Δεύτερος “γάμος” με μεγάλη “προίκα” στο Πανεπιστήμιο Δυτ. Αττικής με “κουμπάρο” τον πρώην Πρύτανη του ΕΜΠ

Αποφασίστηκε να διαμορφωθεί πόρισμα το αργότερο στις αρχές Μαρτίου, προκειμένου το Σχέδιο του “γάμου” μεταξύ των δύο Ιδρυμάτων να ενταχθεί στο “πολυνομοσχέδιο” που έρχεται εντός του Μάρτη.

15/02/2019

Ενημερώθηκε: 20/02/2019, 06:40

Άκουσε το άρθρο

Γραμμή να τελεστεί και δεύτερος “γάμος” στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (μετά τη συνένωση των ΤΕΙ Αθήνας Πειραιά) με την ΑΣΠΑΙΤΕ , και μάλιστα μέσα στο Μάρτιο, έλαβαν   στο υπουργείο Παιδείας, οι τριμελείς Επιτροπές των δύο Ιδρυμάτων, οι οποίες συσκέφθηκαν σε   πολύ καλό κλίμα.

Την ερχόμενη Τετάρτη στη νέα συνεδρίαση , παρουσία του Κ. Γαβρόγλου, θα οριστικοποιηθεί το Σχέδιο τέλεσης της νέας “συνένωσης” με “κουμπάρο” τον πρώην Πρύτανη του ΕΜΠ και νυν πρόεδρο της Διοικούσας του ΠΑΔΑ  Κ. Μουτζούρη (σ.σ. Ο Κ.Μουτζούρης είχε ρίξει την ιδέα της συγκεκριμένης συγχώνευσης ένα χρόνο πριν).

Ενα από τα κυρίαρχα του “προξενιού” είναι η μεγάλη “προίκα” που διαθέτει η ΑΣΠΑΙΤΕ (Η ΑΣΠΑΙΤΕ στεγάζεται στις ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της στο Μαρούσι, σε μία έκταση 200 περίπου στρεμμάτων), την οποία καλό βλεπαν οι μέχρι σήμερα υποψήφιοι “μνηστήρες”, το Γεωπονικό, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε στον Πρύτανη  και “κουμπάρου” του συνοικεσίου Κώστα Μουτζούρη ότι η “προίκα” αυτή θα μεταφερθεί εξ ολοκλήρου στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Ειδικότερα στη σύσκεψη:

Α. Η ΑΣΠΑΙΤΕ πρότεινε το Παιδαγωγικό Τμήμα   να μεταφερθεί στο Πανεπιστήμιο Δυτικής με αντικείμενο πολιτική και παιδαγωγικής εκπαίδευσης.

Β. Το Παιδαγωγικό τμήμα να αναλάβει την εκπαίδευση και χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας σε όσους φοιτητές του ΠΑΔΑ το επιθυμούν. Η απόκτηση διδακτικής επάρκειας σημαίνει δυνατότητα διδασκαλίας στην εκπαίδευση (σ.σ. κάτι ανάλογο είχε κάνει ο Κ. Μουτζούρης και στο ΕΜΠ ως Πρύτανης).

Γ. Συζητήθηκε η   συγχώνευση  των υπολοίπων τριών τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών με τα αντίστοιχα τμήματα του ΠΑΔΑ.

Δ.  Συμφωνήθηκε εάν τελικά προχωρήσει η συγχώνευση των δύο Ιδρυμάτων, η ΑΣΠΑΙΤΕ να μη δεχθεί  φέτος εισακτέους.

Ε. Αποφασίστηκε να διαμορφωθεί πόρισμα το αργότερο στις αρχές Μαρτίου, προκειμένου το Σχέδιο του “γάμου” μεταξύ των δύο Ιδρυμάτων να ενταχθεί στο “πολυνομοσχέδιο” που έρχεται εντός του Μάρτη.

Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής Κώστας Μουτζούρης συγκαλεί την Τρίτη συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής του Ιδρύματος για να διαμροφωθούν οι τελικές προτάσεις από την πλευρά του ΠΑΔΑ.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν

Από το ΠΑΔΑ η τριμελής Επιτροπή, αποτελούμενη από :

1. Τον Πρύτανη Κώστα Μουτζούρη

2. Το μέλος της Διοικούσας  Δ. Τσελέ, και

3. Τον Κοσμήτορα Π. Μαλατέστα.

