Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Η Ενωση αποφοίτων ΤΕΙ Αθήνας-Πειραιά για τα επαγγελματικά δικαιώματα

Δημοσίευση: 12/12/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με αφορμή την από 12/12/2018 ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «…Στο πλαίσιο αυτό το ΥΠΠΕΘ επεξεργάζεται και λύση για την πρόσβαση αποφοίτων ΤΕΙ στα νέα προγράμματα σπουδών μέσω ενός παράλληλου συστήματος κατατακτηρίων εξετάσεων που θα αφορά μόνο αυτούς, ώστε και οι παλιοί απόφοιτοι να μπορούν να αναβαθμίσουν τα πτυχία τους και άρα τα επαγγελματικά τους δικαιώματα…», εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά και αγανάκτησή μας για τον τρόπο με τον οποίο η Ελληνική Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους αποφοίτους των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων! Το σκεπτικό αυτό του Υπουργείου Παιδείας περί θεσμοθέτησης κατατακτηρίων εξετάσεων και κατά συνέπεια ύπαρξης ποσόστωσης για τους κατατασσόμενους αποφοίτους, μας βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετους!!!

Κατόπιν αυτών, γνωρίζουμε στον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου πως μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να ακουστεί στα αυτιά των αποφοίτων μία τέτοια εξέλιξη!

Ιδίως για την περίπτωση των ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ. αναφέρουμε υπενθυμίζοντας στον αρμόδιο Υπουργό, αλλά και στον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα, ότι:

1) τα Τ.Ε.Ι. είναι ήδη Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σύμφωνα με τους διαδοχικούς νόμους 2916/2001, 3549/2007, 4009/2011 και 4485/2017.

2) τα Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. πήραν το χρίσμα της πανεπιστημιοποίησης βάσει πολλών κριτηρίων, μεταξύ των οποίων ήταν οι άριστες εξωτερικές αξιολογήσεις που έλαβαν χώρα πριν λίγα χρόνια, στις οποίες, εκτός από το ακαδημαϊκό και λοιπό προσωπικό των δύο ιδρυμάτων, συμβάλαμε κι εμείς οι απόφοιτοι.

3) όλοι οι απόφοιτοι των δύο εν λόγω Α.Ε.Ι. Τ.Τ. είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι του ΠΑ.Δ.Α. διότι αυτό δημιουργήθηκε διά απορροφήσεως των.

4) το μέτρο των κατατακτηρίων εξετάσεων που εξαγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας είναι ανέφικτο και αμφιβόλου νομιμότητας μέτρο, καθώς αφενός θα κληθούν αποφοιτήσαντες από τμήματα των εν λόγω Α.Ε.Ι. Τ.Τ. να παρακολουθήσουν εκ νέου τα ίδια τμήματα του νέου ιδρύματος και αφετέρου, οποιοσδήποτε ευνοϊκός όρος και αν υπάρξει, θα προϋποθέτει πολυετή αναμονή για να μπορέσει κάποιος ενδιαφερόμενος να κάνει χρήση αυτής της διαδικασίας, καθώς πλέον των ανωτέρω, υπάρχει ειδική ποσόστωση εισαχθέντων μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων.

Πώς είναι δυνατόν η μετατροπή των εν λόγω δύο Α.Ε.Ι. σε Πανεπιστήμιο, η οποία μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως «εμβληματική» για την Δυτική Αττική δια στόματος του ανωτέρω Υπουργού αλλά και του ίδιου του Πρωθυπουργού, να συνοδεύεται από τέτοιου είδους διακρίσεις σε βάρος των πολιτών και μάλιστα των αποφοίτων των δύο ιστορικών και διακεκριμένων Α.Ε.Ι. της Δυτικής Αττικής;;;

Πώς είναι δυνατόν αυτές οι διακρίσεις να δημιουργούνται σε ένα κομμάτι της Περιφέρειας της Αττικής που έχει δοκιμαστεί κατά πολύ από τις οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης;;;

Οι ενδεχόμενες αυτές ενέργειες δεν συνάδουν ούτε με το αριστερό πρόσημο της κυβέρνησης, αλλά ούτε με τις αρχές της ισότητας των πολιτών!

