Τα ωρολόγια προγράμματα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

14/06/2020

Άκουσε το άρθρο

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι δύο υπουργικές αποφάσεις , με τις οποίες καθορίζονται τα ωρολόγια προγράμματα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου  και Εσπερινού Γυμνασίου, που θα ισχύσουν από το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ειδικότερα:

Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου  Γυμνασίου, έχει ως εξής

 
* Η Ιταλική γλώσσα διδάσκεται (παράλληλα με τη Γαλλική και τη Γερμανική) στα Γυμνάσια στα οποία οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ34 είναι τοποθετημένοι από το σχολικό έτος 2016-2017 οριστικά ή προσωρινά.

Εσπερινό Γυμνάσιο

Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Εσπερινού  Γυμνασίου, έχει ως εξής:

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (69)

Ανδρέας
|

Η Ελλάδα και η Κύπρος πατώνουν στις διεθνείς εξετάσεις της PISA και TIMSS.
Οι εξετάσεις TIMSS διεξάγονται στα μέσα της χρονιάς της Β΄ Γυμνασίου. Οι μαθητές εξετάζονται σε γνωστικές ικανότητες και δεξιότητες στη Φυσική, Χημεία και Βιολογία. Τα Ελληνόπουλα δεν πρόλαβαν να διδαχθούν τίποτα κατά τα προηγούμενα χρόνια ή κατά το Β΄έτος, ειδικά στη χημεία. (Μια Διδακτική Περίοδος σημαίνει τίποτα.)
Στο διαγωνισμό PISA εξετάζονται στην Α΄ Λυκείου δεξιότητες στην κατανόηση και επεξεργασία πληροφοριών και δεδομένων στις θετικές και φυσικές επιστήμες ενώ τα Ελληνόπουλα διδάχθηκαν μόνο 10 εβδομαδιαίες διδακτικές περιόδους από τις 96 (στην Κύπρο είναι λιγότερες).
Τα τελευταία 20 χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση εισηγείται τον προσανατολισμό της παιδείας στα μαθήματα STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics), ενώ εμείς παραμένουμε δεμένοι στη μοίρα και στη μοίρα μας!

Ευριπίδης
|

Θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει κάτι. Με ποια διεστραμμένη λογική αποφασίστηκε (όχι μόνο τώρα άλλα ανέκαθεν), ότι τα θεωρητικά μαθήματα πρέπει να διδάσκονται περισσότερες ώρες από αυτά των θετικών επιστημών? Αν δε κάνω λάθος στην α' γυμνασίου αυτά διδάσκονται μόνο 9 ώρες( εννοείται πως το μάθημα της τεχνολογίας δε το συγκαταλέγω σε αυτά. Βασικά δε ξέρω καν γιατί υπάρχει)

Quixotakis
|

@ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕI
Η Χημεία επιτρέπεται;

ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ
|

Ολα τα μαθήματα έχουν κάτι να προσφέρουν. Ο άνθρωπος δεν ασχολείται μόνο με τις θετικές επιστήμες αλλά και με τις τέχνες, τη θρησκεία, τον πολιτισμό. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι κανένα παιδί δεν θέλει να κάνει σε όλο το επτάωρο μαθηματικά, αρχαία και φυσική. Υπάρχουν και ενδιαφέρονται στη ζωή του που μπορούν να καλυφθούν από τα λεγόμενα "δευτερεύοντα" μαθήματα, όπως απαξιωτικά και άδικα τα χαρακτηρίζουν οι λεγόμενες "βασικές" ειδικότητες. Και το σχολείο στην Αβθμια και Βθμια οφείλει να παρέχει σφαιρικές γνώσεις και παιδεία για όλα τα αντικείμενα αυτά. Ας αφήσουμε τις εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις για το Πανεπιστήμιο και τη μεταλυκειακή εκπαίδευση γενικότερα.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ
Μάλλον δε θα 'πρεπε να μιλάει όποιος δεν μπορεί στοιχειωδώς να συντάξει ένα ορθογραφημένο κείμενο και μάλιστα όταν ...υποστηρίζει τη διδασκαλία της γλώσσας!
Κατά τα λοιπά, αγαπητέ μου, είναι τουλάχιστον γελοίο να υποστηρίζει κανείς ότι "όλα τα άλλα είναι παντελώς άχρηστα και αχρείαστα"! Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι η εκπαιδευτική βαθμίδα της εγκύκλιας, δηλαδή της σφαιρικής καλλιέργειας των εφήβων και όχι φυσικά της εξειδικευμένης γνώσης που θα πρέπει να παρέχεται σε τριτοβάθμιο επίπεδο. Συνεπώς εκεί πρέπει να χωρέσουν ποικίλα γνωστικά πεδία και ασφαλώς κανένα απ' αυτά δεν είναι άχρηστο!

