Η πρόταση του Παν. Πελοποννήσου για τη συγχώνευση με την ΑΣΠΑΙΤΕ

Τα υπάρχοντα Τμήματα της Σχολής παραμένουν στη σημερινή τους μορφή και θα δοθεί η δυνατότητα εθελοντικής μετακίνησης μελών ΔΕΠ

10/05/2018

Άκουσε το άρθρο

Γραπτή πρόταση, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία, απέστειλε  σήμερα ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου καθηγητής Αθ. Κατσής στον πρόεδρο της ΑΣΠΑΙΤΕ Καθ. Γιάννη Σαριδάκη, πάνω στην οποία θα τεθούν τα “θεμέλια”  για την έναρξη των συζητήσεων για τη συγχώνευση των δύο Ιδρυμάτων.  

Ειδικότερα, η  εισήγηση του Πρύτανη του Παν. Πελοποννήσου, την οποία παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos, περιλαμβάνει τους εξής πέντε άξονες:

1. Οργανική και όχι χωροταξική ενοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η έδρα της Σχολής παραμένει η ίδια.

2. Η ΑΣΠΑΙΤΕ εντάσσεται ακαδημαϊκά ως νέα, αυτόνομη Σχολή με το ίδιο όνομα στο Οργανόγραμμα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

3. Η υλοποίηση της Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Επάρκειας των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου γίνεται μέσω των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ.

4. Τα υπάρχοντα Τμήματα της Σχολής παραμένουν στη σημερινή τους μορφή και θα δοθεί η δυνατότητα εθελοντικής μετακίνησης μελών ΔΕΠ.

5. Εξετάζεται ο εμπλουτισμός των ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων της ΑΣΠΑΙΤΕ όπως η δημιουργία νέων Τμημάτων, ερευνητικών κέντρων και εργαστηρίων σε συνέργεια και με άλλες ακαδημαϊκές μονάδες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Οι παραπάνω προτάσεις, τονίζει ο Πρύτανης του Παν. Πελοποννήσου, αποτελούν ένα ουσιαστικό πλαίσιο ανοιχτού και γόνιμου διαλόγου για την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης στην κατεύθυνση της συμπόρευσης των δύο Ιδρυμάτων.

Η περαιτέρω εξειδίκευση τους, σημειώνει ο κ. Κατσής,  μπορεί και πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων των δύο Ιδρυμάτων.

“Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να εκφράσω τόσο το προσωπικό μου ενδιαφέρον όσο και του Πρυτανικού Συμβουλίου για την οργανική ενοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου” τονίζει στην εισαγωγή της πρότασής του ο Πρύτανης του Παν. Πελοποννήσου, και υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου καλύπτει πολλά γνωστικά αντικείμενα των οποίων η εκπαιδευτική διάσταση παρουσιάζει άμεση επιστημονική συσχέτιση με τις ακαδημαϊκές δράσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ επίσης μέσω του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής αναπτύσσεται δυναμικά στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή δημόσιων πολιτικών στο χώρο της Εκπαίδευσης.

Β.  Είναι σαφείς, λοιπόν, οι ουσιαστικοί επιστημονικοί δεσμοί μεταξύ των δύο Ιδρυμάτων αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική που προδιαγράφεται μέσω της προτεινόμενης ενοποίησης.

 

Σχόλια (27)

Μεγάλο λαθος
|

Ο δείκτης ποιότητας των καθηγητών εξαρτάται αρκετά και από τους φοιτητές της σχολής που τον βοηθούν στην παραγωγή των ερευνών του. Άρα θα πρέπει να υπολογίσουμε τη μεγάλη διαφορά που είχαν τα ΤΕΙ και τα πανεπιστήμια σε αυτό το θέμα ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα .

πες μου το δάσκαλό σου να σου πώ ποιό είσαι...
|

Όποιος επιθυμεί να γνωρίσει από πόσο καλό τμήμα πήρε πτυχίο δεν έχει παρά να ελέγξει την ερευνητική επάρκεια των δασκάλων του, με την ερευνητική επάρκεια των δασκάλων άλλου αντίστοιχου τμήματος. Για παράδειγμα, ένα τμήμα του ΜΙΤ έχει 40 μαθήματα και τα διδάσκουν καθηγητές με μέσο Scopus h-index μεγαλύτερο 30 και ένα αντίστοιχο τμήμα "γειτονικής χώρας" έχει 60+ μαθήματα και τα διδάσκουν καθηγητές με μέσο Scopus h-index μικρότερο του 10, ποιο από τα δύο είναι καλύτερο του ΜΙΤ ή της γειτονικής χώρας; Υπάρχει αυτονόητη απάντηση, η εφαρμογή της οποίας θα μπορούσε να αλλάξει πάρα μα πάρα πολλά στη Ελλάδα μας.

Ribopaido
|

«Δεν βγαινεις μηχανικος...»

Μια χαρα μηχανικος βγαινεις ..

Κάτι πάει να γίνει εδω
|

Διαβάζω απόψεις που διίστανται αλλα τείνω να σκέφτομαι λιγο κυνικά όποτε κοιτώντας το μέλλον συμφωνώ ότι μας περισσεύουν οι εκπαιδευτικοί και η σχολή αυτή μπορεί να μεταφέρει το παιδαγωγικό της τμήμα όπου την βολεύει καλύτερα. Εξάλλου σήμερα στο ΕΠΠΑΙΚ δεν πάνε μόνο μηχανικοί. Άρα σαν ιδέα η ΣΕΛΕΤΕ ή ΑΣΕΤΕΜ εχει ανασταλεί από το 2003 που άλλαξε κι όνομα. Κι όσοι θέλουν να πάρουν πτυχίο παιδαγωγού να κάνουν πλέον 1 έτος σαν μεταπτυχιακό. Πιο κοντά στα ευρωπαϊκά συστήματά που θα επικρατήσουν και στη χώρα μας.
Άσε που δεν ειναι κατάλληλο ούτε για εκπαίδευση ενηλίκων άρα σε λιγο δεν θα ειναι ανταγωνιστικό με αλλα παρόμοια πτυχία εκπαιδευτικών από αλλα πανεπιστήμια.
Όσον αφορά τα τμήματα μηχανικών πιο αρμόδιοι να βρουν στέγη σε ένα πανεπιστήμιο ειναι οι καθηγητές της σχολής που ειναι απόφοιτοι του ΕΜΠ επι των πλείστον.

@Ribopaido
|

Και το Φαρμακευτικό είναι πενταετές. Πολυτεχνείο δεν είναι. Εκπαιδευτικός βγαίνεις ρε παιδάκι μου, δεν βγαίνεις μηχανικός. Τι δεν καταλαβαίνεις; Ένα ενισχυμένο με παιδαγωγικά ΤΕΙ ήσασταν και όσο τα ΤΕΙ αύξαναν τον χρόνο φοίτησης, ανάλογα τον αυξάνατε κι εσείς. Βασικά, η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν έχει κανέναν λόγο ύπαρξης, και καλά κάνουν και κοιτάνε να την συγχωνεύσουν. Έκλεισε τον κύκλο της. Η επαγγελματική εκπαίδευση πνέει τα λοίσθια, η υπογεννητικότητα και άλλοι παράγοντες έχουν αδειάσει τις τάξεις, και άλλοι εκπαιδευτικοί δεν μας χρειάζονται, εδώ περισσεύουν κι αυτοί που έχουμε. Η ΑΣΠΑΙΤΕ συγχωνεύεται και πάπαλα. Σε πολύ λίγο δεν θα την θυμάται κανείς.