Για τους λόγους αυτούς καλούμε την κυβέρνηση προτού θέσει το εν λόγω σ/ν σε δημόσια διαβούλευση, να πάψει να πράττει κατά το δοκούν και να προσέλθει στο τραπέζι ενός εποικοδομητικού διαλόγου με τους απόφοιτους των Τ.Ε.Ι. προκειμένου να βρεθεί μία λογική και δίκαιη λύση για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που μας αφορά!     

ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.

Σχόλια (41)

 
Νικητας Χιωτίνης
12 Δεκ 2018 22:20

είναι αστειο...κατηγορειται ο Υπουργός που δίνει επαγγελματικά δικαιώματα μετά δεκαετίες στους αποφοίτους ΤΕΙ, που κάνει Πανεπιστήμια τα ΤΕΙ και που δίνει τη δυνατοτητα οι απόφοιτοι ΤΕΙ να αποκτήσουν και αυτοί δίπλωμα Πανεπιστημίου. Μήπως τελικώς δεν έπρεπε να κανει τίποτα για να μη διαμαρτυρόταν κανεις; Ρε παιδιά ήμαρτον!

 
ioannis
12 Δεκ 2018 22:48

Αν οι μηχανικοί ΤΕ σπάσετε σε χίλια κομμάτια, κάνετε τεράστια χάρη στον γαβρόγλου. Δεν γίνεται να λάβετε άλλα ΕΔ εσείς και αλλα οι απόφοιτοι των αλλων ΤΕΙ.

 
THOMAS
13 Δεκ 2018 08:42

Αφιερωμένο στο ΣΥΡΙΖΑ
Το σφαγείο είναι τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη.
Είναι επίσης γνωστό ως το "Μεσημέρι".
Είναι μέρος του έργου του "Τα τραγούδια του Ανδρέα", έργο αφιερωμένο στον αγωνιστή του αντιδικτατορικού αγώνα Ανδρέα Λεντάκη. Αναφέρεται σε πραγματικά γεγονότα και κυρίως στα βασανιστήρια που υποβάλλονταν τόσο ο μουσικοσυνθέτης, τον είχαν τοποθετήσει σε κελί κοντά σε χώρους βασανισμού, όσο και τα βασανιστήρια που είχε υποστεί ο ίδιος ο Ανδρέας Λεντάκης, στο κτήριο της Ασφάλειας της Μπουμπουλίνας. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά έργα του αγώνα ενάντια στην Χούντα των Συνταγματαρχών το οποίο συμπεριλαμβάνει με τη σειρά τα τραγούδια

Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης

ο μεσημέρι χτυπάνε στο γραφείο μετρώ
τους χτύπους τον πόνο μετρώ είμαι θρεφτάρι
μ' έχουν κλείσει στο σφαγείο σήμερα εσύ αύριο εγώ

Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον Ανδρέα
μετρώ τους χτύπους το αίμα μετρώ πίσω απ' τον
τοίχο πάλι θα 'μαστε παρέα τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ

Που πάει να πει σ' αυτή τη γλώσσα
τη βουβή βαστάω γερά, κρατάω καλά

Μες στις καρδιές μας αρχιναέι το πανηγύρι τακ
τακ εσύ τακ τακ εγώ τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ

Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι και το κελί μας
κόκκινο ουρανό Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
και το κελί μας κόκκινο ουρανό

Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον
Ανδρέα μετρώ τους χτύπους το αίμα μετρώ
πίσω απ' τον τοίχο πάλι θα 'μαστε παρέα
τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ

Που πάει να πει σ' αυτή τη γλώσσα τη βουβή
βαστάω γερά, κρατάω καλά

Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι και το κελί μας
κόκκινο ουρανό Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
και το κελί μας κόκκινο ουρανό

 
Μαρια
13 Δεκ 2018 09:40

Περιμενουμε να ακουσουμε σε ποιες μορφες κινητοποιησεων θα προβουμε....

