Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα ωρολόγια προγράμματα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Δημοσίευση: 14/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι δύο υπουργικές αποφάσεις , με τις οποίες καθορίζονται τα ωρολόγια προγράμματα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου  και Εσπερινού Γυμνασίου, που θα ισχύσουν από το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ειδικότερα:

Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου  Γυμνασίου, έχει ως εξής

 
* Η Ιταλική γλώσσα διδάσκεται (παράλληλα με τη Γαλλική και τη Γερμανική) στα Γυμνάσια στα οποία οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ34 είναι τοποθετημένοι από το σχολικό έτος 2016-2017 οριστικά ή προσωρινά.

Εσπερινό Γυμνάσιο

Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Εσπερινού  Γυμνασίου, έχει ως εξής:

 

Σχόλια (68)

 
Πληροφορικη
14 Ιουν 2020 09:42

Πως θα σπάνε τα μεγάλα τμήματα στο 2ωρο μάθημα της πληροφορικής της ά γυμνασίου; Μέχρι τώρα έσπαγε με την τεχνολόγος που είναι και αυτό μονόωρο.
Αμφιβάλλω αν το έχουν σκεφτεί όταν έφτιαχναν το προγραμμα

 
ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ(Φυσικός)
14 Ιουν 2020 10:25

Στην Α γυμνασίου ξεκινά η προσπάθεια με 2 ώρες θρησκευτικά, 1 ώρα φυσική, 1 ώρα βιολογία και καμία ώρα χημεία !!!!!!! Κυρία υπουργέ ελέησον!!!!

 
ΓΑ
14 Ιουν 2020 11:07

Ετσι γίνεται το σπασιμο
Ομαδα Α Τεχ Πλη Πλη
Ομαδα Β Πλη Πλη Τεχ

Και αυτό να ήταν το πρόβλημα στο Γυμνάσιο.

 
Μιχάλης
14 Ιουν 2020 11:09

@Πληροφορική
Το πιθανότερο να μη "σπάει" η δεύτερη ώρα. Να γίνεται μια ώρα θεωρία στην αίθουσα με ολόκληρο το τμήμα και μια ώρα εργαστήριο με το μισό

 
Παναγιώτα Λαμπρ.
14 Ιουν 2020 11:51

Ακόμα και στο Ιράν οι ώρες των θετικών επιστημών είναι περισσότερες.

 
Biohacker
14 Ιουν 2020 11:55

Δυσανάλογα πολλές οι ώρες των μαθηματικών και για αντικείμενα εκτός του πνεύματος της εποχής, όπως η γεωμετρία, για παράδειγμα. Βάλτε θεωρία συνόλων και μαθηματική λογική ή δώστε τις ώρες στην πληροφορική. Α bas Euclide!

 
Ελένη
14 Ιουν 2020 11:55

Σχετικά με την Πληροφορική μπορεί να σπάει με άλλο μάθημα , όπως αγγλικά η φυσική που έχει επίσης πειράματα στο εργαστήριο, η να μην σπάει και να μπαίνει δεύτερος καθηγητής στο εργαστήριο όπως γινόταν στα πιλοτικα

 
Γιώργος
14 Ιουν 2020 12:04

@ΓΑ
Έτσι ξέρουν όλοι να κάνουν σπάσιμο τμημάτων με δύο καθηγητές Πληροφορικής. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν υπάρχει ένας μόνο καθηγητής...

 
@ ΓΑ
14 Ιουν 2020 12:07

Δηλαδή, χρειάζεται και 2ος Πληροφορικός ;

 
Quixotakis
14 Ιουν 2020 12:10

@ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ(Φυσικός)
Εμείς στην ΣΤ τάξη τους κάνουμε μία ώρα Θρησκευτικά - δεν υπάρχει «θεολογική» πίεση - βάζουμε και τα Θρησκευτικά 4η ώρα - στο 2ο δίωρο - μετά από τα Μαθη-ματικά ή τα Φυσικά και κάνουμε μιάμιση ώρα Μαθηματικά....
Έχετε μπλέξει άσχημα..., υπουργική βοήθεια μην περιμένετε, είναι και αφορισμένη!...

 
Νικος
14 Ιουν 2020 12:21

Μιλάνε για καινοτομίες, νέα μαθήματα και δράσεις που συνδέονται με την καθημερινότητα, αλλά μειώνουν τις ώρες Οικιακής Οικονομίας κατά 50 % !!
Αν και δεν έχω σχέση με το μάθημα, μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά εμπλεκόντουσαν με θέματα οδικής ασφάλειας, υγιεινής διατροφής, θέματα ανθρωπίνων σχέσεων κ.λπ. Μπορεί αυτό να ήταν θέμα της εκπαιδευτικού που δίδασκε το μάθημα, αλλά η ουσία είναι μία. Δυστυχώς η εισαγωγή των μαθημάτων στο σχολείο γίνεται με κριτήριο την αδιοριστία ή πλεονασμό ειδικοτήτων και απομακρυνόμαστε όλο και περισσότερο απ' αυτά που ενδιαφέρουν ή θα έπρεπε να ενδιαφέρουν τα παιδιά. Και πολύ καλά διπλασιάστηκαν οι ώρες της Πληροφορικής, αλλά εις βάρος της Οικιακής Οικονομίας ; Όπως αναφέρει και ένας συνάδελφος πιο πάνω, κυρία Υπουργέ ελέησον !!!

