Κ. Γαβρόγλου: Απάτη χωρίς όρια …η μόνη λύση να καταργηθεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια

Κώστας Γαβρόγλου, πρώην υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων
Η Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε τον αριθμό εισακτέων. Ίδιος με τις άλλες χρονιές. Όμως, ο αριθμός αυτός δεν είναι ο αριθμός όσων θα εισαχθούν, αλλά οι θέσεις που υπάρχουν. Με άλλα λόγια το Υπουργείο θεωρεί ότι μπορούν τα Πανεπιστήμια να εκπαιδεύσουν αυτόν τον αριθμό φοιτητριών και φοιτητών.
Είναι, λοιπόν, ένας αριθμός που πρακτικά δεν σημαίνει τίποτα, αφού με την καθιέρωση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, θα εισαχθούν τουλάχιστουν 25.000 λιγότεροι φοιτητές και φοιτήτριες. Εκτός αν τα θέματα στις εξετάσεις είναι ιδιαίτερα εύκολα, οπότε θα μείνουν πολλοί με υψηλή βαθμολογία εκτός πανεπιστημίων.
Από την ίδρυση του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1837, η ρύθμιση της κ.Κεραμέως είναι η πρώτη που αφήνει τόσους πολλούς υποψηφίους εκτός πανεπιστημίου!
Έχουμε επανειλημμένα ζητήσει τη δημοσιοποίηση της επιστημονικής τεκμηρίωσης για το σύστημα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Δεν έχει δημοσιοποιηθεί, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει. Εϊναι μία αυθαιρεσία για να αυξηθεί η πελατεία για τα ιδιωτικά κολλέγια και να υπονομευθεί το δημόσιο πανεπιστήμιο. Άρα, αντικειμενικά, πολλά νέα παιδιά για καθαρά οικονομικούς λόγους δεν θα μπορέσουν να σπουδάσουν.
Ο Τσίπρας ζήτησε από τον κ.Μητσοτάκη να συζητήσουν στη Βουλή το θέμα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Απάντηση δεν υπάρχει.
Τουλάχιστον να μην εφαρμοστεί φέτος το μέτρο αυτό.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τριμελές όργανο για τις αμοιβαίες μετατάξεις
- Ματαιώθηκε διαγωνισμός απομαγνητοφώνησης συνεντεύξεων εκπαιδευτικών
- Καθιστική διαμαρτυρία θα κάνουν οι υπάλληλοι του υπ. Παιδείας για το κίνητρο ανταμοιβής
- Έκτακτη επιχορήγηση 709.228,00 € για σχολεία του εξωτερικού
- Live/ υπ. Παιδείας: Τι είναι, τι αξιολογεί και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το PISA
- Κ. Πιερρακάκης: Ξεκινά η διαβούλευση για τον νέο αθλητικό νόμο
- ΕΛΜΕ Πειραιά : Τι μας είπε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης
- Αναπληρωτές (Δ ' φάση) : Σήμερα οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων
- Νόμιμη η διαδοχική εναλλαγή της θέσης Πρύτανη στο ΑΠΘ υποστηρίζουν οι Απ. Αποστολίδης, Γ. Ζωγραφίδης. και Χ. Φείδας
- Ο ονομαστικός κατάλογος 195 υπαλλήλων φορέων του υπ. Παιδείας που θα λάβουν κίνητρο ανταμοιβής
Σχόλια (30)
Να μπει τάξη στο χάος αλλά το χάος να μην χρεώνεται στους λάθος ανθρώπους, άλλοι έχουν κατασκευάσει το χάος και κατά την προσφιλή τακτική τους έρχονται να μας σώσουν από αυτούς τους ίδιους τους εαυτούς τους, παρακαλώ να μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε την πραγματικότητα.
Η Ιστορία δεν ξεκινά εκεί όπου εμείς θέλουμε να αρχίσουμε να βλέπουμε, υπάρχει και κάτι νωρίτερα.
Την Υπατία την φόνευσαν κάποιες αντίστοιχες ιδεολογίες τον μακρινό εκείνο καιρό.
Δε ξέρω τι ήταν απάτη αλλά γιατί να συνηγορησω στη διατήρηση τμημάτων ΑΕΙ απλά και μόνο με το σκεπτικό να μην κλείσουν; Όχι άλλα δίλληματα χωρίς νόημα και λόγο ! Ας μπει μια τάξη στο χάος !