 
apofoitos tei
13 Δεκ 2018 11:31

Τα Τ.Ε.Ι. ανήκουν από την ίδρυση τους στην ανώτατη εκπαίδευση (νόμος 1404/83).Αδυνατώ να καταλάβω τον λόγο που χωρίζουμε τους αποφοίτους εμείς οι ίδιοι σε πριν ή μετά το 2001 ή το 2007 ή το 20047..........ο Νόμος 2916 απλά αποσαφήνισε με την πρώτη παράγραφο του που ανήκουν τα ιδρύματα γιατί μέχρι τότε ο καθένας το ερμήνευε όπως τον βόλευε βλέπε ΤΕΕ.

Είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ να διασπαστούμε!!!!!

 
Απόφοιτοι ΤΕΙ Αθήνας
13 Δεκ 2018 11:54

Κ. Χιωτίνη Γιατί δεν σας προσλαμβάνει ο κ. Υπουργός ως μετακλητό του υπάλληλο προκειμένου να έρθει κάποιος άλλος στη θέση σας που θα υπερασπίζεται ουσιαστικά τα δικαιώματα των φοιτητών και των αποφοίτων της σχολής σας ?

 
Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
13 Δεκ 2018 12:05

@apofoitos tei

Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε, αλλά κανένας διαχωρισμός δεν επιχειρείται να γίνει! Ο Ν. 2916/2001 και οι υπόλοιποι νόμοι δεν κάνουν κανέναν διαχωρισμό μεταξύ των αποφοίτων. Είναι αυτονόητο ότι τα ΤΕΙ αναγνωρίστηκαν ως ανώτατα από την ίδρυση τους! Άλλωστε οι θέσεις της Ένωσης είναι πάγιες ως προς αυτό! Απλώς αναφέρονται οι παραπάνω νόμοι ως διαπιστωτικοί!

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
13 Δεκ 2018 12:08

@ Νικήτας Χιωτίνης
Κύριε καθηγητά έχετε απόλυτο δίκιο σε όλα, αλλά βάλτε και εσείς ( διοίκηση ΠΑΔΑ και καθηγητές ) ,ένα χέρι βοηθείας ώστε οι κατακτηριες να είναι προσβάσιμες και ευέλικτες για όλους .
Συνάδελφοι δεδομένων των συνθηκών και των αδικιών που έχουμε υποστεί τόσα χρόνια τώρα πάει να γίνει μία σωστή αρχή .
Μην κλωτσησουμε την ευκαιρία διότι δεν θα υπάρχει άλλη .
Πρέπει να αγωνιστούμε με πυγμή για πιο ευέλικτες κατατακτήριες και όχι να παλέψουμε για χαθούν όλα .
Πιστέψτε με ότι ήταν πιο εύκολο για τον Υπουργό να μην ασχοληθεί καθόλου παρά να κινήσει αυτές τις διαδικασίες .
Το γνωρίζω ότι δεν είναι ότι πραγματικά θέλαμε όλοι μας αλλά τουλάχιστον ας γίνει μία ελάχιστη αρχή με γερές βάσεις για μελλοντικές διεκδικήσεις .

 
Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
13 Δεκ 2018 12:20

Κύριε Χιωτίνη, συνέλθετε!!!

 
@Νικήτας Χιωτίνης
13 Δεκ 2018 12:24

Κύριε Χιωτίνη γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι οι "πανεπιστημιοποιήσεις" των ΤΕΙ στην ουσία συνιστούν συγχωνεύσεις, και γίνονται για εξοικονόμηση πόρων στο πλαίσιο της μνημονιακής πολιτικής έπειτα από πίεση της τρόικας. Δεν γίνονται με επιστημονικά κριτήρια (απόδειξη οι αστείες απόπειρες συγχώνευσης άσχετων τμημάτων μεταξύ τους κατά το παρελθόν, όπως λ.χ. της Δημοσιας και Κοινοτικής Υγείας με την Κοινωνική Εργασία. Επίσης γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι το πτυχίο των ΤΕΙ είναι επιπέδου 6 με 240ects και παγκοσμίως (πλην Ελλάδας) αντιμετωπίζεται ως 4ετές πανεπιστημιακό. Οι απόφοιτοι δεν χρωστάμε καμμία ευγνωμωσύνη στον κύριο Υπουργό, ο οποίος αφού κατήργησε το "worth of merit" ΤΕΙ Αθήνας, έχεις αλλάξει 35 εκ διαμέτρου αντίθετες γνώμες για τους αποφοίτους από τον Σεπτέμβριο του 2017 ως τώρα.

