Υπουργός: Δύο αλλαγές στη Γ' Λυκείου - Η αξιολόγηση δεν θα περιλαμβάνεται στο νέο Σχέδιο Νόμου

Διαβεβαιώσεις: Καμία αύξηση ή μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών

06/02/2020

Ενημερώθηκε: 07/02/2020, 14:22

Άκουσε το άρθρο

Δύο αλλαγές για τη Γ' Λυκείου   θα περιλαμβάνει το Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στη σημερινή δίωρη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ, παρουσία της υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη και της Γ.Γ. Σ. Γκίκα.

Α. Η πρώτη αλλαγή που συζητείται , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, αφορά την ενοποίηση της 2ης και 3ης Ομάδας Προσανατολισμού. Κι αυτό διότι το “σπάσιμο” της 2ης Ομάδας Προσανατολισμού σε δύο ομάδες που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση δημιούργησε πολλά ολιγομελή τμήματα. Σε σύνολο 10.000 τμημάτων στη Γ Λυκείου τα 2.500 είναι  ολιγομελή, ποσοστό 25%.

Β. H δεύτερη αλλαγή αφορά την κατάργηση των 7ωρων που θεσμοθέτησε ο πρώην υπουργός Κ. Γαβρόγλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες στις προθέσεις της Ν. Κεραμέως είναι η επαναφορά των μαθημάτων Γενικής Παιδείας στη Γ' Λυκείου, που σημαίνει ότι θα μειωθούν  οι ώρες στα Μαθήματα Προσανατολισμού.

Οι δύο ομάδες Προσανατολισμού

Οι δύο ομάδες Προσανατολισμού που θα ενοποιηθούν είναι οι εξής:

II. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Οι υποψήφιοι/ες της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι τα εξής τέσσερα (4):

1. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας

2. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού

3. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού

4. Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού

IIΙ. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Οι υποψήφιοι/ες της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του 3ου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι τα εξής τέσσερα (4):

1. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας

2. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού

3. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού

4. Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού

Ωράριο εκπαιδευτικών

Η υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε στην ΟΛΜΕ ότι δεν πρόκειται να αυξήσει ή να μειώσει το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών και διέψευσε σχετικές φήμες  .

Αξιολόγηση

Οπως είπε η υπουργός στο νέο Σχέδιο Νόμου δεν θα περιλαμβάνονται διατάξεις για την αξιολόγηση.

Αντίθετα θα προβλέπονται ρυθμίσεις για την επιμόρφωση

Στελέχη Εκπαίδευσης

Η Ν. Κεραμέως επανέλαβε ότι το Σχέδιο Νόμου θα περιέχει  το νέο σύστημα επιλογής των Στελεχών Εκπαίδευσης και τόνισε ότι οι “κρίσεις” θα ξεκινήσουν από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, η θητεία των οποίων βρίσκεται σε 18μηνη  παράταση.

Τράπεζα θεμάτων

Ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων θα ξεκινήσει από την ερχόμενη χρονιά για την Α’ Λυκείου και αυτό είναι κάτι το οποίο επεξεργάζεται αναλυτικά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, επανέλαβε στην ΟΛΜΡ η υπουργός Παιδείας .

Πρότυπα - Πειραματικά  

Στο Σχέδιο Νόμου θα υπάρχουν σχετικές διατάξεις , προκειμένου  να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο είκοσι τέσσερα πρότυπα σχολεία και τριάντα οκτώ πειραματικά σχολεία σε όλη τη χώρα, κατανεμημένα προφανώς σε όλη την επικράτεια, τόνισε η Ν. Κεραμέως.

Διορισμοί

Η υπουργός Παιδείας συμφώνησε ότι οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τέτοιες που δεν φτάνουν οι 15.000 μόνιμοι διορισμοί που οι διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Διπλή μοριοδότηση

Η Νίκη Κεραμέως επανέλαβε ότι θα θεσμοθετήσει τη διπλή μοριοδότηση για όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές.  

