ΑΠΟΦΑΣΗ: Ναι από τη Διοικούσα του ΠΑΔΑ για συγχώνευση με την ΑΣΠΑΙΤΕ

Ορίστηκε Τριμελής Επιτροπή για τη διαβούλευση με υπουργείο και ΑΣΠΑΙΤΕ

05/02/2019

Ενημερώθηκε: 05/02/2019, 19:52

Άκουσε το άρθρο

Ομόφωνα εγκρίθηκε από τη Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) η εισήγηση του Πρύτανη Κώστα Μουτζούρη να συγχωνευθεί το Ιδρυμα με την ΑΣΠΑΙΤΕ.

Η Διοικούσα του ΠΑΔΑ που συνεδρίασε σήμερα άναψε το “πράσινο φως” να ξεκινήσουν οι συζητήσεις με το υπουργείο παιδείας και την ΑΣΠΑΙΤΕ, ορίζοντας τριμελή Επιτροπή, αποτελούμενη από :

1. Τον Πρύτανη Κώστα Μουτζούρη

2. Το μέλος της Διοικούσας  Δ. Τσελέ, και

3. Τον Κοσμήτορα Π. Μαλατέστα.

Η Επιτροπή  και αντίστοιχα ο πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ Γ. Σαριδάκης, αναμένεται να κληθεί από τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου τις επόμενες ημέρες προκειμένου να γίνει η πρώτη σύσκεψη.

“Χάλασαν” τρία “συνοικέσια”

Τρία “συνοικέσια” χάλασαν από την περασμένη Ανοιξη όπου αναζητούνταν πανεπιστημιακή στέγη για την ΑΣΠΑΙΤΕ.

Το πρώτο συνοικέσιο έγινε με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο

Ακολουθεί η πρόταση του τότε Πρύτανη

Το δεύτερο συνοικέσιο

Το δεύτερο συνοικέσιο έγινε με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Διαβάστε εδώ το  τότε σχετικό ρεπορτάζ)

Το τρίτο συνοικέσιο

Το τρίτο συνοικέσιο έγινε με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, όπου τελευταία είχαν στραβώσει οι συζητήσεις.

Μάλιστα ο υπουργός Παιδείας είχε συγκροτήσει και την ακόλουθη Επιτροπή:

Η Επιτροπή

Η Επιτροπή "Γαβρόγλου" αποτελείται από τους Καθηγητές:

1. Κότιο  Αγγελο  ,   Πρύτανη  του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

2. Κούτρα  Μάρκο, Αντιπρύτανη  Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

3. Παντελίδη  Παντελή  του Ισιδώρου,  Αντιπρύτανη  Διοικητικών Υποθέσεων, Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

4. Σαριδάκη Ιωάννη , Καθηγητή , Πρόεδρο  ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

5. Παγιατάκη  Γεράσιμο  , Καθηγητή , Πρόεδρο  Τμήματος Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ.

6. Κουνενού Καλλιόπη του Εμμανουήλ,  Αν. Καθηγήτρια, Πρόεδρο  Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.

7. Ερρίκο Χαϊμ Βεντούρα, Καθηγητή  Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Σχόλια (19)

μηχανικος ΤΕ
|

@djz Το σχολιο σας εχει απειρα λαθη , εγω ομως μονο θα σας ενημερωσω πως τα ΤΕΙ ανηκουν στα ΑΕΙ εδω και 20 χρονια περιπου. Εισαχθηκαν στα ΑΕΙ το 2001. Απλα γενικοτερα υπαρχει πολυ μεγαλη παραπληροφορηση. Ισως με λιγο ψαξιμο να καταλαβατε τι εχει γινει

@@dpj
|

Η διαφορά ΠΕ και ΤΕ απλοϊκά είναι ότι οι πρώτοι έχουν εμβαθύνει και στη θεωρία, ενώ οι δεύτεροι μόνο στην "πρακτική/εφαρμογή". Ό,τι συμβαίνει (και θα έπρεπε να συμβαίνει) δηλαδή σε κάθε ΠΕ & ΤΕ ομοειδούς κλάδου. Το επίπεδο και των δύο στα ακαδημαϊκά είναι στο ίδιο (το 6ο επίπεδο) σε αυτό τον κλάδο (δεν συμβαίνει το αυτό σε όλους τους κλάδους, μερικοί ΠΕ είναι στο 7ο και οι αντίστοιχοί τους ΤΕ στο 6ο).