Από την ΑΣΠΑΙΤΕ η τριμελής Επιτροπή, που αποτελείται  από τους  :

1. Σαριδάκη Ιωάννη , Καθηγητή , Πρόεδρο  ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

2. Παγιατάκη  Γεράσιμο  , Καθηγητή , Πρόεδρο  Τμήματος Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ.

3. Κουνενού Καλλιόπη του Εμμανουήλ,  Αν. Καθηγήτρια, Πρόεδρο  Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Σχόλια (39)

ΗΡΑ*
|

@ Πλατάρος Γιάννης

Τα ... απείρου κάλλους ορθογραφικά, συντακτικά και εκφραστικά λάθη του κ. Πλατάρου πλειστάκις έχω στηλιτεύσει μέσω της ιστοσελίδας του esos.

Ιδού όμως και μικρόν τι δείγμα σε ό,τι αφορά το επίπεδο της επιστημονικής συγκρότησης του κ. Πλατάρου :
" ...Τα διαβάσματά του ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΩΣ με την επιστήμη του, ΑΡΑ ΒΓΑΖΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ από το επίπεδο που ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ να χρησιμοποιεί την Γλώσσα...." ( ο τονισμός με κεφαλαία του ΗΡΑ*)

Επειδή η αφεντιά μου δεν διαθέτει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από ένα μέτριο κοινό νου, μήπως θα μπορούσε κάποιος από τους φίλους αναγνώστες - εννοείται με εξαίρεση τον κ. Πλατάρο - να με βοηθήσει να κατανοήσω τον παραπάνω αχταρμά; Προσωπικά αδυνατώ, σηκώνω τα χέρια ψηλά ! Παραδίνομαι ! Πώς αλλοιώς να το διατυπώσω, βρε αδερφέ ;

Δαρρείος
|

Ιτιά, ιτιά μοσχοϊτιά
μου `χεις μαράνει την καρδιά.
Ιτιά, ιτιά λουλουδιασμένη,
συ μου `χεις την καρδιά καμένη.

Ιτιά, ιτιά λουλουδιασμένη,
αχ, πώς μοσχοβολάς καημένη.
Ιτιά, ιτιά μέσα στο ρέμα,
πως σ’ αγαπώ δεν είναι ψέμα.

Ιτιά μου σε παρακαλώ,
σκύψε να κόψω τον ανθό
Στη Ρούμελη και στο Μοριά,
όλοι χορεύουν την ιτιά.

Χιωτάκος Γεώργιος
|

.....Και το μυαλό σας είναι θολό πώ, πώ πώ πώ ....και το δικό τους πιο λειψό…

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
|

Χιωτάκος Γεώργιος 19 Φεβ 2019 07:22

Φιλε, ασε τα τραγουδια. Υπαρχει καλυτερη λυση. Δεν θα γινοταν το Εθνικο Μετσοβιο πολυτεχνειο να απορροφησει τα τμηματα της ασπαιτε; Υπαρχουν και τα 3 τμηματα της ασπαιτε στο ε.μ.π. Ετσι θα κλεισει η ασπαιτε για τους πρωτοετεις φοιτητες. Μετα το ε.μ.π να συγχωνευτει με το πανεπιστημιο Αθηνων.

Το τει Πειραιας, το τει Αθηνας και η Ανωτατη σχολη καλων τεχνων να συγχωνευτουν μεταξυ τους, να γινουν ενα ιδρυμα και το ιδρυμα που θα ιδρυθει να ονομαστει πανεπιστημιο Αττικης. Δεν θα ηταν καλυτερα αν ειχαν γινει ετσι εξαρχης τα πραματα;