Πίνακες

Παράλληλα η υπουργός τόνισε ότι το Σχέδιο Νόμου θα προβλέπει διάταξη που θα μειώνει    τη διάρκεια των πινάκων από τρία χρόνια σε δύο για να προσμετράται πιο γρήγορα η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών.

Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Η υπουργός Παιδείας τόνισε πως στο Σχέδιο Νόμου για τη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης, θα περιλαμβάνονται και ορισμένες επείγουσες διατάξεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως η λειτουργία των αγγλόφωνων πανεπιστημιακών τμημάτων για την προσέλκυση ξένων φοιτητών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (103)

Χημικος μηχανικος
|

Για τη Χημεια η αυξηση ηταν πανω απο 40% αν το θετετε καθαρα ως ζητημα σελιδων, αλλα ποτε τα μαθηματα της Θετικης δεν προσεγγιζονται μονον βασει σελιδων αλλα και ασκησεων θεωρητικων και υπολογιστικων, συνδυαστικων και μη. Περα απο αυτο μιλαμε και για νεες θεματικες (δοσμενες συμφωνα με τη γνωστη μεθοδο του κοψε-ραψε).Εν παση περιπτωσει μια κουβεντα με τους συναδελφους στα σχολεια αρκει για να επιβεβαιωθουν ολες μας οι εκτιμησεις μολις δημοσιευτηκε η νεα υλη (χωρις καμια επαφη με την ΕΕΧ).

Μαρία
|

Δεν καταλαβαίνω τον αφορισμό κάποιων στα φροντιστήρια. Στην ουσία αυτά διαμορφώνουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών. Το δημόσιο σχολείο νοσεί και γνωρίζουμε όλοι τους λόγους. Η πλειοψηφία από εμάς πέρασε από φροντιστήρια και θα στείλει και τα παιδιά του εκεί. Είμαι αδιοριστη φιλόλογος, απόφοιτος δεσμών ,κάνω νόμιμα ιδιαίτερα μαθήματα και έρχομαι καθημερινά αντιμέτωπη με την ανεπάρκεια του σχολείου στα θεωρητικά μαθήματα. Αδιδακτα συνηρημενα στο Γυμνάσιο, πλημμελής σύνταξη, αδυναμία των μαθητών να γράψουν μια Έκθεση και από την άλλη...τα πλασματικά 20 που επιδεινώνουν την κατάσταση.Αμφιβαλλετε λοιπόν ότι τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακο ;

@Χημικός μηχανικός
|

Φυσική διδάσκω, αλλά απ΄όσο ξέρω η Χημεία πήγε από τις 3 στις 7 ώρες, χωρίς διπλασιασμό της ύλης (γύρω στο 30% αυξήθηκε). Άρα δεν βλέπω καμιά λογική μπακάλικου εδώ. Ακριβώς το αντίθετο μάλλον. Τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτερατζήδες θησαυρίζουν όταν το σχολείο δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών. Ας αφήσουν τρία χρόνια το νέο σύστημα και θα δούμε πόσοι μαθητές θα προτιμήσουν να διαβάζουν σπίτι τους μετά το σχολείο αντί να τρέχουν στα φροντιστήρια. Αλλά μάλλον αυτό δεν συμφέρει πολλούς, στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνονται οι μαθητές. Όσο για τα μαθήματα ΓΠ, αν διδάσκατε σε Λύκειο τα προηγούμενα θα ξέρετε πολύ καλά ότι ως περιττά και άχρηστα τα αντιμετώπιζε σχεδόν το σύνολο των μαθητών και γι΄ αυτό δεν έχει κανένα νόημα η επαναφορά τους.