Αποφοιτος ΣΕΛΕΤΕ του 1982-83
|

Μπηκα στην ΣΕΛΕΤΕ Θεσσαλονικης στο πρωτο ετος λειτουργιας της το 1982.Ερχονταν συναδελφοι απο την Θεσσαλια και ολη την Μακεδονια και Θρακη.Ακομη θυμαμαι τον Ανδρουλιδακη που διδασκε Εποπτικα Μεσα Διδασκαλιας,πρωτοποριακο μαθημα για την εποχη που δεν διδασκονταν ουτε στις παιδαγωγικες ακαδημιες , η τον Χατζηδημου Οι δε εκδοσεις της των μαθηματων ηταν επισης αξιολογοτατες.Ειχε αιγλη,ζητηση και μελλον.Τι εγινε τωρα δεν καταλαβαινω.Κριμα γιατι εβγαλε συναδελφους ολων των ειδικοτητων ολκης ,θαυμασιους εκπαιδευτικους με υποβαθρο .Τελικα ειναι νομοτελεια που ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν.

Ribopaido
|

Το ενιαιο πτυχιο εχει βγαλει πολλους αποφοιτους οπως εγω αγαπητε μου. Μην υπαρχει τοσο μισος.
Φυσικα εχει χαμηλες βασεις. Ποιος θα κανει ενα τοσο απαιτητικο προγραμμα χωρις μετα να εχει μαστερ , επιπεδο 7 και κυριως ΕΔ;!!!
Κανεις..
Επισης το εππαικ δεν συγκρινεται σε δυσκολια με παιδαγωγικα προγραμματα τυπου «σεμιναριο»
Την ευχη μου στην σχολη

Μην τρελαθούμε τελείως!
|

Για όσους πιστεύουν οτι η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. εχει λόγο ύπαρξης ας διαβάσουν πρώτα αυτό το άρθρο και μετά να συνεχίσουν να διαβάζουν τα παρακάτω. https://www.esos.gr/arthra/56793/hanontai-oles-oi-organikes-theseis-ton…

Από την αλλη μεριά κάποιοι γράφουν λανθασμένες πληροφορίες πιστεύω από άγνοια ενώ κάποιοι άλλοι θέλουν γάμο γρήγορα μην χάσουμε τη νύφη!! Απορώ γιατί τόση πρεμούρα; Πως μπορεί το πανεπιστήμιο αυτό να υποστηρίξει την πρόταση του; Άλλοι παλιοί απόφοιτοι ζουν στον δικό τους κόσμο και βλέπουν τα πράγματα με οπτική του 1990......

Κύριοι λυπάμαι αλλά έχετε χάσει το δρόμο και τον στόχο.

1. Οι μηχανικοί ΤΕ σβήνουν και μαζί τους θα χαθούν και όσοι μείνουν με τέτοιους παλαιολιθικούς τίτλους στα πτυχία τους.
2. Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν ειναι το μόνο πανεπιστήμιο που δίνει παιδαγωγική επάρκεια εδώ και αρκετό καιρό, ούτε οι απόφοιτοι της βρίσκουν άμεσα εργασία στην 2βαθμια εκπαίδευση τουλάχιστον από το 2009. Γι αυτό και οι βάσεις της έχουν πέσει απίστευτα χαμηλά σε σχέση με παλιά.
3. Συγχώνευση ή απορρόφηση ή οτι αλλο το ονομάσουμε κάνει κάποιος σε ομοειδείς σχολές για να πετύχει μεταξύ άλλων και οικονομία κλίμακας. Άρα μια σχολή μηχανικών μόνο με πανεπιστήμιο με σχολή μηχανικών αξίζει να συγχωνευθεί. Αλλιώς δεν αξίζει.
4. Το ενιαίο πτυχίο του 2013 που ακόμα δεν εχει βγάλει απόφοιτους το μόνο που κατάφερε ήταν να προσθέσει 1 έτος χωρίς λόγο αφού αυτό το παραπάνω έτος δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακό!! Μοναδικό φαινόμενο ευρωπαϊκά μην πω και παγκόσμια 5 έτη σπουδών = 1 πτυχίο επιπέδου 6!!!!
5. Οι καθηγητές της σχολής που έχουν το μυαλό τους στο παρελθόν και στην παλιά αίγλη της σχολής θα πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάξουν το μέλλον χωρίς παρωπίδες.
6. Όσο παραμένει αυτή η κατάσταση τόσο θα μειώνεται το επίπεδο των φοιτητών της, αφού κανεις δεν την προτιμά πλέον.