Φοιτητής ΠΑΔΑ
|

Καλημέρα, επειδή βλέπω πολλά αρνητικά σχόλια για το ΠΑΔΑ θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου ως ενεργός φοιτητής στη σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΠΑΔΑ. Φυσικά αληθεύει ότι τα μαθήματα άργησαν να ξεκινήσουν, φυσικά υπήρχαν διαφορά προβλήματα όπως έλλειψη χώρων, υπέρ-γεμάτες αίθουσες, έλλειψη μηχανογραφικου συστήματος κλπ.... Όμως ολα αυτά τα προβλήματα ξεπεραστηκαν με την βοήθεια των καθηγητών μας που έκαναν Κυριολεκτικά Τα πάντα για να μπορέσουμε να έχουμε αίθουσες, να πάρουμε βιβλία κλπ. Ηταν αδύνατον να μην υπάρχουν αυτά τα προβλήματα. Όσον αφορά το επίπεδο σπουδών, θα ήθελα να πω ότι είναι άριστο. Μιλώ για το τμήμα Λογιστικής και Διοίκησης. Αν συγκρίνει κάποιος μαθήματα με άλλα πανεπιστήμια θα δει πως τα προγραμματα σπουδών μοιάζουν αρκετά. Σχεδόν όλοι οι καθηγητές είναι αριστοι επιστήμονες και οι γνώσεις που παρέχουν είναι άμεσα εφαρμόσιμες στη μετεπειτα εργασία. Προσωπικά, μου εκανε εντύπωση ότι μας ρωτουσαν πχ:Παιδιά πως ήταν το ταδε μαθημα; Αν είχε γεματες αίθουσες θα σας βρουμε ή μεγαλύτερη αίθουσα η θα ανοίξουμε και άλλες. Και την επόμενη μέρα είχαμε μεγαλύτερη αίθουσα. Αυτά άποψη μου είναι μικρό προβλήματα. Όσον αφορά τα μαθήματα που χάσαμε, κάναμε αναπληρωσεις πολλές.

Χιωτάκος Γεώργιος
|

Προς ολους τους σπουδαστές της σχολής μηχανικών του ΠΑΔΑ
Σας αφιερώνω αυτό το εξαιρετο τραγουδι για να σας φτιάξω την διάθεση.. βεβαια πολυτεχνική σχολή δεν θα δημιουργηθει γιατι δεν την χρειαζεστε αλλα δικαιωμα διδασκαλιας στην β θμια θα έχετε .... παντως φίλοι μου κατι κερδίζετε και εσείς .....

Το Μετσόβιο στην ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑ

Σήμερα γά , σήμερα γάμος γίνεται
σ’ ωραίο περιβόλι, σ’ ωραίο περιβόλι

Σήμερα απο , σήμερα αποχωρίζεται
η μάνα από την κόρη, η μάνα από την κόρη

Γαμπρέ τη νύ , γαμπρέ τη νύφη ν’ αγαπάς
Να μην την εμαλώνεις, να μην την εμαλώνεις

Σαν το βασί , σαν το βασιλικό στη γη
να τηνε καμαρώνεις, να τηνε καμαρώνεις

Σήκω περή , σήκω περήφανε αητέ
κι άνοιξε τα φτερά σου, κι άνοιξε τα φτερά σου

Να πεταχτεί, να πεταχτεί η πέρδικα
που ’χεις στην αγκαλιά σου, που ’χεις στην αγκαλιά σου