Χημικος μηχανικος
|

Αναρωτιεμαι πραγματικα ποιο μαθημα διδασκετε... τα 7ωρα δεν μπορουν ουτε κατα διανοια ν ανταποκριθουν στη γαβρογλεια "λελογισμενη" αυξηση της υλης παρα την εξισου "λελογισμενη" μειωση της Κεραμεως (5 σελ στη Χημεια) γιατι πολυ απλα το σχολειο δεν ειναι μπακαλικο ωστε να νομιζουμε οτι υπαρχει αναλογικη σχεση ωρων-υλης (1.5 σαρδελα 1.5 δραχμη), αλλα απαιτειται πολλαπλασια αυξηση των ωρων για καθε επιπλεον κομματι... Απο την λαικιστικη καταργηση των πανελληνιων πηγαμε στην εντατικοποιηση τους (ουτε λογος για μαθηματα ΓΠ που τα αντιμετωπιζουμε πλεον ως περιττα και αχρηστα) και θησαυριζουν τα φροντιστηρια και-κυριως-οι ιδιαιτερατζηδες.

ΤΑ ΕΦΤΑΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
|

Τα εφτάωρα στο γυμνάσιο μειώθηκαν επι υπουργείας Ν Φίλη. Απο 35 ώρες στις 32 με παράλληλη επιμήκυνση του σχολικού έτους. Τώρα η κα Κεραμέως τι προσπαθεί να κάνει?? Να εξετάζει και την φυσική αγωγή?? Στην τελική μαθήματα ουσίας χρειάζονται, όχι μαθήματα του όπισθεν.

@j.k.
|

Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι κάποιοι που έχουν σπουδάσει μαθηματικά ή πληροφορική, ξέρουν καλύτερα τι χρειάζονται οι γιατροί από τους επαγγελματίες της ιατρικής.

@Χημικός μηχανικός
|

Τα 7ωρα είναι η πιο ρεαλιστική προσέγγιση στη Γ' Λυκείου όπου οι μαθητές ενδιαφέρονται μόνο να μπουν στο πανεπιστήμιο και το δημόσιο σχολείο οφείλει να τους προετοιμάσει όσο καλύτερα μπορεί ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Η μεγάλη ύλη υποχρεώνει τον εκπαιδευτικό και τον μαθητή να εστιάσουν στην ουσία και εμποδίζει την παπαγαλία, ακριβώς επειδή δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις να μάθεις τα πάντα απέξω.

Βιολόγος-Ιατρός @Μαθηματικά
|

1. Ο μαθηματικός ή ο ''καλός στα μαθηματικά'' δεν χειρουργεί ή δεν μικροσκοπεί. Ο γιατρός δυνητικά είναι καλός στα μαθηματικα.
2. Η εμπειρία και η εξατομικευμένη ιατρική που βλέπει τον ασθενή ως πρόσωπο, δεν έχει σχέση με παπαγάλους (τα εφαρμοσμένα ''ευφυή συστήματα''-κονσέρβα ιατρικών αλγορίθμων είναι ηλεκτρονικοί παπαγάλοι. ..και γι αυτό θα σου κακοφανεί αν πας σε ένα γιατρό και σου πει ''μισό λεπτό να δούμε τον υπολογιστή'' για να σε γιατρέψει).
3.Ένας γράφει στον διαγωνισμό του Ευκλείδη σε όλο το Γυμνάσιο άριστα στα μαθηματικά, αλλά θέλει να γίνει κυτταρικός βιολόγος ή ιατρός κυτταρολόγος. Είναι αναγκαίο να γράψει βιολογία στην τελευταία τάξη και όχι μαθηματικά και πρέπει να έχει ΤΑΛΕΝΤΟ και ΕΞΑΣΚΗΣΗ στη μικροσκοπία και πολύ ισχυρή μνήμη ώστε να θυμάται πολύπλοκους όρους.
4. Ο καθ. Δασκαλάκης είχε πει σε μια συνέντευξη ότι στην Ελλάδα, όσοι θέλουν να κάνουν μαθηματική έρευνα σε κέντρα ή πανεπιστήμια, κάνουν πρώτο πτυχίο ΗΜΜΥ και διδακτορικό θεωρία της θεωρίας των μαθηματικών...και πληρώνονται γι αυτό μόνο αν βρουν θέση ερευνητική.
5. Η συνταγογράφηση του 5 ευρου που λες έχει και ένα ανθρωπιστικό χαρακτήρα και προσδίδει αξία στο γιατρό και όχι απαξίωση.