 
μηχανικός ΤΕ MSc
13 Δεκ 2018 13:28

Κύριε Χιωτίνη,

Γιατί επιμένετε να ασχολείστε με το θέμα μας το οποίο δε σας αφορά!
Έχουμε εκπροσώπους δικούς μας και δε σας ζητήσαμε κάτι:
Τέλος δεν είμαστε "ρε παιδιά"!!!!!!!!!!!!!!
Μερικοί έχουμε ηλικία και πείρα μεγαλύτερη από τη δική σας!
Αφήστε μας επιτέλους και ασχοληθείτε με τα καθήκοντά σας.
Καλά Χριστούγεννα!

 
Καλό είναι να διαβάζουμε τους νόμους
13 Δεκ 2018 14:06

Πριν τους επικαλεστούμε....

Τα ΤΕΙ έγιναν Ανώτατα το 2001 με τον 2916 (και όχι την ίδρυση τους...)

 
Απόφοιτος ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
13 Δεκ 2018 14:15

Κύριε Χιωτίνη σας περιμένει ένα λαμπρό μέλλον!Συνεχίστε να υποστηρίζετε αυτές τις αντισυνταγματικές αθλιότητες του υπουργείου και θα πάτε πολύ μπροστά!!!

 
Νικήτας Χιωτίνης
13 Δεκ 2018 14:35

παιδιά ύστερα από πολλα-πολλά χρόνια "μπαίνει το νερό στ' αυλάκι"...μη το λοιδορείτε! Ως προς τις κατατακτήριες έχω ήδη κάνει σχετικές προτάσεις εγγράφως...

 
Κώστας
13 Δεκ 2018 17:06

Νικήτα Χιωτίνη, τους θερμούς μου χαιρετισμούς στη γνωστή συντεχνία.

 
@Καλό είναι να διαβάζουμε τους νόμους
13 Δεκ 2018 18:15

Κοίτα καλύτερα τις εισηγητικές εκθέσεις, τα πρακτικά της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, τις εκθέσεις της επιστημονικής επιτροπής της Βουλής και την ισχύουσα νομολογία και θα διαπιστώσεις ότι δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός μεταξύ των αποφοίτων και πως ο εν λόγω νόμος έχει διαπιστωτικό χαρακτήρα!

 
Μαρνέρης Πέτρος
13 Δεκ 2018 18:40

κε χιωτίνη ασχολήσου με την σχολή πολιτισμού που διδάσκεις και αφηστε τα των μηχανικών ...

.... δεν μπορουμε να καταλαβουμε γιατί χώνετε την μούρη σας σε ξένα παχνιά ...

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
13 Δεκ 2018 19:00

Συνάδελφοι αγωνιστές του πληκτρολογίου τόσα χρόνια δεν γινόταν τίποτα μα απολύτως τίποτα και ξαφνικά ένας υπουργός με τη δημιουργία του ΠΑΔΑ τάραξε τα νερά και προσπάθησε να κάνει κάτι .
Ήμουν από τους πρώτους που έγινα έξαλλος ,όταν δεν προβλέφθηκαν διαδικασίες ισοτιμησης στο νομοσχέδιο του ΠΑΔΑ.
Τώρα όμως αρχίζει να φαίνεται ένα φως και υπάρχει μία ελπίδα για το θέμα της ισοτίμισης .
Μην την κλωτσησουμε άσκοπα στο βωμό του δόγματος ή όλα ή τίποτα .
Το τίποτα το ξέρουμε το βιώνουμε στο πετσί μας .
Ας καθήσουμε ψύχραιμα με αντιπροσώπους να βρούμε την καλύτερη δυνατή διαδικασία ισοτιμησης μέσω ειδικών κατατακτήριων και με αφετηρία αυτήν πλέον την αρχή και όχι το τίποτα να διεκδικήσουμε τα υπόλοιπα αιτήματά μας.
Ο Χιωτίνης αυτό λέει .
Δεν υπερασπίζομαι κανένα και είμαι απολιτικ εκ πεποιθήσεως .
Δεν κινδυνολογώ αλλά φωνάζοντας άσκοπα χωρίς να σκεφτόμαστε υπεύθυνα μπορεί να χαθεί και αυτό το τραίνο .