 
Πληροφορικη
14 Ιουν 2020 12:50

ΓΑ
Αυτό που προτείνεις δεν γίνεται παρά μόνο αν είναι δυο καθηγητές πληροφορικής στο σχολείο και ο ένας διδάσκει στην ομάδα Α και ο άλλος στην ομάδα Β.
Αν είναι ένας μόνο καθηγητής πληροφορικής στο σχολείο δεν μπορεί ως διδάσκει δυο τμήματα ταυτόχρονα ....

 
@ΓΑ, @Πληροφορικη
14 Ιουν 2020 13:15

>Πως θα σπάνε τα μεγάλα τμήματα στο 2ωρο μάθημα της πληροφορικής της ά >γυμνασίου; Μέχρι τώρα έσπαγε με την τεχνολόγος που είναι και αυτό μονόωρο.
>Αμφιβάλλω αν το έχουν σκεφτεί όταν έφτιαχναν το προγραμμα

>> Ετσι γίνεται το σπασιμο
>> Ομαδα Α Τεχ Πλη Πλη
>> Ομαδα Β Πλη Πλη Τεχ

.....στα μικρά επαρχιακά σχολεία που υπάρχει μόνο ένας ΠΕ86 (κι αυτός πολλές φορές με διάθεση), δε λειτουργεί αυτό που λες... Πώς θα γίνεται η διδασκαλία ταυτόχρονα σε δύο τμήματα;

Θα πρέπει η Πληροφορική να σπάει μαζί με άλλο δίωρο μάθημα (πχ.Αγγλικά,) και η τεχνολογία με άλλο μονόωρο (Πχ οικιακή οικονομία)...

 
Γιώργος
14 Ιουν 2020 13:20

ΓΑ το εξηγείς λίγο αυτό που έγραψες.Δεν το κατάλαβα...

 
CK
14 Ιουν 2020 13:22

Έχει προστεθεί ώρα στην Οικιακή Οικονομία. Επομένως τη μια φορά θα σπάει Πληροφορική-Τεχνολογία και την άλλη Πληροφορικη-Οικιακή Οικονομία.

 
νι
14 Ιουν 2020 13:23

Ετσι γίνεται το σπασιμο
Ομαδα Α Τεχ Πλη Πλη
Ομαδα Β Πλη Πλη Τεχ

Και αυτό να ήταν το πρόβλημα στο Γυμνάσιο.
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;

 
Γιώργος.
14 Ιουν 2020 13:29

Πιστεύω ότι η μία ώρα θα σπάει με την τεχνολογία κ η άλλη με την οικιακή οικονομία που έγινε κ αυτό το μάθημα μονοωρο.

 
@Γιωργος
14 Ιουν 2020 13:59

Η Φυσική στην Α Γυμνασίου είναι μονοωρη και πειραματική. Οι συνάδελφοι μπαίνουν στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με ολόκληρο το τμήμα. Το σπάσιμο πρέπει να γίνει με τη Φυσική για πραγματικούς λόγους κι όχι με την Οικιακή Οικονομία απλά και μόνο για να συμπληρώνουν ωράριο οι συνάδελφοι.

 
Βασίλης
14 Ιουν 2020 14:37

Καλησπέρα σας. Η αντιμετώπιση των εργαστηρίων πληροφορικής με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα έχει ως εξής:
Προυπόθεση τμήματα που χωρίζονται

Ομάδα Α : Τεχν_Α , Πληρ_Α, Οικ Οικ_Α, Πληρ_Α
Ομάδα Β: Πληρ_Β, Τεχν_Β, Πληρ_Β, Οικ Οικ_Β

Σύνολο : Πληροφορική 4 ώρες (2 δίωρα)
Τεχνολογία 2 ώρες (1 δίωρο)

 
Βασίλης
14 Ιουν 2020 14:45

Καλησπέρα σας. Η αντιμετώπιση των εργαστηρίων πληροφορικής με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα έχει ως εξής:

Προυπόθεση τμήματα που χωρίζονται

Ομάδα Α : Τεχν_Α , Πληρ_Α, Οικ Οικ_Α, Πληρ_Α
Ομάδα Β: Πληρ_Β, Τεχν_Β, Πληρ_Β, Οικ Οικ_Β

Σύνολο ανά τμήμα : Πληροφορική 4 ώρες (2 δίωρα)
Τεχνολογία 2 ώρες (1 δίωρο)
Οικιακή οικονομία (1 δίωρο)