Χημικος μηχανικος
|

Ειναι βαθια νυχτωμενοι (ζουνε σ αλλη χωρα ισως??) οσοι πιστεψαν κι εξακολουθουν να πιστευουν οτι τα 6ωρα-7ωρα θα αντιμετωπιζαν τα φροντιστηρια. Τρεχουν και δεν φτανουν και στα τελευταια κι ακομη περισσοτερο στα σχολεια. Ας αυξηθει κι αλλο λοιπον η υλη αφου ο μαθητης σας μπορει να διαβασει και μονος του...

@ Βιολόγος-Ιατρός @Μαθηματικά
|

περιγράφεις κάποιον καλό παπαγάλο που έγραψε 19 έκθεση;
εγώ περιγράφω κάποιον άνθρωπο που τελείωσε ιατρική, μπορεί να συνδυάσει πληροφορία από διαφορετικές σελίδες
...
α πολυδιάγνωση λέγεται νομίζω και απαιτεί πολύπλευρη γνώση, γνώση του 21ου αιώνα και όχι συνταγογράφηση του 5ευρου...

@J.K
|

ε, κάτι ξέρουμε και μεις από Ιατρική
παρακολουθούσαμε το σίριαλ του Γ. Κωνσταντίνου την δεκαετία του 90 αγαπητέ μου Ιατρέ....

Διακογιάννης
|

@jk
Όταν θα κληθείς να κατανοήσεις γιατί ο αλγόριθμος machine learning διάγνωσης της Χ ασθένειας βγάζει Ναι ενώ εσύ σαν γιατρός βγάζεις Όχι, τότε θα καταλάβεις φίλε μου οτι η ανάλυση και η γραμμική άλγεβρα πρέπει να είναι τα όπλα σου.

Κυρίες και κύριοι, οι καιροί αλλάζουν. Όσοι δεν τον βλέπουν είναι ήδη Εκτός.

Το μεγαλείο των μαθηματικών, της πληροφορικής, της φυσικής και της βιολογίας ορθώνεται μπροστά μας

Βιολόγος-Ιατρός @Μαθηματικά
|

Ένας με 19 μαθηματικά συνήθως δεν μπορεί να αποδώσει σε γραπτό έναν καλό βαθμό μελετώντας 1000 σελίδες βιολογίας κυττάρου ή φυσιολογίας ή ανοσολογίας κ.α.. Ενδεχομένως να μην είναι καλός στα νυστέρια, στις πιπέτες, να φοβάται το αίμα, να τον ζαλίζουν τα μικροσκόπια. Κάτι τέτοια λένε κάποιοι επιτυχημένοι καθηγητές πανεπιστημίου μαθηματικών, πολλοί από τους οποίους στο πρώτο πτυχίο τους ήταν μηχανικοί και δεν ενθουσιάζονταν καθόλου με τα εργαστήρια.

