Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπουργός: Δύο αλλαγές στη Γ' Λυκείου - Η αξιολόγηση δεν θα περιλαμβάνεται στο νέο Σχέδιο Νόμου

Διαβεβαιώσεις: Καμία αύξηση ή μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών
Δημοσίευση: 06/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δύο αλλαγές για τη Γ' Λυκείου   θα περιλαμβάνει το Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στη σημερινή δίωρη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ, παρουσία της υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη και της Γ.Γ. Σ. Γκίκα.

Α. Η πρώτη αλλαγή που συζητείται , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, αφορά την ενοποίηση της 2ης και 3ης Ομάδας Προσανατολισμού. Κι αυτό διότι το “σπάσιμο” της 2ης Ομάδας Προσανατολισμού σε δύο ομάδες που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση δημιούργησε πολλά ολιγομελή τμήματα. Σε σύνολο 10.000 τμημάτων στη Γ Λυκείου τα 2.500 είναι  ολιγομελή, ποσοστό 25%.

Β. H δεύτερη αλλαγή αφορά την κατάργηση των 7ωρων που θεσμοθέτησε ο πρώην υπουργός Κ. Γαβρόγλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες στις προθέσεις της Ν. Κεραμέως είναι η επαναφορά των μαθημάτων Γενικής Παιδείας στη Γ' Λυκείου, που σημαίνει ότι θα μειωθούν  οι ώρες στα Μαθήματα Προσανατολισμού.

Οι δύο ομάδες Προσανατολισμού

Οι δύο ομάδες Προσανατολισμού που θα ενοποιηθούν είναι οι εξής:

II. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Οι υποψήφιοι/ες της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι τα εξής τέσσερα (4):

1. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας

2. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού

3. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού

4. Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού

IIΙ. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Οι υποψήφιοι/ες της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του 3ου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι τα εξής τέσσερα (4):

1. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας

2. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού

3. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού

4. Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού

Ωράριο εκπαιδευτικών

Η υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε στην ΟΛΜΕ ότι δεν πρόκειται να αυξήσει ή να μειώσει το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών και διέψευσε σχετικές φήμες  .

Αξιολόγηση

Οπως είπε η υπουργός στο νέο Σχέδιο Νόμου δεν θα περιλαμβάνονται διατάξεις για την αξιολόγηση.

Αντίθετα θα προβλέπονται ρυθμίσεις για την επιμόρφωση

Στελέχη Εκπαίδευσης

Η Ν. Κεραμέως επανέλαβε ότι το Σχέδιο Νόμου θα περιέχει  το νέο σύστημα επιλογής των Στελεχών Εκπαίδευσης και τόνισε ότι οι “κρίσεις” θα ξεκινήσουν από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, η θητεία των οποίων βρίσκεται σε 18μηνη  παράταση.

Τράπεζα θεμάτων

Ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων θα ξεκινήσει από την ερχόμενη χρονιά για την Α’ Λυκείου και αυτό είναι κάτι το οποίο επεξεργάζεται αναλυτικά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, επανέλαβε στην ΟΛΜΡ η υπουργός Παιδείας .

Πρότυπα - Πειραματικά  

Στο Σχέδιο Νόμου θα υπάρχουν σχετικές διατάξεις , προκειμένου  να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο είκοσι τέσσερα πρότυπα σχολεία και τριάντα οκτώ πειραματικά σχολεία σε όλη τη χώρα, κατανεμημένα προφανώς σε όλη την επικράτεια, τόνισε η Ν. Κεραμέως.

Διορισμοί

Η υπουργός Παιδείας συμφώνησε ότι οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τέτοιες που δεν φτάνουν οι 15.000 μόνιμοι διορισμοί που οι διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Διπλή μοριοδότηση

Η Νίκη Κεραμέως επανέλαβε ότι θα θεσμοθετήσει τη διπλή μοριοδότηση για όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές.  