Η μόνη λογική κατάληξη ειναι η μετακόμιση της στο ΠΔΑ και η εκμετάλλευση του οικοπέδου της με άλλον τροπο. Το παιδαγωγικό να βρει στέγη σε κάποιο αλλο ίδρυμα αν δεν χωράει στο ΠΔΑ. Δυστυχώς για όσους αναπολούν το παρελθόν και έχουν αυτοκηρυχθει θεματοφύλακες του το μέλλον βρίσκεται στην διάλυση της σχολής που ακόμα και το όνομα της σε λίγο καιρό θα ειναι αναχρονιστικό.
Από την αλλη πάλι ειναι πολλλλαααα τα λεφταααα και οι καρέκλες. Μην το ξεχνάμε.......

Ribopaido
|

Η ασπαιτε απο το 13 αλλαξε τα προγραμματα σπουδων με περισσοτερα μαθηματα και υλη. Επισης συγχωνευσε ηλεκτρολογους- ηλεκτρονικους ( με κατευθυνσεις και αντι για εργων υποδομης και δοκιμους εκανε τμηματα πολιτικων μηχανικων τε. Επισης οσοι φοιτουσαμε εως τοτε μπορουσαμε ειτε να τελειωσουμε το 5τες με εξτρα μαθηματα ή να παρουμε απλα την 4τια του εκπαιδευτικου χωρις δικαιωματα τε .
Φυσικα καναμε το πρωτο .
Τωρα οι φοιτητες παρακολουθουν 5τες αδιασπαστο οπως ειναι τα πολυτεχνεια( χωρις τα δικαιωματα ) με μαθηματα μηχανικου αλλα και παιδαγωγικα- ψυχολογικα και κατι εξτρα.
Τελπς ακομα υπαρχει η πτυχιακη αλλα και η πρακτικη ασκηση διδασκαλιας φυσικα.
Το πτυχιο δινει 300 ECTS
Ο κ. Σιδερης ειναι σε θεμα να πει πολλα πραγματα πιο αναλυτικα σιγουρα

Χρόνου Φείδου
|

Δεν υπάρχουν χρονικές πολυτέλειες. Όταν παρουσιάζεται μία ευκαιρία η οποία δεν θίγει βασικά συστατικά, την αρπάζεις και πορεύεσαι. Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου έκανα μία πολύ καλή πρόταση. Η ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δικαιούται να την αγνοήσει.

Κωνσταντίνος
|

Χριστός Ανέστη! Ευχαριστώ που με θυμηθήκατε. Ήδη εφαρμόζεται. Προτείνονται Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Τμήμα Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Ηπείρου. Επίσης Τμήμα Ψυχολογίας χωρίς να κλείσει ο Τομέας Ψυχολογίας του ΦΠΨ. Όλες αυτές οι προτάσεις του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Υπουργείου Παιδείας και ειδικά η πρώτη έχουν σηκώσει θύελλα διαμαρτυρίας από ενδιαφερόμενους φορείς στο διάλογο που γίνεται.Κινούνται δε στο ίδιο πνεύμα των προτάσεων Πανούση. Αλλά βέβαια, επειδή είναι κυβερνητικές δεν τις σχολιάζουμε.Αυτές τις καταπίνουμε.Τον Πανούση θέλουμε να φάμε.
Όσο γιά την ΑΣΠΑΙΤΕ, το σωστό είναι να συγχωνευθεί με ιδρύματα του Λεκανοπεδίου, όχι με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής γιατί έχει επικαλυπτόμενα αντικείμενα και θα ζημιωθεί. Εδώ η κυβέρνηση έχει δίκιο που προτείνει τη συγχώνευση με το Γεωπονικό.Έχω επιχειρηματολογήσει σχετικά.
Όσο γιά το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, δε θα αδικηθεί, αφού μάλλον προχωρά με ικανοποιητικό ρυθμό η διαδικασία συγχώνευσης του ΤΕΙ Πελοποννήσου με πολύ καλά αποτελέσματα και γιά τα δύο ιδρύματα.

