Απόφαση (ΦΕΚ): Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείο

Οδηγίες

04/07/2020

Ενημερώθηκε: 05/07/2020, 00:17

Άκουσε το άρθρο

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η οποία καθορίζει τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση οι αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, έχουν ως εξής:


ΟΔΗΓΙΕΣ:

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α ́) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β ́) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποί- οι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α ́ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποί- οι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β ́ ανάθεση.

Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

Ε. Η Τρίτη (Γ ́) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφα-ση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης.

Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανά- θεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.

Σχόλια (45)

ΠΕ02/ΠΕ01
|

Οι δευτερες αναθέσεις πρέπει να δίνονται μόνο σε οσους έχουν και δευτερο πτυχίο και επίσης συμφωνω με την διαίρεση του κλάδου των ΠΕ02.

Ελένη Π
|

Έχω μια ερώτηση. Αν κάποιος θέλει να πηγαίνει και σε 3 και σε 4 σχολεία προκειμένου να διδάσκει το μάθημα α ανάθεσης, μπορεί; Ή είναι υποχρεωμένος να καλύψει στο σχολείο του με β ανάθεση; Δε θέλω ρε παιδί μου να μπλέξω με τη β ανάθεση θέλω το μάθημα μου κιας ειμαι και σε άλλο σχολείο κάθε μέρα. Τι λέει ο νόμος για αυτό;

Didi
|

Θα μιλήσω και ως πρώην ΠΕ15 και ως νυν ΠΕ04.ο1 Γιατί είναι παράλογο να δοθεί ανάθεση της Γεωγραφίας στους ΠΕ15 ? Έχετε δει το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών τους? Διδάσκω Γεωγραφία έχοντας αυτά τα δυο πτυχία .Σαν ΠΕ04 δεν θυμάμαι στο ΑΠΘ να διδάσκεται κάτι σχετικό με Γεωλογία -Γεωγραφία στο βάθμό που διδάσκεται στο Χαροκόπειο τουλάχιστον. Το λάθος είναι ότι δεν δίνεται και κατά προτεραιότητα σε ΠΕ15 όταν δεν υπάρχει στο σχολείο Γεωλόγος, μιας και έχοντας την εμπειρία και των δυο σχολών και γνωρίζοντας το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών δεν βρίσω πως ένας φυσικός έχει το υπόβαθρο να διδάξει οικονομική Γεωγραφία πχ στη Β Γυμνασίου
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς .

Ελενα
|

@ Παπαδόπουλου το καλυτερο σχόλιο.Ποσο δικιο εχεις! Όσο ειχαν τις ωρίτσες τους δεν υπηρχε πρόβλημα, ανεξάρτητα από το γεγονός οτι οι ξενογλωσσοι ταλαιπωρούνται τοσα χρόνια!

Αμαλία
|

Είμαι μαθήτρια 3ης λυκείου και δεν συμφωνώ καθόλου με την παρακαλούθηση των λεγόμενων "κόντρα" μαθημάτων . Είναι μία χρονιά απαιτητική. Σε μία τόσο κουραστική χρονιά είναι αυτονόητο πιστεύω ότι πρέπει να αφοσιωθούμε στον προσανατολισμό μας για να επιτύχουμε τους στόχους μας . Καταλαβαίνω επίσης πόσο σημαντική είναι και η γενική παιδεία και ότι δεν πρέπει να την υποτιμούμε αλλά με αυτό τον τρόπο είναι σαν να την καταπατάμε . Κανένας μαθητής/τρια δεν θα ασχοληθεί με τα κόντρα αυτά μαθήματα . Αντίθετα θα φέρει την απαξίωση των μαθητών προς αυτά γεγονός το οποίο δεν το επιθυμεί κανένας μας .