Κάποιοι εδώ μέσα θέλουν με πολύ μα πάρα πολύ πάθος να μας πείσουν ότι αυτός ο άνθρωπος ευθύνεται για αυτό που είναι η σημερινή τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για να θυμίσω σε πολλούς εδώ μέσα ότι τα περισσότερα τμήματα -το 99,9%- είχαν ιδρυθεί από άλλες κυβερνήσεις (ονόματα δεν λέμε υπολήψεις - οικογένειες δεν θίγουμε).
Εχτές μάλιστα πολιτεύομενος και όχι του ΣΥΡΙΖΑ από Ηλεία δήλωσε ότι δεν θα ξανακατέβει υποψήφιος με αυτά που γίνονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αυτό που έκανε ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι η ακαδημαική αναγνώριση ιδρυμάτων, σχολών και τμημάτων πολλά από τα οποία είχαν όλα τα φόντα.
Ο κ Γαβρόγλου φταίει που στο μαθηματικό στην Σάμο μπάίνουν μαθητές που έγραψαν κάτω από 10 στα μαθηματικά; Ο κ Γαβρόγλου 1έχει ιδρύσει το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο; Ο κ Γαβρόγλου έχει ιδρύσει το συγκεκριμένο τμήμα; Όχι και στα δύο δεν τα ίδρυσε ο κ Γαβρόγλου. Καλώς κατ΄εμένα ο κ Γαβρόγλου τα στήριξε και τα υποστηρίζει.
Τα Πανεπιστημιακά τμήματα στη Ορεστιάδα ο κ Γαβρόγλου τα ίδρυσε; Όχι, αλλά τα στηρίζει γιατί εκεί είναι η εσχατιά της Ελλάδας και η αρχή μαζί και απέναντι ακριβώς υπάρχει ένα πανεπιστήμιο που λέγεται "Πανεπιστήμιο Θράκης" με έδρα την Αδριανούπολη.
Συνεχίζετε να φωνάζετε γιατί με τις παρωπίδες που έχετε δεν μπορείτε να δείτε τίποτα μα τίποτα.
Εσείς θέλετε η Ελλάδα να γίνει πόλη κράτος γύρω από Αθήνα και Θεσσαλονική και όλα τα άλλα ερημιά. Σε κανένα μέρος της Ελλάδας να μην υπάρχει κάτι που να δίνει ζωή και σφυγμό στον συγκεκριμένο τόπο όλα ερημιά όλα να γίνονται στο κέντρο, κατά τα άλλα νοιάζεστε για την Ελλάδα.
Οι νεοφιλελεύθεροι και όχι οι Συριζαίοι καταστρέφουν την Ελλάδα .
Όταν έγιναν όλα τα ΤΕΙ ΑΕΙ είναι λογικό να εφαρμοστεί η ελάχιστη βάση εισαγωγής. Η τεχνολογική εκπαίδευση είχε κάποιο λόγο για πιο αδύνατους μαθητές προσανατολισμένους σε τεχνολογική κατεύθυνση. Τώρα και αυτός με 2 θέλει να γίνει απόφοιτος ΑΕΙ.
Κατανοώ τα επιχειρήματα για εισαγωγη με 2 και 3 . Οπως λέτε κι εσείς αυτοί οι φοιτητές δεν ειναι ικανοί και τελικά δεν αποφοιτούν. Τώρα αυτό τελειώνει. Πλέον δε θα μπαίνου με 2 και 3. Αλλα με 1000 ευρω. Και θα αποφοιτουν.
Το νόημα της βάσης είναι αν πρέπει να σου παρέχει το κράτος δωρεάν εκπαίδευση. Δεν είναι αν έχεις την ικανότητα να σπουδάσεις, όλοι έχουν αυτή την ικανότητα. Όποιος λοιπόν δεν πιάνει την ελάχιστη βάση ας πάει κάπου να πληρώσει, χωρίς να τον επιβραβεύσει το κράτος με δωρεάν πολύχρονες σπουδές. Αν καταφέρει και πάρει πτυχίο εννοείται θα είναι ισάξιος με κάποιον που τέλειωσε ένα δωρεάν ίδρυμα. Η βάση δεν έχει το νόημα των ικανοτήτων αλλά της επιβράβευσης για μια συγκεκριμένη στιγμή που ο υποψήφιος διάβασε και απέδωσε. Αν η κυβέρνηση ήθελε να κάνει κάτι πραγματικά ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ θα θέσπιζε δίδακτρα για όσους δεν έπιασαν την ελάχιστη βάση και θα τους εισήγαγε κι αυτούς κανονικά στις σχολές, αλλά όχι δωρεάν, όπως σπουδάζουν όσοι πιάνουν τη βάση.