@Ribopaido
|

Τί εννοείς αξίζει πολλά η σχολή? Αν θες πες λίγα περισσότερα, γιατί γνωρίζουμε παλαιόθεν στην ΑΣΠΑΙΤΕ υφίσταται το αναλυτικό 4ετές πρόγραμμα των ΤΕΙ (για Μηχανικοί ΤΕ) συν ένα έτος με παιδαγωγικά μαθήματα, αλλά όχι στη μηχανική, για καθηγητές δβθμιας (κυρίως στα ΕΠΑΛ). Και όποιοι δεν το έχουν το έξτρα έτος των παιδαγωγικών, γράφονται στο ΕΠΠΑΙΚ. Δεν είναι έτσι;

Μας έχει μείνει αξέχαστη η πρόταση Πανούση
|

@Κωνσταντίνος

Χριστός Ανέστη! Καταπληκτική η πρόταση Πανούση. Να την εφαρμόσουμε σε όλα τα ΑΕΙ!

Προσοχή
|

Οι Σχολές του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με τα Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν έχουν καμία σχέση.
Οι συνεργασίες γίνονται με σχετικά τμήματα, ώστε να οφεληθούν οι απόφοιτοί τους και όχι επειδή υπάρχει η τάση - μόδα των συνεργασιών.
Τα προβλήματα φαίνονται στη συνέχεια...

Ribopaido
|

Η σχολη πλεον ειναι 5της με αδιασπαστο προγραμμα σπουδων με 53 +μαθηματα +δίπλωματικη, + πρακτικη σε σχολεια + ΠΑΔ.
Νομιζω αξιζει πολλα η σχολη

@ΑΣΕΤΕΜ
|

Οι συνθηκες έχουν αλλάξει από την εποχή σου. Οι απόφοιτοι γυρίζουν στη σχολή για να κάνουν το έτος ειδηκοτητας αφού σαν εκπαιδευτικοί ΤΕ δεν μπορούν να εργαστούν. Το παιδαγωγικό να μην παρασύρει μαζι του τα τμήματα μηχανικών που έχουν αξιόλογο προσωπικό και εργαστήρια. Το πανεπιστήμιο δεν ξεκαθαρίζει το θέμα αν θα κανει πολυτεχνική σχολή

balibar
|

Στο Γεωπονικό χτες. Επιστημονική συνάφεια και ανάγκη μετακίνησης τεχνογνωσίας για την εκπαίδευση από την ασπαιτε στο Γεωπονικό.

aspetetzides.
|

Καλή η πρόταση αλλά καλύτερα να κανονίσετε τι θα κάνετε με τις φουρνιές ανέργων και την συνεργασία με την αγορά εργασίας, παρά τις ονοματολογίες.

Τα πανεπιστήμια πρέπει να φτιαχτούν από ικανούς ανθρώπους που θα δίνουν προοπτικές. ( δες Αγγλία μετατροπή πολιτέκνικς σε πανεπιστήμια) και έχουν χεστεί και στο τάλιρο με τους ξένους φοιτητές.)