Πίνακες

Παράλληλα η υπουργός τόνισε ότι το Σχέδιο Νόμου θα προβλέπει διάταξη που θα μειώνει    τη διάρκεια των πινάκων από τρία χρόνια σε δύο για να προσμετράται πιο γρήγορα η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών.

Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Η υπουργός Παιδείας τόνισε πως στο Σχέδιο Νόμου για τη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης, θα περιλαμβάνονται και ορισμένες επείγουσες διατάξεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως η λειτουργία των αγγλόφωνων πανεπιστημιακών τμημάτων για την προσέλκυση ξένων φοιτητών.

Σχόλια (103)

 
Στράτος
06 Φεβ 2020 22:43

Μερικές ερωτήσεις και επισημάνσεις:

1. Επαναφορά των Λατινικών δεν εξετάζεται; Οι μαθητές της ομάδας Ανθρωπιστικών θα συνεχίσουν τον μαραθώνιο αποστήθισης δύο θεωρητικών μαθημάτων, Ιστορίας και Κοινωνιολογίας; Οι Σχολές Φιλοσοφίας, Φιλολογίας, Νομικής, Θεολογικές κ.α. θέλουν φοιτητές με στοιχειώδεις τουλάχιστον γνώσεις Λατινικών. Ποιος τελικά εμποδίζει την επαναφορά των Λατινικών που είχε υποσχεθεί η κυβέρνηση προεκλογικά;

2. Ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές της ενοποιημένης 2ης και 3ης Ομάδας Προσανατολισμού; Ποιο μάθημα θα "χαθεί";

3. Ενδιαφέρουσα η πληροφορία ότι οι κρίσεις στελεχών θα ξεκινήσουν με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Οι Περιφερειακοί παραμένουν μέχρι λήξης της θητείας τους; Η επιλογή Σχολικών Συμβούλων θα γίνει μετά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης; Ή θα είναι ανεξάρτητη άλλη διαδικασία; Οι Διευθυντές σχολείων θα αλλαχθούν με το πέρας της θητείας τους, τον Ιούλιο;

4. Σε περίπτωση που το ΑΣΕΠ δεν ολοκληρώσει την κατάρτιση των νέων πινάκων μέχρι τον Ιούλιο - Αύγουστο, λόγω μεγάλου αριθμού αιτουμένων εκπαιδευτικών, οι προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν από τους παλιούς πίνακες;

5. Και τέλος, αυτό το Σχέδιο Νόμου πότε θα κατατεθεί στη Βουλή;

 
Παναγιώτης
06 Φεβ 2020 22:47

Με τα Λατινικά τι θα γίνει; Η ομάδα ανθρωπιστικών σπουδών μοιάζει με ομάδα Φρανκενστάιν!

 
Κανείς δεν είναι ριγμένος
06 Φεβ 2020 23:09

και γιατί το εφαρμόσατε το λύκειο γαβρόγλου; η παραίτηση δεν ειναι κακη ιδέα...

 
Λευτέρης
07 Φεβ 2020 00:16

Τα 7ωρα δεν πρέπει να καταργηθούν. Αυτό θα είναι υπέρ των φροντιστηρίων. Αυτή είναι η μοναδική σωστή αλλαγή του . Γαβρόγλου.

 
Μαρία Μάρκου
07 Φεβ 2020 00:35

Να γίνουν 5 τα μαθήματα με εισαγωγή των Λατινικών στην Θεωρητική και της Κοινωνιολογίας στην Κατεύθυνση Οικονομίας.