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
|

Συνάδελφοι να σας θυμίσω πως εδώ και αρκετά χρόνια οι εκπαιδευτικοί της Β ξένης γλώσσας περιφέρονται σε περισσότερα από τρία σχολεία ,έχει μειωθεί το ωράριο τους από 3 σε δυο ώρες αφού η μια ώρα δόθηκε νομίζω στα φιλολογικά μαθήματα και πάρα πολλοί συνάδελφοι έχασαν τις οργανικές τους . ΄Αρα όλα αυτά που συμβαίνουν δεν είναι καινούρια απλά ένα πρόβλημα το βλέπουμε σαν πρόβλημα όταν το αντιμετωπίζουμε εμείς και όχι οι άλλοι.

@Βαγγελης
|

Να ήταν μόνο η Γεωλογια. Δεν έχετε δει και τις υπόλοιπες αναθέσεις των πρώην ΠΕ15. Από Οικονομικά Μαθηματικά μέχρι Κοινωνιολογια. Πανεπιστήμονες Tutti Fruti. Και καλά ότι θα καταλήξει να είναι οι μόνοι που θα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολειο δεν ενδιαφέρει την κ Υπουργό. Για την εκπαίδευση των μαθητών ενδιαφέρεται; Σίγουρα ΌΧΙ.

Βαγγέλης
|

Η κατά προτεραιότητα Β ανάθεση της γεωγραφίας στους ΠΕ15 σε σχέση με τους ΠΕ04 είναι ο ορισμός του παραλόγου! Οι οργανικές, οι υπεραριθμίες, οι τοποθετήσεις των ΠΕ04 γίνονται υπολογίζοντας και τις ώρες τις γεωγραφίας. Όταν λοιπόν τοποθετηθεί ένας π.χ. φυσικός στο σχολείο που είχε κενές π.χ. 12 ώρες φυσικής και 8 γεωγραφίας, θα πάει στο σχολείο θεωρώντας ότι έχει καλύψει το ωράριό του, και εκεί ο ΠΕ15 συνάδελφος θα του πάρει τις 8 ώρες γεωγραφίας. Έτσι, θα μείνει μόνο με 12 ώρες φυσικής, παρότι το κενό ήταν για 20 ώρες. Θα μπορούσε να είχε διαλέξει άλλο σχολείο για τοποθέτηση που θα κάλυπτε το ωράριό του πλήρως.

ΣΤΕΛΙΟς
|

Για Κάτια. Έχετε την εντύπωση ότι τα θέματα: Σχίσμα εκκλησιών, Μεταρύθμιση, ιεροί πόλεμοι, Σταυροφορίες, Αιρέσεις, Ισλάμ, Οικουμενικές σύνοδοι, Εικονομαχία, Χριστιανική τέχνη και ερμηνεία της, επίδραση των θρησκειών στους πολιτισμούς και την πολιτική κλπ. που ανήκουν στη Μεσαιωνική ιστορία, μπορούν να τα διδάσκουν και τα γνωρίζουν καλύτερα οι διάφορες εξειδικεύσεις των φιλολόγων άσχετες με την ιστορία πολλές φορές απ' ότι οι Θεολόγοι; Με τους ιστορικούς μόνο κάπως το δέχομαι. Συμφωνώ ότι οι φιλόλογοι πρέπει να χωρισθούν όπως οι ΠΕ04, με διαφορετικές Α΄αναθέσεις.

Μαρία
|

Δυστυχώς και παλαιότερα δίνονταν β αναθέσεις χωρίς ούτε μια ώρα α ανάθεση, με τους ξενόγλωσσους γινόταν ....και κανείς δεν έλεγε τίποτα. Η δόλια ιστορία και κυρίως οι πηγές -δευτερευουσα - υπόθεση στις μικρές τάξεις ήταν το περίσσευμα των κλασμάτων του σχολείου.

Πλινθοι και κεραμοι
|

Οι πρώην ΠΕ15 έχουν 28 α αναθέσεις, εν των οποίων η Οικιακή Οικονομία σε μισά τμήματα και 4 β αναθεσεις. Η Οικιακή Οικονομία αναδεικνύειται στην πανεπιστημη της δ/θμιας εκ/σης. Τι χρειάζονται οι άλλες ειδικότητες. Αν δεν αλλάξει η Υπουργός θα γίνουν όλα κεραμιδαριο εις βάρος της εκπαιδευσης των μαθητών.