 
Πολιτικός Μηχανικός Δομικών Έργων ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά
13 Δεκ 2018 19:45

"κατηγορείται ο Υπουργός που δίνει επαγγελματικά δικαιώματα μετά δεκαετίες στους αποφοίτους ΤΕΙ, " κ. Χιωτίνη αν θεωρείτε επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων μηχανικών ΕΠΠ6 εν έτη 2018 αυτά που γράφει η εισήγηση που είδε το φως της δημοσιότητας και εξηγώ: 1) Τοιχωματικές θεμελιώσεις(οικονομικά ασύμφορες) .... κατηγορία ακινήτων μόνο Σ1/Σ2 (έλεος)... μόνο 2οροφα(εφόρου ζωής έλεος) ... καμία αποτύπωση πάνω από 2οροφα (μόνο έλεος)...χωρίς τοπογραφικά (ούτε καν της αδείας μόνο έλεος)....χωρίς μεταλλικούς και ξύλινους φορείς (ξανά έλεος).... την στιγμή που όλα αυτά τα χρόνια έχουμε επενδύσει σε εξοπλισμούς χιλιάδων ευρώ.... τότε απλά ντρέπομαι που έχετε στηρίξει το βιογραφικό σας κόσμημα, βασισμένο σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Τεχνολογικού Τομέα....γιατί απλά πολύ απλά αυτά δεν είναι δικαιώματα Μηχανικού εν έτη 2018....

 
Κώστας
13 Δεκ 2018 19:50

Δεν μπαίνει το νερό στο αυλάκι Νικήτα Χιωτίνη.Η ταφόπλακά μας μπαίνει!Καλή σταδιοδρομία στους νέους δρόμους που επιλέξατε...

 
Κώστας
13 Δεκ 2018 20:08

@Πτυχιούχος ΤΕΙ

Στη Γερμανία συναγωνιστή του πληκτρολογίου οι απολιτίκ πεποιθήσεις των περί ανέμων και υδάτων, ανέβασαν τον Χίτλερ στην εξουσία.
Απο κει και πέρα αν θες εσύ να δώσεις κατατακτήριες για να ξανασπουδάσεις στην ίδια σχολή κάντο αν μέχρι εκεί φθάνει η λογική σου.Μάλιστα με εξουσιοδοτήσεις μπορείς να δώσεις κατατακτήριες και για τους αποφοίτους που ζουν και εργάζονται στην επαρχία και είναι πλέον 30 και 40 χρονών.
Όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα δείχνεις απίστευτη άγνοια απο το γεγονός και μόνο ότι δεν αναφέρθηκες καθόλου σε αυτό το αντισυνταγματικό έκτρωμα που προσπαθούν να περάσουν, αλλά σε δικαιολογώ μιας και αποκλείεται να είσαι όπως υποστηρίζεις πτυχιούχος ΤΕΙ.

 
@13 Δεκ 2018 18:15
13 Δεκ 2018 20:21

Ναι τα διαβάζω γιατί είμαι μέλος ΔΕΠ σε ΤΕΙ και μάλλον όλα αυτά τα γνωρίζω καλύτερα.

Σχολίασα το τραγικό λάθος που έκανες λέγοντας "Τα Τ.Ε.Ι. ανήκουν από την ίδρυση τους στην ανώτατη εκπαίδευση (νόμος 1404/83)".....