 
Δημητρης
07 Φεβ 2020 00:45

Μια καλη ιδεα ειναι 5μαθηματα.
Πχ στη θετικη μαθηματικα εκθεση και φυσικη και να επιλεγονται 2 εκ των τριων βιολογια, χημεια και πληροφορικη και να δινονται με βαση τα επιλεγομενα μαθηματα οι αναλογες σχολες προς δηλωση. Αναλογα και στις αλλες κατευθυνσεις.
Η πληροφορικη δηλ η αεππ ειναι πολυ χρησιμη στα πολυτεχνεια και στις θετικες επιστημες οσο και τα μαθηματικα, για μοντελοποιηση καθ ερευνα και πλεον λειπει...
Οι φοιτητες που δεν εχουν κανει αλγοριθμικη στο σχολειο, βλεπουν τα μαθηματα προγραμματισμου χωρις κεφι, δεν μαθαινουν προγραμματισμο και κοιταν απλα να τα περασουν. Αυτο εχει σημαντικες επιπτωσεις στην ερευνα και τη μοντελοποιηση στις σχολες αυτες. Παλια που ηξεραν απο το σχολειο το εβλεπαν με αλλη διαθεση.
Κατι αναλογο θα συμβει και με τα λατινικα...

 
ΡΑΔΙΟΑΡΒΥΛΑ
07 Φεβ 2020 00:53

ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Α) Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Β) Διευθυντές Σχολικών Μονάδων
Γ) Σχολικοί Σύμβουλοι με άλλο όνομα πιθανόν
Για την θητεία των 13 Περιφερειακών Διευθυντών εκπαίδευσης και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου η πολιτική ηγεσία μελετά τον τρόπο της παύσης ή και της κατάργησης ακόμα των πρώτων. Θα δούμε, βέβαια τίποτα δεν είναι δεδομένο.

 
Ανθή
07 Φεβ 2020 03:30

Στα ολιγομελή τμήματα προσανατολισμού γίνεται αναμφισβήτητα καλύτερο και ποιοτικότερο μάθημα. Επίσης, τα 7-ωρα βοηθούν στην καλύτερη εμπέδωση της ύλης. Όμως και οι 2 αλλαγές που προωθούνται έχουν ένα προφανή σκοπό: την εξοικονόμηση καθηγητών.

 
KIN
07 Φεβ 2020 06:54

Αν επανέλθουν τα μαθήματα γενικής παιδείας τότε θα εμφανιστεί ξανά το φαινόμενο της απαξίωσης τους αφού οι μαθητές θα ασχολούνται μόνο με αυτά των προσανατολισμων. Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοι το βίωσαν μέχρι και πέρυσι. Τώρα που στη Γ Λυκείου υπάρχουν τα 7ωρα μαθήματα η εκπαιδευτική πράξη έχει βελτιωθεί θεαματικά προς όφελος των μαθητών. Όσο για τα Λατινικά ορθώς δεν εξετάζονται πανελλαδικά διότι η Κοινωνιολογια έχει υψηλοτατη συμβατότητα με τα προγράμματα σπουδών της πλειοψηφίας των ΑΕΙ συμπεριλαμβανομένων της Νομικής, της Ψυχολογίας κλπ ακόμα και σ αυτά των ΑΕΙ των κλασσικών σπουδών. Εξάλλου τα Λατινικά διδάσκονται στο πρόγραμμα σπουδών της Γ Λυκείου ως μάθημα επιλογής και όσοι μαθητές επιθυμούν μπορούν να το επιλέξουν. Όσο για την ενοποίηση της 2ης και της 3ης ομάδας προσανατολισμων θα εμποδίζει τη δυνατότητα εμβαθυνσης των μαθητών που είναι στοχοπροσηλωμενοι στο 2 ή στο 3 ΕΠ. Η Κα Υπουργός θα είναι φρόνιμο να διερευνήσει στη βάση της μαχιμης εκπαίδευσης, που είναι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοι, τις οποιες αλλαγές που θα αφορούν την εκπαιδευτική πράξη. Αν οι όποιες αλλαγές γίνουν χωρίς την προηγούμενη προϋπόθεση θα είναι άστοχες αφού δεν θα ικανοποιούν τις ανάγκες βελτίωσης της ποιότητας της παρεχομενης εκπαίδευσης ειδικά για την πολύπαθη Γ Λυκείου

 
Και γιατί όχι 5;
07 Φεβ 2020 07:09

Και γιατί να μη γίνουν 5 τα μαθήματα κάθε ομάδας και να μειωθούν οι ώρες; Τόσο απλά! Πιο πολλά θα μάθουν τα παιδιά. Πιο μορφωμένα θα βγουν. Γιατροί και Δάσκαλοι χωρίς Μαθηματικά και Φιλόλογοι χωρίς Λατινικά είναι υγιές;

 
Χριστιανός
07 Φεβ 2020 07:30

Πιστεύω πως θα έπρεπε η κ.υπουργός να εξετάσει το ενδεχόμενο της καθιέρωσης των θρησκευτικών ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!!
Υ.Γ Σε όλες τις ομάδες προσανατολισμού! Δεν έχουμε τα περιθώρια να βγάζουμε άθεους πολίτες! Οι καιροί ου μενετοί!