Όσοι δεν έχουν καταλάβει, ότι ο Γαβρόγλου και ο Φίλης ήταν προβατάκια μπρος στο λύκο.... μην έρθουν μετά και μας κλαίγονται, ότι ο λύκος δάγκωσε και τους ίδιους.
Το ότι είναι τραγικό κάποιος με βαθμολογία 2 στα 20 να σπουδάζει στο μαθηματικό δεν αποτελεί για τον ίδιο λόγο, αλλά απαιτεί "επιστημονική τεκμηρίωση" για το αυτονόητο.
Το σύστημα Γαβρογλου ήταν πολύ πιο μελετημένο και καινοτόμο. Το σύστημα της Κεραμεως είναι πρόχειρο, αντιγραφή προηγούμενων συστημάτων βιαστικό και στερείται καινοτομίας.
Το 1/4 των τμημάτων θα δεχθεί κάτω από το 50% των φοιτητών του που σημαίνει απαξίωση και κλείσιμο. Σε αυτά τα τμήματα θα εισαχθούν φοιτητές που θα γράψουν ακόμα και κοντά στο 12. Ενω όσοι γράψουν 9 κινδυνεύουν να μην μπουν πουθενά.
Το λάθος του Γαβρογλου ήταν πως δε μείωσε εισακτέους και έδωσε στην Κεραμεως τη πάσα να συρρικνώσει τα πανεπιστήμια και να στρέψει τους μαθητές στα κολλέγια για σπουδές.
Τουλάχιστον αναπτύσσονται Αστυνομία και φυλακές στο Δημόσιο αντί για πανεπιστήμια, αλλά έτσι θα έρθει η ανάπτυξη;
Όταν υπάρχουν φοιτητές στο ιστορικό με βαθμό στην ιστορία 8, στο μαθηματικό με βαθμό στα μαθηματικά 6 .....είναι φυσικό να ακούγονται όλα αυτά. Όταν με 2 γίνεσαι φοιτητής σε ΑΕΙ παρακαλώ, θα έπρεπε να κλείσουν τουλάχιστον τα μισά.
Το αφήγημα των κολεγίων δεν πείθει. Εφόσον είναι πτυχίο που δίνεται με
μερική φοίτηση σε ελληνικό έδαφος, και εφόσον ο τίτλος αναγνωρίζεται σε
πολλές περιπτώσεις, έχει δικαίωμα το κράτος να επιβάλει ανταγωνιστικη είσοδο με πανελληνίες με ή χωρίς ΕΒΕ.
Αν είσαι συριζαίος βουλευτής, μπορείς ν' αποκαλείς απατεώνα την νυν υπουργό Παιδείας. Αν είσαι π.χ. χρυσαυγίτης βουλευτής και έλεγες ακριβώς τα ίδια, θα σου γινόταν περικοπή μισθού, για τον απρεπή χαρακτηρισμό. Ωχριά και η Λαοκρατική Δημοκρατία της Γερμανίας (ανατολική Γερμανία) μπροστά στην δημοκρατία μας.
Το πρόβλημα υπάρχει από τη δεκαετία του 70 και είναι άλυτο στον τόπο μας. Τότε, πηγαίναμε μετά το φροντιστήριο σ' ένα σουβλατζίδικο της πλατείας Κάνιγγος για να φάμε ένα πιτόγυρο από τον Χημικό! Ο Χημικός είχε ένα γωνιακό μαγαζί και δίπλα στον γύρο είχε κρεμάσει σε μεγέθυνση το πτυχίο του από το Χημικό της Αθήνας... Περνάγαμε ωραία με τις χημικές ονομασίες που έδινε στα διάφορα συστατικά και τα διάφορα σχόλια που ακολουθούσαν... Σήμερα, παρόλο που υπάρχουν χιλιάδες «Χημικοί» και μάλιστα χωρίς μαγαζί, εξακολουθούμε ακόμη να προτείνουμε τις ίδιες αποτυχημένες συνταγές χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό!...
Μόνη ελπίδα, μέσα σ' αυτή την πολιτική τρέλα που ζούμε, η αληθινή αγάπη του πατέρα και της μάνας, μόνο αυτή μπορεί να προστατέψει το παιδί από τις διάφορες σύγχρονες Σειρήνες...