J.K
|

ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω , έπειτα από 20 χρόνια ιατρικής πρακτικής , σε τι θα με βοηθούσε η εξέταση σε επίπεδο Πανελληνίων Εξετάσεων στα Μαθηματικά ( μάθημα στο οποίο σαν μαθητής έτρεφα απεριόριστη αγάπη ).
Αγαπητοί , δεν μιλάμε για την διδασκαλία σε επίπεδο γενικής παιδείας αλλά για το επίπεδο της Γ' Λυκείου .
έπειτα από την λήψη της ειδικότητας μου προχώρησα σε μεταπτυχιακές σπουδές και όπως κάποιος σχολιαστής επισήμανε χρειάστηκε να ασχοληθώ κάποιες ώρες με Στατιστική και βασική Πληροφορική αλλά σε κανένα επίπεδο δεν χρειάστηκε να επιλύσω κάποιο πρόβλημα με ανώτερα μαθηματικά.
Θεωρώ όνειδος από επαγγελματίες της παιδείας να μην αναγνωρίζουν ότι όλοι οι επιτυχόντες στην Ιατρική Σχολή είναι μαθητές άριστοι μεταξύ αρίστων με υψηλό επίπεδο γενικών και ειδικών γνώσεων και όλοι τους με υψηλές επιδόσεις στο μάθημα αυτό κατά την φοίτηση τους στο Λύκειο ( ακόμη και σε Πανελλήνιους Διαγωνισμούς της Μαθηματικής Εταιρείας ) και απίστευτη δοκιμασία να υποβληθούν σε δοκιμασία πανελλήνιας εξέτασης σε τόσο άσχετο με τον κλάδο μας γνωστικό αντικείμενο.
Για τον κύριο που προτιμά να εξετασθεί από ιατρό με 20 στα μαθηματικά και 19 στη βιολογία , εκτός από την προφανή μου απορία έχω το εξής
Ο ανιψιός μου και οι δύο καλύτεροι του φίλοι πλέον όλοι τους νέοι συνάδελφοι όταν ρωτήθηκαν για το ζήτημα μου επισήμαναν ότι όταν διαγωνίσθηκαν εκείνα τα χρόνια σε περισσότερα από 4 μαθήματα ήταν ευνοημένοι γιατί αυτό συγχωρούσε περισσότερα λάθη ( πάντως ούτε ολοκληρώματα ,ούτε μιγαδικούς χρειάστηκαν ακόμη - οψόμεθα )

Κουρασμένοι μαθητές
|

Τα επτάωρα δεν κουράζουν τους μαθητές. Το φροντιστήριο τους κουράζει. Στα ιδιωτικά που εφαρμόζουν αυτό το σύστημα εδώ και χρόνια δεν κουράζονται οι μαθητές; Τα προηγούμενα χρόνια που χρησιμοποιούσαν τις ώρες γενικής παιδείας για τις ασκήσεις του φροντιστηρίου δεν ήταν κουρασμένοι; Για πρώτη φορά όλοι οι μαθητές έχουν επαρκή υποστήριξη από το δημόσιο σχολείο, ανεξάρτητα οικονομικής κατάστασης ή κατοικίας. Η «αποκατάσταση του μορφωτικού ρόλου της Γ’ Λυκείου» είναι μια καραμέλα που προσβάλει τη νοημοσύνη όλων των εκπαιδευτικών αυτής της τάξης.

Μαθηματικά
|

μεταξύ ενός γιατρού που έγραψε 19 στα μαθηματικα
και ενός άλλου που έγραψε 20 στη βιολογία
προφανώς προτιμώ τον πρώτο
για λόγους που δεν είναι συντεχνιακοί και δεν επομένως όχι κατανοητοί από
τους παραδοσιακούς κλάδους...

@SDNA
|

Μια χαρά μαθηματικά ξέρουν και ο γιατρός και ο βιολόγος και ο χημικός. Απλώς δεν ξέρουν τα μαθηματικά της Γ' Λυκείου, δηλαδή όρια, παραγώγους και ολοκληρώματα. Αν πάντως τα χρειαστούν, θα τα μάθουν.