ΠΑΠΑΣ
|

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΙΩΝΕΣ.
ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ , ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ,ΣΕ ΙΚΑΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΩΡΩΝ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ , ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ,ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ .

Μιτς
|

@ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ

θα πρότεινα να κάνουμε μόνο Νέα Ελληνικά και ιδιαίτερα ορθογραφία!!!!!

Αρθούρος
|

Προς "δε γίνεται ο κάθε κλάδος να μιλάει".Αγαπητέ μου,φαίνεται από τα λεγόμενά σας,ότι θέλετε να σας εξαπατούν.Καλώς ή κακώς,εγώ λέω καλώς,η τρίτη Λυκείου και όχι οι υπόλοιπες-εγώ συμφωνώ μ'αυτό,-είναι τάξη προπαρασκευαστική γιά τις πανελλήνιες.Από εκεί και πέρα και γιά λόγους δίκαιης κατανομής των τμημάτων με βάση τα προγράμματα σπουδών τους, πρέπει να εισαχθούν ΜΟΝΟ στη Γ'Λυκείου,όλα τα ανεπιθύμητα γιά εσάς μαθήματα.Είναι ένα μέτρο που αφορά όχι μόνο την επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών,αλλά και τη δίκαιη αντιμετώπιση και όχι εξαπάτηση των μαθητών που άλλα μαθήματα δίνουν και σε άλλα τμήματα περνούν(με άλλο πρόγραμμα σπουδών).
Το αποτέλεσμα ξέρετε ποιό είναι:Η αποτυχία τους και γι'αυτό φταίει η μίζερη άποψή σας γιά άχρηστα μαθήματα.Αν θέλει πραγματικά το κράτος να κάνει πανελλήνιες εξετάσεις με βάση πραγματικά προπαρασκευαστικά μαθήματα,θα πρέπει να διορίσει γεωλόγους, γεωγράφους, λογιστές, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους,μάνατζερς,καλλιτεχνικούς,πληροφορικούς,γυμναστές,βιολόγους, μουσικούς,πολιτικούς επιστήμονες,νομικούς,οικονομολόγους,ξένων γλωσσών (όχι μόνο των δύο βασικών) κ.λπ. Όταν κάνει το αντίθετο,ή το κάνει μισό,απλά εξαπατά τους πάντες και ωφελεί τους παραδοσιακούς κλάδους που αναφέρετε εσείς.

Ελένη
|

Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στο νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εφόσον οι μαθητές θα εισάγονται με τον βαθμό του απολυτηρίου, θα πρέπει να μειώσει τη δυναμική μαθημάτων να ανεβάζουν τον μέσο όρο. Όλοι ξέρουμε τι γίνεται με μαθήματα, όπως το project και κάποια άλλα που εκτιναζαν τον τελικό βαθμό και περνούσαν όλοι. Βάζοντας το όριο του 10 και την Τράπεζα Θεμάτων έως τη γ' λυκείου θα μειώσει αισθητά τον αριθμό των εισακτεων. Αυτός είναι ο λόγος που θα περιορίσει το εύρος μαθημάτων στο Λύκειο.

Ωρες υπάρχουν
|

αρκεί να βγάλουν τα παντελώς άχρηστα δίωρα και μονόωρα μαθήματα θρησκευτικών από όλες τις βαθμίδες. Όποιος θέλει κατήχηση να πάει στο κατηχητικό της ενορίας του, όλοι οι άλλοι αντί να ακούν θρησκευτικά παραμυθάκια ας διδαχτούν τα τόσο χρήσιμα άλλα μαθήματα που μπορεί να προσφέρει το υπουργείο...

Εκπαιδευτικος
|

@ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ: Αν είσαι συνάδελφος η λέξη "παντελός" πως προκύπτει ετσι οπως την εγραψες? Ειναι λυπηρό να υπάρχουν τετοιοι συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν σωστή γραφή και να εκφράζουν και άποψη στα της παιδείας τεκταινόμενα !!! Δεν νομίζεις?