Μακράν ο χειρότερος υπουργός παιδείας! Κατέστρεψε με μια υπογραφή όλο το πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ας εκφράζεται, δημοκρατία έχουμε, αλλά κανείς δεν το ακούει, γιατί θυμόμαστε τα έργα του.
Η εκπαίδευση δεν είναι "δικαίωμα". Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ στην εκπαίδευση είναι δικαίωμα. Και όλα τα δικαιώματα έχουν όρια. Δεν μπορώ να γράφω 3 στις εξετάσεις και να ισχυρίζομαι ότι έχω δικαίωμα να σπουδάσω γιατρός *με λεφτά του φορολογούμενου*.
Όλα μια χαρά πάνε η Δημόσια Παιδεία αρχίζει να συναβδει με τις απαιτησεις του νεοφιλελευθερισμου,πάντως όλοι εσείς πιθανόν να ικανοποιηθείτε ακόμη περισσότερο οτα όταν μέτα από δύο η τρία χρόνια δείτε να εισάγονται στα ΑΕΙ δεκαπέντε χιλιάδες είτε στην καλύτερη είκοσι χιλιάδες εισακτεοι στα ΑΕΙ σε σύνολο εκατό χιλιάδων υποψηφιων, και ποιος νοιάζεται αφού οι περισσότεροι Έλληνες έχουν γερό κομποδεμα και πλούτο θα απευθύνονται, όσοι δεν καταφέρουν να εισαχθούν,προς τον ιδιωτικό τομέα (κολέγια,Ιδιωτικά Πανεπιστήμια κ.α. οι υπόλοιποι οποία τύχη εχουν.Γιατι αν ήταν τόσο αξιοκρατικοι όσο λένε όριζαν για όλα τα τμήματα βάση εισαγωγής αντί των δέκα χιλιάδων μορίων τα 12.500 μόρια και σε συνεργασία με τα τμήματα όριζαν πενήντα χιλιάδες είτε στη χειρότερη σαρανταπέντε χιλιάδες εισακτεοι στα ΑΕΙ μιας και η οικονομία της χώρας έχει πρόβλημα και το δημόσιο δεν μπορεί να υπερδαπανα όπως λένε ,πράγμα που θα ήταν πιο αξιοκρατικό και πιο δικαιο σε σχέση με το έκτρωμα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που θεσμοθετησανε.
Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα κι όχι αριστείο!!!
Οι εξετάσεις είναι απαραίτητες για την κατάταξη και την επιλογή των φοιτητών κι όχι για τη διαφοροποίησή τους σύμφωνα με βραβεία και ανταγωνιστικά πρότυπα.
"Απάτη" δεν είναι ο εξορθολογισμός βάσεων και τμημάτων για να μην πληρώνει ο φορολογούμενος λεφτά στο βρόντο, με μαθητές του 3 να φοιτούν σε προγράμματα που δεν θα ολοκληρώσουν ποτέ, και να συντηρεί τμήματα στο πουθενά χωρίς ζήτηση.
"Απάτη" είναι να χώνεις κόσμο στα πανεπιστήμια με 3,4,5 και να τους λες ότι "σπουδάζουν", απάτη είναι να ιδρύεις "νέα" τμήματα χωρίς καθηγητές (ναι, ΜΗΔΕΝ καθηγητές), απάτη είναι να λες ότι τα ΤΕΙ έγιναν πανεπιστήμια επειδή έβαλες μια υπογραφή και άλλαξες ταμπέλες έξω από τα κτίρια ενώ δεν προηγήθηκε καμια ουσιαστική αναβάθμιση, κανένας μετασχηματισμός, καμια μελέτη επιπτώσεων, και πολλά άλλα.
Ενώ από την άλλη να μπαίνουν με βαθμούς 2 και με 3 στο μάθημα των Μαθηματικών να σπουδάσουν Μαθηματικοί ή το να ιδρύονται Τμήματα χωρίς καθηγητές και υποδομές είναι σωστό.
ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ....!!!
ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΕΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ , ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΛΗΣΗ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ......ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ......ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ....!!!
ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ......ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ.....!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ......ΝΑ ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ .......ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ......!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ......ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ....ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....!!!
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ......ΕΤΣΙ.....!!!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ.....!!! ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ .....ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ......ΚΑΙ ΚΑΤΙ....!!!
Ή ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.....ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Ο ΘΕΣΜΟΣ ......ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ.......!!!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ......ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΕΙ.....ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 4 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ.....!!!
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ......!!!
Κατ' αρχήν, ακόμη και γελοία να είναι τα θέματα, δύσκολα θα μείνουν εκτός υποψήφιοι με υψηλή βαθμολογία, διότι, όποιοι δεν διάβασαν, είτε τα θέματα είναι εύκολα, είτε είναι δύσκολα, δεν μπορούν να ξεπεράσουν το 5.
Το πλεονέκτημα των εύκολων θεμάτων είναι ότι θα συγκεντρώσει πολλούς περισσότερους υποψήφιους κοντά στον μέσο όρο, οπότε θα μείνουν λιγότεροι εκτός.
Το μειονέκτημα είναι ότι αν ο μέσος όρος, για παράδειγμα, είναι το 13, θα μείνουν εκτός υποψήφιοι που έχουν γράψει 10.
Η λύση εδώ μπορεί να είναι τρία πολύ εύκολα θέματα, που η μεγάλη μάζα των μέτρια έως καλά προετοιμασμένων θα μπορούν να απαντήσουν και να πλησιάσουν το δεκαπεντάρι, και ένα θέμα για πολύ καλά διαβασμένους.
Εάν τα θέματα ακολουθήσουν το έως πέρυσι μοτίβο, τότε γίνεται πλέον σαφές ότι τα τμήματα με χαμηλή ζήτηση θα μείνουν με ελάχιστους έως καθόλου πρωτοετείς.
Κυριε Γαβρογλου παρτε το αποφαση εσεις και ο ΣΥΡΙΖΑ τα μετρα αυτα για την Παιδεια ηρθαν για να μεινουν για παντα (σε τριαντα με σαραντα χρονια αν βρεθει καμια αλλη κυβερνηση εστω με λιγο σοσιαλδημοκρατικη ιδεολογια μπορει να τα αλλαξει και αμα τα αλαξει).Ο ΣΥΡΙΖΑ οπως το 2015 δεν ξαναβλεπει εξουσια, η σημερινη κυβερνηση θα ειναι για πολλα χρονια στην εξουσια.Ο μονος τροπος για να ανεβει ξανα ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσια γινεται μονο μετα απο πολλα χρονια και εφοσον υπαρχει ξανα καποια μεγαλη οικονομικη κριση στη χωρα αλλα μονο σε κυβερνηση συνεργασιας ειτε με το ΚΙΝΑΛ και ειτε με καποιους προοδευτικους καραμανλικους της Νεας Δημοκρατιας αλλα παλι δεν θα καταφερετε να αλλαξετε τιποτα γιατι οι περισσοτεροι απο αυτους συμφωνουν με τα περισσοτερα μετρα της σημερινης κυβερνησης για την Παιδεια οπως και σε αλλους τομεις π.χ. Υγεια,Εργασιακα κ.α.
Μήπως να ανακοινώσετε εσείς την τεκμηρίωση των .... μεταρρυθμίσεών σας στην δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Ενώ ήταν επιστημονικά τεκμηριωμένη η λειτουργία παραμονή εκλογών 100 νέων τμημάτων χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας ΧΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ!
με 0 μέλη δεπ!
Μπράβο! Ζήτω!
Να πια είναι η απάτη. Να θέλεις κομματική πελατεία να βάζεις παιδιά στο Πανεπιστήμιο με 1,2,3 και να δημιουργείς ένα στρατό κομματικό μιας και στην γνώση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τα καταφέρουν. Οπότε τι μένει; Να τρέχεις για το κόμμα! Αυτή και αν δεν είναι απάτη!
Αναλογια 1 : 1,1 εχει καταντησει η εισαγωγη σε πανεπιστημιο.
Σε λιγο καιρο θα υπαρχουν λιγοτεροι υποψηφιοι απο τις θεσεις στα πανεπιστημια κι εσυ θελεις να μπουν και οι ελαχιστοι που θα μεινουν
απ'εξω
Είχατε κάνει τα ΑΕΙ ξέφραγο αμπέλι.Μπαίνει όποιος θέλει με 2 με 3 οκ. Διαλύσετε κάθε έννοια της εκπαίδευσης.Τώρα λέτε τις ίδιες ιστορίες!
Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ Γαβρόγλου. Εσύ μας έκανες να ερωτευτούμε την Κεραμέως. Εσύ περισσότερο από κάθε άλλο έβλαψες με ποικίλους τρόπους το Δημόσιο σχολείο.
εκπαιδευτικός τάξης τέως σχολικός σύμβουλος
Καλά κάνει η Υπουργός. Μπράβο!
Εσείς θέλετε αυτούς με κάτω από τη βάση . Σας έχουμε μάθει τόσα χρόνια.