Ο "επιτυχών Γεωγραφίας Παν. Αιγαίου με βάση 8 ή Μαθηματικών" ναι, θα γίνει επιστήμονας (άμα το τελειώσει...), γιατί ολοκλήρωσε επιτυχώς πανεπιστημιακό τμήμα! Αντίστοιχα, οι "πολλές χιλιάδες επιτυχόντων ΤΕΙ" (άμα το τελειώσουν, επίσης) θα γίνουν τεχνολόγοι, γιατί στο αυτό εκπαιδεύτηκαν, όπως ανωτέρω!

Περαιτέρω, οι επιτυχόντες στα ΤΕΙ "με πολύ μεγαλύτερη βάση εισαγωγής" άμα ήθελαν πανεπιστημιακό πτυχίο θα έπρεπε να δηλώσουν το σχετικό τμήμα. Η βάση εισαγωγής προφανώς και "δεν εκπαιδεύει" (ορίζεται από τη ζήτηση) και, επίσης, προφανώς δεν έλαβε χώρα ποτέ η υπερβολή "ακόμη και υπερδιπλάσια" σε πανεπιστήμια & ΤΕΙ του ίδιου Πεδίου (με ίδια μαθήματα) και ομοειδών κλάδων (ανέκαθεν ισχύει το ότι προσπαθούμε να "συγκρίνουμε ίδια πράγματα" στο παρόν ως προς τα αριθμητικά των βάσεων... αν και τα πανεπιστήμια και ΤΕΙ δεν είναι ίδια, έχουν διαφορετικό σκοπό εκπαίδευσης και ύπαρξης). Βέβαια δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο να ήθελαν όλοι (υποχρεωτικά;) να γίνουν επιστήμονες, κάποιοι θα θέλουν να γίνουν τεχνολόγοι...

Οι "εκατοντάδες απόφοιτοι των ΤΕΙ κάθε χρόνο" ως πτυχιούχοι επιπέδου 6 ακαδημαϊκώς, και αν το θέλουν, μπορούν να "παίρνουν master" σε αλλοδαπή και ημεδαπή. Και στη συνέχεια να προχωρούν στο Β κύκλο ΠΜΣ, ώστε (πάντα αν το θέλουν) να ολοκληρώνουν διδακτορικές διατριβές σε πανεπιστήμια της Δυτικής Ευρώπης αλλά και της χώρας μας. Πού είναι το περίεργο;

Μάλλον δεν έχεις εντρυφήσει αρκετά στα εκπαιδευτικά συστήματα του 2019.

Τεχνολογική-Πανεπιστημιακή εκπαίδευση
|

@djz

Μήπως ήρθες με κανένα διαστημόπλοιο απ'το έτος 1970κάτι με τα πάλαι ποτέ ΚΑΤΕ και ΚΑΤΕΕ?
Μήπως έχεις ιδέα τι εστί "Τεχολογική Εκπαίδευση"

Αρχικά τεχνολογική εκπαίδευση ως επί το πλείστον παρέχεται από τα Τεχνικά Πανεπιστήμια ή πολυτεχνεία. Μην συσχετίζεις το τεχνολογική μόνο με τα ΤΕΙ.
Μην μπερδεύεις το τεχν- με το τεχνίτης ή εμπειροτέχνης, καθώς δεν είμαστε στην εποχή του '60 '70 και '80 και ακόμα και οι "τεχνίτες" πρέπει να βγαίνουν με γνώσεις για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της Τεχνολογίας είτε αυτοί είναι απόφοιτοι ΑΕΙ Τεχνολογικού ή ΑΕΙ πανεπιστημιακού τομέα.
Από την στιγμή που βρίσκονται τα ΤΕΙ στην ανώτατη εκπαίδευση και παρέχουν πλήρη εκπαίδευση 4έτους φοίτησης , με εξαιρετικές αξιολογήσεις για τα περισσότερα ΤΕΙ, κανονικά θα έπρεπε εδώ και χρόνια να βρίσκονται στον πανεπιστημιακό τομέα. Πολλά παραδείγματα σχολών ΤΕΙ υπάρχουν , που έχουν πανομοιότυπα προγράμματα σπουδών με αντίστοιχα τμήματα του εξωτερικού. Απορώ αν έχεις κάνει έστω μια φορά, μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, για τις σχολές που ενώ βρίσκονται στην Ελλάδα σε ΤΕΙ , στο εξωτερικό είναι πανεπιστημιακές και επισης έχουν ίδια προγράμματα σπουδών.
Το μόνο σίγουρο είναι, ότι τα ΤΕΙ Καλώς συγχωνεύονται γιατί με απόψεις όπως οι δικές σου περί "ΑΕΙ ΤΕΙ" και "επίπεδο σπουδών" και άλλες συγκρίσεις , βρίσκονται σε ομηρία πολλοί απόφοιτοι και φοιτητές εδώ και δεκαετίες.

bob mastoras
|

@@djz
Ο αγαπητός σχολιαστής δεν «στρώθηκε» να μάθει ότι από το 2001 η διαφοροποίηση δεν είναι ΤΕΙ ΑΕΙ. Από κει και πέρα κάθε καλοπροαίρετη συζήτηση είναι μάταιη.