με εκτίμηση

καλημέρα σας

Πλατάρος Γιάννης
|

@Παράκληση-1
Ελπίζω να βρεθεί το μηχάνημα -αλγόριθμος όπου θα ανιχνεύονται και αυτά τα λάθη. Φυλάμε την σκέψη για τα προβλήματα . Δεν θα χαλαρώσουμε. Τα προβλήματα που λύνει η τεχνολογία, δεν μας καθιστούν χαλαρούς, αλλά βάζουν τον πήχη ψηλότερα. Θα βρεθεί ο καλός ο ορθογράφος. Πιστέψτε με. Δεν ξέρω σε πόσο χρόνο. Σε 5 χρόνια; Σε 10 απολύτως σίγουρα (βλέπε «singularity» -τεχνολογική μοναδικότητα) Θα ασχοληθούμε με μείζονα της ορθογραφίας. Με την ίδια την σημασία των λέξεων. Βεβαίως η ορθογραφία συναρτάται κατά ένα μέρος με την σημασία με το έτυμον κτλ. Το μείζον στην Γλώσσα είναι η σημασία των λέξεων. Επειδή η Γλώσσα είναι ένα διεπιστημονικό εργαλείο και καθολικό εργαλείο όλων μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έναν επιστήμονα μιας ειδικότητας για να αποφανθεί για την επιστημονική επάρκεια ενός άλλου επιστήμονα εντελώς ξένης ειδικότητας για την οποία δεν έχει την παραμικρή γνώση. Πώς το επιτυγχάνει; Με την Γλώσσα!
Ο βαθμός κατοχής και επάρκειας συνδέεται με τα διαβάσματα του παρατηρούμενου. Τα διαβάσματά του συνδέονται γραμμικώς με την επιστήμη του, άρα βγάζω συμπέρασμα και για την επιστημοσύνη του από το επίπεδο που αναμένεται να χρησιμοποιεί την Γλώσσα.
Από αυτό το κριτήριο δεν ξεφεύγει κανένας, διότι είναι πολύ άμεσο και καθημερινό. Πώς λ.χ. κάποιοι οι ψάλτες διαβάζουν το «εν» με τόνο και χωρίς τόνο το ίδιο; Το «ους» με τόνο και χωρίς τόνο το ίδιο; Αδιάψευστο κριτήριο, ότι δεν γνωρίζουν γρυ από την σημασία των απλών βασικών αυτών λέξεων. Δεν ξέρουν λοιπόν ούτε καν ανάγνωσή, πόσω δε μάλλον κατανόηση. Όταν κάποιος ομιλεί εκτίθεται και όταν γράφει, ακόμα περισσότερο.
Έχουμε συνηθίσει τελευταίως να έχουμε αγράμματους εκπροσώπους μας στα ύπατα αξιώματα της Πολιτείας και δεν μας κάνει μεγάλη εντύπωση πλέον. Τα λάθη στις καταλήξεις που έκανε ο σχολιογράφος, δείχνουν σοβαρό έλλειμμα διαβασμάτων σε όλα τα επίπεδα και αυτό του αντικειμένου του... Ο ίδιος δεν έχει καμία επίγνωση ότι καθίσταται αυτό φανερό. Αλλιώς θα υιοθετούσε το «κρείττον το σιγάν... του εκτίθεσθαι δημοσίως!»

Γιάννης
|

@φοιτητης παδα

Σε τι να δώσουμε κατατακτήριες φοιτητή ΠΑΔΑ (αυτό παίζεται); Σε κάτι που ήδη σπουδάσαμε; Έτσι σου είπε να λες ο Χιωτίνης;

Παράκληση-1
|

@Πλατάρος Γιάννης
Ευτυχώς ακόμα δεν έχει εφευρεθεί τέτοιος ορθογράφος. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να μαθαίνουν γράμματα σκεπτόμενοι. Όσοι μαθαίνουν. Ξέρετε, απορώ πώς κανείς μπορεί να είναι καλός μηχανικός όταν είναι τόσο αδιάφορος και απρόσεκτος, ώστε να κάνει τέτοια αδιανόητα λάθη σε λέξεις που χρησιμοποιεί εκ των πραγμάτων στη δουλειά του, στην καθημερινότητά του και στις σπουδές του.

Νάσος Παπαευσταθίου
|

Με αφορμή το σχόλιο με τίτλο "παράκληση" καθώς και όσα άλλα σχόλια το συνοδεύουν, θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω την ενόχλησή μου για την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας, που σημειωτέον γίνεται κατ'εξακολούθηση από κάποιους σχολιαστές σας, σε έναν ιστότοπο που ασχολείται με θέματα εκπαίδευσης!

Δον Κιχώτης
|

Παρακαλούνται οι < παρακαλούντες> να προσέχουν ιδιαιτέρως τα παρακλητικά τους σχόλια που απευθύνονται σ' αυτούς που δεν άκουγαν τις παρακλήσεις των δασκάλων και των γονέων τους όταν τους έλεγαν: Διάβασε, παιδί μου, διάβασε...

Πλατάρος Γιάννης
|

@Παράκληση
Δεν έχει εφευρεθεί ακόμα έξυπνος ορθογράφος μέσω συντακτικής ανάλυσης...