Για αυτό πρέπει να μιλάμε μόνο για πράγματα που γνωρίζουμε.

 
Νίκος
13 Δεκ 2018 20:23

@Πτυχιούχος ΤΕΙ

Πας καλά ανθρωπέ μου!!!!Επειδή ο Γαβρόγλου αποφάσιε να μας δώσει επαγγελματικά δικαιώματα με βάση βασιλικά διατάγματα εμείς πρέπει να τον ευχαριστήσουμε και να μην απαιτήσουμε αυτά τα οποία νόμιμα μας αναλογούν;Δηλαδή αν καποιους σου έλεγε να διαλέξεις ανάμεσα απ το λιοντάρι και τον κροκόδειλο θα του έλεγες ευχαριστώ που σου έδωσε επιλογή μετά απο τόσα χρόνια για τον τρόπο που θα πεθάνεις;Ήμαρτον σε αυτόν τον τόπο, Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!!!!!!!!

 
Σταματης
13 Δεκ 2018 21:30

Ντοπη και αίσχος .... είστε η ντροπή του ελληνικού κράτους .. καταστρέφετε 40000 μηχανικούς ... έρχονται εκλογές ο Πελέκης θα είναι Βαρείς . Θα μας κλείσετε τα γραφεία απλά για να κάνετε το βίτσιο σας .. θα τα πούμε στα δικαστήρια . Όσοι υπογράψετε θα λογοδοτήσετε και δεν θα μπορείτε να αποποιηθείτε τις ευθύνες που σας αναλογούν ... έχουμε αναγνώριση αποβολή την Ευρώπη . Στην Ελλάδα όμως οι συντεχνίες δεν μας αφήνουν να δουλέψουμε . Και τι ζητάμε να έχουμε αναγνώριση σε αυτό που σπουδάσαμε και τίποτα παραπάνω ... επαγγελματικά δικαιωματα σύμφωνα με το προγραμμα σπουδών και τα χρόνια σπουδών .., και επίσης να μπορούμε να εξελιχθούμε με την εμπειρία και τα μεταπτυχιακά . Ούτε αυτά δεν αναγνωρίζουν και ας έγιναν σε ΠΕ . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΣΗ . Μόνο τότε θα καταλάβετε ...

 
Θανάσης
13 Δεκ 2018 22:51

κε χιωτίνη, αρκετές ώρες έχεις να γράψεις τα ανερμάτιστα και ανούσια του τύπου "να 'χαμε , να λέγαμε" κείμενά σου. Καλή σου νύχτα και μακριά από τους αποφοίτους. Τη λύση την έχουν βρει. Όσον αφορά το σημερινό ΠΑ.Δ.Α. και αύριο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, κοίταξε να συμβουλέψεις και να δώσεις τα φώτα σου, στο ποιες ενέργειες να κάνουν, στους συναδέλφους σου που δεν έχουν τα προσόντα να είναι Πανεπιστημιακοί.

 
dv
13 Δεκ 2018 23:00

Το θεμα ειναι οι κατατακτηριες. Μη κοιτατε το δεντρο και χανετε το δασος. Κατευθειαν ισοτιμηση σε κανενα δεν δοθηκε. Γιατι να δοθει στους αποφοιτους? Το ΠΑ.Δ.Α ειναι μετεξελιξη αλλα δεν παυει να ειναι πανεπιστημιο πλεον. Η κουλτουρα και η υλη των μαθηματων ειναι διαφορετικη απο των ΤΕΙ στα πρωτα εξαμηνα πλεον που μπηκαν οι νεοι φοιτητες. Πηγαιντε να δειτε και αφηστε τις αερολογιες. Μονο κακο στους εαυτους σας κανετε και στους νεους φοιτητες. Οι καλυτεροι φοιτητες που ηταν στο τμημα μου δεν ενδιαφερονται καν για το πτυχιο του πανεπιστημιου (που τους επιανε στο ν+2) επειδη εκτιμουν το πτυχιο του ΤΕΙ και εχουν γνωσεις.Ενα πτυχιο δεν λεει τιποτα αμα δεν προσπαθησεις μονος σου. Εχετε μηπως την εντυπωση τελικα οτι με το ΠΕ θα βρειτε ευκολοτερα ή καλυτερη δουλεια αυτοματα?