Οικονομικά
|

Οι οικονομολόγοι διδάσκονται μαθηματικά. Τα περισσότερα οικονομικά μαθήματα βασίζονται στα μαθηματικά. Μαθηματικοί ειδικεύονται στην οικονομία.
Γιατί να μην έχουν σε β΄ανάθεση τα μαθηματικά του γυμνασίου και όχι γεωλογία;

Κοινωνιολογος Εκπαιδευτικός
|

Συνάδελφοι ΠΕ78 μην νομίζουμε ότι με Β αναθέσεις θα σωθούμε. Διάβασα ότι είμαστε σε καλύτερη θέση από τους συναδέλφους ΠΕ80. Όμως ένας συνάδελφος ΠΕ80 θα έχει στο λύκειο σίγουρα 6 ώρες Γ οικονομία και αν είναι αρχαιότερος στο σχολείο θα πάρει και 6- 8 ώρες πολιτική παιδεία στην Α. Ενώ ο ΠΕ78 0 ώρες και εξ ολοκλήρου πλεόνασμα από το 2021. Τέλος οι Β αναθέσεις θα υπαρξουν αν καλύπτουν οι φιλόλογοι το ωράριό τους. Θέλουμε πισω τα μαθήματα που είχαμε α ανάθεση στην β και κοινωνιολογία στην κατεύθυνση μαζί με τα λατινικά. Γίνεται αν υπάρχει πολιτική βούληση.

ΚΒ
|

Ας εξεταστεί αν οι Οικονομολόγοι θα ΄πρεπε να έχουν β΄ανάθεση γεωλογία. Όμως ξέρουν καλά μαθηματικά και στατιστική, το ίδιο καλά με τους πληροφορικάριους.

Σπύρος
|

Ερώτηση: Εφόσον ο Οικονομολόγος έχει Α' ανάθεση τα Οικονομικά Μαθηματικά στη Β' Λυκείου του ΕΠΑΛ, δεν θα μπορούσε με αυτή τη λογική να πάρει Β' ανάθεση Μαθηματικά στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου; και να αφήσει ήσυχη τη Γεωλογία εκεί που ανήκει;

Μητερα
|

Βλέπω τσακωμοι μεταξυ ειδικοτήτων κρίμα πεσατε στη λουμπα του υπουργείου αυτό θελει να τσακωνεστε μεταξυ σας και να περναει όλα τα νομοσχέδια στα γρήγορα!

BLAST
|

@Eleni
Τι σου κάνει εντύπωση; Εδώ για να περάσει κανείς σε σχολή Μηχανικών Υπολογιστών πρέπει να δώσει το μάθημα της χημείας και όχι της πληροφορικής.

Περίεργος
|

Κατακαημένη Ιστορία! Από τη μία τη θέλουν πρώτη ανάθεση οι θεολόγοι και οι κοινωνιολόγοι, από την άλλη τη διδάσκουν οι απόφοιτοι του ΦΠΨ.

Παρις
|

Βλέπω πολλα σχόλια για ιστορία και γεωλογία το θέμα είναι η α ανάθεση δεν υπάρχει πλεον στους πε 78 και αρχαιότερος να είναι με πολιτικη παιδεια δεν καλυπτουν οι αφελείς νομίζουν ότι θα αφήσουν οι φιλόλογοι ιστορία η φιλοσοφία ενημέρωση της κοινής γνώμης παντου με δράσεις κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ έρχεται καταιγίδα στο λυκειο ειδικά δεν το καταλαβαίνετε;κανεις δεν θα βγει αλώβητος άλλοι λιγο άλλοι πολυ! Αλληλεγγύη και πιεση στο υπουργείο ν αλλάξει τα ωπ!

ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ
|

Μήπως κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αυτό που σπούδασε και ας πηγαίνει σε 2-3 σχολεία; Τουλάχιστον να αφαιρεθούν οι β και γ αναθέσεις από τα μαθήματα προσανατολισμού. Το θέατρο του παραλόγου συμβαίνει εδώ και δεκαετίες στους ΠΕ04.

ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ
|

Οι πρώην ΠΕ15 (εκπαιδευτικοί οικιακής οικονομίας), νυν ΠΕ80 έχουν
Α ανάθεση
1. Οικιακή οικονομία (Γυμνάσιο, μάθημα «εργαστηριακό» που σπάει σε 2 τμήματα από το 2020-2021)
2. Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) (Λύκειο, ΕΠΑΛ)
3. Οικονομία (Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού)
4. Αρχές Οικονομίας (Μάθημα επιλογής, ΕΠΑΛ)
5. Αρχές Λογιστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
6. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
7. Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
8. Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
9. Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα (EXCEL) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
10. Οικονομικά Μαθηματικά & Στατιστική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
11. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
12. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
13. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
14. Φορολογική Πρακτική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
15. Λογιστικές Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
16. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
17. Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
18. Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
19. Γεωγραφία Τουρισμού (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
20. Εφαρμογές στον Τουρισμό (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
21. Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
22. Εφαρμογές Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
23. Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
24. Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
25. Εφαρμογές Εφοδιαστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
26. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία (ΕΠΑΛ)
27. Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΕΠΑΛ)
28. Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γυμνάσιο)

Β ανάθεση
1. Κοινωνιολογία ((Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού για το σχολικό έτος 2020-2021)
2. Γεωγραφία-Γεωλογία (Γυμνάσιο)
3. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο)
4. Στοιχεία Δικαίου (Αστικό- Εμπορικό – Εργατικό- Τουριστικό) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)

Μπορούν να μας δείξουν τους οδηγούς σπουδών τους τα τελευταία 25 χρόνια για να δούμε πού βασίστηκε το ΙΕΠ για να τους δώσει αυτές τις αναθέσεις; Οι ίδιοι πάντως για το βασικό τους μάθημα (οικιακή οικονομία) είχαν βγάλει ανακοίνωση που υποστήριζαν ότι οι άλλες ειδικότητες που το έχουν ανάθεση είναι ακατάλληλες. Η λογική τα δικά μου δικά μου, αλλά τα δικά σου δικά μου γιατί είμαι υπερεπιστήμονας. Το επιχείρημα για τα ΤΠΕ είναι αστείο.
Άσχετη ερώτηση: Γιατί ενώ διδάσκουν πρώτες βοήθειες στην οικιακή οικονομία, αν συμβεί κάτι στο σχολείο αναλαμβάνουν οι γυμναστές;

Κωνσταντίνος
|

Δεν κατάλαβες καλά αγαπητέ Κώστα ΠΕ 78.Σαν παλιότερος πόσες ώρες Πολιτικής Παιδείας βγαίνουν; 8 το πολύ αν έχεις 4 τμήματα....του χρόνου που καταργείται η Κοινωνιολογία από που θα βρεις άλλες ώρες;;; Εσύ είσαι εξαίρεση στον κανόνα γιατί είσαι παλιότερος στο σχολείο.... άλλοι συνάδελφοί είναι νεότεροι... άρα δεν έχουν παρά μόνο 6 ώρες φέτος και καμιά του χρόνου....που θα βρεθούν οι άλλες ώρες πρώτης ή δεύτερης ανάθεσης;;;;;

Eleni
|

Οικονομολόγοι στη Γεωλογία; Μάλλον λάθος από Copy Paste από το συντάκτη της απόφασης!

@Κώστας ΠΕ78
|

Δεν είναι καθόλου έτσι αγαπητέ συνάδελφε! Εγώ είμαι σε Γυμνάσιο ΠΕ78 χρόνια με οργανική, άρα εγώ παίρνω Κοινωνική κ Πολιτική Αγωγή .Επίσης, ο άνδρας μου σε Γενικό Λύκειο με οργανική ΠΕ78, παίρνει πρώτα αυτός Ποιτικη Παιδεία της Α λυκείου, ως παλιότερος και ο Οικονομολόγος με 6 ώρες μόνο ΑΟΘ, θα μετακινηθεί σε άλλα σχολεία. Επομένως, δεν συμβαίνει αυτό που λες . Οι αρχαιότεροι τακτοποιουνται σε ώρες και μετά οι νεότεροι σύμφωνα με το νόμο.

