Χάνονται όλες οι οργανικές θέσεις των Τεχνολόγων- Μηχανικών στα Γενικά Λύκεια

10/05/2018

Άκουσε το άρθρο

Προς μεγάλη μας έκπληξη και απορία διαπιστώσαμε με το νέο ΦΕΚ των αναθέσεων στο Γυμνάσιο-Γενικό Λύκειο τον εξοστρακισμό και την γενικότερη υποβάθμιση της παρουσίας των εκπαιδευτικών των κλάδων μας αφού χάθηκαν Α’, Β’ και Γ αναθέσεις. Οι αλλαγές που διαπιστώσαμε σε αυτό δεν μπορούν να ερμηνευθούν και να κατανοηθούν από κανέναν.

Για το Γενικό Λύκειο

Σε Α ανάθεση είχαμε το μάθημα Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων της Α τάξης. Χωρίς καμία λογική, το μάθημα με το νέο ΦΕΚ δεν το έχουμε ανάθεση.  Ουσιαστικά το μάθημα αυτό σε συνδυασμό με τις ερευνητικές εργασίες εξασφάλιζε τις οργανικές μας θέσεις στο Λύκειο

Επιπλέον χάθηκαν οι Α ανάθεση των Χημικών Μηχανικών από το μάθημα της Χημείας και οι Β Αναθέσεις των Γεωπόνων εκπαιδευτικών από το μάθημα της Βιολογίας και στις τρείς τάξης του Λυκείου.

Ο παραλογισμός ολοκληρώνεται με τις Ερευνητικές Εργασίες. Μέχρι σήμερα είχαμε την δυνατότητα να υλοποιούμε μέχρι 4 ερευνητικές εργασίες, τις διπλάσιες σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους, αναγνωρίζοντας ότι ουσιαστικά ότι οι ερευνητικές εργασίες ήταν η “μετονομασία” του μαθήματος Τεχνολογία της Α τάξης του Γενικού Λυκείου, σε μια προηγούμενη προσπάθεια υποβάθμισης της παρουσίας μας και των αντικειμένων μας στα πλαίσια της Γενικής εκπαίδευσης

Μάλιστα η ανάθεση των ερευνητικών εργασιών ενώ στην προηγούμενη απόφαση αναγράφει ‘Όλοι οι κλάδοι ειδικότητες εκπαιδευτικών ΠΕ’, πλέον αναγράφει “Όλοι οι κλάδοι-ειδικότητες εκπαιδευτικών ΠΕ που διδάσκουν στο Γενικό Λύκειο” που πιθανόν θα μεταφράζεται από κάποιους ότι αφού δεν έχουμε ως ανάθεση κάποιο μάθημα δεν μπορούμε να αναλάβουμε και ερευνητικές εργασίες.

Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που το υπουργείο αναγνώριζε ότι μπορούν να αναλάβουν μέχρι 4 ερευνητικές εργασίες με το νέο ΦΕΚ θεωρεί ότι δεν μπορούν να αναλάβουν.

Για το Γυμνάσιο

Η Β’ Ανάθεση των Γεωπόνων εκπαιδευτικών για το μάθημα της Βιολογίας μετατράπηκε σε Γ’ Ανάθεση και στις τρείς τάξης του Γυμνασίου.

Επιπλέον χάθηκαν οι Γ’ αναθέσεις των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Γεωγραφίας που είχαν οι εκπαιδευτικοί των κλάδων μας με τις προηγούμενες αναθέσεις.

Θεωρούμε ότι θα πρέπει άμεσα το υπουργείο να αναθεωρήσει τις αναθέσεις που προβλέπονται με το νέο ΦΕΚ και να επανορθώσει την αδικία για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων μας οι οποίοι θα βρεθούν σε δεινή θέση χάνοντας τις οργανικές θέσεις τους.

Επισυνάπτεται πίνακας με τις αναθέσεις που πρέπει να τροποποιηθούν.
                                    

