Placeholder

ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ

Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού

Δημοσίευση: 22/04/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας οι πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, όπως καταρτίστηκαν από το Συμβούλιο Επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων email enstaseis-dipode@minedu.gov.gr σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) ημερών από την Τρίτη 23-4-2019 έως και την Πέμπτη 25-4-2019.

Σχόλια (19)

 
απορών
22 Απρ 2019 19:59

πώς είναι δυνατόν ΣΤΟ ΙΔΙΟ υπουργείο την ίδια πάνω κάτω περίοδο να αναρτώνται πίνακες ονομαστικά υποψηφίων δεκτών (και μοριοδότησης) , όπως έγινε με τους ΠΔΕ και εδώ με τους ΣΕΕ , ενώ μία υπηρεσία αναρτά πίνακες Συντονιστών καταστημάτων κράτησης (Γενική Γραμματεία Διά Βίου, ΙΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ξαναλέμε) μόνο με α/α μόνο λόγω προσωπικών δεδομένων;;;;; Μια απάντηση θα είχε ενδιαφέρον (και ιατρικώς, πέρα από τα νομικά-διοικητικά).

 
ΚΩΣΤΑΣ
22 Απρ 2019 22:38

Αναφέρεται στο ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 5725, 19/12/2018
1. Το Συμβούλιο Επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού του άρθρου 4 έχει τις εξής αρμοδιότητες: α) σε συνεδρίασή του που πραγματοποιείται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων επιλέγει τους υποψηφίους που έχουν τα τυπικά προσόντα για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής και καταρτίζει τους σχετικούς πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων ανά Συντονιστικό Γραφείο. β) Οι πίνακες δεκτών υποψηφίων καταρτίζονται κατά αλφαβητική σειρά, παραθέτοντας το σύνολο των μονάδων που προκύπτουν από τα μοριοδοτούμενα στοιχεία ανά κατηγορία κριτηρίων. Στους πίνακες μη δεκτών υποψηφίων δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων, αλλά ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας, καθώς και η αιτιολογία της απόρριψής της. Οι πίνακες κοινοποιούνται στη ΔΙΠΟΔΕΕΜΣ, η οποία τους αναρτά στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ.. γ) Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν έγγραφη ένσταση κατά των πινάκων μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την ανάρτησή τους. Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά. δ) Μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους, το συμβούλιο αποφαίνεται αιτιολογημένα για τις ενστάσεις, αναπροσαρμόζει τους πίνακες και ενημερώνει σχετικά τους ενδιαφερομένους με τη διαδικασία του τελευταίου εδαφίου της περίπτ. α'. ε) Ορίζει τις ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων για την προφορική εξέταση του επιπέδου γλωσσών και τη συνέντευξη. Στη διαδικασία αυτή καλούνται όλοι οι υποψήφιοι του πίνακα κατάταξης όσων έγιναν δεκτοί, ανά Συντονιστικό Γραφείο. Η πρόσκληση, με τις ημερομηνίες κατά τις οποίες καλούνται οι υποψήφιοι στις συνεντεύξεις, αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Ο. τουλάχιστον σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την έναρξη της διαδικασίας.
Και διερωτάται κάποιος:
1. τηρήθηκαν οι προθεσμίες κ αν όχι γιατί;
2. γιατί δεν αναρτήθηκαν τα μόρια;

 
Κρητικός
23 Απρ 2019 13:46

Ξεκίνησε λοιπόν με καθυστέρηση δύο μηνών η "Διαδικασία Επιλογής" των ΣΕΕ με την κατάρτιση/ανάρτηση των Πινάκων. Η ενέργεια αυτή σύμφωνα με το νόμο (αρ. 5, παρ. 1, ΥΑ 214510/Η2/19-12-2018) γίνεται εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων" (10-2-2018), άρα έπρεπε να είχε γίνει μέχρι τις 22-2-2018. Βεβαίως, εάν "στριμωχθούν", θα σπεύσουν να επικαλεσθούν διάφορους παράγοντες που τους ανάγκασαν να μην τηρήσουν τις νόμιμες προθεσμίες (για την παραίτηση της Προέδρου της Επιτροπής Επιλογής, από ότι ξέρω, δεν έχει δωθεί εξήγηση).

Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις:
1. Απορρίφθηκαν τα 3/4 των αιτήσεων (87 από τις 118). Από τις 87 αιτήσεις που απορρίφθηκαν οι μισές έχουν ως μοναδικό (ή πρόσθετο) λόγο απόρριψης την συμπλήρωση της 5ετίας.
2. Ο αριθμός των 31 που εγκρίθηκαν είναι εύγλωττος ως προς τι επιδιώκεται: στην προηγούμενη επιλογή το 2015 είχαν εγκριθεί 258 (εννιά φορές περισσότεροι)...
Τώρα 31 θα διαγωνισθούν για 12 θέσεις (1:2,5) σε διαδικασία που θα θυμίζει περισσότερο το "ένας στους δυό κερδίζει" του λαχείου, αφού:
3. Οι αιτήσεις για τις 2 θέσεις στην Γερμανία είναι 6 (μόνο 5 ως πρώτη επιλογή)...
4. Οι αιτήσεις για την θέση στην Ρουμανία είναι 2, το ίδιο και για την Ουκρανία...
5. Για τη θέση στην Αλβανία υπάρχει μόνο 1 αίτηση ("κλείδωσε" ;)
6. Για τη θέση στην Αίγυπτο δεν βρέθηκε αραβομαθής υποψήφιος (αναμενόμενο) και είχαν 0 αιτήσεις. Εδώ ο υπουργός μπορεί να κάνει χρήση του προνομίου του και να επιλέξει από τους εκεί υπηρετούντες πρόσωπο της αρεσκείας του (αρ.13, παρ.1&2, Ν.4415/2016). Μήπως αυτό ήταν και το επιδιωκόμενο όταν "παρέλειψε" να προβλέψει εναλλακτικό πίνακα με αγγλικά/γαλλικά;...

Τέτοιες μεθοδεύσεις σε επιλογή στελεχών δεν αρμόζουν σε δημοκρατική ευρωπαϊκή χώρα, αλλά σε τριτοκοσμική.
Η ΟΛΜΕ και τα κόμματα θα πρέπει να πάρουν θέση.

 
ΝΟΥΛΙΣ
23 Απρ 2019 14:17

ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΚΤΩΜΕΝΟΙ
Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΡΙΠΛΑΣΙΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
GOOD NIGHT AND GOOD LUCK

 
ΕΥΧΗ
23 Απρ 2019 21:20

Μακάρι να βρεθούν 11 ικανά και έμπειρα στελέχη που θα αποτρέψουν την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση από το ναυάγιο…

Καλό Πάσχα

 
Κρητικός
24 Απρ 2019 18:21

@ΕΥΧΗ
Ικανά στελέχη ίσως (και μακάρι) να βρεθούνε.
Έμπειρα όμως αποκλείεται εξ ορισμού, αφού με (αμφιβόλου νομιμότητας) διάταξη της προκήρυξης αποκλείσθηκαν όλοι όσοι είχαν εμπειρία εξωτερικού.
Όμως το να έχουμε ως τελευταία και μόνη ελπίδα για την καλή λειτουργία της Διοίκησης...τις ευχές είναι χαρακτηριστικό (και κατάντημα) τριτοκοσμικής χώρας. Σε μια δημοκρατική και ευρωπαϊκή χώρα αυτό γίνεται ακολουθώντας τις συνταγματικές αρχές (πχ αρχή της ισότητας, αρ. 4 του Συντάγματος), την αρχή της χρηστής Δημόσιας Διοίκησης, την εφαρμογή καλών πρακτικών/good practices καί άλλα που εξοβελίσθηκαν από αυτή τη θλιβερή "Διαδικασία Επιλογής" στελεχών της Διοίκησης.
Aναρωτιέμαι εάν όλα αυτή η μεθόδευση είναι σε γνώση του (νέου) προέδρου του Συμβουλίου Επιλογής, καθηγητού του ΕΚΠΑ, κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, καθώς και των εκπροσώπων των άλλων φορέων δηλ. του Υπουργείου Εξωτερικών και του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης, οι οποίοι θα κληθούν να επικυρώσουν με την υπογραφή τους όλα αυτά τα πρωτοφανή!...
ΥΓ. Οι αιρετοί μας (θέλω να πιστεύω ότι) είναι ενήμεροι.

 
Max
03 Μάιος 2019 17:30

Τι βγάζουν πινακες, αφού οι νυν συντονιστές παίρνουν παράταση με επιμισθιο!!!!!!!!

 
@Max
03 Μάιος 2019 20:18

Ας υπάρχουν για ώρα ανάγκης.
Κακό δεν κάνει...