ΕΚ
|

ΠΕ 02, απόφοιτος ΦΠΨ με 3 προαιρετικά μαθήματα ιστοριας στο πρόγραμμα της σχολής του, πρώτη ανάθεση η ιστορία.
ΠΕ 78, απόφοιτος Παντείου, τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας με 16 μαθήματα ιστορίας στο πρόγραμμα της Σχολής Β' ανάθεση ιστορίας και καθόλου στην κατεύθυνση.

Κωνσταντίνος
|

Έτσι και αλλιώς σύμφωνα με το νόμο δεν μπορεί να πάρει κανείς εκπαιδευτικός πάνω από 11 ώρες β ανάθεσης... Χωρίς πρώτη ανάθεση οι ΠΕ 78 δεν έχουν ώρες α ανάθεσης... Μόνο η Κεραμεως φυσικά δεν ξέρει το νόμο..... γιατί να τον ξέρει άλλωστε;;; μήπως είχε ιδέα από εκπαίδευση όταν ανέλαβε;; άσε που όταν την άκουσα στη Βουλή σε ερώτηση Βουλευτών δεν μπορούσε να αρθρώσει δομημένο λόγο;;;μπερδευε τα λόγια της, έλειπε η συγκρότηση λόγου, δεν σχημάτιζε σωστή πρόταση κ.α.Ωια του λόγου το αληθές ακούστε την απάντηση που έδωσε στο Βουλευτή του ΚΚΕ.... Τώρα κατάλαβα γιατί γέμισε το σχολείο με φιλολογικά μαθήματα....Να τη χαίρεστε....

Αντώνης Α.
|

Διαβάζοντας κανείς τα παραπάνω σχόλια καταλαβαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν όλα τα μαθήματα της εκπαίδευσης και να διδάσκονται 10 ώρες την εβδομάδα κοινωνικές επιστήμες (αν υποθέσουμε ότι πρόκειται για επιστήμες).
Επίσης από ότι φαίνεται το σημαντικότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση είναι πως θα συμπληρώσουν το ωράριό τους οι ΠΕ78!

@ΠΕ80
|

Επίκαιρες γνώσεις χρήσιμες για τον μαθητή ο Βέμπερ και ο Μάρξ; Για την Β.Κορεα .την Κούβα και την Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ναι.Για τον υπόλοιπο κόσμο όχι.

ΑΝΝΑ
|

Και επειδή υπάρχει απορία/αμηχανία για τη Γεωγραφία ως Β΄ανάθεση στους Οικονομολόγους ας διευκρινίσουμε ότι:
-οι ΠΕ80 που έχουν οργανικές στα Γυμνάσια είναι στην συντριπτική πλειοψηφία τους πρώην ΠΕ15, δηλαδή απόφοιτοι του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ. Πολλοί, μάλιστα, από αυτούς έκαναν επιμόρφωση ΤΠΕ Β΄επιπέδου στη Γεωγραφία.
-Για να υπάρχει πρώην ΠΕ09 κλπ οργανικά σε Γυμνάσιο σημαίνει ότι πήρε την οργανική τα τελευταία δύο χρόνια, με την Οικιακή να διδάσκεται μόνο δύο ώρες στην Α΄ Γυμνασίου. Μιλάμε δηλαδή για σχολείο με τουλάχιστον 6 Τμήματα Α΄ Γυμνασίου! Σε οποίον βρήκε τέτοια οργανική αξίζουν συγχαρητήρια.

Μαρία
|

Να τους μετακινήσουν σε δημόσιες υπηρεσίες που δουλεύουν με επικουρικό προσωπικό, ενιαίο μισθολόγιο έχουμε τα ίδια λεφτά θα παίρνουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