ΤΑ Δ.Σ. ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕ 81 – ΠΕ 82 – ΠΕ 83 – ΠΕ 84 – ΠΕ 85 – ΠΕ 88.01

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (21)

Tech
|

Να αναφέρουμε επίσης το παράλογο - απαράδεκτο οι ΠΕ84 (ηλεκτρονικοί) να μην έχουν ΠΡΩΤΗ ανάθεση Πληροφορική, ειδικά στα Γυμνάσια που το μεγαλύτερο μέρος της ύλης είναι hardware το οποίο γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα!
Στα ΕΠΑΛ τους ανατίθεται πλήθος μαθημάτων πληροφορικής (και άλλων όπως ηλεκτροτεχνία, μαθήματα ηλεκτρολογίας κ.τ.λ.) ενώ στα ΓΕΛ σαφώς πιο εύκολα μαθήματα δεν έχουν δικαίωμα να διδάξουν (ούτε σαν... 23η ανάθεση!).

spka
|

H κατ'ουσίαν μείωση ειδικοτήτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο οδηγεί σε ένα σχολείο της δεκαετίας του 50 που ελάχιστη σχέση έχει με τις σημερινές ανάγκες. Επιπλέον,σε συνδυασμό με την έλλειψη ουσιαστικού ΣΕΠ οδηγεί σε πρόσκτηση στείρων θεωρητικών γνώσεων μέχρι τα τέλη του Λυκείου δείχνοντας ότι ακόμα και αν για ορισμένους στόχος είναι ένα Ενιαίο Σχολείο θεωρίας και πράξης αυτό θα γίνει στην ουσία εις βάρος της πράξης εξοβελίζοντας σταδιακά και την Τεχνική Εκπαίδευση εκτός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως άλλωστε διαφαίνεται τα τελευταία χρόνια.

Διαχείριση Φυσικών Πόρων
|

Μάλλον δεν θα είναι μόνο αντικείμενα γεωλογίας, όπως θα αναφέρθηκε. Θα ήθελα να αναφέρω, ότι το βιβλίο "διαχείριση φυσικών πόρων" (μαθητές Β λυκείου, τεχνολογική κατεύθυνση) έχει ως συγγραφείς ένα ΓΕΩΠΟΝΟ-υδροβιολόγο, ένα χημικό, ένα ΓΕΩΠΟΝΟ-εδαφολόγο και ένα δασολόγο. Γεωλόγο δεν βλέπω.

@Γεωλόγος
|

Αν αναφέρεσαι στο μάθημα "γεωλογία-διαχείριση φυσικών πόρων" δηλαδή οι πτυχιούχοι π.χ. αξιοποίησης φυσικών πόρων (5ετές) ή διαχείριση φυσικών πόρων & περιβάλλοντος (5ετές) δεν τα κάνουν; Ωραίος... Και οι δασολόγοι & φυσικού περιβάλλοντος κάνουν μόνο "δασικούς πόρους", ε; Σίγουρα; Και όχι π.χ. φυσικές προστατευόμενες περιοχές... πάλι ωραίος!

Γεωλόγος
|

Εκτός από ένα κεφάλαιο που αφορά μόνο τους Δασολόγους και κανέναν άλλο, όλα τα άλλα είναι αντικείμενα της Γεωλογίας.

ΠΕΤΡΟΣ
|

Ελπίζω αυτοί που βγάζουν τις εγκυκλίους να έχουν σχέση με την εκπαίδευση και οι αποσπασθέντες στο υπουργείο όταν γυρίσουν,στα σχολεία τους, θα τα βρουν μπροστά τους.

Θάνος
|

Μέχρι χθές από ότι φαίνεται γνωρίζαμε καλά το αντικείμενο και καλύπταμε τις διδακτικές ώρες στα ΓΕΛ αφού οι υπάρχοντες εκεί καθηγητές δεν έφταναν ούτε για τα μαθήματα της βασικής τους ειδικότητας. Σήμερα λόγω αλλαγής της ταλαίπωρης «εκπαιδευτικής πολιτικής» συνάδελφοί μας μηχανικοί, κατά τύχη στάθηκαν πιο τυχεροί από εμάς, εννοώ οι ΠΕ81 που για την περίπτωση της ΑΣΕΤΕΜ διδαχθήκαμε τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα και την ίδια ύλη στην τεχνολογία, αυτοί παραμένουν από τύχη λόγω της ανάθεσης του σχεδίου στα ΓΕΛ και άρα και στις ερευνητικές και εμείς μένουμε εκτός. Παράλογο; Ναι είναι. Μήπως θέλουν να δημιουργήσουν αποστειρωμένα λύκεια (από ειδικότητες). Εννοώ τα 2-3 πρώην συνδικαλιστικά στελέχη που ήταν προ ΣΥΡΙΖΑ στον δρόμο για διορισμούς, δίκαιες αναθέσεις, μισθούς κτλ. και τώρα καθορίζουν την τύχη μας;
Ρε μπας και προβλέπει το μνημόνια τόση μεγάλη αύξηση εγγραφών στα ΕΠΑΛ;
Ας μας πουν τι έχουν στο μυαλό τους για να τους καταλάβουμε.