 
Ρεαλιστικη πρόταση
04 Μάιος 2019 00:22

Αν δεν μπορούν να βρεθούν κατάλληλα στελέχη, έστω την ύστατη στιγμή, ίσως θα ήταν καλύτερο για λόγους υπηρεσιακης ανάγκης να παραταθεί η θητεία των νυν συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού μέχρι λήξεως της πενταετίας με επιμίσθιο, αφού διαθέτουν πλούσια εμπειρία και γνώση των προβλημάτων της εκπαιδευσης του εξωτερικού. Μετά την τριετία, προβλέπεται παράταση για μια διετία, αφού βεβαίως γίνει επανάκριση. Ο νόμος 4415/2016 υπερισχύει της διάτρητης και μη στοιχειοθετημένης προκήρυξης! (δείτε τον διάλογο στο esos)
Η επανάκριση των συντονιστών σχεδιάστηκε από την πολιτική ηγεσία, αλλά σύντομα εγκαταλείφθηκε. Ζητήθηκαν και υποβλήθηκαν οι αιτήσεις παράτασης από τους ενδιαφερόμενους, οι οποίες ρίχτηκαν στον καλάθι των αχρήστων. Η διαδικασία της επανάκρισης των συντονιστών στρεβλώθηκε από τρεις τρίμηνες παρατάσεις ως αναπληρωτών, με πρόδηλες παρενέργειες για τις οποίες δεν σκοτίστηκε η πολιτική ηγεσία. Το μήνυμα ήταν σαφές: είστε προσωρινοί, δεν σας επιλέξαμε με τα δικά μας κριτήρια, για αυτό φύγετε να έρθουν οι δικοί μας! Όμως το έργο των συντονιστών δεν αξιολογήθηκε ως αποτυχημένο. Απλώς η προβλεπόμενη αξιολόγηση, σαρώθηκε με την προκήρυξη που επέβαλαν οι σύμβουλοι του λαϊκισμού που διακατέχονται από επιπολαιότητα και ολοκληρωτική άγνοια των προβλημάτων της ομογενειακής εκπαίδευσης.
Όμως το κύρος της προκήρυξης έχει τρωθεί σοβαρά αφού το 74% των αιτήσεων απορρίφθηκαν και υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι δεν θα επιλεγούν έμπειροι συντονιστές εκπαίδευσης, οι οποίοι να εγγυηθούν έστω τη διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης, η οποία χαρακτηρίζεται από παραμέληση. Έστω και τώρα είναι καλύτερα να προτιμηθούν ασφαλείς λύσεις με δοκιμασμένα άτομα, εφόσον βεβαίως αυτοι ερωτηθούν και συναινέσουν. Δεν νομίζω όμως ότι θα το θέλουν, μετά το εμφανές τσαλάκωμα της αξιοπρέπειάς τους. Η κα υφυπουργός και ο πρόεδρος του συμβουλίου επιλογής προτού είναι αργά θα μπορούσαν να μελετήσουν τρόπους για την εφαρμογή αυτής της ρεαλιστικής πρότασης. Ας δουν μαζί με τους πολύπειρους αιρετούς κι άλλες νόμιμες λύσεις για μια βιώσιμη συνέχεια της ελληνόγλωσσης παιδείας στο εξωτερικό. Αν συνεχιστεί η εμμονή στους μικροκομματικούς και ψηφοθηρικούς υπολογισμούς χωρίς τη σοβαρή εξέταση ώριμων λύσεων η αποτυχία θα είναι μονόδρομος !
Τέλος, θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι όσα παρατίθενται είναι μόνο μια μεταβατική πρόταση και θα ισχύσει μέχρι να γίνει νέα σοβαρή προκήρυξη (περίπου ως τον Αύγουστο του 20), στην οποία θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι: νέοι και παλιοί. Από την τότε ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα πρέπει να γίνει αμερόληπτη ανοιχτή προκήρυξη χωρίς τον κόφτη της 5ετιας και την πιθανή προώθηση των ημετερων με σκοπό την προσέλκυση πολλών έμπειρων υποψηφίων. Εφόσον θέλουν ας το ξανασκεφτούν οι αποφασίζοντες.