Ό,τι να'ναι
|

Δηλαδή το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου θα εκτείνεται έως το Ν. Ηράκλειο Αττικής; μήπως είναι καλύτερα να ενωθεί η ΑΣΠΑΙΤΕ με το Παν/μιο Κρήτης (τουλάχιστον υπάρχει η συγγενής ονομασία των 2 πόλεων).

Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, η ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί κάλλιστα να συνενωθεί με τα υφιστάμενα ΑΕΙ της Αττικής.

Κωνσταντίνος
|

Και γιατί αυτή η ουτοπική πρόταση είναι καλύτερη από του καθηγητή κυρίου Πανούση γιά το Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας; Τουλάχιστον εκείνη ανταποκρινόταν στο χώρο όπου βρισκόταν το υπάρχον ΑΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.

TEAM ASETEM
|

Εμείς οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ που αποφοιτήσαμε την ΑΣΕΤΕΜ, βλέπουμε την πρόταση του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου να κρατάει την ΑΣΠΑΙΤΕ όρθια, της επιτρέπει να συνεχίσει την πορεία της, εξασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα και δίνει ρόλο στο παιδαγωγικό τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι μια πρόταση που πρέπει πολύ σοβαρά κατά την άποψή μας να λάβει υπόψη του ο κ. Υπουργός αλλά και η διοικούσα επιτροπή της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Ομάδα αποφοίτων ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ

Αστρίτης
|

Επιτέλους μία σοβαρή και πολύ θετική πρόταση. Ευελπιστώ, πως η ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ θα ανταποκριθεί θετικά.

Σιδέρης Κωνσταντίνος
|

Δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει καλύτερη πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ!
Η πρόταση αυτή εξασφαλίζει τη συνέχεια της Σχολής με την ενδυνάμωσή Της, τη διατήρηση της ιστορικής ονομασίας Της και εξασφαλίζει ότι το Προσωπικό δεν χρειάζεται να μετακινηθεί!

Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης μεταξύ της πιθανής συνέργειας με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και της προτάσεως από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ας δουμε τις Σχολές που υπάρχουν στα δύο Πανεπιστήμια:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Σχολή Οικονομίας Διοίκησης και Πληροφορικής
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών
Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Σχολή Καλών Τεχνών
Σχολή Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής

Γεωπονικό Πανεπιστήμιο.

Σχολή Αγροτικής Παραγωγής Υποδομών & Περιβάλλοντος
Σχολή Τροφίμων Βιοτεχνολογίας & Ανάπτυξης

Και για να μην ξεχνάμε, η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει τα παρακάτω Τμήματα:

Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών
Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών
Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών
Παιδαγωγικό Τμήμα

Η ελπίδα μου είναι στον Θεό και στον Υπουργό!

Κ. Μ. Σιδέρης
ΕΔΙΠ στην ΑΣΠΑΙΤΕ

Taki tsan
|

Το πανεπιστημίο πελοποννησου να αφήσει τις επεκτάσεις και να κοιτάξει να φροντίσει να δώσει επαγγελματικα δικαιωματα. Το τμήμα από το οποίο εκπορευονται οι εκπαιδευτικες σπουδες, δεν έχει καταφέρει να ορίσει τον εαυτό του. Ούτε σε ερευνητικο επίπεδο, ούτε σε επίπεδο επαγγελματικων δικαιωμάτων. Αυτή η κίνηση δεν αποτελεί εξωστρέφεια και δεν θα διασφαλίσει ούτε το πα.πελ. Ούτε την ασπαιτε.

Κορίνθιος Μέγας
|

Είναι Μια πρόταση που προς όφελος της τεχνολογικής εκπαίδευσης, Συγχαρητήρια στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Αλκίνοος - Ηλεκτρολόγος
|

Μια σωστή πρόταση που διασφαλίζει και τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της ασπαιτε

ΑΣΕΤΕΜΤΖΗΣ
|

Είναι μια ορθολογική και λογική πρόταση που διασφαλίζει το περιεχόμενο και την ιστορία της σχολής

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