Φυσικά στην θέση της Τεχνολογίας ή Οικιακή Οικονομίας μπορεί να έχουμε οποιοδήποτε μονοώρο μάθημα αρκεί να υπάρχουν συνάδελφοι με διαθέσιμο ωράριο. Πάντως όταν η Πληροφορική "παντρεύεται" με άλλο εργαστηριακό μάθημα όπως Φυσική, τεχνολογία κλπ γίνεται καλύτερο μάθημα σε όλα τα εργαστήρια λόγω μικρού αριθμού μαθητών

 
Νικολέττα
14 Ιουν 2020 15:51

@Νίκος
Αυτά που αναφέρετε υπάγονται στην αγωγή υγείας. Δεν είναι περίεργο που οι επαγγελματίες υγείας δεν δικαιούνται να τα διδάσκουν στη γενική εκπαίδευση; Η ατομική υγιεινή, οι πρώτες βοήθειες, η πρόληψη ασθενειών, η διαχείριση του άγχους, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η πρόληψη χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών, η διατροφική αγωγή, η στοματική υγεία, η υγιεινή του περιβάλλοντος, η προστασία της όρασης, ο υγιής ύπνος, η πρόληψη ατυχημάτων, η έκθεση σε τοξικές ουσίες, η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, η υγιεινή τροφίμων, οι αλλεργίες κτλπ δεν είναι θεματικές που πρέπει να διδάσκονται όλα τα παιδιά; Γιατί να τα μαθαίνουν μόνο τα παιδιά στα ΕΠΑΛ του τομέα υγείας, πρόνοιας και ευεξίας; Ποιοι είναι καταλληλότεροι να τα διδάξουν; Μήπως κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αυτά που σπούδασε; Αν μελετήσουμε τους οδηγούς προπτυχιακών σπουδών σε βάθος 30 ετών και τις αναθέσεις α και β των μαθημάτων θα δούμε παράλογα πράγματα.

 
Ελένη Λ
14 Ιουν 2020 16:07

Τα εργαστήρια με τις νέες θεματικές, πού θα μπουν; Στις 3 έβδομες ώρες που περισσεύουν; Ποιος θα τα κανει; Τι νόημα έχει αυτό το ΦΕΚ τώρα, απο τη στιγμή που δεν προβλέπει αυτό που νομοθέτησαν και διαφημίζουν;

 
ANTONIOS
14 Ιουν 2020 16:58

Σύμφωνα με τελευταία πληροφορία από το υπουργείο, η πληροφορική δε θα σπάει πλέον καμία από τις 2 ώρες. Η τεχνολογία θα σπάει με την Οικιακή Οικονομία. Έτσι θα είναι ευχαριστημένοι όλοι.

 
Dinos
14 Ιουν 2020 17:25

Μην ανησυχείτε συνάδελφοι δεν θα σπάσει κανένα τμήμα.
Άλλωστε τι δια φορά υπάρχει με το Λύκειο που κάνουμε μάθημα με 27 μαθητές;

 
Quixotakis
14 Ιουν 2020 18:01

Τι είναι η Οικιακή Οικονομία καλοί μου συνάδελφοι; Το έχω ξεχάσει...

 
Μαθήτρια λυκείου
14 Ιουν 2020 19:44

Εγώ μένω στην επαρχία.Στο σχολείο μου είμαστε 350 μαθητές και σε κάθε τμήμα είμαστε τουλάχιστον 20 ατομα.Το ίδιο και στο γυμνασιο(βρίσκονται στο ίδιο οικόπεδο το καθένα με διαφορετική αυλή )Επειδή όμως στο γυμνάσιο δεν είχαμε αίθουσα με υπολογιστές φτιαξανε μια σε αίθουσα του λυκειου.Ομως αν και τα δύο σχολεια έχουν σε διαφορετικές αίθουσες υπολιστες οι υπολογιστές δεν ξεπερνάνε τους 12 οπότε αναγκαζόμαστε (και στο γυμνάσιο και στο λύκειο)να χωριζομαστε μισοί μισοί.Επισης οι καθηγητές πληροφορικής είναι από ένας σε κάθε σχολείο.Πως θα εφαρμοστει αυτή η αλλαγή στις ώρες?

 
ΠΕ19
14 Ιουν 2020 20:09

Για το σπάσιμο της Πληροφορικής
Το πλέον φυσιολογικό σαν εργαστηριακό μάθημα θα η δεύτερη ώρα της πληροφορικής να μοιράζεται με τη Φυσική.
Όμως το κράτος σαν καλός κυβιστής ίσως την σπάσει με την οικιακή οικονομία π.χ σου έκοψα μία ώρα από την Α' Λυκείου στην δίνω πίσω και σου βάζω και λιγότερους μαθητές. Καλό ?

 
Πε19
14 Ιουν 2020 20:15

@ ANTONIOS
Με ξεπέρασες !!!!!
Να μη σπάει εργαστηριακό μάθημα και να σπάει μη εργαστηριακό !!!!

 
Μαρία
14 Ιουν 2020 20:36

Η Οικιακή Οικονομία είναι όλα αυτά τα καινούργια θέματα... που θέλουν να προσθεσουνε διατροφή Αγωγή Υγείας διαπροσωπικές σχέσεις κυκλοφοριακή αγωγή..

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