Δεν υπάρχουν περιττά μαθήματα
|

Όλα χρειάζονται, ενδεικτικά Χημεία, Κοινωνιολογία, Βιολογία, Λογοτεχνία, Πολιτική Οικονομία, Καλλιτεχνικά μαθήματα (Μουσική, Σχέδιο, Φωτογραφία)- ακόμα και μαθήματα που φαίνονται "εξωτικά" όπως Γεωλογία ή Αστρονομία μπορούν να βρουν θέση σε ένα ωρολόγιο πρόγραμμα που φυσικά θα δίνει τη δυνατότητα απασχόλησης σε ομίλους.

Είναι δυνατόν να μην γνωρίζει τίποτα ένας απόφοιτος Λυκείου για το σύγχρονο πολίτευμα στις δυτικές ευρωπαϊκές χώρες ή για τα οικονομικά συστήματα; Πού θα διδαχθεί σχετικά, στην Ιστορία ή στη Φυσική;

Υπάρχουν βασικοί άξονες (πχ. Γλώσσα, Επιστήμη κ.α.) και σε αυτούς εντάσσονται 7-8 μαθήματα - οφείλει το Δημόσιο Σχολείο να προσφέρει επιλογές στους μαθητές ώστε μέχρι τα 18 να έχουν εγκυκλοπαιδική μόρφωση.

@ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ
|

Να σταματήσουν επιτέλους οι κλάδοι να μιλάνε. Κάποια μαθήματα είναι παντελός ΑΧΡΗΣΤΑ. Ειχαν βγεί πολλοί εκπαιδευτικοί τα χρυσά χρόνια και μας πήρε το ποτάμι. Δηλαδή ο κάθε ενας που έγινε εκπαιδευτικός ακόμα και οικιακός οικονόμος, πρέπει να εχει μάθημα να διδάσκει?? Επιτέλους μόνο τα αναγκαία μαθήματα πρέπει να διδάσκονται και τίποτα παραπάνω. ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Αυτά είναι τα αναγκαία. Ολα τα άλλα είναι παντελός αχρηστα και αχρίαστα

Τραγική η περίπτωση της Ελληνικής γλώσσας
|

Το μάθημα της Ελληνικής γλώσσας πρέπει να είναι 3ωρο σε όλες τις τάξεις και τα μαθηματικά να μειωθούν στις 3 ώρες απο 4. Στο εσπερινό γυμνάσιο τραγική περίπτωση στη β τάξη 3 ώρες η Ελληνική γλώσσα και στο πρωινό αντίστοιχα 2

Χρήστος
|

Είναι πολύ σωστό να σπάσει η οικιακή οικονομία για να έχει κάθε υποτμήμα λιγότερους μαθητές. Έτσι μπορούν τα παιδιά να αποκτήσουν και κάποιες δεξιότητες όπως ραπτική, μαγειρική , τα βασικά δηλαδή γιατί τελειώνουν το σχολείο και δε μαθαίνουν τίποτε. Κακώς τόσα χρόνια η οικιακή οικονομία δεν έχει και εργαστηριακό μέρος. Σκεφτείτε ότι σε πολύ λίγα μαθήματα όπως καλλιτεχνικά, πληροφορική, μουσική τα παιδιά παίρνουν και κάποιες δεξιότητες καθώς έχουν να κάνουν κάτι χρήσιμο με τα χέρια.

Κώστας
|

Προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά σίγουρα χρειάζεται περισσότερο φυσική και χημεία. Θρησκευτικά και οικιακή οικονομία δεν έχουν λόγω ύπαρξης πλέον θεωρώ.

ΠΕ03
|

@ΠΕ86 θα πρέπει να εισαχθεί και μάθημα στοιχειώδους λογικής που λείπει από πολλούς "επιστήμονες"...

@ΠΕ86
|

Πας καλά;

ΓΙΏΡΓΟΣ
|

Το συνολικό πρόγραμμα του Λυκείου είναι όπισθεν ολοταχώς. Κόπηκαν τα project κόπηκαν τα επιλεγόμενα της Α Λυκείου, άρα και το μοναδικό μάθημα περιβάλλοντος και μας έμειναν τα παρωχημένα βιβλία Χημείας Α, Β και Γ Λυκείου. Κόπηκαν μαθήματα Κοινωνικών επιστημών, ενώ πριν μπορούσαμε να κάνουμε αρκετές δράσεις έξω από το Ακαδημαϊκό πρόγραμμα του Σχολείου , τώρα ακαδημαϊσμός και πάλι ακαδημαϊσμός. Μέχρι τελικής πτώσης. Κρίμα!!!