Και κάτι ακόμα. Οι υποψήφιοι, οι οποίοι στερούνται της εμπειρίας του εξωτερικού, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο δρόμος του συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού δεν είναι στρωμένος με ρόδα, αλλά με αγκάθια. Οι συντονιστές καλούνται να εφαρμόζουν στη δουλειά τους το νόμο και τις εντολές της διοίκησης και είναι απορίας άξιον τι θέλει να ελέγξει η πολιτική εξουσία με τέτοιου είδους «ανανέωση». Μηπως γίνεται απλώς για άγρα ψήφων; Οι συντονιστές δεν έχουν καμιά υποστήριξη για να υλοποιήσουν το έργο τους. Το υπουργείο δεν προετοιμάζει καμία επιμόρφωση των συντονιστών, όμως αυτοί πρέπει να αναλάβουν τη συμβουλευτική και επιμορφωτική στήριξη των εκπαιδευτικών (στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης /ξένης γλώσσας, διαφοροποίηση της μάθησης, έξ αποστάσεως επιμόρφωση). Όλα πρέπει να τα επινοήσουν και να τα μάθουν μόνοι τους, π. χ. να αποκτήσουν ικανότητες και γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας, λογιστικής, εκπαιδευτικής νομοθεσίας της χώρας υποδοχής, πειθαρχικής ανακρισης κλπ. Στην περιοχή ευθύνης τους πρέπει συχνά να εξισορροπήσουν πολλές αντίρροπες δυνάμεις. Να διοικήσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό και να εποπτεύσουν τις ελληνικές σχολικές μονάδες. Να συντονίσουν και παρακινήσουν αδρανείς και αδιάφορες ομάδες. Συνήθως δεν τους βοηθούν ούτε οι τοπικές εξουσίες, ούτε το Υπουργείο Παιδείας ούτε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά που μπορεί να κατέχουν. Η εκπαίδευση του εξωτερικού απαιτεί πολύ μόχθο, αλλά κυρίως ψυχική αντοχή και δύναμη. Οι συντονιστές είναι ολομόναχοι να εφαρμόσουν την ανύπαρκτη πολιτική για την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό στα αμιγή σχολεία και τα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας (ΤΕΓ) στην ομογένεια. Η μόνη παρηγοριά είναι η κατανόηση των δυσκολιών και των εμποδίων από τους σκεπτόμενους και ευαισθητοποιημένους εκπαιδευτικούς! Αυτά κατεγράφησαν για να προβληματίσουν τους νέους υποψήφιους με μια γεύση της πικρής πραγματικότητας που θα κληθούν να συντονίσουν ως νέοι συντονιστές εκπαίδευσης εξωτερικού!

 
@Ρεαλιστικη πρόταση
04 Μάιος 2019 11:06

Ρεαλιστική πρόταση είναι να υπάρχει ανανέωση.
Ουδείς αναντικατάστατος, πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με στελέχη εκπαίδευσης, στη διάρκεια της θητείας των οποίων, τα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων του εξωτερικού αντί να επιλύονται, πολλαπλασιαζόταν.
Έχει πλέον ωριμάσει η ανάγκη για ανανέωση και αλλαγή προσώπων σε θέσεις ευθύνης!
Αρκετά με τις παρατάσεις... (όλων των ειδών).

 
Κρητικός
04 Μάιος 2019 17:33

@ Aνώνυμο 04 Μάιος 2019 11:06
Ο συνάδελφος υπό τον τίτλο "Ρεαλιστική πρόταση" έθεσε το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων και εδώ που φθάσαμε πρότεινε μια λύση που προβλέπεται από το νόμο: επανάκριση συντονιστών και παράταση της θητείας τους για ένα έτος.
Με τη λύση αυτή αγαπητέ Ανώνυμε δεν συμφωνείς, αλλά δεν έχεις να αντιπροτείνεις κάτι στην εμπεριστατωμένη πρόταση του συναδέλφου, που δείχνει να έχει και βαθειά γνώση των θεμάτων.
Αντί για επιχειρήματα μιλάς με συνθήματα ("Ανανέωση")! Για ποια ανανέωση μιλάς συνάδελφε; τι είδους "ανανέωση" θα επιφέρει η γνωστή προκήρυξη με τους κόφτες, τους αποκλεισμούς και τις φωτογραφικές διατάξεις; Με αυτά κατάφεραν, για "πρώτη φορά", να έχουν αποκλείσει τα 3/4 των υποψηφίων εκπαιδευτικών.
Αλήθεια, με τι πρόσωπο θα εμφανισθούν να διοικήσουν τους συναδέλφους τους προϊστάμενοι που θα έχουν "επιλεγεί" με πρακτικές τριτοκοσμικής χώρας;

 
Maria
05 Μάιος 2019 11:52

Για άλλη μία φορά δε γίνεται κουβέντα για αποσπάσεις χωρίς επιμίσθιο των συζύγων μόνιμων κατοίκων εξωτερικού, οι οποίοι και τα σχολεία γνωρίζουν -χρόνια τώρα- και προσφέρουν πραγματικό λειτούργημα.
Και φυσικά κοστίζουν στο κράτος ακριβώς τα μισά αφού δε λαμβάνουν επιμίσθιο....
Αλλά φυσικά δεν ανήκουν στους ημέτερους του ΣΥΡΙΖΑ... και η παρουσία τους δεν αφήνει περιθώρια για νέες ρουσφετολογικές αποσπάσεις.
Όλα τα άλλα περί "νέων συντονιστών" είναι αδιάφορα, δε μας αφορούν, δε μας συγκινούν και δε θα λύσουν κανένα πρόβλημα...