μερικές αλήθειες
|

οι αντιφατικές απόψεις "καλό-κακό" 7ωρο δεν είναι τόσο : στα θεωρητικά είναι άθλια κουραστικά (συν η αχανής ύλη και το παράλογο της λογοτεχνίας), στα πρακτικά είναι καλά , γιατί με ασκήσεις και άνεση χρόνου όλα είναι σχετικά καλά. πρέπει να βρεθεί μία μέση λύση με μείωση ωρών (ναι και για εξοικονόμηση ανθρωπίνων πόρων), αναδιάρθρωση -εξορθολογισμό ύλης κ.α. αναφορικά με το σχόλιο μητέρας για την εγκύκλιο παιδεία είναι σωστότατο. ας είναι γενική παιδεία το λύκειο (και βάση για τα επόμενα αναγκαστικά) μέχρι τη β' και μετά η γ' προπαρασκευαστική με μειωμένο ωράριο , ελάχιστα γενικής παιδείας και ΟΧΙ βαρετά όπως τώρα. αυστηρότητα όμως στην πειθαρχία, τους βαθμούς (ως προς τη συνεργασία όχι την επίδοση- τώρα ΟΛΟΙ ξέρουν πως ό,τι και να γίνει θα πάρουν απολυτήριο)

Χρυσουλα
|

Τα7ωρα είναι καλό να συνεχιστούν βγαινει άνετα η υλη γίνονται και επαναλήψεις τεστ διαγώνισμα τα ανά κεφάλαιο γίνεται δουλειά μέσα στη τάξη όλα τ αλλά μας πανε πισω. Τα μαθήματα γενικής πρεπει να τελειώνουν στη Β λυκείου. Τα φροντιστήρια θα υπάρχουν άλλα το σχολείο προσφερει αρκετά φετος το βλέπω με τη κόρη μου που είναι υποψήφια λίγα μαθήματα και τα παρακολουθει στο σχολείο επαρκώς. Οχι άλλοι πειραματισμοι με τη παιδεια έλεος!

ΔΜ
|

Και γιατί το εφαρμόσατε φέτος? Έτσι για να ταλαιπωρήσετε τους μαθητές της Γ' Τάξης. Αλλάξατε το σύστημα μέσα σε ένα καλοκαίρι. Αλίμονο στα πειραματόζωα της φετινής Γ' Τάξης.

E.Ρ.
|

Για το 7ωρο
Είδα σχόλια και από γονείς και από μαθητές. Δεν είμαι σίγουρη αν για τους μαθητές είναι καλύτερα τα 7ωρα. Κάποιοι μαθητές από το σχολείο μου είπαν ότι τους καλύπτει το 7ωρο στην κοινωνιολογία (πιθανόν και ο εκπαιδευτικός του σχολείου) και θα σταματήσουν το φροντιστήριο. Στη θετική-υγείας που διδάσκω δεν σταμάτησε κανείς το φροντιστήριο, αλλά κάποιοι είπαν ότι παίρνουν κάποια σημαντική βοήθεια από το σχολείο, κάτι που δεν μπορούσε να γίνει μέχρι πέρυσι. Άλλοι όμως μαθητές αισθάνονται κουρασμένοι, γιατί ενώ οι περυσινοί έκαναν τα μαθήματα του φροντιστηρίου στο σχολείο και ειδικά την ώρα της γενικής παιδείας, τώρα αυτό γίνεται σε πολύ μικρότερο βαθμό. Δεν θέλω να πω την άποψή μου, και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα φροντιστήρια, τα οποία με έθρεψαν για αρκετά χρόνια. Θα ήθελα μόνο να ακούσω περισσότερα σχόλια από μαθητές-γονείς, αν και κανένας μαθητής φετινός δεν ήταν και πέρυσι στη Γ λυκείου για να μπορεί να κάνει σύγκριση. Αυτά και συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

SDNA
|

@Γιάννης

άσχετα τα μαθηματικά με το 3ο πεδίο? Ασχετα τα μαθηματικά με τα τμήματα Ιατρικής, Βιολογίας και Χημείας? Ειλικρινά, καταλαβαίνετε τι λέτε?! Αν ο γιατρός δεν ξέρει μαθηματικά την εποχή της διάγνωσης μέσω τεχνητής νοημοσύνης, αν ο βιολόγος δεν ξέρει μαθηματικά με τους κλάδους της βιοτεχνολογίας - βιοπληροφορικής-υπολογιστικής βιολογίας να σαρώνουν, αν ο χημικός δεν γνωρίζει μαθηματικά για τους πλέον ευνόητους λόγους, τότε είμεθα ΧΑΜΕΝΟΙ!