Παναγιώτης
|

Η ασπαιτε είναι μια σχολή που δεν μπορεί να συγχωνευτεί με κανενα πανεπιστήμιο, αν θέλουν να την κάνουν πανεπιστήμιο να την κάνουν μόνοι της, η αλλιώς να την αφήσουν έτσι, καλά τώρα με γεωπονικό πανεπιστήμιο και πανεπιστήμιο Πειραιά, δεν κολλούσε πουθενά

Κωνσταντίνος
|

Το θέμα είναι γενικότερο και δεν είναι μόνο βαφτίσια οι συγχωνεύσεις.Οι συγχωνεύσεις έπρεπε να γίνουν εδώ και δεκαπέντε χρόνια με απλές υπουργικές αποφάσεις και όχι με τον αργόσυρτο και δημοκρατικό ρυθμό που επιλέχτηκε ήδη από το δειλό σχέδιο Αθηνά και συνεχίζεται από την παρούσα κυβέρνηση.Έπειτα,γιά να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις ότι απορροφούνται μόνο τα ΤΕΙ,να υποχρεωθούν και τα πανεπιστήμια του Λεκανοπεδίου ΕΜΠ, Πάντειο, Οικονομικό, Γεωπονικό, ΑΣΚΤ, Χαροκόπειο, Πανεπιστήμιο Πειραιά να συμπράξουν όπως προτάθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση σε ομοσπονδιακό πανεπιστήμιο με την ονομασία Αδαμάντιος Κοραής ή οποιαδήποτε άλλη.
Δυστυχώς,όταν υπάρχουν υπεραιωνόβια κεκτημένα και το όνομα ή ο τίτλος καλύπτει με πλαστή αχλύ την ανάγκη μη ύπαρξης σήμερα πανεπιστημίων όπως η ΑΣΚΤ!ή η ΑΣΠΑΙΤΕ ή το Χαροκόπειο,δημιουργούνται πάντα αντιθέσεις που μπορούν να καταλήξουν πάλι σε πορείες,καταλήψεις κλπ.Στην υπόλοιπη Ευρώπη που εξοικονομούν και το τελευταίο ευρώ και φυσικά έχουν τελειώσει τις συγχωνεύσεις παντού,εμείς κοιτάζουμε να σπαταλήσουμε εκατομμύρια ευρώ γιά να διατηρήσουμε πανεπιστήμια του ένδοξου μόνο παρελθόντος και του φρικτού παρόντος της έλλειψης βρεφονηπιακών σταθμών και της υπογεννητικότητας.Εκεί πρέπει να πάνε τα εκατομμύρια κι όχι να πεταχτούν στα προαναφερθέντα ιδρύματα που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους.

@djz
|

Ποια είναι η διαφορά στις σπουδές και το "επίπεδο" των νοσηλευτριών ΠΕ και ΤΕ;

Αυτό με "την τελική": Ο επιτυχών στο Τμήμα Γεωγραφίας του Αιγαίου με βάση το 8 ή του τμήματος Μαθηματικών θα γίνει επιστήμονας, αλλά οι πολλές χιλιάδες επιτυχόντων πλέιστων όσων τμη΄ματων ΤΕΙ με πολύ μεγαλύτερη βάση εισαγωγής (ακόμη και υπερδιπλάσια!!!) δε θα γίνουν; Τότε πώς κάθε χρόνο εκατοντάδες απόφοιτοι των ΤΕΙ παίρνουν master στη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο; Πώς ολοκληρώνουν διδακτορικές διατριβές σε πανεπιστήμια της Δυτικής Ευρώπης αλλά και της χώρας μας;

Είναι φανερό ότι δεν έχετε την παραμικρή ιδέα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2019.