Παράκληση
|

Παρακαλούνται οι σχολιαστές να χρησιμοποιούν τον αυτόματο διορθωτή ή να ρωτάνε κάποιον φίλο που ξέρει, αφού δεν γνωρίζουν να γράφουν σωστά ούτε θέματα της ειδικότητάς τους. Είναι προβληματική η εικόνα που δίνουμε στην κοινωνία (και μάλιστα σε έναν εκπαιδευτικό ιστότοπο) όταν δεν μπορούμε να γράψουμε σωστά «οι πενταετείς σπουδές» ή «την πενταετή φοίτηση». (Αναφέρομαι στα σχόλια με τις φράσεις: «οι σχολές θα γίνουν 5ετής», «οι πενταετής σπουδές έρχονται», «πληροφορία για την 5ετής φοίτηση», «το ΠαΔΑ θα έχει 5ετούς σχολές»).

jimdenin
|

Σε όλη αυτή στην ιστορία οι χαμένοι της υπόθεσης θα αποδειχτούν μάλλον οι σπουδαστές. Στο τμήμα των μηχανολόγων, τουλάχιστον, η έννοια "εργαστήριο", πιθανότατα θα αρχίζει να ακούγεται όλο και πιο απόμακρη στα σπουδαστές, αν κρίνω από ένα πέρασμα μου στο τμήμα πριν καμιά 10αρια μέρες με αυτά που άκουσα από 2 παιδιά.

@Κώστας
|

Η συγχώνευση της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ) με το ΠΑΔΑ, δυστυχώς, δε θα περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο του Μαρτίου.

Διονύσης
|

Το μόνο που μπορεί να κάνει πολυτεχνική αν γίνει συγχώνευση είναι το ΕΑΠ, επειδή θα το απαιτήσουν για τελείως διαφορετικούς λόγους. Αν περιμένετε από ΠΑΔΑ, Διεθνές κλπ ψωνίσατε από σβέρκο...Και στο ΤΕΙ Κρήτης όταν δείτε τις ευφάνταστες, κατά τ άλλα 5ετείς, ειδικότητες που θα δημιουργηθούν θα καταλάβετε.

Φαινοταν το πράγμα
|

Όταν λέγαμε ότι δεν θα τα κάνει 5ετή και τα επαγγελματικά δικαιώματα θα είναι ΤΕΙ, μερικοί λοιδορούσαν και άλλοι ήθελαν ισοτίμηση με το ΠΑΔΑ....Να την κάνουν τι ακριβώς την ισοτίμηση? Εκτός αν εργάζεσαι στο Δημοσιο και θέλεις να γίνεις ΠΕ. Αντε τώρα με τη συγχώνευση να γίνεις και δάσκαλος στα ΕΠΑΛ....

NIKOLAOS
|

Αν τελικά ο γάμος ΑΣΠΑΙΤΕ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (ΔΥΤΙΚΗΣ) ΑΤΤΙΚΗΣ προχωρήσει θα πρέπει να υπάρξουν 5,5 έτη φοίτηση με μια αυτοδύναμη Πολυτεχνική Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών - Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας & Πολιτικής στις εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ στο Μαρούσι και μια Πολυτεχνική Σχολή Μηχανικών με 5 έτη στο Αιγάλεω . Η άρτια παιδαγωγική εκπαίδευση Μηχανικών δεν πρέπει να φύγει από το Μαρούσι με τίποτα με τα τμήματα που ήδη λειτουργούν διαφορετικά μιλάμε για κλείσιμο της ιστορικής ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ και νυν ΑΣΠΑΙΤΕ

Alex TEI
|

@ Ο σχεδιασμός υλοποιείται πολύ πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι φαντάζεστε.

Αφου ξερεις κατι παραπάνω γιατι δες τα λες και σε μας για να συμφωνησουμε. Εχουμε κουραστει να ακουμε αριστερα κ δεξια οτι κατι γινεται, υπαρχει σχεδιο κ ολα θα γινουν.

«Οι πενταετής σπουδές έρχονται στο νομοσχέδιο του Μαρτίου». Θα ήθελα να αναφέρετε την πηγή της πληροφορίας σας. Εχει δικιο ο φιλος μας!!!!!!

Μαλλον καποιοι εδω κάνουν προπαγανδα κ δεν μεταφερουν αποψεις.

Κατι ακομα. Για τους αποφοιτους εχουμε κανενα νεο ή ολοι αυτοι ειναι αδιαφοροι για την πολιτεια;;;;

@φοιτητης παδα
|

Παρουσιάστηκε και υποτίθεται φοιτητής ενεργός παδα για να πει στους αποφοίτους να δώσουν κατατακτήριες. Να φανεί ότι υπερασπίζεται την κυβερνητική αλχημεία και στρέφεται και εναντίον των αποφοίτων. Καλή προσπάθεια...