 
Προς θεού, οχι αξιολόγηση!
07 Φεβ 2020 07:36

Αναρωτιοντανε ο σωστος εκπαιδευτικος πριν τις εκλογες : «θα το κάνει πράξη ή απλά κοροϊδεύει για ψηφοθηρικούς λόγους;»
Μόλις του απαντήσατε, ευγε!

 
ΝΙΚΟΣ
07 Φεβ 2020 07:57

Σωστή και αναμενόμενη η κατάργηση των 7ώρων. Αναμένουμε την επαναφορά των Λατινικών, την αποκατατάσταση των Αρχαίων Ελληνικών (μετάφραση όλου του αδιδάκτου κειμένου - περιορισμό των νοηματικών παρατηρήσεων). Όσο για τη Λογοτεχνία, θα έπρεπε να αφορά μόνο τη θεωρητική κατεύθυνση, αλλά μάλλον τυγχάνει κοινής αποδοχής η συμπερίληψή της στην εξεταστική διαδικασία, κατά μίμηση των συστημάτων της Εσπερίας. Να επιστρέψει η Ιστορία γενικής παιδείας. Είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι με τα 7ωρα οι μαθητές εγκατέλειψαν τα φροντιστήρια.

 
Εξοικονόμηση χρημάτων
07 Φεβ 2020 07:58

Σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα σου πουν ότι οι πολλές ώρες κατεύθυνσης είναι προς όφελος των μαθητών. Όλοι θυμούνται τι γινόταν τις προηγούμενες χρονιές. Και οι δύο αλλαγές του υπουργείου είναι σε βάρος των μαθητών, ωφελούν μόνο τα φροντιστήρια και γίνονται αποκλειστικά για την εξοικονόμηση χρημάτων. Θα ερωτηθούν οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές πριν γίνουν;

 
@Νίκος
07 Φεβ 2020 08:11

Οι μαθητές μπορεί να μην εγκατέλειψαν τα φροντιστήρια με το 7ωρο αλλά όποιος έχει αξιόλογο εκπαιδευτικό στο δημόσιο σχολείο, τώρα πια μπορεί να σταματήσει το φροντιστήριο και να διαβάσει μόνος του. Δεν ίσχυε ποτέ αυτό με τα 2ώρα και τα 3ώρα. Μην ξεχνάς ότι η χώρα έχει νησιά και δυσπρόσιτα ορεινά χωρίς φροντιστήρια.

 
Ανάπτυξη χωρίς πληροφορική δε γίνεται
07 Φεβ 2020 09:29

Ανάπτυξη χωρίς πληροφορική δε γίνεται. Θα πρέπει να διδάσκεται και στη θετική κατεύθυνση.

 
ανωνυμος
07 Φεβ 2020 10:12

αυτο το σχεδιο ποτε θα εφαρμοστει? Τα παιδια που θα εξεταστουν το 2021 ετοιμαζονται ηδη απο φετος . Αυτο θα προκαλεσει εντονο αγχος και ανησυχια σε ολους τους μαθητες του 2ου και 3ου επιστημονικου πεδιου που συμπεριλαμβανομενοι του αγχους τους θα πρεπει ανα προετοιμαστουν και σε επιπλεον μαθηματα.

 
ΔΕΠ
07 Φεβ 2020 10:15

Εντάξει, αποφύγαμε πάλι την αξιολόγηση. Ολα καλά - όλοι ευχαριστημένοι!