 
Γιαννης Μ.
13 Δεκ 2018 23:41

@Νικήτας Χιωτίνης 13 Δεκ 2018 14:35
Γεια σας, 2 ερωτήματα:
α) "παιδιά ύστερα από πολλα-πολλά χρόνια "μπαίνει το νερό στ' αυλάκι"...μη το λοιδορείτε! Ως προς τις κατατακτήριες έχω ήδη κάνει σχετικές προτάσεις εγγράφως..." Για τις κατατακτήριες; Θα μπορούσαμε να τις έχουμε;
β) Μπορείτε να μας ενημερώσετε αν υπάρχουν μέλη του διδακτικού προσωπικού στο ΠΑΔΑ μόνο με πτυχίο ΤΕΙ και αν υπάρχουν ποιά διαδικασία γραπτών εξετάσεων πέρασαν για να κριθούν άξιοι να συνεχίσουν να διδάσκουν σε αυτό τους αυριανούς αποφοίτους ΠΕ; Ε υποθέτω ότι με τη λογική του κ.Υπουργού για τους πτυχιούχους ΤΕΙ, τα επιπλέον προσόντα, όπως διδακτικό έργο, διδακτορικά, postdoc, άρθρα και ερευνητικές εργασίες, δεν λήφθηκαν υπόψη...

 
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΙΛΑΜΙΑΝΟΣ
14 Δεκ 2018 00:15

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ MASTER ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ 7ο ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΞΑΝΑΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΟ 6ο??? ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!!!

 
Μαρινόπουλος Νικόλαος
14 Δεκ 2018 05:19

@ Πτυχιούχος ΤΕ

Αγαπητέ να χαθει 100 φορές το τραίνο και οχι μόνο μία , ο Χιωτίνης κανει την δουλειά του !!! και εμεις κανουμε την δική μας ... αρκετά μας κοιμησαν ολοι τους .

καλη σου μέρα

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
14 Δεκ 2018 10:04

@ Μαρινόπουλος Νικόλαος ,
Καλέ μου συνάδελφε μπορεί εσένα να μην σε νοιάζει το τραίνο διότι ίσως να έχεις εξασφαλίσει κάποια πράγματα στη ζωή σου.
Για τους υπόλοιπους όμως αυτή την στιγμή διακυβεύονται πολύ σημαντικά θέματα που μία στάση του στυλ" δεν πάνε να διαλυθούν όλα " δεν μας αντιπροσωπεύει.
Αντίθετα με σύνεση και σύνθεση πρέπει να συμμετάσχουμε σε διάλογο και συνδιαμορφώσουμε το τελικό πόρισμα που αφορά την υπόλοιπη ζωή μας.
Τώρα είναι η ευκαιρία και δεν γνωρίζω αν στο μέλλον θα έχουμε παρόμοιες ,καθώς ανέκαθεν γινόντουσαν πράγματα για εμάς χωρίς εμάς .
Κυριε Χιωτίνη και υπόλοιποι καθηγητές κλείστε τα αυτιά σας στην μικρή ομάδα των Κολοκοτρωναίων του πληκτρολογίου που άκομψα και άδικα σας προσβάλουν και οδηγήστε τις εξελίξεις για διαδικασίες ισοτιμησης ανώδυνες και σύντομες ,καθώς πρέπει να λάβετε υπόψιν ότι πρόκειται για ανθρώπους κάποιας ηλικίας με οικογένειές και πολλοι μενουν μακριά .
Να ξέρετε ότι η πλειοψηφία των πτυχιούχων σας στηρίζει πραγματικά και σας ευχαριστεί που ασχολείστε .
Συνεχίστε να είστε δάσκαλοι μας και στην ζωή μας .

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