@Νασος
|

Που το είδες ακριβώς αυτό;; Η ΝΔ που πέταξε το πυροτέχνημα δάγκωσε τη γλώσσα της μετά.. Πάραυτα εσευ επιμένεις! Πλάκα έχεις..

Observator
|

Γιατι να μην συγχωνευτουν ολα τα ΑΕΙ της Αττικής σε ένα ιδρυμα? Το ΠΑΔΑ πρέπει να αποκτησει προσωπικο. Αυτο που δεν ξερετε ειναι οτι σε διάφορα
τμηματα του ΠΑΔΑ τα μαθηματα ξεκίνησαν με μεγαλη καθυστέρηση. Αν δεν κάνω
λάθος προσφατα τελειωσε το Χειμερινο Εξάμηνο. Ακομα και αν γινει στα χαρτια 5ετες το προγραμμα σπουδών θα απέχει πολυ απο τα τμηματα του ΕΜΠ με 100 μελη ΔΕΠ.

μηχανικος δομικων εργων
|

Συγγνωμη που ανακοινωθηκε οτι το ΠαΔΑ θα εχει 5ετους σχολες; Η μονη λυση για ολους τους μηχανικους ειναι η εκδοση επαγγελματικων δικαιωματων, ολα τα αλλα ειναι παραμυθια

φοιτητης παδα
|

το αρθρο ειναι για τον γαμο παδα ασπαιτε και τα σχολια ειναι απο πρωην φοιτητες των τει, τα ιδια και τα ιδια, τυρακια-φακες-κατεργαρηδες και παγκοι. εσεις γιατι δεν δινετε κατατακτηριες?

Πολιτικοί Μηχανικοί ΠΑΔΑ
|

Αύριο οι απόφοιτοι Πολιτικοί Μηχανικοί ΠΑΔΑ θα έχουν δικαίωμα να υπογράψουν για να φτιαχτεί έστω ένα πεζοδρόμιο; Κοροϊδεύετε τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Θα κάνετε απ ότι φαίνεται τη ΣΤΕΦ ΑΣΠΑΙΤΕ. Πρώην Πρύτανης του ΕΜΠ και άνθρωποι του ΤΕΕ θα κάνουν το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Πολυτεχνείο; Οι προίκες και τα καθρεφτάκια... Από τον Μάρτιο στο μικρό Χορν.

Δημήτρης Μηχανολόγος
|

Τελικά τι θα γινει? Που μπορω να βρω τη πληροφορια για την 5ετης φοιτηση?

Nάσος
|

Δεν θα προλάβουν ... Προσεχώς ΠΑ.ΔΑ. = Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του !!! Και χάσαμε και τον Ν.Χ.

Φενέκος Περικλης
|

@Δημήτρης Απόφοιτος ΤΕΙ Πειραιά

Απόλυτο δίκιο έχεις ....αλλα για να τα δουν αυτά πρεπει να ειναι τουλαχιστον ρεαλιστές να μην ζουν με τις βραδυνές ονειρώξεις των.....

Φενέκος Περικλης
|

''το τυρί το είδατε αλλα οχι και την φάκα ................... ''

......τώρα οι σπουδαστες της 4ετους σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ μετα την υιοθεσία ... θα εχετε ενα επιπλεον προσόν εκτος απο ολα τα άλλα .... (sic) μετα την αποφοιτηση σας θα παιρνετε βρε και παιδαγωγική επάρκεια για να διοριζόσαστε στην β'θμια επαγγελματικη εκπαιδευση ... αχ βρέ νονέ τι μας κάνεις .. Είδατε τι σημαινει να εχεις τους καταλληλους ανθρώπους απο το ΤΕΕ στην ΔΕ ΠΑΔΑ ....μεγαλη ανακατωσούρα ... ωραία κατάσταση............

Τζωρτζ
|

Κανένα Πανεπιστήμιο δεν θα δεχθεί συγχώνευση με άλλο ίδρυμα, ειδικά με πρώην ΤΕΙ. Επίσης η σχολή μηχανικών του ΠΑΔΑ δεν πρόκειται ποτέ να γίνει 5ετης λόγω ΕΜΠ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