Κωνσταντίνος ΠΕ19
|

Συγχαρητήρια κύριοι του υπουργείου, δεν διαφέρετε από τους προηγούμενους στα "κοψίματα" των ωρών διδασκαλίας σε μαθήματα αλλά και στο ποια στιγμή εμφανίζετε νέα ΦΕΚ (μέσα στο Σαββατοκύριακο)!
Τέτοια εμπάθεια με το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας!! Άρχισε το κόψιμο ο προηγούμενος υπουργός και εσείς το συνεχίζετε σαν άξια διάδοχος.
Ρωτήστε τους μαθητές που διδάσκονται το μάθημα, τους γονείς για τα θέματα που διδάσκονται από τους καθηγητές/τριες της Οικιακής Οικονομίας. Αξίζει το μάθημα μιας ώρας;

Σύζυγος Καθηγήτριας Οικιακής Οικονομίας

Πληροφορική
|

Το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να γίνει 2ωρο σε όλο το γυμνάσιο, χωρίς κατάτμηση του τμήματος. Οι ώρες ων εκπαιδευτικών θα είναι ίδιες (που αρέσει και στο υπουργείο λογιστικής διαχείρισης της εκπαίδευσης), αλλά θα διπλασιαστούν οι ώρες των μαθητών.
Οι Διευθυντές να κοιτάξουν να φτιάξουν εργαστήρια σε μεγαλύτερους χώρους.

Σωτηρης
|

Το μαθημα οικιακη οικονομια πρεπει να καταργηθει.Ολες αυτες οι θεματικες διδασκονται και στα αλλα μαθηματα.Βαρεθηκαν τα παιδια τα ιδια και τα ιδια.Ελεος.

ΣΠ
|

Τι υπέροχη λογική @Πε86 (αν είσαι) να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!
Το μάθημα στο γυμνάσιο όταν διδάσκεται σε εργαστήριο με τα παιδιά χωρισμένα στα 2 είναι μια χαρά--> όχι για τον εκπαιδευτικό βέβαια αλλά για το μαθητή. Ένα μέρος της ύλη βγαίνει ευχάριστα και τα παιδιά καταπιάνονται με ενδιαφέροντα πράγματα. Με την 2η ώρα (προϋπόθεση να είναι εργαστηριακή) και πάλι χωρισμένα σε υποτμήματα θα δουλέψουν περισσότερο, θα καλυφθεί όλη η ύλη και όχι τμήμα της. Τι δεν καταλαβαίνει όποιος έχει μπει έστω και μια φορά σε εργαστήριο; ότι μέχρι να ανοίξουν τα μηχανήματα (πρώτη ώρα) ή να ανοίξουν τις εφαρμογές που χρειάζονται, μια απορία να έχει το κάθε παιδάκι στο γυμνάσιο και να θέλει κάτι πιο εξατομικευμένο, μια αστοχία με το διαδίκτυο (και τόσα άλλα) και η ώρα πήγε περίπατο. ΈΛΕΟΣ με τη λογική όχι καλύτερα για όλους αλλά χειρότερα για τους "άλλους"!

viki
|

ο χωρισμος σε τμηματα πληροφορικης σε ενα σχολειο οπου εχει 15 τμηματα 5 ανα ταξη σημαινει α γυμνασιου----5*2*2=20ωρες
β γυμνασιου ---5*2=10 ωρες
γ γυμνασιου ---5*2=10 ωρες συνολικα 40 ωρες
ομως οι ωρεσ λειτουργειας του εργαστηριου ειναι 5μερες*7ωρο=35ωρες ανα εβδομαδα
αν δεν υπαρχει κ δευτερο εργαστηριο(εδω γελαμε) ανέφικτος ο χωρισμός