είναι αδιανόητο ο καθένας χωρίς κανένα επιχείρημα να βγαίνει να λέει ό,τι τον συμφέρει ή να αναπαράγει την άγνοια του.

TK9
|

Και των κομματικών παρατάξεων...

ΤΚ9
|

Ποιά η θέση της ΟΛΜΕ;

ΠΡΩΗΝ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ VS Σ.Κ.
|

........γιατί πολιτικά βρίσκομαι απέναντι.
Πάντως εγώ και επί ΝΔ ήμουν προϊστάμενος Ε&ΠΚ και επί ΠΑΣΟΚ. Μόνο επί ΣΥΡΙΖΑ δεν ήμουν. Γιατί; ........γιατί πολιτικά βρίσκομαι απέναντι.

Big in Japan
|

Το δημόσιο σχολείο φέτος λειτούργησε καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά και "χτύπησε" ( σχεδόν ) στα ίσα κάθε ιδιωτικό που εδώ και χρόνια παραβιάζει το ωρολόγιο πρόγραμμα κάνοντας ώρες κατεύθυνσης στις ώρες των μαθημάτων γεν παιδείας.

Τα υπόλοιπα ( περί ολιγομελών τμημάτων ) είναι άλλα λόγια για να αγαπιόμαστε. Το υπουργείο θέλει να επιστρέψουμε στο γνωστό μοίρασμα της "πίτας" στην εκπαίδευση.
Κρατήστε τα 7ωρα , μειώστε ελαφρώς την ύλη και δώστε πίσω την ελπίδα στο δημόσιο σχολείο.

@Γιάννης
|

Φυσικά και τα μαθηματικά έχουν σχέση με την ιατρική. θα πρέπει να εξετάζονται στο πεδίο υγείας με συντελεστή 0.5
όσο για τα λατινικά, φυσικά και έχουν ισχυρότερο λόγο παρουσίας στο ανθρωπιστικό πεδίο από την Κοινωνιολογία των κοινωνιολόγων Αρβανιτόπουλου και Κουζέλη...

@Συστήματα
|

στο εξωτερικό οι σπουδές είναι 3ετής.
ωραία λύση να χάσουν άλλο 1 χρόνο οι μαθητές από τη ζωή τους και να ανταγωνιστούν τους συνομιλήκους τους.
Προφανώς θα θεωρείς ότι υπάρχει γενική παιδεία μετά την Α λυκείου στο σχολείο.

Συστήματα
|

Προφανώς η ιδανική λύση είναι Γ’ Λυκείου γενικής παιδείας και μετά προπαρασκευαστικό έτος. Θεωρώ ότι για λόγους οικονομίας φέτος έχουμε το μοντέλο Β΄Λυκείου γενικής παιδείας και Γ’ Λυκείου προπαρασκευαστικό έτος. Ας είμαστε, όμως, ειλικρινείς. Το φετινό σύστημα είναι πολύ καλύτερο από αυτά των προηγουμένων ετών. Σχεδόν κανένας σοβαρός εκπαιδευτικός, γονιός ή μαθητής δεν προτιμάει να γυρίσουμε πίσω.

Γιάννης
|

@KIN
προφανώς δεν διάβασες καλά το σχόλιο μου. Φυσικά τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι άσχετα με τις σχολές του 3ου πεδίου. Όσον αφορά τα Λατινικά τα προσθέτω στο 1ο πεδίο ως 5ο μάθημα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