Πάνος (Απόφοιτος ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ, Εκπαιδευτικός)
|

Ο παραλογισμός και η προχειρότητα του ΦΕΚ είναι κραυγαλέα! Για επίπεδο Λυκείου (ΕΠΑΛ με ΓΕΛ η Α τάξη είναι πια ισότιμη) είμαστε ικανοί, για το Γυμνάσειο ΟΧΙ! Τόσα χρόνια κάναμε Ερευνητική Εργασία , χορίς δικαιολογία τώρα ακατάλληλοι!!! Απαράδεκτο...

Δημήτρης
|

Το πιο κουφό είναι οι Χημικοί Μηχανικοί να μην έχουν Α΄ ανάθεση την Χημεία!

ΙΟΥΛΙΑ
|

Για άλλη μια φορά κάποιοι αποφάσισαν για εμάς εντελώς αυθαίρετα και αβάσιμα παίζοντας πολιτικά παιχνίδια εις βάρος μας! Να μας δοθούν οι αναθέσεις σε μαθήματα που υποστηρίζουμε βάση των προσόντων μας και επίσης δεν γίνεται όλες οι ειδικότητες να έχουν Β΄και Γ΄ αναθέσεις και εμείς τίποτα απολύτως!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ε.Ε.
|

Η παρουσία εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Ε.Ε. είναι απαραίτητη στα γυμνάσια και λύκεια, για την γεφύρωση της απόστασης θεωρίας-πράξης. Η απόσταση αυτή που τόσο έχει μεγαλώσει, από τα προγράμματα σπουδών που εφαρμόζονται, αποτελεί αρνητικό παράγοντα για την οικονομική επανάκαμψη της χώρας. Ας το καταλάβουμε!

Ιουλία
|

Μας πήραν όλες τις Β και Γ Αναθέσεις στο Γυμνάσιο και μας εξοστρακισαν εντελώς από το Γενικό Λύκειο υποστηρίζοντας άλλες ειδικότητες! Ως πότε πια θα μας αδικούν εντελώς αυθαίρετα!

marios l.
|

Η ερευνητική εργασία είναι η συνέχεια της τεχνολογίας της Α' Λυκείου. Όποιος το έχει διδάξει το μάθημα το γνωρίζει καλά, εκτός αν θέλει κανείς να χάνεται στις λεπτομέρειες και όχι στην ουσία. Από κει και μετά είναι προφανές ότι είμαστε αριθμοί γι' αυτούς που αποφασίζουν και τίποτα παραπάνω. Αν κριθεί ότι πρέπει να μπαλώσουμε τρύπες (π.χ. για να προσλάβουν λιγότερους αναπληρωτές) τότε μπορεί και να μας δώσουν πίσω καμιά ανάθεση ακόμα. Το ουσιαστικό της εκαπίδευσης που είναι πώς θα διδαχθούν οι μαθητές καλύτερα το οποιοδήποτε αντικείμενο ουδέποτε απασχόλησε κανέναν τους. Κραυγαλέο παράδειγμα για όσους από εμάς διδάσκουμε την τεχνολογία του γυμνασίου είναι η διατήρηση της εγκυκλίου για το σπάσιμο των μαθητών με την πληροφορική (αν είναι δυνατόν να κάνεις εργαστηριακό μάθημα με 21 μαθητές...)

Θεόδωρος
|

Ολα Τζάμπα...... αυτή την χρονιά μου κάνεις την άλλη ΟΧΙ....

Νίκος
|

Δεν είναι δυνατό κλάδοι που μέχρι σήμερα δίδασκαν μαθήματα με Α΄ανάθεση, να βρίσκονται με καμία ανάθεση! Όταν καταργείς την Α’ ανάθεση από μια ειδικότητα θα πρέπει να υπάρχει αιτιολόγηση.
Δεν στηρίζεται πουθενά επιστημονικά , Εκπαιδευτικοί Μηχανικοί οι οποίοι έχουν Γ΄ανάθεση το μάθημα των Μαθηματικών στη Α΄ τάξη των ΕΠΑΛ να τους αφαιρείται η Γ΄ανάθεση από τα μαθηματικά του Γυμνασίου.