Μαίρη
|

Ποια "νέα" αντικείμενα; Ποια "αναβάθμιση" του σχολείου με τα πολυδιαφημιζόμενα εργαστήρια δεξιοτήτων; Τα αντικείμενα αυτά (κοινωνικές σχέσεις, διατροφή, οικονομικά, κυκλοφοριακή αγωγή, περιβάλλον, πρώτες βοήθειες, αγωγή υγείας κλπ.) βρίσκονται εδώ και πολλά χρόνια στο αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας. Για όποιον θέλει, ας ψάξει τον Οδηγό Σπουδών του τμήματος ή τα σχολικά βιβλία. Να θυμηθούμε λίγο και την πρόσφατη "Θεματική εβδομάδα" που είχε μέσα αυτές τις ενότητες, αλλά και την προ ετών περίφημη "Σχολική και Κοινωνική Ζωή" (Σ.Κ.Ζ.) που και πάλι περιείχε τις ενότητες του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας. Και μετά κόβουν κι άλλη ώρα από το πλέον κατακερματισμένο μάθημα του γυμνασίου...

Πληροφορική
|

Στα Γυμνάσια με τα μισά τμήματα γίνεται ουσιαστική δουλειά. Κάθε παιδί έχει τον υπολογιστή του και συνήθως στο τέλος κάθε ώρας έχει αποκτήσει μια νέα δεξιότητα. Κακά τα ψέματα. Εργαστήριο με 25 παιδιά δεν γίνεται. Όποιος το έχει προσπαθήσει καταλαβαίνει τι λέω. Επικρατεί χάος και καταλήγει η ώρα του παιδιού. Με 25 παιδιά μπορείς να κάνεις μόνο θεωρία. Αν θέλει το υπουργείο άλλο ένα μάθημα τύπου ιστορίας ή γεωγραφίας και παρουσίαση εργασιών που θα κάνουν στο σπίτι οι γονείς ας μην σπάσει τα τμήματα

@ΠΕ04
|

Εσύ συνάδελφε εχεις υπόψη σου την ύλη της Τεχνολογίας σε κάθε τάξη??? Κάτι για STEM έχει πάρει το αυτάκι σου? Μήπως στην Τεχνολογία οι μαθητές μαθαίνουν να συγγράφουν μια ολοκληρωμένη γραπτή εργασία , να ερευνούν και να πειραματίζονται, να μαθαίνουν πως λειτουργεί μια βιομηχανική παραγωγική μονάδα και γενικότερα να ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ τη στείρα γνώση των θετικών επιστημών...? Αν αυτά τα βρίσκεις λιγότερο ενδιαφέροντα από το word και excel ή το scratch, εγώ μαζί σου βοηθός εργαστηρίου σου

στοπ
|

επιτέλους στο μπάχαλο και την αναποτελεσματικότητα δεκαετίες τώρα των ξένων γλωσσών στο γυμνάσιο ! πρέπει να πάνε σε απογευματινή ζώνη με πολλά επίπεδα και ΚΠΓ ή σε πρώτη φάση σχολεία (κοντινά) με γαλλικά ή γερμανικά. είναι σκάνδαλο και δεν , ενώ φωνάζουν για άλλα θεματα και αυξηση ωρών (γελάμε) ,α το ότι κάνουν με ελάχιστα παιδιά μάθημα (και ανύπαρκτο ουσιαστικά) με σπάσιμο τμημάτων , ενώ άλλες ειδικότητες έχουν μεγάλο βάρος με τα ίδια λεφτά στο σχολείο. πρέπει να τα δούμε και αυτά

Anna
|

Το ωρολογιο πρόγραμμα του Λυκείου που ειναι;;;

ΠΕ04
|

Αγαπητοί συνάδελφοι το έχω ξαναγράψει, αλλά λόγω της επικαιρότητας θα το ξαναπώ.
Το μάθημα της "Τεχνολογιας" άρχισε να διδάσκεται στο γυμνάσιο μαζί με την πληροφορική το 1990-1993. Το μετέφρασαν από το IT(Information Technology) και έτσι έγινε Πληροφορική - Τεχνολογία, με τη έννοια ότι θα διδάσκονται πληροφορική. Να που κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να πουν ότι είναι άλλο μάθημα, πρέπει να το διδάσκουμε εμείς και τα σχετικά που συμβαίνουν σε κάθε μάθημα που το διεκδικούν σχεδόν όλες οι ειδικότητες.
Κατάργηση λοιπόν της τεχνολογίας και διδασκαλία 2 ώρες Πληροφορική σε κάθε τάξη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