 
Μανώλης
07 Φεβ 2020 10:24

Στο θέμα αυτό, όπως αναμένεται, καθένας απαντά σύμφωνα με τα δικά του συμφέροντα και τη θεώρηση που έχει για το σκοπό του σχολείου. Όσοι πιστεύουν ότι ο σκοπός είναι η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και ότι υπάρχουν μαθήματα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα είναι υπέρ των επταωρων. Εγώ που πιστεύω ότι ο σκοπός του σχολείου είναι εντελώς διαφορετικός από την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, θέλω μία γενική παιδεία, όχι ένα φροντιστηριακό ολόκληρο χρόνο, με τη δικαιολογία του γαβρόγλου, ότι το λύκειο είχε αποτύχει επειδή οι μαθητές έκαναν απουσίες. Δείτε και στα πανεπιστήμια πόσες απουσίες κάνουν, πού να δείτε και τη Βουλή, εκεί και αν κάνουν απουσίες.

 
και ξανά πρός τη δόξα τραβά..
07 Φεβ 2020 10:41

δεν γίνεται κάθε που αλλάζει κυβέρνηση ή υπουργός να ξανασχεδιάζεται η παιδεία από την αρχή και με λογικές λογιστικές και όχι ορθολογικές

και οι αλλαγές πρέπει να ξεκινάνε από το Δημοτικό όχι από το Λύκειο.....

Το πρόβλημα με το Λύκειο είναι ότι υπάρχει τεράστια υποκρισία. Οι γονείς και τα παιδιά αγωνιούν για να μπεί το παιδί στο Πανεπιστήμιο και η ηγεσία μιλά για ένα λύκειο ανεξάρτητο από τς Πανελλήνιες με πληθώρα μαθημάτων. Και στη Γ Λυκείου ύλη που δεν καλύπτεται με τίποτα στο ωράριο του Λυκείου και που το 90% των παιδιών έχει αρχίσει Φροντιστήρια από την πρώτη Λυκείου για τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πηγαίνουν συνειδητά αδιάβαστα σε όλα τα υπόλοιπα και συμβιβασμένοι οι εκπ/κοί βάζουν πλαστούς βαθμούς για να περνάνε τα παιδιά και να φτάνουν στις Πανελλήνιες στη Γ..
Ωραίο σχολείο, ωραία παιδεία.

Κύριοι
Α) αλλάξτε την ύλη με δραστική μείωση κρατώντας τα χρήσιμα και απαραίτητα σε κάθε τάξη
Β) Καθιερώστε να μετρά και η Α και η Β και Γ Λυκείου σε ένα ποσοστό στην εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο (πχ 25%) με αδιάβλητες εξετάσεις από τάξη σε τάξη σε όλα τα μαθήματα.
Γ) Μειώστε τον αριθμό των μαθημάτων στο Λύκειο και κυρίως στη Γ Λυκείου ώστε το παιδί να επικεντρώνεται σε αυτά που το ενδιαφέρουν ανά κατέυθυνση

Έτσι και αλλιώς το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό όποιος πηγαίνει θα κοπιάζει να τελειώσει.

Έτσι όπως είναι τώρα το Λύκειο είναι 3 χρόνια άχρηστα για το παιδί αφού πηγαίνει από την Α Λυκείου σε φροντιστήρια για τα μαθήματα της Γ και σέρνεται στα θρανία το πρωί χωρίς να συμμετέχει ή να ενδιαφέρεται για το μάθημα. Όλα σε αδιαφορία παρά μόνο όσα στοχεύουν στις Πανελλήνιες.

 
Γ.Π.
07 Φεβ 2020 10:41

@ Χριστιανός
Αδελφέ μου,
Πιστεύω πως θα συμφωνήσεις ότι πρέπει να καθιερωθεί και το μάθημα της Γυμναστικής ως εξεταζόμενο μάθημα.
Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ !...