djz
|

Γιατί ρε παιδιά αυτή η πρεμούρα να εξισωθεί η ΑΣΠΑΙΤΕ με τα πανεπιστήμια; Άλλη είναι η αποστολή των πανεπιστημίων και άλλη των σχολών τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ και λοιπών ΤΕΙ. Το πρόγραμμα σε τέτοια τμήματα είναι (ή θα έπρεπε να είναι) πιο εφαρμοσμένο και να καλύπτει τις τεχνολογικές απαιτήσεις και εφαρμογές μια σύγχρονης οικονομίας. Θα πρέπει όλη με το "στανιό" να γίνουν επιστήμονες; Άλλωστε πλην εξαιρέσεων και τα πανεπιστήμια μας δεν είναι και σε πολύ καλή κατάσταση. Το βασικό είναι η αύξηση της χρηματοδότησης και η αποκομματικοποίηση των σχολών και όχι τα "βαφτίσια" σχολών που είναι επιπέδου ΤΕΙ (βλέπε "Πανεπιστήμιο" Δυτικής Αττικής) σε ΑΕΙ. Στην τελική όποιος ήθελε πανεπιστήμιο ας στρωνόταν στο διάβασμα όταν έδινε πανελλήνιες.

Κωνσταντίνος
|

Αυτή ήταν η πιό ανέλπιστη εξέλιξη.Δυστυχώς κανένα Πανεπιστήμιο "απολίθωμα του ένδοξου παρελθόντος"όπως τα αποκαλώ εγώ,δε δέχτηκε να απορροφήσει την ΑΣΠΑΙΤΕ. Αυτό δε σημαίνει τίποτε,αφού σίγουρα σε μία δεκαετία,το Πανεπιστήμιο Πειραιά θα αναγκαστεί από τις συνθήκες να ενωθεί με το ΠΑΔΑ.
Τώρα όμως τα πράγματα θα τρέξουν με πιό γρήγορο ρυθμό όσο αφορά την ανωτατοποίηση της Σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ. Σίγουρα οι καθηγητές της ΑΣΠΑΙΤΕ,αφού δεν τα έβρισκαν με άλλους καθηγητές τόσων ΑΕΙ,θα έβαζαν κάποιο σκληρό όρο όπως η ανωτατοποίηση των τμημάτων τους.Μάλλον και τώρα,εκτός από άλλους όρους που θα βάλουν όσο αφορά το Παιδαγωγικό τους Τμήμα και πιθανό την ίδρυση κάποιου νέου τμήματος,θα ρίξουν στο τραπέζι,τη μετατροπή της Σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ σε Πολυτεχνική Σχολή με πενταετείς σπουδές που θα καταλήγουν σε Grecomaster όπως λένε αρκετοί εδώ μέσα.Αλλιώς δε θα έχει νόημα μία σκέτη απορρόφηση.Εδώ το ΤΕΙ Κρήτης κατάφερε να μεταμορφωθεί από μόνο του σε Πανεπιστήμιο.Αν προλάβουν μάλιστα να απορροφήσουν φέτος και τη Σχολή Δημόσιας Υγείας,τότε θα είναι η πιό μεγάλη επιτυχία των καθηγητών του ΠΑΔΑ,κι ένα ολότελα καινούργιο Πανεπιστήμιο θα πάρει τη θέση που του αξίζει στο Λεκανοπέδιο.
Υπομονή παιδιά.Το φως αρχίζει να φαίνεται στην άκρη του τούνελ.Το μόνο πρόβλημα τώρα είναι αν θα προλάβουν τις προθεσμίες γιά να καταλήξουν σε συμφωνία η οποία θα ψηφιστεί φέτος από τη Βουλή.

Μπας και....;
|

Τα πράγματα μάλλον σοβαρεύουν. Για πρώτη φορά. Για να δούμε τι θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες!
Πάντως απορώ που βρίσκουν την όρεξη μερικοί σχολιαστές να γράφουν κατεβατά για οτι τους καρφωθηκε στο κεφάλι.
Η ουσία ειναι οι σπουδές ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ που κάνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ να γίνουν πανεπιστημιακού επιπέδου, τα εκπαιδευτικά ήταν πάντα πανεπιστημιακά. Επίσης η εκπαίδευση βαίνει μειουμενη, δεν θελουμε άλλους εκπαιδευτικούς.
Εκτός κι αν πλακώθητε ολοι στο ...... και γεμίσουμε τον τόπο ελληνάκια.

Makedonas
|

Η ΑΣΠΑΙΤΕ πρεπει να γινει Πανεπιστημιο απο μονη της. Οπως ακριβως το ΤΕΙ Κρητης. Η Ιστορια δεκαετιων και η συμβολη της στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση της χωρας ειναι εγχεγγυα επιτυχιας... Οποιοι λιθοβολουν εδω και καιρο θα μας βρουν μπροστα τους... Νεο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΑΕΚΕΠΕ)...

ΧΨ
|

Ούτε στην ΟΥΓΚΆΝΤΑ δεν γίνονται αυτά. Πανεπιστήμιακες σχολές να βγαίνουν στην γύρα για να βρουν πανεπιστήμιο να συνενωθούν. Πρέπει να συνενωθουν. Με ότι βρουν.Δεν ενδιαφέρει κανέναν το επίπεδο του κάθε ιδρύματος η συνάφεια των σπουδών ο προσανατολισμος του κάθε ιδρύματος. Που ζούμε θεέ μου.
Αν την ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα μπορεί ο καθένας κ Γαβρογλου να την ξεφτιλίζει έτσι τότε καλύτερα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ένας υπέρμαχος των δημοσίων πανεπιστημίων

Μπαρμπαδημιος
|

Αραγε στην πιενα η στην πιδυο....

Και το ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
|

Αν δεν βρεθεί λύση με το ΕΑΠ και το ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ να ενωθεί με το ΠΑΔΑ. Στη συνέχεια να πάρει επίσης ΠΑΠΕΙ και Χαροκόπειο. Και επειδή ταιριάζει το Δυτικής.. Αν χρειαστεί και το ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Θα παραμείνει το Δυτικής. Έτσι κ αλλιώς το Μακεδονία δόθηκε.

Μιχάλης
|

Ντροπή και αίσχος!
Επειδή δουλεύουν όλα ρολόι στο Παδα, είναι έτοιμοι για νέες περιπέτειες...
Δεν υπάρχουν λόγια πραγματικά...

@NIKOLAOS
|

Αυτό που προτείνετε δεν είναι ρεαλιστικό: Μηχανικοί Τηλεματικής και Διοίκησης; Το δε Τμήμα Μηχανολόγων έχει 4 μέλη ΔΕΠ!!!

Επιτέλους, ας εισακουστεί το αίτημα των καθηγητών της ΑΣΠΑΙΤΕ για συνένωση με το ΠαΔΑ, το οποίο διαθέτει πλήρη Πολυτεχνική Σχολή και θα ενισχυθεί έτι περαιτέρω με τους καθηγητές της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Πανεπιστήμιο
|

Η ασπαιτε δεν χρειαζεται να σταθει μονη της. Θα μπορουσε να συγχωνευτει με αλλο πανεπιστημιο. Με το πανεπιστημιο δυτικης αττικης θα ηταν μια καλη ιδεα. Ετσι, να ονομαστει η σχολη μηχανικων σε Πολυτεχνικη σχολη με 5 χρονια σπουδων.

NIKOLAOS
|

Η ίδια η ΑΣΠΑΙΤΕ πρώην ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ και μόνη της μπορεί να μετεξελιχθεί σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ή σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ή σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ με τις παρακάτω Σχολές διαφορετικά θα χαθεί μέσα στο ΠΑ.Δ.Α. εκτός και αποτελέσει αυτόνομη Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο ΠΑ.Δ.Α.
Σαν ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ μπορεί να περιλαμβάνει τις παρακάτω Σχολές ή διαφορετικά σαν αυτόνομη Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο ΠΑ.Δ.Α. μπορεί να περιλαμβάνει τις παρακάτω Σχολές- τμήματα :

1.Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών με 05 έτη σπουδών με τα παρακάτω τμήματα:
α. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών
Με κατευθύνσεις :
α1. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
α2. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Η/Υ
β. Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών
γ. Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών
δ. Εκπαιδευτικών Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

2. Σχολή Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας & Πολυμέσων με 05 έτη σπουδών με τμήματα:
α. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Διαδικτυακής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης (εξ αποστάσεως εκπαίδευση)
β. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Σχεδίασης Πολυμεσικού Εκπαιδευτικού Υλικού.
γ. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Γενικής Τεχνολογίας και Σχεδίασης.
δ. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Τηλεματικής και Διοίκησης.

3. Παιδαγωγική Σχολή Επιμόρφωσης-Εξειδίκευσης Εργαστηριακών Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με 01 έτος παιδαγωγικών σπουδών και μικρής εξειδίκευσης και στην ειδικότητα (για πτυχιούχους ΑΕΙ, ΙΕΚ, Δομών Ε.Ε.Κ. των ΑΕΙ και ΕΠΑΛ επιπέδου 5 )

Σιδερης Κωνσταντίνος
|

Τελικά, ακόμα και οι προσευχές των αμαρτωλων, όπως εγώ, εισακουονται!

Θυμίζω ότι κατ επανάληψη έχω γράψει ότι <<η ελπίδα μου είναι στον Θεό και στον Υπουργό >>!

Τελικά, απ ότι δείχνει μας λυπηθηκαν και οι Δύο!

Κ. Μ. ΣΙΔΕΡΗΣ
ΕΔΙΠ στην ΑΣΠΑΙΤΕ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