χρόνου, απλά προστίθονται στη παλαιοτερη/επαρχαιωμένη ύλη χωρίς το παλαιό υλικό να καταργείται
- Ανεπαρκής κορμός και και έλειψη από εξειδικευμένα μαθήματα για την γνωστική περιοχή της Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού, και Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης
- Ανεπαρκής επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των τριών ειδικεύσεων της Σχολής
- Έλλειψη μαθήματων που συνδέουν ακαδημαϊκό υλικό με δημόσιους οργανισμούς, επιχειρήσεις και της αγοράς
- Η έλλειψη μαθημάτων προσανατολισμένων στην επιχειρηματικότητα με σκοπό την προετοιμασία των αποφοίτων για επαγγελματική σταδιοδρομία στην αγορά
- Η μονομερής αναγνώριση του βαθμού 5 ετών από το ΕΜΠ ως MSCE / MEng, η οποία δεν παρέχει πολλά οφέλη στους αποφοίτους της Σχολής, καθώς το δίπλωμα ως επί το πλείστον στο εξωτερικό θεωρείται ως ένας προτπτυχιακός τίτλος."

Επειδή καποιοι αναφέρουν και θέμα δημόσιας ασφάλειας που και που, και θεωρούν οτι η αξία ενός τμήματος ορίζεται από τα μόρια εισαγωγής στις πανελλήνιες, δηλαδή απαξ και τρουπώσεις στα φυτεύουν στο μυαλό και αποκτάς ντε φάκτο επιστημονική κατάρτιση. Ελάτε τώρα, μη μου πείτε πως εκεί εξαντλούνται τα επιχειρήματα σας... τί; εκεί; Α, μάλιστα.

Αντίστοιχη ειναι και η αξιολόγηση των Μηχανολόγων του ΕΜΠ.

Γιωργος
|

Αγαπητέ Κλεάνθη και λοιπή Ομάδα REpsilonN.
Επειδή εισαι ακόμα απόφοιτος λυκείου και μάλλον συνδικαλιστής, να σε "διδάξω" ότι τα ΤΕΙ ανήκουν κατόπιν αξιολόγησης στο ΕΠΠ 6, εκει που ανήκουν και τα πολυτεχνεία.
Οι βαρυγδουποι τίτλοι που αναφέρεις ειναι αυτοί που επιθυμεί το ΕΜΠ και τα υπόλοιπα 5ετη τμήματα: Αυτα του ενιαίου Μαστερ. Η μεγαλύτερη πικρή αλήθεια ξερεις ποια ειναι?

Οτι το ενιαιο μαστερ δεν το ΕΧΑΣΑΝ λόγω μπολόνια, αλλά λογω ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗΣ αξιολόγης των τμηματων από την ΑΔΙΠ (βλέπε πχ αξιολογήσεις ΕΜΠ σχολές ΑΤΜ ΜΜ). Αν γνωρίζεις την αγγλική, θα καταλάβεις ότι αμφισβητείται ακόμα και το Bachelor...

ΝΑΙ, ειναι αξιολογήσεις με τα ΙΔΙΑ κριτήρια με αυτά που αξιολογούνται τα ΤΕΙ. Ενιαία αξιολόγηση. Ειναι η αξιολόγηση που π.χ. αυριο θα ανακοινώσει το ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ότι πέτυχε σχεδόν αριστα αποτελέσματα.
Ειναι οι αξιολογητές στους οποίοιους οι φωστήρες φοιτητες των υπερπανεπιστήμιων πετούσαν αυγα κ.α. Εκει εσύ προτείνεις αυτοδιοιήκηση και ΣΥΝδιοίκηση....
Επίσης να ξέρεις οτι μου κάνει εντύπωση πως "6 απόφοιτοι λυκείου που βρέθηκαν στα μπλογκς" παιζονται όλη μερα στο διαδίκτυο, τους παρακαλάει το υπουργείο (που λέει οτι δεν τους γνωρίζει κλπ ) και γίνονται θέμα γενικώς....

Μπορώ να πω και άλλα πολλά, αλλά όλα ειναι προφανή...

Με εκτίμηση Χιουμοριστικά,

Εκπρόσωπος Ομάδας "ΟλοιREN" (όχι μονο 6-7)

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