 
Άσχετος
05 Μάιος 2019 11:59

@Κρητικός
Μπήκαν βλέπω όλοι οι "επώνυμοι" (με ευφάνταστα ονόματα), να κάνουν "ρεαλιστικές" προτάσεις για το πώς θα παραμείνουν οι "νυν συντονιστές" στις θέσεις τους.
Πόσο συναρπαστικό!

 
@Ρεαλιστικη προταση
05 Μάιος 2019 18:32

Αφού μας απαριθμησατε τα αρνητικά της θέσης ΣΕΕ, πείτε μας τώρα κ τα θετικά......

 
Ρεαλιστική πρόταση
05 Μάιος 2019 23:41

Βεβαίως υπάρχουν και πολλά θετικά της θέσης του ΣΕΕ, τα οποία διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις ιστοσελίδες των συντονιστικών γραφείων για να γνωρίσετε τις ενδεχόμενες θετικές δράσεις τους ή να μιλήσετε με τους νυν ΣΕΕ για περισσότερες πληροφορίες. Αν διαθέτετε αντοχή και δύναμη όλα τα αρνητικά που ανέφερα παραπάνω μπορείτε να τα ανατρέψετε. Όμως κατά την άποψή μου τα θετικά αντλούνται μάλλον από την ικανοποίηση εκτός του εργασιακού περιβάλλοντος. Ορισμένοι συντονιστές δείχνουν να απολαμβανουν σχέσεις αναγνώρισης απο τους συναδελφους εκπαιδευτικούς, χαίρονται τις οικογενειακές σχέσεις, κάνουν ταξίδια σε γειτονικές χώρες και γνωρίζουν νέους ανθρώπους. Άλλοι, ανάλογα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα, προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τρόπο ζωής των χωρών στις οποίες εργάζονται, τα εκπαιδευτικά συστήματα, τις επιστήμες της Αγωγής κ. ά. Θετική ανάγνωση μπορεί να έχει η εμπειρία των πολλαπλών καθηκόντων του έργου του ΣΕΕ όπως προσδιορίζεται στους τελευταίους νόμους 4415/2016 και 4027/2011. Θα ήταν καλό την εμπειρία που θα αποκτήσετε στο εξωτερικό αν με το καλό γίνετε συντονιστής/στρια να τη μεταφέρετε στην Ελλάδα όταν θα επιστρέψετε. Σας εύχομαι καλή επιτυχία!

 
Κρητικός
06 Μάιος 2019 12:38

@Ασχετος 05 Μάιος 2019 11:59
Η επωνυμία σου εύγλωττη για την έλλειψη επιχειρήματα και προτάσεων συνάδελφε...

 
Κρητικός
06 Μάιος 2019 12:54

@Maria 05 Μάιος 2019 11:52
Έχεις δίκιο Μαρία, το θέμα που θίγεις είναι σοβαρό, η λύση που επέλεξε και εφαρμόζει από διετίας το υπουργείο είναι απίστευτη: προηγούνται οι διπλόμισθοι, έστω και χωρίς την παραμικρή γνώση γερμανικής και βεβαίως αδιαφορία για το κοινωνικό πρόβλημα της διάλυσης της οικογένειας (η συνταγματική προστασία της οποίας δεν έχει ακόμη καταργηθεί).
Πιστεύω όμως ότι το θέμα αυτό ανήκει στο διπλανό νήμα ("thread") του ESOS για τις αλλαγές που δεν είχε την τόλμη να επιφέρει το νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.

 
Καληνύχτα
07 Μάιος 2019 16:57

Γιατί απορείτε και παραπονιεστε για την διαδικασία; είναι δυνατόν κάποτε να δουλέψει κάτι σωστά στην Ελλαδα;
Δεν το έχετε ακόμα συνειδητοποιήσει ; ζουμε σε μια χώρα χωρίς συνέχεια και λογική. Σε μια βολικά οργανωμένη αναρχία όπου οι θρασείς επιβιώνουν. Η χώρα δεν αλλάζει, όσοι μπορούν αλλάζουν χώρα. Για 15 μέρες το χρόνο διακοπές στη θάλασσα δεν αξιζει να υφίστανται οι πολιτες αυτο το κρατος-μιζερια.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