 
Σ.Κ.@Το τοπίο ξεκαθαρίζει σιγά-σιγά
07 Φεβ 2020 11:06

Επιβεβαιώθηκε αυτό που γράφαμε, ότι οι κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης θα ξεκινήσουν από τον Απρίλη και μετά με τις υποβολές των υποψηφιοτήτων των ΔΕ.Αυτό σημαίνει παράταση της θητείας των διευθυντών των σχολικών μονάδων για ένα έτος...Για το πότε θα ξεκινήσουν οι κρίσεις των ΣΣ το τοπίο παραμένει ακόμη θολό..

 
Οικονομολόγος
07 Φεβ 2020 12:02

Τα 7ωρα μαθήματα προσανατολισμού έχει αποδειχθεί εξαιρετικό μέτρο.
Θα είναι τεράστιο λάθος η επαναφορά των πολλών μονόωρων και δίωρων μαθημάτων.

 
Γιάννης
07 Φεβ 2020 12:39

Γράφτηκε κ από άλλον ότι οι περισσότεροι σχολιαστές κρίνουν καθαρά συντεχνιακά προωθώντας το προσωπικό συμφέρον του. Έτσι διαβάζουμε σχόλια για την επαναφορά των Λατινικών (η σχέση τους με τα τμήματα των ΑΕΙ είναι σαφώς μικρότερη απ ότι της Κοινωνιολογίας), για την επανένταξη των Μαθηματικών στην ομάδα προσανατολισμού της Υγείας (τι να τα κάνουν τα μαθηματικά Κατεύθυνσης γιατροί, νοσηλευτές, μαίες, οδοντίατροι κλπ? ), επαναφορά περισσοτέρων μαθημάτων γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου (ώρες του παιδιού πλέον έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ) κλπ

Απ όλα αυτά κρίνοντας ως εκπαιδευτικός ειδικότητας άσχετης με τις παραπάνω, βλέπω ότι το σύστημα όπως είναι αυτή τη στιγμή είναι το λιγότερο κακό απ όλα όσα έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα. Καλό θα ήταν τα μαθήματα να γινόταν 5 με την προσθήκη Λατινικών στην ομάδα Ανθρωπιστικών, το ΑΕΕΠ στην Θετική ομάδα και την Κοινωνιολογία στην Οικονομική ομάδα. Θα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι περιττά να μπουν στην ομάδα Υγείας γιατί είναι άσχετα με τις σχολές που έχει το αντίστοιχο πεδίο αλλά για πρακτικούς λόγους θα μπορούσαν να μπουν. Τα παιδιά θα διάλεγαν 4 από τα 5 διαθέσιμα για να τα δώσουν στις πανελλαδικές, ανάλογα με το τι σχολές τους ενδιέφεραν.

 
ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ!!!
07 Φεβ 2020 12:49

Κάποια στιγμή πρέπει να αποσυνδεθεί το λύκειο από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Προς αυτη την κατεύθυνση προτείνω οι υποψήφιοι να μπορούν να δώσουν πανελλαδικές ένα χρόνο μετά την αποφοίτηση τους από το λύκειο. Έτσι οι πανελλαδικές δεν θα καπελώνουν το λύκειο (τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που γίνεται σήμερα).

 
@ΣΚ Το τοπίο ξεκαθαρίζει σιγά-σιγά
07 Φεβ 2020 13:06

Μας κοροιδεύεις που γράφεις ότι:..επιβεβαιωθήκαμε για αυτό που γράφαμε ότι οι κρίσεις...θα ξεκινήσουν από τον Απρίλιο".Στο έσος τουλάχιστον 4 φορές το ...πρόβλεψες μέχρι τώρα.Υπάρχουν τα σχόλια σου.4 φορές πρόβλεψες λάθος ημερομηνίες.Ή ξεχνάς ή μας περνάς για αμνήμονες .Ο δε πληθυντικός "προβλέψαμε" σε ποιούς αναφέρεσαι;Πόσοι και ποιοι είστε που προβλέπετε το μέλλον;Ομάδα μελλοντολόγων ;Και αφού γράφεις...όπως προβλέψαμε ,γιατί δεν προβλέπετε και τους αριθμούς του τζόκερ να κερδίσετε και να πάτε στα νησιά Μπόρα-Μπόρα να ζήσετε ζωή χαρισάμενη και να μην ασχολείστε με επιλογές και λοιπά ποταπά;