Μαξιμιλιανός
|

Δεν θίγομαι προσωπικά. Τα όσα, όμως αναφέρονται, είναι ιδιαίτερα δυσάρεστα και άδικα.

Ελένη - Βιολόγος
|

Το ΦΕΚ αυτό είναι προκλητικό και απαράδεκτο!! Η εξαφάνιση ειδικοτήτων που συνδέονται άμεσα με μαθήματα του σχολείου και η απώλεια οργανικών θέσεων συναδέλφων είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ !
Το μάθημα "Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων" (το οποίο έχω διδάξει στο παρελθόν) συνδέεται ελάχιστα με τη Γεωλογία (..... απορώ πως άλλαξε ο τίτλος του βιβλίου από "Διαχείριση Φυσικών Πόρων"). Οι Γεωλόγοι διατήρησαν την Α' ανάθεση και όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι συναδέλφων που το είχαν ως πρώτη ανάθεση και σχετίζονταν περισσότερο με το περιεχόμενο του δε το έχουν πλέον ούτε ως Γ' ανάθεση...!!!!
Είναι ΝΤΡΟΠΗ στους δύσκολους καιρούς που ζούμε να εξακολουθούν να υπάρχουν συντεχνιακά παιχνίδια και η μια συντεχνία να προσπαθεί να εξαφανίσει την άλλη.!
Απορώ με το ΘΡΑΣΟΣ κάποιων "συναδέλφων" που τα προτείνουν και με την υπογραφή τέτοιου είδους εγγράφων από τον Υπουργό.!!

Γεωλόγος
|

Από που προκύπτει ότι Γεωλογία μπορούν να κάνουν όλοι... Πολύ καλά έκανε το υπουργείο και την αναθεσε σε Γεωλόγους. Να κάνουμε και μεις αντοχή υλικών πρώτη ανάθεση τι είναι αυτά που γράφετε. Ο καθένας στην ειδικότητα του και οι Τεχνικές στα Τεχνικά Λύκεια.

Ν. Βασαγιώργης (Απόφοιτος ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ, Εκπαιδευτικός)
|

Άμεση απόσυρση αυτών των αναθέσεων και σύνταξη νέων, που θα βασίζονται στα επιστημονικά προσόντα του εκάστοτε κλάδου-ειδικότητας επί του γνωστικού αντικειμένου που αφορά κάθε μάθημα, δίνοντας πάντα σημασία στην καθημερινή παρουσία του εκπαιδευτικού στο ίδιο σχολείο (ουσιαστική οργανικότητα) με β΄ και γ’ αναθέσεις.
Δεν μπορεί κλάδοι που μέχρι πρότινος δίδασκαν συγκεκριμένα μαθήματα με α’ ανάθεση, να εξετάστηκε τώρα το επιστημονικό τους υπόβαθρο και να βρέθηκε ανεπαρκές (καμία ανάθεση!).
Δεν στηρίζεται πουθενά επιστημονικά, Εκπαιδευτικοί Μηχανικοί οι οποίοι έχουν γ’ ανάθεση το μάθημα των Μαθηματικών στην Α ΕΠΑΛ να τους αφαιρείται η γ’ ανάθεση από τα Μαθηματικά της Α Γυμνασίου!
Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, με τις επιλογές του αμφισβητεί , καταδικάζει και οδηγεί σε αποτυχία εφαρμογής , την ενοποίηση των κλάδων που μόλις πριν λίγες μέρες υπέγραψε ο Υπουργός, ορίζοντας εκτός των άλλων και προτεραιότητες μέσα στις ίδιες αναθέσεις κάνοντας αναφορές στους καταργημένους κλάδους!

Ηλίας
|

Το συμπέρασμα πως η "ερευνητική εργασία" είναι η μετονομασία της "τεχνολογίας" είναι λίγο αυθαίρετο.

Συνάδελφος
|

Όλα αυτά που αναγράφει το άρθρο είναι απολύτως σωστά. Χάνουμε τις οργανικές μας θέσεις. Μας πετάνε έξω από τα σχολεία που υπηρετούμε με οργανική θέση για χρόνια. Πρέπει το υπουργείο να διορθώσει άμεσα την ανάθεση της Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και των Ερευνητικών εργασιών που καλύπτουν την οργανική μας θέση

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