 
mathvac
07 Φεβ 2020 13:59

Η διαδασκαλία των μαθημάτων προσανατολισμού σε 7 ωρες εβδομαδιαίως ήταν από τα καλύτερα μέτρα που έχουν παρθεί ποτέ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έδωσε τη δυνατότητα στους καθηγητές της Γ΄Λυκείου να κάνουν απίθανη δουλειά στους μαθητές της Γ΄Λυκείου. Ήταν ο μόνος τρόπος μετά από μερικά χρόνια να γίνει συνείδηση στους μαθητές αλλά και στους γονείς τους ότι μπορεί και να μη χρειάζονται τα φροντιστήρια, αυτή την οικονομική μάστιγα χιλιάδων οικογενειών. Προφανώς δεν ρώτησαν κανένα μάχιμο εκπαιδευτικό πόσο καλύτερα κάνει τη δουλειά του φέτος με την άνεση των ωρών που του δίνει η αύξηση το ωραρίου των μαθημάτων προσανατολισμού.
Αν η κυβέρνηση προβαίνει στην κατάργηση αυτή γιατί δεν έχει εκπαιδευτικούς αφού πλέον δεν προσλαμβάνει γιατί η χώρα έχει πτωχεύσει να μας το πει. Αν επίσης προβαίνει στο μέτρο αυτό γιατί θέλει να οδηγήσει τους μαθητές στα φροντιστήρια προκειμένου να καλύψουν τις απαιτήσεις των πανελλαδικών εξετάσεων επίσης να μας το πει. Έπρεπε να αυξάνονται τα μέτρα υπερ της δημόσιας εκπαίδευσης και όχι να προωθούνται οι πάντες στον ιδιωτικό τομέα. Όλα τα ιδιωτικά σχολεία (καλώς ή κακώς υπάρχουν) διδάσκουν όχι 7 αλλά 9 και 10 ώρες εβδομαδιαίως τα μαθήματα προσανατολισμού. Επιτέλους πρέπει κάποιος να βάλει τέρμα σε αυτή την κατρακύλα που οδηγούμαστε. Έχουν δικαίωμα στη μόρφωση όλα τα παιδιά του κόσμου. Οχι μόνο οι έχοντες (κραυγή απόγνωσης!)

 
@ Σ.Κ.Φύσηξε αέρας και το τοπίο ξεκαθάρισε σιγά-σιγά
07 Φεβ 2020 14:09

Έτσι ξεκαθαρίζει το τοπίο κύριε Δόκτωρ Καραγιάννη.Με τον αέρα.Είτε κοπανιστό ,είτε όχι.Οι ύμνοι από μόνοι τους δεν βοηθάνε.

 
Ολοταχώς προς τα πίσω
07 Φεβ 2020 14:09

Στο υπουργείο ακούγεται το μοντέλο 5-4-3, π.χ. 5 μαθηματικά, 4 φυσική, 3 χημεία. Έτσι αποκαθίσταται η κανονικότητα, τα παιδιά θα μπορούν να διαβάζουν τα μαθήματα του φροντιστηρίου την ώρα της γενικής παιδείας καί θα ηρεμήσουν κάποιοι φροντιστηριάρχες που είχαν αρχίσει να ανησυχούν για την πελατεία τους.

 
KIN
07 Φεβ 2020 14:13

Προς Γιάννης : Τα Μαθηματικά είναι άσχετο να μπουν στον προσανατολισμο υγείας ενώ τα Λατινικά να μπουν στον προσανατολισμο Ανθρωπιστικων, Νομικών και Κοινωνικών επιστημών ???????????? Αν δεν εξετάζεται η Κοινωνιολογια για Κοινωνικές και Νομικές επιστήμες τι να εξετάζεται ???? Τα Λατινικά που είναι συμβατά με λιγότερες από 20 % των ΑΕΙ του 1ου ΕΠ ??????

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean